Παρασκευή 25 Μαρτίου 2022

Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ

 Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ




     Η ελληνική επανάσταση κατά του οθωμανικού ζυγού με την πρώτη απελευθέρωση ελληνικού εδάφους που παραμένει ελεύθερο ως σήμερα, έγινε στο Σούλι τον 18ο αιώνα, όταν ο προεστώς του Αλποχωρίου της Ηπείρου Καλέντζης με βοηθό του τον Μπότσαρη οργάνωσαν την εξέγερση των χωριών της Λάμαρης απελευθερώνοντάς τα από την κυριαρχία των οθωμανών και καθιστώντας τα ελληνικώς, πλέον, αυτοδιοίκητα!  

     Αυτή η, σκοπίμως κρυμμένη, κορυφαία. εθνική αλήθεια επιβεβαιώνεται  από πολλά διασταυρούμενα γραπτά τεκμήρια τα οποία υπογράφουν διαφορετικοί αξιόπιστοι ιστορικοί συντάκτες σε διάφορες εποχές, όπως:

     Σπ. Π. Αραβαντινός : «ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΛΗ ΠΑΣΑ ΤΟΥ ΤΕΠΕΛΕΝΛΗ» , Αθήναι 1895 , σελ. 73.

     Ι. Λαμπρίδης : «ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΑΙ ΜΕΛΕΤΑΙ» Ι , σελ. 37.

     Γ. Δ. Κορομηλάς : «ΜΕΓΑΛΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΕΙΑ ΠΥΡΣΟΣ» , Αθήνα 1930 , τόμος 13ος , σελ. 544 – 545.

     «ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΕΙΑ ΥΔΡΙΑ» , τόμος 30ος , λήμμα «Καλέντζης».

     «ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΕΙΑ ΓΙΟΒΑΝΗ», Αθήναι 1993 , λήμμα «Καλέντζης».

     Χάρης Πάτσης: «ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΕΙΑ» , Αθήναι 1972, τόμος 14ος , σελ. 652.

     ΠΑΠΥΡΟΣ-ΛΑΡΟΥΣ: «ΓΕΝΙΚΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΕΙΑ» , Αθήναι 1964 , τόμος Η’ , σελ. 36.

     Β. Δ. Ψιμούλη:  «ΣΟΥΛΙ ΚΑΙ ΣΟΥΛΙΩΤΕΣ», Aθήναι 2006, σ.243-244, 

ενώ, η πλήρης έκθεση των υπαρχουσών, σχετικών, αναφορών παρουσιάζεται εδώ.

     Παρά ταύτα ο εσμός των ανελληνίστων γραικύλων, αυτών των τεκμηρίων φαλμεραϊερικής δικαιώσεως, συνεχίζει να "εορτάζει" παραποιημένη την ελληνικήν επανάσταση "μεταχρονολογώντας" την υπούλως κατά έναν, σχεδόν, ...αιώνα, υποκύπτοντας στα συμφέροντα της κοτζαμπάσικης εκκλησίας η οποία, με την παραχάραξη της πραγματικής ιστορίας επεχείρησε να συγκαλύψει την μακραίωνα αγαστή συνεργασία της με τους οθωμανούς, τις προδοτικές της ενέργειες προς διατήρηση της κατοχής της Ελλάδος από τους Οθωμανούς εντολοδότες της που έφταναν μέχρι αφορισμούς των εξεγερμένων Ελλήνων και την δολοφονία του Ρήγα Φεραίου κλπ κλπ! Έτσι με σαθρά αφηγήματα περί "Αγίας Λαύρας" και σκηνογραφημένους ρασοφόρους ψευτο-πρωταγωνιστές, κατά παραδοχή τους απόντες, το φερέφωνο του διεφθαρμένου Φαναρίου Κ. Παπαρρηγόπουλος "σέρβιρε" στον όχλο των ανελληνίστων την φαλκιδευμένη "επανάσταση" της, δήθεν, "25ης Μαρτίου 1821" με ένα σενάριο στο οποίο κυριαρχεί το δωσίλογο παπαδαριό που, έτσι, διεξεδίκησε συγχωροχάρτι!

