ΣΧΟΛΗ ΙΠΠΙΚΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ
"ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ"
Η ΚΑΤΑΛΗΚΤΙΚΗ "ΠΙΝΕΛΙΑ"
ΣΧΟΛΗ ΙΠΠΙΚΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ
"ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ"
Η ΚΑΤΑΛΗΚΤΙΚΗ "ΠΙΝΕΛΙΑ"
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΤΟ ΙΠΠΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ
Μέρος Γ'
Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΑΣ
Ακολούθως ο Ιδρυτής της Σχολής, ανεμείχθη ο ίδιος ως μαθητής σε διάφορες παράλληλες Σχολές, προκειμένου να γνωρίσει και να συγκρίνει συστήματα θεατρικής διδασκαλίας.
Δυστυχώς, το, μετά ταύτα, εξαχθέν συμπέρασμα είναι ότι κάθε Σχολή έχει τα θετικά, αλλά και τα αρνητικά της, ώστε, προκειμένου να υπάρξει κατάληξη περί του ιδανικού, να πρέπει να απορριφθούν και να διατηρηθούν ξεχωριστές παράμετροι από κάθε Σχολή ώστε το τελικό σύνθεμα να μπορεί να «λειτουργήσει». Και η, εν τέλει, δική μας επιλογή ήταν η «ατραπός» της μελέτης της «αμετάφραστης» πραγματικότητος εκ της οποίας μπορεί να αναδειχθούν ανελικτικά οράματα, διότι, αυτός είναι και ο σκοπός του θεάτρου.
Έτσι, στην Σχολή του Ιππικού Θεάτρου των «Ελλήνων Κενταύρων» σεβόμαστε την αλήθεια της ζωής και επιμένουμε στην απόδοσή της ως «καμβά» επάνω στον οποίο μπορεί να «κεντηθεί» κάθε μήνυμα..., αλλά σε καμία περίπτωση δεν πλαστογραφούμε με «εκμοντερνιστικές» αυθαιρεσίες κατά το ...δοκούν αυτή την αλήθεια, όπως επιτάσσουν συρμώδεις αγκυλώσεις με «ιδεολογικές» προσαρτήσεις. Στην Σχολή μας κάνουμε θέατρο (θεώμαι = ορώ και όχι παραχαράσσω το ορατόν) για να παρατηρήσουμε την πραγματικότητα και όχι για να την φέρουμε στα μέτρα κομματικών, ή άλλων, παραισθήσεων ή ψευδαισθήσεων.
EUGEN HERRIGEL
"ΖΕΝ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΤΟΞΟΒΟΛΙΑΣ"
3ο ΜΕΡΟΣ
Την Κυριακή,13η Νοεμβρίου 2022, στις 16:00 μ.μ. και στην έδρα της Ομάδος, καλούνται τα Μέλη των «Ελλήνων Κενταύρων» στην τρίτην ημερίδα διδασκαλίας της αναλύσεως του έργου "Ζεν στην Τέχνη της Τοξοβολίας" του Eugen Herrigel, το οποίο εντάσσεται στον κύκλο των, υποχρεωτικής παρακολουθήσεως, μαθημάτων για όλους τους μαθητές μας, όπως έχει, προηγουμένως, αναγγελθεί.
Την ανάλυση του έργου θα υλοποιήσει ο Ιδρυτής των "Ελλήνων Κενταύρων" Εφιπποτοξότης Αριστοτέλης Ηρ. Καλέντζης.
Όσοι ενδιαφέρονται να παρακολουθήσουν αυτή την τρίτη, δ ω ρ ε ά ν, ημερίδα θα πρέπει να έχουν μαζύ τους τρία ατομικά βέλη και, εάν διαθέτουν, Τόξο, διαφορετικά, Τόξο χορηγεί και η Σχολή μας, διότι δεν θα πρόκειται περί απλής διαλέξεως, αλλά θα συνοδεύεται με πρακτικήν εφαρμογή προκειμένου να κατανοηθεί πλήρως το περιεχόμενο της θεωρητικής εισηγήσεως.
Η διδασκαλία του σχετικού υποχρεωτικού μαθήματος δεν εξαντλείται κατ΄ αυτή την ημερίδα και όσοι ενδιαφέρονται να ιππεύσουν στην Σχολή των Αθηνών θα πρέπει να παρακολουθήσουν όχι μόνον αυτήν αλλά και τις υπόλοιπες (δωρεάν, όπως πάντοτε) με τις οποίες θα ολοκληρωθεί η διδασκαλία και θα υπάρξουν εγκαίρως ανακοινώσεις για την διεξαγωγή τους.
Απαραίτητες
προϋποθέσεις είναι η έγκαιρη αναγγελία προσελεύσεώς σας στο τ. 6977764737 και η
ενδυμασία Ομάδος.
