Θα πρέπει να έχεις Παιδεία πολεμικών τεχνών, αλλά και ...ευρύτερη, για να μπορείς να "αποκρυπτογραφήσεις" την προπονητική "μαεστρία" με την οποία ο Χριστόφορος Κασφίκης αναπτύσσει την τοξευτική δεξιότητα των μαθητών του στη Σχολή των "Ελλήνων Κενταύρων Κερκύρας"...
Θα πρέπει να έχεις βαθιά θεμέλια τοξευτικής προπονητικής για να καταλαβαίνεις την πρόοδο που επιτυγχάνεται στη Σχολή του Χριστόφορου Κασφίκη παρατηρώντας, κάθε φορά, το οπτικοακουστικό υλικό των δράσεών του.
Κυρίως, θα πρέπει να είσαι σε θέση να αντιληφθείς ότι σε μια Σχολή ΕΦΙΠΠΗΣ Τοξοβολίας είναι χρησιμότατη η λειτουργία ενός τμήματος το οποίο καλλιεργεί, αφιερωματικώς, την Τοξοβολία, έστω και στατική και να μπορείς να συνειδητοποιήσεις ότι κανείς προπονητής της ψευδεπίγραφης "ολυμπιακής" Τοξοβολίας "αγκυρωμένος" στις ..."επαφές" δεν μπορεί να συλλάβει το εύρος ελευθερίας χειρισμών της Ενστικτώδους Τοξοβολίας μέσα στο οποίο επιδιώκεται η ευστοχία της και το οποίο διδάσκει ο Εκπαιδευτής και όχι, απλώς, "προπονητής"...της "ολυμπιακής" Τοξοβολίας!
Λεπτομέρειες για τους ασχέτους αλλά παράμετροι που επιβεβαιώνονται και από την τελευταία Προπόνηση των "Ελλήνων Κενταύρων Κερκύρας" όταν "ο βοριάς πάγωσε τ΄ αρνάκια" κι απόμειναν να προπονούνται οι Κένταυροι!
Κάποτε, στη
χιονοσκέπαστη Κοιλάδα του Οργανισμού "KASSAI" με -20C ξεκινήσαμε την
Έφιππη Τοξοβολία κι από τότε νιώθουμε ότι το χιόνι ταιριάζει όσο τίποτε με την
πολεμική τέχνη μας! Αύριο στις 11:30 π.μ. Τιμής ένεκεν στο χιόνι, θα
οξυγονωθούμε στη δική μας Κοιλάδα προπονούμενοι σε ένα κατάλευκο, φυσικό,
περιβάλλον! Όσοι ενδιαφερόμενοι ας ενημερώσουν τον Αρχηγό μας στο 6942898982.
Προβλέπεται μια αξέχαστη εκπαιδευτική ημερίδα, με Έφιππη Τοξοβολία, Ιππασία,
Τοξοβολία αλλά και Σπαθιστικές Αποκρούσεις Βελών!
H εισαγωγήαπότην«Κλέφτρακίσσα» («La gazza ladra») τουGioacchino Rossini
Χωρίς ιδιαίτερη ομορφιά, η κίσσα, είναι κι αυτή ένα συμπαθέστατο πτηνό το οποίο με την συμπεριφορά του μας διασκεδάζει, έτσι όπως θέλγεται με άχρηστα, για την ίδια, αντικείμενα τα οποία αρπάζει με το ράμφος της μόνο και μόνο επειδή ...γυαλίζουν! Η λάμψη και μόνον αποτελεί για την κίσσα δόλωμα ...αρπαγής και, φυσικά, το πτηνό δεν μπορεί να αντιληφθεί ούτε το σκεπτικό, ούτε τις διαδικασίες κατασκευής του λάμποντος αντικειμένου το οποίο άλλοι δημιούργησαν! Και το ποθεί ανεξαρτήτως εάν της είναι κατανοητό και χρήσιμο, ή όχι!
