ΔΙΔΟΜΕΝΑ ΠΛΕΙΣΤΑ
&
ΟΥΔΕΝ ΔΕΔΟΜΕΝΟΝ!
Τα Μυστήρια αποτελούν ιεροθεσίες που απασφαλίζουν την συνείδηση του όντος ώστε αυτή να ιχνηλατήσει αποτελεσματικώς μία Κοσμοθεωρία. Και η βαθειά μέθεξη των Μυστηρίων αναδεικνύει τον Μύστη του οποίου η γνωστική ικανότητα αποτελεί το σημείο αναφοράς της υπάρξεώς του. Αντιληπτή, λοιπόν, η σημαντικότητα αλλά και η σπανιότητα αληθών Μυστηρίων και Μυστών!
Ο μαθητής μας άριστος επί ένα εξάμηνο, ανεδείχθη σε κορυφαίο Εφιπποτοξότη πριν καν δώσει εξετάσεις και όλες του οι επιδόσεις μέχρι σημείου εκπλήξεως για το αποτέλεσμά τους τοξεύοντας αμέτρητα βέλη επί του στόχου. Επί έξι μήνες εξετέλεσε επακριβέστατα όλες τις οδηγίες του Εκπαιδευτή του και συνεργάσθηκε τόσο άψογα με τον Ίππο του ώστε να φθάσει παραμονές των εξετάσεών του χωρίς να έχει ούτε μία πτώση!! Και όμως, σήμερα, με τον ίδιο Ίππο αλλά με την παρεμβολή κάποιων αοράτων μεν πλην υπαρκτών παραμέτρων (μάλλον μιας και μόνης...) ο ίδιος μαθητής, όχι μόνον δε κατάφερε ούτε καν να συνεργασθεί με τον Ίππο του καταλήγοντας, μάλιστα, και στη πρώτη του ...πτώση (!) χωρίς να τοξεύσει ούτε καν ένα βέλος!
Στη ζωή δύσκολα συνειδητοποιούμε την απειροελάχιστη διάκριση μεταξύ "διδόμενου" και "δεδομένου" και, συχνά, αυτή η άγνοια μας οδηγεί σε οδυνηρές απογοητεύσεις! Και ο τρόπος της δικής μας προσεγγίσεως των φιλοσοφικών ζητημάτων, μη έχων "διδασκαλικό" χαρακτήρα, προκαλεί τον ίδιο το μαθητή μας να εξαγάγει τα δικά του συμπεράσματα τα οποία, η εμπειρία συν τω χρόνω θα επαληθεύσει ή ακυρώσει.
Στη Σχολή των "ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ" επιμένουμε στη σμίλευση χαρακτήρων και όχι απλώς στη διδασκαλία δεξιοτήτων στοχεύοντας στην έξοδο εκ του σπηλαίου και όχι, απλώς, σε μία καλπαστική τόξευση! Επιδιώκουμε την ανάδειξη Μυστών οι οποίοι θα προστρέξουν και για την ανάταση των δικών μας, ατελών συνειδήσεων διότι, αν η προσδοκία μας είναι κάτι λιγότερο από αυτό και την Κοινωνία μας καταδικάσαμε και τους εαυτούς μας! Και οι "ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ" λειτουργούν προκειμένου να ανελίσσουν και να ευεργετούν εαυτούς και ομοίους.