Τετάρτη 20 Ιουνίου 2018


ΥΠΟ ΤΗΝ ΣΚΕΠΗ ...ΟΡΓΙΛΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥ


     Οι «Έλληνες Κένταυροι Κερκύρας» μπορούν να συνεχίζουν να «πετάνε» ενώ το στερέωμα του νησιού τους θυμίζει τους οργίλους ουρανούς των πινάκων του Caspar Friedrich.



     Mε την κακοκαιρία «Μίνως» σε ασίγαστην εξέλιξη, η προγραμματισμένη εβδομαδιαία Προπόνηση των Κερκυραίων Συνασκουμένων μας θα μπορούσε να είχε μαυαιωθεί, όμως, στη Γραμμή Βολής βρέθηκαν και πάλι Συνασκούμενοι Τοξο-εξαρτημένοι.


     Και όταν και το ασκησιολόγιο παραμένει πάντοτε ενδιαφέρον και ελκυστικό, τότε, βλέπουμε στο απομένον και αρχειοθετούμενο οπτικοακουστικό υλικό "εικόνες" όπως αυτές...

     "Ουκ εν τω πολλώ το ευ" και, σημασία δεν έχει ο αριθμός των επί Γραμμής Βολής Συνασκουμένων.


     Σημασία έχει η ποιότητα της εκπαιδεύσεως τόσο για τους "Έλληνες Κενταύρους Κερκύρας" όπως και για όλους τους "Έλληνες Κενταύρους".


     Και, εν προκειμένω και πάλι η ποιότητα της εκπαιδεύσεως διατηρήθηκε αρκετά ψηλά χάρη στις φροντίδες του επικεφαλής του Παραρτήματος, Συνασκουμένου Χριστόφορου Κασφίκη.


ΤΑ ΤΡΙΑ ΚΑΚΑ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΤΟΥ


     Αν και ο συγκεκριμένος έχει ως κύριο κακό της μοίρας του ένα πολύ σοβαρότερο τέταρτο, τα εικονιζόμενα τρία κακά είναι τα εμφαινόμενα:

     1. Επικίνδυνη εισαγωγή ποδιού στον αναβολέα που προαναγγέλλει εμπλοκή και σύρσιμο του ιππέως [τρομάρα του...] επί του εδάφους σε περίπτωση απωλείας ισορροπίας ή δυστροπίας του Ίππου όπως φαίνεται έτοιμος να δυστροπήσει ο Ίππος στη φωτογραφία λόγω χειρίστου κρατήματος των ηνιών.

     2. Χείριστο κράτημα των ηνιών λες και ο αναβάτης ...απλώνει μπουγάδα, με αποτέλεσμα την καταφορά ΠΟΝΟΥ στο στόμα του Ίππου ο οποίος Ίππος για να μετριάσει αυτόν τον πόνο ανοίγει το στόμα του.

     3. Διεσταλμένο στόμα λόγω ΟΔΥΝΗΣ του Ίππου από τα σκληρά χέρια του αναβάτη του ο οποίος χειρίζεται εκδικητικά τις ηνίες.

     Κάποιοι αναβάτες που "καβαλάνε" για αναμνηστική φωτογραφία θα πρέπει, όταν δεν σέβονται τον εαυτό τους να σέβονται την οδύνη ενός πλάσματος το οποίο η μοίρα εμπιστεύεται, έστω και περιστασιακά, στα χέρια τους. Και μπορεί το χειρότερο κακό της μοίρας να είναι η εκ γενετής βλακεία, αλλά όλο και κάποιος νουνεχής θα πρέπει να βρίσκεται πλάι σε ανοήτους ώστε να τους αποτρέπει από την διάπραξη ηλιθιοτήτων με ..."επιπτώσεις".

Αριστοτέλης Ηρ. Καλέντζης
τ.6977764737

Τρίτη 19 Ιουνίου 2018

ΑΛΗΘΕΙΑ 
...ΜΕΣΑ ΑΠΌ ΤΗΝ "ΚΛΕΙΔΑΡΟΤΡΥΠΑ"


     Ακόμη μία ομαδική συνάντηση για την προετοιμασία της θεατροποιημένης διαλέξεως "Μιχαήλ Μάρουλλος Ταρχανιώτης" έγινε χθες στην έδρα της Ομάδος των "Ελλήνων Κενταύρων" υπό την διεύθυνση του σκηνοθέτη της Γιάννη Δρίτσα.


