Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2018


ΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ


     Παρά την αρχική σχεδίαση της σημερινής Προπόνησης, λόγω εξωτερικών συνθηκών αναγκαστήκαμε να αλλάξουμε τον προπονητικό χώρο με αποτέλεσμα να προσαρμόσουμε και το ασκησιολόγιο. Να υπογραμμίσω πως η σημερινή Προπόνηση δεν ήταν σχεδιασμένη για αυτόν τον χώρο αλλά για επίπεδο, έτσι ο βαθμός δυσκολίας για τους Συνασκουμένους ανέβηκε πριν καν ξεκινήσει η Προπόνηση.


     Στη Γραμμή Βολής, όταν παραταχθήκαμε, μας ανέλαβε δυναμικά αλλά, ευτυχώς, χωρίς ...μαστίγιο η Κατερίνα μας, για να μας κάνει προθέρμανση, καθώς είναι ειδική προπονήτρια αθλητών και, βεβαίως, αυτό μας το έδωσε να το καταλάβουμε. 


     Κι αυτή τη φορά καλωσορίσαμε τρία νέα Μέλη, τον Δημήτρη και τα δύο παιδιά του, όλοι χαρακτήρες πολύ συγκροτημένοι και με άνεση τόξευσης και ο Συνασκούμενος Γεώργιος ανέλαβε να τους εισαγάγει στην Τοξοβολία.


     Αυτά τα οικογενειακά "σύνολα" στην Ομάδα μας πολύ μας αρέσουν και είναι πράγματι χαρά μεγάλη να βλέπεις στη Γραμμή Βολής γονείς και παιδιά να ασκούνται ταυτόχρονα.


     Αμέσως μετά, αναλάβαμε Τόξα, χωριστήκαμε σε δύο πτέρυγες, και η κυρίως πτέρυγα ξεκίνησε την Προπόνηση με  3 βολές, μια πρόσθια, μια πλάγια και μια πάρθια της οποίας την "κίνηση" μας θύμισε περιγραφικά ο Πρωτεσίλαος.


     Η Προπόνηση  σήμερα είχε να κάνει με την κίνηση και την ισορροπία και όσοι με ξέρουν, θα ξέρουν επίσης πόσο μου αρέσουν οι Προπονήσεις αυτές και όταν τις εκτελώ αλλά και όταν τις βλέπω από Συνασκουμένους... Ίσως επειδή οι κινητικές ασκήσεις είναι ένα είδος χορογραφίας όπου, όταν τις 'παντρεύεις' με τον πολεμικό χαρακτήρα του Τόξου φτάνεις στο αποτέλεσμα να αναλύεις και να ζυγίζεις τις δυνατότητες του σώματος σου και όχι μόνο της ευστοχίας σου...  Αυτό το λέω γιατί, αφού εξηγήσω μια κινητική άσκηση αμέσως μετά αυτό που έχω δει κι έχω διαπιστώσει είναι πως οι Συνασκούμενοι συγκεντρώνονται περισσότερο στην ισορροπία τους και στο πως να κινηθούν στο χώρο και φέρνουν σε δευτερεύουσα μοίρα την πληροφορία της ευστοχίας ακόμα και της ταυτόχρονης βολής μεταξύ τούς.

     Σήμερα, πέραν της ισορροπίας και της κίνησης, στις ασκήσεις υπήρχε ως 'πληροφορία' στους Συνασκουμένους για συγχρονισμένες βολές, αυξάνοντας τον βαθμό δυσκολίας και αφήνοντάς τους να τις εκτελέσουν σε δικούς τους χρόνους. Τελικώς ήταν λάθος μου, γιατί ως αποτέλεσμα δεν είδα ταυτόχρονες βολές αλλά απλά τοξεύσεις, όμως έπρεπε να το κάνω για να επιβεβαιώσω τις παρατηρήσεις μου από άλλες Προπονήσεις.


