ΕΞΑΓΟΜΕΝΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗ
Όπως, πάντοτε, μετά από κάθε εκπαιδευτικήν ημερίδα στο Ιππευτήριο ο Εκπαιδευτής κάνει και πρέπει να κάνει ..."ταμείο" των εμπειριών και των διδασκαλιών που του προσέφερε ο Ίππος και οι εκπαιδευόμενοί του, έτσι και στην τελευταία ημερίδα Ιππευτηρίου ο Εκπαιδευτής μέτρησε προσεκτικά το "πουγκί" των εμπειριών και των μαθημάτων που του προσέφερε ο τετράποδος "Πάνθηρας" και οι τρεις εκπαιδευόμενές του και, πράγματι, η συγκομιδή υπήρξε σημαντική.
Το πρώτο που επαλήθευσε είναι η ικανοποίηση να παρακολουθεί την πρόοδο ενός νέου ανθρώπου που με πολύ καλή σωματοδομή και λαμπρό μυαλό, πραγματικά "γεννημένο" για επαφή με την φυσική δράση και τα ζώα, να εκτελεί άψογα το ασκησιολόγιό του και να υπόσχεται γρήγορη πρόοδο στην Ιππική! Αυτή ήταν η Νικολέτα.
Μια Νικολέτα την οποία χαρήκαμε στην πλέον άψογη στάση και στο καλύτερο κάθισμα να διέρχεται υπεράνω βαλβίδων σε ζωηρό τροχασμό.
Μια εικόνα η οποία, πραγματικά, αποτελεί επιτομή ιππευτικής ορθότητος που θα μπορούσε να επιδεικνύεται ως πρότυπο τροχαστικής ιππεύσεως έστω κι αν μετά την ολοκλήρωση του ασκησιολογίου της κατέληξε σε μία πτώση! Ιππασία άνευ πτώσεως δεν νοείται!
Από τα οίκοθεν, όμως, νοούμενα, αρχίζουν τα συναρπαστικά και, για τον Εκπαιδευτή, δύσκολα τα οποία τον εξιτάρουν κι έχουν να κάνουν με τις δυσκολίες των μεγαλυτέρων ηλικιών και πλέον δυσκάμπτων σωμάτων που θα πρέπει να παρακολουθήσουν ένα απαιτητικό ιππικό ασκησιολόγιο χωρίς κανέναν "οίκτο" ...συγχωροχαρτιού σε ηλικίες και δυσκαμψίες αφού η αποστολή του συνειδητού Εκπαιδευτή είναι το, υφ' όλες τις συνθήκες, άριστο εκπαιδευτικό αποτέλεσμα. Κι εδώ έχουμε την Αγλαία και την Φοίβη των οποίων θα πρέπει να αξιοποιηθεί το άριστο πνεύμα αλλά και ο δυνατός ψυχισμός ώστε να συμπληρωθούν οι όποιες άλλες υστερήσεις. Και σήμερα πετύχαμε και στην περίπτωση της Αγλαίας και στην περίπτωση της Φοίβης να ξεπεράσουμε κατά πολύ φυσικές υστερήσεις με "βήματα εμπρός"!
Αρχηγικός χαρακτήρας η Αγλαία κατάφερε και σήμερα να επιβληθεί "σαυτήν" και να εκτελέσει αμέσως και επακριβώς το ασκησιολόγιό της με την αρχική βοήθεια της Νικολέτας, επιστρατεύοντας το δυνατό μυαλό της και την αυτοπειθαρχία της.
Αμίλητη και "εκτελεστική", η Αγλαία, εντυπωσίασε με την άμεση και χωρίς καμιά δευτερολογία εκτέλεση των ασκήσεών της, τηρώντας ενστικτωδώς και χωρίς καμία, έξωθεν, υπόδειξη το Σχολείο Σιωπής με τα υπέροχα αποτελέσματα που αυτή η εφαρμογή αποδίδει.
Όταν κατεβάζεις από την πανεπιστημιακή έδρα του έναν Καθηγητή για να τον ανεβάσεις στη ράχη ενός Ίππου πρέπει να έχεις επίγνωση ότι θα πρέπει, προηγουμένως, να συμφιλιώσεις μία ψυχολογία ευθυγραμμισμένη με την ηρεμία του γραφείου και της βιβλιοθήκης με την δράση του Ιππευτηρίου όπου τα "πράγματα" είναι ..."άγρια", ενίοτε δε και εχθρικά της βιωματικής γαλήνης που ο εκπαιδευόμενος έχει εδραιώσει. Και στην περίπτωση της αγαπημένης μας Δρ. Φοίβης αυτό το προσέξαμε, όταν αρχικώς η εκπαιδευόμενή μας εξέφρασε κάποιες επιφυλάξεις φόβου οι οποίες άλλωστε, πιστοποιούν και τον φυσιολογικό Άνθρωπο ο οποίος "άνευ φόβων" δεν αποτελεί και πρότυπο ...ισορροπίας!