     Παρόντες, ο Αρχηγός της Ομάδος Εφιπποτοξότης Κωνσταντίνος Δαμιανάκης, ο Υπαρχηγός της Ομάδος Εφιπποτοξότης Γεώργιος Μυλωνόπουλος, οι βοηθοί Αρχηγού Σπυρίδων Νικόλης και Χρυσούλα Ηλιάδη, οι Συνασκούμενοι Χρήστος Καλαϊτζής και Γεώργιος Γαλαζούλας καθώς και ο Ιδρυτής της Ομάδος. 


     Για άλλη μια φορά μας δόθηκε η ευκαιρία να ωφεληθούμε από ένα σπουδαίο μάθημα Αξιών που μας έδωσε με την γλαφυρότητα του λόγου του ο Γιάννης Δρίτσας, μιλώντας μας για την σκηνοθετική "οπτική" του αλλά και για πολλά άλλα σημαντικά αναγόμενα στη σφαίρα της Τέχνης ως συνιστώσας Πολιτισμού.


     Ο σεμνός ηθοποιός και σκηνοθέτης αφιερώνοντάς μας τρεις ώρες από τον ελάχιστο ελεύθερο χρόνο, μας έκανε κατά πολύ σοφότερους αναπροσανατολίζοντάς μας προς "αζιμούθια" υψηλής αρετής εφαπτόμενα με τα διδάγματα της Τέχνης όπως εκείνος την εννοεί και την υπηρετεί επί πολλά χρόνια στο θέατρο, την τηλεόραση αλλά και την Γλυπτική εικαστικότητα, ως απόφοιτος, συν τοις άλλοις και της Ανωτάτης Σχολής Καλών Τεχνών.

     λέπω την Τέχνη μέσα από την 'κλειδαρότρυπα' της αλήθειας της ζωής", μας είπε, όταν τον ρωτήσαμε πως οραματίζεται την σκηνοθετική προσέγγιση του έργου "Μιχαήλ Μάρουλλος Ταρχανιώτης" και συνέχισε: "Αν δεν μελετήσω το κείμενο του έργου δεν μπορώ να πω πως διαμορφώνω κάποια σκηνοθετική 'εικόνα' αλλά επιμένω ότι η αλήθεια της ζωής και σε αυτή τη δημιουργία θα είναι ο οδηγός μου".


     Από τον ίδιο ακούσαμε ότι η νοοτροπία της απόλυτης εξειδικεύσεως η οποία επικρατεί στην εποχή μας λειτουργεί απομονωτικά για τον Άνθρωπο και του αποκλείει την ανάπτυξη σφαιρικής εικόνας του Κόσμου και της ζωής, υπογραμμίζοντας -και, ως ιδρυτικό Μέλος των "Ελλήνων Κενταύρων"- ότι το κυρίως, εφιπποτοξοτικό, αντικείμενο της Ομάδος μας δεν θα πρέπει να εγκλωβίζει παγιδευτικά την "θέαση" των Μελών μας για τον Κόσμο και την ζωή σε ένα σημείο εστιάσεως, αλλά να τα γεφυρώνει με τον Κόσμο και την ζωή ανοίγοντάς τους ορίζοντες αγαθών ενδιαφερόντων.


     Σ΄ αυτό τον μικρό και "απόκοσμο" χώρο της έδρας των "Ελλήνων Κενταύρων", με την απόλυτη ησυχία και τον παράξενο φωτισμό που μπερδεύει ακόμη και το φωτόμετρο μιας κάμερας, όπου, εδώ και πολλά χρόνια επιτελείται ένα πολιτισμικό έργο από μια ομάδα Ελλήνων, διακόνων ενός πνευματικού 'μονοπατιού', ο Γιάννης Δρίτσας δεν παρέλειψε να μας ξαναθυμίσει ότι ο σύγχρονος άνθρωπος δεν πρέπει να πετά στα σκουπίδια το Πνεύμα προς χάρη της ύλης αλλά να πορεύεται στο δρόμο της ενάρετης αυτοανελίξεως σε πείσμα κόπου και κόστους.


     Πραγματικά, η Ομάδα των "Ελλήνων Κενταύρων" επιλέγοντας πάντοτε τους καλύτερους Δασκάλους και με κάθε ευκαιρία, επιφυλάσσει στα Μέλη της το μεγαλύτερο ηθικό όφελος, πολύ μεγαλύτερο και σημαντικότερο για όποιον μπορεί να εννοήσει... Κι αυτό, όλοι σ΄ αυτή την Ομάδα το εννοούν και το εκτιμούν.


