Κυριακή 10 Δεκεμβρίου 2023

ΚΑΙ ΠΑΛΙ, ΕΚ ΓΥΝΑΙΚΟΣ ΤΑ ΑΡΙΣΤΑ...

 ΚΑΙ ΠΑΛΙ, ΕΚ ΓΥΝΑΙΚΟΣ ΤΑ ΑΡΙΣΤΑ...



     Η Ιππασία δεν είναι μια δραστηριότητα που προορίζεται για ελεγχόμενους και περιορισμένους χώρους Ιππευτήρια κλπ)  αλλά μία δράση ανοικτής υπαίθρου, είτε με την ψυχαγωγική, είτε με την μαχητική εκδοχή της. Και, κατά την γνώμη μας, η χρήση των Ιππευτηρίων ακόμη και ως πεδία εκπαιδεύσεως, συχνά, «καλουπώνουν» τους αρχάριους και ποτέ κατόπιν δεν τους επιτρέπουν να βιώσουν την πραγματικήν Ιππασία.

     Ο σωματικός όγκος του πλάσματος που λέγεται Ίππος, δυστυχώς, δεν είναι συμβατός με περιορισμένους, "εσωτερικούς" χώρους και η κίνησή του προορίζεται, αναγκαστικώς, για αναπεπταμένο φυσικό έδαφος ώστε και η εκπαίδευση στην Ιππασία να πρέπει να ακολουθεί αυτή την συντεταγμένη με γνώμονα, πάντοτε, τον φυσικό φόβο και επιφυλάξεις του Ανθρώπου σε κάθε νέα πρόκληση μαθήσεως αλλά και την υποχρεωτικότητα της εκπαιδεύσεώς του σύμφωνα με το πλαίσιο του γνωστικού αντικειμένου! 

     Και, για τον λόγο αυτό, στη Σχολή των "Ελλήνων Κενταύρων" ο πρωτοείσακτος εκπαιδευόμενος στην Ιππασία θα ξεκινήσει από το Ιππευτήριο που θα του προσφέρει αίσθηση ασφαλείας και θα καθησυχάσει τις φοβίες του, αλλά το επόμενο μάθημα επιδιώκεται, αναλόγως των επικρατουσών συνθηκών (άνεμος, καιρικά φαινόμενα εν γένει κλπ) να διεξάγεται σε φυσικούς υπαίθριους χώρους ώστε να προσλαμβάνει γνώση μέσα στο αληθινό πλαίσιο του ιππικού αντικειμένου. 

     Και αυτό έγινε και σήμερα, στο δεύτερο μάθημα της Τάνιας μας η ο οποία, για πρώτη φορά ίππευσε σε ανοιχτό, φυσικό έδαφος, επιχειρώντας την πρώτη της εξωτερική περιίππευση, μάλιστα, με ισχυρότατον άνεμο που ενοχλεί τους Ίππους και με χαμηλή θερμοκρασία, φθάνοντας για το μάθημά της αμέσως μόλις προσγειώθηκε μετά από δωδεκάωρη πτήση, επιστρέφοντας από ένα επαγγελματικό ταξίδι στις Φιλιππίνες!

     Και όχι απλώς μαζύ όλα τα παραπάνω, αλλά, σήμερα, η Τάνια τόξευσε έφιππη, με εξαιρετική ψυχραιμία και αποτελεσματικότητα και για πρώτη φορά βέλη, εν κινήσει!

     Aρχικώς, σε μια τέτοια περίπτωση, πλην της εισαγωγικής επεξηγήσεως στον εκπαιδευόμενο της χρήσεως των βοηθημάτων και της επιδείξεως στον Ίππο της επιθυμητής διευθύνσεώς του δια της στροφής της κεφαλής του (μέσω του αντιστοίχου βοηθήματος) προς αυτήν, απαιτείται και η επεξήγηση της διαχειρίσεως του κορμού επί ανωφερειών και κατωφερειών ώστε να ολοκληρωθεί η ενότητα των βασικών οδηγιών προ εξωτερικής περιϊπεύσεως. 