Ομοίως και κάποιοι ανόητοι επιθυμούν να σφετερίζονται ακατανόητα κι άχηστα, γι΄ αυτούς πράγματα ή και Ιδέες, νομίζοντας ότι αυτά τους προσδίδουν αίγλη ή κύρος που στερούνται και που ουδέποτε θα αποκτήσουν!
Ο λόγος για όσους νομίζουν ότι "περιβαλλόμενοι" σπαράγματα Ιππασίας ή Έφιππης Τοξοβολίας χωρίς να μετέχουν της παιδείας αυτών των, πράγματι, λαμπρών πολιτιστικών αγαθών, αποκτούν σπουδαιότητα υπάρξεως, καταλήγοντας απλώς να εμφανίζονται ακόμη περισσότερο γκροτέσκοι, προσβάλλοντας βαναύσως αυτό το σημαντικό μέρος της παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς όπως η διεθνής "Unesco" έχει χαρακτηρίσει την Έφιππη Τοξοβολία.
Προσφάτως σημειώσαμε:
«ΠΡΟΣ ΑΠΟΦΥΓΗ ΧΛΕΥΗΣ…
Iδεαλιστική είναι η Σχολή των «Ελλήνων
Κενταύρων» και, στα δέκα επτά χρόνια της λειτουργίας της ουδέποτε κερδοσκόπησε!
Με επιδίωξή μας την ευημερία του Ίππου και την αφιλοκερδή διάδοση της Έφιππης
Τοξοβολίας προσφέρουμε δωρεάν γνώση κι εμπειρία επάνω στο εφιπποτοξοτικό μας αντικείμενο
και απορούμε με την νοοτροπία πολλών συμπαθέστατων Συνελλήνων οι οποίοι παρατηρώντας
το οπτικοακουστικό που αναρτούμε νομίζουν ότι μπορούν να το μιμηθούν χωρίς την
γνώση που απαιτεί η επιτυχής μίμησή του και χωρίς να μας ζητούν να τους βοηθήσουμε!
Και όχι, απλώς, αυτό…, αλλά αναρτούν και φωτογραφίες σε ειδικές σελίδες μέσων
κοινωνικής δικτυώσεως που όχι μόνον δεν κολακεύουν τους ίδιους αλλά απομειώνουν
και την Ελλάδα ως εφιπποτοξοτική χώρα!
Από πλευράς μας, προσπαθούμε να υπηρετούμε
μια πολεμική τέχνη με τον καλύτερο τρόπο, ασκούμενοι και μελετώντας το κάθε τι
που αφορά στον κύκλο των ενδιαφερόντων μας όπως αυτή την περίοδο που ερευνούμε τις
σπαθιστικές αποκρούσεις βελών συγγράφοντας κι ένα εγχειρίδιο το οποίο (και αυτό!)
θα αναρτηθεί σε ηλεκτρονική μορφή προς δωρεάν χρήση από κάθε ενδιαφερόμενο, όπως
ήδη έχουμε κάνει για ακόμη δέκα εκπαιδευτικά εγχειρίδια [https://www.greekcentaurs.org/istoriki-ereyna-historical-research]
τα οποία διατίθενται στο issuuπρος δωρεάν μελέτη. Και ήδη, για την
συγγραφή του τελευταίου μας εγχειριδίου μετρούμε ως Βιβλιογραφία 42 βιβλία, από
το 1615 μέχρι σήμερα, τα οποία κατεβάσαμε από την Βιβλιοθήκη της Ομάδος μας για
να αντλήσουμε πληροφορίες σχετικές με την άσκησή μας και τις παραμέτρους της.
Είναι, πράγματι λυπηρό να βλέπουμε εφίππους εν στάσει να υποδύονται τον …Εφιπποτοξότη
όταν δείχνουν ότι αγνοούν ακόμη και να «ανοίξουν» το Τόξο τους, είναι λυπηρό να
δεχόμαστε μηνύματα ομοτέχνων του εξωτερικού με χλευαστικά σχόλια διότι κάποιοι
νόμισαν ότι έμαθαν με …υπνοπαιδεία μια πολεμική τέχνη και μπορούν να εισπράξουν
τον θαυμασμό των θαμώνων των μέσων κοινωνικής δικτυώσεως, εισπράττοντας, τελικώς,
τον σαρκασμό τους! Άλλωστε η σημερινή γραικία χλευάζεται διεθνώς για πλείστα όσα,
ας μη της επιφυλάσσουν κάποιοι και περισσότερα!...»