Δευτέρα 18 Ιουνίου 2018

ΟΠΛΟΜΑΧΗΤΙΚΗ: 
ΜΙΑ ΔΙΕΘΝΗΣ "ΓΛΩΣΣΑ"


     Ούτε η Esperanto, ούτε η Volapük, αυτές οι δυο ανθρωποκατασκεύαστες διεθνείς γλώσσες που συνετέθησαν για να συνενώσουν επικοινωνιακώς την Ανθρωπότητα, δεν μπορούν να σταθούν πλάι στην Οπλομαχητική της οποίας η "ακριβολογία" και η αποκαλυπτικότητα δια της γλώσσας των κινήσεων του σώματος των αντιπάλων, την αναδεικνύουν στην "διεθνέστερη", ούτως ειπείν, "γλώσσα".


     Και, όπως πολύ εύστοχα παρατηρεί ο Οπλοδιδάσκαλος Nick Evangelista στο βιβλίο του "The Art and Science of Fencing" [Masters Press, 1996 ,σ.44], η διάδραση μεταξύ εμπλεκομένων Οπλομάχων συνιστά την "γλώσσα" της Οπλομαχίας.


     Τα "φθογγόσημα" αυτής της ιδιότυπης "γλώσσας" δεν είναι παρά οι μικρές και μεγάλες, ανεπαίσθητες κι έντονες, κινήσεις των σωμάτων των εμπλεκομένων οι οποίες, αθροιζόμενες σχηματίζουν εύηχες "συλλαβές", "λέξεις" και "προτάσεις" με νοηματικήν αυτοτέλεια.


     Και όποιος τυχερός, κατέχει αυτή την "γλώσσα" μπορεί να εξαγάγει νοήματα ξεπερνώντας εμπόδια φυλετικών περιορισμών και εθνικών συνόρων και ανεξαρτήτως γεωγραφικού μήκους και πλάτους να εννοήσει και να κατανοήσει.


     Όμως, τι να σημαίνουν, άραγε, όλα τούτα;


     Πολύ απλό. Όποιος κατανοεί την "γλώσσα" αυτή, την "γλώσσα" της Σπάθη και του Ξίφους καθίσταται κοινωνός του Κόσμου και γόνιμο μέρος του, λόγος για τον οποίο η Οπλομαχία αναδεικνύεται σε ύψιστη παιδαγωγική προτεραιότητα και βασική συνιστώσα Πολιτισμού.  



ΑΕΙ Ο ΘΕΟΣ Ο ΜΕΓΑΣ ΓΕΩΜΕΤΡΕΙ


     Υπό καταρρακτώδη εξωτερική βροχή, στο κατάστεγμο κλειστό Ιππευτήριο 
διεξήχθη ένα, πραγματικά, λ υ ρ ι κ ό μάθημα Ιππικής 
με πρωταγωνιστές τον Αρχηγό των "Ελλήνων Κενταύρων" 
Εφιπποτοξότη Κωνσταντίνο Δαμιανάκη , την βοηθό του Χρυσούλα Ηλιάδη
και μαθητές. Χάρμα ..."αισθάνεσθαι".

     Στη περιρρέουσα αναρχούμενη μαζοκρατική  ασκήμια 
απαντούμε με την δική μας γεωμετρημένη ομορφιά, 
καταφέρνοντας να κρατάμε μακριά κάθε "μπόρα".


ΟΛΟ ΕΚΠΛΉΞΕΙΣ ΣΉΜΕΡΑ...

     Σήμερα εκπαίδευα εγώ υπό την επίβλεψη του Αρχηγού με αντικείμενο την διδασκαλία διευθύνσεως Ίππου στους δύο Συνασκουμένους μας, Χρήστο και Γεωργία.


     Την μέρα αυτή χαρήκαμε και την, μετά από καιρό, επιστροφή του Αρχηγού μας στο Ιππευτηριο, όπως κι αυτός χάρηκε την ...ράχη του αξιαγάπητου Sepp...