     Το παραμύθι της "25ης Μαρτίου 1821" αφορά στους ανελλήνιστους, ανιστόρητους και αστοιχείωτους γραικύλους και όχι στους Έλληνες οι οποίοι κατέχουμε και την Ιστορία μας, ενώ, τιμούμε και τους πραγματικούς ήρωες-απελευθερωτές μας! Και έχοντας κατά νου την φράση «Το έθνος πρέπει να θεωρεί εθνικό ό,τι είναι αληθές», εμείς οι Έλληνες, τιμούμε την πραγματική επανάσταση που έγινε στο Σούλι τον 18ο αιώνα και όχι το μύθευμα της "25ης Μαρτίου 1821" το οποίο ουδεμία σχέση έχει με την ιστορικήν αλήθεια του Ελληνικού έθνους!


Τετάρτη 23 Μαρτίου 2022

ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑΣ

«ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑΣ»



     Ζούμε τις τελευταίες στιγμές της παρακμιακής αντιφασιστικής εποχής κατά την οποία ο εβραίος Πούτιν χαρακτηρίζει ως … «Ναζί» τον …εβραίο Ζελένσκι και ο εβραίος Ζελένσκι χαρακτηρίζει ως … «Ναζί» τον …εβραίο Πούτιν, συνεργώντας και οι δύο εβραίοι στο ξέσπασμα του Γ΄ Παγκοσμίου Πολέμου! Και το να μιλάς για ισορροπία σε μιαν ανισόρροπη εποχή αντιφασιστικής υστερίας που επιχειρεί να συγκαλύψει τους πραγματικούς δολοφόνους της Ανθρωπότητος φαίνεται μάλλον άτοπο! 

     Πάντως, εμείς το επιχειρήσαμε και παραδίδουμε προς μελέτη όσων νουνεχών και …ισορροπημένων, το πόνημά μας «ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑΣ» του οποίου το περιεχόμενο αναφέρεται στον τρόπο με τον οποίο διδάσκεται η  φυσική ισορροπία στην, επί 17 χρόνια λειτουργούσα, Σχολή των «Ελλήνων Κενταύρων».

Κυριακή 20 Μαρτίου 2022

ΣΤΡΑΤΗΓΗΜΑΤΑ ΧΕΙΜΕΡΙΝΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΗΜΕΡΙΔΟΣ

ΣΤΡΑΤΗΓΗΜΑΤΑ

ΧΕΙΜΕΡΙΝΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΗΜΕΡΙΔΟΣ



     Σήμερα, λοιπόν, με πολικές θερμοκρασίες και … «βοριά που τ΄ αρνάκια παγώνει» η κόρη του Ουρανού (κατά τους Ορφικούς ύμνους) Διώνη, δραπέτευσε από το ανατολικό αέτωμα του Παρθενώνος κι ήρθε στο Ιππευτήριό μας όπου ο Αντώνης μας την μύησε στην Έφιππη Τοξοβολία ενώ η Μητέρα της, όχι η Γαία ούτε η Τηθύς, αλλά η ευγενέστατη Φιλονόη την θαύμαζε και την απαθανάτιζε!... Ωστόσο...

     ...Με την επίσημη …ρεντικότα του, σήμερα, προθερμάνθηκε αρχικώς ο τετράποδος Δάσκαλός μας λόγω του ισχυρού …χειμερινού ψύχους σε ένα ολάνθιστο …ανοιξιάτικο τοπίο που χαρακτηρίζει τον χώρο μας! Θερμοκρασίες πραγματικά …αρκτικού κύκλου σε μια ολίγον πιο …μεσογειακήν εκδοχή!

     Κι όσο κι αν κάποιοι μας κατηγορούν για … «κατασκευασμένες φωτογραφίες» ή, άλλοι, μπορεί να νομίσουν ότι διαφημίζουμε τα …“Silk Cut”, η πρώτη μας συραγώγηση μας βγήκε κάπως έτσι… με τον Αντώνη να κρατά τον συραγωγέα.

     Η σημερινή εκπαιδευτική ημερίδα σχεδιάστηκε επάνω σε τρεις άξονες: (α) Την διαλειμματική εξάσκησή του (ΔΙΑΛ.ΕΞΑ.) η οποία εφαρμόζεται με γνώμονα την ανάκτηση μυικής μάζας του σχολικού Ίππου (ευημερία Ίππου), (β) την, λόγω δυσμενέστατων καιρικών συνθηκών, ολιγοήμερη εργασιακή αποχή του Ίππου και (γ) την ιππική ωφέλεια των εκπαιδευομένων. Και, βάσει αυτών των «αξόνων» επιλέξαμε την διπλή συραγώγηση πριν την έναρξη του κυρίως προγράμματος των εκπαιδευομένων.