Δυστυχώς, τα παραπάνω δεν έγιναν -και αυτά!- κατανοητά και η σκουπιδοθηρία των "like" στα μέσα κοινωνικής δικτυώσεως συνεχίζεται σε βάρος της Έφιππης Τοξοβολίας από εμμονικούς επιδειξιομανείς οι οποίοι νομίζουν ότι δια του θαυμασμού των αργοσχόλων θα αποκτήσουν, επί τέλους ...σχέση, αγνοώντας εν τη βλακεία τους ότι αν προορίζονταν να την αποκτήσουν θα την είχαν αποκτήσει προ πολλού και μάλιστα όχι επιδεικνύοντας μιαν υψηλή τέχνη σε ένα κοινό το οποίο αγνοεί τον Rossini και εκτιμά τον Καναράκη και την ..."Μπουρνουζοπετσέτα"!
Κρίμα που οι αφελείς ιθαγενείς δεν αντελήφθησαν ότι οι Μαορί δεν συγκινούνται από την "Τζιοκόντα", αλλά πιο κρίμα που δεν μπορούν να συναισθανθούν ότι δεν έχουν καμία σχέση με τον ...Leonardo da Vinci, αλλά το πολύ - πολύ με κανα-βίντσι μεταφοράς δεματιών με λαχανίδες!
Κατανοούμε, δε, απολύτως την δυσκολία της κίσσας να αντιληφθεί την Αξία των πραγμάτων αρκούμενη στην λάμψη τους, διότι, διαφορετικά θα ήταν ...αετός και ξέρουμε πολύ καλά ότι τα πλάσματα γεννιούνται και δεν γίνονται, λόγος, άλλωστε, για τον οποίον δεν προσπαθούμε να πείσουμε κανέναν και για τίποτε!
Σε κάθε περίπτωση, συνιστούμε σε όσους ιθαγενείς απομειώνουν την Ιππική και την Έφιππη Τοξοβολία αναρτώντας εμετικής "αισθητικής" φωτογραφίες που τις ευτελίζουν προς άγραν "like", να προτιμήσουν αναρτήσεις άλλου περιεχομένου, όπως, επί παραδείγματι, "selfies" που τους απεικονίζουν να μασούν ...κεμπάπ! Θα είναι πιο ειλικρινές και πλέον ωφέλιμο για την διαφήμιση, τουλάχιστον, του ...κεμπαμπτζίδικου! Και η κλέφτρα κίσσα μπορεί έτσι να ησυχάζει στη φωλιά της με κάτι που της "πάει" κι όχι με ό,τι γυαλίζει και την δείχνει ακόμη πιο ξένη με αυτό!
Ο Δάσκαλος Kassai Lajos, σ΄ αυτή την μνημειακή και "εκ βαθέων" εκφορά σοφού λόγου, αναφέρεται σε ό,τι ένας Εφιπποτοξότης πρέπει να ξέρει όχι μόνον κατά την διάρκεια της ασκήσεως της πολεμικής τέχνης του, αλλά και καθ΄ όλες τις στιγμές του βίου του, κυρίως σ΄ αυτές!
