Παρασκευή 9 Οκτωβρίου 2015

ΟΙ "ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ"
ΣΤΟ 6ο ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΟ ΦΟΡΟΥΜ



     After a honorary invitation from the Board of the Leaders of the “World Philosophical Forum” (October 5th-8th, 2015, in Athens), the only Horseback Archery team in Greece “Greek Centaurs”, will present the philosophical  approach of Horseback Archery and Traditional Archery during human history.


     Ο Ιδρυτής της Ελληνικής Ομάδος Έφιππης Τοξοβολίας Αριστοτέλης Ηρ. Καλέντζης και το Μέλος της Ομάδος μας Εριθέλγη Μεραμβελιωτάκη, έλαβαν μία τιμητική πρόσκληση για την παρουσίαση της Έφιππης Τοξοβολίας (ο πρώτος) και της Παραδοσιακής Τοξοβολίας (η δεύτερη) σε ένα Παγκόσμιο Φιλοσοφικό Φόρουμ το οποίο διοργανώθηκε από 5ης - 8ης Οκτωβρίου 2015 στο Αμφιθέατρο του Πολιτιστικού Οργανισμού του Δήμου Αθηναίων.

Αριστοτέλης Ηρ. Καλέντζης


Εριθέλγη Μεραμβελιωτάκη

     Το Παγκόσμιο Φιλοσοφικό Φόρουμ, είναι μία διεθνής πρωτοβουλία για την συνάντηση και ανταλλαγή απόψεων Διανοουμένων απ’ όλο τον κόσμο και από όλες τις βαθμίδες υγιούς στοχασμού πάνω σε προβλήματα που αφορούν την παγκόσμια πολιτισμική, ηθική και κοινωνική εξέλιξη με σκοπό την παραγωγή μεθόδων ανελίξεώς τους μέσω της  φ ι λ ο σ ο φ ι κ ή ς  προσεγγίσεως και Παιδείας.



Ο Αριστοτέλης Καλέντζης με τον Αρχηγό των "Ελλήνων Κενταύρων" Αρπάλυκο
στην είσοδο του Αμφιθεάτρου.

      Φέτος, διοργανώθηκε για 6η συνεχή χρονιά στην Ελλάδα από τον Ρώσο φιλόσοφο Dr. DrIgor Kondrashin (CEO Παγκόσμιου Φιλοσοφικού Φόρουμ) με επικεφαλής των κεντρικών γραφείων Αθηνών τον Εθνολόγο Δρ. Στέφανο Βογαζιανό-Roy και υπό την αιγίδα της «Ελληνικής Φιλοσοφικής Εταιρείας», του «Οργανισμού Πολιτισμού του Δήμου Αθηναίων», του «Ομίλου για την UNESCO-Τεχνών, Λόγου κι Επιστημών Ελλάδος»  και των «Ενώσεων Ελλήνων, Πολιτισμού και Ανάπτυξης».



Ο Πρόεδρος του 6ου Παγκόσμιου Φιλοσοφικού Φόρουμ Δρ. Igor Kondrashin [http://www.tallbergfoundation.org/prize/
με τον σύνεδρο του Φόρουμ κ. Αριστοτέλη Ηρ. Καλέντζη 
προ του Θησαυρού του Ατρέως (αρχαίες Μυκήνες), 
ένα πολιτισμικό μνημείο υπό την προστασία της UNESCO.

     O διοργανωτής Ρώσος φιλόσοφος DrIgor Kondrashin είναι σθεναρός Φιλέλληνας και το έχει αποδείξει έμπρακτα με την απόρριψη όλων των Προσκλήσεων που του έχουν γίνει από χώρες όπως η Ινδία και η Μαλαισία για να φιλοξενήσουν μόνιμα το Φόρουμ με υπόσχεση για γενναιόδωρες οικονομικές παροχές. Ο ίδιος είναι μέλος της Μητρικής UNESCO στην Γαλλία και μάλιστα συμμετέχει στην κατάρτιση του Στρατηγικού Προγράμματος της UNESCO σε σχέση με τα παιδιά και την βασική εκπαίδευσή τους για να αντιμετωπίσουν την ζωή με σωστή προοπτική. Η ιστοσελίδα του Φόρουμ παραπέμπει ευθέως στην UNESCO Γαλλίας. Ο Ρώσος φιλόσοφος DrIgor Kondrashin και το Φόρουμ έχουν προταθεί για το ετήσιο βραβείο του Ιδρύματος Tallberg που υποστηρίζεται από το  «Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος».



