Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2025

ΥΦΑΣΜΑ ΑΝΤΙ ΑΛΥΣΙΔΩΤΟΥ

 ΥΦΑΣΜΑ ΑΝΤΙ ΑΛΥΣΙΔΩΤΟΥ



     Aνεκτίμητος υποστηρικτής της Ομάδος μας ο Συνασκούμενος Βασίλειος Κροκίδης-Πολυδεύκης, μεριμνά ακατάπαυστα για την συμπλήρωση των απαιτήσεων οπλισμού της ταινίας μας "Μιχαήλ Μάρουλλος Ταρχανιώτης" και αυτή την φορά, ερευνώντας το διαδίκτυο, ενετόπισε ένα ύφασμα που μιμείται τον αλυσιδωτό θώρακα σκεπτόμενος ότι θα ήταν χρήσιμο για την πρωταγωνίστριά μας ώστε να μην ταλαιπωρηθεί από το βάρος ενός πραγματικού αλυσιδωτού.

     Έτσι σήμερα μας έφερε το συγκεκριμένο ύφασμα που μιμείται έναν πραγματικό μεταλλικό αλυσιδωτό, όπως κατέφθασε από την Αμερική και ξεκινήσαμε να μελετούμε την "πειστικότητά" του on camera, επάνω στην Αλεξάνδρα μας.

     Παίξαμε με διαφράγματα και φωτισμούς, αποστάσεις και αντανακλάσεις, προσπαθώντας να προσεγγίσουμε την τελικήν αποτύπωσή του επάνω στον φακό μιας κινηματογραφικής κάμερας.

     Αν και ως "όγκος" το συγκεκριμένο υλικό υπήρξε ικανοποιητικό, διαπιστώσαμε ότι, στον φακό, διατηρούσε ένα "λάσπωμα" υπό όσους διαφορετικούς φωτισμούς επιχειρήσαμε. Εν ολίγοις, "ζωντανό" πείθει πολύ περισσότερο απ΄ όσο στον φακό και απομένει να μελετήσουμε την "εικόνα" του και με καταγραφή υπό φυσικόν ημερήσιο φωτισμό.

     


Κοντά μας απόψε και ο φίλτατος Κωνσταντίνος, ένας άνθρωπος της 7ης Τέχνης, με παραγωγή δικών του ταινιών και με τις πολύτιμες συμβουλές του να μας κάνουν σοφούς κάθε φορά που τον συναντούμε. Βεβαίως, με λαμπερό μυαλό, ο Κωνσταντίνος μας προσφέρει κάθε φορά που τον συναντούμε και την ευκαιρία να "ακονίσουμε" την σκέψη μας αφού μας θέτει συνεχώς σημαντικά ερωτήματα και όχι μόνον ...κινηματογραφικού χαρακτήρος αλλά και φιλοσοφικού. Και τέτοιες ευκαιρίες ευρύτερου στοχασμού δεν εννοούμε να τις αφήσουμε να πάνε χαμένες.   

ΚΑΙ ΤΟ ΤΥΡΑΚΙ ΕΦΕΡΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ!

 ΚΑΙ ΤΟ ΤΥΡΑΚΙ ΕΦΕΡΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ!



     Μπορεί, χθες το ..."τυράκι" να επέδρασε, αλλά σήμερα θα έπρεπε να φέρει αποτέλεσμα και το ...έφερε και με  το παραπάνω!

     Πολύ χαμηλή θερμοκρασία και σήμερα με τα χέρια παγωμένα, με υετό κατά περιόδους που "αποτέλειωνε" ό,τι απέμενε σε ένα ανεμοδαρμένο, ανοικτό, Ιππευτήριο, αλλά η μεθοδική εκπαίδευση δεν παρουσίασε ούτε "ρωγμή" συνεχείας και ο εκπαιδευόμενος απέδωσε γενναιότατα το αναμενόμενο!

