Δευτέρα 4 Σεπτεμβρίου 2023

ΠΑΡΙΣΙ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΗΣ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ (BnF Richelieu)

 ΠΑΡΙΣΙ

ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ 

ΤΗΣ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ (BnF Richelieu)



     Στην είσοδο του Μουσείου της Γαλλικής Εθνικής Βιβλιοθήκης (BnF Richelieu) μας έφερε η επιθυμία μελέτης ενός και μόνον συγκεκριμένου εκθέματος συνδεδεμένου με την Έφιππη Τοξοβολία: του περσικού αργυρού πιάτου του 7ου αι. "Το βασιλικό κυνήγι". Η επιτόπια μελέτη του συγκεκριμένου εκθέματος απέδωσε πολλά και σημαντικά για την Περσική Έφιππη Τοξοβολία και όχι μόνον, πολλά και σημαντικά τα οποία θα καταχωρίσουμε σε ξεχωριστή ανάρτηση λόγω της εκτάσεώς τους.

     Πέραν αυτών όμως των πολλών και σημαντικών περί του αργυρού Περσικού πιάτου, η επίσκεψή μας στο Μουσείο της Γαλλικής Εθνικής Βιβλιοθήκης απέδωσε και πολύ πικρά συμπεράσματα για την απροκάλυπτην αρχαιοκαπηλία στην οποία επιδίδεται η κοινωνία των "νικητών" του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου η οποία παραπλανά την Ανθρωπότητα κατηγορώντας τους "κακούς" Ναζί για κλοπή πολιτιστικών αγαθών!

     Η ελεεινή παρωδία της Νυρεμβέργης αποθράσυνε τους διοργανωτές της, εγκληματίες "συμμάχους", μέχρι σημείου, σήμερα να επαίρονται για την εγκληματικότητα τους την οποία σερβίρουν και ως ...ανδραγαθία! Μεταξύ αυτών και οι ξεδιάντροποι Γάλλοι οι οποίοι γεμίζουν τα Μουσεία τους με τον ΚΑΤΑΛΗΣΤΕΥΜΕΝΟ ελληνικό εθνικό πλούτο χωρίς να διστάζουν να ομολογούν την ληστεία που διέπραξαν βαπτίζοντας την "αγορά"...

     Και δεν θα αναφερθούμε στα πασίγνωστα, κλαπέντα, έργα, με τα οποία οι Γάλλοι γεμίζουν τα διάφορα Μουσεία τους και για τα οποία η Γαλλία θα έπρεπε προ πολλού να είχε απολογηθεί...

     Στο Μουσείο της Γαλλικής Εθνικής Βιβλιοθήκης (BnF Richelieu) η πινακίδα μιας και μόνον προσθήκης θα μπορούσε να σύρει την Γαλλία στα διεθνή δικαστήρια αλλά ο κοινός σιωνιστικος κρίκος που διασυνδέει τις σύγχρονες κυβερνητικές συμμορίες της Ευρώπης (της ελλαδικής, συμπεριλαμβανομένης ...) αφήνει τους Γάλλους στο ποινικό απυρόβλητο αφού το "πάσο" του αντιφασισμου παρέχει ασυδοσία εγκληματικότητας.

     2.130 αρχαία ελληνικά νομίσματα περιέχει η συλλογή Auriol, ...32.000 αρχαία ελληνικά νομίσματα περιέχει η συλλογή Pellerin που εκτίθενται στο Μουσείο της Γαλλικης Εθνικής Βιβλιοθήκης, μαζυ με ανεκτιμητους αρχαίους ελληνικούς θησαυρούς, αλλά περί αυτών των ΚΑΤΑΛΗΣΤΕΥΜΕΝΩΝ θησαυρών τα υπουργοφανη λαμόγια του ΥΠ.ΠΟ. άχνα δεν βγάζουν... Είναι τα ίδια λαμόγια τα οποία αναμασούν το παραμύθι ότι οι "Ναζί" μας έκλεψαν, ενώ μας καταλήστευσαν επί αιώνες οι συμμαχοι-αντιφασιστες!

     Με την πινακίδα αυτή η Γαλλία παραδέχεται την αρπαγή από το ελληνικό έδαφος ανεκτίμητων αρχαίων ελληνικών θησαυρών αλλα το ελλαδικό ΥΠ.ΠΟ. παριστάνει τον ...αόμματο και η Μελίνα και η Μενδωνη μας μιλάνε για το ...ολοκαύτωμα των ...εβραίων.

