ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΚΑΙ
ΑΣΤΑΜΑΤΗΤΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Πολύ ιδιαίτερη η Σχολή μας. Ό,τι μας χαρακτηρίζει είμαστε ...εμείς κι εμείς δεν προσπαθούμε να είμαστε τίποτε άλλο από τον εαυτό μας. Γι αυτό και σε κάθε στιγμή της ομαδικής μας καθημερινότητος κυριαρχεί η χαρά της επικοινωνίας κι ο αλληλοσεβασμός επιμένοντας στην απόλαυση αυτού που περνά και δεν ξανάρχεται με τίποτε, όπως ο παππούς χαίρεται στους ώμους του το μικρό "δισέγγονο" ενώ το αλογάκι προσπαθεί να ανακαλύψει στο κουβαδάκι του μικρού που το έκλεψε ο παππούς κανένα καροτάκι...
Μπορεί σ΄αυτό το Ιππευτήριο να γίνεται μια πολύ σοβαρή και δύσκολη δουλειά όμως ...εκάς ημών κάθε ...σοβαροφάνεια. Εδώ γλεντάμε εργαζόμενοι ακατάπαυστα και κατανοώντας ο ένας τον άλλον και όλοι μαζύ την Ιππική και τον Ίππο.
Κι όσο κι αν εδώ λειτουργεί ένα Σχολείο μιας πολεμικής τέχνης, ο ίδιος ο πατήρ πάντων-Πόλεμος, μας κάνει να εκτιμούμε την αξία της ζωής και να την κρατάμε προσεκτικά στους ώμους μας.
Γιατί είναι σημαντικό να αφηνόμαστε χαλαροί στη ροή του συμπαντικού ανέμου ταξιδεύοντας, αμέριμνοι, στο βαγόνι του χρόνου, συνδεδεμένοι μεταξύ μας στην ωραία περιπλάνηση των ανήσυχων που οι εφησυχασμένοι είναι καταδικασμένοι να πεθάνουν αγνοώντας την.
Κι αν μοχθούμε για την ανάδειξη μιας Ίλης ασφαλών και ευχείριστων Ίππων είναι διότι στη ράχη τους προορίζουμε να σταθεί ένας ευαίσθητος Πολιτισμός τόσο πολύτιμος όσο οι επερχόμενοι Συνέλληνες των οποίων έχουμε δανεισθεί τον χώρο και τον ...χρόνο.
Mία καλή συραγώγηση του σχολικού Ίππου είναι πάντα μια καλή αρχή μιας ημερίδος μαθημάτων Ιππασίας και ο Αρχηγός φρόντισε να μη την παραλείψει αποβλέποντας στην ασφάλεια των μαθητών του. Έτσι, πριν ξεκινήσει το πρώτο μάθημα ή Προπόνηση ο Ίππος είναι πάντοτε ασφαλής και έτοιμος να ξεκινήσει τα καθήκοντά του υπό τις καλύτερες προϋποθέσεις.
Πρώτος σ΄ αυτή την ημερίδα ξεκίνησε την Προπόνησή του ο Υπαρχηγός της Ομάδος μας και Εκπαιδευτής υπό επίβλεψη Γεώργιος, ακούγοντας τις οδηγίες του Αρχηγού.
Εμβαθύνοντας στη σχέση του με έναν νέο Ίππο Σχολής όπως τον Sepp, με τον οποίο θα διδάξει τους μαθητές του, ο Γεώργιος δεν δυσκολεύτηκε να εδραιώσει άριστο "κάθισμα" και να καλπάσει.
Επιπλέον, ο Γεώργιος, πέραν του αρίστου "καθίσματος", μετά από σειρά ασκήσεων, ανέπτυξε και την απαραίτητην εμπιστοσύνη ώστε να καλπάσει και άνευ ηνιών
Η Χρυσούλα μας συνοδευόμενη από τον λατρευτό σε όλους μας γιο της, πήρε σειρά για το μάθημά της.
Η εφίππευσή της δι εφάλσεως άριστη με τον επιβήτορα Sepp πειθήνιο και ηρεμότατο μέχρι η εφιππεύουσα μαθήτριά του βρει το "κάθισμά" της.
Μετά από έναν υποδειγματικό, βραχύ, καλπασμό η Χρυσούλα επικεντρώθηκε στη διεύθυνση και τήρηση ρυθμού επί στροφών κλειστής διελεύσεως, μέσω στενών περασμάτων "∞".
O Γεώργιος, ακολουθώντας την Παράδοση της πρώτης ιππεύσεως ενός επιβήτορος, αφού έπλυνε τα χέρια του καθάρισε επιμελώς τον Sepp και του έδωσε να καταλάβει ότι θα συνεργασθεί με τον Άνθρωπο.
Ευτυχής έκπληξη για
όλους ο Γεώργιος που στο σημερινό του μάθημα έπειτα από αποχή σχεδόν
2 μηνών έφτασε στο σημείο του καλπασμού για πρώτη φορά και μάλιστα με τα χέρια
στην έκταση. Διόλου έκπληξη όμως για τον Εκπαιδευτή του αφού μέσα σε λίγα λεπτά
από το ξεκίνημα του μαθήματος του εξέφρασε πως είναι έτοιμος για καλπασμό.
Έ δεν άργησε και πολύ για αυτό το ταλαντούχο παιδί να πιστέψει στα λόγια του Κωνσταντίνου και σε ελάχιστο χρονικό διάστημα κάλπαζε και άφηνε και τα χέρια του για να μοιράσει φιλιά στους όποιους παρευρισκόμενους περνούσαν για να τον απολαύσουν.
Οι υπόλοιποι δύο μαθητές, ο Ιωάννης και ο πρωτοείσακτος Σταύρος δεν υστέρησαν καθόλου των προηγουμένων υπό την διδασκαλία του Κωνσταντίνου.
Ευφυέστατα ο Εκπαιδευτής ανέθεσε ρόλους, ταυτοχρόνως και στους δύο μαθητές με λειτουργικότατη διάδραση, ώστε στο τέλος του μαθήματος η εμπειρία και των δύο να είναι διπλάσια.
Ο Ιωάννης, όπως ήταν φυσικό, επέδειξε βελτίωση "καθίσματος" και διευθυντικών χειρισμών επί ελιγμών βαθύτερης κατανοήσεως των "βοηθημάτων", κάτι που αποτελεί το θεμέλιο της διδασκαλίας της Ιππασίας.
Ο πρωτοείσακτος Σταύρος μας, εισήχθη με την διδασκαλία και εφαρμογή του Κύκλου Προσεγγίσεως, όπως είναι καθιερωμένο στη Σχολή μας.
Ο ...πανταχόθεν ελεύθερος επιβήτορας Sepp, κατά την διάρκεια του Κύκλου Προσεγγίσεως, όχι μόνον παρέμεινε ατάραχος, αποδεχόμενος τον νέο μαθητή αλλά δεν έχασε και την ευκαιρία να περιποιήσει τρυφερότητες στον παππού της Ομάδος ο οποίος δεν χάνει ευκαιρία να τις απολαμβάνει.
Κατόπιν, ο Σταύρος ρυταγωγούμενος απέκτησε την πρώτη αίσθηση της Ιππασίας και των υποκάτω της έδρας και των σκελών του κινήσεως των μυικών ομάδων του Ίππου, αποκτώντας μία πρόγευση ισορροπίας.
Οι διατάσεις του Σταύρου ήσαν οι προσδοκώμενες και δεν άργησε η ώρα της αναλήψεως των ηνιών για την έναρξη του σταδίου της πρώτης διευθύνσεως.
"Δυνατός χειριστής" ο Σταύρος μας, δεν δυσκολεύτηκε να διευθύνει τον Ίππο σε σύνθετους ελιγμούς βάδην και το φωτογραφικό υλικό του μαθήματός του ήταν από τα πλέον αξιόλογα.
Όλα δείχνουν μια έντονη ανοδικότητα στην Ομάδα των "Ελλήνων Κενταύρων" μέχρι σημείου να αναρωτιόμαστε τι κάνουμε λάθος και σε μία λάθος κοινωνική συγκυρία εμείς ...προοδεύουμε.
Κι όλα τούτα χάρη στην αφιλοκερδή προσφορά των εργατωρών του Αρχηγού και Αρχιεκπαιδευτή της Ομάδος Κωνσταντίνου Δαμιανάκη και των Εκπαιδευτών μας, που καθένας συντελεί με τον τρόπο και τον κόπο του στην παραγωγή αυτού του αποτελέσματος.
Και όταν μιλάμε για "προσφορά εργατωρών" εννοούμε, κυρίως, σταυλική εργασία η οποία δεν είναι και από τις πιο ...ακόπιαστες.
Τέλος, αργά το βράδυ και υπό την διεύθυνση, πάντοτε, του Αρχηγού, μία διάσκεψη Επιτελών της Ομάδος έλαβε χώρα για να καθορισθούν ειδικές δράσεις της. Στους "Έλληνες Κενταύρους" η εργασία δεν σταματά...κι αυτή η εργασία των Στελεχών και Μελών της την κάνει μοναδική.