Σήμερα, ο θεσμός "Kurultaj" εντάσσεται μέσα σε ένα ευρύτερο πλαίσιο ασκήσεως οικουμενικής πολιτικής των Τουρανικών λαών οι οποίοι όμως, δι αυτού του αναπτυσσόμενου θεσμού, κινδυνεύουν να τεθούν υπό μία και μόνη μεθοδεύουσα "Σημαία" η οποία, μάλιστα, δεν εκφράζει και τα εθνικά συμφέροντά τους. Η μεθοδεύουσα και υποκινούσα, αυτή, "Σημαία" στη πραγματικότητα δεν ενδιαφέρεται ποσώς για τα δίκαια των Τουρανικών λαών αλλά για τα ίδια αυτής κοσμοκρατορικά συμφέροντα, τα οποία επιχειρεί να προαγάγει μέσω ευφυών "πολιτισμικών" διοργανώσεων.
Όπως είναι παραδεκτό, η Μογγολική Αυτοκρατορία κατάφερε να κατακτήσει την μεγαλύτερη γεωγραφική έκταση από όλες τις μεγάλες αυτοκρατορίες του κόσμου. Αρκεί μια ματιά στον παραπάνω συγκριτικό χάρτη ώστε να γίνει κατανοητή η δυναμική της Μογγολικής Αυτοκρατορίας η οποία αναπτύχθηκε επάνω σε τρεις βασικούς άξονες: την εθνική ομοψυχία, την αυστηρή τήρηση των παραδοσιακών εθνικών Αξιών και την σκληρή στρατιωτική εκπαίδευση των Μογγόλων, σύμφωνα με την ηγεμονική αντίληψη του γενάρχη Τσίγκις Κχάαν.
Ακόμη συγκρινόμενη και με την Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία, η Μογγολική υπήρξε χαρακτηριστικά μεγαλύτερη, αλλά και πλέον δυναμική σε ό,τι αφορά στη σφοδρότητα των πολεμικών επιχειρήσεων και κατακτητικών "συγκομιδών".
Έτσι, το τρίπτυχο του Τσίγκις Κχάαν "Ομοψυχία, Παράδοση, Πολεμική Αρετή" απεδείχθη ιστορικά ως η προϋπόθεση επιβιώσεως και κυριαρχίας ενός λαού ακόμη και υπό τις πιο αντίξοες συγκυρίες.
Η πονηρή "Σημαία", λοιπόν, έχοντας αντιληφθεί πολύ καλά το, παραπάνω, τρίπτυχο του Τσίγκις Κχάαν κι έχοντας διδαχθεί απ΄ αυτό (βλέπετε, η "Σημαία" αυτή, ιστορικώς, απεδείχθη πανέξυπνη, διδασκόμενη συνεχώς...) επιχειρεί, αρκετούς αιώνες μετά, να επαναλάβει την ..."Ιστορία" ενισχύοντας τον παγκόσμιο ρόλο της μέσω ευρηματικών μεθοδεύσεων οι οποίες συστρατεύουν υπό τη σκέπη της συγγενείς, ή και όχι, λαούς. Και επειδή η "Σημαία" περί ης ο λόγος διαθέτει πραγματική ευφυία, δεν επιλέγει την άμεση "πολιτική" ή και "στρατιωτική" έκφραση, αλλά την πολιτισμική οδό για την οποία ουδείς μπορεί να την ψέξει. Κι εδώ έγκειται η κρίσιμη επικινδυνότητα αυτής της "Σημαίας" η οποία απέδειξε ότι ξέρει να κερδίζει στην εξωτερική πολιτική της (ασχέτως των εσωτερικών κλυδωνισμών τους οποίους πάντοτε ξεπερνά) δια της εφευρετικότητος.
Με την λογική, λοιπόν, των ομόκεντρων και διαδοχικών κύκλων επιρροής, η ευφυέστατη "Σημαία" ξεκίνησε με μεγάλη επιτυχία την συστράτευση, κατ' αρχήν, των Τουρανικών λαών και ήδη επιχειρεί και τον εγκλωβισμό στο σχέδιό της και των Ευρασιατικών, γενικώς, λαών οι οποίοι, σαφώς, αποτελούν κυρίαρχο μέρος των ορέξεών της.
Και, ο παραπάνω χάρτης εκφράζει ενδεικτικά το "πώς εννοούν" ...κάποιοι τον Τουρανισμό, αφήνοντας "εκτός", απλώς, την ...Κρήτη, μη χαριζόμενοι ούτε καν στην ...Ιαπωνία!
Ο ΠΡΟΣΕΤΑΙΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΚΟΜΒΙΚΟΥ ΣΥΜΜΑΧΟΥ
Εκείνο το οποίο, μέχρι στιγμής, κατάφερε η αδηφάγος "Σημαία" είναι να εκμεταλλευθεί την απαιδευσία κι έλλειψη ευφυίας των αντιπάλων της ώστε να προσεταιρισθεί κομβικούς συμμάχους οι οποίοι, άλλως, θα ήσαν αντίπαλοί της! Άραγε, πόσο ηλίθια συμπεριφέρθηκαν οι νεογραικύλοι ταυτίζοντας τους Τούρκους με τους Μογγόλους όταν οι τελευταίοι είχαν προσφύγει στους Βυζαντινούς ώστε από κοινού να πολεμήσουν τους Οθωμανούς; Πόσο ηλίθιο ακούγεται στα αφτιά των πραγματικών, σκεπτομένων, Ελλήνων εκείνη η ανιστόρητη όσο και ανόητη ταυτοποίηση "Τούρκοι = Μογγόλοι" που διατυμπανίζουν κάποιοι γραικύλοι ανεγκέφαλοι αγνοώντας (...ίσως) ότι αυτό πολλαπλασιάζει τη "δύναμη πυρός" του αντιπάλου τους; Kαι, βεβαίως, η παμπόνηρη "Σημαία" συλλαμβάνει το "μήνυμα" και το εξελίσσει σε ...συμμαχία επιδιώκοντας τον προσεταιρισμό μιας ισχυρής πολεμικής μηχανής, ασχέτως εάν, ιστορικώς, αυτή η πολεμική μηχανή έχει στραφεί εναντίον της!
Σε ένα παλιότερο (βλ. εδώ) δημοσίευμα του κυρίως Ιστολογίου μας κάναμε μία εκτενή αναφορά στην ιστορική σχέση των Μογγόλων με εκείνους που σήμερα πασχίζουν να τους προσεταιρισθούν για ίδιους κοσμοκρατορικούς λόγους και σημειώναμε τα παρακάτω:
"Πρώτοι (1207) τουρκόφωνοι που συνέτριψε ο
Τσίγκις Κχάαν, οι Κιργίζιοι! Δύο χρόνια μετά (1209) συντρίβει τους επίσης
τουρκοφώνους Ουιγούρους! Αμέσως μετά την κατάληψη του Πεκίνου (1215), ο
αρχηγέτης των Μογγόλων Τσίγκις Κχάαν εστράφη κατά της Τουρκοπερσικής
Αυτοκρατορίας της Χο(βα)-ρεσμίας η οποία υπήρξε μία επικίνδυνη ισλαμική ένωση
και περνώντας τον Καύκασο επεχείρησε να εξοντώσει τους τουρκόφωνους Κουμάνους.
Οι τελευταίοι έσπευσαν να ζητήσουν βοήθεια από τον Βυζαντινό ηγεμόνα της
Νικαίας Ιωάννη Γ’ Δούκα Βατάτζη, έναν ιστορικό μητραλοία ο οποίος όχι απλώς
τους βοήθησε αλλά, αργότερα, το 1240, τους παρεχώρησε εδάφη προκειμένου να
εγκατασταθούν στην Μικρά Ασία και στην Θράκη!! Σήμερα πολλοί Έλληνες πατριώτες
αναστενάζουν κοιτώντας προς την «κόκκινη μηλιά» αλλά για τους ενόχους…μιλιά!
Το 1218 ο Μογγόλος στρατηγός Τζεμπέι
συντρίβει την τουρκόφωνη αυτοκρατορία των Καρά Κιτάι. Τρία χρόνια (1219-1221) ήσαν
αρκετά για τον Τσίγκις Κχάαν να κατακτήσει τα φρούρια της Μπουχάρας, της Οτράρ
και της Τασκένδης, γενόμενος τελικώς ο κύριος και της ίδιας της Σαμαρκάνδης καταλαμβάνοντας
και τον χρυσό θρόνο του σάχη από τον οποίο πέταξε το Κοράνι εγκαθιστώντας τον
μογγολικό Νόμο Γιάσα.
Είναι χαρακτηριστική η διατύπωση του
μεγάλου Άραβα ιστορικού Ιμπν-Αλ-Αθίρ, συγχρόνου του Τσίγκις Κχάαν ο
οποίος αναφερόμενος στο έτος Εγίρας 617 (1220) κατά το οποίο ο Μογγόλος
αρχηγέτης κατενίκησε, τελικώς, τους Τουρκοπέρσες και τον αυτοκράτορά τους
Αλαεντίν Μουχάμαντ (Μωάμεθ) Β’, έγραψε : «Οι μογγολικές επιδρομές του έτους
αυτού κατά των ισλαμικών χωρών υπήρξαν η μεγαλύτερη καταστροφή εναντίον της
Ανθρωπότητος»!