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΤΟ ΙΠΠΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ
Μέρος Β'
Η ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ
Η σημερινή, αμφιλεγόμενη, «επιστήμη» της Ψυχολογίας εκφράζει, κατά κανόνα, ιδεολογικές τάσεις υπό το «επίχρισμα» μιας προσχηματικής επιστημοσύνης που αποπειράται να προσδώσει εγκυρότητα σε «μεταγλωττισμένες» και αμιγώς πολιτικές ντιρεκτίβες! Αμέτρητες «σχολές», αμέτρητα «ρεύματα» …καλοθελητών της, δήθεν, «ψυχικής υγείας» των κοινωνιών συνεργούν, ήδη, από την προπολεμική περίοδο, ώστε να κατασκευάσουν κοινωνίες ψυχικώς αρρώστων επί των οποίων αποκτούν λόγον υπάρξεως ιδιοτελείς «σωτήρες» ενδεδυμένοι την λευκή ρόμπα του «θεράποντος» ψυχών οι οποίοι, όμως, ποτέ δεν θεραπεύουν διότι έτσι χάνουν και την «πελατεία» τους και, κυρίως, τον λόγον υπάρξεώς τους!
Τεχνηέντως πλασαρισμένοι ως «περισπούδαστοι ψυχολόγοι» σιωνιστές, παρεντίθενται σε μιαν μεθόδευση ελέγχου μαζών, εργαλειοποιώντας την Ψυχολογία υπέρ των φυλετικών τους συμφερόντων και νικώντας σε ένα μονοτερματικό «γήπεδο» αφού γνωρίζουν ότι οι «απέναντι» δεν μπορούν να συνταχθούν σε ομογενοποιημένη ομάδα ώστε να αντιμετωπίσουν, όχι την ανύπαρκτη επιστημοσύνη τους, αλλά την φυλετική μεθόδευσή τους που αποβλέπει στην υπόθαλψη της, ευρύτερης, επικυριαρχικής διεκδικήσεώς τους! Βεβαίως, αυτοί οι «περισπούδαστοι ψυχολόγοι» σιωνιστές, οι οποίοι, ρατσιστικώς, θεωρούν εαυτούς ως ...«περιούσιους», καταστρέφουν αδιστάκτως, άτομα και κοινωνίες, προκειμένου να διατηρούν το ... «θεραπευτικό» και, πάντως, το, εν μέσω αυτοχείρων ηλιθίων, αγκιτατόρικο πρωτείο τους, το «στίγμα» του οποίου αποτυπώνεται εκτυφλωτικώς σε κοινή ...θέα!
Υφέρποντας αθέατος μέσα σε ένα παγκόσμιο «πλέγμα» λογοκρισίας του πνεύματος και της επιστήμης που έχει μεθοδεύσει ο διεθνής σιωνισμός μετά τον δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο, διεμόρφωσε ένα έδαφος πρόσφορο στην αλλοίωση της επιστημονικής αλήθειας με οικτρά αποτελέσματα επί της ευημερίας των κοινωνιών τα οποία, πλέον, οι πάντες υφίστανται και μάλιστα αδιαμαρτύρητα έχοντας μετατραπεί σε δυναστευόμενους έναντι του «πινακίου φακής» του σκλάβου! Και, ειδικώς, η διεθνής παραχάραξη της Ψυχολογίας επί τα …σιωνιστικοτέρω(!) έχει τα τραγικά αποτελέσματα μιας ομαδικής συμπεριφοράς τα οποία βλέπουμε καθημερινώς ως «κοινωνικά πεπραγμένα» στα δημοκρατικά πρωτοσέλιδα!
KYUDO: ΕΝΑ ΤΑΞΙΔΙ ΜΕ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ,
ΑΛΛΑ ΧΩΡΙΣ …ΤΕΛΟΣ!
Καθώς διεισδύουμε
βαθμιαίως σε ένα βιβλίο που μας οδηγεί σε βάθη εσωτερισμού με «όχημα» την
Τοξοβολία και, δη, την Ιαπωνική (Kyudo), θα πρέπει να έχουμε, έστω, μιαν «υποψία» του γνωστικού αντικειμένου. Στο
3ο μέρος, θα μάθουμε την «σχέση» του συγγραφέως μας Eugen Herrigel με τον εσωτερισμό και την αγωνία του
να τον αποκωδικοποιήσει …ζενικώς μέσω της Ιαπωνικής Τοξοβολίας και για την
πληρέστερη κατανόηση των όσων μας ιστορεί θα πρέπει να έχουμε μία «γεύση» της Ιαπωνικής
Τοξοβολίας και του ιστορικού Ιαπωνικού Τόξου (Yumi). Και για τον λόγον αυτό, επιλέγουμε,
όπως πάντοτε τους καλύτερους Δασκάλους και τις καλύτερες «πηγές», εν προκειμένω
δε το κλασικό βιβλίο «KYUDO the essence and practice of Japanese Archery» των
Hideharu Onuma και Dan και Jackie DeProspero (1992). Έτσι, με τον καλύτερο «ξεναγό»
στο χέρι, θα πορευτούμε σε «μονοπάτια» …αλλότρια για τα μέχρι τώρα γνωστά μας δεδομένα
της Ενστικτώδους - Παραδοσιακής Τοξοβολίας στην οποία σημασία έχει ο «προορισμός»,
ενώ, αντιθέτως, στην Ιαπωνική Τοξοβολία σημασία έχει το «ταξίδι»…
ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΗ
ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΩΣ
ΤΩΝ ΕΓΚΥΚΛΙΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΪΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ
Όπως ήδη έχει γνωστοποιηθεί με προηγούμενη ανάρτησή μας, η Αθηναϊκή Σχολή των "Ελλήνων Κενταύρων" θέσπισε ως όρο εγγραφής νέων μαθητών, αλλά και συνεχίσεως των ιππικών μαθημάτων των ήδη εγγεγραμμένων μαθητών της, την υποχρεωτική παρακολούθηση συγκεκριμένων εγκυκλίων μαθημάτων και την μετά από αυτήν, επιτυχή εξέτασή τους.
