Κυριακή 12 Απριλίου 2020

ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ 
ΤΩΝ 
"ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ ΧΑΛΚΙΔΟΣ"


     Kαταφέρνοντας να επιστρέψει στην Πατρίδα, μόλις την τελευταία στιγμή, ο Αρχηγός των "Ελλήνων Κενταύρων Χαλκίδος και Σχηματαρίου" Εφιπποτοξότης Γ. Σταυριανόπουλος - Ιφικράτης, παρά τις αχαρακτήριστες "απαγορεύσεις" υπό το πρόσχημα του "κορωναϊού" και την ως εξ αυτών αδυναμία ανασυντάξεως των Μελών των Παραρτημάτων του για κοινές Προπονήσεις, ο ίδιος βρίσκει συνεχώς τον τρόπο να διατηρείται στην πρέπουσα φυσική κατάσταση ώστε να μπορέσει, μετά την άρση των ανυπόστατων απαγορεύσεων να επιστρέψει στα εκπαιδευτικά του καθήκοντα.


     Μπορεί το κράτος με την συμπεριφορά των "ειδικών" εκπροσώπων του να εξευτελίζεται αυτοαναιρούμενο και αυτοδιαψευδόμενο ως προς την "επικινδυνότητα" της, δήθεν, "πανδημίας" με εικόνες όπως η παραπάνω, όμως, οι "Έλληνες Κένταυροι" αποφεύγοντας την τρομοκράτηση που εντέχνως ενσπείρουν τα κρατικά φερέφωνα τηρούμε τους κανόνες προλήψεως του ιού της μεταδιδόμενης εποχικής γρίπης η οποία, κάθε χειμώνα, συνιστά τον ίδιο ετήσιο κίνδυνο και τίποτε παραπάνω!


     Την φορά αυτή ο Ιφικράτης επέλεξε μιαν ιδανική παραλία στο τόπο του και "μετέφερε" εκεί το ασκησιολόγιο Σπάθης που διδάχθηκε στη σχολή του Βουκουρεστίου όπου διέμενε πριν επιστρέψει λόγω των γεγονότων.


     Το "practice and practice and practice" του Δασκάλου μας Kassai Lajos για τους "Έλληνες Κενταύρους" είναι κανόνας απαράβατος και ο Ιφικράτης, όπως και όλοι μας, φροντίζουμε να τον τηρούμε παρά τις αντίξοες συνθήκες που υφιστάμεθα, διαμορφωμένες από ένα ανήθικο και ανθελληνικό κράτος!


     Κι ενώ τα "κράτη" έρχονται και παρέρχονται, οι "Έλληνες Κένταυροι" διατηρούμε αναλλοίωτες τις Αξίες μας για διαρκή ομαδική και ατομική πρόοδο και αυτοβελτίωση, περιφρονώντας περιστασιακούς δυνάστες και λοιπά σκύβαλα τα οποία υπηρετούν αφέντες εχθρικούς προς το δικόμας εθνικό και κοινωνικό συμφέρον!


      Έτσι, ο Ιφικράτης μας, δεν παρέλειψε να εργασθεί και στον Σταύλο όπου φρόντισε τους αργοσχολάζοντες Ίππους, συναντώντας και τις δύο νέες φορβάδες οι οποίες, προσφάτως, ήρθαν να προστεθούν στο έμψυχο δυναμικό της σταυλικής "οικογενείας". Και σύντομα θα έχουμε τα ακόμη καλύτερα νέα του!


Σάββατο 11 Απριλίου 2020


ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΥ


     Φαίνεται ότι "εκείνο" που αναζητούν εσπευσμένα οι ερευνητές-επιστήμονες, η Φύση το έχει "ανακαλύψει" από καταβολής της και το προσφέρει αφειδώς και δωρεάν προς όλους: Την δυνατότητα οργανικής αυτορρυθμίσεως και στο νου μας έρχεται ο νομπελίστας Γερμανός Otto Warburg και οι αλήθειες του περί των ευεργετικών επιδράσεων της οξυγονώσεως τις οποίες τιμούμε καθ΄ όλη την δράση της Σχολής των "Ελλήνων Κενταύρων".