     Και η Τάνια, όλα τα παραπάνω τα αντελήφθη σε ελάχιστο χρόνο, ενώ ο εξαιρετικός Σταύλος στον οποίο ασκούμεθα, μπορεί να μην διαθέτει υπερ-πολυτελές αναψυκτήριο με ...αναπαυτικές πολυθρόνες, αλλά διαθέτει υπέροχους Ίππους και ένα απέραντο φυσικό περιβάλλον γύρω του μέσα στο οποίο ο εκπαιδευόμενος εξοικειώνεται με την πραγματική Ιππασία σε μία πολυμορφία επιφανειών ιππεύσεως την οποία, η Σχολή μας εκμεταλλεύεται πλήρως ώστε οι Εφιπποτοξότες κι οι Εφιπποτοξότριές μας να λάβουν τα καλύτερα "θεμέλια" για την ασφαλή άσκηση της Έφιππης Τοξοβολίας, δίδαγμα το οποίο λάβαμε από τα δικά μας εκπαιδευτικά σχολεία στην Ουγγρική Κοιλάδα του Οργανισμού "Κassai", μεταφέροντάς το στα καθ' ημάς!

     Καθώς, δε, η Έφιππη Τοξοβολία εκλαμβάνεται από την Σχολή μας ως μία αμιγώς πολεμική τέχνη και δη η κορυφαία εξ αυτών όπου δύο έμβιοι πρωταγωνιστές συνεργούν για το τελικό αποτέλεσμα, η δική μας εκπαίδευση περιλαμβάνει ιδιαιτέρως απαιτητικές δοκιμασίες κατά την εξωτερική περιίπευση αφού το φυσικό έδαφος είναι "άτεγκτο" και δεν κάνει ποτέ ...εκπτώσεις "δυσκολίας". Σήμερα δε, η Τάνια ήταν ...αδίστακτη προ όλων αυτών των ιδιαιτέρων δυσκολιών!

     Χωρίς ουσιαστικές παρεμβάσεις του Εκπαιδευτή, η εκπαιδευόμενη λειτούργησε κατά τις οδηγίες, διευθύνοντας τον Ίππο της επί αρκετού μήκους φυσικού εδάφους επί οριζοντίων επιφανειών, επί ανωφερειών, επί κατωφερειών, επί πετρώδους και μαλακού εδάφους, μέσω νεροφαγωμάτων και μέσω χαμηλής και υψηλής βλαστήσεως με τόλμη και ακρίβεια ακολουθώντας τα παραγγέλματα και χωρίς καμία οπισθοχωρητικότητα. 

     Καθ'  όλη την ίππευσή της και εξ αρχής, το "Εμπρός!" ήταν το μόνο που υλοποιείτο διαρκώς και αυτό βοήθησε και τον Ίππο να είναι ευχείριστος.

     Ανέκαθεν η νοοτροπία της δικής μας Σχολής είναι η με κάθε κόστος τελεία εκπαίδευση του εκπαιδευομένου χωρίς να μας ενδιαφέρει ο πολλαπλασιασμός του ανθρωπίνου δυναμικού της Ομάδος των "Ελλήνων Κενταύρων" όσο η απόδοση ικανών και επαρκών Εφιπποτοξοτών και Εφιπποτοξοτριών. Πολύ δε περισσότερο, αντιπαθούμε την ανάπτυξη πελατειακών σχέσεων υποκύπτοντας σε "εκπτώσεις" απαιτήσεων σκληρής, πράγματι, εκπαιδεύσεως διότι γνωρίζουμε ότι σε μια τέτοια περίπτωση η Σχολή θα υποστεί πλήγμα του κύρους της μετά από ένα ατύχημα. Και για τον λόγο αυτό  α π α ι τ ο ύ μ ε  ό,τι ακριβώς απαιτήθηκε και από εμάς στα διάφορα εκπαιδευτικά σχολεία τα οποία επιλέξαμε κάποτε. Και, σήμερα, η Τάνια σε αυτές τις ιδιαίτερες απαιτήσεις ανταποκρίθηκε πλήρως κατά την διάρκεια ενός μαθήματος που, όπως, όλα, δεν είχε "χρονόμετρο" αλλά ένα ...αδυσώπητο ασκησιολόγιο στο οποίο φάνηκε ικανότατη. 

