Κυριακή 1 Δεκεμβρίου 2019

ΙΠΠΙΚΟ  ΘΕΑΤΡΟ  &  ΑΛΧΗΜΕΙΑ 


     Eνοχοποιημένη από την πονηρώς αλχημίζουσα εκκλησία, η Αλχημεία, παραμένει εσαεί για τα ανήσυχα πνεύματα, τους Αλχημιστές, η υπέρτατη "ατραπός" έρευνας μιας αθέατης πραγματικότητος εκεί όπου το "ερευνάτε" και όχι μόνον "τας γραφάς" αλλά την ίδια την Φύση, εξακολουθεί να ορίζεται ως σημείον εστιάσεως της γνώσεως του Ανθρώπου.


     Προς αυτό το σημείον εστιάσεως στρέφεται και το γνωστικό "βλέμμα" των "Ελλήνων Κενταύρων" ελαύνον "επί ράχεως Ίππου" προς μια βαθύτερη φυσιοδιφία "αναγνώσεως" του κόσμου και της ζωής. Και στην κορυφή της κενταύρειας πυραμίδος, στην θέση του Ερμή του τρισμέγιστου ο Πλάτων με την "Πολιτεία" αντί του Σμαράγδινου Πίνακος, λίγο πιο κάτω, στην θέση του Αρνόλδου Βιλλανοβάνου  και του "Semita Semitae" ο Ξενοφών με το "Περί Ιππικής" και ακόμη πιο κάτω στη θέση του Ραϋμόνδου Λούλλου και του "Clavicula" ο Kassai Lajos με το επικό του έργο της Κοιλάδος για το οποίο κάθε τίτλος τυγχάνει ελάχιστος!  


     Όχι, η Αλχημεία δεν είναι το προσχηματικό "αφήγημα" του αφελούς Τεκτονισμού που προσπαθεί να χειραγωγήσει τους αφελέστερους, ανεύρους υπεργήρους, προγάστορες, θιασώτες του, αυτούς οι οποίοι κομπάζουν περί ..."Ιπποσύνης" καταπίνοντας κοψίδια στις ταβέρνες των "στοών" τους χωρίς ποτέ να έχουν αντικρίσει ...Ίππο! Η συναρπαστική αλληγορία της Αλχημείας γίνεται κατανοητή μόνον από όσους αισθάνονται ελεύθεροι και δυνατοί να εμβαδομετρήσουν το σύμπαν σαρώνοντας "ορίζοντες" μ΄ ένα ακάματο οπτικό νεύρο ίδιο με προβολέα σε πεδίο νυκτερινής αερομαχίας. Και στη Σχολή των "Ελλήνων Κενταύρων" όπου το σκότος μιας αδιερεύνητης Ιππικής φωτίζεται προοδευτικά και μεθοδικά μέχρι να λάμψει και να χαρογραφηθεί όλος ο "ουρανός" της πολύ πιο πέρα από την ήδη υπάρχουσα, σημαντική, αλχημιστική βιβλιογραφία, το ανήσυχο "οπτικό νεύρο" ενός άγρυπνου Αλχημιστή ψαύει ολοένα και πιο σίγουρα τον Ίππο, την δική μας "φιλοσοφική λίθο" ενώ η αφή, πια, μας ψιθυρίζει ότι ζυγώνουμε στο στόχο.


     Γι αυτό και στο σημερινό μάθημα Ιππικού Θεάτρου ακολουθήσαμε "την ατραπό της ατραπού", συνδυάζοντας την παροχή στον Απόστολο σκηνικής και ιππικής δεξιότητος δίκην "Mercurium Philosophorum" (Yδραργύρου των Φιλοσόφων), ενός στοιχείου του οποίου ο βρασμός κατέχει την τέταρτη και ανώτερη θέση βαθμού πυρός της Αλχημείας στους 357 °C. Τι σημαίνει τούτο;




     Το μάθημα, σήμερα, του Απόστολου δεν ήταν καθόλου εύκολο! Εμπεριείχε συνδυαστικές απαιτήσεις ιππικής ισορροπιστικής αλλά και υποκριτικής καθόλου "βατές" για έναν αρχάριο Ιππέα κι έναν αρχαριότερο ηθοποιό κι όμως...