Η έκθεση της "Ελληνικής Εφιπποτοξοτικής Εταιρείας"
στην είσοδο του Αμφιθεάτρου όπου και το Συνέδριο.

     Ήταν η   π ρ ώ τ η  φορά κατά την οποία η Έφιππη αλλά και η Παραδοσιακή Τοξοβολία παρουσιάσθηκαν σε ένα φιλοσοφικό Συνέδριο παγκόσμιας "εμβελείας" και, μάλιστα, από Ελληνικού εδάφους δια "φωνής" Ελλήνων, των "Ελλήνων Κενταύρων". 



Φωτογραφία των κ.κ. Συνέδρων.

     Η εισήγηση του Αριστοτέλους Ηρ. Καλέντζη είχε το επίθεμα "Δια της σπουδής του Πολέμου η επιδίωξη της Ειρήνης" υπήρξε η εξής, με επακολουθούσα την μετάφρασή της στα Αγγλικά από τον Καθηγητή (Πανεπιστημίου της Γλασκώβης) Δρ. Στέφανο Βογαζιανό Roy:

     Είναι γνωστό ότι ο Ιδρυτής των "Ελλήνων Κενταύρων", με υπαρξιακή του προτεραιότητα τη βελτίωση της σκέψεώς του, επεδίωξε την ίδρυση όχι, απλώς, μιας Ομάδος Εφίππων Πολεμικών Τεχνών αλλά την θέσπιση ενός κέντρου μελέτης του Πολέμου ως άξονος του ιστορικώς γίγνεσθαι και επαγωγικής πρακτικής της παγιώσεως της Ειρήνης ως κοινωνικού αγαθού. Επάνω, δε στην εν λόγω συλλογιστική ανεπτύχθη και η εισήγησή του στο, παρόν, Παγκόσμιο Φιλοσοφικό Φόρουμ.


     To περιεχόμενο της εισηγήσεως του Αριστοτέλους Ηρ. Καλέντζη στο 6ο Παγκόσμιο Φιλοσοφικό Φόρουμ, είναι το ακόλουθο:

ΕΦΙΠΠΗ ΤΟΞΟΒΟΛΙΑ

     Ακόμη και στη περίπτωση κοινών στόχων, οι δρόμοι προς αυτούς είναι  διαφορετικοί για κάθε ον, όπως διαφορετικά είναι και τα δακτυλικά  αποτυπώματά μας. Διότι, η σκέψη ενός εκάστου διαφέρει από την  σκέψη του διπλανού μας με την ίδια διαφοροποίηση των δακτυλικών αποτυπωμάτων. Όλοι παρόμοιοι, …άρα όλοι διαφορετικοί, …άρα όλοι άνισοι, αλλά…Η κοινή πραγματικότητα είναι πάντοτε αντίξοα ελκυστική διότι, ακριβώς, την αντιληπτική προσέγγισή της δυσχεραίνει η παρεμβολή του «άλλου». Και, αυτή η δυσχεραντική παρεμβολή του «άλλου» ομορφαίνει με υπερκεραστικό ενδιαφέρον τη δική μας προσπάθεια ώστε να αποφεύγεται η μονοτονία μιας επαναλαμβανόμενης ρουτίνας.

     Η Ομάδα των «ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ» κατευθύνεται προς την κατάκτηση ενός συγκεκριμένου στόχου : της αυτοβελτιώσεως των Μελών της με εφαλτήριο την Έφιππη Τοξοβολία. «Εφαλτήρια» θα μπορούσαν να είναι πολλά, δική μας επιλογή η επιλογή του συγκεκριμένου. Και είναι δεδομένο ότι σ’ αυτή την «πορεία» προϋποτίθεται η εναρμόνιση των διαφορετικοτήτων και ανισοτήτων όχι προς τα «κάτω» αλλά προς τα «πάνω»! Μόνον έτσι μπορεί να υπερκερασθούν οι φραγμοί των υποκειμενικοτήτων και η Ομάδα, ως ενιαία οντότητα να οδηγηθεί και να κατακτήσει το στόχο της.