Λίαν ...σοφή η Φοίβη μας, δεν παρέλειψε να εκφράσει τους φόβους της για τούτη την κατάσταση στην οποία βρέθηκε συρόμενη από την, εξαιρετικώς, φυσιοκεντρική ψυχολογία της η οποία όμως δεν μπορούσε να καλύψει και τις επιφυλάξεις ισορροπίας, γι αυτό κι ο Εκπαιδευτής ακολούθησε "τεθλασμένες ατραπούς" μέχρι η Φοίβη μας να "βρει" την ισορροπία και, κυρίως, μια βελτιωμένη αυτοπεποίθηση, κάτι που αμέσως αξιοποίησε ο Εκπαιδευτής.
Και, κάπως έτσι, φτάσαμε σε ένα λαμπρό αποτέλεσμα με την Φοίβη να διέρχεται υπεράνω βαλβίδων άνευ ηνιών, με τα χέρια στην έκταση και διατηρώντας ένα υποδειγματικό "κάθισμα" και άριστην ισορροπία. Τα καλά ...δια των "τεθλασμένων" κτώνται!
Άψογη κι εκρηκτική στο άλμα αφιππεύσεώς της η αγαπημένη μας Δρ. Φοίβη, μας απέδειξε ότι ακόμη κι ένας πανεπιστημιακός μπορεί να κατακτήσει την Ιππασία παραμερίζοντας αποφασιστικά ό,τι μπορεί να τον "καλουπώνει" σε έναν μονοδιάστατο ρόλο ενώ η ζωή μας προκαλεί να βιώσουμε πολλούς ενδιαφέροντες ρόλους, ακόμη κι εκείνον του ...αλογατάρη! Εκείνο που είναι απαραίτητο είναι ένα καθαρό και δυνατό μυαλό, όπως της Φοίβης, της Αγλαίας και της Νικολέτας που σήμερα μας το "επέδειξαν" ιππεύοντας!
"All you need is love..." τραγούδησαν, κάποτε, οι Beatles και φαίνεται ότι η πανάκεια της ευτυχίας μας είναι αυτή η τρισύλλαβη (στα Ελληνικά) λέξη της "αγάπης"! Η αγάπη στον τετράποδο Δάσκαλο, η αγάπη στο εκπαιδευτικό αντικείμενο, η αγάπη στην συνέπεια του καθήκοντος που υπαγορεύει η ζωή για τον καθένα μας! Κι αυτό, στην Ομάδα των "Ελλήνων Κενταύρων" όπου όλοι πλην του Ίππου είμαστε μαθητές, το κάνουμε πράξη!
ΔΥΟ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΕΙΣ ΜΑΣ
Η Ελληνική Ομάδα Έφιππης Τοξοβολίας "Έλληνες Κένταυροι", έχει την καταγωγή της στον Οργανισμό "KASSAI" με Δάσκαλο τον ίδιο τον παγκόσμιο Πρωταθλητή Kassai Lajos, λειτουργεί από το 2005 με μηδενικό δείκτη ατυχημάτων, είναι Μέλος της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Έφιππης Τοξοβολίας (W.H.A.F.) και έχει τιμηθεί με δύο πρώτα παγκόσμια βραβεία και πολλές διακρίσεις.
Η Σχολή των "Ελλήνων Κενταύρων" δεν εισπράττει χρήματα και, βεβαίως και η Τοξοβολία προσφέρεται ΔΩΡΕΑΝ στους μαθητές μας, ενώ τους παρέχονται και Τόξα (κατασκευής "KASSAI").
Η Ομάδα των "Ελλήνων Κενταύρων" παρέχει στα Μέλη της μια πολυσχιδή και ολοκληρωμένη εκπαίδευση η οποία αποβλέπει στη δόμηση χρηστών και δυνατών χαρακτήρων!
Οι τακτικές Προπονήσεις διεξάγονται στους Αμπελοκήπους (κέντρο) και την πρόσβαση στον προπονητικό χώρο εξυπηρετεί η μπλε γραμμή του μετρό, στάση "Αμπελόκηποι".
Aνεξαρτήτως του περιορισμένου του χώρου, μπορούμε όλοι να προπονούμεθα κατόπιν συνεννοήσεως στο 6977764737 ορίζοντας, όπως καθένας ευκαιρεί, ημερομηνία και ώρα, τουλάχιστον 24 ώρες πριν. Αυτό επιτρέπει τον καλύτερο συνδυασμό Συνασκουμένων με την καλύτερη σχεδίαση προπονητικού προγράμματος.
Πλην των νεοπροσερχομένων, όλοι υποχρεούνται να αποδέχονται το Καταστατικό της "Ελληνικής Εφιπποτοξοτικής Εταιρείας", τον Κανονισμό Λειτουργίας της Ομάδος, να φέρουν την προβλεπόμενη αμφίεση των "Ελλήνων Κενταύρων" και να τηρούν τις οδηγίες των Εκπαιδευτών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.