     Ο Απόστολος έδειξε να μην "προσκρούει" σε καμία δυσκολία, ή, αν θέλετε, να μην αντιλαμβάνεται καμία δυσκολία, ενστικτωδώς επιλέγοντας "την ατραπό της ατραπού" της αυτοσυγκεντρώσεως και διδάσκοντάς μας ότι τα "αδύνατα παρ΄ ανθρώποις δυνατά παρά τω ...αυτοσυγκεντρωμένω εστίν", επικυρώνοντας για άλλη μια φορά ότι "θεός" είναι ο αυτοσυγκεντρωμένος!  


     Ζητήθηκε, σήμερα από τον Απόστολο να διευθύνει γυμνιππευτικώς τον ανεπίσακτο και ανενστόμιστον Ίππο του ενώ, ταυτοχρόνως απήγγελε με σκηνικήν εκφορά λόγου ένα ποίημα επιδεικνύοντας και επίγνωση όχι μόνον του περιεχομένου και του εξ αυτού "μηνύματος" αλλά και της "εικαστικής" εικόνος του γραπτού καταδεικνύοντας, ενώ ίππευε και την "συνείδηση" της στίξεως του κειμένου!


     Και του ζητήθηκε μία σκηνική απαγγελία με ορθοφωνική επάρκεια ενώ διηύθυνε και με την επισήμανση δια της ανορθώσεως του βιβλίου του, άλλοτε σε τελείες, άλλοτε σε λέξεις με "ρ", άλλοτε σε κύρια ονόματα κι άλλοτε σε λέξεις με ..."ξ". Ειδικώς, αυτό το τελευταίο του ήρθε απρόσμενα στο τέλος προξενώντας του πανικό ψάχνοντας να εντοπίσει εγκαίρως το "ξ" για να σηκώσει το βιβλίο, αλλά "ξ" δεν υπήρχε μέχρι την μέση της δεύτερης σελίδος που του ζητήθηκε να σταματήσει, ωστόσο ο Απόστολος επέδειξε την καλύτερη ετοιμότητα για να σηκώσει το βιβλίο!


     Μετά από κάθε φορά που ανόρθωνε το βιβλίο, όταν το ξανακατέβαζε για να συνεχίσει ανάγνωση κι απαγγελία και σταθερά συνεχίζοντας την διεύθυνση του Ίππου, θα έπρεπε αμέσως να εντοπίσει το σημείο απ΄ όπου έπρεπε να συνεχίσει σε ένα κείμενο τυπωμένο με ...μικρά στοιχεία... Κι αυτό ήταν ακόμη μια δυσκολία που επέσυρε την αυτοσυγκέντρωση και προσοχή του στη σύνθεση των χειρισμών.


     Μια διαδικασία η οποία πολυσχάζει τον εγκέφαλο σε ξεχωριστά πεδία αυτοσυγκεντρώσεως (ισορροπία, διεύθυνση Ίππου και ετοιμότητα,"σύλληψη" του νοήματος του κειμένου, σύλληψη της "εικόνος" του κειμένου, σκηνική απαγγελία, επίδειξη στικτικής επιγνώσεως κλπ κλπ) συνθέτοντάς τα ως, τελικώς βαθμολογούμενο, αποτέλεσμα. 


     Με άλλα λόγια, σήμερα επιχειρήσαμε την πρώτη βαθμίδα του έργου του Αλχημιστή, την "διάλυση" όπως την περιγράφει ο Αρνόλδος Βιλλανοβάνος στο "Semita Semitae", δηλαδή, την αναγωγή των μετάλλων σε υδράργυρο, την μετατροπή των σωμάτων σε ύδωρ εκ του οποίου παρήχθησαν. Αναλύσαμε, λοιπόν, τις συνισταμένες ενός εφίππου σκηνικού ηθοποιού σε επιμέρους πεδία παρατηρήσεως προκειμένου να καταφέρουμε διορθώσεις και να ανασυνθέσουμε τα επιμέρους σε ένα συμπαγές τελικό αποτέλεσμα.


