Τετάρτη 29 Αυγούστου 2018

ΚΑΛΠΑΖΟΝΤΑΣ ΣΤΗ ΒΡΟΧΗ


     Μπορεί να απορήσει κανείς βλέποντας σε ένα Ιππευτήριο με σκεπαστή εγκατάσταση κάποιους να προπονούνται υπό ...βροχή! Μα, οι "Έλληνες Κένταυροι" δεν αισθάνονται διόλου ..."ζαχαρένιοι' και ως πολεμική Ομάδα τους αρκούν δυο αλογάκια (αλογάρες, θα λέγαμε...) και το κέφι τους για να ολοκληρώσουν μερικά μαθήματα και Προπονήσεις αδιαφορώντας για τους "κρουνούς" του νεφεληγερέτη Δία.


     Έτσι, η τελευταία εκπαιδευτική ημερίδα μας έγινε, επί τούτου, υπό βροχή σε υπαίθριο χώρο και θα μπορούσε να χαρακτηρισθεί ως λαμπρού, ομαδικού αποτελέσματος αφού, στο τέλος της, Ίπποι και Ιππείς όχι μόνον ολοκλήρωσαν το εκπαιδευτικό τους ασκησιολόγιο αλλά κατέληξαν και με άριστη ομαδική ψυχολογία.


     Και, βεβαίως, η αλυσιδωτή coif πρωταγωνίστησε και πάλι στα μαθήματα της ημερίδος.


     Αυτή τη φορά τηρήθηκε ο κανόνας της επαναλήψεως για τους δύο Γεωργίους και ενός αποφασιστικού βήματος για την Χρυσούλα.


     Εναλλασσόμενοι πάνω στη ράχη του Sepp oι δύο Γεώργιοι, καλούμενοι να βελτιώσουν το κάθισμα και τους χειρισμούς τους κατά τον εδραίο τροχασμό, πότε φορώντας την αλυσιδωτή coif και πότε όχι.


     Γονιμότατες για συγκριτικές παρατηρήσεις αυτές οι εναλλαγές αλλά και για να εργάζονται συνεχώς ξεκούραστοι, κατά το δυνατόν, απέδειξαν και πάλι ότι δύο μαθητές ιδίου επιπέδου συνασκούμενοι στο ίδιο μάθημα πλεονεκτούν σε προσδόκιμη πρόοδο, κάτι που επιβεβαιώθηκε και σήμερα.


     Οι διαπιστώσεις και των δύο μετά την λήξη των μαθημάτων τους ήσαν πολύ χρήσιμες για τον καλύτερο προγραμματισμό παρομοίων εκπαιδευτικών ημερίδων στο μέλλον.


     Στην περίπτωση του μαθήματος της Χρυσούλας με τους κατάλληλους εκπαιδευτικούς χειρισμούς, ο Ίππος της αναδεικνύεται ιδανικός ως Ίππος Έφιππης Τοξοβολίας.


     Εφαρμόζοντας με ακρίβεια τις οδηγίες του Εκπαιδευτή της και έχοντας ξεπεράσει πολλές αναστολές που την ταλάνιζαν στο παρελθόν, η Χρυσούλα αναπτύσσει ταυτοχρόνως χαρακτήρα και δεξιότητες.


     Τελικό συμπέρασμα, στην Ιππική η αυτοπειθαρχία άγει στην κορυφή τον Ιππέα και, βεβαίως και την Αμαζόνα.


     Κυρίως, όμως, το "αιτείτε και δοθήσεται" είναι καθοριστικό για τον μαθητή ώστε να προοδεύσει και αυτή η Αμαζόνα ξέρει να ζητά και απαιτεί να της δίδεται αυτό που πραγματικά την άγει στην επιτυχία. 


     Και, κάπως έτσι την θαύμασε και η "κερκίδα" στις σημερινές της τοξεύσεις!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.