     Οι επακολουθήσασες έφιππες τοξεύσεις της ολοκλήρωσαν το πρόγραμμα αυτής της πρώτης της εξωτερικής περιϊππεύσεως και έφεραν στην επιφάνεια έναν, πραγματικά, μαχητικό χαρακτήρα ο οποίος δεν "τραβά πανικόβλητος την σκανδάλη", αλλά κατόπιν ψύχραιμου υπολογισμού συνθηκών και περιστάσεων.

     Ναι, αυτό είναι ό,τι επιθυμούμε στους "Έλληνες Κενταύρους", μιαν αυτοπεποίθηση στις ίδιες δυνάμεις, μιαν αυτοπεποίθηση που οδηγεί στη νίκη κάθε αγαθού σκοπού, ανεξαρτήτως αρνητικών συγκυριών, σαρκάζοντας μεμψίμοιρους και μεμψιμοιρίες!    

Πέμπτη 7 Δεκεμβρίου 2023

ΔΙΑ ΓΥΝΑΙΚΟΣ ΠΗΓΑΖΕΙ ΤΑ ΚΡΕΙΤΤΩ!

 ΔΙΑ ΓΥΝΑΙΚΟΣ ΠΗΓΑΖΕΙ ΤΑ ΚΡΕΙΤΤΩ!



     Kαθώς, σήμερα, η αρχάρια Εύα μυούσε την πρωτοείσακτη Σοφία στην Παραδοσιακή Τοξοβολία, η ταπεινή αυλή μας άρχισε σιγά-σιγά ν'  αψηλώνει και να δείχνει, απρόσμενα κι απροσχεδίαστα, λίγο Σχολή "Bartabas", λίγο "Μεγάλη Παγόδα" και πολύ Κοιλάδα "Kassai"... Η ποιότητα των δυο παιδιών και η καλλιέργειά τους σε συνδυασμό με την ευστροφία και τις δεξιότητές τους κατάφεραν, στα λίγα τετραγωνικά ενός εσωτερικού κήπου μιας μίζερης τσιμεντουπόλεως, να αναδείξουν μια σύνθεση  Kaposmérő και Παρισιού, με μια μοναδική αλληλο-διάδραση ούνικης μαχητικότητος και γαλλικής φινέτσας ενώ απ΄ έξω, μια κακάσχημη Αθήνα υποδέχονταν τον εκλαμπρότατο Σουλτάνο Recep Tayyip Erdoğan αποκαλύπτοντας τα κακά γηρατειά της. 

     Διττής αξίας η σημερινή ημερίδα, αρχικώς, της επαληθεύσεως της πλήρους προσλήψεως της μέχρι τούδε παρασχεθείσης εκπαιδεύσεως της Εύας και, ακολούθως, η υποδοχή στη Σχολή μας της 24χρονης, ήδη, νομικού επιστήμονος, Σοφίας την οποία και καλωσορίζουμε! 

     Και προς ακεραίωση και των δύο επιδιώξεών μας η ανάθεση στην Εύα της ευθύνης της εισαγωγής της Σοφίας στην Τοξοβολία, με δική της σχεδίαση ασκησιολογίου.

     Η ιδέα της αναθέσεως στην Εύα της ευθύνης της μυητικής εισαγωγής της Σοφίας στην Σοφία έδειξε αμέσως ότι η αρχάρια Εύα μπορεί να δομήσει επιτυχέστατα τις προτεραιότητες μιας προκλήσεως (και διόλου βατής, για την περίσταση...) όχι μόνον περικλείοντας όλες τις συνισταμένες αλλά και ιεραρχώντας σωστά τα απαραίτητα για την επιτυχία της κάθε μιας.

     Η Εύα σχεδίασε αλλά και εξετέλεσε το εισαγωγικό πρόγραμμα της πρωτοείσακτης Σοφίας ζητώντας πρώτα απ΄ όλα, πριν βγούμε στη Γραμμή Βολής, την μπάλλα προθερμάνσεως ώστε να προθερμανθεί σωστά η πρωτο-εισαγόμενη. 

     Και όταν βγήκαμε στη Γραμμή Βολής η Εύα έδωσε πολύ προσοχή στην προθέρμανση της Σοφίας.

     Παραστατική και επεξηγηματική η Εύα, πρόσεξε τα πάντα, ακόμη και την κιναισθησία της Σοφίας καταλήγοντας σε βασικά συμπεράσματα πριν της εμπιστευθεί το Τόξο.

