Παρασκευή 1 Ιουλίου 2022

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΕΠΙ ΤΗΣ ΕΝΑΛΙΑΣ ΕΦΙΠΠΗΣ ΤΟΞΟΒΟΛΙΑΣ

 ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΕΠΙ ΤΗΣ

ΕΝΑΛΙΑΣ ΕΦΙΠΠΗΣ ΤΟΞΟΒΟΛΙΑΣ



     Και να, που η διαρκής πειραματική αναζήτηση την οποία εφαρμόζει ανελλιπώς η Σχολή των "Ελλήνων Κενταύρων" τεκμηριώνει την δυνατότητα της επεκτάσεως της εφαρμογής της Έφιππης Τοξοβολίας και στο ...υγρό στοιχείο! Μια εφαρμογή η οποία, ξεκινώντας από την εκπαιδευτικήν έρευνα μιας πολεμικής τέχνης άγει και σε αρχαιολογικά συμπεράσματα για προγενέστερες εφαρμογές σε παλαιότερες εποχές, όταν το "πυρ και η κίνηση" των εφίππων τοξοτών δεν ήταν παρά έκφραση πολέμου ακόμη και σε χώρες χωρίς θάλασσα, όπως, π.χ., η Μογγολία και η Ουγγαρία, στις οποίες εκτός των ποταμών-κοιτίδων υγρού στοιχείου υπάρχουν και μεγάλες λίμνες-πεδία αναμετρήσεων με υδάτινο χαρακτήρα (Hövsgöl και Balaton, αντιστοίχως).

     Έτσι, στην τρίτη, μόλις, επαφή μας με το υγρό στοιχείο και το "παζλ" της Eνάλιας Έφιππης Τοξοβολίας δείχνει να συντίθεται συναρπαστικά, με όλους μας να παρατηρούμε προσεκτικότατα όλες τις παραμέτρους ασκήσεως αυτής της αρχέγονης πολεμικής τέχνης ακόμη και μέσα στο καταγάλανο θαλάσσιο περιβάλλον.

      Ο σεβασμός μας προς την επιταγή της αποφυγής οχλήσεως λουομένων, μας υπεχρέωσε στην είσοδο στο νερό ενωρίς το πρωί, σε μία καλοκαιρινή περίοδο όπου η γαλήνια επιφάνεια της θάλασσας δημιουργούσε ιδανικές συνθήκες ηρεμίας του Ίππου ο οποίος δεν είχε παρά ελάχιστην εμπειρία επαφής με το νερό, διατηρώντας ακόμη σοβαρές επιφυλάξεις, αν και επαρκώς συνεργάσιμος. Και αυτές οι επιφυλάξεις απεδείχθησαν να στρέφονται όχι, τόσον, κατ' αυτού καθαυτού του υδάτινου στοιχείου όσο κατά του δυσάρεστου αιφνιδιασμού του από την αόρατη ημιβραχώδη επιφάνεια του βυθού η οποία προξενούσε στον Ίππο διαρκή ισορροπιστικήν αστάθεια, κάτι που αντισταθμίστηκε επιτυχέστατα από τους χειρισμούς του αναβάτη του  καθ΄ όλη την διάρκεια της ενάλιας παραμονής. Ας δούμε, όμως, τις επιμέρους παρατηρήσεις μας από το "κεφάλαιο" της Ενάλιας Έφιππης Τοξοβολίας, όπως το μελετήσαμε 'in situ'.


1. Οφέλη υγείας και αντενδείξεις.

     Η ιατρική χρήση του θαλασσινού νερού για τον Άνθρωπο χρονολογείται από τον 4ο αιώνα π.χ.χ., όταν ο Ιπποκράτης χρησιμοποίησε για πρώτη φορά τη λέξη “θαλασσοθεραπεία”. Αυτή η λέξη προέρχεται από τις ελληνικές λέξεις «θάλασσα» και «θεραπεία». Γνωστός επίσης και ως ο πατέρας της σύγχρονης ιατρικής, ο Ιπποκράτης ήταν ο πρώτος που χρησιμοποίησε θαλασσινό νερό για θεραπευτικούς σκοπούς. Το θαλασσινό νερό περιέχει 84 ζωτικά στοιχεία που μπορούν να βρεθούν και στο ανθρώπινο σώμα. Αυτά τα στοιχεία περιλαμβάνουν βιταμίνες, ανόργανα άλατα, ιχνοστοιχεία και αμινοξέα. Το νερό της θάλασσας είναι επίσης πλούσιο σε ζωντανούς μικροοργανισμούς που παράγουν ευεργετικά αντιβιοτικά, αντιμικροβιακές και αντιβακτηριακές ουσίες. Οι Άνθρωποι έχουν τη φυσική ικανότητα να αφομοιώνουν όλα αυτά τα στοιχεία, γιατί η σύσταση του σώματός μας, όπως αναφέρθηκε παραπάνω, είναι πολύ παρόμοια με εκείνη του θαλασσινού νερού. Στην πραγματικότητα, το θαλασσινό νερό περιέχει σχεδόν την ίδια συγκέντρωση σε μέταλλα και ιχνοστοιχεία με το ανθρώπινο πλάσμα αίματος. Ένα από τα πιο σημαντικά οφέλη του θαλασσινού νερού για την υγεία του Ανθρώπου έγκειται στην ικανότητά του να θεραπεύσει το κατεστραμμένο και ερεθισμένο δέρμα. Το θαλασσινό νερό μπορεί να μειώσει τη φλεγμονή και να θεραπεύσει πολλές παθήσεις του δέρματος, όπως η ατοπική δερματίτιδα, οι ευρυαγγείες, η ψωρίαση και το έκζεμα. Έχει αντισηπτικές ιδιότητες και είναι πολύ χρήσιμο για την επούλωση μικρών πληγών, κοψιμάτων, εξανθημάτων και εκδορών: το αλάτι και το χλωριούχο κάλιο φαίνεται να είναι υπεύθυνα σε σημαντικό βαθμό για αυτά τα ευεργετικά, επιδιορθωτικά αποτελέσματα. Το θαλασσινό νερό βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος, λόγω της υψηλής συγκέντρωσης του ορυκτών. Στην πραγματικότητα, η θαλασσοθεραπεία αυξάνει την κυκλοφορία του αίματος με την αναπλήρωση βασικών μετάλλων στο σώμα μας,  τα οποία έχουν εξαντληθεί λόγω των διαφορετικών εσωτερικών και εξωτερικών παραγόντων. Έχει επίσης τη δυνατότητα να ανακουφίζει από τα συμπτώματα της γρίπης ή του κρυώματος, καθώς και να θεραπεύσει τη βρογχίτιδα και την ιγμορίτιδα. Η εισπνοή χλωριούχου νατρίου ή θαλασσινού νερού, βοηθά στη χαλάρωση της βλέννας και στη θεραπεία πνευμονικών προβλημάτων. Όλα τούτα ισχύουν εν πολλοίς και στο θηλαστικό Ίππο. Όμως, τι ισχύει στη περίπτωση καταπόσεως θαλασσινού νερού; Δυστυχώς, τα οφέλη της εξωτερικής «χρήσεως» του θαλασσινού νερού δεν συνεπάγονται και αντίστοιχα όταν αυτό καταπίνεται διότι μία μελέτη ομάδος ερευνητών του Ηνωμένου Βασιλείου, έδειξε πως όσοι καταπίνουν θαλασσινό νερό έχουν μεγαλύτερη πιθανότητα μεταφοράς βακτηρίων ανθεκτικών στα αντιβιοτικά. Και βεβαίως αυτό ισχύει και για τον Ίππο, οπότε, αποθαρρύνετέ τον να καταπίνει θαλασσινό νερό ενώ βρίσκεται σε θαλάσσιο περιβάλλον. Τέλος, η ενστικτώδης πόση θαλάσσιου νερού προκειμένου να ξεδιψάσει, αρχικώς, προξενεί στον Ίππο έναν δυσάρεστο αιφνιδιασμό διαφοράς γεύσεως από το "γνωστό" (πόσιμο) νερό που έχει συνηθίσει ωθώντας τον να σκεφθεί ότι κάτι το διαφορετικό τον περιβάλλει, αλλά αυτό βαθμιαίως "θεραπεύεται" όσο παρατείνεται η παραμονή του και η επαφή του με το θαλάσσιο στοιχείο.