     Όχι, εμείς δεν ζεσταίνουμε εν στάσει τον "κινητήρα", αλλά τον προθερμαίνουμε εν κινήσει! Έτσι, χωρίσαμε την ημερίδα στο εισαγωγικό και στο κυρίως σκέλος κι αρχίσαμε με το πρώτο που ήταν η εκτέλεση αρμονικών όσο κι ελεγχόμενων τροχασμών με τον Ίππο και τον εκπαιδευόμενο σε ένα πλαίσιο διαλειμματικής εκπαιδεύσεως όπως το δίδαξε ο αείμνηστος Δάσκαλός μας, καθηγητής Ιππιατρός, Θεόδωρος Αντίκας, ώστε να αποφύγουμε την όποιαν εφίδρωση του Ίππου η οποία, υπό τις κρατούσες καιρικές συνθήκες θα ήταν πιθανός πρόξενος κρυολογήματος του Ίππου μας. Όσο για τον εκπαιδευόμενο ούτε λόγος, διότι αυτός είχε πάρει τα μέτρα του...

     Με παγωμένα χέρια η διεύθυνση του Ίππου, το κράτημα των ηνιών, ήταν μια δοκιμασία, ωστόσο ο εκπαιδευόμενός μας Κωνσταντίνος τα κατάφερε ...ηρωικότατα! Έχει αποδειχθεί ότι ένα μάθημα υπό αντίξοες, χειμερινές, συνθήκες αξίζει για πολλά και σήμερα το επαληθεύσαμε. Και όταν οι τροχασμοί άγγιξαν και σταθεροποιήθηκαν στο επιθυμητό αρμονικό αποτέλεσμα, ο Εκπαιδευτής προχώρησε στο δεύτερο και σημαντικότατο σκέλος της ημερίδος που δεν ήταν άλλο από την εισαγωγή του Κωνσταντίνου στην ρυταγώγηση με έναν Ίππο ο οποίος έχει την κίνηση προς τα αριστερά ως την δύσκολη πλευρά του.

     Σε μια τέτοια περίπτωση το πρώτο που έχει να θεραπεύσει ο Εκπαιδευτής είναι το δέος που προξενεί το μέγεθος και η δύναμη κινήσεως του Ίππου στην, φυσιολογική, ανθρώπινη φοβικότητα του εκπαιδευομένου. Και αυτό το έλαβε υπ΄ όψη του ο Εκπαιδευτής έχοντας αρχίσει να το "επεξεργάζεται" και να το θεραπεύει στον εκπαιδευόμενο από την προηγουμένη, αφού, όλα στην Σχολή μας γίνονται προσχεδιασμένα και όχι με περιστασιακούς αυτοσχεδιασμούς! Έτσι ξεκίνησε, ενώπιον του εκπαιδευομένου την επίδειξη της συραγωγήσεως του Ίππου προς την καλή του, δεξιά, πλευρά.

     Όταν ο Ίππος εδραίωσε τους βηματισμούς του, ο Εκπαιδευτής ξεκίνησε την συραγώγηση και προς την δύσκολη κατεύθυνση του Ίππου, την αριστερή. Κι όλα τούτα ενώ, εμφανώς, ο εκπαιδευόμενος έδειχνε ζωηρό ενδιαφέρον να αναλάβει την συνέχεια της συραγωγήσεως την οποίαν, ήδη από την προηγουμένη έδειχνε να θέλει να απολαύσει. Και, βεβαίως, ο Εκπαιδευτής παρέδωσε τον συραγωγέα στον Κωνσταντίνο, βέβαιος για την συνέχεια.

     Ο Κωνσταντίνος ξεκίνησε προς την εύκολη κατεύθυνση (δεξιά) την συραγώγησή του δείχνοντας ότι είχε αφομοιώσει πλήρως τους σωστούς χειρισμούς κατόπιν των όσων προηγήθησαν.

     Κατόπιν, με αξιοπρόσεκτην ευκολία, ο Κωνσταντίνος έστρεψε προς την δύσκολη κατεύθυνση (αριστερή) τον Ίππο και αρμονικότατα ξεκίνησε να τον ρυταγωγεί και προς αυτήν χωρίς ο Ίππος να φέρει καμιάν αντίρρηση. 

