Σάββατο, 1 Ιουνίου 2019

ΙΠΠΙΚΗ ...ΑΝΤΙΒΑΡΥΤΗΤΑ


     Στο δεύτερό του μάθημα Ιππασίας, ο Errik Nour! Και η μόνη μας απορία είναι εάν είναι "μαθητής" ή Δάσκαλος ...αντιβαρύτητος μέσα σ΄ αυτή την ωραία διάδραση με τον Ίππο!


     Κάθε μάθημα Ιππασίας έχει τρεις μαθητές, τον Ίππο, τον Εκπαιδευτή και ...ίσως και τον κυρίως μαθητή. Και πράγματι, εκπαιδεύοντας στην Ιππασία τον Errik Nour παραμένουμε και ευλαβικοί μαθητές του παρακολουθώντας τον να διαχειρίζεται το βάρος του σώματός του με μία λογιστική προσέγγιση που θα μπορούσε να τιτλοφορηθεί ευστοχότατα "αντιβαρύτητα".


     Αυτό το δεύτερο μάθημά του, όπως συνηθίζεται στη Σχολή μας, εμπεριέχει ένα ασκησιολόγιο το οποίο συνιστά την εγγύηση ασφαλών πτώσεων για κάθε Ιππέα, όποτε και αν αυτές του συμβούν και, βεβαίως, στην απαρέγκλιτη εφαρμογή αυτού του ασκησιολογίου πιστώνεται και ο μηδενικός δείκτης ατυχημάτων που κοσμεί την 14ετή δραστηριότητα της Σχολής μας και, μάλιστα, σε μία τόσο απαιτητική δραστηριότητα,


     Όταν, όμως, εκπαιδεύεις έναν άριστο κλασικό χορευτή και Δάσκαλο κλασικού χορού δεν αρκείσαι να τον μυήσεις σε ένα δοκιμασμένο ασκησιολόγιο αλλά επενδύεις στις φυσικές ικανότητές του ώστε να διευρύνεις το εν λόγω ασκησιολόγιο και να το βελτιώσεις επ΄ αγαθώ όλων των μαθητών της Σχολής.


     Σήμερα, λοιπόν, ο Errik Nour υπεβλήθη στο καθιερωμένο πρόγραμμα δυναμικών, αιφνιδιαστικών, αφιππεύσεων, όπως προβλέπει το εκπαιδευτικό ασκησιολόγιό μας αλλά, όχι μόνον.


     Ο νέος μας μαθητής με το εξαιρετικά γυμνασμένο σώμα και κυρίως πνεύμα (διότι ο κλασικός χορευτής είναι συνδυασμός και των δύο) χωρίς να το συνειδητοποιεί ο ίδιος, χάραξε νέους "ορίζοντες" ωφελίμων ασκήσεων οι οποίες θα τεθούν βαθμιαίως υπό αίρεση ώστε να βελτιώσουν ακόμη περισσότερο το ισχύον, εκπαιδευτικό, πρόγραμμά μας.


     Όχι, δεν "χειριστήκαμε" τον Errik Nour ως ..."πειραματόζωο", ούτε τον θέσαμε σε κίνδυνο! Άλλωστε, εκτιμούμε ότι σε λίγες μέρες εμφανίζεται σε ένα κορυφαίο έργο διεθνούς ρεπερτορίου στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιώς ως πρώτος χορευτής και η σωματική του ακεραιότητα είναι η πολύτιμη "περιουσία" του και το δικό μας καμάρι, έτοιμοι να τον χειροκροτήσουμε από τις θέσεις των θεατών.


     Απλώς, παρατηρώντας το εύρος των κινητικών του δυνατοτήτων, χωρίς καν να διανοηθούμε να το εξαντλήσουμε, επεκτείναμε το ασκησιολόγιο ασφαλείας κατά ένα μικρό μήκος μακρύτερα, ώστε και ο ίδιος να ωφεληθεί στο σημερινό του μάθημα και τα πορίσματα αυτής της "επεκτάσεως" να ωφελήσουν τους μέλλοντες μαθητές μας.


     Η χαρακτηριστική αυτοπειθαρχία του κλασικού χορευτή να κοσμεί τον χαρακτήρα του Errik Nour, όχι μόνον έγινε αμέσως αποδεκτός από τον Ίππο του αλλά και ο Ίππος μετεβλήθη αμέσως σε έναν συνεργάτη ο οποίος σε δύο κρίσιμες φάσεις έκανε διπλή διορθωτική κίνηση ώστε να αποτρέψει "ολισθήσεις" του αναβάτη του που θα μπορούσαν να είχαν καταλήξει σε πτώση.


     Συγκινητική η διαρκής επικοινωνία του βλέμματος του Ίππου με το βλέμμα του Εκπαιδευτή και η αδιάκοπη ανταλλαγή μηνυμάτων καθ΄ όλη την διάρκεια αυτού του μαθήματος, ώστε ο μαθητής Errik Nour όχι μόνον να μάθει να ιππεύει και να αφιππεύει αμφιπλεύρως, αλλά και να εγκαταλείπει, ομοίως, τον Ίππο εν κινήσει παραμένοντας όρθιος μετά την επί του εδάφους προσγείωσή του.


     Κι ανάμεσα σε όλα τούτα τα χρήσιμα κι εντυπωσιακά, σήμερα, o Errik Nour μυήθηκε και στον τροχασμό ο οποίος, ενώ στην αρχή τον ξάφνιασε, εν συνεχεία όχι μόνον του άρεσε αλλά και όταν ο Εκπαιδευτής του ανήγγειλε το τέλος του μαθήματος ο εξαιρετικός Errik Nour ζήτησε την άδεια να ...τροχάσει ακόμη για λίγην ώρα, κάτι που έγινε!


     Χαρά της Σχολής μας μαθητές τέτοιου ήθους, αλλά και τέτοιων δυνατοτήτων και επένδυση προόδου για όλους μας! Μια πρόοδος που συνακολουθεί την απόλαυση καλοκάγαθων πλασμάτων που μόνο σ΄ έναν Σταύλο μπορούν να συνυπάρξουν!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.