ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΝΕΟΛΕΚΤΟΥ ΙΠΠΟΥ
ΣΤΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ
ΤΩΝ
"ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ"
Ελαφρώς υψηλότερος του Ιππαρίου, ο Ίππος Δίας, είναι ένας νεαρότατος επιβήτορας (!) με ισχυρή προσωπικότητα, ντελικάτος, ο οποίος παραμένει ανίππευτος, ενώ τα ελάχιστα χρόνια της ζωής του τα διέθεσε καλπάζοντας σε φυσικές εκτάσεις ανωφερικής μορφολογίας χωρίς καμία εκπαιδευτική παρέμβαση του Ανθρώπου. Τόσο η προσωπικότητα, όσο και η ηλικία, η σωματοδομή, αλλά και η διαμορφωθείσα ψυχολογία, το κατατάσσουν στην δυσκολότερη κατηγορία νεολέκτων Ίππων υπό εκπαίδευση.,
Παρ΄ όλες αυτές τις δεδομένες δυσκολίες εκπαιδεύσεως, Εφιπποτοξότης Εκπαιδευτής και ο Αρχηγός του Παραρτήματος των "Ελλήνων Κενταύρων Καλαμάτας" Αθανάσιος Ψωρομύτης, τόλμησε να ξεκινήσει την εκπαίδευση του Διός προκειμένου να τον εξελίξει σε Ίππο Σχολής έχοντας ήδη αρκετήν προηγούμενη εμπειρία ως Εκπαιδευτής νεολέκτου Ίππου αλλά και έχοντας μοναδικά επιτεύγματα ως Ιππέας και Εφιπποτοξότης στην Ομάδα των "Ελλήνων Κενταύρων".
Παλαιότατο Μέλος της Ομάδος μας ο Αθανάσιος και έχοντας πλήρως αφομοιώσει το πνεύμα εκπαιδεύσεως Ίππων και Ιππέων της Σχολής μας "διήνυσε δρόμο" μέχρι να καταφέρει να υποχειριάσει τον Δία και να τον οδηγήσει στο Κυκλοτερές προκειμένου να αρχίσει την εκπαίδευσή του διότι ο νεαρότατος Ίππος κάθε άλλο παρά συνεργάσιμος θα μπορούσε να είναι. Η "σύλληψη" έγινε υπό διαδικασίες ...παγιδεύσεως, μάλλον ταχύτερα από τον αναμενόμενο χρόνο και, κατόπιν, ακολούθησαν τα "περαιτέρω".
Πολύ σοφά, ο Αθανάσιος πριν ξεκινήσει την εργασία του διερεύνησε τον βαθμό ευαισθησίας του Ίππου υποβάλλοντάς τον σε δοκιμασία ψήκτρας (βούρτσας) και ξύστρας διαπιστώνοντας ότι ο Δίας προτιμούσε την ξύστρα. Σε αυτή την προκαταρκτική φάση ο Εκπαιδευτής "πέρασε" τα απαραίτητα μηνύματα και "διαβεβαιώσεις καλής θελήσεως του Ανθρώπου" στο υπό εκπαίδευση ζώο, καθησυχάζοντάς το για την παρουσία του δίπλα του. Και, αυτό το πρώτο μάθημα Ιπποκομίας την οποία πρέπει να αποδεχθεί ο νεαρός Ίππος φάνηκε να αποδίδει.
Ο Αθανάσιος επέλεξε τον δύσκολο δρόμο της προετοιμασίας του Ίππου προς ανεπίσακτην, πρώτην, εφίππευση την οποία, στο τέλος, με την επιμονή αλλά και τις ικανότητες που τον διακρίνουν, κατάφερε. Μέχρι τότε, όμως είχε αρκετά να κάνει.
Έτσι,, ο Αθανάσιος αφού "έπεισε" τον Δία να ...συραγωγηθεί ξεκίνησε την σχετική διαδικασία.
Κατά την συραγώγηση ο Δίας επέδειξε την "καλή" και την "κακή" πλευρά κινήσεώς του και ο Αθανάσιος κράτησε "σημειώσεις" για την επόμενην εκπαιδευτικήν ημερίδα προκειμένου να επιχειρήσει βελτιώσεις. Ακολούθως, ο Εκπαιδευτής θα έπρεπε να αναπτύξει και την δέουσα εφευρετικότητα ώστε να διαμορφώσει ένα εγκλωβιστικό σημείο προκειμένου να εφιππεύσει όχι μόνον με διασφαλισμένη την ακινησία του ζωηρού επιβήτορος αλλά και με την απαιτούμενη διακριτικότητα (ελαφρύτητα) επικαθίσεως του αναβάτη ώστε το ζώο να μην ενοχληθεί και αντιδράσει ως προς την εφίππευση.