2. Αρχή και πρόοδος ενδοθαλάσσιας εκπαιδεύσεως.

     Προέχει οπωσδήποτε η εξοικείωση του Ίππου με την εικόνα της θαλάσσης και του υγρού στοιχείου της διότι δεν είναι όλοι οι Ίπποι σε θέση να αποδεχθούν αμέσως αυτό το νέο "τερέν". Για μια πρώτην επαφή απαιτείται γαλήνια επιφάνεια και αμμώδες "χειμέριο κύμα" με βαθμιαία προσέγγιση και σε περίπτωση αρνήσεως, ήπια εισαγωγή στο νερό με την "όπισθεν". Όταν ο Ίππος βρεθεί με τα πόδια μέσα στο νερό έως το ύψος των κυνηπόδων θα πρέπει να αφεθεί χαλαρός να νιώσει την αίσθηση του νερού πριν ή διαταχθεί να κινηθεί αλλά η διάρκεια αυτής της αφέσεως δεν θα πρέπει να αγγίξει το όριο της ανίας που θα τον ωθήσει σε νευρικές κινήσεις μετατοπίσεως (κυρίως εξόδου από το νερό) οι οποίες φέρνουν το αντίθετο αποτέλεσμα. Ακολούθως θα πρέπει να βαδίσει (και όχι να τροχάσει ή να καλπάσει!) παραλλήλως προς το χειμέριο κύμα.


3. Οι δύο παράγοντες πλευστότητος (αγγλ. floating).

     Εισερχόμενος στο νερό ο Ίππος θα πρέπει (α) να εκτεθεί ακίνητος στην άνωση (αγγλ. buoyance, buoyancy) η οποία επηρεάζει τα στατικά δεδομένα της Ενάλιας Έφιππης Τοξοβολίας και να κατανοήσει τις επιδράσεις της και, ακολούθως, να εκτεθεί, κινούμενος, στην άντωση (αγγλ. lift) η οποία επηρεάζει τα κινητικά δεδομένα της Ενάλιας Έφιππης Τοξοβολίας. έτσι, ο Ίππος θα βιώσει σφαιρικώς την αίσθηση της στάσεως και κινήσεώς του μέσα στην θάλασσα, αποφεύγοντας ξαφνιάσματα που θα μπορούσαν να θέσουν σε επισφάλεια την ενάλια συμπεριφορά του. 


4. Επίσαξη.

     Προς αποφυγή φθοράς ακριβής επισάξεως, ως ενδεδειγμένη κρίνεται η απουσία επισάξεως και με μόνη την χαλίνωση (πάντοτε άνευ στομίδος) με πλαστικό χαλινό ο οποίος να μην επηρεάζεται από το θαλασσινό νερό. Βεβαίως, η απουσία επισάξεως συνεάγεται για τον έφιππο επαύξηση της ολισθηρότητος του "καθίσματός" του όμως, αυτό είναι κάτι το οποίο ελαχιστοποιεί η εκπαίδευση και η προσαρμογή. Τό ίδιο ισχύει και για την συνεπαγόμενη ολισθηρότητα των ηνιών, όπου αυτές χρειάζονται,  οι οποίες καλόν θα είναι να έχουν κατασκευασθεί από πλαστικό υλικό, ανεπηρέαστο από το θαλασσινό νερό.


5. Εξοπλισμός.

     Πέραν του Τόξου το οποίο σε κάθε περίπτωση αποτελεί επιλογή του χρήστη του, τα βέλη θα πρέπει να πληρούν όρους πλευστότητος (αγγλ. flotation) ώστε να μπορούν εύκολα να περισυλλεγούν εκ νέου ώστε να επαναχρησιμοποιηθούν.  

     Τα βέλη τα οποία επιλέξαμε εμείς, αν και αποτελούν σχεδίασή μας για άλλη τοξευτική δραστηριότητα, ήτοι για Σπαθιστικές Αποκρούσεις, απεδείχθησαν πολύ αποτελεσματικά στην Ενάλια Έφιππη Τοξοβολία και για αρχική εφαρμογή στην ανάπτυξη τεχνικής διότι το βεληνεκές τους είναι μειωμένο λόγω διαμορφώσεως "αιχμής".

 

6. Επιλογή επιφανείας βυθού κλπ.

     Ειδικώς για τους πρωτοείσακτους Ίππους στην Ενάλια Έφιππη Τοξοβολία θα πρέπει να επιλέγεται βυθός με αμμώδη, κατά το δυνατόν, επιφάνεια, χωρίς πέτρες ή άλλα εμπόδια (σκουπίδια, ρόδες, ογκώδη υλικά) τα οποία, πέραν της σοβαρής επικινδυνότητος για την ακεραιότητα του Ίππου που κρύβουν, θα τρομάξουν αιφνιδιάζοντάς τον κάθε φορά που τα πόδια του Ίππου θα πατούν σε αυτά. 

     Και όταν ο Ίππος τρομάζει από τέτοιους αιφνιδιασμούς, κάθε άλλο παρά θα αποδέχεται το θαλάσσιο πεδίο και την Ενάλια Έφιππη Τοξοβολία. Επίσης, η υποβρύχια σωματική οντότητα του Ίππου υπόκειται στους κινδύνους προσβολής και μολύνσεως όπως και κάθε κολυμβητής, αλλά αυτό, καθ΄ όσον αφορά στις δυνατότητες που επιτρέπουν οι περιστάσεις, εναπόκειται στην προσοχή και πρόληψη εκ μέρους του Ιππέως.


7. Ας έχουμε, τέλος, υπ΄ όψη...

