Τρίτη 24 Μαρτίου 2020


ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ 
ΤΩΝ 
"ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ ΧΑΛΚΙΔΟΣ"


     αντρωμένος" στο σπίτι του μαζύ με όλους τους Έλληνες και ο Αρχηγός του Παραρτήματος των "Ελλήνων Κενταύρων Καλαμάτας και Σχηματαρίου", Εφιπποτοξότης Γ. Σταυριανόπουλος - Ιφικράτης, δεν παρατηρεί μόνον "από το παράθυρό του" τους, κατά κύματα, εισρέοντες ...ξεμάντρωτους παράνομους ξένους να κατακλύζουν τη χώρα μας, αλλά φροντίζει και να ασκείται.


     Ο τεχνητός πανικός του κορωναϊού βρήκε τον Συνασκούμενό μας στο εξωτερικό απ΄ όπου επέστρεψε για να τεθεί σε 14ήμερη καραντίνα, όταν οι ορδές της λαθρομεταναστεύσεως διασχίζουν ανεξέλεγκτες το προτεκτοράτο των Αθηνών και ...πέριξ μιας και δεν ξέρουμε, πια, μέχρι που φτάνει η "Ελλάδα"! Και επιστρέφοντας, η μεν ατομική του καραντίνα επιδεινώθηκε σε ...πανεθνική, αλλά ο ίδιος δεν έπαψε να ασκείται, όπως και οι "Έλληνες Κένταυροι" δεν υποκύψαμε στο "φιάσκο" της ανύπαρκτης πανδημίας, όπως δικαίωσε τις προηγούμενες θέσεις μας ο "Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας" με αναλυτικήν ανακοίνωσή του σήμερα.



     Έτσι, ο Ιφικράτης μας μετέφερε στην αυλή του σπιτιού του όλη την διδασκαλία της Σχολής Σπαθασκίας του Βουκουρεστίου όπου εκπαιδεύθηκε και την συνδύασε σε μία ατομική ημερίδα με την διδασκαλία Τοξοβολίας της Ομάδος μας, εμφανέστατα επηρεασμένος από το υπέροχο ασκησιολόγιο των "Ελλήνων Κενταύρων Κερκύρας" εκεί, στην πανέμορφη Χαλκίδα!


     Υπέροχοι οι, όπου γης "Έλληνες Κένταυροι" καταφέρνοντας να ασκούμεθα ακόμη κι εκεί που σέρνεται η θνητότητα των ηλιθίων εκ του μη όντος!


     Καθένας επιλέγει τον τρόπο που ζει ή πεθαίνει κι εμείς οι "Έλληνες Κένταυροι" αρνούμεθα να πέσουμε στη παγίδα των παγκοσμιοποιητών-χειραγωγών των κοινωνιών οι οποίοι εντέλλονται την απομόνωση και την αδράνεια ως ένα βήμα πριν την δολοφονία των ηλιθίων! 




Δευτέρα 23 Μαρτίου 2020


"ΓΙΑ ΤΟ KAΛΟ" ΜΑΣ...


     "Dies irae και όχι "ημέρα" αλλά ημέρες, πολλές ημέρες οργής και καραντίνας καταφέρνοντας να αποκρυπτογραφήσουμε τα "διαγγέλματα" του πρωθυπουργού με δραγουμάνο τον Γιάννη Μηλιώκα. 



     «Για το καλό μας…» στη σιντιέρα και καταλάβαμε γιατί η κυβέρνηση μάντρωσε όλους τους Έλληνες στα σπίτια μας ενώ απ΄ έξω εισρέουν χιλιάδες … «παράτυπων» μελαμψών που ταξιδεύουν χωρίς διαβατήριο και δημοσία δαπάνη και …καταλάβαμε! Ο πρωθυπουργός …"για το καλό" μας και για να μας απαλλάξει από τον συνωστισμό στα πεζοδρόμια, μας μάντρωσε! 









     Και σαν να μην έφταναν όλα τούτα, έχουμε και τους επιστήμονες να μιλάνε για Φ Ι Α Σ Κ Ο!