     Το μάθημα ξεκίνησε με τον Χρήστο, ρυταγωγώντας τον Ίππο του σε βάδην, τροχασμό και στάση... Έπειτα ανέβηκε πάνω στην ράχη του Sepp κάνοντας την ίδια άσκηση στον στίβο. Το μάθημα συνεχίστηκε με μια αρκετά δύσκολη άσκηση για τους περισσότερους. Βάζοντας εμένα ως κέντρο και την Γεωργία μας έβαλα τον Χρήστο να κινείται κυκλικά σχηματίζοντας στην ουσία δύο κύκλους (ένα οκτάρι), με κέντρα εμένα και την Γεωργία... Έχει βελτιωθεί σε εκπληκτικά μεγάλο βαθμό ο Χρήστος από την τελευταία φορά πού τον είδα...Ακολούθησαν οι βαλβίδες,  δίνοντας στον Ίππο του τον χρόνο για να μετρήσει την απόσταση του και τα βήματα του από την βαλβίδα, κινούνταν κάθετα περνώντας από το κέντρο των βαλβίδων. 


     Εκεί βοήθησε ο Αρχηγός μας Κωνσταντίνος τον Χρήστο να συντονιστεί με το Ίππο του, μαθαίνοντας του να του δίνει ένα ρυθμό... Έπειτα η άσκηση είχε να κάνει με ζιγ- ζαγ (οι λεγόμενες "σαρπαντίνες"), αρκετά δύσκολη η οποία απαιτεί συγκέντρωση στην διεύθυνση του Ίππου κάτι που ο Χρήστος κατάφερε με επιτυχία μέχρι την ολοκλήρωση του μαθήματός του.


    Κατόπιν ήταν η σειρά της Γεωργίας μας που, στο τρίτο της μάθημα μέσα σε διάστημα μιας εβδομάδας, τρόχασε και σε συραγωγεα (στο προηγούμενο τρόχασε κα μόνη της) και αφίππευσε σε βάδην και τροχασμό... Αλλά, συγγνώμη, παρασύρθηκα ας ξεκινήσω από την αρχή...


     Κάνοντας τις ίδιες ασκήσεις η Γεωργία μας σε πολύ γρήγορο χρονικό διάστημα κατάφερε αρκετά... Μετά την ρυταγώγηση ττου Ίππου της, εφίππευσε και έκανε τις ίδιες ασκήσεις με τον Χρήστο, ώσπου την ανέλαβε ο Αριστοτέλης κάνοντας της κάποιες γυμνιππευτικές ασκήσεις αξιοποιώντας την καλή σωματοδομή και φόρμα της. Η Γεωργία φάνηκε στις βαλβίδες εξίσου καλή και ακόμη καλύτερη όταν της ζητήθηκε να  αφήσει τα χέρια της ελεύθερα στήριξης, φτάνοντας στο επίπεδο του τροχασμού... 


     Κι ενώ ο Sepp είχε νανουριστεί από την μπαλαρίνα μας και μας έκανε τον δυσκίνητο φορέσαμε την σελλίσκη στον λατρεμένο μας τετράποδο "ηθοποιό" και συνεχίσαμε το μάθημα επί συραγωγέως. 


     Και η Γεωργία μας, έτσι, έδειξε μία πολύ άνετη Αμαζόνα αλλά και χορεύτρια κλασικού χορού καταλήγοντας να εκτελεί αφιππεύσεις σε βάδην και τροχασμό.


     Ευχαριστώ πολύ Αριστοτέλη, Κωνσταντίνε, Χρήστο και Γεωργία για το υπέροχο μάθημα που μου δώσατε σήμερα καθώς έμαθα κι εγώ πολλά με την σειρά μου... Και δεν γίνεται να μην ευχαριστήσουμε και το αλογάκι μας, που κάθε μέρα μας δείχνει πόσο ευγενική ψυχή είναι...

Εφιπποτοξοτικά

Χρυσή Ηλιάδη
Βοηθός Αρχηγού.

Πέμπτη 14 Ιουνίου 2018

           ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ...ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤΑ  


     Μπορεί εκτός Σταύλου τα "πράγματα" να μην είναι όπως τα θέλουμε, όμως, εντός Σταύλου η ευτυχής καθημερινότητα της Ομάδος μας διατηρεί την σταθερή ανοδική της πορεία σε ένα ελπιδοφόρο "γράφημα" προόδου. Πρωταίτιος παράγοντας αυτής της ευτυχούς συγκυρίας η οποία αντίκειται πλήρως προς την περιρρέουσα κοινωνική υπέλιξη είναι, οπωσδήποτε η υψηλή ποιότητα των "Ελλήνων Κενταύρων" της οποίας "ενσάρκωση" αποτελεί καθένα από τα Μέλη μας.