     Η επιτυχία της βολής ή και της συγχρονισμένης βολής σε μια κινητική άσκηση μπορεί να επέλθει μόνο από την εσωτερική αυτοσυγκέντρωση.   


     Το πρόγραμμά μας περιείχε πολλές και διάφορες ασκήσεις με επικέντρωση όλες στην κίνηση και την ισορροπία και όλες εκτελέσθηκαν με ικανοποιητική ακρίβεια και ευστοχία, παρά την δυσκολία τους.


     Στο τέλος, όπως πάντα συνηθίζεται στη Γραμμή Βολής προστέθηκαν και τα νέα Μέλη μας για την καταληκτική ομαδική τόξευση στην οποία φάνηκε πόσο καλή δουλειά έκανε ο Γεώργιος στο εισαγωγικό του, καθώς μέχρι και ο 7χρονος πλέον Συνασκούμενος μας τόξευσε με ιδιαίτερη άνεση παρά το νεαρό της ηλικίας του...


     Αυτή η Προπόνηση ήταν περιεκτική αλλά και γρήγορη, με ρυθμούς που έβγαζαν "μπροστά" το ένστικτο και ανέπτυσσαν ισορροπία κι αυτό ήταν το εξ αρχής ζητούμενο.

Σας ευχαριστώ πολύ όλους...,

Εφιπποτοξοτικα!


Χρυσή Ηλιάδη
Αναπληρώτρια Αρχηγός Ομάδος


Υ.Γ
Στην επόμενη προπόνηση θα υπάρχουν ..."τηλεκατευθυνόμενα" βέλη...


Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2018

ΑΠΟ ΤΗΝ BACIATA ΣΤΟΝ ...SEPP
ΕΝ ΠΛΗΡΗι ΕΠΙΣΑΞΕΙ



     Δίκην ..."χειραποσκευής" τον πάνε τον παππού μετά την απογευματινή Προπόνηση Παραδοσιακής Τοξοβολίας, την βραδυνή ανάγνωση θεατρικού κειμένου, την μεταμεσονύκτια επεξεργασία 1063  φωτογραφιών και αναρτήσεις κειμένων που ολοκληρώνονται μετά το ξημέρωμα και το πρωινό μάθημα του Παντελή μας στο Ιππευτήριο ...με τη τσίμπλα στο μάτι. Όμως,  σ΄ αυτή την Ομάδα όλα ...χαλάλι, όπως ...έλεγον και οι ...αρχαίοι ημών Πρόγονοι, όταν το αποτέλεσμα είναι να βλέπεις τον Sepp που βαριέται να πάρει τα πόδια του να παίρνει εντολή για έναν -έστω!- τροχασμό κι αυτός ...φιλοτιμότατα να βγαίνει σε έναν τρισχαριτωμένο καλπασμό από τον αγαπημένο μας Παντελή επειδή είδε Τόξο και βέλη και κατάλαβε ότι ...σήμερα έχει δουλειά κι ο παππούς είναι ολίγον ...αυταρχικός και δε θα μου δώσει γλυκά χαρούπια!


     Αν και η διαρκής κίνηση και αγρυπνία που ξεπερνάει συχνά κι αυτή των αγιορειτών μοναχών, μάλλον ωφελεί αντί να κουράζει τον παππού, τα εγγόνια του δεν συμμερίζονται το "φαινόμενο" και συχνά δείχνουν κουρασμένα όπως έδειξε και σήμερα ο Παντελής μας ο οποίος, όμως κι αυτός είχε διαπράξει προηγούμενες καταχρήσεις, παρών το βράδυ στην ανάγνωση του θεατρικού κειμένου και, κατόπιν, χορεύοντας Baciata ...μέχρι πρωίας, λίγο πριν εφιππεύσει.


     Κι όμως, όλα αυτά που καθένας μας ..."διαπράττει" προς ωφέλειά του είναι τα "συνθέτοντα στοιχεία" του καθημερινού μας κεφιού που αποτελεί και το οξυγόνο της ζωής. Και γι όλα τούτα τα επιλεγμένα δρώμενα της καθημερινότητός μας που μας χαρακτηρίζουν αξίζει κάθε αγρύπνια και κάθε κόπος.