Σε μία δημόσια αντιπαράθεση, σε ένα από
τα μέσα κοινωνικής δικτυώσεως, ο Αρχηγός της Ομάδος διαφωνεί με έναν Συνασκούμενο
επί των όρων «σεμνότητα» και «ταπεινότητα» με τον Αρχηγό να κλίνει προς την
υιοθέτηση της «σεμνότητος» ενώ ο Συνασκούμενος να προτιμά την «ταπεινότητα».Ευσχήμως
ο Αρχηγός της Ομάδος προσπαθεί να πείσει τον συνομιλητή του επικαλούμενος επιχειρήματα
από λεξικά και ο συνομιλητής του τον …λοιδορεί! Καλότατος ο Συνασκούμενος αλλά
λίαν παρορμητικός, αποφεύγει να επικαλεσθεί επιχειρήματα και προτιμά την ειρωνεία
προς το πρόσωπο του Αρχηγού! Εκτροπή, αλλά …προσπελάσιμη! Ο Αρχηγός αντιπαρέρχεται
ευγενώς την εκτροπή του συνομιλητή του, επικαλούμενος πρόσθετα σημασιολογικά
επιχειρήματα αλλά ο συνομιλητής του όχι μόνον επαναλαμβάνει την λοιδορία του
αλλά αυτή τη φορά πολύ βαρύτερη! Και πάλι ο Αρχηγός παρακάμπτει την πρόκληση
του …θερμόαιμου συνομιλητή του έτοιμος να συνεχίσει την επί της ουσίας
επιχειρηματολογία του και, τότε, ο συνομιλητής του ξεστομίζει απροκλήτως, βαρύτατην
ύβρη η οποία δεν θίγει απλώς το πρόσωπο του Αρχηγού της Ομάδος αλλά την ίδια
την Αισθητική της ακοής που την υφίσταται!
Μετά ταύτα, ο Αρχηγός της Ομάδος καταθέτει
πρόταση διαγραφής του τρις εκτραπέντος, την οποία μελετούν, ο Ιδρυτής της Ομάδος,
ο Αρχηγός του Παραρτήματος της Καλαμάτας και ο επικεφαλής του Παραρτήματος Κερκύρας.
Και τα τρία Στελέχη της Ομάδος τοποθετούνται ως εξής: Ο Ιδρυτής της Ομάδος
θεωρεί ότι η σεμνότητα και όχι η ταπεινότητα πρέπει να χαρακτηρίζει έναν
πολεμιστή, αλλά απορρίπτει την πρόταση διαγραφής του παρεκτραπέντος. Ο Αρχηγός
του Παραρτήματος της Καλαμάτας δεν παίρνει θέση επί της σημασιολογικής ουσίας, αλλά προτείνει την διαγραφή του παρεκτραπέντος! Και ο επικεφαλής του Παραρτήματος
Κερκύρας επιλέγει την ταπεινότητα και απορρίπτει την διαγραφή του παρεκτραπέντος!
Τελικώς, με αναλογία δύο προς δύο, αλλά με
βαρύνουσα την γνώμη του Αρχηγού της Ομάδος η οποία αποτελεί προνόμιο του Αρχηγού της
ο οποίος είναι υπεύθυνος και για την σύνθεσή της, ο παρεκτραπείς διαγράφεται
και, «διαγραφή» από την Ομάδα των «Ελλήνων Κενταύρων» συνεπάγεται «δια βίου»!
Σκληρός νόμος, αλλά νόμος κι ο νόμος όπως έχει
στην Ομάδα των «Ελλήνων Κενταύρων» είναι απολύτως σεβαστός από όλους και, ειδικώς
από τα Στελέχη της τα οποία έχουν επίγνωση της διαφορετικότητος του «σκέπτεσθαι»,
κάτι που σέβονται, ενθυμούμενοι τους σοφούς λόγους του Γερμανού φιλοσόφου OttoDietrich«Δεν θέλουμε, απλώς, την ελευθερία της
προσωπικότητος του άλλου, αλλά την απαιτούμε»!
Γι αυτό και οι διαφοροποιημένες τοποθετήσεις
των τεσσάρων Στελεχών της Ομάδος που ανέδειξε αυτό το περιστατικό δεν κλονίζουν
καθόλου σχέσεις και απεριόριστες εκτιμήσεις προσώπων του ενός προς τον άλλο, διότι
η Ομάδα των «Ελλήνων Κενταύρων» πορεύεται επί του άξονος της αληθείας και της δικαιοσύνης,
αποβάλλοντας ό,τι και όποιον δεν μπορεί να συμπορευθεί μαζύ της επ΄ αυτού του άξονος.