     Η πρώτη συραγώγηση με αμιγώς προθερμαντικό χαρακτήρα και χωρίς να αφαιρεθεί ο σταυλικός επενδύτης μέχρι της κινήσεως του τροχασμού και η δεύτερη συραγώγηση με την αφαίρεση του σταυλικού επενδύτη μέχρι του πλήρους καλπασμού, προκειμένου ο Ίππος να επανέλθει κλιμακηδόν στο εργασιακό «πνεύμα» και χωρίς να ενοχληθεί από την ιδιαιτέρως χαμηλή θερμοκρασία υφιστάμενος την όποιαν προσαρμοστική δοκιμασία. 

     Οι δύο διαφορετικές αλλά συνεχόμενες συραγωγήσεις έγιναν σε δύο διαφορετικά σημεία για λόγους διευκολύνσεως του Ίππου να εισαχθεί βαθμιαίως στο πνεύμα της σχολικής εργασίας. Η πρώτη (προθερμαντική συραγώγηση) έγινε στον χώρο όπου καθημερινώς προσδένεται για βοσκή ώστε να αρχίσει η «αιμάτωση» των μυικών ομάδων του που συμμετέχουν στην απόδοση εκπαιδευτικού έργου χωρίς ιδιαίτερες «εσωτερικές» ενοχλήσεις και η δεύτερη συραγώγηση στον κυρίως εργασιακό χώρο του (στίβου) ώστε, μετά την απαραίτητη προθέρμανση, να του υποδειχθεί η «είσοδός» του στην αμιγώς σχολικήν εργασία του.

     Μάλλον σωστή η συραγωγική σχεδίαση και, αυτό, το διαπιστώσαμε με την ραγδαία ρύθμιση επί τα βελτίω των κινήσεών του, όταν ο Ίππος εκλήθη να καλπάσει επί του στίβου. 

     Εδώ, ο τέως ιπποδρομιακός (thoroughbred) Ίππος μας ο οποίος ανέπτυσσε ενστικτωδώς υψηλές καλπαστικές ταχύτητες, σήμερα και ανενστόμιστος όπως πάντοτε, επέδειξε έναν, κατά πολύ, ηρεμότερο καλπασμό, με βέλτιστην ισορροπιστικήν ευστάθεια, ιππευόμενος από τον Αρχηγό της Ομάδος μας Εφιπποτοξότη Αντώνη Διαγούπη.

     Η έναρξη του κυρίως εκπαιδευτικού προγράμματος, με την άψογη, όπως πάντοτε, εφίππευση δι εφάλσεως του Αντώνη, σηματοδότησε και την ολοκλήρωση των δύο συνεχόμενων συραγωγήσεων με τον Ίππο στεγνό, σε πλήρη ικανότητα εργασίας και με άριστη διάθεση συνεργασίας με τον Άνθρωπο. Ο, επί τούτου ανεξέλεγκτα, αφημένος συραγωγέας στο έδαφος «μαρτυρεί» πολλά περί αυτού…

     Με έμφαση στον έλεγχο της καλπαστικής ταχύτητος του Ίππου και πάλι εφαρμόσαμε εξ αρχής την τακτική της ακινητοποιήσεως του Ίππου επί του στίβου και στους τρεις βηματισμούς με μετρημένους διασκελισμούς και αυτή η τακτική μαζύ με όσα προηγήθησαν απέφερε καρπούς όταν ο Αντώνης κάλπασε επί του στίβου τον Ίππο μας.

      Βεβαίως και "επικουρικής μνήμης ένεκεν", δευτερευόντως και μόνον, σήμερα υπενθυμίσαμε και την Έφιππη Τοξοβολία στον λατρευτό μας τετράποδο με τον Αντώνη μας σε ωραιότατες τοξεύσεις με τα ιδιότυπα βέλη μας τα οποία, ούτω πως, δεν "εξαφανίζονται" μέσα στη πυκνή βλάστηση του χώρου μας ώστε η απώλειά τους να μη μας κοστίζει ...ακριβά!