    Ωστόσο, το σημερινό μάθημα του αγαπημένου Παντελή μπορεί να έληξε λόγω εμφανούς κοπώσεως των ποδιών του που δεν μπορούσαν να δώσουν, πια, εντολές, παρά την καλή θέληση του Ίππου του, εν τούτοις ήταν πολύ ωφέλιμο.


     Και αυτό το μάθημα έγινε με την πλήρη επίσαξη του Ίππου!


     Αναπτυσσόμενο επάνω στον άξονα της εξωτερικής περιιππεύσεως, το μάθημα αυτό είχε ως σκοπό να χαλαρώσει δύο ...ξενυχτισμένους μέσα στο πεντακαθάρο κατάφυτο περιβάλλον των υπωρειών του Υμηττού και να τους οξυγονώσει, αλλά και να καταλήξει με Έφιππη Τοξοβολία του μαθητή μέσα σε ένα πλαίσιο οικονομίας χρόνου, εμφανούς όντος ότι ο μεν Ίππος θα παρέμενε ανίδρωτος αλλά ο αναβάτης ...καλών προθέσεων δεν θα άντεχε και πολύ... όπως κι έγινε!


     Στη πανέμορφη Κοιλάδα μας και με τα όπλα σε ...αναμονή, Ιππέας και Ίππος άρχισαν την προετοιμασία διαδρομής με μία αξιοθαύμαστη επιμονή του πρώτου όσο και μία αξιοπρόσεκτη ...αποφυγή του δευτέρου ο οποίος "έκανε ματάκια" με τον άτεγκτο ...παππού για να δει αν τον προσέχει. Όταν ο βερβάτος Sepp πείστηκε ότι ο παππούς είχε αναλάβει ρόλο κέρβερου κατάλαβε ότι η αδυναμία των ποδιών του Παντελή δεν θα ήταν αρκετή για να κάνει του κεφαλιού του και, την ανάγκη φιλοτιμίαν ποιούμενος, προσαρμόστηκε στα καθήκοντά του αλλά με μία μόνιμη διάθεση ...εκτροπής εκτός ίχνους έτσι για να "τσιμπήσει" κανένα φυλλαράκι ή κανένα χορταράκι...


     Ευτυχώς, ο Παντελής,ανασυντάσσοντας τις, μετά ...milonga δυνάμεις του, επεβλήθη με τρόπον αξιοθαύμαστο στη βούληση του Ίππου του και η Έφιππη Τοξοβολία επιστέγασε την όλη προσπάθεια...


     Παρά τις  στοχευμένες υπεκφυγές του πείσμονος βαρβάτου προς τα κλαριά μιας ελιάς (όχι που δε θα 'βρισκε τον τρόπο να βασανίσει τον αναβάτη του...) ο Παντελής κατάφερε να του "δείξει" την ευθεία και τα βέλη να εγκαταλείψουν την χορδή κάμποσες φορές.


      Αν και σμπαραλιασμένος από την νυκτερινή, σαββατιάτικη, χορευτική κραιπάλη, ο Παντελής διατήρησε την κυριαρχία του επάνω στον ίππο του και, πραγματικά, έδειξε μία αξιοπρόσεκτα ¨σταθερή στάση καλού "καθίσματος, ομολογουμένως μη αναμενόμενη, μέχρι την λήξη του μαθήματος.


     Κερδισμένος, παρά τις μη ιδανικές προϋποθέσεις, ο Παντελής και σήμερα, κερδισμένος κι ο Ίππος αντιλαμβανόμενος ότι δεν μπορεί να "δουλεύει" τον κάθε κουρασμένο, ευτυχής κι ο παππούς που είδε τον τετράποδο εγγονό του να ομολογεί συνεργασιμότητα και μόνον επί τη θέα του ...Τόξου!