     Το πρώτο βασικό ερώτημα είναι «Γιατί Έφιππη Τοξοβολία;». Ή μάλλον, «Γιατί όχι μόνον Ιππασία ή μόνον Τοξοβολία;». Η απάντηση ανάγεται στην ενότητα και τον δυισμό, στη «δυτική» και «ανατολική» σκέψη και στη συνδυαστική ακεραίωση η οποία εγγυάται μια ανεμπόδιστη αμφιθέαση του Κόσμου ως ενιαίας οντότητος και όχι ως αντιθετικά διαιρεμένης ουσίας. Ο μονοδιάστατος ορθολογισμός της δυτικής σκέψεως απεδείχθη ακόμη και για τους ίδιους τους «εφευρέτες» του άγονος, κρινομένου εκ του αποτελέσματος των σημερινών δυτικών Κοινωνιών οι οποίες εμφανίζονται καθολικά ανερμάτιστες και παραπαίουσες χωρίς προσδόκιμο μέλλον. Αντιθέτως, η συνδυαστική ενότητα της πραγματικότητος που χαρακτηρίζει την ανατολική σκέψη εφοδίασε τις ανατολικές Κοινωνίες με «έρμα» κι ευστάθεια ώστε, πολλές από αυτές έχοντας υποστεί σκληρές δοκιμασίες να αναδεικνύονται πάντα μετά από αυτές ακόμη πιο ισχυρές κι ευσταθείς. Εμείς, που αποτελούμε γέννημα και θρέμμα δυτικής Κοινωνίας, απελευθερώνοντας εαυτούς από το όποιο φιλοσοφικό «ταμπού» επιτρέψαμε στο αδέσμευτο ένστικτό μας να αποφασίσει αβίαστα «ανθ’ ημών», επιτρέποντάς μας να ανακαλύψουμε τη βαθύτερη αλήθεια μας, υιοθετώντας ανεπιφύλακτα την συνδυαστική ενότητα της πραγματικότητος. Για μας η πλήρης απουσία χρωμάτων (μαύρο) και η πλήρης συνύπαρξη όλων των χρωμάτων (λευκό) της πραγματικότητος διαμορφώνουν τον ορώμενο κύκλο ο οποίος συγκροτείται και ακεραιώνεται από δύο ισότιμα μέρη, από το Γιν και το Γιαγκ, τα οποία αν και δύο διαφορετικά δεν είναι αυτονομημένα αλλά εισχωρούν το ένα στο άλλο σχηματίζοντας μία ενότητα. Έτσι, στον ενιαίο κύκλο της προσπαθείας μας, συνυπάρχει το εσωτερικό μονοπάτι (Τοξοβολία) και το εξωτερικό μονοπάτι (Ιππασία), εναρμονίζονται μεταξύ τους και μας προάγουν σε ένα διέξοδο ισορροπίας πνεύματος και σώματος που αποτελεί και την «πύλη» προς την αυτοβελτίωσή μας.

     Το δεύτερο βασικό ερώτημα είναι «Γιατί Ομάδα και όχι μεμονωμένα άτομα;». Η απάντηση είναι σαφής : διότι για να χειροκροτήσεις δε μπορείς να τα καταφέρεις με το ένα χέρι και για να είναι όσο γίνεται πιο ηχηρό το χειροκρότημα χρειάζονται περισσότερα χέρια, τα χέρια και των «άλλων» που θα χειρο-κροτούν συντονισμένα. Και, ο Κόσμος δεν είναι μονοπρόσωπος αλλά πολυπρόσωπο άθροισμα διαφορετικοτήτων με αποτέλεσμα να αποτελεί αδήριτο χρέος η ανάληψη μιας μεγάλης ευθύνης από τον καθένα μας : «ΟΡΚΙΖΟΜΑΙ ΝΑ ΣΩΣΩ ΟΛΑ ΤΑ ΟΝΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΑΝΤΙΛΗΨΗ!» Αυτή είναι η αριστοκρατική πρόθεση – υπόσχεση του αρχαίου, παραδοσιακού, βουδισμού Μαχαγιάνα ο οποίος επιδιώκει τη λύτρωση όλων των όντων που αντιλαμβάνονται τον Κόσμο και τις πραγματικές διαστάσεις των υπάρξεών τους. «Αριστοκρατική», διότι δεν μιλά γενικώς και αορίστως  για την σωτηρία «όλων των όντων» αλλά για την σωτηρία των όντων που διαθέτουν αντίληψη, όπως κάθε ειλικρινής πρόθεση απαλλαγμένη από την λαϊκίστικη τυραννία της «ευαρέσκειας και αποδοχής» από τους πολλούς. Οι πιστοί του Μαχαγιάνα δεν αρκούνται στην εξατομικευμένη λύτρωσή τους αλλά στοχεύουν και στη λύτρωση όλων των φωτισμένων όντων που βρίσκονται γύρω τους. Σε αντίθεση με τους πιστούς του μικρού Βουδισμού Χιναγιάνα οι οποίοι επιδιώκουν την ατομική τους λύτρωση (μικρή ευσπλαχνία), οι πιστοί του Μαχαγιάνα επιδιώκουν να μετατραπούν σε μποντισάτβα (φωτισμένα όντα) για να μπορούν να λυτρώσουν κι άλλους (μεγάλη ευσπλαχνία). Και ο βουδισμός Μαχαγιάνα, αυτή η μεγάλη και αρχαία παράδοση, κυριαρχεί στο Θιβέτ, στη Μογγολία, στη Κίνα, στο Βιετνάμ, στη Κορέα και στην Ιαπωνία όπου το Ζεν αποτελεί μέρος του Μαχαγιάνα.