      Η πλευστότητα του σώματος του Ίππου τον κάνει να αισθάνεται ελαφρύτερος και να αποτολμά εντονότερους βηματισμούς μέσα στο νερό, όμως, αυτό έχει ως συνέπεια να κουράζεται ταχύτερα λόγω της επιδράσεως του νερού στην παρεμπόδιση της κινητικότητός του κάτι που απαιτεί εντονότερη καταβολή προσπαθείας για την υπέρβασή της.

     Επειδή μεταξύ του σώματος του Ίππου και των ποδών του Ιππέως παρεμβάλλεται ποσότητα νερού η οποία, αναλόγως και της κινήσεως, μπορεί να αναπτύσσει και ταχύτητα ροής, είναι φυσικό να αλλάζουν οι συντελεστές αντιλήψεως από πλευράς του Ίππου των εντολών των ποδών του Ιππέως ως βοηθημάτων κινήσεως.

     Κατά την εκτέλεση παρθίας τοξεύσεως η αιωρητική πλευστότητα του Ίππου και η μη  έδρασή του επί σταθερής επιφανείας τον παρασύρει σε υπερβάλλουσα περιστροφή η οποία δυσχεραίνει τον ακριβή και γρήγορο προσδιορισμό της στροφής του κορμού του Ιππέως προς επιτυχή ευθυγράμμισή του με τον στόχο.

      Καλόν είναι, μετά την έξοδο στην ξηρά, να επιθεωρούνται τα άκρα των ποδών του Ίππου προς εντοπισμό τυχόν βλαβών από αγκάθια αχινών (στα πλάγια, κυρίως) δοθέντος ότι μπορεί να άγγιξαν αχινούς που μπορεί να βρέθηκαν στερεωμένοι στα πλευρά υποβρύχιων βράχων κλπ.
     
       Είναι πάντα καλοδεχούμενο το κύλισμα για τους περισσότερους Ίππους, οπότε, μετά την έξοδο στην παραλία ενδείκνυται να αφήνουμε τον Ίππο να κυλισθεί στην άμμο και, βεβαίως, δεν χρειάζεται να βιαστούμε να ξεπλύνουμε το θαλασσινό νερό από το σώμα του και να τον βουρτσίσουμε, κάτι που μπορούμε να κάνουμε μετά από λίγες ώρες.


     Στη Σχολή των "Ελλήνων Κενταύρων" συνηθίζουμε να μαθαίνουμε αφήνοντας το ένστικτο να εννοεί ακόμη και τα πιο σύνθετα πράγματα χωρίς δασκαλίστικες παρεμβάσεις  και ακαδημαϊκές προσεγγίσεις. Η Φύση διδάσκει και η Φυσική εάν δεν "ψηλαφιστεί" δια του ενστίκτου ποτέ δεν βιώνεται.


ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΤΩΝ "ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ"

 ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ 

ΤΩΝ 

"ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ"



     Στον ιδιωτικό χώρο Μέλους του τοπικού Παραρτήματος και με δικό του Ίππο, ο Συνασκούμενος Χρύσανθος Δρίτσας, πολύ πριν αναγνωρισθεί ως Εφιπποτοξότης, εισήχθη στο εκπαιδευτικό πνεύμα  από τον Αρχηγό των "Ελλήνων Κενταύρων Καλαμάτας" Εκπαιδευτή Αθανάσιο Ψωρομύτη ο οποίος πολύ μεθοδικά φροντίζει να προάγει τους μαθητές του!

     Ο αγαπημένος μας Χρύσανθος, σωστότατα, βοήθησε τον Συνασκούμενό του να αποκτήσει καλύτερη σχέση με τον Ίππο του οδηγώντας και τους δύο προς το "μονοπάτι" της Έφιππης Τοξοβολίας, ενώ την ίδια ημέρα μύησε στην Φυσικήν Ιππική και δύο ακόμη, παρευρεθέντες, αρχαρίους μαθητές!  Όλοι χαιρόμαστε με αυτές τις πρωτοβουλίες και τις προόδους των όπου γης Κενταύρων κι αυχόμαστε σε όλους καλή πρόοδο! 



Πέμπτη 30 Ιουνίου 2022

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ - ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΪΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΤΩΝ "ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ"

 ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ - ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΪΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΤΩΝ "ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ"



     Η αναγκαστική προτεραιότητα εκπαιδεύσεως του νεολέκτου Ίππου της αθηναϊκής Σχολής, δεν επέτρεψε, επί πολύ, την διοργάνωση ομαδικών Προπονήσεων Τοξοβολίας με αποτέλεσμα πολλά Μέλη μας να παραμένουν μακράν της τοξευτικής βελτιώσεώς τους.

     Με επίγνωση του προβλήματος, οργανώνουμε για τα μέσα Ιουλίου μιαν ειδική Προπόνηση Ενστικτώδους Τοξοβολίας της οποίας ο πυρήνας θα είναι η ανάκτηση της τοξευτικής δεξιότητος όσων έχουν μείνει "πίσω" με ένα καλοσχεδιασμένο πρόγραμμα που θα "συνοψίσει" τοξευτικές παραμέτρους. 

     Αυτή η ειδική Προπόνηση θα αναγγελθεί εγκαίρως από το Ιστολόγιό μας, αλλά και από τις σελίδες μας στα μέσα κοινωνικής δικτυώσεως, ώστε οι ενδιαφερόμενοι να μπορέσουν να λάβουν μέρος υπό τις εξής προϋποθέσεις επειδή ο προπονητικός χώρος χώρος θα είναι περιορισμένος:

     1. Θα πρέπει να ενημερώσουν για την προσέλευσή τους στο 6977764737 διότι θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητος.

     2. Θα πρέπει υποχρεωτικώς να φέρουν την προβλεπόμενη περιβολή Ομάδος. Γι αυτό τον λόγο, όσοι χρειάζονται περιβολή μπορούν να απευθύνονται απευθείας στον κατασκευαστή (τ. 6972433154).

     3. Θα πρέπει να φέρουν 3 ατομικά βέλη, ενώ Τόξα θα διατίθενται από τα ομαδικής χρήσεως που διαθέτει η Σχολή μας.

     Για κάθε ερώτηση στο 6977764737.

Εφιπποτοξοτικά!


Τετάρτη 29 Ιουνίου 2022

Η ΣΤΑΣΗ ΤΗΣ DHANURVEDA

 Η ΣΤΑΣΗ ΤΗΣ DHANURVEDA



     Tην αρχαιότατη Ινδική Τοξοβολία Dhanurveda την πρωτογνωρίσαμε πριν δέκα χρόνια στο …Αμβούργο, κατά την διάρκεια ενός εκπαιδευτικού ταξιδιού μας, παρακολουθώντας μια συναρπαστική επίδειξη έξι Ινδών Τοξοτών που τόξευαν σε μιαν ακροβατική χορογραφία ανάμεσα σε πέντε …δηλητηριώδεις κόμπρες. Έκτοτε μελετούμε αρκετά το ασκησιολόγιο αυτής της τελετουργικής ινδικής Τοξοβολίας, ανακαλύπτοντας ολοένα και περισσότερο την σχέση της με τον χορό, μεταφέροντας από το δικό της ασκησιολόγιο και στο δικό μας πολλά σπουδαία «απανθίσματα» που ωφελούν τον Τοξότη. Εκείνο το πλουσιότατο σε εκπαιδευτικές διδαχές ταξίδι μπορεί κανείς να το απολαύσει εδώ.

