Σάββατο 5 Νοεμβρίου 2022

ΣΧΟΛΗ ΙΠΠΙΚΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ "ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ", Η ΚΑΤΑΛΗΚΤΙΚΗ "ΠΙΝΕΛΙΑ"

 ΣΧΟΛΗ ΙΠΠΙΚΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ 

  "ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ"








Η ΚΑΤΑΛΗΚΤΙΚΗ "ΠΙΝΕΛΙΑ"



     Aκόμη μία "πινελιά" μπήκε επάνω στον "καμβά" του θεατρικού έργου "Μιχαήλ Μάρουλλος Ταρχανιώτης" με τον συνθετικό "χρωστήρα" του πολυτάλαντου Μουσικού μας Γεωργίου Κοχλιού ο οποίος μας έστειλε έναν αξιοπρόσεκτο "επίλογο" προοριζόμενο για να οδηγήσει τα βήματα του χορού!


     Ναι, διότι ο χορός δεν θα μπορούσε να λείψει από την συγκεκριμένη παράσταση, όπως δεν μπορεί να λείπει κι απ΄ τη ζωή μας! Και ο Γεώργιος Κοχλιός μας ενημερώνει ότι κι αυτή η σύνθεσή του (όπως και οι υπόλοιπες που θα ακούγονται στην παράσταση) θα ηχογραφηθούν σε επαγγελματικό στούντιο ώστε να είναι έτοιμες τον Ιανουάριο! Του είμεθα ευγνώμονες!


Παρασκευή 4 Νοεμβρίου 2022

Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΤΟ ΙΠΠΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ Μέρος Γ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΑΣ .

Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΤΟ ΙΠΠΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ

Μέρος Γ'

Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΑΣ 



     

Oι επιλογές διδασκαλίας Ανθρώπων και Ίππων στην Σχολή του Ιππικού Θεάτρου των "Ελλήνων Κενταύρων" δεν έγιναν τυχαία, αλλά βασίσθηκαν, κατ΄ αρχήν, στην μακροχρόνια επαγγελματικήν εμπειρία του Ιδρυτή της Σχολής, Αριστοτέλους Ηρ. Καλέντζη ως κριτικού Λυρικού Θεάτρου, όταν ο ίδιος δεν ηρκείτο στην παρακολούθηση παραστάσεων, αλλά διέθετε πολύ προσωπικό χρόνο μελετώντας ολόκληρη την προετοιμασία τους και, ειδικώς, την διδασκαλία τους, πολύ πριν τις απολαύσει το κοινό. 

     Ακολούθως ο Ιδρυτής της Σχολής, ανεμείχθη ο ίδιος ως μαθητής σε διάφορες παράλληλες Σχολές, προκειμένου να γνωρίσει και να συγκρίνει συστήματα θεατρικής διδασκαλίας.


     Η επιλογή αυτών των  παραλλήλων Σχολών έγινε με κριτήρια απροκατάληπτα και με γνώμονα την προσδοκία μιας αντικειμενικής αξιολογήσεως προς διατήρηση ό,τι ωφελίμου, δυστυχώς, όμως, η θεατρική «πιάτσα» μιας, ...πανταχόθεν, παρακμιακής δημοκρατίας χαρακτηρίζεται και από ανάλογη νοοτροπία «διδασκαλίας θεάτρου» με τραγικότερην επισήμανση να εντοπίζουμε διδάσκοντες και διδασκόμενους με ιδιαίτερα χαρίσματα που τα χαραμίζουν, ακολουθώντας λάθος «κατεστημένες» Σχολές και μοδάτα ρεύματα!