     Και η εξατομικευμένη σχεδίαση των μαθημάτων της Σχολής των "Ελλήνων Κενταύρων" για την περίπτωση του αγαπημένου μας Απόστολου προβλέπει την ακολουθία των επομένων τριών βαθμίδων αλχημιστικής εργασίας, ήτοι, "το εκ της γης γιγνόμενον", "της λίθου η κάθαρσις" και "η εξαέρωσις του ύδατος δι εξάρσεως" στις οποίες θα αναφερθούμε αναλυτικώς εν καιρώ.


     Αλλά ποιο ήταν το κείμενο που απήγγειλε ο Απόστολος; Ποιο άλλο από τον ... "Αλχημιστή, Ψαλμός για τη μεταστοιχείωση των μετάλλων" του μεγάλου Ezra Pound και από την συλλογή του "Ripostes".  


     Ένα κείμενο εκτενέστατο αλλά και δυσκολότατο λόγω του "κεκρυμμένου" μηνύματός του και των επαναλαμβανομένων ξενικών ονομάτων μαγισσών τα οποία όχι μόνον αιφνιδιάζουν ως σπάνια αλλά και δυσκολεύουν κατά την εκφορά λόγω διαπλοκής φωνηέντων και συμφώνων κατά τέτοιον τρόπο ώστε, επί της εκφοράς αυτής να γίνει διόρθωση της όλης αρθρώσεως όχι κατά την υποκειμενικήν εκδοχή ενός "διδάσκοντος" αλλά επί τη βάσει των ορθοφωνικών "παρακαταθηκών" του μεγάλου Δασκάλου Νικολάου Δ. Παπακωνσταντίνου ("Αγωγή του Λόγου, Ορθοφωνία).




     Και όλα 'τούτα τα "τρ" (Κλόστρα), "ρντ" (Αρντένκα, Πικάρντα), "γκρ" (Αγκραντίβα) των οποίων τα σύμφωνα θα έπρεπε να ακουστούν ένα-ένα, ξεχωριστά, κρυστάλλινα και διαυγέστατα, μέσα στο θυελλώδες εκπνευστικό ρεύμα ενός αρχαρίου Ιππέως ο οποίος, γυμνιππευτικώς πάντοτε, διευθύνει τον Ίππο του με ό,τι τούτο συνεπάγεται! Και, με τις απαραίτητες διορθώσεις, ακούστηκαν όπως έπρεπε και όπως θα απαιτούσε και ο αείμνηστος Νικόλαος Δ. Παπακωνσταντίνου στο λεπτομερές ασκησιολόγιο των ...478 σελίδων, "ευαγγελίου" του!  
'

     H ωραιότερη επίκληση στις αλχημίστριες μάγισσες έγινε σήμερα στο Ιππευτήριο των «Ελλήνων Κενταύρων» από τον Απόστολο Η Σαίλ, η Αελίς, η Αζαλαία, η Ραϊμόνα, η Τιμπόρ, η Βερανζέρα, η Μιράλ, η Σεμπελίν, η Οντιάρντα, η Ελαίν, η Τιρείς, η Αλκμήνα, η Αγκραντίβα, η Ανιές, η Αρντένκα, η Βρισηίς η Λιανόρα, η Λόικα, η Μιντόνζ, η Άνη, η Αιμελίς, η Λιανόρ, η Ιωάννα, η Βάννα, η Μαντέττα, η Βιέρα, η Αλοντέτα, η Πικάρντα, η Μανουέλα, η Υζώτ, η Υδόνη, η Βιέρνα, η Ζοσελύν, η Σελβάτζια, η Γκουισκάρντα, η Αλκυών, η Φαεθώνη, η Λητώ, όλες μα όλες οι μάγισσες μνημονεύτηκαν τόσο σεβαστικά ώστε και τα δύο «ν» της Μιντόνζ ακούστηκαν πεντακάθαρα στο απέραντο Ιππευτήριο. Σήμερα ο μέγας Ezra Pound είχε αφήσει πίσω του τη πλημμυρισμένη, αγαπημένη του, Βενετία και στάθηκε πάνω από το ηλιόλουστο Ιππευτήριό μας για να απολαύσει τον έφιππον Απόστολο να απαγγέλλει τον «Αλχημιστή» του.