     Άλλωστε ως δεδιδαγμένη ηθοποιός, η Εύα, έχει εμπειρία σκηνικής κινήσεως με ό,τι αυτό σημαίνει και, πράγματι, σήμερα ενετόπισε όσα έπρεπε πριν "παρασύρει" στην Τοξοβολία την εξαιρετική, από κάθε άποψη, Σοφία.

     Προηγουμένως, η Εύα, λίαν ευφυώς, φρόντισε να αναπτύξει σχέση συνεργασίας με την Σοφία εισάγοντάς την στη διαδικασία της χειροσφαιρίσεως και της εναλλακτικής περισυλλογής των σφαιρών όπου οι δύο συμπαίκτες (-κτριες) συνδέονται σε μιαν δεσμευτικήν αλληλεπίδραση η οποία μηδενίζει "αποστάσεις".

     Με το ξεκίνημα της κυρίως τοξευτικής μυήσεως, καταλάβαμε αμέσως ότι η Σοφία δεν θα ... "κούραζε" καθόλου την Εύα αφού ο χαρακτήρας που κρύβεται πίσω από το παιδικό πρόσωπό της είναι αμιγώς μαχητικός, παρά ταύτα η Εύα λειτούργησε κι εδώ πολύ προσεκτικά κι επεξηγηματικά. 

     Οι δύο Συνασκούμενες συντονίστηκαν αμέσως μεταξύ τους και συνέχισαν με πολλές-πολλές "ομοβροντίες" "αλληλο-παρασυρόμενες" προς την πρόοδο.

     Πραγματική απόλαυση η παρακολούθηση του συντονισμού τους και των αποτελεσμάτων του επί του στόχου! 

     Στο τέλος, απόμεινε η μέχρι τώρα εξαιρετική ως εκπαιδεύτρια της Σοφίας, Εύα να μας εκπλήξει ως ακόμη εξαιρετικότερη επιχειρώντας τις πρώτες τοξεύσεις της εναντίον ιπταμένων στόχων.

     Ποιος μπορεί, λοιπόν, να αμφισβητήσει ότι "Δια γυναικός πηγάζει τα κρείττω"; Eμείς, πάντως, όχι!  


ΖΟΥΜΕ ΕΝ ΜΕΣΩ ΗΛΙΘΙΩΝ

 ΖΟΥΜΕ ΕΝ ΜΕΣΩ ΗΛΙΘΙΩΝ



     Το λήμμα "Καλέντζης" υπάρχει σε όλες τις μεγάλες εγκυκλοπαίδειες, σε έγκριτες ιστορικές εκδόσεις, σε πάμπολλες πηγές και αυτό το λήμμα τεκμηριώνει ότι η Επανάσταση των Ελλήνων κατά του Οθωμανικού ζυγού με την πρώτη μόνιμη απελευθέρωση εθνικού εδάφους έγινε τον ιη' αιώνα και όχι τον επόμενο, ιθ', όπως θέλει το αφήγημα που έχει καθιερωθεί ως επίσημο πανηγυρικό ...σενάριο! 

     Το συγκεκριμένο λήμμα είναι σαφές και η συνεχής επανάληψή του σε αμέτρητες εγκυκλοπαιδικές εκδόσεις, συμπεριλαμβανομένης και της "Μεγάλης Στρατιωτικής Εγκυκλοπαιδείας" ορίζει ότι ο προεστώς του Αλποχωρίου της Ηπείρου, τον ιη' αιώνα, επανεστάτησε (κατά των Οθωμανών κατακτητών) και με την βοήθεια των Σουλιωτών απελευθέρωσε εθνικό έδαφος, ήτοι, οκτώ χωριά της Λάμαρης όντας εκείνος που υπέβαλε και την ιδέα της σουλιωτικής αυτοδιοικήσεως. Δηλαδή, εκείνος ο Καλέντζης, της Οικογενείας των Στρατιωτών της Δύσεως Καλέντζη κατάφερε την Επανάσταση έναν αιώνα π ρ ι ν  εκείνη την ψευδή που μας σερβίρουν του "1821".