     Άλλωστε, είναι γνωστό το «τι» επικρατεί σε καιρούς δημοκρατικής κοινωνικής παρακμής, όπου ο κομματισμός διαιρεί για να βασιλεύσουν οι ανάξιοι εις βάρος όλων κι αυτό έχει ήδη περιγραφεί ευστοχότατα σε ένα παλιό πρόγραμμα της παραστάσεως των αριστοφανικών «Ορνίθων» (του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος, 1994-1995, σ. 12) όπου ο Α. Στάικος σημειώνει: «Και όμως η πολιτική εκμετάλλευση των έργων τέχνης, ιδιαίτερα του θεάτρου, συνεχίζεται … συνεχίζεται και με άλλες μορφές. Υπάρχει και ο κομματισμός που δεν είναι αποκλειστικά πολιτικός. Υπάρχει και ο λαϊκός κομματισμός, ο λαϊκιστικός κομματισμός, ο αισθητικός κομματισμός, ο καλλιτεχνίζων κομματισμός, αντίπαλα στρατόπεδα, οι εμπορικοί και οι ποιοτικοί, κλίκες, συζητητές, λοιπά κόμματα και λοιπά καφενεία και ουζερί. Και ο διάλογος ανάβει, πέφτουν οι σφαίρες σαν το χαλάζι, ανταλλαγές πυρών, πισώπλατα χτυπήματα, πυροτεχνήματα και αφροί, πολλοί αφροί μπύρας…».


     Αξιοπρόσεκτο παράδειγμα η παρακολούθηση μιας Σχολής βασισμένης σε μια μέθοδο όπου ένας χαρισματικός καθηγητής δίδασκε χαρισματικούς μαθητές με πενιχρότατο αποτέλεσμα εξ αιτίας της φύσεως της ίδιας της  μεθόδου η οποία παλινδρομεί και χάνεται μέσα σε τροποποιήσεις, απορριπτόμενη ακόμη και από τον επινοητή της, αφού προηγουμένως βυθίστηκε μέσα στο εικοτολογικό «αν» του επινοητή της ο οποίος, αναζητά τις αναλογίες μεταξύ πραγματικής αλήθειας του βίου και της ...σκηνικής αλήθειας! Τουτέστιν, μετεωριζόμενες ιστορίες των ...αγεφύρωτων πραγμάτων!

     Δυστυχώς, το, μετά ταύτα, εξαχθέν συμπέρασμα είναι ότι κάθε Σχολή έχει τα θετικά, αλλά και τα αρνητικά της, ώστε, προκειμένου να υπάρξει κατάληξη περί του ιδανικού, να πρέπει να απορριφθούν και να διατηρηθούν ξεχωριστές παράμετροι από κάθε Σχολή ώστε το τελικό σύνθεμα να μπορεί να «λειτουργήσει». Και η, εν τέλει, δική μας επιλογή ήταν η «ατραπός» της μελέτης της «αμετάφραστης» πραγματικότητος εκ της οποίας μπορεί να αναδειχθούν ανελικτικά οράματα, διότι, αυτός είναι και ο σκοπός του θεάτρου.

     Έτσι, στην Σχολή του Ιππικού Θεάτρου των «Ελλήνων Κενταύρων» σεβόμαστε την αλήθεια της ζωής και επιμένουμε στην απόδοσή της ως «καμβά» επάνω στον οποίο μπορεί να «κεντηθεί» κάθε μήνυμα..., αλλά σε καμία περίπτωση δεν πλαστογραφούμε με «εκμοντερνιστικές» αυθαιρεσίες κατά το ...δοκούν αυτή την αλήθεια, όπως επιτάσσουν συρμώδεις αγκυλώσεις με «ιδεολογικές» προσαρτήσεις. Στην Σχολή μας κάνουμε θέατρο (θεώμαι = ορώ και όχι παραχαράσσω το ορατόν) για να παρατηρήσουμε την πραγματικότητα και όχι για να την φέρουμε στα μέτρα κομματικών, ή άλλων, παραισθήσεων ή ψευδαισθήσεων.


EUGEN HERRIGEL "ΖΕΝ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΤΟΞΟΒΟΛΙΑΣ" 3ο ΜΕΡΟΣ

 EUGEN HERRIGEL 

"ΖΕΝ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΤΟΞΟΒΟΛΙΑΣ" 

3ο ΜΕΡΟΣ



     Την Κυριακή,13η Νοεμβρίου 2022, στις 16:00 μ.μ. και στην έδρα της Ομάδος, καλούνται τα Μέλη των «Ελλήνων Κενταύρων» στην τρίτην ημερίδα διδασκαλίας της αναλύσεως του έργου "Ζεν στην Τέχνη της Τοξοβολίας" του Eugen Herrigel, το οποίο εντάσσεται στον κύκλο των, υποχρεωτικής παρακολουθήσεως, μαθημάτων για όλους τους μαθητές μας, όπως έχει, προηγουμένως, αναγγελθεί. 