     Το 1936 δεν ήταν δυνατόν να ΑΓΟΡΑΣΤΟΥΝ τόσο σημαντικά αρχαιολογικά αντικείμενα και οι Jean και Marie Delepierre δεν ήσαν παρά κοινοί αρχαιοκάπηλοι, διότι υπήρχε νόμος προστασίας τους! Γάλλοι είστε κλέφτες και, ως εκ τούτου ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ όπως και κάθε απατεώνας που κρύβεται πίσω από τον «αντιφασισμό»!

     Κι ενώ τα εγκλήματα των αντιφασιστών προβάλλονται σε κατάφωτες βιτρίνες Μουσείων έναντι ακριβού εισιτηρίου εισόδου, απ΄ έξω, τα χιτλερικά "εγκλήματα" προπαγανδίζονται σε αφίσες όταν δεν γίνονται χολιγουντιανά σενάρια με σαπούνια με, αντιστοίχως, ακριβό κινηματογραφικό εισιτήριο!

     Από την άθλια Μελίνα Μερκούρη που υπεχρεωσε τους Έλληνες να πληρώνουμε εισιτήριο για να δούμε τα έργα των Προγόνων μας στα Μουσεία μας μέχρι την διαστροφικη Μενδωνη, τα μεταπολιτευτικά ΥΠ. ΠΟ. ενέχονται για την εγκατάλειψη των αρχαίων μας θησαυρών στα χέρια των ληστών τους οι οποίοι τα εμπορεύονται παντοιοτρόπως με πρώτο και κύριο τρόπο την έκθεσή τους στα Μουσεία τους εκ των οποίων εισπράττουν πακτωλό έσοδο από τα εισιτήρια. Το τρισαθλιο κράτος των γραικυλων θα επρεπε αυτή την εμπορία του ληστευμενου μας εθνικού πλούτου να την είχε -τουλαχιστον- αποκλείσει, απαγορεύοντας στα ξένα Μουσεία που εκθέτουν εθνικούς μας θησαυρούς να εισπράττουν εισιτήρια από τους επισκέπτες τους. Και σήμερα, με οργή, αυτό αναλογιζομουν επισκεπτόμενος το Μουσείο της Γαλλικής Εθνικής Βιβλιοθήκης πληρώνοντας εισιτήριο για να δω τα κλεμμένα από τους Γάλλους έργα των Προγόνων μου...

     Και το εξοργιστικο δεν είναι ότι απλώς οι Γερμανοί δεν έκλεψαν, αλλά ότι τους κατακλεψαν αυτοί που τους ...κατηγορούν. Θρασυτατοι οι Γάλλοι εκθέτουν στο Μουσείο της Γαλλικής Εθνικής Βιβλιοθήκης τους, όχι μόνον παρτιτούρες του W.A.Mozart αλλά και του J.S.Bach (Παραλλαγές Goldberg). Οποία, δε έκπληξη για τον γράφοντα να σταθεί σήμερα προ αυτού του μνημείου, αλλά και πόση οργή για τους άθλιους συκοφάντες των Γερμανών...

     Έτσι, ιερό ρίγος μας κατέλαβε σήμερα στο Μουσείο της Γαλλικής Εθνικής Βιβλιοθήκης προ της παρτιτούρας της "όπερας των οπερών", όπως την απεκάλεσε ο Richard Wagner, "Don Giovanni" του W.A.Mozart. 

     Εκθέματα εντυπωσιακά, αιφνιδιαστικά και, ευτυχώς, συν τοις άλλοις, ...περιφρονημένα από τους καλοκαιρινούς τουρίστες του Παρισιού που κατακλύζουν τα παρτέρια του Πύργου του Άιφελ βγάζοντας σελφι...

  Ταξίδι ατελείωτο, η Εφιππη Τοξοβολία κι εμείς ξέρουμε μόνο την αφετηρία του, το ανεκτίμητο σχολείο του Οργανισμού "Kassai" από το οποίο μάθαμε να ..."ταξιδεύουμε", ενώ ο προορισμός αυτού του ταξιδιού παραμένει ...άγνωστος κι αυτή η άγνοια τον κάνει ακόμη πιο ...συναρπαστικό! Το μόνο σιγουρο είναι ότι αυτό το ταξίδι σε πάει ακόμη πιο μακριά και από τα εκθέματα Μουσείων και αφηγήσεων… Και το εκπληκτικό ταξίδι της Έφιππης Τοξοβολίας συνεχίζεται υπό τους καλύτερους οιωνούς για τους "Έλληνες Κενταύρους" με όλα τα, της ψυχής, ανελικτικά οφέλη!


Πλήρες Φωτογραφικο Λεύκωμα ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.