     Όμως, αν και το συγκεκριμένη λήμμα φιγουράρει παντού, το "επίσημο κράτος" επιμένει στο παραμύθι του "1821" το οποίο φιλοτέχνησε στα μέτρα της η φαναριώτικη εβραιοχριστιανική εκκλησία η οποία είχε αφορίσει κάθε Έλληνα επαναστάτη για να εμφανισθεί, καιροσκοπικότατα, ως ..."σκέπη του σεναρίου της" όταν πια η ζυγαριά έκλινε υπέρ των εξεγερμένων! Και αυτό διότι εκείνος ο επαναστάτης Καλέντζης δεν είχε κανένα δεσμό με την τουρκοπροσκυνημένη εκκλησία του Φαναρίου και τα τερτίπια της ως τοποτηρήτριας του Ελληνισμού διορισμένης από τον Μωάμεθ τον Πορθητή!



     Ζούμε εν μέσω ηλιθίων και προδοτών, διότι οι μεν ηλίθιοι αναπαράγουν την αλήθεια αλλά δεν είναι ικανοί να καταλάβουν τι αναπαράγουν ενώ οι προδότες συνεχίζουν να κρατούν υπόδουλους όχι μόνο τα στίφη των ηλιθίων αλλά και ελάχιστους σκεπτόμενους οι οποίοι, όμως, δεν είναι αριθμητικώς επαρκείς για να σφάξουν τους ανόμους. Άλλωστε, ο Φαλμεράιερ κι εδώ δικαιώθηκε! 


Περισσότερα ΕΔΩ

Τρίτη 5 Δεκεμβρίου 2023

ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΧΟΛΗ ΤΥΦΛΩΝ ΕΦΙΠΠΟΤΟΞΟΤΩΝ ΤΩΝ "ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ"

 ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ

 ΓΙΑ ΤΗΝ 

ΣΧΟΛΗ ΤΥΦΛΩΝ ΕΦΙΠΠΟΤΟΞΟΤΩΝ 

ΤΩΝ 

"ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ"


     


Στο δεύτερο βιβλίο του "Χαγκακούρε" (Η Τέχνη του Σαμουράι) του Γιαμαμότο Τσουνετόμο, αναλύονται οι τρεις εσωτερικές αρετές, η σοφία (chi), η ανθρωπιά (jin) και το θάρρος (yu) τις οποίες ενστερνιζόμαστε και προσπαθούμε να καλλιεργούμε στη Σχολή των "Ελλήνων Κενταύρων". Εν προκειμένω, σοφία δεν είναι τίποτε άλλο από το να συζητάς τα πράγματα με τους άλλους, ανθρωπιά είναι να ενεργείς προς το καλό των συνανθρώπων και θάρρος είναι να είσαι προσηλωμένος στον σκοπό σου μέχρι να επιτελέσεις το χρέος σου. Και αυτό το τρίπτυχο, όπως ολόκληρη η οικογένεια των "Ελλήνων Κενταύρων" το ενστερνίζεται και ο Αρχηγός των "Ελλήνων Κενταύρων Καλαμάτας" Εκπαιδευτής Αθανάσιος Ψωρομύτης ο οποίος από ετών διευθύνει την μοναδική, παγκοσμίως, Σχολή Τυφλών Εφιπποτοξοτών η οποία προσφέρει δωρεάν σε τυφλούς συνανθρώπους μας την δυνατότητα της απολαύσεως της Ιππασίας και της Τοξοβολίας ιδίοις αναλώμασι του περιορισμένου χρόνου του ως οικογενειάρχη και λειτουργου-πυροσβέστη, επενδύοντας σε ένα τόσο υψηλό αλλά και υπεύθυνο έργο την σοφία, την αναθρωπιά και το θάρρος του!

     Και το έργο αυτό, όσο, βεβαίως, επιτρέπει το περιεχόμενο ενός ντοκιμαντέρ, θέλησε να παρουσιάσει η "Ένωση Τυφλών Νοτίας Πελοποννήσου" και το "Κέντρο Δημιουργικού Ντοκιμαντέρ Καλαμάτας" υπό την διεύθυνση της Καλλιτεχνικής Διευθύντριάς του κ. Τζίνας Πετροπούλου.