     Η Ιππική αποκαλύπτει, κυρίως, την πνευματική συγκρότηση του ενασχολουμένου με αυτήν και, εν προκειμένω, ο Κωνσταντίνος, δικαίωσε τις πανεπιστημιακές του σπουδές ως αποφοίτου Κοινωνικής Ανθρωπολογίας και Ιστορίας με μεταπτυχιακό στην Πολιτική Θεωρία και Φιλοσοφία (Πολιτικό Νομικής) με ειδικότητα στις πρωτόγονες φυλές! Τι σχέση έχουν όλα αυτά με την Ιππική; Tι σχέση έχουν όλα αυτά με την συραγώγηση; Xα! Κοινός παρονομαστής όλων, είναι η πνευματική συγκρότηση και όταν ο άνθρωπος την διαθέτει την δείχνει το ίδιο στο πανεπιστημιακό έδρανο και στον στίβο του Ιππευτηρίου! Κι όποιος δεν την διαθέτει, περιορίζεται να λοιδορεί ό,τι δεν καταλαβαίνει, γενόμενος περίγελος αυτού του καταλυτικού μειονεκτήματός του. 

     Ακόμη μία γόνιμη ημερίδα ολοκληρώθηκε με τον Ίππο ξεκούραστο και κατάστεγνο και θριαμβευτή τον εκπαιδευόμενο, ενώ "δεδιδαγμένος" εξήλθε και ο αρχαριότερος των μαθητών, Εκπαιδευτής! Όπως, δηλαδή, πρέπει να καταλήγει κάθε εκπαιδευτική ημερίδα σε μια Σχολή κηδόμενη της ασφαλείας και προόδου των μελών της.

Τρίτη 11 Φεβρουαρίου 2025

ΚΑΙ ΜΕ ΤΥΡΑΚΙ ΣΤΗ ΦΑΚΑ...

 ΚΑΙ ΜΕ ΤΥΡΑΚΙ ΣΤΗ ΦΑΚΑ...



     Και σήμερα ο καιρός πολύ ψυχρός με έντονο υετό που διαπερνούσε κόκκαλα, όμως η "αγία τριάς" δεν ορρωδεί προ καιρικών φαινομένων και ο αγαπημένος μας Βορειοελλαδίτης, όσο λάθος εποχή κι αν διάλεξε για να μας δώσει την χαρά της παρουσίας του, είχε όλη την διάθεση να ασκηθεί στο ανοιχτό μας Ιππευτήριο που το δέρνουν όλοι οι άνεμοι κι όλες οι καταιγίδες!

     Η ύλη της σημερινής ημερίδος περιελάμβανε για τον Κωνσταντίνο βελτίωση τοξευτικής τεχνικής, διεύθυνση Ίππου δια μιας χειρός και Έφιππη Τοξοβολία (μα πολύ, όμως!). Επιπλέον αυτών, πάντως, περιελάμβανε κι ένα ...δέλεαρ, κάτι σαν το τυράκι στη φάκα. Αυτό το τελευταίο θα το δούμε διότι ήταν μόνον η αρχή, αφού προετοιμάσθηκε ως "πρόλογος" εκείνου που θα ακολουθούσε την επομένη...

     Εισερχόμενοι στον ...ανεμοδαρμένο στίβο χρησιμοποιήσαμε ως μέσον ...θερμάνσεώς μας την εν κινήσει Τοξοβολία ώστε, εκτός της βελτιώσεως της σωματικής μας θερμοκρασίας να βελτιώσει ο εκπαιδευόμενος την τοξευτική τεχνική του και, κυρίως, να συνδεθεί με την "τυφλή" εγκαθίδρυση βέλους στην χορδή ώστε, κατόπιν, να διευκολυνθεί στην Έφιππη Τοξοβολία.

     Η κινητική Τοξοβολία, όπως και ο κινητικός διαλογισμός, πάντοτε ευνοεί την αυτοσυγκέντρωση την οποίαν δεν έχει ανάγκη μόνον ο εκπαιδευόμενος αλλά, πρωτίστως, ο Εκπαιδευτής, όπως και ο σχολικός Ίππος για τον οποίον προβλέπεται άλλη προσέγγιση.

     Κατά την εκτέλεση των ασκήσεων Έφιππης Τοξοβολίας ο Κωνσταντίνος επέδειξε πλήρη πειθαρχία εκτελέσεως οδηγιών και κατάφερε να πραγματοποιήσει πολύ περισσότερες των προσδοκώμενων, εν κινήσει, εφίππων τοξεύσεων.