     Ενώ πολύ νωρίτερα, ο επικεφαλής της επιτροπής για την αντιμετώπιση της "πανδημίας" Σωτήρης Τσιόδρας είχε πει:


     Μέχρι που το μάντρωμα των Ελλήνων προς διευκόλυνση της εισροής  των παρανόμων μελαμψών ολοκληρώθηκε μετά και το δεύτερο ...δημοκρατικότατο διάταγμα του ...κοινοβουλευτικού πρωθυπουργού:


     Ενώ οι φουρνιές των παρανόμων εξακολουθούν να κατακλύζουν την ενδοχώρα με τους Έλληνες φυλακισμένους στα σπίτια μας! 


     Και το μάντρωμα των Ελλήνων απεδείχθη σωτήριο για την λαθροδιακίνηση την στιγμή που εμφανίστηκε και η πρώτη συντεταγμένη μαζική αντίδραση μπροστά στη Βουλή!


     Μετά από όλα αυτά και με ιδιαίτερη περίσκεψη η Ομάδα των "Ελλήνων Κενταύρων" αναγνωρίζει, βεβαίως, την ύπαρξη αμέτρητων εποχιακών και χρόνιων ιών, πολλών εξ αυτών θανατηφόρων όπως έχει αποδειχθεί σε όλες τις εποχές και συνιστά στα Μέλη της την  λήψη μέτρων αποφυγής λοιμώξεων, όμως, δεν παγιδεύεται σε curfew λαθρομεταναστευτικής ...σκοπιμότητος και αναλαμβάνει τα Τόξα για την καθιερωμένη άσκηση των Μελών της, ενώ, ταυτοχρόνως, απολαμβάνει την Νέμεση να τιμωρεί όσους πολέμησαν εκείνο που θα έπρεπε να υπηρετήσουν. Έτσι, σήμερα βρεθήκαμε και πάλι στην αγαπημένη μας Γραμμή Βολής!


     Χαρήκαμε Τοξοσφαίρηση συνδυάζοντας ένα χαλαρό προθερμαντικό ξεκίνημα με Τοξοβολία εξ Επαφής.



     Μας δόθηκε η ευκαιρία να παρατηρήσουμε τις επιπτώσεις του τοξευτικού παραδόξου σε κοντινές αποστάσεις και να συναγάγουμε συμπεράσματα τοξεύοντας, κατόπιν, σε μακρύτερες.



     Κατανοήσαμε τις συνέπειες της εκτινάξεως του βέλους και σταθμίζοντας αυτή την παράμετρο επιστρέψαμε στα συμπεράσματα  της Τοξοβολίας εξ Επαφής, αποφεύγοντας την υπερβολή στο άνοιγμα της χορδής.



     Με λίγα λόγια, προετοιμαστήκαμε για να επιχειρήσουμε κατόπιν καλύτερες "συγκεντρώσεις βελών" σε μακρύτερες αποστάσεις.



     Και τα καταφέραμε πολύ καλύτερα από τον Τσιόδρα και τη παρέα του που δε λένε να πετύχουν "στόχο" ούτε ...εξ επαφής! Για να μη πούμε και για τον "καντέμη" για τον οποίο λέγεται ότι ακόμη κι αν κοιμηθούμε μαζύ του στη θάλασσα θα πιάσουν φωτιά τα ...φύκια! 



     Δημιουργική η προπονητική μας ημερίδα μέσα στο γενικό "κακό χαμό" και είμαστε υπερήφανοι που, ως "Έλληνες Κένταυροι" καταφέρνουμε να διατηρούμε την, κατ΄ Αριστοτέλη, πολιτική μας, αλλά και ατομική, νηφαλιότητά μας εκεί όπου η λοιμωξιολογία ζητά την συνδρομή της ...ψυχιατρικής και το δημοκρατικό καθεστώς αδυνατεί να διαφοροποιηθεί από την οργουελιανή δικτατορία !



     Ιδανικός ο χώρος και ασφαλέστατος μας βοήθησε στην αυτοσυγκέντρωση της οποίας τα ευεργετικά αποτελέσματα φάνηκαν αμέσως.



     Άλλωστε, επί δεκαπέντε χρόνια καταφέρνουμε να επιλέγουμε, κάθε φορά, τον ιδανικότερο χώρο για να ασκηθούμε γι αυτό και θεωρούμε όλο τον πλανήτη "Κοιλάδα" μας!