     Θαυμαστή από παλαιοτάτων χρόνων η Dhanurveda, υπήρξε και η αφετηρία του, πολύ μετέπειτα, ευρωπαϊκού Μακρού Τόξου, με έναν προπομπό μήκους πέντε έως έξι ποδών το οποίο εκτόξευε ένα μακρύ βέλος από καλάμι με μεταλλική ή οστέινη αιχμή. Μάλιστα, ο χρονικογράφος Νέαρχος ο οποίος συνόδευσε τον Μεγάλο Αλέξανδρο στην Ινδία είχε σημειώσει ότι οι Ινδοί πολεμιστές χρησιμοποιούσαν ένα Τόξο από μπαμπού, το οποίο έπρεπε να εδράζεται επί του εδάφους και να σταθεροποιείται με τα πόδια του χειριστή του για να είναι δυνατό το πλήρες άνοιγμα της χορδής του. Έτσι, το βέλος που εκτοξεύονταν από αυτό το Τόξο μπορούσε να διαπεράσει οποιαδήποτε πανοπλία που χρησιμοποιήθηκε στην αρχαιότητα. Το βίντεο που ακολουθεί είναι αρκετά πληροφοριακό τόσο για την Dhanurveda όσο και για την ινδική φιλοσοφία του Πολέμου.


     Εν συνεχεία θα σταθούμε σε ένα δημοσίευμα σχετικό με την ενδεδειγμένη στάση του σώματος του Τοξότη και τις ασκήσεις που την βελτιώνουν. Το δημοσίευμα προέρχεται από την ειδικήν, έγκριτη, πηγή "Dhanurveda Vedic Knowledge of Archery". Αξίζει η μελέτη του:


    «Πολλοί άνθρωποι με ρωτούν για το τι είδους άσκηση έκαναν οι αρχαίοι Ινδοί τοξότες ή πολεμιστές για καλύτερη στάση του σώματος. Στην έρευνά μου διάβαζα στη Μαχαμπαράτα όπου ο Arujun δίδασκε στον γιο του Abhimanyu τη στάση που ονομάζεται Saushthava. Στην έρευνά μου ανακάλυψα ότι το saushthava εξακολουθεί να ασκείται στον ινδικό κλασικό χορό και ήταν καλά καθορισμένο στο Natya-shastra από τον Bharata muni.

     Περιγράφει ότι το σώμα πρέπει να διατηρεί μια πολύ όρθια στάση με ένα καλό saushthava ή μια ίσια πλάτη χωρίς κανένα καμπούριασμα. Η σπονδυλική στήλη πρέπει να είναι όρθια με τα χέρια είτε τεντωμένα είτε σταθεροποιημένα σε μεσολαβή. 

     Οι ανασηκωμένοι αγκώνες πρέπει να είναι ευθυγραμμισμένοι με τους ώμους, οι οποίοι δεν πρέπει ούτε να σηκώνονται ούτε να πέφτουν. Το χέρι πρέπει να είναι πάντα μακριά από το στήθος. 

     Τα γόνατα πρέπει να είναι λυγισμένα πλάγια κάνοντας μια γωνία. Πρέπει να υπάρχει ένα κενό μεταξύ των αστραγάλων που πιθανώς ισοδυναμεί με τρία δάχτυλα του χεριού σας. 

     Αυτό θα σας δώσει τέλεια συμμετρία του σώματος. σχηματίζοντας διπλό τυπικό τριγωνικό σχήμα για το σώμα και τη σταθερότητα στο χορό (στην περίπτωσή μας για την πρακτική της Τοξοβολίας).

     Αυτές είναι μερικές στάσεις που είναι πολύ χρήσιμες για τη σταθερότητα που βοηθά στην πρακτική της Τοξοβολίας.»


Δευτέρα 27 Ιουνίου 2022

ΑΝΥΠΑΚΟΗ!

 ΑΝΥΠΑΚΟΗ!



     Οι ολέθριες επιπτώσεις στη ψυχολογία των νεο-ραγιάδων έγιναν αδρότερες στην αντίληψη των "Ελλήνων Κενταύρων" σήμερα, στην παραλία όπου βιώσαμε ακόμη βαθύτερα τα οικτρά αποτελέσματα των μεθοδεύσεων της υγειονομικής τρομοκρατίας που κατάφερε το διεφθαρμένο σύστημα με υπομόχλια τους αρνησιπάτριδες (και απαρνητές των πατέρων τους!) Πλεύρηδες!

      Κατά την διάρκεια της, σημερινής, άτυπης εκπαιδευτικής ημερίδος μας με το γλυκύτατο αλογάκι μας στη γειτονική μας παραλία, χαρήκαμε τις φιλικές αντιδράσεις όλων των λουομένων οι οποίοι όχι μόνον αποδέχθηκαν χωρίς καμιάν αντίδραση το ευγενικό τετράποδό μας, αλλά και κολύμπησαν κοντά του δείχνοντας πλήρως εναρμονισμένοι και συνυπάρχοντες με αυτό, κάτω ακριβώς από την ευγενέστατη ναυαγοσώστιδα η οποία απολάμβανε κι αυτή τα "παιγνίδια" του Μπάλιου μας.

     Αν και όλοι άγνωστοι μεταξύ αγνώστων, πράγματι, ήταν εντυπωσιακή η ομόθυμη αποδοχή ενός Ίππου εν μέσω λουομένων σε μιαν οργανωμένη παραλία με πολλούς να πλησιάζουν για να χαρούν από κοντά την παρουσία ενός Ίππου εκεί που, άλλοτε, μια τέτοια παρουσία θα αντιμετωπίζονταν ως ..."βλασφημία" στην υγειονομική "καθωσπρέπεια" αυτών που ουρούν στο θαλασσινό νερό, πετάνε τα σκουπίδια τους οπουδήποτε και βαριούνται να μαζέψουν το σπασμένο ποτήρι του ..."φραπέ", αφήνοντας τα γυαλιά πάνω στην άμμο για να ..."καλωσορίσουν" γυμνές πατούσες.

     Πράγματι, χαρήκαμε την εμφανή αναβάθμιση των ζωοφιλικών αισθημάτων των συν-λουομένων και όλοι μαζύ, με ...προεξάρχοντα τον τετράποδο Μπάλλιο, χαρήκαμε την πρωινή θάλασσα μιας καλοκαιρινής αττικής παραλίας, πλήρως εναρμονισμένοι με αγνώστους συνυπάρχοντες, ώσπου...