     Την ανάλυση του έργου θα υλοποιήσει ο Ιδρυτής των "Ελλήνων Κενταύρων" Εφιπποτοξότης Αριστοτέλης Ηρ. Καλέντζης.

     Όσοι ενδιαφέρονται να παρακολουθήσουν αυτή την τρίτη, δ ω ρ ε ά ν, ημερίδα θα πρέπει να έχουν μαζύ τους τρία ατομικά βέλη και, εάν διαθέτουν, Τόξο, διαφορετικά, Τόξο χορηγεί και η Σχολή μας, διότι δεν θα πρόκειται περί απλής διαλέξεως, αλλά θα συνοδεύεται με πρακτικήν εφαρμογή προκειμένου να κατανοηθεί πλήρως το περιεχόμενο της θεωρητικής εισηγήσεως.

     Η διδασκαλία του σχετικού υποχρεωτικού μαθήματος δεν εξαντλείται κατ΄ αυτή την ημερίδα και όσοι ενδιαφέρονται να ιππεύσουν στην Σχολή των Αθηνών θα πρέπει να παρακολουθήσουν όχι μόνον αυτήν αλλά και τις υπόλοιπες (δωρεάν, όπως πάντοτε) με τις οποίες θα ολοκληρωθεί η διδασκαλία και θα υπάρξουν εγκαίρως ανακοινώσεις για την διεξαγωγή τους.

     Απαραίτητες προϋποθέσεις είναι η έγκαιρη αναγγελία προσελεύσεώς σας στο τ. 6977764737 και η ενδυμασία Ομάδος.

Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2022

Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΤΟ ΙΠΠΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ Μέρος Β': Η ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ

 Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΤΟ ΙΠΠΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ

Μέρος Β'

 Η ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ 



     Η σημερινή, αμφιλεγόμενη, «επιστήμη» της Ψυχολογίας εκφράζει, κατά κανόνα, ιδεολογικές τάσεις υπό το «επίχρισμα» μιας προσχηματικής επιστημοσύνης που αποπειράται να προσδώσει εγκυρότητα σε «μεταγλωττισμένες» και αμιγώς πολιτικές ντιρεκτίβες! Αμέτρητες «σχολές», αμέτρητα «ρεύματα» …καλοθελητών της, δήθεν, «ψυχικής υγείας» των κοινωνιών συνεργούν, ήδη, από την προπολεμική περίοδο, ώστε να κατασκευάσουν κοινωνίες ψυχικώς αρρώστων επί των οποίων αποκτούν λόγον υπάρξεως ιδιοτελείς «σωτήρες» ενδεδυμένοι την λευκή ρόμπα του «θεράποντος» ψυχών οι οποίοι, όμως, ποτέ δεν θεραπεύουν διότι έτσι χάνουν και την «πελατεία» τους και, κυρίως, τον λόγον υπάρξεώς τους!

     Τεχνηέντως πλασαρισμένοι ως «περισπούδαστοι ψυχολόγοι» σιωνιστές, παρεντίθενται σε μιαν μεθόδευση ελέγχου μαζών, εργαλειοποιώντας την Ψυχολογία υπέρ των φυλετικών τους συμφερόντων και νικώντας σε ένα μονοτερματικό «γήπεδο» αφού γνωρίζουν ότι οι «απέναντι» δεν μπορούν να συνταχθούν σε ομογενοποιημένη ομάδα ώστε να αντιμετωπίσουν, όχι την ανύπαρκτη επιστημοσύνη τους, αλλά την φυλετική μεθόδευσή τους που αποβλέπει στην υπόθαλψη της, ευρύτερης, επικυριαρχικής διεκδικήσεώς τους! Βεβαίως, αυτοί οι «περισπούδαστοι ψυχολόγοι» σιωνιστές, οι οποίοι, ρατσιστικώς, θεωρούν εαυτούς ως ...«περιούσιους», καταστρέφουν αδιστάκτως, άτομα και κοινωνίες, προκειμένου να διατηρούν το ... «θεραπευτικό» και, πάντως, το, εν μέσω αυτοχείρων ηλιθίων, αγκιτατόρικο πρωτείο τους, το «στίγμα» του οποίου αποτυπώνεται εκτυφλωτικώς σε κοινή ...θέα!