     Ένας "Ψαλμός", λοιπόν, στην μεταστοιχείωση των μετάλλων με κάθε ελεύθερη μεθερμηνεία αυτής της αλληγορικής "μεταστοιχειώσεως", επιτρεπόμενη. Κι εμείς, εκμεταλλευόμενοι αυτή την ελευθεριότητα αλλά και τηρώντας την βασική αρχή των διατυπώσεών μας να επιμένουμε στην πραγματικότητα και στην αλήθεια της, θα λέγαμε ότι σε τούτο το μάθημα η μεταστοιχείωση δεν ήταν άλλη από την επαύξηση της καθόλου σκηνικής βελτιώσεως και της ιππικής αυτοπεποιθήσεως του μαθητή δια της ενστικτώδους εμβαθύνσεως στην αυτοπειθαρχία άνευ της οποίας η αποτυχία έως και το ατύχημα θα ήταν τα μόνα βέβαια!


     Οι ταυτόχρονες επικεντρώσεις της προσοχής του μαθητή αλλά και οι ταυτόχρονες κινήσεις και χειρισμοί κορμού, κεφαλής και άκρων καθ΄ όλη την διάρκεια του μαθήματος πολλαπλασίαζαν τις πιθανότητες ανησυχίας του Ίππου και απροβλέπτων αντιδράσεών του. Επ΄ αυτού του άξονος και η αναγκαστική βελτιστοποίηση της "στρογγυλής κινήσεως" του μαθητή, ακρογωνιαίου λίθου της Φυσικής Ιππικής και κατά το "ανάγκα και θεοί πείθονται"! 


    Aναφορικώς προς την ιστορία και τις παραδόσεις της παραδεδεγμένης Αλχημείας πολλά θρυλούνται και μας είναι παντελώς αδιάφορο, π.χ., κατά πόσον η φιλοσοφική λίθος του Ραϋμόνδου Λούλλου τον εβοήθησε όσο παρέμενε έγκλειστος στον πύργο του Εδουάρδου ΙΙ (14ο αι.) να παραγάγει τις 50.000 λίτρες χρυσού εκ μετατροπής υδραργύρου και κασσιτέρου, όπως μας αφηγείται ο ιστορικός, γεωγράφος και φιλόσοφος Nicolas Lenglet Du Fresnoy.


     Εκείνο το οποίο ενδιαφέρει εμάς είναι η αδιάκοπη έρευνα των γνωστικών ενδιαφερόντων μας προς προαγωγή τους και διεύρυνση των πνευματικών μας οριζόντων αλλά και ανάπτυξη των δεξιοτήτων μας, κάτι που αποτελεί οίκοθεν νοούμενο χρέος μας, όπως και χρέος κάθε νουνεχούς. 


     Εν συμπεράσματι, εάν το Ιππικό Θέατρο δεν υπηρετούσε την Ιππική ουδέποτε θα εισήγετο στην Σχολή των "Ελλήνων Κενταύρων"! Και αυτή η ρηξικέλευθη "εισαγωγή" τούτου του είδους Ιππικής δικαίωσε και πάλι την επιλογή της. Γι αυτό και σήμερα μετά από μία και περισσότερην ώρα μαθήματος Ιππικού Θεάτρου στο κεντρικό Ιππευτήριο μας περίμενε το Κυκλοτερές για την καθιερωμένη Έφιππη Τοξοβολία άνευ της οποίας δεν ολοκληρώνεται εκπαιδευτική ημερίδα.