     ....Ώσπου μας πλησίασε δειλά ένας συμπαθέστατος ηλικιωμένος κύριος, μας χαμογέλασε και μας ρώτησε: "Είναι άρρωστο το αλογάκι και το φέρατε για μπάνιο;". Του απαντήσαμε ότι ο Μπάλιος χαίρει άκρας υγείας αλλά και αυτός ήρθε όπως κι όλοι οι λουόμενοι, απλώς, για μπανάκι, αλλά ο ευγενής ηλικιωμένος επέμεινε: "Μα σήμερα όλοι οι άρρωστοι ερχόμαστε για μπάνιο..." και η φράση αυτή μας αναστάτωσε.

     Ο συνομιλητής μας δεν μας έδωσε την αίσθηση του "αρρώστου" πλην κάποιων διακυμάνσεων διατυπώσεως προφορικού λόγου και παρά την ηλικία του έδειχνε αρκετά ακμαίος όσο και συμπαθέστατος πίσω από τα διακριτικά γυαλάκια του. Κι όμως, ο άνθρωπος αυτός βίωνε την  α ρ ρ ώ σ τ ι α  ως κάτι το δεδομένο, ως κάτι το γενικευμένο, ως ...κανόνα!

     Η υγειονομική δικτατορία της τυραννικής δημοκρατίας λειτουργεί "υποδορίως" για να διαχύσει το δηλητήριο της ανημπόριας στους όχλους επί των οποίων μεθοδεύει τον έλεγχο και την χειραγώγηση, με "εργαλεία" τους απανταχού Πλεύρηδες! Καθήκον μας η υπέρβαση, παντί τρόπω, του καταβλητικού κλωβού της φυσικής αδυναμίας στον οποίο προσπαθούν να μας αδρανοποιήσουν, καθήκον μας η ανυπακοή στο σύστημα, παντί μέσω, και ανεξαρτήτως κόστους!

     Για τους "Έλληνες Κενταύρους" η ανυπακοή υπήρξε κανόνας καθ΄ όλη την διάρκεια της ψευδώνυμης "ΠΑΝ"-δημίας και η ανυπακοή στο διεφθαρμένο σύστημα θα παραμείνει κανόνας της Σχολής μας προς διατήρηση του αναπαλλοτριώτου δικαιώματός μας του habeas corpus ώστε να συνεχίζουμε να ζούμε υγιείς και ακμάζοντες! 

Κυριακή 26 Ιουνίου 2022

Ο ΑΚΡΩΤΗΡΙΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΟΥΡΑΣ ΤΟΥ ΙΠΠΟΥ

 Ο ΑΚΡΩΤΗΡΙΑΣΜΟΣ 

ΤΗΣ ΟΥΡΑΣ ΤΟΥ ΙΠΠΟΥ



     Ο ακρωτηριασμός της ουράς του Ίππου αποτελεί μιαν ακόμη πράξη ανθρώπινης ανοησίας εις βάρος ενός ζώου που, απί αιώνες, μας υπηρετεί. Είναι συνέχεια βαρβάρου έθους και στρέφεται κατά της ευημερίας του Ίππου στερώντας του την δυνατότητα απωθήσεως επιβλαβών εντόμων κλπ μικρο-οργανισμών που επικάθηνται στο δέρμα του και του προξενούν επιμολύνσεις. Και ο αείμνηστος Καθηγητής - Ιππιατρός Θεόδωρος Γ. Αντίκας (DVM, PhD), εν ζωή επίσημος Ιππιατρός της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Ιππασίας (F.E.i.) και επίτιμο Μέλος της "Ελληνικής Εφιπποτοξοτικής Εταιρείας", αναφέρεται σε αυτή την ακατανόητη συνήθεια του ακρωτηριασμού της ουράς του Ίππου στο pdf που ακολουθεί. 

     Ομοίως, ο Ιδρυτής των "Ελλήνων Κενταύρων" Αριστοτέλης Ηρ. Καλέντζης στο βιβλίο του "Εκπαίδευση Νεολέκτου Ίππου στη Φυσική Ιππασία και στην Έφιππη Τοξοβολία" (2010) στιγματίζει την κάκιστη συνήθεια του ακρωτηριασμού της ουράς του Ίππου (σ. 13). 


Το pdf του αειμνήστου Καθηγητή ΕΔΩ

Τετάρτη 22 Ιουνίου 2022

"ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ" Το έργο της Σχολής & όροι εγγραφής

"ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ"

Το έργο της Σχολής & όροι εγγραφής





"Έλληνες Κένταυροι"

     Η Σχολή των «Ελλήνων Κενταύρων» έχει την Τιμή της πρώτης εισαγωγής στην Ελλάδα και στην Κύπρο της Έφιππης Τοξοβολίας και της Παραδοσιακής Τοξοβολίας (2005 και 2013, αντιστοίχως), της πρώτης Σχολής Ιππηλασίου (2013), της πρώτης Σχολής Έφιππης Σπαθασκίας (2015), της πρώτης Σχολής Τυφλών Εφιπποτοξοτών (2016), της πρώτης Σχολής Ιππικού Θεάτρου (2018). Επίσης, πρώτη η Σχολή των "Ελλήνων Κενταύρων" εισήγαγε στην Ελλάδα την Στρογγυλή ή Κυκλική Κίνηση (2013), την Γυμνιππευτική Υοga (Azva Yoga, 2014) την Έφιππη Πάλη (2015), την Σέλα της Στέπας (2016), την Καταρριχητική Τοξοβολία (2016),την Τοξοβολία εξ Επαφής, την Παραστατική Συραγώγηση (2021), τον Ιππακοντισμό (2021), την Ακροβατική Djigitovka (2021), τον πρώτο Πλαγιοβαδιστή Ίππο στην Έφιππη Τοξοβολία (2021), το επίγειο ισορροπιστικό ασκησιολόγιο με Ισορροπία επί Ιμάντος και Ισορροπία επί Μονορόδου (2021), το ασκησιολόγιο Μαχητικής Τοξοβολίας (2021), την Ναϊτικήν Ίππευση (2021), την Ενάλια Έφιππη Τοξοβολία (2022). Για την επίτευξη αυτού του έργου που διαρκεί επί δέκα επτά (17) συνεχή χρόνια και όπως προκύπτει από το λεπτομερέστατο αρχείο το οποίο τηρείται, ο Ιδρυτής της Σχολής, Εφιπποτοξότης Αριστοτέλης Ηρ. Καλέντζης, χρειάστηκε να εκπαιδεύσει ο ίδιος 89 νεόλεκτους Ίππους (πέραν των πολλαπλασίως περισσοτέρων Ίππων τους οποίους ο ίδιος σε διάφορες ξένες Σχολές και χώρες, χειρίσθηκε) και να μεταφέρει όλη αυτή την τεράστια τεχνογνωσία με χιλιάδες μαθημάτων σε 600, περίπου, εγγεγραμμένους μαθητές των οποίων οι αιτήσεις εγγραφής γεμίζουν δέκα (10) ντοσιέ αρχειοθεσίας! 

Το αρχείο των αιτήσεων εγγραφής των, περίπου, 600 μαθητών μας. 