     Υφέρποντας αθέατος μέσα σε ένα παγκόσμιο «πλέγμα» λογοκρισίας του πνεύματος και της επιστήμης που έχει μεθοδεύσει ο διεθνής σιωνισμός μετά τον δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο, διεμόρφωσε ένα έδαφος πρόσφορο στην αλλοίωση της επιστημονικής αλήθειας με οικτρά αποτελέσματα επί της ευημερίας των κοινωνιών τα οποία, πλέον, οι πάντες υφίστανται και μάλιστα αδιαμαρτύρητα έχοντας μετατραπεί σε δυναστευόμενους έναντι του «πινακίου φακής» του σκλάβου! Και, ειδικώς, η διεθνής παραχάραξη της Ψυχολογίας επί τα …σιωνιστικοτέρω(!) έχει τα τραγικά αποτελέσματα μιας ομαδικής συμπεριφοράς τα οποία βλέπουμε καθημερινώς ως «κοινωνικά πεπραγμένα» στα δημοκρατικά πρωτοσέλιδα!

     Και μέσα σε αυτόν τον «κλωβό» λογοκρισίας και φιμώματος κάθε ελεύθερου πνεύματος και επιστημονικής φωνής, ορίστηκε και το «διαβατήριο» με το οποίο επιτρέπεται, πλέον, η «άρθρωση» υπαγορευόμενου λόγου και η αναγνώριση των «εγκρίτων» της μεταπολεμικής «ιντελιγκέντσιας», ένα «διαβατήριο» με την στάμπα του  α ν τ ι φ α σ ι σ μ ο ύ  ως «auto-da-fé» όσων θέλουν να «εισακούονται» εν μέσω ...ερειπίων! Δυστυχώς, όμως για τους υπαιτίους της εργαλειοποιήσεως της επιστήμης, μη σταθμίζοντας τον «παρονομαστή» της ψυχικής κατωτερότητος εκείνων που είναι πρόθυμοι να υποδουλωθούν έναντι «πινακίου φακής» ...επιβιώσεως, το συγκεκριμένο «διαβατήριο» έγινε συνώνυμο της ψυχικής διαστροφής και «κοινός παρονομαστής» σημάνσεως, ομοειδώς, ψ υ χ α ν ω μ ά λ ω ν!


     Υπό την επίδραση, λοιπόν, της συγκεκριμένης κατεστημένης «Ψυχολογίας»  νοσοποιούνται οι κοινωνίες ώστε η θεραπεία τους να εξαρτάται από την, ανύπαρκτη, «καλή πρόθεση» του δράστη, καταλήγοντας σε επαναλαμβανόμενα εκτρώματα ψυχοπαθητικών συμπεριφορών από τους κατόχους του αντιφασιστικού «διαβατηρίου» ...έγκριτης κοινωνικότητος!


     Εν συνάψει, λοιπόν, η ως έχει και υφίσταται,  δ ι α β λ η τ ό τ α τ η  σημερινή, κατ΄ όνομα, «Ψυχολογία», μην έχοντας ουδεμία αξία ως πραγματική επιστήμη, δεν θα μπορούσε να προσφέρει ουδεμία θετική συνδρομή σε οποιοδήποτε πολιτιστικό πεδίο, του θεάτρου συμπεριλαμβανομένου και απομένει η σωστή επιλογή κατευθύνσεων εκ παλαιοτέρων «δοκιμασμένων στον χρόνο» Σχολών Ψυχολογίας κι επιστημόνων Ψυχολόγων προκειμένου να υποστηριχθεί ένα σύγχρονο εγχείρημα διδασκαλίας Ιππικού Θεάτρου!  


