Πέμπτη 19 Ιουλίου 2018

ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ 
ΤΩΝ 
"ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ ΧΑΛΚΙΔΟΣ"


     Συνεπής στα καθήκοντά του να διατηρήσει "αξιόμαχα" για Έφιππη Τοξοβολία τα υπέροχα τετράποδα της Κοιλάδος της περιοχής του,  ο Αρχηγός του Παραρτήματος των "Ελληνων Κενταύρων Χαλκίδος" Εφιπποτοξότης Γεώργιος Σταυριανόπουλος - Ιφικράτης, συνέχισε και σήμερα τις καλπαστικές του εξόδους στον ...αεροδιάδρομο του ιδανικού κτήματος της Ιππαγωγού κ. Μάρθας Κοκκονίδου.


     Προοδεύοντας σημαντικά στη σχέση του με τον Ίππο, ο Αρχηγός του Παραρτήματος των "Ελλήνων Κενταύρων Χαλκίδος"  επινοεί και δικές του μεθόδους διορθώσεως συμπεριφορικών σφαλμάτων των τετραπόδων που ιππεύει μη διστάζοντας να εφαρμόσει και ρηξικέλευθες μεθόδους, όπως αποκαλύπτονται και στην παραπάνω φωτογραφία όπου τον βλέπουμε να τοξεύει διατηρώντας τις ηνίες στην έλκουσα χείρα προς αποτροπή εκτρεπτικής τάσεως του Ίππου μετά την άφεση του βέλους.


     Η ίδια η ικανότατη Ιππαγωγός δεν παραλείπει να προπονείται και να βελτιώνει την "εικόνα" της σε κάθε Προπόνηση.


     Σε λίγες ημέρες θα επαναληφθεί η ομαδική επίσκεψή μας και Προπόνηση στο συγκεκριμένο χώρο ώστε να απολαύσουμε και πάλι την υπέροχη προηγούμενη εμπειρία που βιώσαμε. Μείνετε συντονισμένοι όλοι οι "Έλληνες Κένταυροι" και με το  σακίδιό σας ...έτοιμο.



WORLD CHAMPIONSHIP IN POMAZ

     In 1994, I created the ‘rule system’, which was the basis for organizing the first horsearchery competition in the Kassai Valley. In 1995, the challenge became international. 

     The Kassai-system grew in Hungary and slowly but surely all over the world. Hungarians have become exemplary in horsearchery. Horsearchery turned into one of the official disciplines within equestrian, as well as within archery sports first time in Hungary.

     It has been given a place in university education and finally after three long decades of hard work it became part of the Hungarian cultural heritage, a sport was born which was Hungarian in every way as a result of determined hard work and with exemplary co-operation. Many have joined, many have copied and many have created different systems.

     After learning the basic knowledge, one of my German students announced that he would create his own system.

     He figured out a devilish plan. He made some changes to the discipline I created, so it can’t be compared with the original, then started to make it popular, even in Hungary. He had unambiguously divided horseback archery, that had developed unitedly so far. 

     So now there is the original Hungarian system called Kassai and a German system with the name of Hungarian.

     I have tried unsuccessfully in several international competitions, to restore the original system, trying to convince the organisers that if the track was used in its original form, the two systems would be compatible and competitors could measure their skills across a wider range, which would be better for their development. 

     What is billed as the first open horseback archery World Championship is to be held in Pomaz this year. Everyone with even a little knowledge of the history of the sport will know, that this is neither ‘the first’ nor is it ‘open’!  As a result of this and similar misunderstandings, the Equestrian Federation and the Archery Federation have refused to support the event, there was no negotiation with me, the Horsearchery branch leader.

     In 2014, when I hosted an open world championship, I announced that all Hungarian riders with shooting 180 points or more had the opportunity to take part, according to his or her performance, regardless of their relationship with me. Being a world championship is a qualification with competitors being recognised for their ability rather than being invited, because of a specific relationship with the organiser.

     The event in Pomaz would have been a great opportunity for returning to its master, that which was stolen, that is the Kassai system in its original form as part of the Hungarian cultural heritage, a Hungaricum and as an original Hungarian system. Allowing for the best Hungarian horseback archers to be compared against the world rankings for every competitor on the field.

     The championship organisers, however, chose the malformed version.

     If the organizers had used just a fraction of their efforts to represent Hungarian interests, we could have achieved international success at the closing ceremony.