     Επίκεντρο της παρουσιάσεως οι δύο μαθητές της Σχολής, οι αγαπημένοι μας Γεωργία και Ιωάννης οι οποίοι εκπαιδεύονται απαιτητικότατα ώστε να μην υπολείπονται σε τίποτε από τους λοιπούς, βλέποντες, Συνασκουμένους τους και, πράγματι, αποδεικνύουν ότι διαθέτουν ικανότητες ισάξιες με τους βλέποντες ακόμη και στερούμενοι της οράσεως, τεκμηριώνοντας ότι το χαρίεν που λέγεται Άνθρωπος διαθέτει την δύναμη να ξεπερνά πολλά φυσικά μειονεκτήματα συνεχίζοντας απρόσκοπτα το προνόμιο της ζωής! 

     Και τόπος των γυρισμάτων οι φιλόξενοι "Σταύλοι Μανιάτη" ("Maniatis Stables") όπου δραστηριοποιείται η Σχολή Τυφλών Εφιπποτοξοτών των "Ελλήνων Κενταύρων Καλαμάτας" απολαμβάνοντας της ευγενούς αρωγής του νεαρού οικοδεσπότη Παναγιώτη Μανιάτη προς τον οποίο, όλοι οι "Έλληνες Κένταυροι" παραμένουμε ευγνώμονες! 

     Αν και αυτή την φορά απών λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων, ο Συνασκούμενος Χρύσανθος Δρίτσας, προετοίμασε, όπως πάντοτε, το σύστημα του προστατευόμενου μετρονόμου ο οποίος επισημαίνει, δια του ήχου του, την θέση του στόχου επί του οποίου τόξευσαν οι πρωταγωνιστές των σημερινών γυρισμάτων τα βέλη τους, λόγος για τον οποίο πάντοτε τον ευχαριστούμε όπως ευχαριστούμε και τον, επίσης, Συνασκούμενο Μελέτη Μοίρα ο οποίος μερίμνησε για την τήρηση του φωτογραφικού υλικού μας.

     Η κινηματογράφηση εφίππων δραστηριοτήτων και, πολύ περισσότερο, με την επιπρόσθεση και του τοξευτικού στοιχείου δημιουργεί πολλές δυσκολίες λήψεως σε έναν εικονολήπτη αλλά το συνεργείο έδρασε αποφασιστικότατα και το αποτέλεσμα θα φανεί στο μοντάζ.

     Το σταυλικό περιβάλλον με τους περιορισμούς του, από την εκτενή εμπειρία κινηματογραφήσεων που έχουμε ως "Έλληνες Κένταυροι" παρουσιάζει πολλά και απρόσμενα εμπόδια σε όσους εικονολήπτες επιχειρούν στο ιδιότυπο πλαίσιό του, αλλά οι συγκεκριμένες κυρίες έδειξαν ότι διαχειρίζονται την κάμερά τους με την ίδια "φονικότητα", φαντασία και τόλμη, όπως κι εμείς τα ...τοξάκια μας!

     Από πλευράς των εκπαιδευομένων μας η ίδια ομαλή "ροή" δράσεως σε όλες τις φάσεις των εφίππων τοξεύσεών τους.

     Άλλωστε, παρόμοιες ευκαιρίες θεωρούνται από την Σχολής της Καλαμάτας ιδανικές για την ανάπτυξη των δεξιοτήτων των μαθητών της, αναπτύσσοντας την αυτοπεποίθησή τους λόγω της παρουσίας της κάμερας και τούτη τη φορά αυτό επιβεβαιώθηκε. 

     Βεβαίως, προ της κυρίως εφιπποτοξοτικής δράσεως, προηγήθηκε και για τους δύο εμφανιζομένους όλη η προθερμαντική διαδικασία όπως ακριβώς προβλέπεται από το εκπαιδευτικό μας ασκησιολόγιο προς αποφυγή μυοσκελετικών "απροβλέπτων". 