     Στην Σχολή Ιππικού Θεάτρου των "Ελλήνων Κενταύρων", σε μια Σχολή στην οποία αποστρεφόμεθα «συρμώδη διαβατήρια» επιμένοντας στην διατήρηση της ψυχικής υγείας μας, θεωρούμε ότι η επιστήμη της Ψυχολογίας αποτελεί θεμέλιο διδασκαλίας για την ανάδειξη σκηνικών «προσωπικοτήτων», τόσον Ανθρώπων όσο και Ίππων, δεδομένου ότι τα θηλαστικά (όπως εν συνεχεία θα εκθέσουμε) υπόκεινται σε κοινό πλαίσιο συναισθημάτων τα οποία και αποδίδονται επί σκηνής! Και για τον λόγον αυτό, εξ αρχής, επιλέξαμε να κινηθούμε επί του άξονος της πειραματικής α υ τ ο - π α ρ α τ η ρ ή σ ε ω ς  (ε ν δ ο σ κ ο π ή σ ε ω ς) του Wilhelm Maximilian Wundt ο οποίος και θεμελίωσε την επιστήμη της Ψυχολογίας, διαχωρίζοντάς την από την Φιλοσοφία. Αναφορικώς με την ενδοσκόπηση, θα ήταν περιττό να επιχειρηθεί η όποια αιτιολόγησή της αξίας της ως οίκοθεν νοουμένη! Αυτό δε το άθροισμα των συμπερασμάτων της αυτο-παρατηρήσεως (ενδοσκοπήσεως) άγει στην εγκυρότητα και του σ υ λ λ ο γ ι κ ο ύ   α σ υ ν ε ι δ ή τ ο υ  του Carl Gustav Jung του οποίου τις προσεγγίσεις και υιοθετούμε, επίσης!  


Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2022

KYUDO: ΕΝΑ ΤΑΞΙΔΙ ΜΕ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ, ΑΛΛΑ ΧΩΡΙΣ …ΤΕΛΟΣ!

 KYUDO: ΕΝΑ ΤΑΞΙΔΙ ΜΕ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ, 

ΑΛΛΑ ΧΩΡΙΣ …ΤΕΛΟΣ!

 Eugen Herrigel: "ΖΕΝ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΤΟΞΟΒΟΛΙΑΣ" Μέρος 3ο



     Καθώς διεισδύουμε βαθμιαίως σε ένα βιβλίο που μας οδηγεί σε βάθη εσωτερισμού με «όχημα» την Τοξοβολία και, δη, την Ιαπωνική (Kyudo), θα πρέπει να έχουμε, έστω, μιαν «υποψία» του γνωστικού αντικειμένου. Στο 3ο μέρος, θα μάθουμε την «σχέση» του συγγραφέως μας Eugen Herrigel με τον εσωτερισμό και την αγωνία του να τον αποκωδικοποιήσει …ζενικώς μέσω της Ιαπωνικής Τοξοβολίας και για την πληρέστερη κατανόηση των όσων μας ιστορεί θα πρέπει να έχουμε μία «γεύση» της Ιαπωνικής Τοξοβολίας και του ιστορικού Ιαπωνικού Τόξου (Yumi). Και για τον λόγον αυτό, επιλέγουμε, όπως πάντοτε τους καλύτερους Δασκάλους και τις καλύτερες «πηγές», εν προκειμένω δε το κλασικό βιβλίο «KYUDO the essence and practice of Japanese Archery» των Hideharu Onuma και Dan και Jackie DeProspero (1992). Έτσι, με τον καλύτερο «ξεναγό» στο χέρι, θα πορευτούμε σε «μονοπάτια» …αλλότρια για τα μέχρι τώρα γνωστά μας δεδομένα της Ενστικτώδους - Παραδοσιακής Τοξοβολίας στην οποία σημασία έχει ο «προορισμός», ενώ, αντιθέτως, στην Ιαπωνική Τοξοβολία σημασία έχει το «ταξίδι»…  

Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2022

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΗ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΩΣ ΤΩΝ ΕΓΚΥΚΛΙΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΪΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ

 ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΗ 

ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΩΣ 

ΤΩΝ ΕΓΚΥΚΛΙΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ 

ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΪΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ



     Όπως ήδη έχει γνωστοποιηθεί με προηγούμενη ανάρτησή μας, η Αθηναϊκή Σχολή των "Ελλήνων Κενταύρων" θέσπισε ως όρο εγγραφής νέων μαθητών, αλλά και συνεχίσεως των ιππικών μαθημάτων των ήδη εγγεγραμμένων μαθητών της, την υποχρεωτική παρακολούθηση συγκεκριμένων εγκυκλίων μαθημάτων και την μετά από αυτήν, επιτυχή εξέτασή τους.