     Το τρίτο βασικό ερώτημα είναι ο «τρόπος». Ίπποι, Τόξα, βιβλία, λόγος, άσκηση, ακινησία, τεχνολογία, πριμιτιβισμός, διδασκαλία, σιωπή; Τίποτε από αυτά ή, μάλλον, όλα αυτά μαζύ! Ζεν! Μια μαθητεία χωρίς μαθητές ή, μάλλον, μόνον με μαθητές, μια εκπαίδευση χωρίς εκπαιδευτές ή, μάλλον, μόνον με εκπαιδευτές, μια άσκηση χωρίς ασκουμένους ή, μάλλον, μόνον με ασκουμένους! Μια γνώση και ικανότητα κατευθείαν στην ουσία φιλτραρισμένες μέσα από την παλλόμενη αρτηρία του ενστίκτου. Ο «τρόπος» λοιπόν, είναι ο μη τρόπος, ο παλμός της αρτηρίας που απλώς, είναι ούτω πως, επειδή, ούτω πως είναι!

     Το τέταρτο και τελευταίο, βασικό ερώτημα είναι ο «χαρακτήρας». Μια λέξη μόνον, ένα «κλειδί» για ν’ ανοίξει το σεντούκι με το θησαυρό : ΑΥΤΟΠΕΙΘΑΡΧΙΑ! Μέσα σ’ αυτή τη λέξη περικλείεται το μυστικό κάθε ανθρώπινης νίκης. Μόνον η αυτοπειθαρχία εγγυάται προσήλωση στην έννοια της Τιμής, της Αφοσιώσεως, του Καθήκοντος και της Μαχητικότητος που άγουν στη ηθική δικαίωση!   Κι εμείς αγωνιζόμαστε μόνον για τη νίκη!

     Η προσπάθειά μας δεν στοχεύει στο να γίνουμε 'Βούδες' αλλά σε κάτι πολύ πιο σημαντικό, εφικτό και απαραίτητο : να ανακαλύψουμε τον εαυτό μας. Ο Λιν Τσι, φημισμένος δάσκαλος του βουδισμού Χαν ( ο κλάδος του βουδισμού Mαχαγιάνα που επεκράτησε στη Κίνα κατά την περίοδο της δυναστείας των Χαν, 206 π.χ.χ. – 221 μ.χ.χ.) συμβούλευε τους μαθητές του : «Όταν πρέπει να ντυθείς ντύσου, όταν πρέπει να περπατήσεις, περπάτα. Μη προσπαθείς να γίνεις Βούδας, απλά προσπάθησε να είσαι ο εαυτός σου. Ο χαζός θα σε λοιδορήσει, ο σοφός θα σε καταλάβει!»

      Δεν πρόκειται περί υπερ-αισιοδοξίας, αφού δεν είμαστε ούτε οπτιμιστές, ούτε πεσιμιστές, αλλά εμείς,  οι «ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ», διαπιστώνουμε ότι οι περισσότεροι γύρω μας είναι σοφοί, κρίνοντας από την αντιληπτικότητα όσων μας προσεγγίζουν.


     Η νεαρή Εφιπποτοξότρια Εριθέλγη Μεραμβελιωτάκη, προετοίμασε το ακροατήριο του Παγκόσμιου Φιλοσοφικού Φόρουμ ώστε να κατανοήσει την εσωτερικότητα της Έφιππης Τοξοβολίας ως "εφαλτηρίου" σπουδής του Πολέμου, με την αποκάλυψη της συνιστώσας της Παραδοσιακής Τοξοβολίας. 


