ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ, ΜΟΛΙΣ, ΜΑΘΗΜΑ...
Στο δεύτερό του, μόλις, μάθημα, ο σημερινός εκπαιδευόμενος αποδεικνύει και πάλι ότι με το σωστό σύστημα μπορεί ο καθένας να ιππεύσει με ασφάλεια, άνεση και, οπωσδήποτε, πρόοδο, όταν βρίσκεται σε χέρια σωστών Εκπαιδευτών οι οποίοι θεωρούν την Ιππική αντικείμενο σεβασμού, όπως είναι και όχι σαν εμπορεύσιμο προϊόν, όπως καθιερώθηκε από πλείστους όσους... Και τα αποτελέσματα αυτής της εκπαιδεύσεως είναι και πάλι εμφανή στο οπτικοακουστικό υλικό του μαθήματος.
Αρχίζοντας από την Ιπποκομία της προετοιμασίας του Ίππου του, ο μαθητής καθαρίζει τα πέλματα με την αγκύλη υπό την άγρυπνη καθοδήγηση και επίβλεψη του Εκπαιδευτή του. Δεν είναι η "εργασία" αλλά η "επαφή" με τον τετράποδο Δάσκαλο που βοηθά τον μαθητή να κατανοήσει ασφαλέστερα και βαθύτερα την διδασκαλία.
Πολύ σοφά, ο Εκπαιδευτής και Αρχηγός της Ομάδος μας Κωνσταντίνος, σε αυτό το μάθημα εισάγει τον μαθητή του στην σειραγώγηση, μια διαδικασία η οποία θα φέρει πιο κοντά μαθητή και Ίππο και θα βοηθήσει τον πρώτο να παρατηρήσει από το έδαφος τους βηματισμούς του Δασκάλου του που θα "αισθανθεί" στον στίβο.
Έτσι, όταν εφιππεύσει ο μαθητής, θα έχει στην οπτική μνήμη του τον Ίππο κινούμενο με αποτέλεσμα η ενσυναίσθηση των καταστάσεων της ισορροπίας του να είναι καλύτερη και ο ίδιος ασφαλέστερος. Στη Σχολή των "Ελλήνων Κενταύρων" επιμένουμε στην ασφάλεια των Ίππων και των μαθητών μας, ασχέτως τιμήματος των εργατωρών των αφιλοκερδώς προσφερομένων Εκπαιδευτών μας.
Στα πάντοτε ατομικά και ποτέ "ομαδικά" μαθήματά μας, ο Εκπαιδευτής παρακολουθεί τον μαθητή του όπως και ο Κωνσταντίνος τον Ιωάννη στο συγκεκριμένο μάθημα, έτοιμος να παρέμβει για να διορθώσει. Στα μαθήματά μας δεν επιτρέπουμε σε κανένα δευτερόλεπτο να χαθεί διότι κάθε απώλεια οδηγεί σε απώλεια ενδιαφέροντος προς το ιππικό αντικείμενο, κάτι ασύμφορο για όλους.
Χωρίς να είναι ούτε σε ηλικία, ούτε σε σωματική διάπλαση ιδανική, ο Ιωάννης όχι μόνον διηύθυνε με ακρίβεια τον ανεπίσακτο Ίππο του καθισμένος, χωρίς σέλλα, και χωρίς -βεβαίως- αναβολείς, στη ράχη του, αλλά και πέρασε απρόσκοπτα βαλβίδες επιτρέποντας στον Ίππο του πολλές διελεύσεις χωρίς ούτε μία φορά να σκοντάψει ή να δυσκολευτεί. Και όχι μόνον...
Εκπληκτικός ο Ιωάννης και στις άνετες διελεύσεις εν μέσω στενών διόδων που όριζαν διπλοί ορθστάτες, μια άσκηση διευθυντικού αλλά και ψυχολογικού χαρακτήρος που προετοιμάζει Ιππείς ακριβείας.. Ένα μάθημα, μόλις το δεύτερο, του ικανότατου μαθητή μας αλλά και του ικανότατου Κωνσταντίνου ο οποίος, μαζύ με τον Υπαρχηγό-Εκπαιδευτή Μάριο Ευθυμιάδη αποτελούν, πλεόν, υποδειγματικά στελέχη μιας ιππικής Σχολής.
Και αυτό το, οφθαλμοφανώς, επιτυχέστατο μάθημα πιστώνεται με άριστα στον Ίππο-Δάσκαλο, στον εξαιρετικό μαθητή και στον Εκπαιδευτή Κωνσταντίνο, τελειώνοντας από εκεί όπου άρχισε, στη φάτνη, με Ιπποκομία. Ο μαθητής αποχαιρετά με αγάπη και φροντίδα τον τετράποδο Δάσκαλό του υπό την συνεχή επίβλεψη του Εκπαιδευτή του αφού η ευημερία του Ίππου προέχει στη Σχολή μας και εναποθέτει τον Ίππο στη φάτνη του με ευγνώμονες ευχαριστίες για όσα με την κόπωσή του μας προσέφερε και σήμερα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.