Έτσι, ο ίδιος ο Ιδρυτής της Ομάδος ο οποίος
αγαπά τον διαγραφέντα στο πρόσωπο του οποίου αναγνωρίζει έναν ικανό πολεμιστή,
αποδέχεται, εν τέλει την απόφαση διαγραφής του στην οποία καταλήγει ο Αρχηγός της
Ομάδος, αναγνωρίζοντας το σκεπτικό του Αρχηγού που ορίζει ότι εάν αφήσουμε να
επιπολάζουν στην Ομάδα παρόμοια φαινόμενα, αργά ή γρήγορα, η διάλυσή της είναι
βέβαιη και συγχαίρει τον Αρχηγό τόσο για την επίκληση του ορθού σκεπτικού του, όσο
και για την γενναιότητά του να διαγράψει έναν Συνασκούμενο τον οποίο και αγαπά
και του οποίου πολλά πλεονεκτήματα παραδέχεται ακόμη και μετά την διαγραφή του!
Οι «Έλληνες Κένταυροι» επιλέξαμε εκ της ιδρύσεώς
μας να αποτελούμε μιαν αριστοκρατική και, σφοδρότατα, αντιδημοκρατική κοινότητα
ομοίων και ισοτίμων και αυτό το τηρούμε απαρεγκλίτως ανεξαρτήτως «κόστους»
απωλείας Μελών, διότι εκείνο που μας ενδιαφέρει δεν είναι το «πόσοι;», ούτε καν
το «που;», αλλά τοπ ο ί ο ι;… Άλλωστε και προσφάτως αποχαιρετίσαμε, "δι ευχών", κάποιους ασύμβατους με τις Αξίες και τις αρχές της Ομάδος μας οι οποίοι θέλησαν να εισέλθουν, αλλά δεν πρόσεξαν τους πασιφανείς και δημοσιοποιημένους Κανόνες Λειτουργίας της, νομίζοντας ότι εισέρχονται στο ..."Συμβούλιο της Επικρατείας"!
Και …αλλ' οἴμοι (αλλοίμονο!) εάν καταντήσουμε
παρόδιο καλντερίμι της δυσώδους δημοκρατίας των γραικύλων διότι, τότε, δεν θα αισχυνόμεθα
μόνον για τους, αναισχύντως σοδομιζόμενους,
πολιτειακούς ταγούς όπως τώρα, αλλά και για τους ίδιους τους εαυτούς μας!
Όταν, πριν αρκετά χρόνια (2005), ο
εξαιρετικός φίλος μου Δάσκαλος του TaiChi Πλούταρχος Βλαχόπουλος μου δώριζε
το καταπληκτικό βιβλίο του δικού του Δασκάλου GrandmasterChenZhenglei και MasterLimingYue, με τίτλο «TaiChiforHealth», ούτε εκείνος ούτε εγώ φανταζόμασταν τις …συνέπειες διότι εγώ δεν
εναποθέτω …αδιάβαστα τα βιβλία που μου δωρίζουν, αλλά τα διεξέρχομαι βιώνοντας
το περιεχόμενό τους. Και το συγκεκριμένο βιβλίο με την εξαιρετική διδασκαλία
του TaiChiμε κράτησε για πάντα μελετητή του,
αλλά κι εκτελεστή των ασκήσεών του με αποτέλεσμα, ευεργετικότατο μάλιστα, να
έχω υιοθετήσει στην καθημερινότητά μου πολλά διδάγματά του μεταξύ των οποίων
και την κυματοειδή κίνηση των χεριών που την «επικαλούμαι» ενστικτωδώς στην
στρογγυλή κίνηση την οποία απαιτεί η Ιππική όταν επικοινωνούμε με τον Ίππο ή
όταν είμαστε κοντά του. Όμως, απ΄ ό,τι φάνηκε, από το συγκεκριμένο αυτό βιβλίο,
ενέγραψα στη μνήμη μου και πολλά ακόμη τα οποία «ανεδύθησαν» ενστικτωδώς, κατά
την διάρκεια της εισαγωγικής φάσεως της ασκήσεως των σπαθιστικών αποκρούσεων
βελών που έγινε με «γυμνά» χέρια και χωρίς Σπάθη. Στο πλαίσιο, λοιπόν, της
πρακτικής μελέτης του ως άνω συγγράμματος, επέμεινα στην κατανόηση της
διαχειρίσεως των άκρων χειρών και αυτού το οποίο, στις ανατολικές πολεμικές