     Η ίδια οξυγόνωση βοηθά κάποιον που έχει πολύ καιρό ακόμη για να "πατήσει" τα ...30, ώστε να επισκέπτεται τον γιατρό του μόνον για εξαγωγή ...φρονιμίτη και...


     ...Και η ίδια οξυγόνωση είναι αυτή η οποία βοηθά κάποιον άλλον που "πατά" τα ...70 χωρίς να έχει πάρει μέχρι τώρα ούτε ...ασπιρίνη!


     Όχι, δεν είμαστε γιατροί και τα μόνα φάρμακά μας το οξυγόνο, το νερό και η κίνηση αλλά, ως φαίνεται, αυτή η υπεραπλούστατη ...."πολυφαρμακία" μπορεί να αναδειχθεί σε μέγα ευεργέτημα όταν "υποστυλώνεται" από τον Ίππο και το Τόξο κι εμείς, σήμερα, καταφύγαμε και πάλι στα Τόξα (αφού οι Σταύλοι παραμένουν κλειστοί εις επίρρωση του ...σεναρίου του "κορωναϊού") πρωτίστως, για να αποφύγουμε την ακούσια ...διασωλήνωσή μας σε καμία Μ.Ε.Θ. ως πάσχοντες εκ των συνεπειών του συγχρόνου λοιμού των ...Αθηνών! 


     Kλασικού περιεχομένου η σημερινή Προπόνησή μας με ένα κοινότυπο μεν, ωφελιμότατο δε, ασκησιολόγιο του οποίου ο σκοπός ήταν η διόρθωση σφαλμάτων αφέσεως αλλά και ευστοχίας μέσων αποστάσεων.


     Τα 150 βέλη που τόξευσε ο Μηνάς φάνηκαν πολύ ευεργετικά υποδεικνύοντάς του ακόμη καλύτερες ατραπούς αφέσεων αλλά και καλύτερο έλεγχο του σημείου προσκρούσεώς τους.


     Και αυτά τα βέλη, σήμερα, τον βοήθησαν να αυτοσυγκεντρωθεί πολλές φορές και να καταλήξει στο αποτέλεσμα που είχε κατά νου κατά την στιγμή της αφέσεως!


     Αλλά και ο συγκεκριμένος, πολυμορφικός, ιδιωτικός χώρος ο οποίος αναδεικνύεται ιδανικός για εξάσκηση ολιγομελούς Γραμμής Βολής, για άλλη μια φορά μας έκανε να ευγνωμονούμε τον σχεδιαστή του!


      Κλασική, περιεκτικότατη και "γρήγορη" Προπόνηση, ιδανική από κάθε πλευρά, η σημερινή, μας κάνει να παρακαλάμε τον υψηλό σκηνοθέτη του "κορωναϊού" να συνεχίσει την ...παράσταση επ΄ ωφελεία, πραγματική και άνευ εισαγωγικών, της φυσικής μας υγείας! 


     Mια Προπόνηση που βοήθησε τον Μηνά ως υπεύθυνο της επιτυχίας του τοξευτικού προγράμματος των προγραμματισμένων  εκδρομών του "Manessis Travel"  να σταθεί στο ύψος της αποστολής του μετά την λήξη του "curfew".


     H Tοξοβολία είναι ένας βαθύτατος διαλογισμός που σε αυτοπειθαρχεί ώστε να σκέπτεσαι και να δρας γρήγορα και ...εύστοχα! Μια θεραπευτική διαδικασία που δεν αλλάζει το γονιδίωμά σου, αλλά σε υποβοηθά να αντιδράς σωστότερα μέσα στην κοινωνική καθημερινότητα, να εντοπίζεις, π.χ., κατασκευασμένες "πανδημίες" που υποβλέπουν στην κατάλυση της ιδιωτικότητός σου ως Πολίτη και, αποφεύγοντας συνωμοσιολογίες, να ελέγχεις τους πραγματικώς συνωμοτούντες εναντίον των ατομικών ελευθεριών σου, προαναγγέλλοντας, μάλιστα και την εμφύτευση του microchip! Και τότε, η Τοξοβολία, Έφιππη ή στατική σε οδηγεί σ΄ αυτό το αποτέλεσμα:



Τετάρτη 8 Απριλίου 2020

Η ΙΠΠΑΣΙΑ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΙΑ ΤΟ 1866


     Μία εκτενής αναφορά σε δύο συνέχειες, συνολικής εκτάσεως 37 σελίδων, στην Στρατιωτική Εφημερίδα «ΟΝΗΣΑΝΔΡΟΣ» (Οκτώβριος-Δεκέμβριος 1866) αφιερώθηκε στην Θεσσαλία, υπό τον τίτλο «Στατιστική της Θεσσαλίας»

     Μία εκτεταμένη περιγραφή από πολλές απόψεις της Θεσσαλίας, σε μιαν εποχή πολύ κρίσιμη για την Ελλάδα, περιγραφή πλήρης πληροφοριών εκ των οποίων αντλούμε κάποιες πολύ χαρακτηριστικές για τα τότε ιππικά «πράγματα», περιλαμβανόμενες σε μία σελίδα, την οποία παραθέτουμε εν συνεχεία:  


Τρίτη 7 Απριλίου 2020


Δημητρίου Λιαντίνη:

ΤΟ ΑΛΗΘΙΝΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΣΠΑΡΤΗΣ


     Με τον «χρωστήρα» της διανοητικής τόλμης του, ο αείμνηστος καθηγητής Δημήτριος Λιαντίνης σκιαγραφεί το καθηλωτικό «πορτρέτο» της ατείχιστης, δωρικής, Σπάρτης, προκειμένου να υπογραμμίσει την μεγάλη σημασία της παιδείας και της λιτότητος για την θεμελίωση μιας υγιούς πολιτείας η οποία απετέλεσε και πρότυπο ακόμη και για όσους την απαξίωσαν και την λοιδώρησαν!

     Δωρικοί οι κίονες, δωρικός ο ρυθμός του Παρθενώνος, αυτού του πολιτιστικού «Έβερεστ» της ανθρωπότητος που δεν θα μπορούσαμε ποτέ να το φανταστούμε ως …ιωνικού ρυθμού, μας επισημαίνει ο μεγάλος Δάσκαλος Δημήτριος Λιαντίνης, στην εισήγησή του! Κι αυτή δεν ήταν η μόνη έμπνευση των Δωριέων Σπαρτιατών προς τον Ελληνικό αλλά και παγκόσμιο Πολιτισμό, όπως εισηγείται ο Δημήτριος Λιαντίνης. Ο ίδιος ο πυρήνας του φιλοσοφικού  λόγου εγκαταβιούσε στην Σπάρτη όπως αναφέρει σε διάλογο του «Πρωταγόρα» ο Πλάτων, μας ιστορεί ο Δημήτριος Λιαντίνης και μας υπενθυμίζει «Το λακωνίζειν εστί φιλοσοφείν» ως επίκεντρο του φιλοσοφικού στοχασμού.

     Και παρατηρεί ότι όταν Πλάτων, αυτός που θεωρούσε ως επιδίωξη το επίτευγμα μιας μακροημερεύουσας Πολιτείας, όπως ακριβώς ο Αδόλφος Χίτλερ, απέκλειε τους λογάδες «ποιητές» από το πρότυπο της δικής του κοινωνίας, ήταν προσηλωμένος στην έμπρακτη απαίτηση υπερνικήσεως της «ανάγκης» επέκεινα του απλού και αχρήστου «λόγου».

     Ο Δημήτριος Λιαντίνης, χρησιμοποιώντας τους ιταλικούς όρους «ordo» (τάξη) και «disciplina» (πειθαρχία) αναφέρεται στον …φασίστα Πλάτωνα και υπογραμμίζει ότι η υπεροχή της Σπάρτης ενυπήρχε στην συνείδηση των πολιτών της οι οποίοι θεωρούσαν εαυτούς δεσμευόμενους όχι από υπερκείμενους νομοφύλακες-εξουσιαστές αλλά από μία εσωτερική τάξη και πειθαρχία η οποία υπαγόρευε την αυτοδέσμευση έναντι του Νόμου ως κυρίαρχη προϋπόθεση πολιτειακής ευημερίας! Και αυτή η εσωτερική υπακοή στον Νόμο αναιρεί την ανάγκη εξωτερικού περιτειχισμού της πόλεως της οποίας οι πολίτες έχουν επίγνωση των υποχρεώσεών τους έναντι αυτής και εαυτών, καθιστώντας την Σπάρτη έξωθεν ατείχιστη ως «έσωθεν» απρόσβλητη.