     Αν και προς αποφυγή πανικού στόχου δεν χρησιμοποιήθηκε επί τούτου στόχος, ο Κωνσταντίνος κατάφερε να επιτύχει συγκέντρωση βελών σε επίγειο στόχο που χαράχθηκε στο έδαφος του Ιππευτηρίου επιδεικνύοντας καλή στοχαστικήν αντίληψη και πλήρη έλεγχο χειρισμών.

     Γενικώς, επί μισή περίπου ώρα ο εκπαιδευόμενος τόξευε έφιππος και εν κινήσει, ενώ είχε διάθεση να συνεχίσει και μόνον λόγοι αποφυγής υπερκοπώσεώς του και, ενδεχομένως, μυοσκελετικού τραυματισμού του ανάγκασαν την διακοπή της τοξευτικής ροής του.

     Και να που ήρθε και το ...τυράκι στη φάκα όταν ο Εκπαιδευτής ξεκίνησε, επιδεικτικώς αδιάφορα, να συραγωγεί τον σχολικόν Ίππο ο οποίος, στην προκειμένη περίπτωση εξέρχεται ομαλώς προς τα δεξιά, αλλά αρνείται να εξέλθει προς τα αριστερά.

     Η συραγώγηση του Ίππου είναι μία βασική εκπαιδευτική διαδικασία η οποία δίνει την αίσθηση του ζώντος πλάσματος στα χέρια του Ανθρώπου-χειριστή του και με τον συραγωγέα (ιμάντα) στον ρόλο του "ομφαλίου λώρου", διασυνδέει Ίππο και Άνθρωπο ακεραιώνοντας την σχέση τους.

     Έτσι, σήμερα, ο Εκπαιδευτής θέλησε να ερεθίσει το ενδιαφέρον του εκπαιδευομένου του γι' αυτή την ζωτική διαδικασία, αρχίζοντας την συραγώγηση του σχολικού Ίππου μας προς την "καλή" του διεύθυνση (δεξιά) ενώπιον του εκπαιδευομένου. 

     Με τους κατάλληλους χειρισμούς, την υπομονή και την "γλώσσα του σώματος" του συραγωγούντος, ο Ίππος εξήλθε σε συραγώγηση και προς τα αριστερά, πάντοτε ενώπιον του εκπαιδευομένου στον οποίον, όμως, ο Εκπαιδευτής δεν έδωσε την ευκαιρία της συραγωγήσεως, αλλά διέκοψε το μάθημα ανανεώνοντας την συνέχεια για την επομένη.

     Ναι, κρίνεται ωφελιμότερο για κάποιον που πρόκειται να εκπαιδευθεί στην συραγώγηση να εξοικειωθεί αρκετά με την κίνηση του συραγωγούμενου Ίππου πριν τον αναλάβει εις χείρας ώστε να υποψιασθεί επαρκώς για τους κανόνες που διέπουν την συραγώγηση και τις εντάσεις του Ίππου που θα αντιμετωπίσει ώστε να αποφευχθεί κάθε αιφνιδιασμός του από μία πιθανή διαφυγή του Ίππου εκ του ελέγχου του συραγωγούντος. Και σήμερα ήταν, απλώς, η εισαγωγή σ΄ αυτό το κρίσιμο "κεφάλαιο" της ιππικής εκπαιδεύσεως. 

     Καθόλου ευχαριστημένος ο εκπαιδευόμενος που δεν του δόθηκε η δυνατότητα να συραγωγήσει τον Ίππο, αλλά δεν έβγαλε μιλιά! Το τυράκι "δούλεψε" και ...ες αύριον τα σπουδαία!      

     Το ίδιο βράδυ αλλάξαμε "σκηνικό" παρακολουθώντας μιαν ενδιαφέρουσα διάλεξη περί του Ιαμβλίχου νιώθοντας, περισσότερο, να "βαδίζουμε" σε μια νοητή γέφυρα μεταξύ Πλάτωνος και Πρόκλου, βεβαίως, ...εκτός Ιππευτηρίου!