      Και η ευστοχία με την επιπρόσθετη καλή συγκέντρωση ήσαν τα αποτελέσματα που γρήγορα επετεύχθησαν.



     Δεν μπορούμε να πούμε, παρά την αναβίωση των πλέον σκληρών σελίδων της οργουελιανής φαντασίας, η ημερίδα μας ήταν διασκεδαστικότατη και ωφελιμότατη μιας είχαμε την χαρά να συνυπάρξουμε με συμπαθέστατους σκυλομπαμπάδες και σκυλομαμάδες που άφησαν τα τετράποδα ...έργα τέχνης τους να χοροπηδάνε τριγύρω μας!



     Και δεν διασκεδάσαμε μόνον από τα λατρευτά μας σκυλάκια...



     Διασκεδάσαμε και με το τρολ που ενέπλεξε την Βελγίδα υπουργό ...υγείας (μη χειρότερα!) να δίνει οδηγίες για ...εγκράτεια αριθμών στην περίπτωση ομαδικών συνευρέσεων (...) "κοινωνώντας" μας το ...πορτρέτο της το οποίο δεν θα μπορούσε να είναι άλλο απ΄ ό,τι περιμέναμε ως αντιπροσωπευτικό της υγείας σε μία δημοκρατία!



     Ακόμη μια γόνιμη ημερίδα με αρκετό οξυγόνο και κάμποσο προβληματισμό διανθισμένο με την φιγούρα της υπουργού κ. Μάγκυ για τους "Έλληνες Κενταύρους" οι οποίοι επιμένουμε να παραμένουμε σκεπτόμενοι και ...οξυγονωμένοι! Και αυτά είναι τα προ-απαιτούμενα για να επιβιώσει καθένας στις κρίσιμες ημέρες που περνάμε...



Κυριακή 22 Μαρτίου 2020


Ξ. Λάνδερερ:

ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΔΗΛΗΤΗΡΙΟΥ ΤΩΝ ΒΕΛΩΝ
ΦΥΛΩΝ ΤΙΝΩΝ
ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ, 
ΤΩΝ ΙΝΔΙΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ



Xaver Landerer (Μόναχο 1809 - Αθήνα 1885)

Ήταν ακόμη ένας Γερμανός επιστήμων από το λαμπρό επιτελείο του μεγάλου φιλέλληνος Βασιλέως Όθωνος Α΄που ίδρυσαν το νεώτερο Ελληνικό κράτος μετά την απελευθέρωση από την Οθωμανική κατοχή! Υπήρξε διδάκτορας φυσικών επιστημών, φιλοσοφίας και ιατρικής του Πανεπιστημίου του Μονάχου. Ήλθε στην Ελλάδα το 1833 και υπηρέτησε ως ιδιαίτερος φαρμακοποιός του βασιλιά Όθωνα του Α΄. Διορίστηκε από τους πρώτους καθηγητές του Πανεπιστημίου Αθηνών το 1837 και έγινε τακτικός το 1838. Δίδαξε Γενική Χημεία και Πειραματική Φυσική. Απολύθηκε το 1843 μαζί με τους άλλους Γερμανούς ως αλλοδαπός σε εφαρμογή σχετικής αποφάσεως, παρέμεινε όμως στην Ελλάδα και επαναδιορίστηκε το 1844 ως καθηγητής φαρμακευτικής χημείας, συνταγολογίας και βοτανικής. Παραιτήθηκε το 1869, και το 1875 ορίστηκε επίτιμος καθηγητής. Διετέλεσε δύο φορές (1846-1847 και 1854-1855) κοσμήτορας της Σχολής Θετικών Επιστημών του Οθωναίου Πανεπιστημίου Ήταν ο πρώτος καθηγητής Χημείας στην Ελλάδα, διδάσκοντας στο Πολυτεχνείο μεταξύ 1844 και 1868 και ίδρυσε το πρώτο Εργαστήριο Φαρμακευτικής Χημείας. Ήταν μέλος του Ιατρικού Συνεδρίου, ενώ ίδρυσε τις Ολυμπιακές Εκθέσεις. Συνέγραψε συγγράμματα και επιστημονικές εργασίες σχετικά με τη χημεία και κυρίως τα ιαματικά νερά της Ελλάδας.