     Η προσήλωση στην κατανίκηση του περιττού και στην ανταπόκριση στις απαιτήσεις της «ανάγκης», εδραιωμένες στην παιδεία, είναι το διαχρονικό δίδαγμα για την ευημερία της πολιτείας και των πολιτών. Ένα δίδαγμα καταγόμενο απευθείας από την αρχαία (και μόνη!) Ελλάδα, διαχεόμενο δια των αιώνων προς όλη την ανθρωπότητα, αναμένει την έμπρακτη υλοποίησή του από τις καθημαγμένες, σύγχρονες, κοινωνίες και αυτό το δίδαγμα μας μεταφέρει η εισήγηση του αειμνήστου Δασκάλου.

     Και αυτό το ανεκτίμητο μάθημα του Δημητρίου Λιαντίνη επικαιροποιείται από τις δεινές σημερινές υπελίξεις της ελλαδικής κοινωνίας η οποία εξατμίζεται μέσα σε πρωτοφανή απαιδευσία και τρυφή που αγγίζουν το όριο της αγελαίας αυτοχειρίας.

     Οψόμεθα!

Δευτέρα 6 Απριλίου 2020


ΓΑΛΛΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΡΟΛΟΓΙΑ 
ΤΟΥ "ΙΠΠΟΥ"
("CHEVAL")


     Στην Σχολή των «Ελλήνων Κενταύρων» αποδίδουμε τα δέοντα στο καθοριστικό  «εργαλείο» επικοινωνίας που συνιστά η γλώσσα και η ορολογία, ως βασικός άξων τεχνικών αναφορών, όπως η Ιππική και οι επιμέρους κλάδοι της. Δυστυχώς, στην Ελληνική γλώσσα εντοπίζονται ελάχιστες αξιόπιστες πηγές εκ των οποίων θα μπορούσε να αντληθεί μία έγκυρη ιππική ορολογία και, εκ της αρχής της λειτουργίας της Σχολής μας (2005) αναδιφήσαμε στις πλέον παραδεκτές πηγές ώστε, τόσον η προφορική όσο και η γραπτή διδασκαλία μας να δομείται επάνω σε μία «βάση» ορθής ιππικής ορολογίας.


     Μία από τις πηγές έγκυρης ιππικής ορολογίας και, μάλιστα, δίγλωσσης (Ελληνικά και Γαλλικά) αποτελεί και το, τρίτομο, «Λεξικόν, Γαλλοελληνικόν και Ελληνογαλλικόν,  Επιστημονικών και Τεχνικών Όρων» του λογίου Ταγματάρχη του Πυροβολικού Αντωνίου Θ. Ηπίτη, το οποίο εξέδωσε ο ίδιος ως Λοχαγός το 1895 και αφιέρωσε στον, επίσης, στρατιωτικό, Αντισυνταγματάρχη, πατέρα του.


     Εκ του Λεξικού αυτού παραθέτουμε το λήμμα «Ίππος» («Cheval») προς διευκόλυνση των ενδιαφερομένων για το συγκεκριμένο αντικείμενο. Δυστυχώς, η παλαιότητα αλλά και το πολύτιμο του αυθεντικού αντιτύπου δεν επέτρεψε μία καλύτερη φωτογράφιση των, ωστόσο αναγνωσίμων, σελίδων του, αιτούμενοι της επιεικείας των αναγνωστών μας.





Κυριακή 5 Απριλίου 2020

ΕΚΚΛΗΣΗ ΕΝΟΣ ΟΥΓΓΡΟΥ 
ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ!