     Και όχι μόνον, διότι τα συγκεκριμένα βέλη απεδείχθησαν ιδανικά και στην εξοικείωση του Ίππου με την Έφιππη Τοξοβολία καθώς ο προβαλλόμενος όγκος της εμπροσθίας διαμορφώσεώς τους επιτείνει το "προφίλ" τους ως κινουμένων σωμάτων στην περιφερειακή όραση του Ίππου μαθαίνοντάς τον να ανέχεται εκτοξεύσεις ξένων αντικειμένων από την ράχη του και τούτο, βεβαίως, αφού ανεχθεί την έφιππη τόξευση συμβατικών βελών των οποίων το μέγεθος δεν πολυ-ενοχλεί τον αγαθό Ίππο. 

     Και, ασφαλώς, αυτά τα ιδιοκατασκεύαστα βέλη προορίζονται μόνον για την ανάπτυξη της τεχνικής και όχι της αγωνιστικής Τοξοβολίας, δεδομένης της μεγάλης οπισθέλκουσας που αναπτύσσει η δαιμόρφωση του εμπροσθίου τμήματός του.

     Εν συνεχεία, μας άφησε άφωνους με τις αντοχές και τις δεξιότητές της η πρωτοείσακτη, μικρή μας, Διώνη η οποία σήμερα είχε την πρώτη εμπειρία Έφιππης Τοξοβολίας με Εκπαιδευτή της τον αντώνη ο οποίος έχει μια ιδιαίτερη ευκολία επικοινωνίας με τα παιδιά και τα ζώα. Κι απ΄ ό,τι φάνηκε, με το παιδί-Διώνη ο Αντώνης τα κατάφερε θεαματικά.

     Από πλευράς της η Διώνη έκανε τα πάντα ώστε να ανταποκριθεί όσο το δυνατόν καλύτερα, παρά το ψύχος και τον βόρειο, παγωμένο, άνεμο που φύσαγε έως και ενοχλητικά. Και παρά τις αντιρρήσεις όλων μας, συμπεριλαμβανομένης και της Μητέρας της, η μικρή μας απέβαλε τον επενδύτη της προτιμώντας να υπομένει το κρύο παραμένοντας εύκαμπτη στο έφιππο ασκησιολόγιο!

      Ο Αντώνης ως Εκπαιδευτής αποδεικνύει ολοένα και περισσότερο ότι "οσμίζεται" και επιλέγει τα καλύτερα "μονοπάτια" προκειμένου να βοηθά τους μαθητές του και, αυτή την φορά, εντυπωσίασε εφαρμόζοντας ενστικτωδώς ευφυή "κόλπα" τα οποία κάποτε εφήρμοζε όταν εκπαίδευε ο Βαλκανιονίκης υπερπηδητής και τελευταίος Εκπαιδευτής Ιππασίας του Ιππικού, Φώτης Μπράβος!  Τυχαίο; Πάντα η αιτιοκρατία και οι νόμοι της μπορούν να απαντήσουν.

      Η Διώνη έπαιξε άνετα με την μπάλλα η οποία, πάντοτε και πολύ σωστά, υπάρχει στο ασκησιολόγιο του πρώτου μαθήματος του Αντώνη βοηθώντας τον αρχάριο να αποκτήσει γρήγορα βαθύ και ασφαλές "κάθισμα".

     Ηγετικός χαρακτήρας η μικρή μαθήτριά μας, από την πρώτη στιγμή χειρίστικε τον Ίππο της με αφοβία και αυτοπεποίθηση ρυταγωγώντας τον με αρμονία αλλά και απαιτητικότητα και όταν εφίππευσε και ο Αντώνης την εισήγαγε στην διεύθυνση, ανέλαβε τις ηνίες και, ακολουθώντας τις υποδείξεις του Εκπαιδευτή της, κατάφερε να διευθύνει αμέσως τον Ίππο και επ΄ ευθείας και επί στροφών!

     Ενώ η χαμηλή θερμοκρασία ήταν το κύριο χαρακτηριστικό της ημέρας, η μικρή Διώνη δεν έδειξε καθόλου να πτοείται και συνέχισε το μάθημά της διευθύνοντας, αυτοσυγκεντρωμένη, τον Ίππο της.

     Και η νεαρή αρχάρια, μετά από πολύ ώρα μαθήματος, όταν ρωτήθηκε από τον ανήσυχο, παρόντα, Ιδρυτή της Ομάδος αν κουράστηκε ή αν κρύωσε και θα ήθελε να αφιππεύσει, εκείνη αρνήθηκε ευγενικά συνεχίζοντας τις ασκήσεις διευθύνσεως υπό την καθοδήγηση του Εκπαιδευτή της Αντώνη.