     H εισήγηση της Εριθέλγης Μεραμβελιωτάκη είχε το επίθεμα "Παραδοσιακή Τοξοβολία ως Εσωτερικό Μονοπάτι" με ίδιο μεταφραστή, υπήρξε η εξής:


     Η "Ελληνική Εφιπποτοξοτική Εταιρεία" και η (μόνη...) Ελληνική Ομάδα Έφιππης Τοξοβολίας των "Ελλήνων Κενταύρων" είναι ευγνώμονες προς τον διοργανωτή του 6ου Παγκόσμιου Φιλοσοφικού Φόρουμ DrIgor Kondrashin τον επικεφαλής των εν Αθήναις γραφείων του Φόρουμ Εθνολόγο Δρ. Στέφανο Βογαζιανό Roy και τον κύριο Νικόλαο Μπουγιούρη, υπεύθυνο Δημοσίων Σχέσεων του Οργανισμού των «Ενώσεων Ελλήνων, Πολιτισμού και Ανάπτυξης» για την τιμητική Πρόσκληση στο βήμα του Συνεδρίου προς παρουσίαση μιας από τις πλέον αρχαίες πολιτισμικές παραμέτρους της Ανθρωπότητος, της Έφιππης Τοξοβολίας και των συνιστωσών της.



Για την Έφιππη Τοξοβολία οι κ.κ. Σύνεδροι έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον
και η σχετική συζήτηση με πολλούς από αυτούς
συνεχίσθηκε έως αργά.

     Πολλοί ενδιαφέροντες Σύνεδροι έλαβαν τον λόγο, μεταξύ αυτών και ο ιερέας κ. Χρήστος Ζούρος ο οποίος με λόγο ειλικρινή και ρηξικέλευθο εντυπωσίασε το ακροατήριο δηλώνοντας ότι ο Ήλιος είναι Θεός, η Γη είναι Θεά, οι Αρχαίες Μούσες πρέπει να τιμώνται μαζύ με την Θεά Αρτέμιδα, ο "μέγας" Κωνσταντίνος υπήρξε ένας δολοφόνος ο οποίος εκ μεγαλομανίας αγιοποιήσεως δολοφόνησε χιλιάδες συνανθρώπων όπως και ο "μέγας" Θεοδόσιος και ζήτησε ένα διακριτικό των "Ελλήνων Κενταύρων" δηλώνοντας την ευαρέσκειά του προς την Ομάδα μας! 



     Ανταποκριθήκαμε αμέσως στο ευγενές αίτημα του ιερωμένου ο οποίος, ακολούθως, μας ξενάγησε και στην αίθουσα ("Κ. Καβάφη") όπου εξέθετε ζωγραφικό του πίνακα με την, αγαπημένη του, Θεά Αρτέμιδα!



     Η μεγάλη έκπληξη για τον Ιδρυτή των "Ελλήνων Κενταύρων" υπήρξε όταν συνήντησε ένα Μέλος της Οικογενείας του οποίου την ύπαρξη αγνοούσε! Η σοπράνο Μαρία Καλέντζη, από τον Κερκυραϊκό κλάδο της ιστορικής Οικογενείας των Καλέντζη έκλεισε με άριες από ιταλικές όπερες τη τρίτη ημέρα του Φιλοσοφικού Φόρουμ  κάνοντας πραγματικά ευτυχισμένο, μαζύ με τους συνεργάτες της, όχι μόνον τον όλβιο συγγενή της αλλά και όλο το ακροατήριο.


     Η σοπράνο Μαρία Καλέντζη, πραγματικά, άφησε την ωραιότερη "επίγευση" μιας λαμπρής πνευματικής μεθέξεως στο κέντρο των Αθηνών:


                        

Η σοπράνο Μαρία Καλέντζη σε άριες 
κατά την λήξη της δεύτερης ημέρας του Συνεδρίου.

     Η αναμνηστική φωτογραφία της βραδυάς άφησε εκείνη την κατακόκκινη και καταχειροκροτούμενη παρουσία στη μνήμη όλων μας, ευχόμενοι να δούμε σύντομα τη Μαρία Καλέντζη στο palcoscenico που πραγματικά της αξίζει!


     Πολλές πολιτισμικές εκδηλώσεις έγιναν στο πλαίσιο του 6ου ΠαγκόσμιουΦιλοσοφικού Φόρουμ. Εκτός των λαμπρών μουσικών εσπερίδων, άριστες εντυπώσεις άφησε σε όλους τους Συνέδρους η ημερήσια εκδρομή-προσκύνημα στον αρχαιολογικό χώρο των Μυκηνών και της Επιδαύρου, καθώς και στο ιστορικό Παλαμήδι του Ναυπλίου.