     Ένας από τους πλέον δημοφιλείς Ούγγρους καλλιτέχνες της εποχής μας, ο Kőházy Ferenc FankaDeli, ευαισθητοποιημένος από την τραγωδία της σύγχρονης Ελλάδος, απευθύνει έκκληση σε όλους τους Έλληνες για την σωτηρία της Πατρίδος μας


     Το αξιοσημείωτο για εμάς τους Εφιπποτοξότες που έλκουμε την καταγωγή της Ομάδος μας από τον Ούγγρικο Οργανισμό "KASSAI" είναι ότι ο Kőházy Ferenc FankaDeli είναι ένας "δικός μας" άνθρωπος που εμπνέεται από την ιερότητα της Κοιλάδας του Οργανισμού την οποία επισκέπτεται.  


     Προσωπικός φίλος και θαυμαστής του Δασκάλου μας Kassai Lajos, o Kőházy Ferenc FankaDeli νιώθει τα νάματα του μεγάλου λαού του κάτω από τον ίδιο ουρανό που σκεπάζει τον παγκόσμιο Πρωταθλητή στη καθημερινή του δράση και καταυγάζει την απεραντοσύνη του μεγαλείου των Μαγυάρων σε όλη την Ευρώπη και τον κόσμο ολόκληρο.


     Kι "απαθανατίζοντας" την σοφία του Δασκάλου με την σύγχρονη Ουγγρική η οποία είναι  η εξέλιξη της αρχαιότερης γλώσσας, της Rovásirás, ο Kőházy Ferenc FankaDeli δείχνει την σχέση του με το "σκεπτικό" όλων όσων είχαμε την Τιμή αλλά και την ευτυχία να βρεθούμε στο ίδιο σημείο και να ακούσουμε τον ίδιο Δάσκαλο! 


     Παραδοσιοκράτης, όπως όλοι οι Ούγγροι, ο Kőházy Ferenc FankaDeli τιμά την πολεμική παράδοση του έθνους του την οποία θεωρεί ως "άξονα ζωής" κάθε πατριώτη.


     Λάτρης του συμβόλου της ιπποτρόφου Ουγγαρίας, ο  Kőházy Ferenc FankaDeli συνδέει την ύπαρξή του με το ευγενικό τετράποδο το οποίο μετέφερε στη ράχη του τον ανθρώπινο Πολιτισμό. 


     Αλλά, ο Kőházy Ferenc FankaDeli, ως Μαγυάρος, ταυτίζεται με κάθε τι που επισφραγίζει την καταγωγή του και, ως εκ τούτου και με το σπαθί!


     Και όχι μόνον με το σπαθί αλλά και με το Τόξο, ο Kőházy Ferenc FankaDeli, ως αυθεντικός Ούγγρος, παραμένει στο ιστορικό πλαίσιο των Μαγυάρων.


     Για τον Kőházy Ferenc FankaDeli, τα εθνικά του σύμβολα δεν είναι απλώς για το θεαθήναι αλλά, αποτελούν αφορμές καθημερινής διακονοίας και μαχητικής εφαρμογής, παράλληλα με τις καλλιτεχνικές του δραστηριότητες που βρίσκουν τεράστιαν απήχηση στην Ουγγρική νεολαία και όχι μόνον.


     Στο βιντεοσκοπημένο μήνυμά του, ο Kőházy Ferenc FankaDeli παραλληλίζει το έγκλημα που διεπράχθη εις βάρος της Ουγγαρίας, την "Συνθήκη" του Trianon με το κακούργημα που διαπράττεται εις βάρος της σημερινής Ελλάδος από εσωτερικούς προδότες κι εξωτερικούς, αδιαφορούντες, συνεργούς! Και, απροκάλυπτα καταγγέλλει την δημοκρατία επισημαίνοντας ότι "στάζει αίμα"! 


     Και με την τόλμη του ορθοτομούντος την πλατωνική πραγματικότητα, αυτός ο Ούγγρος, θέτει το ζήτημα της αντικαταστάσεως της τυραννικής δημοκρατίας!