Την διαδικασία, ήδη, την γνωρίζει καλώς ο Αθανάσιος και η διάταξη της υποδομής του σημείου έγινε κατά το πρέπον.
Και ο εγκλωβισμός και ο καθησυχασμός και η υποβοηθητική "πλαισίωση" συνέτειναν να συντελέσουν ώστε, το μεν ζώο να σταθεί, ο δε Ιππέας να ξεκινήσει την διαδικασία της πρώτης εφιππεύσεως.
Η επικάθιση έγινε με καλό "κάθισμα" χωρίς το ζώο να αντιδράσει, έχοντας ήδη διαμορφωμένη θετική σχέση με τον Εκπαιδευτή του προς τον οποίο έδειξε εμπιστοσύνη.
Εν συνεχεία εναπετέθη ελεύθερος ο καταζώστης επάνω στη ράχη του Ίππου με την προοπτική της επανεφιππεύσεως με την ψευδοσαγή της σελλίσκης. Ήδη τα όσα έγιναν αυτή την πρώτην ημέρα ήσαν αρκετά και ο Ίππος προχώρησε κατά πολύ όμως ο Αθανάσιος παραμένει απαιτητικός όσο και μεθοδικός με αποτέλεσμα να καταφέρει ακόμη περισσότερα με την προοπτική της εκπαιδεύσεως του Ίππου και στην αποδοχή της επισεσαγμένης εφιππεύσεως.
Και στην περίπτωση αυτή, ο Αθανάσιος εφίππευσε διακριτικότατα δι ...ευνοήτους λόγους και βρέθηκε επί της ράχεως του Ίππου χωρίς αντιδράσεις του τελευταίου. Ο κανόνας της "στρογγυλής κινήσεως" σε κάτι τέτοιες περιπτώσεις αποκαλύπτει την βαρύτητά του.
Από το οπτικοακουστικό υλικό, η ρυταγωγική διαδικασία έδειξε πολύ αποτελεσματική στο τέλος της πρώτης αυτής εκπαιδευτικής ημερίδος.
Με δείγματα σχέσεως αρίστης συνεργασίας έληξε αυτή η πρώτη εκπαιδευτική ημερίδα ως νεολέκτου Ίππου του νεαρού επιβήτορος Διός!
Και, αναλογιζόμενοι πόσο "μακριά" έφθασε σήμερα η εκπαίδευση του νεαρού επιβήτορος δεν μπορούμε παρά να επαινέσουμε κα πάλι τον Αρχηγό των "Ελλήνων Κενταύρων Καλαμάτας" για τις ικανότητές του και την αντοχή του. Και μαζύ του να επαινέσουμε και τον βοηθό του, Συνασκούμενο Μελέτη, ο οποίος συνέβαλε σημαντικά στην όλη προσπάθεια!
Το Παράρτημα των "Ελλήνων Κενταύρων Καλαμάτας" για άλλη μια φορά επιχειρεί την εκπαίδευση νεολέκτου Ίππου, πολύ δυσκολότερη την φορά αυτή, αφήνοντάς μας την αίσθηση ότι και πάλι θα καταλήξει στο αισιότερο αποτέλεσμα, κάτι για το οποίο είμαστε βέβαιοι!
Πλήρες Φωτογραικό Λεύκωμα ΕΔΩ
Υστερόγραφο:
Κι ενώ στην Σχολή των "Ελλήνων Κενταύρων" καθημερινώς και συστηματικώς επί δεκατέσσερα χρόνια μελετούμε τον Ίππο και καταγινόμαστε εν τω βάθει με αυτόν, "φύτρωσε" προσφάτως ένας θεωρητικολογών βυζαντινόπληκτος αφελής που παριστάνει τον ...πολύφερνο "οπλοδιδάσκαλο" παρέα με έναν παραθρησκευτικό γελοιογράφο για να μας πείσουν ότι τα Lipizzaner τα οποία, προερχόμενα εξ Ισπανίας και εισήχθησαν στην περιοχή της σημερινής Σλοβενίας μόλις το 1580 (έναν και πλέον αιώνα μετά την κατάρρευση του "Βυζαντίου") εχρησιμοποιούντο από τους ακόμη ...ανατολικότερον ευρισκόμενος ..."Βυζαντινούς"! Τραγική η χώρα των γραικών τους οποίους οι κρατικές "ομοσπονδίες" χρίζουν "δασκάλους" για να μεταδίδουν την αγραμματοσύνη και τον δογματικό σκοταδισμό σε ατυχή παιδιά τα οποία το σύστημα θέλει υπόδουλα των συμφερόντων του! Ουδεμία ντροπή στη χωματερή των νεοτούρκων γραικύλων!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.