     Είπαμε, σε κάθε μάθημα  ό λ ο ι  πρέπει να βγαίνουν ωφελημένοι κι αυτό, απλώς, επανελήφθη και σήμερα, μέσα στο υπέροχο έως ...λυτρωτικό φυσικό τοπίο! 


ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ
"ΜΙΧΑΗΛ ΜΑΡΟΥΛΛΟΣ ΤΑΡΧΑΝΙΩΤΗΣ"


     Υπό την διεύθυνση του σκηνοθέτη και συνιδρυτή των "Ελλήνων Κενταύρων" Γιάννη Γ. Δρίτσα έγινε σήμερα στους φιλόξενους χώρους του Οργανισμού "Θέατρο κάτω απ΄ τη Γέφυρα", η ανάγνωση του κειμένου των θεατρικών σκηνών "ΜΙΧΑΗΛ ΜΑΡΟΥΛΛΟΣ ΤΑΡΧΑΝΙΩΤΗΣ, ο εθνικός λόγιος και εραστής του Πολέμου" που συνέγραψε ο Αριστοτέλης Ηρ. Καλέντζης.


     Παρόντα, εκτός του σκηνοθέτη και του συγγραφέως του έργου, ήσαν τα Μέλη της Ομάδος των "Ελλήνων Κενταύρων" και μαθητές της Σχολής Ιππικού Θεάτρου που λειτουργεί στους κόλπους της Γεώργιος Γαλαζούλας, Χρυσή Ηλιάδη, Γεώργιος Φούκας, Σπυρίδων Νικόλης, Θεοδώρα Κιούφτη, Παντελής Γιαννίκος, .


     Αν και τα ιππικά μαθήματα της Σχολής έχουν αρχίσει από τον Αύγουστο, σήμερα μπήκε το "θεμέλιο" της σκηνικής υλοποιήσεως της δραματοποιημένης διαλέξεως η οποία θα δοθεί προς Τιμή της μνήμης του Έλληνος πολεμιστή και λογίου της Αναγεννήσεως, με την ανάγνωση του κειμένου που αποτελεί και "προοίμιο" της θεατρικής διδασκαλίας των ρόλων από τον καταξιωμένο σκηνοθέτη.



     Από σήμερα το βράδυ, η Ομάδα των «Ελλήνων Κενταύρων» μπήκε σε μία δυναμικότερη τροχιά πολιτισμικού έργου και υπηρετήσεως των εφίππων πολεμικών τεχνών με προεξάρχουσα την Έφιππη Τοξοβολία, χάρη στο ομαδικό έργο όλων των Στελεχών και Μελών της.


     Η ιδέα του «δεσίματος» της κυρίως δραστηριότητός μας με την θεατρική έκφραση, απέδειξε ήδη ότι, όταν το υποκριτικό βίωμα συνεπικουρεί την ρεαλιστική ανθρώπινη καθημερινότητα την κάνει …καλύτερη! Έτσι, διαπιστώσαμε ότι η σκηνική διδασκαλία της Έφιππης Τοξοβολίας συμβάλλει δραστικότατα στην ασφαλέστερη και ταχύτερη ανάπτυξή της και αυτό, από τον περασμένο Ιούλιο που λειτουργεί η Σχολή Ιππικού Θεάτρου της Ομάδος μας, καθημερινώς μας αποδεικνύει ότι η επιλογή της ενάρξεως λειτουργίας του θεατρικού κλάδου της Ομάδος μας υπήρξε, όντως, φαεινή.



     Mε το υπό προετοιμασία έργο, εισάγουμε τους μαθητές μας στην πραγματική "διαγωγή" του έφιππου πολεμιστή η οποία συνίσταται από την μαχητική ψυχολογία, τον ηρωισμό αλλά και την βαθύτατη περίσκεψη που οδηγεί συνειδητά (caso pensato) και όχι "caso accidente" στην πολεμικήν εμπλοκή. Με την πρόταξη της αναπτύξεως αυτών των θεμελιωδών προϋποθέσεων ο μαθητής αναδεικνύεται σε βέλτιστο Εφιπποτοξότη και όχι μόνον, αφού διαμορφώνεται εκών - άκων σε παντοειδή έφιππο πολεμιστή.