     Ευγνώμονες προς τον σύγχρονο Φιλέλληνα Kőházy Ferenc FankaDeli, καλούμεθα όλοι οι Έλληνες να προβληματιστούμε από την ευγενή έκκλησή του για την οποία ο Πλάτων θα ήταν πολύ υπερήφανος ακούγοντας παραφρασμένη, δια ζώσης, την ρήση του:

"ΟΥΚ ΕΞ ΑΛΛΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΤΥΡΑΝΝΙΣ ΚΑΘΙΣΤΑΤΑΙ Ή ΕΚ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ"

["Πολιτεία" βιβλ. 8ο]





Σάββατο 4 Απριλίου 2020

ΔΟΚΙΜΗ ΤΡΙΩΝ ΤΟΞΩΝ


     Ο, σταθερά, αεικίνητος και δημιουργικός επικεφαλής του Παραρτήματος των "Ελλήνων Κενταύρων Κερκύρας, Συνασκούμενος Χριστόφορος Κασφίκης, αξιοποιεί την έξωθεν επιβαλλόμενη απραγία της "καραντίνας" του Corohoax για να διεξαγάγει μία συγκριτική δοκιμή Τόξων, βελών και τοξεύσεων, πολύ χρήσιμη για όλους μας, προσφέροντάς μας εν συνεχεία τα αποτελέσματα αυτής της δοκιμής. Τον ευχαριστούμε για τις σημαντικές παρατηρήσεις του όπως και για όλη την προσφορά του στην Τοξοβολία και στην Ομάδα μας!



     Μία και δεν κουνιέται φύλλο στο νησί αποφάσισα να κάνω ένα συγκριτικό τεστ σε τρία από τα τόξα που έχω στο τοξοβαστό μου.





Tα τόξα:

1. Kassai Βear 45#
2.Κassai Wolf III 43#
3. Szimeiszter, turkish bow 42#


Τα, επιμέρους, χαρακτηριστικά των τόξων :

1. Kassai Βear 45#
Ύψος χορδής: 1.40 μ.
Απόσταση χορδής από στέλεχος :23 cm
Οριακό άνοιγμα :32 ίντσες.


2. Κassai Wolf III 43#
Ύψος χορδής: 1.37 μ.
Απόσταση χορδής από στέλεχος :22 cm
Οριακό άνοιγμα :31 ίντσες.


3. Szimeiszter turkish bow 42#
Ύψος χορδής: 1.18μ.
Απόσταση χορδής από στέλεχος :17 cm
Οριακό άνοιγμα :30 ίντσες.




Τα βέλη που χρησιμοποιήθηκαν είναι :

     1.Carbon Easton powerflight 500 με 100 grain αιχμή και φυσικά φτερά shield 4 ich.
     2. Χειροποίητα βέλη bamboo με φυσικό φτερό parabolic 4 ich 100 grain αιχμή.
     3.Χειροποίητα βέλη κέδρου με φυσικό φτερό 7 Inc τύπου μπανάνα. 100 grain αιχμή.


Συνθήκες βολών:

Απόσταση βολής 10 μέτρα.
     Καιρικές συνθήκες: Οι βολές πραγματοποιήθηκαν 
με αίθριο καιρό 15C, άνεμο ΒΔ 3kt, και 74% υγρασία. 
Πραγματοποιηθείσες βολές ανά τόξο:30
Πραγματοποιήθηκαν βολές με δύο στιλ : δυτικός τρόπος (επαφή μάγουλο) και Mongolian style με έλξη μεταξύ τσάκρα λαιμού και ηλιακού πλέγματος.


Στόχος:
Υλικό στόχου : ψάθα.

Αποτελέσματα διάτρησης ανά βέλος και τόξο.

Δυτικός τρόπος τοξευσης :

1. Kassai Βear 45#

1. Carbon Easton powerflight 500 με 100 grain αιχμή και φυσικά φτερά shield 4 inch: 5,5 εκατοστά.
2. Χειροποίητα βέλη bamboo με φυσικό φτερό parabolic 4 ich 100 grain αιχμή: 4 εκατοστά
3. Xειροποίητα βέλη κέδρου με φυσικό φτερό 7 Inc τύπου μπανάνα. 100 grain αιχμή: 4,5 εκατοστά.

2.Kassai Wolf III 43#

1. Carbon Easton powerflight 500 με 100 grain αιχμή και φυσικά φτερά shield 4 inch: 6 εκατοστά.
2. Χειροποίητα βέλη bamboo με φυσικό φτερό parabolic 4 inch 100 grain αιχμή: 4 εκατοστά
3. Χειροποίητα βέλη κέδρου με φυσικό φτερό 7 Inc τύπου μπανάνα. 100 grain αιχμή:5 εκατοστά.