     Στον ενεργειακότατο χώρο του μυκηναϊκού Βασιλείου, ο Ιδρυτής των "Ελλήνων Κενταύρων", μαζύ με τους υπόλοιπους Συνέδρους, ανανέωσε την "επαφή" του με ένα παρελθόν ζωτικού σημειολογικού χαρακτήρος, αναμιμνησκόμενος την, προ χρόνων, αφιέρωση αλησμόνητων εργατωρών στην κινηματογράφηση και προβολή των εκθεμάτων του Μουσείου των Μυκηνών αλλά και ολοκλήρου του περιβάλλοντος αρχαιολογικού χώρου.


     Η κυκλώπεια ευμένεια φάνηκε ζείδωρη με όλους τους επισκέπτες χάρη στη πρωτοβουλία των διοργανωτών αυτού του Συνεδρίου.


     Η μεγάλη έκπληξη, όμως, αυτού του πολιτισμικού προσκυνήματος-εκδρομής ήρθε για όλους μας στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου όπου ο εξαιρετικός καθηγητής της υποκριτικής κ. Πάρης Κατσίβελος, υπό τον υετό του ...Υετίου Διός, καθήλωσε την ομάδα των επισκεπτών του Συνεδρίου , με μία ανυπέρβλητη απαγγελία στίχων απείρου γλωσσικού κάλλους! 


     Ήταν μία απρόσμενη και απρογραμμάτιστη "παράσταση" από "ψυχής" του εξαιρετικού υποκριτή και από της θυμέλης του αρχαίου Θεάτρου για την οποία όλοι οι απολαύσαντες θεωρούμε εαυτούς ευλογημένους! Πραγματικά, μία τόσο ιδιωτική παράσταση στο αρχαίο θέατρο ελάχιστοι μπορεί να έχουν την τύχη να απολαύσουν, κοινωνούντες  μεθέξεως πράξεως τελείας. 


Ο Πρόεδρος του 6ου Παγκόσμιου Φιλοσοφικού Φόρουμ Δρ. Igor Kondrashin [http://www.tallbergfoundation.org/prize/
απονέμει το αναμνηστικό του Φιλοσοφικού Φόρουμ
στην Ελληνική Ομάδα Έφιππης Τοξοβολίας των "Ελλήνων Κενταύρων"


     Το 6ο Παγκόσμιο Φιλοσοφικό Φόρουμ  ολοκλήρωσε τις εργασίες του αργά το βράδυ της 8ης Οκτωβρίου 2015 με την απονομή αναμνηστικών λίθων συμμετοχής και συμποσιακό δείπνο. 


A great experience, indeed, 
so well organized and fruitful for all participants and society! 

"Greek Centaurs" are cordially thanking 
the honorable President Dr. Igor Kondrashin, 
the honorable Vice-President and brilliant interpreter 
Dr. Stefanos Vogazianos-Roy, 
the board of honorable leaders and organizers, 
especially the EN.EL.P.A. and its leader Mr. Nikolaos Bougiouris for his excellent organization, as well as all honorable participants.

Thank you on behalf of the «Ηellenic Horseback Archery Society” and the only Greek Horseback Archery team "Greek Centaurs".




ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΟ ΦΟΡΟΥΜ
[Π.Φ.Φ.]

1. Στόχοι:

 Να βοηθήσει σε παγκόσμιο επίπεδο τον ανθρώπινο πληθυσμό που διατελεί σε κατάσταση κοινωνικής και πολιτισμικής διάσπασης ,διαφθοράς, αταξίας και άγνοιας καθώς και σε κατάσταση ηθικής ένδειας ώστε να εξελιχθεί σε ενοποιημένες (χωρίς φυλετικές και θρησκευτικές διαφορές) κοινωνίες πολιτισμένων, με την ανάλογη παιδεία, διαφωτισμένων λαών  που θα έχουν την δυνατότητα λελογισμένης και συνετής αυτοδιάθεσης και αυτοδιαχείρισης. Το ΠΦΦ στοχεύει, μ΄άλλα λόγια, στην δημιουργία μίας παγκόσμιας ,ενοποιημένης (χωρίς ταξικές, φυλετικές και θρησκευτικές διαφορές) ,πολιτικά και πολιτισμικά εξευγενισμένης,πολυσυλλεκτικής κοινωνίας με απόλυτη υπευθυνότητα για μία ισορροπημένη ζωή και δίκαιη διαχείριση των ανθρωπίνων δραστηριοτήτων στον πλανήτη καθώς και για την σταθερή εξέλιξη της γήινης βιόσφαιρας και νοόσφαιρας. Το ΠΦΦ επιχειρεί να πετύχει αυτούς τους στόχους μέσω της διδασκαλίας της Πρακτικής Φιλοσοφίας και των προτάσεων που αυτή μπορεί να προσφέρει για την καταπολέμηση αυτού που το ΠΦΦ αποκαλεί Ηθική και Κοινωνική Άνοια ,δηλαδή την ελλιπή και ανελαστική γνώση και εγρήγορση των περισσοτέρων ανθρώπων αναφορικά με τις βασικά δικαιώματά και υποχρεώσεις τους για την δημιουργία σταθερά ισορροπημένης και διεπόμενης από τα ιδεώδη της ειρήνης και συνεργασίας κοινωνίας.