{"κλικάρετε" στο κείμενο για καλύτερην ανάγνωση)


ΕΡΓΑ ΤΟΥ ΣΥΓΓΡΑΦΕΩΣ:







Σάββατο 21 Μαρτίου 2020

ΤΟ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ ΤΡΙΓΩΝΟ


     Η διδασκαλία της Ιππασίας συνιστά ένα διαδραστικό τρίγωνο αλληλεπιδράσεως οριζόμενο από τον Ίππο, τον Εκπαιδευτή και τον εκπαιδευόμενο οι οποίοι διαμορφώνουν ένα μοναδικό παράδοξο: Και οι τρεις από κοινού, είναι ταυτοχρόνως εκπαιδευόμενοι και Εκπαιδευτές διότι, καθ΄ όλη την έκταση της διδασκαλίας και οι τρεις διδάσκουν αλλήλους παραμένοντες και οι τρεις διδασκόμενοι. Κάθε διατάραξη αυτής της σχέσεως ισορροπίας καταλήγει στην αποτυχία και , στην χειρότερη περίπτωση, στο ατύχημα. Και αυτός είναι ο πρώτος κανόνας σε κάθε μάθημα Ιππασίας.


     Ο δεύτερος κανόνας σε κάθε μάθημα Ιππασίας είναι η επιλογή της σωστής "διδακτέας ύλης" η οποία υπαγορεύεται από συγκεκριμένους παράγοντες οι οποίοι και πάλι καθορίζονται από τον Ίππο, τον Εκπαιδευτή αλλά και τον εκπαιδευόμενο, με τελικόν "επεξεργαστή" και υπεύθυνο επιλογών και διδασκαλίας τον Εκπαιδευτή και μόνον, λόγος για τον οποίο ο Εκπαιδευτής διατηρεί την τελικήν ευθύνη της διεξαγωγής ενός ασφαλούς και ωφελίμου μαθήματος Ιππασίας.


     Αναλυτικότερα, ο Εκπαιδευτής θα πρέπει να έχει κατασταλάξει στην επιλογή "σχολής" την οποία θα ακολουθήσει έχοντας, προηγουμένως μελετήσει τις διαφορές των σχολών προκειμένου να μπορεί να επιλέξει εκείνη που διαγιγνώσκει ως ορθότερη. Ακολούθως, θα πρέπει να έχει εκτιμήσει τις δυνατότητες του Ίππου Σχολής με τον οποίο θα συνεργασθεί και, οπωσδήποτε, θα πρέπει να τον έχει καταρτίσει αναλόγως ώστε να μπορεί να ανταπεξέρχεται στην διδακτέα ύλη της σχολής που επέλεξε να ακολουθήσει. Τέλος, θα πρέπει να έχει ορθή εικόνα των δυνατοτήτων αλλά και αναγκών του εκπαιδευομένου του. Όλα τα προαναφερθέντα δεν συνάγονται μονομιάς αλλά συν τω χρόνω, με πολλήν υπομονή, παρατηρητικότητα και σύνεση, συντιθέμενα τελικώς σε μία διδασκαλία όπου και οι τρεις "κορυφές" του, προαναφερθέντος, διαδραστικού τριγώνου συν-παράγουν το έργο της διδασκαλίας.


     Όλα τα παραπάνω ισχύουν στην περίπτωση της Σχολής των "Ελλήνων Κενταύρων" και κατά έναν "αυτοματικό" τρόπο, μη χρήζοντα βερμπαλιστικών αναλύσεων. Ένα, μόνον, σημείο θα άξιζε να αναπτυχθεί, αυτό της επιλογής "σχολής" το οποίο είναι σημαντικό, όχι μόνον για την Σχολή των "Ελλήνων Κενταύρων" αλλά και για κάθε Σχολή Ιππασίας.


     Στην περίπτωσή μας η, αρχήθεν και παραμένουσα, "σπονδυλική στήλη σχολής" που επιλέξαμε ήταν, είναι και θα παραμείνει εκείνη της Φυσικής Ιππικής και την οποία πρωτογνωρίσαμε στην Σχολή "Kassai", με Δάσκαλό μας τον Kassai Lajos! Mια "σπονδυλική στήλη" επάνω στην οποία, όμως, δομήσαμε και άλλες δοκιμασμένες διδασκαλίες, μετά από επισταμένη μελέτη και θάρρος επιλογής. 