     Κι εδώ ασκηθήκαμε για αρκετήν ώρα σε παντοειδείς τοξεύσεις με κατάληξη τις ριπαίες τοξεύσεις ταχυβολίας και στοχαστικής συγκεντρώσεως και ένοπλην αφίππευση εν κινήσει.


     Σήμερα εκτός των άλλων, ο Απόστολος από την μέση του μαθήματός του κατάφερε ενστικτωδώς να αποσπάσει τον Ίππο από την επιρροή του Εκπαιδευτή και να τον θέσει στην δική του. Χωρίς ο ίδιος να το καταλάβει, ανέπτυξε τόσο πολύ την αυτοκυριαρχία και την αυτοπεποίθησή του ώστε ο Λάμπων έγινε "δικός του" με μία σχέση άψογης συνεργασίας. Και όταν επέστρεψαν και οι δύο στον Σταύλο στη θέση του Ίππου παρατηρούσαμε ένα οικόσιτο ...pet να ακολουθεί τον Απόστολο αδιαφορώντας για τον παρακείμενο Εκπαιδευτή. Αυτό κι αν ήτα κατόρθωμα!


Σάββατο 30 Νοεμβρίου 2019

ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ 
ΤΩΝ 
"ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ ΧΑΛΚΙΔΟΣ"


     Παρά την απουσία του Αρχηγού του Παραρτήματος των "Ελλήνων Κενταύρων Χαλκίδος" Εφιπποτοξότη Γ. Σταυριανόπουλου - Ιφικράτη στο Βουκουρέστι, όπου βρίσκεται μονίμως εγκατεστημένος για επαγγελματικούς λόγους, οι Χαλκιδείς μαθητές του, σήμερα, προπονήθηκαν στην Παραδοσιακή Τοξοβολία.


     Ακολουθώντας τους Κανόνες και το ασκησιολόγιο της Σχολής τους το τεκμήριο του οπτικοακουστικού υλικού της Προπονήσεώς τους δείχνει μία ακριβή τήρηση της ενδεδειγμένης "ατραπού" που οδηγεί στην τοξευτικήν ωφέλεια.


     Στον μόνιμο χώρο, πλάι στο Φρούριο της Χαλκίδος, οι "Έλληνες Κένταυροι Χαλκίδος" προπονούνται απολαμβάνοντας όχι μόνον τα οφέλη της Τοξοβολίας αλλά και της φυσικής ευεργετικής "ενεργείας" αυτού του ημιορεινού τοπίου πλάι στα παλιά τείχη του μνημείου.


      Όσοι βιώσαμε την εμπειρία του συγκεκριμένου χώρου ζηλεύουμε το προνόμιο των Χαλκιδέων Συνασκουμένων που μπορούν να ασκούνται σ΄ αυτόν ευνοούμενοι από το πεντακάθαρο και δενδρόφυτο περιβάλλον που ενισχύει τη αυτοσυγκέντρωση.


     Σίγουρα, επιστρέφοντας ο Αρχηγός τους θα τους βρει πολύ καλύτερους απ΄ ό,τι τους άφησε. 


Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2019


Π Ρ Ο Σ Κ Λ Η Σ Η


Αύριο Σάββατο, 30ή Νοεμβρίου 2019, στις 12 το μεσημέρι 
και στο Ιππευτήριο της Σχολής μας, 
θα διεξαχθεί ένα πολύ σημαντικό μάθημα 
Ιππικού Θεάτρου και Ιππασίας 
το οποίο σχεδιάστηκε επί τρεις συνεχείς ημέρες 
ώστε να αποδώσει το μέγιστο της προσδοκώμενης ωφελείας του επί του Συνασκουμένου Αποστόλου . 

Είστε όλοι ευπρόσδεκτοι να το παρακολουθήσετε, 
δωρεάν είναι άλλωστε η παρακολούθηση, 
με την βεβαιότητα ότι θα είναι για όλους ωφέλιμη!