     Τα σημερινά μαθήματα ξεκίνησαν, μετά τις καλλιτεχνικότατες διατάσεις των μαθητριών μας με μία "πρόγευση" επισάξεως Ίππου, ασχέτως εάν τα μαθήματά μας γίνονται γυμνιππευτικώς. "Και τούτο ποιείν κακείνο μη αφιέναι" λένε οι ...γραφές και εμείς προσπαθούμε να αποκτήσουμε μιαν ιππική αμφιθέαση πέραν "παρωπίδων", "δογμάτων" και "σχολών", διότι μόνον η αμφιθεατρική γνώση καθιστά τον "τεχνίτη" επαρκή.


     Στη φάτνη ο μεγάλος ...ερωτικός, ο λατρευτός μας Sepp, μας καλοδέχεται ηρεμότατος για να ξεκινήσουμε το ...παιγνίδι, συγγνώμη, τα μαθήματα ήθελα να πω και μεις να τον ρωτάμε για την ...διάθεσή του. Διότι, αν δεν αισθάνεται διάθεση για ...παιγνίδι, ή αν μας δηλώσει αδυναμία, θα σεβαστούμε την επιθυμία του για ξεκούραση και δεν θα διακινδυνεύσουμε το ο,τιδήποτε μια πίεσή του μπορεί να επιφέρει.


     Και ιδού η σημερινή -και όχι μόνον "σημερινή"- έκπληξη  που ακούει στο όνομα "Χρυσούλα" να διεξάγει εντελώς μόνη, με επίγνωση αλλά και κέφι, το εισαγωγικό, πρώτο, μάθημα στην Μαρίζα και μέχρι του σημείου της εφιππεύσεως. Το πρώτο "άριστα" της Χρυσούλας αλλά και της Μαρίζας η οποία, αμέσως, "έδεσε" με την Χρυσούλα και ολόκληρο το  μάθημα κύλησε "ρολόι". 


     Όπως και σε κάθε εισαγωγικό μάθημα, εν αρχή, παρατηρήσαμε προσεκτικά τον χαρακτήρα  και τις αντιδράσεις του μαθητή ώστε, επί τη βάσει αυτών να δομήσουμε την εκπαίδευσή του. Και για μιαν ακόμη φορά διαπιστώσαμε ότι στην Ομάδα μας, κατά κανόνα, έρχονται άτομα με σωστά δομημένη σκέψη, αυτοπειθαρχημένα και με γενναιότητα χαρακτήρος Και η Μαρίζα, "κανόνας" αυτού του κανόνος και δεύτερη έκπληξη αυτής της ημερίδος, μας άφησε άπνους όταν πέφτοντας από τον Sepp πρηνηδόν στην άμμο του Ιππευτηρίου σηκώθηκε αμέσως, χαμογελαστή -και αγνώριστη από την άμμο στο πρόσωπο- και εφίππευσε μόνη της χωρίς κανείς να της το ζητήσει. Κι αυτό είναι το μεγαλύτερο "Εύγε" για κάθε Ιππέα.


     Άνετη η Μαρίζα και στο μένδειο "κάθισμα" διηύθυνε τον Sepp ενώ η ίδια διατηρούσε τον ευσταλή κορμό της σε ..."ατσαλάκωτη" στάση.


     Άψογη η εκτέλεση όλων των ασκήσεών της ακόμη και το ορθοστάδην παρά τις δυσκολίες που της επεφύλαξαν οι ενδρομίδες της που δεν της επέτρεπαν ευκαμψία στους αστραγάλους Το πρώτο μάθημα της Μαρίζας είχε μιαν επέκταση πολύ πέραν του προβλεπομένου και όταν αφίππευσε είχε αισθανθεί ακόμη και τον τροχασμό ρυταγωγούμενη. 


     Τα πρόσωπα της Μαρίζας και της Χρυσούλας είχαν κάθε λόγο να φωτίζονται από ένα πλατύ χαμόγελο στο τέλος αυτού του μαθήματος διότι και οι δύο στο ρόλο τους υπήρξαν υποδειγματικές.


     Η τρίτη έκπληξη της ημερίδος ..."κατά σειράν εμφανίσεως", η Γεωργία η οποία, στο δεύτερο μάθημά της, ξεκίνησε να "βαθαίνει" το "κάθισμά" της, αν απενοχοποιεί καταστάσεις ασταθείας, προετοιμάζοντας τους καρπούς της για "καλές χείρες" παίζοντας έφιππη και εν κινήσει με μπαλάκια του τένις. 