     Έτσι, επάνω σε αυτή τη βασική "σπονδυλική στήλη", μελετώντας και αξιολογώντας "κεφάλαια" από την διδασκαλία και άλλων σχολών και δασκάλων, δεν διστάσαμε να επιλέξουμε και να την ενισχύσουμε με βελτιώσεις οι οποίες κρίθηκαν απαραίτητες, όπως αυτές του "Κύκλου Προσεγγίσεως" και τεχνικών "γλώσσας του σώματος" που αντλήσαμε από την διδασκαλία του Klaus Ferdinand Hempfling τις οποίες ενσωματώσαμε στα μαθήματά μας, παραλλήλως, αναπτύσσοντάς τις.


     Η μετάφραση του βασικού βιβλίου του μεγάλου αυτού Δασκάλου "Dancing with Horses" την οποία ολοκλήρωσε ο Ιδρυτής των "Ελλήνων Κενταύρων" ως προσωπικό του εκπαιδευτικό βοήθημα από την εποχή της μαθητείας του στην Ιππασία, πράγματι, συνεισέφερε πολλά στην ασφάλεια και ωφελιμότητα των μαθημάτων της Σχολής των "Ελλήνων Κενταύρων".


     Μία ύλη "δοκιμασμένη" και επιβεβαιωμένη στις χιλιάδες των μαθημάτων μας τα οποία ήσαν χιλιάδες πιθανοτήτων ατυχήματος, καταλήγοντας  ό λ α  σε χιλιάδες ασφαλέστατων και ωφελιμότατων για τους μαθητές μας μαθημάτων, τα οποία ανέδειξαν ικανούς Ιππείς και Εφιπποτοξότες!  


     Η επιτυχία, λοιπόν, ενός μαθήματος Ιππασίας εξαρτάται από την προηγούμενη διάθεση χρόνου σπουδής αλλά και χρήματος που ο Εκπαιδευτής επένδυσε στην βελτίωση των προσωπικών του γνώσεων, αλλά και ικανότητος επιλογής του βελτίστου, που θα πιστωθούν, τελικώς στον Ίππο και στον μαθητή του, όμως αυτό δεν αποτελεί "προσφορά" όσο υποχρέωση του Εκπαιδευτή απέναντι στο ιερό αντικείμενο της Εκπαιδεύσεως το οποίο απεφάσισε να διακονήσει, εάν και εφ΄ όσον θέλει να είναι συνεπής με αυτό. 


     Και η επιστροφή μας στον στίβο του Ιππευτηρίου μετά την πτώση των τίτλων τέλους του κορωναϊκού ...σεναρίου, θα μας βρει να εκπαιδεύουμε τον νεόλεκτο Ίππο της Σχολής μας επάνω στην δοκιμασμένη "συντεταγμένη" την οποία προεκθέσαμε, ήτοι, της επιτυχούς επιλογής και συνθέσεως "κεφαλαίων" εκπαιδεύσεως από την επιμελή σπουδή σχολών και εκπαιδευτικών προσεγγίσεων που συνεχίζουμε επί δεκαπενταετία, επ΄ αγαθώ της Ιππικής και των μαθητών μας! 



Πέμπτη 19 Μαρτίου 2020

ΙΠΠΟΔΑΜΑΣΤΑΙ 3


     Σπανιότατο έντυπο η στρατιωτική εφημερίδα του 19ου αιώνος "ΟΝΗΣΑΝΔΡΟΣ" και ελάχιστα τα διασωζόμενα αντίτυπά της, προ εικοσαετίας, καταφέραμε να διασώσουμε και μία σειρά τους από χέρια επίορκων "διαχειριστών" που τα προόριζαν για δημοπράτηση στο εξωτερικό, εντάσσοντάς τα στα βιβλιοστάσια της Βιβλιοθήκης των "Ελλήνων Κενταύρων" προς χρήση της Ομάδος μας.