τέχνες ονομάζεται shutoή shoudao, δηλαδή, την «κόψη» της παλάμης
όταν αυτή κινείται για να «κόψει» και όχι, απλώς, να πλήξει. Κι αυτό άφησε τις
«εγγραφές» του γενικότερα στη μνήμη και, ειδικότερα, στην μυική. Έτσι, κατά την
διάρκεια της ασκήσεως (δια «γυμνών» χειρών) κι ενώ είχα βρει έναν καλό ρυθμό
ασφαλών αποκρούσεων (ανακατευθύνσεων) των βελών με την κυρίως επιφάνεια της
παλάμης, ξαφνικά και εντελώς ασυναίσθητα επανήλθε αυτοκλήτως στη «μνήμη»το shuto/ shoudaoμε μία «απρόσκλητη» κόψη (και όχι
επιφάνεια παλάμης να τσακίζει στα δύο τον κορμό του, ευτυχώς, ξύλινου(!) βέλους
όταν αυτό μπήκε στο χειριστικό μου βεληνεκές!
Τι ακριβώς συνέβη εκείνη την στιγμή και,
ουσιαστικώς, χάθηκε ο ενστικτώδης «συντονισμός» κινήσεων κι επιλογής μέσου
(επιφανείας της παλάμης); Τι συνετέλεσε ώστε ένας καλώς λειτουργών ανθρώπινος
οργανισμός να υποστεί μερικό «εκτροχιασμό» και να επιτρέψει σε «μνήμες» να τον
οδηγήσουν στο λάθος της ακούσιας αλλαγής «μέσου» ώστε αντί της επιφανείας της
παλάμης να χρησιμοποιήσει την κόψη της και το ένστικτο, το οποίο αριθμείται ως
«ένα» να εμφανισθεί με ένα επιπρόσθετο, αθέατο, «ego» το οποίο αναδύεται
από την αφάνεια και τεκμηριώνει την ύπαρξή του με την κοστοβόρα συνέπεια της
θραύσεως του βέλους; Τελικώς, πόσα …ένστικτα διαθέτουμε και σε ποιο, απ΄ όλα,
δίνουμε προτεραιότητα;
Η
περίπτωση μας παραπέμπει, σχεδόν, δύο αιώνες πίσω (1843) όταν ο Άγγλος γιατρός ArthurWiganδημοσίευσε ένα «ιντριγκαδόρικο» σύγγραμμα με τίτλο «Η διϋκότητα του νου» («The Duality of the Mind»). Ο Άγγλος
γιατρός είχε την εμπειρία της νεκροτομήσεως ενός φίλου του στον οποίο διεπίστωσε
την ύπαρξη μόνον ενός εγκεφαλικού ημισφαιρίου ενώ ο νεκρός καθ΄ όλη την διάρκεια
του βίου του υπήρξε απολύτως φυσιολογικός κατά την συμπεριφορά του και, μετά από
επισταμένη μελέτη του φαινομένου, το 1860, ο ArthurWiganκατέληξε
στο ρηξικέλευθο συμπέρασμα ότι οι άνθρωποι διαθέτουν …δύο εγκεφάλους, οι οποίοι,
φυσικά είναι τα κέντρα υποδοχής πληροφοριών βάσει των οποίων διαμορφώνεται και
το ένστικτο που αφορά στο ζήτημα που εξετάζουμε και που, αν δεχθούμε το συμπέρασμα
του Άγγλου γιατρού, ίσως έχουμε ένα βάθρο συλλογιστικής, έστω και με την ασταθέστατη
ισορροπία της αντιεπιστημονικής γενικεύσεως του ArthurWigan. Όμως, τα πράγματα είναι
αρκετά διαφορετικότερα…
Το ένστικτο φαίνεται να είναι, μάλλον, έ ν
α, όμως οι φερόμενες «εγγραφές» και «φορτίσεις» του είναι ασφαλώς πολλές και
ποικίλες, διαμορφώνοντας το «προφίλ» του αναλόγως την περίσταση. Και το ζήτημα
του … διαρκούς «καλιμπραρίσματος», της αναρρυθμίσεως, του ενστίκτου φαίνεται
εντελώς ανυπόστατο αφού, εκείνο που το χαρακτηρίζει είναι το ανεξέλεγκτο και η
βελτιστοποίηση των αντανακλαστικών την οποία επιδιώκουμε με την συγκεκριμένη
άσκηση εδράζεται επ΄ αυτού τούτου του ανεξέλεγκτου ενστίκτου!