2. Παραρτήματα:

Το ΠΦΦ έχει μέχρι τώρα ιδρύσει 56 εθνικά παραρτήματα σε όλες τις Ηπείρους του πλανήτη. (Για λεπτομέρειες, παρακαλούμε επισκεφθείτε τον σύνδεσμο www.wpf-unesco.org/eng/board/bran/index.htm )

3. Φιλοσοφικά Συμπόσια:
;
Tον παρελθόντα χρόνο (2018) το ΠΦΦ διεξήγαγε το 9ο ετήσιο , διεθνές Συμπόσιό του στην Αθήνα. Το ΠΦΦ διοργανώνει επίσης και σ’άλλες πόλεις και χώρες συνεδρίες των διεθνών Συμποσίων του. Τέτοιες συνεδρίες έχουν μέχρι τώρα γίνει στην Θεσσαλονίκη (2011), στην Αταλάντη (2012), στην Ρωσία (2013) , στην Κίνα (2013),στην Ινδία (2014, 2015, 2017), στην Μαλαισία (2014, 2017) και στις Φιλιππίνες (2014).

4. Aριθμός εγγεγραμμένων μελών:

Το ΠΦΦ δεν υιοθετεί την πρακτική της εγγραφής μελών. Έπιζητεί και έχει ήδη την υποστήριξη κορυφαίων στοχαστών της παγκόσμιας παν/μιακής και μη κοινότητας. Ο αριθμός τους ήδη ανέρχεται σε εκατοντάδες από πολλές χώρες του κόσμου με συνεχώς αυξητική τάση.

5. Αρωγοί Οργανισμοί και Ιδρύματα:

Η Ελληνική Φιλοσοφική Εταιρεία, το Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, η Εθνική Επιτροπή για την UNESCO, η Ρωσική Ακαδημία Επιστημών, το Πανεπιστήμιο Λομονόσοφ της Ρωσίας, η Διεθνής Ένωση Πανεπιστημιακών Καθηγητών Φιλοσοφίας και, το πιο σημαντικό , η Κεντρική UNESCO με έδρα το Παρίσι, με την οποία το ΠΦΦ έχει συνεργασία από την ίδρυσή του (2010) για την αμοιβαία προώθηση των στόχων τους.
Δεδομένης της εστίασης του ΠΦΦ στην βελτίωση των προοπτικών για μία παγκόσμια ενοποιημένη ηθικά και κοινωνικά κοινωνία λαών με οικολογική και ανθρωπιστική συνείδηση, οι όποιες του προσπάθειες στρέφονται σε μελλοντικές τακτικές προώθησης αυτής της στρατηγικής, κάτι που είναι πρωτοποριακό και δεν προβλέπεται στην παραδοσιακή, εκπαιδευτική ατζέντα των περισσότερων Πανεπιστημίων. (Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε το σύνδεσμο : www.wpf-unesco.org/eng/suprt.htm )

6. Συνεργαζόμενοι Επιστήμονες Ερευνητές, Στοχαστές:

