ΔΙΑ ΓΥΝΑΙΚΟΣ ΠΗΓΑΖΕΙ ΤΑ ΚΡΕΙΤΤΩ!
Kαθώς, σήμερα, η αρχάρια Εύα μυούσε την πρωτοείσακτη Σοφία στην Παραδοσιακή Τοξοβολία, η ταπεινή αυλή μας άρχισε σιγά-σιγά ν' αψηλώνει και να δείχνει, απρόσμενα κι απροσχεδίαστα, λίγο Σχολή "Bartabas", λίγο "Μεγάλη Παγόδα" και πολύ Κοιλάδα "Kassai"... Η ποιότητα των δυο παιδιών και η καλλιέργειά τους σε συνδυασμό με την ευστροφία και τις δεξιότητές τους κατάφεραν, στα λίγα τετραγωνικά ενός εσωτερικού κήπου μιας μίζερης τσιμεντουπόλεως, να αναδείξουν μια σύνθεση Kaposmérő και Παρισιού, με μια μοναδική αλληλο-διάδραση ούνικης μαχητικότητος και γαλλικής φινέτσας ενώ απ΄ έξω, μια κακάσχημη Αθήνα υποδέχονταν τον εκλαμπρότατο Σουλτάνο Recep Tayyip Erdoğan αποκαλύπτοντας τα κακά γηρατειά της.
Διττής αξίας η σημερινή ημερίδα, αρχικώς, της επαληθεύσεως της πλήρους προσλήψεως της μέχρι τούδε παρασχεθείσης εκπαιδεύσεως της Εύας και, ακολούθως, η υποδοχή στη Σχολή μας της 24χρονης, ήδη, νομικού επιστήμονος, Σοφίας την οποία και καλωσορίζουμε!
Και προς ακεραίωση και των δύο επιδιώξεών μας η ανάθεση στην Εύα της ευθύνης της εισαγωγής της Σοφίας στην Τοξοβολία, με δική της σχεδίαση ασκησιολογίου.
Η ιδέα της αναθέσεως στην Εύα της ευθύνης της μυητικής εισαγωγής της Σοφίας στην Σοφία έδειξε αμέσως ότι η αρχάρια Εύα μπορεί να δομήσει επιτυχέστατα τις προτεραιότητες μιας προκλήσεως (και διόλου βατής, για την περίσταση...) όχι μόνον περικλείοντας όλες τις συνισταμένες αλλά και ιεραρχώντας σωστά τα απαραίτητα για την επιτυχία της κάθε μιας.
Η Εύα σχεδίασε αλλά και εξετέλεσε το εισαγωγικό πρόγραμμα της πρωτοείσακτης Σοφίας ζητώντας πρώτα απ΄ όλα, πριν βγούμε στη Γραμμή Βολής, την μπάλλα προθερμάνσεως ώστε να προθερμανθεί σωστά η πρωτο-εισαγόμενη.
Και όταν βγήκαμε στη Γραμμή Βολής η Εύα έδωσε πολύ προσοχή στην προθέρμανση της Σοφίας.
Παραστατική και επεξηγηματική η Εύα, πρόσεξε τα πάντα, ακόμη και την κιναισθησία της Σοφίας καταλήγοντας σε βασικά συμπεράσματα πριν της εμπιστευθεί το Τόξο.
Άλλωστε ως δεδιδαγμένη ηθοποιός, η Εύα, έχει εμπειρία σκηνικής κινήσεως με ό,τι αυτό σημαίνει και, πράγματι, σήμερα ενετόπισε όσα έπρεπε πριν "παρασύρει" στην Τοξοβολία την εξαιρετική, από κάθε άποψη, Σοφία.
Προηγουμένως, η Εύα, λίαν ευφυώς, φρόντισε να αναπτύξει σχέση συνεργασίας με την Σοφία εισάγοντάς την στη διαδικασία της χειροσφαιρίσεως και της εναλλακτικής περισυλλογής των σφαιρών όπου οι δύο συμπαίκτες (-κτριες) συνδέονται σε μιαν δεσμευτικήν αλληλεπίδραση η οποία μηδενίζει "αποστάσεις".
Με το ξεκίνημα της κυρίως τοξευτικής μυήσεως, καταλάβαμε αμέσως ότι η Σοφία δεν θα ... "κούραζε" καθόλου την Εύα αφού ο χαρακτήρας που κρύβεται πίσω από το παιδικό πρόσωπό της είναι αμιγώς μαχητικός, παρά ταύτα η Εύα λειτούργησε κι εδώ πολύ προσεκτικά κι επεξηγηματικά.
Οι δύο Συνασκούμενες συντονίστηκαν αμέσως μεταξύ τους και συνέχισαν με πολλές-πολλές "ομοβροντίες" "αλληλο-παρασυρόμενες" προς την πρόοδο.
Πραγματική απόλαυση η παρακολούθηση του συντονισμού τους και των αποτελεσμάτων του επί του στόχου!
Στο τέλος, απόμεινε η μέχρι τώρα εξαιρετική ως εκπαιδεύτρια της Σοφίας, Εύα να μας εκπλήξει ως ακόμη εξαιρετικότερη επιχειρώντας τις πρώτες τοξεύσεις της εναντίον ιπταμένων στόχων.
Ποιος μπορεί, λοιπόν, να αμφισβητήσει ότι "Δια γυναικός πηγάζει τα κρείττω"; Eμείς, πάντως, όχι!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.