     Εξαιρετική και στις πρώτες έφιππες τοξεύσεις της η Διώνη, έδειξε ότι η μέχρι τώρα ενασχόλησή της με την Ενστικτώδη Τοξοβολία την έχει προετοιμάσει καταλλήλως και για την Έφιππη.

     Η Διώνη, σ΄ αυτό το πρώτο μάθημά της τόξευσε εφίππως και εν κινήσει με την ίδια, άψογη, "γεωμετρία" σώματος και άριστη τεχνική.

     Στο τέλος του μαθήματός της η Διώνη αφίππευσε σωστότατα, αποδεικνύοντας ότι, συχνά, ένα παιδί μπορεί να είναι το ίδιο, αν όχι περισσότερο, αυτοπειθαρχημένο και αποτελεσματικό από έναν ενήλικα! και όταν οι ικανότητες ενός παιδιού αξιοποιούνται, όπως πρέπει, από ένα κατάλληλο κοινωνικό "περίβλημα" τότε η κοινωνία, αληθώς, ωφελείται! 


ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΤΩΝ "ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ ΚΕΡΚΥΡΑΣ"

 ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ 

ΤΩΝ 

"ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ ΚΕΡΚΥΡΑΣ"



     "Eυστοχία δια της κινήσεως" θα μπορούσε να ονομασθεί συνοπτικώς η "Ενστικτώδης" ή "Παραδοσιακή" Τοξοβολία και η ενστικτώδης και κινητική παράμετρος την καθιστούν εντελώς διαφορετική από την ψευδοαποκαλούμενη "Ολυμπιακή" η οποία χαρακτηρίζεται από την στατικότητα και την προτεραιότητα της τεχνολογίας έναντι του ανθρώπινου ενστίκτου.

     Όλα τα παραπάνω τα έχει καλώς κατά νου ο επικεφαλής των "Ελλήνων Κενταύρων Κερκύρας" Χριστόφορος Κασφίκης ο οποίος προνοεί για το προπονητικό πρόγραμμα κάθε εκπαιδευτικής ημερίδος της Σχολής του με αποτέλεσμα την εμφαινόμενη πρόοδο ευστοχίας των εκπαιδευομένων του.

      Κι αυτή την πρόοδο ευστοχίας παρατηρούμε στη Γραμμή Βολής των "Ελλήνων Κενταύρων Κερκύρας" πάντοτε μετά από  κάθε Προπόνησή τους.

     Αργά και μεθοδικότατα, αυτή η ευστοχία χαρακτηρίζει τους Κερκυραίους Κενταύρους και όσοι, προσεκτικοί, παρατηρητές χαιρόμαστε τις "αθέατες" τακτικές του επικεφαλής τους των οποίων το καρποφόρο αποτέλεσμα αποτυπώνεται απί του στόχου.

     Συντεταγμένοι, με εμφανή την ομαδικήν αυτοπειθαρχία, οι ''Έλληνες Κένταυροι Κερκύρας" ακολουθούν ένα σωστό μονοπάτι που οδηγεί στην τοξευτικήν ολοκλήρωση και, πραγματικά, ως Σχολή Τοξοβολίας, εμφανίζουν μοναδική "εικόνα" για τα ελληνικά δεδομένα με συνεχή ανέλιξη δεξιοτήτων και, κυρίως, ομαδικού ήθους το οποίο διέπεται από τις Αξίες τις οποίες, κάποτε, υπεγράμμισε ο φιλόσοφος Eugen Herrigel. 

Τρίτη 15 Μαρτίου 2022

ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ

 ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ



     