Τετάρτη 27 Νοεμβρίου 2019

ΣΤΗ ΡΟΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟΥ ΔΙΑΔΡΟΜΟΥ


     Ένα σοφό, συνιδρυτικό, Μέλος των "Ελλήνων Κενταύρων" που εκ της ιδρύσεώς τους στηρίζει την Ομάδα με πολύτιμες συμβουλές λειτουργίας, μόλις σήμερα, εντελώς ενστικτωδώς ανέφερε ότι η σχέση της Ομάδος με τους Ίππους ρέει μέσα σε έναν "ενεργειακό διάδρομο" αμοιβαίας επικοινωνίας η οποία θεμελιώνει την θετική και ασφαλή συνεργασία Ίππου και Ανθρώπου!

     Έτσι, εντελώς διαισθητικώς, το συγκεκριμένο συνιδρυτικό Μέλος διετύπωσε αυτό που συνέλαβε η ολόσωστη εξωαισθητή αντίληψή του, με ενάργεια και ακρίβεια διατυπώσεως. 

     Και μία από τις ιστορίες των έξι δασκάλων του Τσαν, από την Αυτοκρατορική Συλλογή ΡητώνΤσαν (Γιου Συάν Γιου Λυ) μας αποκαλύπτει τον τρόπο χαράξεως αυτού του ενεργειακού διαδρόμου, όπως περιγράφεται εν συνεχεία! 












Αυτή η ανάρτηση είναι αφιερωμένη από τον Ιδρυτή των "Ελλήνων Κενταύρων" σε όλα τα Μέλη της Ομάδος αλλά και σε κάθε φίλιππο ο οποίος αναζητά ειλικρινώς το καλύτερο "μονοπάτι" βελτιώσεως των ιππικών δεξιοτήτων του που δεν είναι άλλο από την χάραξη του δικού του "ενεργειακού διαδρόμου" που θα τον συνδέσει με τον Ίππο και όχι μόνον... Ενός "διαδρόμου" γεμάτου δυσκολίες, απογοητεύσεις, αδιέξοδα, λύπες, ο οποίος όμως είναι η πιο σίγουρη πορεία για την κατάκτηση του τελικού σκοπού. παραμένοντας στην ουσία του εαυτού μας (Σβαμπχάβα), κατανοώντας την απόλυτη σοφία (Πραγκνιά), σε μία διαρκή αναζήτηση της φωτίσεως η οποία, όταν επιτευχθεί, όχι μόνον με τον Ίππο αλλά και με κάθε φυσικό πλάσμα θα μπορεί να χαράξει τον "ενεργειακό διάδρομο" της θετικής επικοινωνίας. Γι αυτό και η Ομάδα των "Ελλήνων Κενταύρων", κάτι περισσότερο από μία Σχολή Έφιππης Τοξοβολίας, Ιππικού Θεάτρου και Εφίππων Πολεμικών Τεχνών, από την ίδρυσή της, επιδιώκει να συνεχίζει το έργο του Βαρκάρη Μοναχού του Χούα Ντινγκ της επαρχίας Σίου Τζόου φωτίζοντας κι απελευθερώνοντας αισθανόμενα όντα τα οποία δεν είναι πολλά αλλά ελάχιστα, ίσως κι ένα, αλλά τούτη η προσπάθεια που προορίζεται ίσως για τον έναν, όντως, αξίζει. Άλλως τε σε αυτό ακριβώς είχε αναφερθεί  ο αφιερώνων κατά την εισήγησή του στο 5ο Παγκόσμιο Φιλοσοφικό Φόρουμ, προ τετραετίας:

 

ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ 
ΤΩΝ
"ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ"


     Και όπως η Σχολή των "Ελλήνων Κενταύρων" έχει την χαρά να υποδέχεται μαθητές από μακριά, ακόμη και από το Λονδίνο και την Θεσσαλονίκη, για να κάνουν τα μαθήματά τους και κατόπιν να επιστρέψουν στον τόπο τους, έτσι και το Παράρτημα των "Ελλήνων Κενταύρων Καλαμάτας" είχε την χαρά να υποδεχθεί την Ιωάννα και την Αναστασία που έφτασαν από την Πύλο για να μυηθούν στην Τοξοβολία από τον Αρχηγό του Παραρτήματος Αθανάσιο Ψωρομύτη.