     Μετατρέποντας το Ιππευτήριο σε θεατρική σκηνή και την ιππική δραστηριότητα σε θεατρική διδασκαλία διαμορφώνουμε για κάθε μαθητή μας έναν πελώριο «καθρέπτη» πάνω στον οποίο δεν βλέπει, απλώς, το είδωλό του αλλά και τον ίδιο τον καθοριστικό για την μαχητική δραστηριότητα, ψυχισμό του, οι μεταβολές του οποίου υποστηρίζουν την συνεχή προσαρμογή του στην διεκπεραίωση της υποκριτικής διαδικασίας η οποία είναι και η «ωραία πύλη» για την βέλτιστη επίδοση στις έφιππες πολεμικές τέχνες και σ΄ αυτή την ίδια την Έφιππη Τοξοβολία.


     Μετά από αυτό και ακολουθώντας την "ροή" του curriculum της νεοσύστατης Σχολής Ιππικού Θεάτρου μέσα σε ένα, μόλις, δίμηνο, διαπιστώσαμε την τάχιστη ανάδειξη Εφιπποτοξοτών με πολύ καλύτερη και ευκολότερη διαμόρφωση εφιπποτοξοτικής τεχνικής λόγω του βιωματικού χαρακτήρος της διδασκαλίας, κάτι που μας ενθαρρύνει όχι μόνον να επιμείνουμε στη λειτουργία της Σχολής αυτής αλλά και να την διευρύνουμε ως ακρογωνιαίο αρωγό ιππικής διδασκαλίας.


     Και τούτη η πρώτη στην Ελλάδα και δεύτερη στην Ευρώπη μετά το "Théâtre Equestre Zingaro", Σχολή Ιππικού Θεάτρου, θα χαράξει νέες ατραπούς προσεγγίσεως της μεγάλης Ιππικής Τέχνης, με δεδομένη την επίμοχθη συστηματικότητα λειτουργίας των "Ελλήνων Κενταύρων".


     Μετά την ανάγνωση του κειμένου καθορίσθηκαν και οι πρόβες που θα διεξαχθούν, επίσης, στις εγκαταστάσεις του Οργανισμού "Θέατρο κάτω απ΄τη Γέφυρα" τις οποίες προσφέρει ευγενώς ο θεατράνθρωπος Νίκος Δαφνής προς τον οποίο η Σχολή Ιππικού Θεάτρου των "Ελλήνων Κενταύρων" απευθύνει ευγνώμονες ευχαριστίες! 



Παρασκευή 5 Οκτωβρίου 2018


Ιστορική Διάλεξη:

"ΟΡΦΕΑΣ ΚΑΙ ΕΥΡΥΔΙΚΗ"

με τον Αρχαιολόγο Γεώργιο Φούκα


ΟΡΦΕΑΣ & ΕΥΡΥΔΙΚΗ
του
ARNO BREKER


     Ο Αρχαιολόγος Γεώργιος Φούκας και μέλος των "Ελλήνων Κενταύρων" θα "ψηλαφίσει" την αναφορά στον Ορφέα και την Ευρυδίκη επάνω στους άξονες της Κοσμικής Τάξεως, του Έρωτος - Αγάπης, της Καθόδου και της Αναστάσεως - Θεώσεως.


     Ένας επιστήμονας ο οποίος, παραλλήλως, είναι αφιερωμένος στην καλλιέργεια της γης αλλά και μιας δύσκολης πολεμικής τέχνης, θα μας παρασύρει σε έναν φιλοσοφικό διαλογισμό που επηρεάζει βαθύτατα τα "ανθρώπινα".



     Η εκδήλωση θα λάβει χώρα στην αίθουσα της "Ιεράς Φιλενθέων Ιστίης", Καλαμιώτου 12, δεύτερος όροφος, Μοναστηράκι, κατόπιν ευγενούς προσκλήσεως αυτού του εθνικού λατρευτικού οργανισμού.




Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΜΑΣ ΠΑΝΩ ΑΠ΄ ΟΛΑ!



     Είναι πολύ σημαντικό να έχουμε πάντα κατά νου ότι όσο μεγαλώνει η απόσταση από τον στόχο και η κινητικότητα του Τόξου τόσο αυξάνεται και ο συντελεστής αστοχίας του βέλους, αυξάνοντας και τον κίνδυνο ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ.



     Συγκεκριμένα, εάν τοξεύουμε σε μία απόσταση πέντε μέτρων από τον στόχο παραμένοντας ακίνητοι (στατικοί) επί του εδάφους αντιμετωπίζουμε ελάχιστο κίνδυνο να αστοχήσει το βέλος μας και να καταλήξει κάπου που δεν θα θέλαμε.



     Αν η απόσταση αυξηθεί στα δεκαπέντε μέτρα πολλαπλασιάζονται οι κίνδυνοι αστοχίας και το βέλος μπορεί να αποβεί μοιραίοι, Αν, τώρα, ο τοξότης τρέχει ενώ τοξεύει οι κίνδυνοι αστοχίας, δηλαδή, ατυχήματος, πολλαπλασιάζονται γεωμετρικώς.



     Σκεφθείτε τις συνέπειες, τώρα από ένα βέλος που κινείται από έναν καλπάζοντα Ίππο κατά στόχου σε απόσταση δέκα μέτρων και σε ένα πεδίο που βρίσκονται άνθρωποι. Σκεφθείτε ότι κανένας δεν κάνει συμβόλαιο με έναν Ίππο να παραμείνει σταθερός επί του ίχνους του (μία ανόρθωση με ό,τι συνεπάγεται για μία βολή είναι κάτι που κανείς δεν ξέρει αν και πότε μπορεί να συμβεί...) και εάν τυχόν φυσά και κάποιος άνεμος η κατάσταση γίνεται πολυπλοκότερη.



     Όλα αυτά τα έχουμε υπ' όψη μας πριν εγκαθιδρύσουμε το βέλος και, κυρίως, όταν πρόκειται να απελευθερώσουμε την χορδή.



     Η ασφάλειά μας πάνω απ΄ όλα! 


Α.Η.Κ.

ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΝΕΑΣ ΕΦΙΠΠΟΤΟΞΟΤΡΙΑΣ



     Ο Πρόεδρος του Δ.Σ. και επικεφαλής ιππικής εκπαιδεύσεως  των "ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ" προκηρύσσει τις Εξετάσεις ως Νέας Εφιπποτοξότριας της Συνασκουμένης Χρυσούλας Ηλιάδη, στο Ιππευτήριο της Ομάδος, την Κυριακή 14η Οκτωβρίου 2018 και ώραν 11:00 π.μ. Η εξέταση θα διεξαχθεί και με την παρουσία του Εκπαιδευτή Δημητρίου Π. Χρήστου – Αρπάλυκου ο οποίος θα βρίσκεται στην Αθήνα Προσκαλείσθε, όσοι ενδιαφερόμενοι, να παρακολουθήσετε τις Εξετάσεις.





ΚΑΛΩΣΟΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΚΑΤΕΡΙΝΑ


     Μέσα στο πλαίσιο της συνεχούς επιμορφώσεώς μας, όπως αυτό αποτελεί διαρκές καθήκον ζωής για κάθε Άνθρωπο, μαζύ με τον Συνιδρυτή της Ομάδος μας Γιάννη Δρίτσα, παρακολουθήσαμε ένα αξιόλογο μυητικό μάθημα στο σύστημα "Stanislavski", όπου, ο εισηγητής μας υπέβαλε σε μία σειρά ασκήσεων, κάθε μία για έναν συγκεκριμένο σκοπό.

