ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ
ΤΩΝ
"ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ ΧΑΛΚΙΔΟΣ"
O André Breton στον «Ορισμό του Υπερρεαλισμού»
έγραφε:
………………………………………………………………
«Η Desbordes-Valemore είναι υπερρεαλίστρια στον έρωτα.
………………………………………………………………
Ο Βaudelaire είναι υπερρεαλιστής στην ηθική.
………………………………………………………………
Ο Reverdy είναι υπερρεαλιστής σπίτι του
…………………………………………………..……..….»
Και αν γνώριζε και τον
αγαπημένο Ιφικράτη μας θα έγραφε ότι είναι …υπερρεαλιστής στο …πήδημα (και, όπως
θέλει κανείς το ερμηνεύει μιας και η ελευθεριότητα είναι, κατά τον γράφοντα, ο απόλυτος ορισμός του υπερρεαλισμού). Έτσι, μετά τα pas de deux στα ...βάτα της κεντρικής Ομάδος, ακολουθεί με άλματα Mikhail
Baryshnikov αλλά και με το κάτι τις του παραπάνω καθώς τα εκτελεί με το Τόξο ανά χείρας και ...τοξεύοντας! Αποφεύγουμε να φαντασθούμε τα αποτελέσματα ενός τέτοιου άλματος ενώπιον θεατών όπου οι ανυποψίαστοι γιοί του Γουλιέλμου Τέλλου θα προσπαθούσαν να διατηρήσουν την ψυχραιμία τους με το μήλο στο κεφάλι... Σε κάθε περίπτωση, ο αγαπημένος μας Ιφικράτης (κατά ...κόσμον Γεώργιος Σταυριανόπουλος) ενσαρκώνει την ανακατεύθυνση της ορχήσεως σε λίαν ...υπερρεαλιστικούς ορίζοντες που θα έκαναν ακόμη κι έναν Tristan Tzara να αισθάνεται πλανόδιος λαχειοπώλης σε συνοικιακή εμποροπανήγυρη της Αγίας Μαρκέλλας.
Και σαν να μην έφτανε ο επικεφαλής του Παραρτήματος Ιφικράτης με τα αέρινα άλματά του, να κι ένας χορός δυναμικών ...σκεπτομορφών γύρω του σε έναν ένοπλο στροβιλισμό να μας ξαναφέρνει στο νου τους στίχους από τις "Φασματικές Στάσεις", επίσης, του André Breton:
«Μα σε αυτή τη λαβή υπάρχει ήδη μια μονομαχία
Που κατά τη διάρκειά της αφοπλίζονται οι δύο αντίπαλοι»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.