     Ήταν το 2008, αμέσως μετά την λήξη ακόμη ενός Σχολείου Αρχηγών του Οργανισμού «KASSAI» στο οποίο είχε συμμετάσχει, όταν ο Ιδρυτής των «Ελλήνων Κενταύρων» λαμβάνει μέρος στην Παγκόσμια Ημέρα Έφιππης Τοξοβολίας η οποία λαμβάνει χώρα στην Κοιλάδα του Οργανισμού, στο Kaposmérő, όπου και παρουσιάζει την Ελλάδα για πρώτη φορά ως χώρα Έφιππης Τοξοβολίας.

     Η Σχολή των "Ελλήνων Κενταύρων" έχει λάβει μέρος σε αρκετούς αγώνες στο εξωτερικό και έχει ήδη τιμηθεί με δύο πρώτα παγκόσμια βραβεία (Κορέα και Κίνα) αλλά και μετάλλια και άλλες διακρίσεις. Επίσης, έχει συμμετάσχει σε ιστορικά ντοκιμαντέρ και έχει τιμηθεί με ευρύτατη δημοσιότητα σε διάφορα μέσα του εσωτερικού και του εξωτερικού! Τέλος, είναι η πρώτη, σε παγκόμια κλίμακα, Σχολή Έφιππης Τοξοβολίας η οποία, δια του Ιδρυτή της, παρουσίασε  αυτή την αρχέγονη πολεμική τέχνη ως φιλοσοφικό ζήτημα, ενώπιον του 6ου Παγκοσμίου Φιλοσοφικού Φόρουμ (2016). Παραλλήλως, η Σχολή των "Ελλήνων Κενταύρων" έχει προσκληθεί σε διεθνή συνέδρια όπου έδωσε διαλέξεις ενώ διοργάνωσε και επιμορφωτικές διαλέξεις στο εσωτερικό ακόμη και με εξειδικευμένα ιστορικά θέματα.

     Πτυχιούχος της Σχολής Υψηλής Ιππασίας (Haute École) του Αυτοκρατορικού Ιπποφορβείου της Lipica και εκπαιδευμένος στην Κοιλάδα του Οργανισμού "Kassai" από τον ίδιο τον μεγάλο Δάσκαλο Kassai Lajos, έχοντας ιππεύσει για εκπαιδευτικούς λόγους σε ξένες χώρες κι έχοντας αποκτήσει μιαν ευρύτατη και πολυπρισματική τεχνογνωσία Ιππικής, ο Ιδρυτής της Ομάδος, συνέγραψε δέκα πέντε (15) εκπαιδευτικά εγχειρίδια προς χρήση των μαθητών της Σχολής μας, καθώς και 3.738 άρθρα-μελέτες που δημοσιεύονται  στο Ιστολόγιο της Ομάδος των "Ελλήνων Κενταύρων". Η Σχολή των "Ελλήνων Κενταύρων" έχει διδάξει Ιππασία και Τοξοβολία στους πανεπιστημιακούς φοιτητές των Τ.Ε.Φ.Α.Α., σε μαθητές ιδιωτικών Εκπαιδευτηρίων, σε μαθητές Σχολείων, όπως και σε ομάδες παιδιών προσχολικής ηλικίας, αλλά και σε μαθητές με ειδικές ανάγκες, πάντοτε με την υποστήριξη ειδικού επιστήμονος. Στη Σχολή μας είχαμε και ένα ιδιαιτέρως τιμητικό φαινόμενο ξένης μαθήτριας η οποία έφθανε αεροπορικώς από το Λονδίνο για να κάνει το μάθημά της μετά την λήξη του οποίου επέστρεφε πίσω, αυτό δε και μόνον καταδεικνύει το κύρος αυτής της Σχολής σε διεθνή εμβέλεια. Παραλλήλως, οι "Έλληνες Κένταυροι" είχαν την Τιμή να καλέσουν στην Αθήνα τον Δάσκαλο και παγκόσμιο πρωταθλητή της Έφιππης Τοξοβολίας Kassai Lajos και να διδαχθούν από αυτόν επί ένα τετραήμερο. Επίσης, η Σχολή μας τιμήθηκε και από την παρουσία ενός ακόμη σημαντικού διεθνούς Δασκάλου της Έφιππης Τοξοβολίας, τον Αρχηγό της Σχολής "KASSAI" του Καναδά Robert Borsos ο οποίος μας προσέφερε στις εγκαταστάσεις μας ένα ειδικό Σεμινάριο. Η διδασκαλία των μαθημάτων της Σχολής των "Ελλήνων Κενταύρων" διεξάγεται είτε στον δικό μας χώρο, είτε σε σημαντικούς αρχαιολογικούς χώρους υψηλής ενεργείας, είτε σε μεσαιωνικά μνημεία, είτε σε ιστορικούς τόπους, πάντοτε με κριτήριο την ενέργεια και την έμπνευση που οι χώροι αυτοί προσφέρουν σε όσους κινούνται μέσα σε αυτούς. Η Σχολή των "Ελλήνων Κενταύρων" έχει συνεργασθεί με καταξιωμένους Οργανισμούς του εσωτερικού και του εξωτερικού. Οι "Έλληνες Κένταυροι" υπήρξαν επίσημοι προσκεκλημένοι της Ουγγρικής Πρεσβείας Αθηνών για την συνεχή επίδειξη Έφιππης Τοξοβολίας καθ΄ όλη την 75η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης κατά την οποία η Ουγγαρία ήταν η τιμώμενη χώρα, όπως επίσης, η Ομάδα μας ήταν επίσημη προσκεκλημένη από την Ουγγρική Πρεσβεία Αθηνών κατά την επέτειο της Ημέρας του Ουγγρικού Στρατού που τιμήθηκε στον Ιππικό Όμιλο Αμαρουσίου και όπου οι "Έλληνες Κένταυροι" επέδειξαν Έφιππη Τοξοβολία ενώπιον ξένων στρατιωτικών ακολούθων πολλών πρεσβειών. Και η Σχολή αυτή αποτελεί έναν μη κερδοσκοπικό Οργανισμό, τα Στελέχη του οποίου ουδέποτε εισέπραξαν την οιανδήποτε αμοιβή, τιμώντας την εποποιία των Ελλήνων Στρατιωτών της Δύσεως και ακολουθώντας τις Αξίες και τις Αρχές της "Πολιτείας" του Πλάτωνος επί του αριστοκρατικού άξονος της αλήθειας και της δικαιοσύνης! Κατά την διάρκεια των 17 χρόνων της λειτουργίας των "Ελλήνων Κενταύρων" και κατόπιν πρακτικών και θεωρητικών εξετάσεων ανεδείχθησαν είκοσι (20) Εφιπποτοξότες και οκτώ (8) Εκπαιδευτές. Έτσι, από την δική μας Σχολή προέρχεται και ο,τιδήποτε σχετικό με την Έφιππη Τοξοβολία υπάρχει στην Ελλάδα αφού οι αξιολογότεροι, εκτός Ομάδος μας, υπάρχοντες Εφιπποτοξότες προέρχονται όλοι από τους "Έλληνες Κενταύρους". Ο Ιδρυτής των "Ελλήνων Κενταύρων" είναι Μέλος της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Έφιππης Τοξοβολίας W.H.A.F.