     Εκ των ως άνω εγκυκλίων μαθημάτων έχουν ήδη ολοκληρωθεί τα δύο (Ι. Συκουτρή: "Η ηρωική αντίληψις της ζωής" και "Εισαγωγή στην 'ΠΟΛΙΤΕΙΑ" του Πλάτωνος") με την αντίστοιχην ανάρτηση υπό μορφήν pdf και των περιεχομένων τους, ενώ βρίσκεται υπό εξέλιξη το τρίτο εκ των εγκυκλίων μαθημάτων (Eugen Herrigel "Ζεν, στην Τέχνη τηςΤοξοβολίας") το οποίο θα ολοκληρωθεί σε επιπλέον επτά παραστατικές αναλύσεις, ισάριθμες ημερίδων, μετά την ολοκλήρωση των οποίων θα αναρτηθεί και το πλήρες περιεχόμενο. Βεβαίως, έπεται και ο προγραμματισμός και η ολοκλήρωση των απομενόντων εγκυκλίων μαθημάτων (α. "Περί Ιππικής" του Ξενοφώντος, β. Ιππογνωσία, γ. Αρχές Ιππικής και δ. Το δίδαγμα και η θεατρική μεταφορά του βίου του Μιχαήλ Μαρούλλου Ταρχανιώτη).

     Πάντα ταύτα σημαίνουν ότι όσοι εκ των ενδιαφερομένων να εκπαιδευθούν στην Σχολή των Αθηνών, εάν μεν παρέστησαν φυσική τη οντότητι κατά την παράδοση των εγκυκλίων μαθημάτων μπορούν να εξετασθούν επ΄ αυτών, οι δε απουσιάσαντες από τις παραδόσεις μπορούν να εξετασθούν εφ΄ όσον οι ίδιοι δηλώσουν ότι μελέτησαν τα συνοδευτικά κείμενα ενός εκάστου των μαθημάτων με ιδίαν αυτών ευθύνη.

     Σε καμία, όμως, περίπτωση δεν γίνονται δεκτοί ως μαθητές της Σχολής των Αθηνών, των "Ελλήνων Κενταύρων", μη κάτοχοι του περιεχομένου των προεκτεθέντων εγκυκλίων μαθημάτων! «γεωμέτρητος μηδεὶς εἰσίτω»!

ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΤΩΝ "ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ"

 ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ 

ΤΩΝ 

"ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ"



     Οι Μεσσήνιοι Συνασκούμενοί μας ...προδόθηκαν! Κάτι τους ξέφυγε και το ...καταλάβαμε! Κάτι ...προετοιμάζουν και νομίζουν ότι το ...κρύβουν... "Κάτι"...που δεν το αποκαλύπτει μόνον το υπαινικτικό χαμόγελο του Αρχηγού των "Ελλήνων Κενταύρων Καλαμάτας", αλλά και η αλλαγή του χώρου ιππεύσεως κατά την τελευταία τους εκπαιδευτικήν ημερίδα, όταν διάλεξαν το παρακείμενο "αναπεπταμένο Ιππευτήριο" για την διεξαγωγή των προγραμματισμένων μαθημάτων Έφιππης Τοξοβολίας. 


     Κι αυτή την φορά η Έφιππη Τοξοβολία είχε την "τιμητική" της σε ένα πεδίο ιδανικό για την δυναμικήν εξάσκησή της.