Την δόξα του, κατ΄ όνομα, την ώφειλε στην Ήρα, ο Ηράκλειτος ο Εφέσιος και "Σκοτεινός" αποκαλούμενος, βασιλικής καταγωγής σοφός και, βεβαίως, αντιδημοκράτης, του οποίου η ακμή τοποθετείται στην 69η Ολυμπιάδα και ο οποίος απέβαλε το βασιλικό αξίωμα επιλέγοντας την ακλόνητη βασιλεία της διανοήσεως! Ο Διογένης μας τον αποδίδει ως υπερήφανο και ακατάδεχτο ("μεγαλόφρων δε γέγονε παρ΄ οντιναούν και υπερόπτης", ΙΧ 1) ενώ ο Τίμων ο Σιλλογράφος "κοκκυστή και οχλολοίδορο" (D.L., IX, 6). Και ήταν τόσο απόλυτος στην οχλολοίδορη σταση του ώστε δεν δίστασε να αντιτεθεί και στον δήμο των Αθηναίων από τον οποίο εισέπραττε και ιδιαίτερην εκτίμηση, λόγω του δημοκρατικού καθεστώτος το οποίο ο συγκεκριμένος δήμος διατηρούσε! Η ακεραιότητα της διανοίας του τον προέτρεψε να εισχωρήσει ακόμη βαθύτερα στην κοινωνική κριτική και να ωθήσει, αυτόν τον αριστοκράτη, να ασκήσει έλεγχο ακόμη και στην αριστοκρατία της Εφέσου καυτηριάζοντας την διαφθορά της. Και η αντίθεσή του σοφού νουνεχούς προς τον ανόητον όχλο δεν εκάμφθη ούτε και προ της κρατούσας θρησκείας, η οποία και αυτή σύμπτωμα μαζικής ηλθιότητος είναι, επιμένοντας στην δική του προσέγγιση του θείου. Αυτοθέλητα αποστασιοποιημένος  από την ηλιθιότητα του όχλου περιφρονούσε την αγωνία του μαζανθρώπου ο οποίος προσδοκά έναν "σωτήρα" για να τον λυτρώσει από το υπαρξιακό του ναυάγιο και παρέμενε αδιάφορος στις εκκλήσεις που του απηύθυναν για ανάληψη ηγετικής πρωτοβουλίας "υπέρ των κοινών" και, όπως ο Διογένης ο Λαέρτιος μας πληροφορεί, όταν κάποιος τον ρώτησε γιατί σώπαινε, ο Ηράκλειτος απήντησε με σαρκασμό: "Ίν'  υμείς λαλείτε!". Κι ενώ η Πολιτική αποτελούσε τον "ιστό" της καθημερινότητός του κι ενώ ήταν φύσει πολιτικός, περιφρονητικός καθώς ήταν προς τα μη αφορώντας εαυτόν "κοινά", απεσύρθη ευγενέστατα στον περίβολο του Ναού της Αρτέμιδος κι έπαιζε ...κότσια με τα παιδιά! Ναι, αυτή η διάνοια επέλεξε να παίζει με τα παιδιά και όταν κάποιοι απορημένοι, βλακείας ένεκεν, Εφέσιοι μαζεύτηκαν γύρω του και τον παρακολουθούσαν γεμάτοι περιέργεια εκείνος τους είπε: "Tι, ω κάκιστοι, θαυμάζετε; ή ου κρείττον τούτο ποιείν ή μαθ' υμών πολιτεύεσθαι;" (D.L., IX, 2-3).

     Πλατωνική η Σχολή των "Ελλήνων Κενταύρων", αλλά αυτό δεν αποτελεί περιορισμό κατανοήσεως και σεβασμού πολλών παραδειγμάτων βίου των Ελλήνων προγόνων μας, μεταξύ των οποίων και εκείνου του Ηρακλείτου του Εφεσίου εκ του οποίου, μάλιστα, αντλήσαμε και το ρητό του ιδρυτικού εμβλήματός μας "ΤΩ ΟΥΝ ΤΟΞΩ ΟΝΟΜΑ ΒΙΟΣ, ΕΡΓΟΝ ΔΕ ΘΑΝΑΤΟΣ" ("Η αρμονία των αντιθέτων"). Γι αυτό κι εμείς, στην Ομάδα των "Ελλήνων Κενταύρων" επιλέγουμε τα σημαντικότερα και, περιφρονώντας τον όχλο, παίζουμε ως παιδιά με τα παιδιά, κάτι που θέλει ..."κότσια" διότι, εμείς, έχουμε τα ..."κότσια"!

Δευτέρα 14 Μαρτίου 2022

ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΤΩΝ "ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ" ΠΡΩΤΟΙ ΚΑΛΠΑΣΜΟΙ

 ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ 

ΤΩΝ 

"ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ"

ΠΡΩΤΟΙ ΚΑΛΠΑΣΜΟΙ



     Αφήνοντας πίσω τα καθαροδευτεριάτικα πανηγύρια και παρά τις χαμηλές εποχικές θερμοκρασίες, οι "Έλληνες Κένταυροι Καλαμάτας" ξαναστρώθηκαν στην εφιπποτοξοτικήν εκπαίδευση με, πραγματικά, λαμπρά αποτελέσματα αναδεικνύοντας έναν ιδανικό Ίππο Σχολής και δύο μαθητές σε πρώτο καλπασμό! 