     Όλη η, μέχρι σήμερα και επί 17 χρόνια, δραστηριότητα των "Ελλήνων Κενταύρων", όπως περιγράφεται λεπτομερώς παραπάνω, κοσμείται από  μ η δ ε ν ι κ ό  δείκτη ατυχημάτων, τεκμήριο υψηλής ιππικής τεχνογνωσίας και άριστων εκπαιδευτικών προσεγγίσεων! Η Σχολή των «ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ» συντεταγμένη και ανιδιοτελής, χωρίς πελατειακές σχέσεις με τους μαθητές της, η οποία διδάσκει αυτό που, απλώς,  κατέχει καλώς, με προσήλωση στο αντικείμενό της, χωρίς «εμπορία παραμυθίας» για εισπρακτικούς λόγους! Και, οι μαθητές της, επικεντρωμένοι στο εκπαιδευτικό τους αντικείμενο με αυτοπειθαρχία και σοβαρότητα ανελίσσονται με αυτοσεβασμό, σε μία παρουσίαση της “Medusa Visuals” και του Γιάννη Καπρούλια.


Επίκαιρες διαπιστώσεις

      Κατά τα διαμεσολαβήσαντα 17 χρόνια της λειτουργίας της Σχολής μας τα κοινωνικά "πράγματα" έχουν υπελιχθεί επί τα χείρω εξ αιτίας της διεφθαρμένης δημοκρατίας η οποία ακυρώνει τις Αξίες, εξαχρειώνοντας τα ατομικά και, κατά συνέπειαν, τα ομαδικά ήθη. Αυτό επηρεάζει, ασφαλώς και την κοινότητα όσων ασχολούνται ή προτίθενται να ασχοληθούν με μία πολεμική τέχνη, βεβαίως και με την Έφιππη Τοξοβολία κάτι το οποίο υποχρεώνει μία σοβαρή Σχολή, όπως αυτή των "Ελλήνων Κενταύρων" να αναθεωρήσει τακτικές και να επικεντρωθεί ακόμη περισσότερο στην υποστύλωση χαρακτήρων η ακεραιότητα των οποίων καθίσταται αδήριτη προϋπόθεση για την ενασχόληση με την πολεμική τέχνη μας. Και τούτο σημαίνει την απόδοση εμφάσεως, κατ΄ αρχήν, στην διάπλαση χαρακτήρων με θωράκιση Αξιών, πριν σκεφθούμε την εφιπποτοξοτικήν ή άλλη "παράμετρο"! Εν ολίγοις, η Σχολή των "Ελλήνων Κενταύρων", στην εποχή της καταβαραθρώσεως των Αξιών από το χυδαίο δημοκρατικό καθεστώς, θεωρεί ότι κανένας μαθητής μας δεν έχει το υψηλό δικαίωμα της εφιππεύσεως εάν προηγουμένως δεν διαθέτει Π α ι δ ε ί α  τ ο υ  Ή θ ο υ ς  ανάλογη των, εξίσου υψηλών, απαιτήσεων μιας πολεμικής τέχνης όπως η Έφιππη Τοξοβολία. Με άλλα λόγια, οι παιδευτικώς "ανιπτόποδες", δεν έχουν κανένα δικαίωμα να υπηρετηθούν από τον ευγενή Ίππο εάν, προηγουμένως, τουλάχιστον, δεν φροντίσουν να νίψουν τα ανομήματα της απαιδευσίας τους! Και, επειδή η ασελγής δημοκρατία έχει μετατρέψει σε χωματερές βαρβάρων τις κοινωνίες της, η Σχολή των "Ελλήνων Κενταύρων" επιφορτίζεται με την ευθύνη της παροχής, κατ΄ ελάχιστον, Παιδείας του Ήθους στους μαθητές της, αναθεωρώντας, πρωτίστως, τους όρους εγγραφής νέων μαθητών! 


Νέοι όροι εγγραφής μαθητών

     Ούτω πως, προκύπτουν νέες συνθήκες λειτουργίας της αθηναϊκής Σχολής των "Ελλήνων Κενταύρων", οι οποίες θα ισχύσουν από 1ης Σεπτεμβρίου 2022, με την έναρξη της ΙΕ' Προπονητικής περιόδου!

     Ενώ τα Παραρτήματα των "Ελλήνων Κενταύρων" θα εξακολουθήσουν να διατηρούν, υπό την ευθύνη των Αρχηγών και επικεφαλής τους, την ως έχει αυτοτέλειά τους, η Σχολή των Αθηνών των "Ελλήνων Κενταύρων" δέχεται εφεξής νέους μαθητές υπό τους ακόλουθους όρους, δεδομένης της εκ μέρους μας δυνατότητος αναθεωρήσεων, ένεκεν της ανιδιοτελούς και μη κερδοσκοπικής προσφοράς ενός μέρους της παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς, όπως η "Unesco" αναγνωρίζει την Έφιππη Τοξοβολία:

     1. Κάθε ένας υποχρεούται να αποφασίσει εγκαίρως και κατ΄ιδίαν, εάν όντως τον ενδιαφέρει να ασχοληθεί με την Έφιππη Τοξοβολία για την οποία προσφέρονται, πια, αμέτρητες πηγές ουσιαστικής πληροφορήσεως και κανείς δεν δικαιολογείται να βρεθεί στην "πόρτα" μας ζητώντας να "δοκιμάσει" την Έφιππη Τοξοβολία για να ..."αποφασίσει" εάν του αρέσει. Δεν αποτελούμε "δοκιμαστήριο νεωτερισμών" και δεν προσφερόμεθα για "πρόβες εσωρούχων", εναπόκειται δε στην ωριμότητα ατομικής υπευθυνότητος ενός εκάστου να ξέρει το "τι" του αρέσει και, κυρίως, σε ποιον και τι αρέσει και ο ίδιος!

     2. Καθένας που είναι βέβαιος ότι του αρέσει η Έφιππη Τοξοβολία έχει να επιλέξει μεταξύ διαφόρων Σχολών που προσφέρονται για κάθε Έλληνα ενδιαφερόμενο και όλες είναι αξιόλογες μιας και όλες έχουν την ρίζα τους στη Σχολή των "Ελλήνων Κενταύρων" από την οποία όλα τα εν Ελλάδι σοβαρά εφιπποτοξοτικά, προέρχονται!

     3. Εάν παρά τα προαναφερθέντα, κάποιος επιμένει να μυηθεί στην Έφιππη Τοξοβολία από την Σχολή των "Ελλήνων Κενταύρων" και είναι άνω των 18 ετών (διότι ανήλικοι, εφεξής, δεν γίνονται δεκτοί) τότε, θα πρέπει να επισκεφθεί το επίσημο Ιστολόγιό μας και να ενημερωθεί από το διεξοδικότατο περιεχόμενό του για κάθε τι που αφορά στη Σχολή μας δίνοντας ιδιαίτερην έμφαση στην κατανόηση του Καταστατικού μας.