     Αποδεδειγμένα, η εξάσκηση ακόμη και των αρχαρίων σε αναπεπταμένα φυσικά πεδία, αντί των κλειστών κι ελεγχόμενων Ιππευτηρίων, είναι ό,τι καλύτερο για την πρόοδό τους κι αυτό το είδαμε και σήμερα, τόσο στον Γεράσιμο, στον Μελέτη και στη Λήδα.


     Και η σύμπτωση των πολλαπλών ατομικών υποχρεώσεων σε μαθητές της τοπικής Σχολής, έδωσε την ευκαιρία στους λίγους παριστάμενους να αναπτύξουν περισσότερο το προπονητικό τους πρόγραμμα σε ένα ιδανικό "περιβάλλον" στο οποίο, ως φαίνεται, έχουν πολλά να υλοποιηθούν.


     Και σε αυτό το "περιβάλλον" της φυσικής ελευθερίας, ο σχολικός Ίππος είναι ο πλέον ευεργετημένος!


     Ειδικώς, όταν αυτός ο σχολικός Ίππος είναι στα καλύτερα "χέρια" που φροντίζουν με σεβασμό να τον μάθουν να αποδίδει τα μέγιστα, χωρίς άσκηση βίας ή πειθαναγκασμού!

     Και το όλο "κλίμα" της Σχολής της Καλαμάτας οδηγεί σε έκσταση τον Μελέτη μας κι αν αντί του τετράποδου Βασίλη ήταν επάνω σε ένα Marwari θα ήμασταν βέβαιοι ότι η φωτογραφία τραβήχτηκε στην Kerala των Ινδιών όπως, μάλιστα και οι ...θύσανοι των ηνιών μας παραπέμπουν! 


     Όπως και να το κάνουμε, ο διαλογισμός είναι θείο δώρο όπως και θεία δώρα είναι και οι καλλιτεχνικές φωτογραφίες του εξαιρετικού Γεράσιμου του οποίου τον επαγγελματισμό απολαμβάνουμε σε επαγγελματικές λήψεις που κοσμούν τις αναρτήσεις μας και τον οποίον ευχαριστούμε θερμά!

    Σε κάθε περίπτωση, ο σχολικός Ίππος μας, ο αγαπημένος μας Βασίλης, σήμερα είχε μια μοναδικήν ευκαιρία να εισαχθεί σε μια καινούργια "ενότητα" κινήσεων εν συνδυασμώ με την Έφιππη Τοξοβολία κι αυτό ήταν ένα παραπάνω "σκαλί" στις μέχρι τώρα εμπειρίες του!


     Κι αυτή η αλλαγή ιππευτικού "περιβάλλοντος", παρατηρήσαμε ότι δεν ωφέλησε μόνον τον Ίππο αλλά και τους αρχαρίους μας, όπως την Λήδα η οποία ανέδειξε ακόμη περισσότερο τον ιππικόν ..."αέρα" της, βελτιώνοντας το "κάθισμά" της. 


     Και ο Μελέτης, δείχνει ότι ζυγώνει στις εξετάσεις του αν, βεβαίως, πειθαρχήσει σε προτεραιότητες που γνωρίζει και για τις οποίες είναι, πράγματι, έτοιμος!


     Ωστόσο, χωρίς να το γνωρίζουν, οι αρχάριοί μας μαθαίνουν να εγκαταλείπουν με ασφάλεια τον Ίππο κατά το γνωστό, ... άγνωστο, ασκησιολόγιό μας στο οποίο ενσωματώνονται χειρισμοί και ασκήσεις που διασφαλίζουν την ακεραιότητα των μαθητών μας προς αντιμετώπιση απροβλέπτων καταστάσεων ιππικού κινδύνου.


     Είναι αυτές οι ασκήσεις τις οποίες εκτελούμε σε κάθε ημερίδα και οι οποίες διατηρούν μηδενικό τον δείκτη ατυχημάτων της Σχολής μας στα 17 χρόνια της συνεχούς λειτουργίας της.


     Οσονούπω και οι λεπτομέρειες αλλά, προς το παρόν, η εικόνα της φυσικότερης ...Φυσικής Ιππικής υλοποιείται στη Σχολή των "Ελλήνων Κενταύρων Καλαμάτας" η οποία μας υπόσχεται, απλώς, τα ...καλύτερα!