     Νυχτερινή η μύηση, λόγω των αναγκών προγραμματισμού και ταξιδίου των δύο ενδιαφερομένων και στην φιλόξενη, πανέμορφη αυλή της τοπικής παραδοσιακής ταβέρνας "ΚΡΗΝΗ", με τον ακαταπόνητο Αθανάσιο και πάλι επί το έργον.


     Πραγματικά συναρπαστική η νυχτερινή Τοξοβολία για όσους την έχουμε βιώσει και πολύ απολαυστικότερη για την ενστικτώδη "πλευρά" της, στην προκειμένη περίπτωση και από το οπτικοακουστικό υλικό έδειξε ένα εντυπωσιακό αποτέλεσμα στην κινησιολογία των δύο μυηθεισών οι οποίες στο τέλος της ημερίδος απεκάλυψαν τον ..."χορευτικό" εαυτό τους.


     Σημαντικότατη η συμβολή του κατάφυτου και ήρεμα φωτιζόμενου φυσικού χώρου της αυλής της "ΚΡΗΝΗΣ" στην οποία οικοδεσπότης είναι ο αγαπημένος μας Κένταυρος Χρύσανθος.


     Και βεβαίως, πανταχού παρών ο Εφιπποτοξότης και Εκπαιδευτής Αθανάσιος δεν μπορούσε παρά να διεκπεραιώσει και πάλι επιτυχέστατα αυτή την ιδιότυπην ημερίδα προς όφελος των δύο μαθητριών του.  


ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ 
ΤΩΝ 
"ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ"


     Σε μια γραικία οικτρώς παρακμάζουσα, όπου οι ραγιάδες ξεσηκώνονται κατά του, οψιμότατου (...), αντικαπνιστικού νόμου επιμένοντας να πεθάνουν αντί να διεκδικήσουν το δικαίωμα στη ζωή και στην αξιοπρέπεια, υπάρχουν, ευτυχώς και φωτεινές εξαιρέσεις όπως η "οικογένεια" των "Ελλήνων Κενταύρων" η οποία στελεχώνεται από Έλληνες όπως ο Αρχηγός του Παραρτήματος της Καλαμάτας, Αθανάσιος Ψωρομύτης ο οποίος, παρά τις βαρύτατες οικογενειακές και υπηρεσιακές του υποχρεώσεις παραμένει αφιερωμένος στην ευποιία των ψυχωφελών δράσεων της Σχολής που, ανιδιοτελώς, επί χρόνια διευθύνει!


     λέβοντας" χρόνο από την Σύζυγο και τα δύο βρέφη του, δεσμευόμενος συνεχώς και άνευ ωραρίων στην κοινωφελή υπηρεσία του Πυροσβεστικού Σώματος στο οποίο ανήκει και "βρίσκοντας" χρόνο και για την προώθηση της Έφιππης Τοξοβολίας, ο Εφιπποτοξότης και Εκπαιδευτής Αθανάσιος Ψωρομύτης κατάφερε και τούτη την εβδομάδα όχι μόνον να εκπαιδεύσει τους μαθητές των Εκπαιδευτηρίων "ΜΠΟΥΓΑ" με το οποίο συνεργάζεται στην Τοξοβολία, αλλά και τους μαθητές της Σχολής του Παραρτήματός του όπως επίσης και τον νεόλεκτο Ίππο του οποίου την εκπαίδευση ανέλαβε.


     Προσπάθεια ηρωική της οποίας το "στίγμα" δείχνει ότι οι ήρωες δεν αναδεικνύονται μόνον εν καιρώ πολέμου αλλά, κυρίως, εν καιρώ ειρήνης όταν οι πλείστοι ανυποψίαστοι γραικύλοι, εξεγειρόμενοι μόνον εναντίον ο,τιδήποτε φυσικού και αυτονοήτου, ρουφάνε ξεδιάντροπα τον φραπέ τους με δύο ...καλαμάκια στις συνοικιακές καφετέριες τη συνοδεία ...ναργιλέ !