Μετά την κατάληψη της Σαμαρκάνδης και την
καταδίωξη του σάχη ο οποίος τελικώς διέφυγε σε ένα νησί της Κασπίας, οι
Μογγόλοι κατέλαβαν την Υπεροξιανή ενισχύοντας την παρουσία τους στην περιοχή,
ενώ ο σάχης απέθανε άρρωστος και ξεχασμένος στον τόπο της διαφυγής του. Ο γιος
του και τελευταίος Χορεσμιανός σάχης Τζελαλεντίν Μαγκουμπερντί ( «Θεόδωρος»,
1221-1231) σε μία απελπισμένη προσπάθεια συνεχίσεως του πολέμου κατά των
Μογγόλων μετέφερε τον αγώνα στα εδάφη του Αφγανιστάν, πολεμώντας επί μία
δεκαετία με νικηφόρα αποτελέσματα (1225-1226) στις καυκασιανες περιοχές, όμως,
ο δευτερότοκος γιος του Τσίγκις Κχάαν, Τσαγατάι (29 Ιουλίου 1231) τον υπέταξε
και μαζύ με αυτόν και τους συμμάχους του …Τραπεζουντίους τους οποίους είχε στείλει
ο Βυζαντινός Μεγαλοκομνηνός ηγεμόνας του Πόντου Ανδρόνικος Α’ Γίδος (1222-1235).
Και πάλι η βυζαντινή διαφθορά είχε σφαλίσει τα μάτια των ηγεμόνων της, ώστε να παραβλέπουν
το συμφέρον της ίδιας τους της αυτοκρατορίας στην περίπτωση της σφοδρής αντιπαλότητας των
Μογγόλων με τους τουρκόφωνους πληθυσμούς που λίγο αργότερα θα κυριαρχούσαν στη
Βασιλεύουσα!
Πράγματι, ο Τσίγκις Κχάαν από τις αρχές
της τρίτης δεκαετίας του 13ου αιώνος παρουσιάζεται πραγματικός Αλάστωρ
κατά του μουσουλμανικού κόσμου. Και οι λόγοι δεν είναι διόλου οι της
θρησκευτικής διαφοράς όπως, εντελώς επιπόλαια, διισχυρίζονται κάποιοι αγνοώντας
ότι ο Μογγόλος αρχηγέτης υπήρξε ο πλέον ανεξίθρησκος Ασιάτης ηγεμών! Απλώς, ο
ευφυέστατος Τσίγκις Κχάαν είχε επίγνωση του παγκοσμίου κινδύνου τον οποίον
εμπεριείχε ο φανατισμός που απέπνεε ο Ισλαμισμός, κάτι στο οποίο τον δικαίωσε η
μετέπειτα παγκόσμια Ιστορία. Όμως, η αντιπαλότητα αυτή δεν ήταν απλώς μία προσωποπαγής
επιλογή του Τσίγκις Κχάαν αλλά μία εθνική μογγολική ανάγκη την υπηρέτηση της
οποίας συνέχισαν και οι διάδοχοί του.
Το 1243, οι Μογγόλοι υπό τον στρατηγό
Μπαϊτζού εφορμούν κατά του σελτζουκικού Σουλτανάτου του Ρουμ (Ικονίου) στην
Μικρά Ασία και κατανικούν τους Σελτζούκους στη μάχη του Κιοσέ-Νταγ (Σάταλα). Οι Σελτζούκοι, υπό τον ηττηθέντα σουλτάνο
τους Καϊχοσρόη Β’ (1247-1245) δεν αντιμετώπισαν μόνοι τους Μογγόλους αλλά με
την υποστήριξη των Τραπεζουντίων συμμάχων τους που είχε φροντίσει να τους
στείλει ο, …επίσης, Βυζαντινός ηγεμόνας του Πόντου Μανουήλ Α’ ο
«Στρατηγικότατος» της αλήστου φάρας των Κομνηνών! Για άλλη μια φορά το Βυζάντιο
«έσκαβε τον τάφο του με τα νύχια του» και, βεβαίως, ο Ελληνισμός ακόμη
…πληρώνει! Οι Μογγόλοι και πάλι εθριάμβευσαν στην περιοχή ενώ εξανάγκασαν τους
ηττημένους Σελτζούκους να αναγνωρίσουν την κυριαρχία του Χανάτου των Ιλχανιδών
Μογγόλων το οποίο ιδρύει επισήμως το 1256 ο Χουλέγκου Κχάαν. Και πάλι ένας
μουσουλμάνος ιστορικός, ο Ιμπν Μπίμπι, στο «Βιβλίο των Σελτζούκων» θα
περιγράψει και θα θρηνήσει για τον θρίαμβο των Μογγόλων, ενώ επεκτείνεται και
στην περιγραφή της καταλήψεως από τους Μογγόλους της Σεβαστείας, της Δοκείας
και της Καισαρείας.
