Πέμπτη 24 Οκτωβρίου 2013

EΦΙΠΠΗ ΤΟΞΟΒΟΛΙΑ 
 
ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΚΑΙ ΠΙΣΤΗ





υσιαστικά, υπάρχουν δύο κατηγορίες ανθρώπων. Οι άνθρωποι της ερωτήσεως και οι άνθρωποι της απαντήσεως. Ο άνθρωπος της ερωτήσεως είναι πάντοτε ερευνητής, αυτός που επιδιώκει την εμπειρία και την γνώση. Ο άνθρωπος της απαντήσεως δηλώνει ότι η θρησκεία του παρέχει όλες τις απαντήσεις και αποσύρεται στη μυσταγωγία της πίστεώς του. Φαίνεται από τη ζωή μου ότι εγώ αποτελώ σύνθεση και των δύο. Πάντοτε προσπαθώ να δοκιμάζω ο ίδιος το κάθε τι και θεωρώ ότι αποτελεί ίδιο των κουτών να περιμένουν να διδαχθούν από τα λάθη των άλλων καθώς τίποτε δεν είναι πιο σημαντικό από την προσωπική εμπειρία. Η γνώση είναι ο μόνος θησαυρός μας που κανείς δε μπορεί να μας κλέψει ενώ παραμένει το μόνο αριστοκρατικό αγαθό στον Κόσμο. Τώρα, αγγίζω το ζενίθ της ζωής μου, αγγίζω έναν φωτεινό απολογισμό κι αφήνω πίσω μου μια ζούγκλα βασανιστικών ερωτημάτων κι επιθυμιών.  Η αποδοχή κυριαρχεί επί της επιθυμίας προς αλλαγή. Η Έφιππη Τοξοβολία, η οποία κάποτε μου επέτρεψε να καλπάσω με ένα μαγικό άτι πάνω από τα όρια του τόπου και του χρόνου, έγινε πια για μένα μια τελετουργία που καθορίζει το πλαίσιο της καθημερινής ζωής μου. Για μένα αντιπροσωπεύει την επιστήμη, την τέχνη και την θρησκεία, όλα σε ένα. Προσπάθησα να μάθω όσα γίνεται περισσότερα γι αυτήν μέσα απ΄ το μονοπάτι της λογικής και κατόπιν προσπάθησα να την παρουσιάσω με έναν καλλιτεχνικό τρόπο με τις καλύτερες των ικανοτήτων μου και με τον καιρό την «μετέφερα» πολύ μακρυά, ώστε σήμερα να αποτελεί την δική μου θρησκεία."
 
ΚASSAI LAJOS

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.