Πως, όμως θα αποφύγουμε την …χειρουργικήν
επιλογή συγκεκριμένων παραμέτρων του ενστίκτου και την αποφυγή άλλων,
ανεπιθυμήτων; Πως θα αποφύγουμε το …σπάσιμο κι άλλων των βελών; Μάλλον,
αφήνοντας ελεύθερο το ένστικτό μας να …σπάσει κι άλλα! Η φυσιολογία των
πλασμάτων, καλώς ή κακώς, δεν συγχωρεί σε αυτόν τον ευαίσθητο και καθοριστικό
τομέα, στο ένστικτο, την εισχώρηση παρόμοιων «διορθωτικών νυστεριών» εάν,
βεβαίως, δεν αναφερόμαστε σε οργουελλιανές μεταλλάξεις οι οποίες, άλλωστε,
είναι και του συρμού στην εποχή των ανατριχιαστικών σιωνιστικών σεναρίων που
μας κυκλώνουν!
Στη σταθερή «τροχιά» του υψηλού Ήθους και του αυστηρού
αυτοσεβασμού, της αλήθειας και της δικαιοσύνης, ανελίσσεται η Ομάδα των «Ελλήνων
Κενταύρων», ακριβώς, όπως την θέλει ο Ιδρυτής και τα Στελέχη της, κυρίως ο
αριστοκρατικός χαρακτήρας της που υπογραμμίζει την πολεμική της «ψυχή»!
Με αδιαμφισβήτητο τεκμήριο τις πρόσφατες εσωτερικές της εξελίξεις
η Ομάδα των «Ελλήνων Κενταύρων» αποδεικνύει ότι θα δείχνει πάντα την «εξώπορτα»
σε όσους δεν αντιλαμβάνονται ότι βρίσκονται σε μιαν «Οικογένεια» χρηστών
Συνασκουμένων οι οποίοι σιχαίνονται εγωισμούς, διαιρετισμούς, σεχταρισμούς, παραγοντισμούς,
τοπικισμούς, αρχομανίες, απειθαρχίες, υπεροψίες, αγένειες και , εν γένει,
γραικυλισμούς που χαρακτηρίζουν την άρρωστην αγέλη των ανελληνίστων δολοφόνων
του …Καποδίστρια οι οποίοι επιμένουν να στιγματίζουν την, πάλαι, Ελλάδα ως τόπο
αθλιότητος!
Έχοντας, πλέον επιτύχει την απόλυτη συνταύτιση των αξιακών
συντεταγμένων του Ιδρυτή και των Στελεχών της Ομάδος και με πεντακάθαρο «τοπίο»
οι «Έλληνες Κένταυροι» πορευόμεθα όλβιοι στον 17ο χρόνο λειτουργίας ενός
πρωτοποριακού έργου συνεισφέροντας με αυτοπειθαρχία κι ευγένεια, αφιλοκερδώς
και αυτοθύτως, στον ανθρώπινο πολιτισμό!