     Όμως, ανάμεσα στο πλούσιο φωτογραφικό υλικό που μας προσέφερε ο φακός του Μελέτη μας σταθήκαμε σε μία φωτογραφία η οποία αφορά στα intra muris των "Ελλήνων Κενταύρων" και η οποία μας επιβεβαιώνει τις ιδιαίτερες ικανότητες του Αρχηγού των "Ελλήνων Κενταύρων Καλαμάτας" τεκμηριώνοντας την ενστικτώδη δεξιότητα επικοινωνίας του με τον Ίππο. Όπως βλέπουμε στο παραπάνω στιγμιότυπο, ο Εκπαιδευτής Αθανάσιος Ψωρομύτης διαχειριζόμενος επιτυχέστατα την "γλώσσα του σώματος" όχι μόνον προσελκύει το ενδιαφέρον του Ίππου αλλά και τον διατηρεί σε πλήρη ηρεμία (αφτιά και κάτω χείλος) και, βεβαίως, όλα τούτα χωρίς καν ο ίδιος ο Εκπαιδευτής να το συναισθάνεται. Πολύ υπερήφανοι για τον Αθανάσιο, πάντοτε είμαστε βέβαιοι για τις υψηλές ικανότητες επικοινωνίας με τον Ίππο που διαθέτει και η συγκεκριμένη φωτογραφία το επιβεβαιώνει. 

     Περιμένοντας με ενδιαφέρον το αποτέλεσμα του μοντάζ των γυρισμάτων είμαστε ιδιαιτέρως ευγνώμονες προς το "Κέντρο Δημιουργικού Ντοκιμαντέρ Καλαμάτας" και την κ. Τζίνα Πετροπούλου, όπως και προς την "Ένωση Τυφλών Νοτίας Πελοποννήσου" για την πρωτοβουλία της παρουσιάσεως της Σχολής μας και την ωραία συνεργασία μας, θα υπογραμμίσουμε ότι η προβολή των προσπαθειών των τυφλών συνανθρώπων μας και, μάλιστα, στο επίπεδο της απαιτητικότατης Έφιππης Τοξοβολίας, είναι ανεκτίμητη ως προς την ενθάρρυνση και άλλων μη βλεπόντων να αποτολμήσουν πολύ περισσότερα,

     Τέλος, δε, να τονίσουμε ότι το ιδανικό σταυλικό περιβάλλον των "Σταύλων Μανιάτη" ("Maniatis Stables") με τις πλήρεις εγκαταστάσεις του και το εξαιρετικό ζωικό δυναμικό του παραμένει πάντοτε ιδανικός τόπος για δράσεις ιππικού Πολιτισμού, όπως εκ της εμπειρίας της Σχολής μας μπορούμε να προσυπογράψουμε!   


Πλήρες Φωτογραφικό Λεύκωμα ΕΔΩ

ΕΥΘΕΙΑ ΩΣΕΙ ΟΪΣΤΟΣ

 ΕΥΘΕΙΑ ΩΣΕΙ ΟΪΣΤΟΣ



     Πόσο τυχεροί, όσοι κρατήσαμε στο χέρι μας Τόξο και πόσο πιο τυχεροί όσοι το κρατήσαμε έφιπποι... Πόσο πολύ ανοίξαμε τα "μάτια" της ψυχής μας ευθυγραμμίζοντάς τα με τον οίστό που κατευθύνεται προς τον στόχο! και τίποτε το ...θεαματικό, τίποτε το σπουδαίο όσο η επικύρωση του μεγαλείου της απλότητος όπως μια απλή ...ευθεία η οποία συνδέει δύο σημεία σε κάθε εικαστική δημιουργία... 

     ...Διότι τίποτε σπουδαιότερο από την απλότητα και, αυτή την φορά, η απλότητα ήταν το πλαίσιο μιας προπονητικής διαδικασίας η οποία απέβλεψε στην βελτίωση της τοξευτικής τεχνικής δια της αποφυγής του πανικού του στόχου, για την εξαιρετικήν Εύα.

     Πολλά και σημαντικά τα συμπεράσματα από αυτή την ημερίδα και πολύ περισσότερα τα οφέλη για την Εύα.

     Κι όταν σε κάποια στιγμή, προς το τέλος, η Εύα ρωτήθηκε πόσα βέλη πιστεύει ότι τόξευσε μέχρι στιγμής, εκείνη απήντησε ...54. Κι όμως, είχε τοξεύσει 185(!), ενώ τόξευσε ακόμη 16 μέχρι την ολοκλήρωση της ημερίδος. Και στον τελικό "απολογισμό" επί 16 τοξεύσεων μόνον οι 3 ήσαν χαμένες και επί αποστάσεως διπλάσιας από εκείνη που θα τόξευε ως απολύτως αρχάρια σε κάποια Σχολή ανατολικής Τοξοβολίας, κάτι διόλου ευκαταφρόνητο!