Ο Ευάγγελος Μουτσόπουλος, κορυφαίο όνομα στον χώρο της Φιλοσοφικής έρευνας και διδασκαλίας στην Ελλάδα τα τελευταία τριάντα τουλάχιστον χρόνια, Μέλος της Ακαδημίας Αθηνών, ο εκλιπών ομότιμος καθηγητής παν/μίων Ιωαννίνων και Αθηνών Βασίλειος Κύρκος, ο καθηγητής Γενετικής του παν/μίου Αθηνών Θεοχάρης Παταργιάς, ο καθηγητής Ανωτάτης Σχολής Δημόσιας Υγείας και του παν/μίου Ευρωπαϊκής Ένωσης για την Ειρήνη στο Βελιγράδι Jeffrey Levett, επίσης τα κορυφαία ονόματα της Ακαδημίας Επιστημών της Ρωσίας, Vjacheslav Stepin, Abdusalam Gussejnov, Sergej Bagaev καθώς και ο πρωτοπόρος στον τομέα της έρευνας Μεθόδων Συλλογικής Συνείδησης Βρετανός Nickolas Hager. Ακόμη παν/μιακοί καθηγητές και διακεκριμένοι στοχαστές από τις ΗΠΑ, Ρωσία, Καναδά, Γαλλία, Βέλγιο, Ιρλανδία, Σλοβενία, Νιγηρία, Μαλαισία, Ινδία, Κίνα, Χιλή, Πολωνία .

7. Σύντομο βιογραφικό σημείωμα του Ιδρυτή του Π.Φ.Φ. Ιγκόρ Κοντράσιν:
.
-Ιδρυτής , Πρόεδρος και ανώτατος διευθυντικός παράγοντας (CEO) του ΠΦΦ.
-Πρόεδρος των Επιστημονικών και Συντονιστικών Επιτροπών του ΠΦΦ και της Αριστοτελικής Φιλοσοφικής Σχολής του ΠΦΦ.
-Πρόεδρος του Ρωσικού Παραρτήματος του ΠΦΦ.
- Εξειδικευμένος (Ph. D.) σε θέματα Κλασσικής , επιστημονικής και Κοσμικής Φιλοσοφίας, τέως μέλος του Ρωσικού διπλωματικού σώματος σε πολλές χώρες.
- Εν ενεργεία μέλος της Ρωσικής Φιλοσοφικής Εταιρείας και της Ρωσικής Εταιρείας Ανθρωπιστικών Επιστημών.
-Ειδικός σύμβουλος της UNESCO για μεγάλο χρονικό διάστημα, μέλος της επιτροπής που εξεπόνησε την « Στρατηγική της Φιλοσοφίας της UNESCO”.
- Συγγραφέας της στρατηγικής οικουμενικής εκπαίδευσης του ΠΦΦ « Δια βίου πολιτική αγωγή και και πρόγραμμα δραστηριοτήτων για όλους : παγκόσμια
ιθαγένεια και συνείδηση του 21 αιώνα- εγκαθίδρυση και επέκταση της παγκόσμιας κοινότητας των Πολιτών της Γης- Οικουμενικός πολιτισμός του 21 αιώνα» που απετέλεσε μέρος της μελέτης για την « Εμπέδωση και πραγματοποίηση των στόχων της ανθρωπότητας κατά τον 21 αιώνα» που ενσωματώθηκε στην « Διακήρυξη της Μεσοπρόθεσμης Στρατηγικής του ΟΗΕ και της UNESCO».
-Συγγραφέας θεμελιωδών συγγραμμάτων θεωρητικής και εφαρμοσμένης Φιλοσοφίας
  όπως :
α) « Η Διαλεκτική της Ύλης –μελέτη των μεθόδων προσέγγισης θεμελιωδών αρχών της Φιλοσοφίας».Αυτό το βιβλίο παραθέτει την περιγραφή ενός καινούργιου μοντέλου Οντολογικής ερμηνείας του Κόσμου , που συνίσταται στην εξίσωση : Εξέλιξη= κίνηση στον χρόνο-ποιότητα/ιδιότητα-χώρο.
β) «Οι Αλήθειες του Είναι στην αντανάκλαση της Συνείδησης – Μελέτη των μεθόδων προσέγγισης της Διαλεκτικής των Τρόπων του Σκέπτεσθαι».
γ) «Κώδικες Κοσμικής Συμπεριφοράς- Τι πρέπει να επιδιώκεται στην προσπάθεια κατάκτησης της πραγματικής ταυτότητας του Ανθρώπου».
δ) «Η Ενέργεια και τα Φαντάσματά της : Ε= m.c2 ???».

Ο Δρ Ίγκορ Κοντράσιν είναι βραβευμένος το 2014 με το διεθνές βραβείο Ειρήνης GUSI, αντίστοιχο του NOBEL στην Αυστραλο-Ασιατική Ζώνη, για την προσφορά του στην Κλασσική και Επιστημονική Φιλοσοφία.

Συντάκτης: Καθηγητής κ. Στεφ.. Βογαζιανός Roy




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.