     Αρχικώς, η συστηματική εκπαιδευτική επέμβαση του Αρχηγού της Σχολής των «Ελλήνων Κενταύρων Καλαμάτας» έφερε τα καλύτερα αποτελέσματα και η θερμόαιμη, πρώην ιπποδρομιακή, φορβάδα της Σχολής του, χωρίς στομίδα και χωρίς επίσαξη, απέκτησε ιδανικό καλπασμό για να μπορεί αναδείξει Εφιπποτοξότες! Έναν καλπασμό ήπιο ώστε να μη «φεύγουν» οι στόχοι …άθικτοι προς τα πίσω, αλλά και σταθερό, ώστε ο αναβάτης να μπορεί να διαχειρίζεται με επιτυχία την τόξευσή του. Κι εμείς πάντοτε ευγνώμονες στον Ιππαγωγό κ. Γ. Τζαβάρα ο οποίος μας επιτρέπει να την χαιρόμαστε, όπως να χαιρόμαστε και το πανέμορφο Ιππικό Κέντρο Πλατέος (Μεσσηνία) το οποίο, με τόση φροντίδα, δημιούργησε!

     Αλματώδης και η πρόοδος του Χρύσανθου ο οποίος σήμερα κάλπασε για πρώτη φορά και με το σωστό "κάθισμα" και με την άνεση που απαιτεί ο Εκπαιδευτής του Αθανάσιος!

     Και όταν ο Εκπαιδευτής είναι ...απαιτητικός ο, μόλις, πρώτος καλπασμός μπορεί να είναι κάπως έτσι, όπως φαίνεται στο παραπάνω στιγμιότυπο!

     Είθισται, δε, όσοι ακολουθούν τον Εκπαιδευτή να ωφελούνται ενώ όσοι τον θεωρούν άχρηστο να ...φτερώνουν ανάποδα τα βέλη, όπως είδαμε στην αμέσως προηγούμενη ανάρτησή μας!

      Έτσι, ο Χρύσανθος παραμένει σταθερά "γεωμετρημένος" σε κάθε τόξευσή  του.

     Ένα υποδειγματικό "Τ" στις τοξεύσεις του ο Χρύσανθος, μας θυμίζει ότι όποιος θέσει σωστά θεμέλια εκπαιδεύσεως μπορεί να προχωρήσει σωστά στα "όποια" ...δύσκολα!

     Ομοίως ωφελημένος και ο πνευματωδέστατος Μελέτης μας ο οποίος κι αυτός σήμερα ένιωσε την χαρά του πρώτου καλπασμού του ..."δαγκωτά"!

      Ιππεύοντας, πλέον, έναν Ίππο Σχολής με τον ενδεδειγμένο καλπασμό για την πολεμική τέχνη της Έφιππης Τοξοβολίας, ο Μελέτης πήρε μια πρώτη γεύση καλπασμού στο γρασίδι του πανέμορφου Ιππικού Κέντρου Πλατέος!

     Με συστηματική παρακολούθηση μαθημάτων ο Μελέτης εξελίσσεται κι αυτός σε υπόδειγμα στάσεως Εφιπποτοξότη, τόσο κατά την ίππευση όσο και κατά την τόξευση.

     Και πίσω από αυτή την "εικόνα" των εκπαιδευομένων ο Εκπαιδευτής μπορεί να νιώθει ικανοποιημένος για το έργο του αλλά και για την εκπαιδευτικήν εμπειρία που του επενδύουν οι μαθητές του και που είναι η ανεκτίμητη "πληρωμή" του!

     Μεθοδικότατη και η εκπαίδευση του Αίαντος δείχνει ότι η πρόοδός του βρίσκεται σε πολύ καλό δρόμο!

      Βεβαίως, ο Αθανάσιος δεν φείδεται κόπου και αυτή η αφιέρωσή του στους εκπαιδευομένους του πάντα καρποφορεί.

     Με αυτή την προϋπόθεση, χαιρόμαστε την πρόοδο των "Ελλήνων Κενταύρων Καλαμάτας", παρατηρώντας τους σε κάθε εκπαιδευτική ημερίδα τους! Και σύντομα θα χαρούμε από αυτούς πολύ σημαντικότερα και περισσότερα...