Εκ των ως άνω εγκυκλίων μαθημάτων έχουν ήδη ολοκληρωθεί τα δύο (Ι. Συκουτρή: "Η ηρωική αντίληψις της ζωής" και "Εισαγωγή στην 'ΠΟΛΙΤΕΙΑ" του Πλάτωνος") με την αντίστοιχην ανάρτηση υπό μορφήν pdf και των περιεχομένων τους, ενώ βρίσκεται υπό εξέλιξη το τρίτο εκ των εγκυκλίων μαθημάτων (Eugen Herrigel "Ζεν, στην Τέχνη τηςΤοξοβολίας") το οποίο θα ολοκληρωθεί σε επιπλέον επτά παραστατικές αναλύσεις, ισάριθμες ημερίδων, μετά την ολοκλήρωση των οποίων θα αναρτηθεί και το πλήρες περιεχόμενο. Βεβαίως, έπεται και ο προγραμματισμός και η ολοκλήρωση των απομενόντων εγκυκλίων μαθημάτων (α. "Περί Ιππικής" του Ξενοφώντος, β. Ιππογνωσία, γ. Αρχές Ιππικής και δ. Το δίδαγμα και η θεατρική μεταφορά του βίου του Μιχαήλ Μαρούλλου Ταρχανιώτη).
Πάντα ταύτα σημαίνουν ότι όσοι εκ των ενδιαφερομένων να εκπαιδευθούν στην Σχολή των Αθηνών, εάν μεν παρέστησαν φυσική τη οντότητι κατά την παράδοση των εγκυκλίων μαθημάτων μπορούν να εξετασθούν επ΄ αυτών, οι δε απουσιάσαντες από τις παραδόσεις μπορούν να εξετασθούν εφ΄ όσον οι ίδιοι δηλώσουν ότι μελέτησαν τα συνοδευτικά κείμενα ενός εκάστου των μαθημάτων με ιδίαν αυτών ευθύνη.
Σε καμία, όμως, περίπτωση δεν γίνονται δεκτοί ως μαθητές της Σχολής των Αθηνών, των "Ελλήνων Κενταύρων", μη κάτοχοι του περιεχομένου των προεκτεθέντων εγκυκλίων μαθημάτων! «Ἀγεωμέτρητος μηδεὶς εἰσίτω»!
ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ
ΤΩΝ
"ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ"
Οι Μεσσήνιοι Συνασκούμενοί μας ...προδόθηκαν! Κάτι τους ξέφυγε και το ...καταλάβαμε! Κάτι ...προετοιμάζουν και νομίζουν ότι το ...κρύβουν... "Κάτι"...που δεν το αποκαλύπτει μόνον το υπαινικτικό χαμόγελο του Αρχηγού των "Ελλήνων Κενταύρων Καλαμάτας", αλλά και η αλλαγή του χώρου ιππεύσεως κατά την τελευταία τους εκπαιδευτικήν ημερίδα, όταν διάλεξαν το παρακείμενο "αναπεπταμένο Ιππευτήριο" για την διεξαγωγή των προγραμματισμένων μαθημάτων Έφιππης Τοξοβολίας.
Και το όλο "κλίμα" της Σχολής της Καλαμάτας οδηγεί σε έκσταση τον Μελέτη μας κι αν αντί του τετράποδου Βασίλη ήταν επάνω σε ένα Marwari θα ήμασταν βέβαιοι ότι η φωτογραφία τραβήχτηκε στην Kerala των Ινδιών όπως, μάλιστα και οι ...θύσανοι των ηνιών μας παραπέμπουν!
Σε κάθε περίπτωση, ο σχολικός Ίππος μας, ο αγαπημένος μας Βασίλης, σήμερα είχε μια μοναδικήν ευκαιρία να εισαχθεί σε μια καινούργια "ενότητα" κινήσεων εν συνδυασμώ με την Έφιππη Τοξοβολία κι αυτό ήταν ένα παραπάνω "σκαλί" στις μέχρι τώρα εμπειρίες του!