3. Szimeiszter turkish bow 42#

1. Carbon Easton powerflight 500 με 100 grain αιχμή και φυσικά φτερά shield 4 ich. :6 εκατοστά.
2. Χειροποίητα βέλη bamboo με φυσικό φτερό parabolic 4 inch 100 grain αιχμή: 4 εκατοστά
3. Χειροποίητα βέλη κέδρου με φυσικό φτερό 7 Inch τύπου μπανάνα. 100 grain αιχμή: 5 εκατοστά.


Mongolian style: Εδω τα νούμερα αλλάζουν δραματικά.

1. Kassai Bear 45#

1. Carbon Easton powerflight 500 με 100 grain αιχμή και φυσικά φτερά shield 4 inch: 6,5 εκατοστά.
2. Χειροποίητα βέλη bamboo με φυσικό φτερό parabolic 4 ich 100 grain αιχμή: 5,5 εκατοστά
3. Χειροποίητα βέλη κέδρου με φυσικό φτερό 7 Inch τύπου μπανάνα. 100 grain αιχμή: 6 εκατοστά.

2. Κassai Wolf III 43#

1. Carbon Easton powerflight 500 με 100 grain αιχμή και φυσικά φτερά shield 4 inch. :7.5 εκατοστά.
2. Χειροποίητα βέλη bamboo με φυσικό φτερό parabolic 4 inch 100 grain αιχμή.:5.5 εκατοστά
3. Xειροποίητα βέλη κέδρου με φυσικό φτερό 7 Inch τύπου μπανάνα. 100 grain αιχμή: 6 εκατοστά.

3. Szimeiszter turkish bow 42#

1.Carbon Easton powerflight 500 με 100 grain αιχμή και φυσικά φτερά shield 4 inch: 7 εκατοστά.
2. Χειροποίητα βέλη bamboo με φυσικό φτερό parabolic 4 ich 100 grain αιχμή: 5,5 εκατοστά
3. Xειροποίητα βέλη κέδρου με φυσικό φτερό 7 Inc τύπου μπανάνα. 100 grain αιχμή: 6 εκατοστά.



Παρατηρήσεις :

1. Kassai Βear 45#

Ένα τόξο το οποίο δεν έχει καμία σχέση με τον προκάτοχό του. Ελαφρύ όσον αφορά το βάρος έλξεως χορδής σου δίνει αρκετό χρόνο παραμονής στην φάση της μεγάλης έντασης. Τόξευση με λίγους κραδασμούς. Δυνατό χωρίς να τρομάζει τον χρήστη.


2. Κassai Wolf III 43#

Παλιά σχολή. Ένα τόξο που πρέπει να έχεις φάει καλά για να παίξεις μαζί του. Μπρουτάλ αίσθηση με αρκετά μεγάλο βάρος έλξεως χορδής θα ζορίσει μετά από λίγες βολές στην περιοχή της μεγάλης έντασης. Φουλ κραδασμοί θα ταλαιπωρήσουν την τοξοφόρο χείρα. Δυνατό αλλά μόνο για τοξότες που αντέχουν τα ζόρια.


3. Szimeiszter turkish bow

Ύπουλα δυνατό. Πανάλαφρο, 380 γραμμάρια, σου δίνει την αίσθηση ότι είναι για παιδάκια. Απεναντίας, είναι ταχύτατο. Με έλξη δακτυλίδι στο μάγουλο, τα βέλη πάνε καλά όχι όμως με τα τρία δάκτυλα όπου τα βέλη, ανεξαρτήτως υλικού, παρουσιάζουν μεγάλο παράδοξο. Στο Mongolian style όμως η ευθυβολία του με τράβηγμα τριών δακτύλων είναι παροιμιώδης. Απαλλαγμένο κραδασμών και με μικρό βάρος έλξεως χορδής δεν θα ταλαιπωρήσει τον τοξότη στην περιοχή της μεγάλης έντασης.




     Αυτα τα όμορφα εις την αυλή των  Κερκυραίων Κενταύρων και εις το ...επανιδείν! 























Με εκτίμηση.
Κασφίκης Χριστόφορος.