     Η προσεκτική παρατήρηση του μαθητή που αποτελεί καθήκον κάθε Εκπαιδευτή κι εν προκειμένω, μας αποκαλύπτει το παιδί το οποίο προσηλώνεται με επιμέλεια στο εκπαιδευτικό αντικείμενο και προσπαθεί να το επιτελέσει με προσοχή και στην υψηλότερη, δυνατή, τελειότηα. Και βεβαίως,ένας τέτοιος χαρακτήρας δεν επιτρέπεται να αφεθεί να τελειώσει ένα μάθημα Ιππασίας στο προβλεπόμενο όριο. Οπότε η Χρυσούλα, δεν δίστασε να βοηθήσει την Γεωργία σ'  αυτό το δεύτερο, μόλις, μάθημά της να ...τροχάσει κι έτσι, με τις σωστές οδηγίες της Χρυσούλας η Γεωργία "βγήκε" σε δύο αρμονικότατους εδραίους τροχασμούς δίνοντας σε όλους μας την χαρά ενός ιδανικού "finale" μαθήματος... Αλλά τι λέμε, ..."finale", το finale ήρθε αμέσως μετά...


     Πραγματικά, επειδή τα μαθήματά μας δεν είναι "διεκπεραιωτικά" αλλά θέλουμε μέχρι και την τελευταία στιγμή να είναι ωφέλιμα για τον μαθητή, ζητήσαμε από την Γεωργία να μας δείξει εφίππως τις ...φωτογραφικές ικανότητές της. Μια άσκηση συντονισμού και αυτοσυγκεντρώσεως με ισορροπιστικές αλλά και χειριστικές απαιτήσεις. Και η Γεωργία και πάλι άψογη. Καδράρισε, φωτομέτρησε και κλικάρισε από το ύψος του ...Sepp απαθανατίζοντας  έναν υπερήφανο παππού για μια εγγονή που αποδεικνύεται ικανότατη ακόμη και στον τομέα της Ιππικής Εκπαιδεύσεως.


     Άνετη και ευθυτενής η Γεωργία ακόμη και στην αφίππευση, με πλήρη αυτοκυριαρχία κινήσεων και στάσεως δίνει "απλόχερα" την εικόνα μιας εξαιρετικής μελλοντικής Αμαζόνας και τα όσα την περιμένουν της επιφυλάσσουν μύρια όσα ωφελήματα. 


     Η έκπληξη των ...εκπλήξεων, όμως, είναι με τον Sepp, αυτόν τον  παντοδύναμο, ηρεμότατο μέχρι ...ραστώνης και ανεκτικότατο επιβήτορα τον οποίο η Χρυσούλα κατάφερε να βγάλει σε θεαματικούς ανοικτούς καλπασμούς. Και βεβαίως το χειροκρότημα όλο στη λεπτοκαμωμένη νεαρή Καζακστανή η οποία επεβλήθη στον "οδοστρωτήρα" Sepp, μετατρέποντάς τον σε ...Ferrari με το αποτέλεσμα που βλέπουμε στην τελευταία εικόνα. 


Τετάρτη 13 Ιουνίου 2018

ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΘΕΑΤΡΙΚΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ



     Ενημερώνονται οι ενδιαφερόμενοι μαθητές του Ιππικού Θεάτρου ότι την προσεχή Δευτέρα 18η Ιουνίου ώρα 17:00 μ.μ. στην έδρα της Ομάδος θα γίνει η ανάγνωση του θεατρικού κειμένου «ΜΙΧΑΗΛ ΜΑΡΟΥΛΛΟΣ ΤΑΡΧΑΝΙΩΤΗΣ» από τον Γιάννη Δρίτσα και θα δοθούν οι πρώτες κατευθύνσεις των ρόλων. Η παρουσία όλων όσων επιθυμούν να λάβουν μέρος στο θεατρικό δρώμενο είναι υποχρεωτική.


     Όσοι αντιμετωπίζετε αδυναμία παρουσίας για την συγκεκριμένη ημέρα και ώρα, παρακαλούμε, ενημερώστε εγκαίρως, γραπτώς ή τηλεφωνικώς, ώστε να μεριμνήσουμε για την απρόσκοπτην ενημέρωσή σας.

Για κάθε επικοινωνία στο 6977764737