Παρά ταύτα οι «αυτόχειρες» Βυζαντινοί
αυτοκράτορες εξακολουθούν να αγνοούν το δίδαγμα των μογγολικών εκστρατειών.
Αντί να αναθεωρήσουν την τακτική των ανοήτων συμμαχιών τους με τους
τουρκοφώνους φυλετικούς αντιπάλους τους, ο Βυζαντινός ηγεμόνας της Νικαίας
Ιωάννης Γ’ Δούκας Βατάτζης (1222-1254) σπεύδει να συναντήσει (Αύγουστος 1243)
τον ηττημένο Καϊχοσρόη Β’ και να ανανεώσει την φιλία του μαζύ του αναγορεύοντάς
το σελτζουκικό κράτος του Ικονίου σε …μεσολαβητή μεταξύ του Βυζαντίου και των
Μογγόλων!! Αντί, δηλαδή, έστω και την ύστατη στιγμή (το 1453 …ante portas!) οι έκφυλοι
και έκλυτοι Βυζαντινοί να αντιληφθούν την επερχόμενη καταστροφή ως εκ της επιβιώσεως
και ενισχύσεως των Οθωμανών στη «γειτονιά» τους, αυτοί έσπευδαν στην προς τους
εχθρούς τους επίδοση … «διαπιστευτηρίων»!
Το 1258, ο στρατός του Μογγόλου Χουλέγκου
Κχάαν καταλαμβάνει την Βαγδάτη και συντρίβει το μουσουλμανικό Αββασιδικό
χαλιφάτο.
Μόλις το 1264, ο Βυζαντινός αυτοκράτορας
Μιχαήλ Η’ Παλαιολόγος «ξυπνά», βλέπει «εκείνο» που έπρεπε να είχαν δει οι
προκάτοχοί του πολλά χρόνια πριν και αποπειράται να προσεταιρισθεί τον
Χουλέγκου Κχάαν καθώς και τον διάδοχό του Αμπακά Κχάαν αλλά προς μάτην των
σχεδίων του :απλώς επιδεινώνει τις σχέσεις του με τους Μαμελούκους!
Η διαπάλη Μογγόλων και τουρκοφώνων
συνεχίστηκε, όμως, επί αιώνες! Και η διαπάλη έφτασε και σε μία περίπτωση και σε
εμφύλιο σπαραγμό όταν ο Μογγόλος Μπερκέ Κχάαν (1257-1267) απεφάσισε να
καθιερώσει στο χανάτο του ( «Χρυσή Ορδή», με πρωτεύουσα το Σαράι) την τουρκική διάλεκτο και την μουσουλμανική
θρησκεία, ερχόμενος σε ανοικτή ρήξη με τους αδελφούς του Μογγόλους της
κεντρικής δυναστείας (Μόγκε και Κουμπλάι Κχάαν) καθώς και με τους Ιλχανίδες της
Περσίας (με ιδρυτή τον εγγονό του Τσίγκις Κχάαν, Χουλέγκου Κχάαν, ο οποίος
κατενίκησε και υπέταξε τη μουσουλμανική δυναστεία των Ασσασσίνων στη βόρεια
Περσία) και Μεσοποταμίας.
Επίσης, ο Τιμούρ ο Χωλός (Τιμούρ Λενκ), ο
γνωστός ως Ταμερλάνος, επίγονος του μεγάλου Τσίγκις Κχάαν, συνέτριψε το κραταιό
Οθωμανικό Σουλτανάτο, στην αρχή του 15ου αιώνος.
Δυστυχώς, ο μετα-χριστιανικός (και ολίγον
«προ-...») Ελληνισμός κινείται σε μία τροχιά πολιτικού «αυτοχειριασμού»!"
Oίκοθεν, λοιπόν, νοείται η πραγματική διάσταση ιστορικών συμμαχιών περί των οποίων, όχι μόνον διατηρούνται λανθασμένες εντυπώσεις αλλά και "εικόνες" οι οποίες απεδείχθησαν εξαιρετικώς αρνητικές για τα συμφέροντα όλων πλην εκείνων της ...πονηρής "Σημαίας".
ΜΙΑ ΑΦΟΡΜΗ, ΕΝΑΣ ΘΕΣΜΟΣ