     Μία από αυτές τις ασκήσεις προορίζονταν να ομογενοποιήσει την ομάδα του σεμιναρίου πριν αρχίσει η κυρίως εργασία και είχε ως εξής: Όλοι οι μαθητές, πιαστήκαμε από τα χέρια σχηματίζοντας έναν κύκλο και άλλοτε, όταν ο εισηγητής έδινε εντολή "Jump in" ή "Jump out" εμείς επαναλαμβάναμε την εντολή του εκτελώντας αυτό που φωνάζαμε ενώ, κατόπιν, επαναλαμβάναμε την εντολή του εκτελώντας όμως το αντίθετο από αυτό που φωνάζαμε.

     Το αποτέλεσμα της ασκήσεως –στον γράφοντα, τουλάχιστον- ήταν εντυπωσιακό και θυμάμαι ότι από εκείνη την στιγμή συνδέθηκα πραγματικά με τους υπόλοιπους συμμαθητές μου ενώ μέχρι εκείνη τη στιγμή δεν είχα καν “συνειδητοποιήσει” την παρουσία τους, παραμένοντας επικεντρωμένος στον εισηγητή.

     Στις δικές μας ομαδικές Προπονήσεις και μαθήματα, η “συνειδητοποίηση” της συν-παρουσίας των “άλλων” επιχειρείται με την «εναρκτήρια στιγμή» (εναρκτήρια φωτογραφία) κατά την έναρξη της έφιππης δραστηριότητος, ή με την ομαδική τόξευση στη Γραμμή Βολής κατά την διάρκεια των Προπονήσεων Παραδοσιακής Τοξοβολίας.  Παρά ταύτα, είναι φυσικό, κάποια πράγματα να μην ‘λειτουργούν’ το ίδιο σε όλους.

     Η ενσύνειδη αναγνώριση της παρουσίας του “άλλου” που βρίσκεται κοντά μας, είτε ως συνεργάτης, είτε ως απλός παρευρισκόμενος, είναι για μας πολύ σημαντική και για λόγους αποτελεσματικής συνεργασίας και για λόγους ασφαλείας (“μας” και “του”) κυρίως, για λόγους επιτυχίας του επιχειρουμένου έργου, αν αυτό αποτελεί το επίκεντρο του ενδιαφέροντός μας!

     Αυτή την ομογενοποίηση με τον “άλλο”, εφ΄ όσον αυτός μας είναι αποδεκτός, ας βελτιώσουμε και θα δούμε όλα να πηγαίνουν κατά προσδοκία..


     ...Όπως κατά προσδοκία ήταν και το εισαγωγικό μάθημα που έκανα η Χρυσούλα στην Κατερίνα η οποία μας έδωσε τη χαρά να μυηθεί στην Φυσική Ιππική, μαζύ μας, συνοδευόμενη από την Μητέρα της.


     Παρά τα δεκαπέντε της, μόνο, χρόνια, η Κατερίνα ανταποκρίθηκε με μεγάλη συνέπεια στις εντολές της Εκπαιδεύτριάς της ξεκινώντας με τον Κύκλο Προσεγγίσεως και καταλήγοντας με ένα θεαματικό Ορθοστάδην μέσα στο νυκτερινό τοπίο του Ιππευτηρίου μας.


     Ωστόσο, είχε την ευκαιρία να απομυθοποιήσει τον φόβο της πτώσεως που ταλανίζει πολλούς κρατώντας τους μακράν μιας υπέροχης δραστηριότητος για τον Άνθρωπο, όπως η Ιππασία, ενώ ασκήθηκε στην αρμονική συνεργασία με ένα πλάσμα, πολύ δυνατότερό της το οποίο, όμως, υπάκουσε στις ευγενείς εντολές της.



     Κι αυτή την φορά, ΄Ιππος, Εκπαιδεύτρια και μαθήτρια κατάφεραν να “ομογενοποιηθούν” και να οδηγηθούν σε ένα, κατά προσδοκία, αποτέλεσμα στο Ιππευτήριο των "Ελλήνων Κενταύρων".