Κυριακή 9 Φεβρουαρίου 2025

ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΤΩΝ "ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ ΚΕΡΚΥΡΑΣ"

 ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ 

ΤΩΝ 

"ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ ΚΕΡΚΥΡΑΣ"



     Δικαιώνοντας πλήρως και εμπράκτως το ρηθέν υπό του Δασκάλου Kassai Lajos "ΑΣΚΗΣΗ, ΑΣΚΗΣΗ και πάλι ΑΣΚΗΣΗ!" οι "Έλληνες Κένταυροι Κερκύρας", σε κάθε Προπόνησή τους μας διδάσκουν και μας εμπνέουν να προχωρήσουμε την Τοξοβολία ένα βήμα μπροστά!

     Συνεπείς, ευρηματικοί και απόλυτοι, με την συστηματική τους εργασία μας κάνουν να περιμένουμε όλη την εβδομάδα το υλικό της κυριακάτικης Προπονήσεώς τους για να φωτιστούμε επάνω σε νέα "μονοπάτια" και νέες προσεγγίσεις σχετικά με την τέχνη του Απόλλωνος και της Αρτέμιδος. 

     Και η προσμονή μας δικαιώθηκε και τούτη την εβδομάδα μελετώντας, σήμερα, το οπτικοακουστικό της τελευταίας Προπονήσεώς τους και διαβάζοντας την συνοδευτικήν έκθεση του επικεφαλής τους Συνασκουμένου Χριστόφορου Κασφίκη που πάντα φροντίζει να μας στέλνει.  

     Πάντοτε με σωστή προετοιμασία και εξοπλισμό, πάντοτε με έμφαση στο επίκεντρο του επιδιωκόμενου σκοπού κάθε εκπαιδευτικής ημερίδος κι αυτή την φορά κατάφεραν να επικεντρωθούν στην ισορροπία του Τοξότη ακολουθώντας την δική τους προσέγγιση με απλά όσο και σοφά μέσα. 

     Η πρόοδος δεν έρχεται μόνη της αλλά έλκεται από τα κουρασμένα χέρια αυτού που την επιδιώκει και, σίγουρα, στη Σχολή των "Ελλήνων Κενταύρων Κερκύρας" η πρόοδος είναι δεδομένη!

ΤΑΙΝΙΑ "ΜΙΧΑΗΛ ΜΑΡΟΥΛΛΟΣ ΤΑΡΧΑΝΙΩΤΗΣ": ΕΝΑΡΞΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΡΟΛΩΝ

 ΤΑΙΝΙΑ "ΜΙΧΑΗΛ ΜΑΡΟΥΛΛΟΣ ΤΑΡΧΑΝΙΩΤΗΣ":

ΕΝΑΡΞΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΡΟΛΩΝ



     Αφού τέθηκαν τα θεμέλια, σήμερα, στρώθηκε και το πρώτο στρώμα της λιθοδομής του δικού μας ...ευκτηρίου οίκου, αφιερωμένου στην μνήμη του Μιχαήλ Μαρούλλου Ταρχανιώτη υπό την μορφή της ομότιτλης ταινίας μεγάλου μήκους που προετοιμάζουμε.


     Συγκεκριμένα, σήμερα, ο Σκηνοθέτης Γεώργιος Κλήμης - Καλλίμαχος ξεκίνησε την διδασκαλία τριών, εκ των πολλών, ρόλων του σεναρίου,  του φερώνυμου πρωταγωνιστή, του Ζαχαρία και της Ευφροσύνης.

     Με μία αντισυμβατική όσο και εμπεριστατωμένη διδασκαλία ο Σκηνοθέτης μας συνέβαλε στην κατανόηση των ρόλων αλλά και σε μια πρώτην απόδοσή τους ενώ οι ηθοποιοί που θα τους διεκπεραιώσουν καθοδηγήθηκαν ώστε να μελετήσουν σωστά τους διαλόγους και να τους αποστηθίσουν μέχρι την επόμενη διδασκαλία.

     Εκείνο που διαπιστώθηκε απόψε είναι ότι πέραν του δεδομένου πρωταγωνιστή (Τάκη Βογόπουλου) το σενάριο αναδεικνύει σε πρωταγωνιστές και όσους μετέχουν σε κάθε σκηνή με την γραμμική σημαντικότητά του, κάτι όχι και τόσο σύνηθες σε τέτοιες περιπτώσεις.