     4. Έχοντας εννοήσει πλήρως και αποδεχθεί ανεπιφυλάκτως το παραπάνω περιεχόμενο (διότι "εκπτώσεις" δεν συνηθίζουμε σε κανέναν και για τίποτε) ο ενδιαφερόμενος να εκπαιδευθεί στη Σχολή μας θα πρέπει: (α) Να καταθέσει Αίτηση Εισδοχής, (β) Δύο πρόσφατες φωτογραφίες του, (γ) Φωτοτυπία των δύο όψεων του ισχύοντος Δ.Α.Τ. ή του ισχύοντος διαβατηρίου του και (δ) Πιστοποιητικό ιατρού ο οποίος θα βεβαιώνει ρητώς και ανεπιφυλάκτως ότι ο ενδιαφερόμενος δύναται να αθληθεί. Η κατάθεση των προαναφερθέντων δεν συνεπάγεται και υποχρέωση της Σχολής να τον αποδεχθεί ως μαθητή, αλλά, περί αυτού η Σχολή αποφασίζει εν καιρώ και ενημερώνει σχετικώς τον ενδιαφερόμενο. 

     5. Εάν και εφ΄ όσον ο ενδιαφερόμενος ειδοποιηθεί ότι γίνεται δεκτός στη Σχολή των "Ελλήνων Κενταύρων", υποχρεούται να παρακολουθήσει σειρά μαθημάτων  π ρ ι ν  εφιππεύσει και τα οποία είναι:

α. Αρχές Ελληνικής Θρησκείας

β. Διδασκαλία της "Πολιτείας" του Πλάτωνος

γ. Διδασκαλία του "Περί Ιππικής" του Ξενοφώντος

δ. Διδασκαλία της "Ηρωικής Αντιλήψεως της Ζωής" του Ι. Συκουτρή

ε. Ιππογνωσία

στ. Αρχές Ιππικής

ζ. Διδασκαλία του "Ζεν και Τοξοβολία" του Eugen Herrigel

η. Το δίδαγμα και η θεατρική μεταφορά του βίου του Μιχαήλ Μαρούλλου Ταρχανιώτη 

     Τα υποχρεωτικά, αυτά, μαθήματα θα διαρκούν επί ένα τετράμηνο και, καιρώ δέοντι, θα καθορισθούν οι λεπτομέρειες και τα κόστη, ενώ μετά την ολοκλήρωσή τους θα ακολουθούν εξετάσεις και όσοι επιτυγχάνουν σε αυτές και μόνον θα έχουν δικαίωμα να συνεχίσουν την εκπαίδευσή τους επί του Ιππευτηρίου και της Γραμμής Βολής. Της υποχρεώσεως παρακολουθήσεως αυτών των μαθημάτων απαλλάσσονται οι ξένοι μαθητές οι οποίοι είναι μεν καλοδεχούμενοι, αλλά διόλου δεν μας ενδιαφέρει η διάπλαση της Παιδείας του Ήθους τους για την οποία είναι υπεύθυνες οι κοινωνίες τους!

     Tέλος, για την Σχολή των Αθηνών των "Ελλήνων Κενταύρων" οι ήδη εγγεγραμμένοι μαθητές (ενήλικοι και ανήλικοι) παραμένουν ως έχουν, υποχρεούμενοι όμως να παρακολουθήσουν την εγκύκλια μόρφωση που προγραμματίζεται εν εναντία δε, περιπτώσει θα διαγραφούν. Επίσης, τα Στελέχη της Ομάδος (Εκπαιδευτές κλπ) επειδη ήδη έχουν αναγνωρισθεί ως φορείς Παιδείας Ήθους και μετέχοντες της Ελληνικής Παιδείας, δεν υποχρεούνται να παρακολουθήσουν τα ως άνω μαθήματα.

     Πάντα ταύτα δεδομένου ότι μη αποσκοπώντας σε κέρδη διατηρούμε την "πολυτέλεια" μιας ουσιαστικής και όχι "πελατειακής" σχέσεως με τους μαθητές μας, έτοιμοι να συνεχίσουμε να τους προσφέρουμε ό,τι καλύτερο!

     Πληροφορίες επί λεπτομερειών που δεν διαλαμβάνονται στο παρόν κείμενο μόνον με γραπτό μήνυμα στο e-mail:

hellenichorsebackarchery@gmail,com

  












 



Ο Ιδρυτής των "Ελλήνων Κενταύρων"

Αριστοτέλης Ηρ. Καλέντζης


Βιογραφικό του Ιδρυτή της Σχολής των "Ελλήνων Κενταύρων":

Πλατωνικός, πολιτικός ακτιβιστής και επί 12ετία πολιτικός κρατούμενος του διεφθαρμένου δημοκρατικού καθεστώτος, αμετακίνητος υποστηρικτής της πεφωτισμένης Αριστοκρατίας.

Συγγραφέας, Χειριστής Αεροσκαφών και συνταξιούχος Δημοσιογράφος του Πολιτιστικού ρεπορτάζ, πάνω απ΄ όλα δε, Φυσιοδίφης.

Mαθητής του παγκόσμιου πρωταθλητή Kassai Lajos ως προς την Έφιππη Τοξοβολία και τα συγγενή της πεδία και του καθηγητή Ιππιατρού Θεοδώρου Γ. Αντίκα (DVM, PhD) ως προς τα θέματα Ιππιατρικής και Ιππογνωσίας. 

Ιδρυτής της Έφιππης και Παραδοσιακής Τοξοβολίας στην Ελλάδα (2005), του Μεσαιωνικού Ιππηλασίου (2013), της Έφιππης Σπαθασκίας (2015), καθώς και του Ιππικού Θεάτρου (2018)

Ιδρυτής και επικεφαλής της Σχολής των "Ελλήνων Κενταύρων" (2005) η οποία κατέχει δύο πρώτα παγκόσμια βραβεία και ευρεία διεθνή προβολή. 

Έχει εκπαιδευθεί στον Οργανισμό Έφιππης Τοξοβολίας "KASSAI" (Ουγγαρία), στην Σχολή Υψηλής Ιππικής του Αυτοκρατορικού Ιπποφορβείου της Lipica (Σλοβενία) και σε Σταύλους της Oυγγαρίας, Γερμανίας, Αυστρίας, Τσεχίας, Γαλλίας, Ιταλίας, Δανίας, Πολωνίας, Βουλγαρίας σε τέσσερις διαφορετικές περιοχές (Ulaanbaatar, Gobi, Khövsgöl και Karakorum) της Μογγολίας.

Εργογραφία:

4 βιβλία ιδεολογικού περιεχομένου, 1 μανιφέστο Τέχνης, 1 Δίτομο εγχειρίδιο Εκπαιδεύσεως Χειριστή Αεροσκαφών, 17 εκπαιδευτικά εγχειρίδια για τους μαθητές της Σχολής των "Ελλήνων Κενταύρων". Επιπλέον δε και 4.213 αναρτήσεις στο παρόν Ιστολόγιο με υψηλή, ημερήσια, επισκεψιμότητα: