ΤΟ "VOGUE" ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ...ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ
Στην τελευταία μας ημερίδα επιχειρήσαμε να διακριβώσουμε την ασφαλή συμπεριφορά και τις ελεγχόμενες αντιδράσεις του Ίππου μας Βίτου, με την αναβάτιδα και την προβλεπόμενη αμφίεση που απαιτούνται για τις ανάγκες ενός γυρίσματος που προγραμμάτισε ο αγαπητός φίλος της Ομάδος μας κ. Ιωάννης Καπρούλιας για την "Medusa Visuals" με θέμα την δραστηριότητα των "Ελλήνων Κενταύρων" και του οποίου το σενάριο ήδη έγραψε ο Αρχηγός της Ομάδος μας, Εφιπποτοξότης Κωνσταντίνος Δαμιανάκης αποκαλύπτοντας κι άλλα ταλέντα εκτός εκείνων με τα οποία μας εντυπωσιάζει.. Το σενάριο είναι γραμμένο σε δύο "επίπεδα", το ευρωπαϊκό και το ασιατικό ενώ ο ...σεναριογράφος και Αρχηγός των "Ελλήνων Κενταύρων" καταδεικνύει ότι τα Μέλη μας διαθέτουν πολλές ικανότητες πέραν των εφιπποτοξοτικών τους...
Και, βεβαίως, μέσα από τα στάδια αυτής της ειδικής διακριβώσεως, καταφέραμε να προχωρήσουμε ένα βήμα παραπέρα και την ίδια την εκπαίδευση του Ίππου ο οποίος, αποδεχόμενος το νέο "καθεστώς" ιππεύσεως, με πελώρια υφάσματα να τον επικαλύπτουν και να θροίζουν σε κάθε του κίνηση, με ό,τι αυτό σημαίνει για την ηρεμία ενός τόσο ευαίσθητου πλάσματος.
Έτσι, με αναβάτιδα την Χρυσούλα Ηλιάδη η οποία φορούσε ένα εξαιρετικό φόρεμα εποχής το οποίο κατασκεύασε η ίδια, δοκιμάσαμε την ανοχή και την ηρεμία του Ίππου μας υπό τις συνθήκες του γυρίσματος, εντός Ιππευτηρίου αλλά και στο φυσικό περιβάλλον όπου θα ιππευθεί από την άριστη μαθήτριά μας.
Η νέα δοκιμασία του τετράποδου Βίτου ξεκίνησε μέσα από το Ιππευτήριο και με την Χρυσούλα μας να κάνει πιρουέτες και να περιστρέφεται εμπρός του, ως θηλυκός ...δερβίσης Μεβλανά, με τον Ίππο εντελώς ελεύθερο ώστε να μπορεί να δείξει τις αντιδράσεις του, ενώ ο ιμάντας ελέγχου του να ακουμπά ...εγκαταλελειμμένος, επί τούτου, στο έδαφος.
Άψογος σ΄ αυτό το εναρκτήριο στάδιο ο Ίππος μας, εισέπραξε τα "εύσημά" του για να συνεχίσουμε στο επόμενο στάδιο των τροχαστικών και καλπαστικών βηματισμών εντός Ιππευτηρίου όπου και πάλι, ο τετράποδος Βίτος επέδειξε συμπεριφορά ...φωτομοντέλου σε πασαρέλα. Και αναφερόμαστε στον Ίππο διότι η αναβάτιδα έχει προ πολλού υπερβεί τις ...ταπεινές προσδοκίες ενός ...επίγειου φωτομοντέλου.
Και σε αυτή την περίπτωση η πλουσιότατη πτυχολογία του ενδυματολογικού αριστουργήματος της Χρυσούλας δεν προκάλεσε καμία δυσάρεστη αντίδραση του Ίππου, δίνοντάς μας το "πράσινο φως" να συνεχίσουμε επί φυσικού εδάφους σε εξωτερικό περιβάλλον.
Η Χρυσούλα με τον Ίππο της πάντοτε ήρεμο, κινήθηκαν σε αργούς και γρήγορους βηματισμούς στον φυσικό χώρο με το πετρώδες έδαφος με την ίδιαν άνεση που είχαν κινηθεί στήν άμμο του Ιππευτηρίου.
Διέσχισαν ρέματα, ξεπέρασαν κάθε φυσικό εμπόδιο και το υπό παρατήρηση και φωτογραφική καταγραφή "ζευγάρι" δεν χάλασε ούτε για μια στιγμή την αρμονική εικόνα του.
Η αναβάτιδά μας Χρυσούλα, με το υποδειγματικό της κάθισμα έδινε την αίσθηση ότι κάθονταν επάνω σε μία Damensattel, τουλάχιστον ...“Hermès”, δηλαδή, την κορυφαία σέλλα με μονό αναβολέα για πλάγιο κάθισμα, ώστε να μπορούν να ιππεύουν κυρίες φορώντας ποδήρη ενδύματα. Κι όμως, η εξαίσια εικόνα της έφιππης Χρυσούλας δεν είχε καθόλου σέλλα και αναβολείς αλλά η Χρυσούλα μας ήταν καθισμένη απευθείας επάνω στη ράχη του Ίππου χωρίς να στηρίζεται, φυσικά, επί αναβολέων, ενώ η "ουρά" του καλοσχεδιασμένου της φορέματος έπεφτε συμμετρικά στην ράχη του Ίππου σαν μεγάλο εφίππιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.