     Τέλος, αν και δεν θέλαμε να φανταστούμε ότι έκλεισε το καστ, η σημερινή διδασκαλία απέδειξε ότι όντως το καστ έκλεισε και μάλιστα με τον εντοπισμό των καλύτερων, για το σενάριο, ηθοποιών κι όλη η προσπάθεια δείχνει να κινείται στον "αστερισμό" μιας ώριμης συντροφιάς με κοινή τροχιά που οδηγεί στην παραστατικήν επιτυχία.

ΚΑΘΕΙΣ ΜΕ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΟΥ!

 ΚΑΘΕΙΣ ΜΕ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΟΥ!



     A! Όλα κι όλα, αυτή την φορά αρχίσαμε με γνώμονα να μην μείνουμε ...άοπλοι και πρώτη μας ενέργεια ήταν η βαθμιαία "αφύπνιση" του Τόξου και του ...Τοξότη!

     Αφού ο βορειοελλαδίτης Τοξότης "ζέστανε" τον Κασσαϊκό "Πάνθηρα" άρχισε να "ζεσταίνεται" κι ο ίδιος.

     "Ζεστάθηκε" (παρα-ζεστάθηκε, μάλλον) κι ο λάτρης των βαρέων χειμερινών φαινομένων Εκπαιδευτής, οπότε όλα ήρθαν κι ..."έδεσαν", για ένα αποτελεσματικό μάθημα με δριμύτατο, όσο κι ωραιότατο ...ψύχος, κάτι σαν τον ..."βοριά που τ΄ αρνάκια παγώνει" έστω και χωρίς ...χιόνι!

     Απτόητος από τον καιρό και ο σχολικός Ίππος μας, εμφανίστηκε μεγαλοπρεπής στο Ιππευτήριο υπό τον έλεγχο (σιγά μην τον χρειάζεται...) των δύο μοναχικών διπόδων του στίβου, ανταποκρινόμενος στο πρόγραμμα της ημερίδος δίκην ρομπότ που εκτελεί πριν ο Άνθρωπος-χειριστής του σκεφθεί την εντολή που θα του δώσει... Ναι, τέτοιο πλάσμα χειριζόμαστε!

     Η επικέντρωσή μας σήμερα στην διευθυντική εξάσκηση του εκπαιδευομένου και όχι στην Έφιππη Τοξοβολία. Ο λόγος; Σήμερα θα έπρεπε να προετοιμαστούμε για το επόμενο μάθημα που θα ήταν η Έφιππη Τοξοβολία αλλά γι αυτό το "επόμενο" μάθημα, "των φρονίμων τα παιδιά" ξέρουμε τι κάνουν... Και το κάναμε! Διότι, εδώ σχεδιάζουμε και δεν αυτοσχεδιάζουμε!

     Όσο κι αν φαίνεται απλό, οι επιτυχείς διελεύσεις δια μέσου του όλου σκηνικού των φρεσκοβαμμένων βαλβίδων και ορθοστατών έχει αρκετή δυσκολία ως προς την ευθυγράμμιση του περάσματος της "στενωπού" και την αποφυγή ζημίας στις βαλβίδες από αδεξιότητα κινήσεως του Ίππου εξ αιτίας κακής διευθύνσεως.

     Αυτή την φορά ο Κωνσταντίνος θα έπρεπε, αφιππεύοντας, να πάρει μαζύ του μεγαλύτερη διευθυντική δεξιότητα και μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση χρήσεως συνεργημάτων  και τα πήρε!

     Κρύο, ξε-κρύο ...σεισμοί στη Σαντορίνη και καταποντισμός της χώρας (με γεια στη δημοκρατία της...!) εμείς ολοκληρώσαμε με επιτυχία το πρόγραμμά μας ώστε και αν τα πάντα ...καταποντισθούν (όπως άλλωστε οι "κύριοί" τους επιδιώκουν) να συνεχίσουμε να απολαμβάνουμε το Ιππευτήριό μας το οποίο εμείς δεν θέλουμε να ...καταποντισθεί! Καθείς με τις επιλογές του!