     Εκπληκτική η ύλη αυτού του περιοδικού συγγράμματος με πολυποίκιλη ιστορική πληροφόρηση επί εθνικών, κοινωνικών και στρατιωτικών ζητημάτων της περιόδου της κυκλοφορίας του και από τις σελίδες του αντλούμε πολλά ενδιαφέροντα στοιχεία τα οποία θα προσπαθήσουμε να μεταφέρουμε και να αξιοποιήσουμε στο παρόν Ιστολόγιο.



     Αυτή την φορά θελήσαμε να σταθούμε σε ένα δημοσίευμα του Γ' τόμου του "ΟΝΗΣΑΝΔΡΟΥ" ( φυλλάδιο 33, σ. 407, 1ης 12ου 1865) το οποίο παρουσιάζει την δομή ενός από τους κορυφαίους στρατούς της εποχής εκείνης, του Πρωσικού, παρατηρώντας την δύναμή του στην οποία μετρούμε 132 στρατηγούς, χιλιάδες αξιωματικούς και υπαξιωματικούς κλπ κλπ και μόνον 3(!) Ιπποδαμαστές, δηλαδή, Εκπαιδευτές Ίππων! 

     132 στρατηγοί αλλά μόνον 3(!) Εκπαιδευτές Ίππων σημαίνει πολλά για όλους εμάς οι οποίοι έχουμε αφιερωθεί στην ευημερία (εν η και η εκπαίδευση) του Ίππου! Και για τον λόγο αυτό ποτέ δεν πάψουμε να επιμένουμε ότι, για την απόλαυση οιασδήποτε ιππικής δραστηριότητος, όπως η Έφιππη Τοξοβολία, προέχει η ικανότητα του ενασχολουμένου να μπορεί ο ίδιος να εκπαιδεύσει τον Ίππο του ανεξαρτήτως κάθε ιππευτικής δεξιότητος η οποία ιεραρχείται ως δευτερεύουσα.


     Και για τον λόγο αυτό, η Ομάδα των "Ελλήνων Κενταύρων" εκ της αρχής της λειτουργίας της δίνει έμφαση στην εκαπίδευση του νεολέκτου Ίππου ώστε να διαθέτει αυτάρκεια διαθεσίμων καταλλήλων Ίππων. Και, με την επιστροφή μας στο Ιππευτήριο από το μεθοδευμένο ...curfew του πολυθρύλητου ...κορωναϊού, αναλαμβάνοντας την εκπαίδευση του νέου Ίππου ο οποίος άρχισε προ ημερών να σταυλίζεται στην εγκατάστασή μας, θα οργανώσουμε μία σειρά δωρεάν μαθημάτων για τα Μέλη μας ώστε, όσο γίνεται περισσότεροι να "υποψιασθούν" για τις μεθόδους και την διαδικασία της εκπαιδεύσεως  Ίππου Σχολής αλλά και Ίππου Έφιππης Τοξοβολίας.


Τετάρτη 18 Μαρτίου 2020

"IΠΠΟΣ"
ΜΙΑ ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ


     O Andrea L. Katona, είναι ένας ουγγρόφωνος Έλληνας, έγκριτος Καθηγητής γλωσσολόγος, με τον οποίον ο Ιδρυτής της Ομάδος των "Ελλήνων Κενταύρων" ξεκίνησε μαθήματα Ουγγρικής γλώσσας. Σχολαστικός επιστήμων και ευρυμαθέστατος, ο Andrea L. Katona, το 2000, παρουσίασε μία πολυσέλιδη μελέτη του με τίτλο ΙΝΔΟΕΥΡΩΠΑΙΟΙ: ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΤΙ ΓΙΑ "ΠΡΩΤΟΠΑΤΡΙΔΑ" στην ειδικήν, έκδοση "ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ" (τ.11-12, 2000, σ. 329-353)) η οποία αποτελεί ετήσιο περιοδικό Γενικής και Ιστορικής Γλωσσολογίας. Απότμημα της ως άνω μελέτης αναφερόμενο στην προέλευση της λέξεως "ίππος", παρουσιάζουμε εν συνεχεία, ως μία πολύ ενδιαφέρουσα γλωσσολογική προσέγγιση που αξίζει να προσεχθεί:



Σημ.: Για την ευχερέστερην ανάγνωση "κλικάρετε" στις εικόνες.