     Έτσι και αυτή την εβδομάδα, ο άοκνος, δικός μας, Αθανάσιος τον οποίο, προσφάτως, παρουσίασε και ο τοπικός ειδησεογραφικός δίαυλος "Messinia" της Καλαμάτας, διεκπεραίωσε με επιτυχία τόσο τις προγραμματισμένες Προπονήσεις Τοξοβολίας των "Ελλήνων Κενταύρων Καλαμάτας", όσο και την εκπαίδευση του νεολέκτου Ίππου της Σχολής του ώστε οι μαθητές του να μπορέσουν να τον ιππεύσουν με ασφάλεια.


     Και όχι μόνον... Κατά την τελευταίαν εκπαιδευτικήν ημερίδα στο Σταύλο, ανέλαβε και την μύηση στην Ιππική και ενός ακόμη ανηλίκου μαθητή του ο οποίος, παρά την νεαρότατην ηλικία του, είχε την ευκαιρία να συνειδητοποιήσει σημαντικότατες αλήθειες για την ζωή μέσα από την σχέση του με τον Ίππο! 


     Ο νεόλεκτος Ίππος της Σχολής των "Ελλήνων Κενταύρων Καλαμάτας" στα χέρια του Αθανασίου γίνεται καθημερινώς ολοένα και πιο ιππεύσιμος και η σωφροσύνη αλλά και οι γνώσεις του Αρχηγού της Σχολής εγγυώνται το καλύτερο αποτέλεσμα. 


     Ο νεαρός επιβήτορας ο οποίος, μέχρι τώρα, διαβιούσε υπό σταυλικές συνθήκες πλήρους ελευθερίας, αποτελεί μία δυσκολότατη περίπτωση εκπαιδεύσεως αλλά η μεθοδικότητα του Αθανασίου, ήδη αποδίδει καρπούς.


     Η Ομάδα των "Ελλήνων Κενταύρων" υπερήφανη για το Ήθος, τις ικανότητες και την προσφορά όλων των Στελεχών της δηλώνει ευτυχής ως εστία Πολιτισμού εν μέσω πολιτισμικής ισοπεδωτικής "καταιγίδος" όπου οι δίποδοι τοξικο-εξαρτημένοι εξεγείρονται μόνον ωθούμενοι από τα στερητικά φαινόμενα και όταν τους περιορίζονται τα "δικαιώματα" αυτοεξευτελισμού από τις εξαρτησιογόνες ουσίες εν μέσω των οποίων κορυφαία θέση κατέχει το κάπνισμα! Και υπενθυμίζουμε στα Μέλη μας ότι, βάσει του του άρθρου 4 των "Οδηγιών προς Συνασκουμένους" των "Ελλήνων Κενταύρων" εμπεριέχεται ΡΗΤΗ ΑΠΟΓΟΡΕΥΣΗ ΤΟΥ ΚΑΠΝΙΣΜΑΤΟΣ καθ΄ όλες τις δραστηριότητές της, μία απαγόρευση η οποία προηγήθηκε κατά πολλά χρόνια προ του νόμου του κ. Κικίλια ο οποίος έπεται κατά 163 χρόνια του Διατάγματος του σεπτού Βασιλέως Όθωνος Α΄ περί "απαγορεύσεως του καπνίσματος"  στην Ελλάδα!  


     Έτσι, φυσιοκεντρικώς συντεταγμένοι, οι "Έλληνες Κένταυροι", χαρίζοντας στους παντοιοτρόπως εξαρτημένους το "δικαίωμα" της αυτοκαταστροφής θα συνεχίσουμε πορευόμενοι στην οδό της συνεισφοράς με τους νουνεχείς προς τον Ανθρώπινο Πολιτισμό, περιφρονώντας τους, αυτοκαταστροφικώς, ηλιθίους οι οποίοι δεν αντιλαμβάνονται ότι δεν καπνίζουν οι Άνθρωποι αλλά οι ...τσιμινιέρες! 


Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2019