ΠΡΟ-ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
Η Σχολή των "Ελλήνων Κενταύρων" επικεντρώνεται στην εκπαιδευτική ουσία του γνωστικού αντικειμένου και δεν έχει καμία σχέση με τις "σχολές" των διαφόρων "ιππικών ομίλων" (..."ποδηλατάδικων") που λειτουργούν στη χώρα μας! Στη δική μας Σχολή η κερδοφορία δεν μας είναι αδιάφορη αλλά μας είναι εχθρική και προσπαθούμε να αναδείξουμε Εφιπποτοξότες και Ιππείς υψηλού επιπέδου με την ..."αδίστακτην" εφαρμογή μιας τεχνογνωσίας η οποία, εφαρμοζόμενη με ασφάλεια επί 13 συνεχή χρόνια έχει αποδείξει ότι είναι η πλέον επιτυχής στον τομέα της ιππικής εκπαιδεύσεως. Συνεπώς, εν αντιθέσει με τα "ποδηλατάδικα" των διαφόρων "ομίλων" εμείς όχι μόνον αρνούμεθα να παρατείνουμε τα "μαθήματα" των μαθητών μας για εισπρακτικούς λόγους αλλά, αντιθέτως, όταν κρίνουμε με το αδιάψευστο "μάτι" της εμπειρίας μας και την συνηγορία του φωτογραφικού φακού ότι ο μαθητής μας είναι έτοιμος για εξετάσεις, τον παροτρύνουμε να κινηθεί προς αυτές, επιστεγάζοντας την προσπάθειά του!
Η έναρξη της σημερινής εκπαιδευτικής ημερίδος, λοιπόν, με τα κάμποσα και πολυποίκιλα μαθήματα, κυρίως, παίδων, είχε ως πρώτο μάθημα-προεξεταστική δοκιμασία την αξιολόγηση του Παντελή μας ως υποψηφίου εξετάσεων διαπιστεύσεως σε Εφιπποτοξότη, χωρίς βεβαίως ο ίδιος να το γνωρίζει!
Επιδιώκοντας την αποφυγή "τρακ" του μαθητή μας τον αφήσαμε εντελώς ανυποψίαστο να μας δείξει τα όριά του και βάσει αυτών να αξιολογήσουμε την ετοιμότητά του για πρακτικές εξετάσεις. Και, ακόμη και μετά την λήξη της αξιολογήσεώς του δεν του ανακοινώσαμε ούτε το περιεχόμενο του σημερινού του μαθήματος, ούτε και τα εξ αυτού πορίσματά μας, αλλά απολαμβάνουμε την έκπληξή του τώρα που θα διαβάζει αυτή την ανάρτηση και θα απολαμβάνει και το φωτογραφικό υλικό που τεκμηριώνει το συμπέρασμά μας.
Σήμερα, λοιπόν, ο Παντελής μας δήλωνε σε όχι και την καλύτερη "φόρμα" του κι έτσι αφέθηκε στην επιλογή ενός εισαγωγικού διατατικού προγράμματος δικής του επιλογής.
Αφού "ξεμούδιασε" με κλασικές ασκήσεις τις οποίες εξετέλεσε με επιμέλεια, με δική του πρωτοβουλία ζήτησε την άδεια να ξαπλώσει εν κινήσει σε οριζόντια στάση επί της ράχεως παρά την δυσκολία της πίσω αψίδος της σέλλας και τα κατάφερε θαυμάσια!
Κατόπιν του ζητήθηκε να αποδείξει την αντίληψη διευθύνσεως, αποστάσεως και βηματισμών με άριστη ανταπόκριση.
Και το κύριο μέρος της αξιολογήσεώς του άρχισε ευθύς αμέσως επί εννέα καλπαστικών εξόδων με προσομοιώσεις τοξεύσεως επί στόχου Και γιατί προσομοιώσεις και όχι πλήρεις τοξεύσεις; Διότι, σήμερα, θα έπρεπε να αξιολογηθεί η "καθαρή" στάση και το "κάθισμά" του χωρίς τις παρενέργειες που καταφέρει η χρήση του Τόξου, τουτέστιν, η "βάση" της Έφιππης Τοξοβολίας. Και το αποτέλεσμα των εννέα καλπαστικών εξόδων του με προσομοιώσεις το βλέπουμε στην αλληλουχία των φωτογραφιών που ακολουθούν κατ΄ αύξουσα συνέχεια, όπως αποτυπώθηκαν στη φωτογραφικη κάμερα:
Eν συμπεράσματι, παρά το ότι οι έξοδοι στις εξετάσεις είναι μόνον έξι, σήμερα ο παντελής μας και στις εννέα καλπαστικές εξόδους του διετήρησε την αρκετά καλή στάση και "κάθισμά" του, εξαιρετική διεύθυνση και έλεγχο Ίππου και, μάλιστα, μετά από κάθε ολοκλήρωση εξόδου τον σταματούσε χωρίς να αναλαμβάνει ηνίες αλλά μόνον με φωνητικό παράγγελμα!
Εκτός δε της παραπάνω δοκιμάσίας, επιπλέον, του ζητήθηκε να εκτελέσει και μία καλπαστικήν έξοδο με την προσομοίωση να αρχίζει με προσθία προσομοίωση πρις εξέλθει στην καλπαστικήν ευθεία, να συνεχίζει με πλαγία προσομοίωση προ του στόχου και να ολοκληρώνει με παρθία τόξευση εγκαταλείποντας πίσω του τον στόχο. Όπως δείχνουν οι δύο παραπάνω φωτογραφίες και αυτά τα εξετέλεσε με ακρίβεια ο Παντελής.
Επειδή, δε, το "λακωνίζειν" εστί ...ιππολογείν, κάτι απείρως ανώτερο από το "φιλοσοφείν", αγαπημένε μας Παντελή, ...καλήν επιτυχία στις εξετάσεις σου, γιατί, σε λίγο, θα πρέπει να προετοιμάσεις για εξετάσεις και τον αγαπημένο εγγονό σου!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.