     Unfortunately, the organisers of the event in Pomaz are neither morally nor professionally fit to fulfil this task. What is remarkable is the overwhelming validation of their self-interest, they accessed significant donations even so the Equestrian and Archery Federation refused to support them. The organisers made the `Trojans pay for the wooden horse`.

     It's a young, wonderful sport, working together, we could achieve greater results and let more people to participate in horsearchery competitions at a higher level. My desire for openness and cooperation is unchanged. We have to strive to move together not apart, I refuse to fight anyone, but for my values ​​I will stand and look for those who will be my companions in this challenge. If the original Hungarian system is placed next to the Polish and the Korean, all the riders will win.

Horsearchery till death!

Kind Regards,

Kassai Lajos
Kaposmérő, 17. 07. 2018.July 17.




EZ IS TANIT? AZ ISTENIT!

1994-re hoztam létre azt a nevemet viselő szabályrendszert, ami alapján megrendezhettem az első lovasíjász versenyt a völgyben. 1995-ben már nemzetközivé vált a megmérettetés.

A Kassai-rendszer kezdetben Magyarországon, majd lassan, de biztosan az egész világon kezdett egyre népszerűbbé válni. A magyarok követendő példává váltak a lovasíjászat terén. Elsőként került hazánkban a lovas szakágak és az íjász szakágak közé. Helyet kapott az egyetemi oktatásban, a magyar szellemi kulturális örökség részévé vált, majd három évtized szívós kitartó munkájának köszönhetően bekerült a hungarikumok sorába.

Megszületett egy minden ízében magyar sport. Sokak elszánt munkájának eredményeként, széthúzás nélkül, példaértékű összefogással. Sokan csatlakoztak, sokan másolták és sokan hoztak létre ettől eltérő rendszereket.

Egy német tanítványom az alapok megszerzése után bejelentette, hogy saját rendszert fog megalkotni. Vargha Balázs örökérvényű két mondatát juttatta az eszembe: Ez is tanít? Az istenit!

Ördögi tervet eszelt ki. Az általam létrehozott pályát ugyan csekély mértékben, de megváltoztatta annyira, hogy az eredetin indulók pontszámaival már ne lehessen összevetni, majd magyar néven kezdte népszerűsíteni, helyi kiszolgálóinak köszönhetően még hazánkban is. Az addig egységesen fejlődő lovasíjászatot teljesen indokolatlanul szekértáborokra bontotta, melyek teljesítménye ezek után már nem volt egymással összevethető.

Tehát van egy eredeti magyar rendszer Kassai néven és van egy magyar névvel ellátott német rendszer.

A létrejött párhuzamos univerzumok között kezdetektől fogva szeretném megteremteni az átjárást az eredeti rendszer visszaállításával. Több nemzetközi megmérettetésen kísérletet tettem rá, hogy meggyőzzem a szervezőket, ha a pályát eredeti állapotában használják, a rendszerek kompatibilissé válnak. Ezáltal a versenyzők egy sokkal szélesebb táborban mérhetik össze tudásukat, ami így jobban szolgálja fejlődésüket. Próbálkozásaim eddig eredménytelennek bizonyultak.

Az idén Pomázon megrendezett, elsőként és nyíltként meghirdetett lovasíjász világbajnokságról mindenki tudja, aki egy kicsit is járatos a sportág történelmében, hogy nem ez volt az első és mindenki tudja, aki egy kicsit is közelebbről ismeri a szervezést, hogy nem volt nyílt. Ezek és hasonló átgondolatlanságok miatt utasította el a rendezvény támogatását a Lovas Szövetség, és az Íjász Szövetség is. Velem, szakági vezetővel pedig semmilyen tárgyalás nem folyt.

2014-ben, amikor nyílt világbajnokságot rendeztem, a magyarok bejutása 180 pont felett volt meghatározva. Vagyis az általam meghirdetett versenyen minden magyar lovasíjásznak lehetősége volt részt venni, aki eléri ezt a teljesítményt, függetlenül attól, hogy jó viszonyt ápol-e velem vagy sem. Ugyanis egy világbajnokságon való részvétel feltétele a kvalifikáció.

Azok, akik világbajnokságok szervezésére adják a fejüket, nem szimpátia vagy unszimpátia alapján hívnak meg versenyzőket, hanem szigorúan szakmai előmenetelük szerint.

A pomázi rendezvény egy kiváló lehetőség lett volna arra, hogy a lopott holmi visszakerüljön a gazdájához, hogy a Kassai-rendszer valóban eredeti formájában, mint a magyar szellemi kulturális örökség része, mint hungarikum, mint eredeti magyar rendszer működjön. Egyszerre lehetővé téve a legjobb magyar lovasíjászok jelenlétét és a pályán induló minden versenyző számára a világranglistán való megjelenést. A rendezők ennek ellenére mégis az eredeti torz változatát választották.

Ha a szervezők annak az energiának a töredékét a magyar érdekek képviseletére fordítják, amit az öntömjénezésükbe öltek, a záróünnepségen egy közös nemzetközi sikert könyvelhettünk volna el. Sajnos ez a garnitúra sem morálisan, sem szakmailag nem nőtt fel erre a feladatra. Ami viszont figyelemre méltó bennük, az az önös érdekeik mindenkin átgázoló érvényesítése. Jelentős állami dotációhoz jutottak még úgy is, hogy mind a lovas, mind az íjász szövetség elzárkózott támogatásuktól. Rafináltságukat fémjelzi, hogy a trójaiakkal fizettették meg a falovat.

Egy fiatal, csodálatos sportról van szó. Együttműködve nagyobb eredményeket tudnánk elérni és sokkal több ember számára tudnánk lehetővé tenni a lovasíjász versenyeken való magasabb színvonalú részvétel lehetőségét. Szándékom a nyitottságra és az együttműködésre változatlan.

A dolgok összefogására és nem azok szétszórására kell törekednünk. A megoldást nem egy ellenségkép vizionálásában látom, hanem a tájékoztatásban. Nem vagyok hajlandó senki ellen küzdeni, de értékeinkért ki fogok állni és keresni fogom azokat, akik társaim lesznek ebben a kihívásban. Ha a lengyel és a koreai mellé az eredeti magyar rendszer kerül, azzal minden lovasíjász nyerni fog.

Mindhalálig lovasíjászat!

Baráti üdvözlettel:

Kassai Lajos 
Kaposmérő, 2018. július 17.

Τρίτη 17 Ιουλίου 2018

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ 
ΠΡΟΣ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΛΗ 
ΤΩΝ 
"ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ"


Αγαπητοί Συνασκούμενοι,

     Σήμερα στάλθηκε στον καθένα από σας ενημερωτικό, εκτενές μήνυμα, σχετικό με την έναρξη γυρισμάτων ιστορικού ντικιμαντέρ στο οποίο καλείσθε όλοι να εργασθείτε επ΄ αμοιβή. Ως εκ τούτου θα πρέπει να ελέγξετε τις ηλεκτρονικές γραμματοθυρίδες σας και, εάν δεν το λάβατε, ενημερώστε την ηλεκτρονική γραμματοθυρίδα της Ομάδος ή καλέστε το 6977764737 ώστε να επαναληφθεί σωστά η αποστολή.



ΙΠΠΙΚΗ = ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ


     Στην σημερινή μας ημερίδα τα δύο κορίτσια μας φρόντισαν να προετοιμάσουν τον Ίππο με την Χρυσούλα μας να μεταδίδει γνώσεις ιπποκομίας στην πιο αρχάρια μαθήτρια μας την Γεωργία.


     Μόλις και οι τρεις ωραίες παρουσίες ήταν έτοιμες ξεκίνησαν τα μαθήματα με την Χρυσούλα σαν πιο προχωρημένη να προηγείται. Στο σημερινό μάθημα υποδείχθηκε στη Χρυσούλα η σημασία των πελμάτων στους αναβολείς και τον ρόλο που παίζουν στην καλή ισορροπία για τον ανακουφιστικό τροχασμό.



     Εφόσον προηγήθηκαν ορισμένες ισορροπιστές ασκήσεις η μαθήτρια μας δεν δυσκολεύτηκε να κάνει ένα σημαντικό βήμα προόδου που θα την βοηθήσει για στην επόμενη της εκπαίδευση.



     Επόμενη μαθήτρια για σήμερα ήταν η Γεωργία που παρά την κόπωση που έχει λόγο των συνεχόμενων προπονήσεων της η αυτοπειθαρχία που δείχνει την βοηθά να βελτιώνεται και να προοδεύει σε αυτήν την δύσκολη τέχνη την Ιππική.



     Διότι, η ιππική και η απειθαρχία μοιάζουν με δύο ανθρώπους που μισούνται με ένα ενστικτώδες μίσος και που όταν συναντηθούν στον ίδιο δρόμο, ο ένας από τους δύο θα πρέπει να παραμερίσει.



Εφιπποτοξοτικά!

Κωνσταντίνος Δαμιανάκης, 
Αρχηγός Ομάδος.

Δευτέρα 16 Ιουλίου 2018

ΜΙΚΡΟ ΒΙΒΛΙΟ - ΜΕΓΑΛΟ ΔΙΔΑΓΜΑ


     λυκά" κιτρινισμένα τα φύλλα του, εμφανισιακώς ασήμαντου, αυτού βιβλίου του Winston L/ King που εκδόθηκε το 1993 στις Η.Π.Α. και τιτλοφορείται "ZEN και ο δρόμος του σπαθιού".


     Ένα χαρτόδετο βιβλίο σχήματος "τσέπης", τυπωμένο σε φτηνό δημοσιογραφικό χαρτί το οποίο, όμως, προσεγγίζει και αναλύει διεξοδικότατα το Ιαπωνικό σπαθί και ως αντικείμενο και ως χρήση, ξεκινώντας από την μεταλλουργική κατεργασία του και πάντοτε μέσα στο πλαίσιο της ζενικής υποστάσεώς του. 


     Ο συγγραφέας του βιβλίου εκπλήσσει με την διεξοδικότητά του όχι μόνον σε ό,τι αφορά στο ίδιο το σπαθί αλλά και στις παραμέτρους που το "αγγίζουν", όπως, επί παραδείγματι, στην ένδυση του Σαμουράι, φέροντος. Όμως, όπως θα δούμε εν συνεχεία, η έκπληξή μας από την διεξοδικότητα του συγγραφέως θα ενταθεί ξεφυλλίζοντας το βιβλίο αυτό εξάγοντας και το τελικό "δίδαγμα".  


     Επιστρέφοντας στην ανάπτυξη του κυρίως θέματος, του σπαθιού, ο Winston L. King ανατέμνει κάθε συνθέτον μέρος του και περιγράφει λεπτομερώς κάθε κατασκευαστική "πτυχή" του στον αναγνώστη του.


     Επίσης, ο συγγραφέας δεν παραλείπει να παραθέσει και αναφορές στις "φόρμες" που διέπουν την χρήση του Ιαπωνικού σπαθιού και όχι μόνον...


.     ..Υπεισέρχεται ακόμη και στο τελετουργικό της τελετουργικής αυτοκτονίας και του "σεπούκου" στο οποίο "πρωταγωνιστεί" το Ιαπωνικό σπαθί, καλύπτοντας και αυτή την "σκοτεινή" πλευρά του κυρίως θέματος στο οποίο, όμως, δεν αρκείται...


     Ο συγγραφέας, πολύ ορθά, δεν θεωρεί το Ιαπωνικό σπαθί ανεξάρτητο από το ζενικό περιβάλλον του, δεν το βλέπει αποκομμένο από το πλαίσιο που το περιβάλλει και το εγκολπώνεται, γι αυτό και αφιερώνει πολλές από τις 267 σελίδες αυτού του βιβλίου σε μία ευρύτητα παραμέτρων που πλαισιώνουν το Ιαπωνικό σπαθί. Έτσι, δεν παραλείπει να αναφερθεί και να περιγράψει κι ένα Ιαπωνικό ...κάστρο μέσα στο οποίο αναπτύσσεται και η "φιλοσοφία"  δημιουργίας αλλά και χρήσεως του κυρίως θέματος αυτού του βιβλίου. Πόσο διεξοδικός, λοιπόν, ο συγγραφέας ο οποίος, όμως, ξεπερνά κάθε προσδοκία, αφού... 


...αφού δεν διστάζει να μας μεταφέρει και στη "φιλοσοφία" των εφορμήσεων των Kmikaze στη μάχη του Ειρηνικού αναπτύσσοντας την εξέλιξη του πολεμικού πνεύματος των σπαθηφόρων Samurai στον 20ό αιώνα. Τι πληρότητα συγγραφικής θεάσεως για ένα τέτοιο θέμα... Πόσα "πράγματα" , επιπλέον του κυρίως θέματος, "σαρώνει" το βλέμμα του συγγραφέως για να σκιαγραφήσει το αντικείμενο του τίτλου του και πόσα "πράγματα" μας διδάσκει να κατέχουμε προκειμένου να διακονούμε σωστά το αντικείμενο που μας ενδιαφέρει...


     Στην Έφιππη Τοξοβολία, αυτή την αρχέγονη πολεμική "τέχνη των τεχνών" τα "πράγματα" γίνονται ακόμη πιο απαιτητικά από όσα στην περίπτωση του Ιαπωνικού σπαθιού. Διότι, ενώ το Ιαπωνικό σπαθί αφορά σε έναν λαό, η Έφιππη Τοξοβολία αφορά σε πάμπολλους, με διαφορετικά έθη και ήθη, με διαφορετικές αντιλήψεις περί πολεμικής αρετής, με διαφορετική μαχητικότητα, κυρίως δε, με διαφορετική προέλευση και Ιστορία. Σαν πόσα "πράγματα", λοιπόν, θα πρέπει να κατέχει ο Εφιπποτοξότης για να υπηρετήσει σωστά την τέχνη του... 


Κυριακή 15 Ιουλίου 2018

ΑΠΟ ΤHΝ ΠΑΝΔΑΙΣΙΑ ΤΗΣ "ΑΥΛΗΣ" 
ΤΩΝ 
"ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ ΚΕΡΚΥΡΑΣ"


     Κάθε φορά που λαβαίνουμε την Αναφορά και το οπτικοακουστικό υλικό από Προπόνηση των "Ελλήνων Κενταύρων Κερκύρας", ο νους μας πηγαίνει σε κάποιες αράδες από τον πρόλογο  ενός καλογραμμένου διηγήματος της Μαριάνθης Μαστρονικόλα-Γουλέ με τίτλο "Εγκλωβισμένοι σ' έναν Μύθο", όπου η συγγραφέας σημειώνει: "Οι καταστάσεις τις οποίες αντιμετωπίζουν οι ήρωές μας μοιάζουν μυθικές, πλαστές, όμως ποιος μπορεί να πει με βεβαιότητα τι είναι αλήθεια και τι όχι;".


     Διότι, πράγματι τα όσα βλέπουμε να γίνονται σ΄ αυτό τον ιδανικό προπονητικό χώρο μας κάνουν να απορούμε για το αν βλέπουμε "δράση on camera" ή σκηνοθέτημα ...φελινικό με εικονολήπτρια μια Leni Riefenstahl.


     Βαθύτατα ανθρώπινη η δραστηριότητα του Παραρτήματος των "Ελλήνων Κενταύρων Κερκύρας" αλλά και  ...υπερβατική, γράφει τον επίλογο κάθε εβδομάδος των Μελών της με μία ομαδικήν επαναφορά στην ιδανικήν ευωχία μιας δυναμικής συνασκήσεως αλλά και ιδανικής χαλαρώσεως σε πλήρη ισοζυγή αναλογία.


     Η προσωπική διαυγής αλλά και βαθειά κουλτούρα του επικεφαλής του Παραρτήματος, Χριστόφορου Κασφίκη είναι διάχυτη σε όλο το έργο αυτού του μικρού εργαστηρίου Πολιτισμού.


     Κι αυτή η κουλτούρα είναι το ουσιαστικό προσόν καθενός που θέλει να αποτελεί διάκονο μιας πολεμικής τέχνης.


     Κι έτσι, όλοι οι ευτυχείς "Έλληνες Κένταυροι Κερκύρας" μπορούν να προοδεύουν ομαδικώς απολαμβάνοντας τα όσα αυτή η "αυλή" ανιδιοτελώς τους προσφέρει....


...ενώ εμείς τους χαιρόμαστε κάθε φορά που τους βλέπουμε να ανοίγουν τις χορδές των Τόξων τους ολοένα και αποτελεσματικότερα, επιτυγχάνοντας στόχους ζωής και πέραν της Γραμμής Βολής.


Σάββατο 14 Ιουλίου 2018

 ΑΛΛΗΓΟΡΙΚΑ ...ΕΞΑΓΟΜΕΝΑ


     Σε ένα από τα ωραιότερα δείγματα αστικής κηποτεχνίας του 19ου αιώνος, σε ένα παρτέρι στο Ζάππειο, βρίσκεται ένα βανδαλισμένο γλυπτό του κλασικιστή καλλιτέχνη Γεωργίου Βρούτου [1843-1909] που παριστάνει έναν φτερωτό έρωτα ο οποίος σπάζει το Τόξο του, "Ο Έρως τοξοθραύστης". Με μεταγενέστερες τις αρχικά σπασμένες του φτερούγες, ανεπιτυχώς "αποκαταστημένες" από τον βανδαλισμό των διερχομένων, το έργο αυτό βαρύνεται με πολλές ατέλειες που έχουν σχέση με τον σκηνικό ρεαλισμό του [έχει επικριθεί από πολλούς κριτικούς Τέχνης] και προέρχεται από την σμίλη ενός γλύπτη, μαθητή του λαμπρού Γεωργίου Φυτάλη, ο οποίος, αν και υπήρξε υπότροφος της Βασίλισσας Όλγας, αν και ανακηρύχθηκε Μέλος της Ακαδημίας Καλών Τεχνών του Παρισιού, αν και δίδαξε στη Σχολή Καλών Τεχνών της Αθήνας επί 26 χρόνια, παρέμεινε μια μετριότητα, με τα έργα του να σέρνουν πάνω τους κάτι το "σκιώδες", κάτι το "δυσβάστακτο', κάτι το απαισιόδοξο και πεισιθάνατο. Ένα από αυτά και "Ο Έρως τοξοθραύστης". 


     Η νοσηρή μελαγχολία είναι εμφανής στον 'τοξοθραύστη" και θα μπορούσε να κοσμεί νεκρικό μνήμα έτσι όπως μισοκρύβεται πίσω από τα αφρόντιστα φυτά του ιστορικού παρτεριού... όμως, όσο κι αυτός κρύβεται πίσω απ΄ τα λεπτά κλαράκια αποκαλύπτει έναν δημιουργό παγιδευμένο σε μιαν απαισιοδοξία η οποία ποτέ δεν του άφησε καθαρό μυαλό ώστε να χειρισθεί επιτυχέστερα τη σμίλη του και να φροντίσει ώστε, τουλάχιστον, σ'  αυτό το έργο του 1901 να παίρνει "ψυχή" το μάρμαρο και να τηρούνται βασικοί νόμοι ανατομικής αληθοφανείας, για παράδειγμα, το σώμα να ακολουθεί την καταστρεπτική διαδικασία της θραύσεως του Τόξου και να μην ενοχλεί με την έλλειψη "συνεργασίας" του επάνω μισού που βρίσκεται πολύ πίσω, με το κάτω μισό που βρίσκεται πολύ εμπρός...


     Ένα "κουβάρι" γκρίζο και νοσηρό ο απαισιόδοξος, αυτός που απογοητεύεται γρήγορα και ...σπάει το Τόξο του. Κι όλη η ζωή του πάει χαμένη μην αφήνοντας ούτε καν ένα στίγμα δικαιώσεως ακόμη κι αν..., ακόμη κι αν..., ακόμη κι αν.... Ένα "κουβάρι" που οδηγείται στον τάφο χωρίς να αφήσει πίσω του μια θετική μνήμη, ακόμη κι αν καταφέρει ν΄αφήσει ένα γλυπτό που κάποιος σαδιστής δήμαρχος στήσει ως προεκλογικό τρόπαιο σε έναν δημόσιο χώρο.


     Όλα τούτα, όμως, είναι τόσο ξένα προς την ιδιοσυστασία του Έλληνος Πολεμιστή, προς τη δική μας ιδιοσυστασία, ώστε να παρατηρούμε με σαρκασμό από το μετερίζι μας την τεράστια απόσταση που διαμόρφωσαν οι αιώνες μεταξύ της αυθεντικής κλασικότητος και του επίπλαστου κλασικισμού παράγοντας δύο διαφορετικούς και ασύμβατους "κόσμους": εκείνον, τον παλιό, της ψυχοπνευματικής υγείας και ισορροπίας και τον μεταγενέστερο, της νοσηρής ψυχολογίας και ανισορροπίας που, ήδη, κατέληξε στα χείριστα... 


     Όχι, εμείς δεν πρόκειται ποτέ να σπάσουμε το Τόξο μας, αντιθέτως θα το κρατούμε πάντα υπερήφανοι στο χέρι,  με την χορδή διαρκώς τεντωμένη και με ισχύ πυρός πέραν των προβλεπομένων, έτοιμοι να τοξεύσουμε όποιον απειλήσει την ψυχοπνευματική μας ισορροπία. Δεν θα κάνουμε το χατήρι των εχθρών μας να μας δουν όπως αυτοί θέλουν αλλά θα τους δούμε όπως εμείς θέλουμε για αυτό και θα "προσπεράσουμε" τον απελπισμένο "τοξοθραύστη" και θα αφεθούμε στην γοητεία του, παρακείμενου, ολόδροσου πίδακα που χάρισε στους Αθηναίους ο Henry Ulen ο οποίος υδροδότησε την Αθήνα, όπως κι εμείς επιδιώκουμε με το έργο των "Ελλήνων Κενταύρων" να 'υδροδοτήσουμε" τον φυλλορροούντα Πολιτισμό της εποχής μας.