Σάββατο 28 Απριλίου 2018

OI "EΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ"
ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ


     Για κανέναν από εμάς δεν αποτελεί έκπληξη η αναγνώριση των ικανοτήτων των Μελών μας ακόμη και από τις πλέον ιππικώς προηγμένες χώρες της κεντρικής Ευρώπης. Έτσι, Στέλεχος των "Ελλήνων Κενταύρων" που βρέθηκε προς αναζήτηση εργασίας σε χώρα της κεντρικής Ευρώπης έστειλε το βιογραφικό του στο κ ο ρ υ φ α ί ο  ιππικό κέντρο-εκτροφείο της χώρας και να τι μας γράφει:

     "Θέλω να είμαι αισιόδοξος, είδαν το βιογραφικό και είπαν ότι δεν θα χρειαστεί καν να περάσω τεστ. Και ότι τους περνούν σχεδόν όλους."


     Η θετική σκέψη όλων των "Ελλήνων Κενταύρων" σε ακολουθεί Εφιπποτοξότη-Εκπαιδευτή  "Έλληνα Κένταυρε", όπως ακολουθεί και όλους τους Αδελφούς "Έλληνες Κενταύρους" που ανοίξατε τα "φτερά" σας στην πιο απαιτητική αγορά εργασίας η οποία φαίνεται να σας καλοδέχτηκε.


Παρασκευή 27 Απριλίου 2018

ΕΥΔΑΙΜΟΝΕΣ ΚΑΙ ΕΥΓΝΩΜΟΝΕΣ


     Η Ομάδα των "Ελλήνων Κενταύρων" αισθάνεται ιδιαιτέρως ευγνώμων προς τον ευγενή χορηγό μας, Προπονητή κ. Δημήτριο Κυριακίδη για την αφιλοκερδή του προσφορά προς τον Αρχηγό μας των υπέροχων Ίππων του Σταύλου του με αποτέλεσμα, ο Αρχηγός των "Ελλήνων Κενταύρων" καθημερινώς, σχεδόν, να προπονείται υπό ιδανικές συνθήκες στο ίδιο Ιππευτήριο όπου, παλιότερα [2005], ο Ιδρυτής της Ομάδος ανεβίωσε την Έφιππη Τοξοβολία στην Ελλάδα.


     Την φορά αυτή ένας Ίππος που προσεγγίζει τον "Kανόνα του Morris" υποχειριάσθηκε με ευγένεια από τον Κωνσταντίνο μας ο οποίος κατακτά ολοένα και περισσότερο τα "μυστικά" της σέλλας, γνωστού όντος ότι στην Ομάδα μας η πρώτη φάση της εκπαιδεύσεως είναι γυμνιππευτική. Κι αυτό διότι ο Κωνσταντίνος προετοιμάζεται για Αγώνες, κάτι που όσο κι αν αποφεύγει να συζητά είναι εμφανέστατο ότι τον απασχολεί.


     Επί τη ευκαιρία αυτής της προπονητικής ημερίδος, ο "compact" Ίππος "σφυγμομετρήθηκε και για την εκ μέρους του καταλληλότητα στην Έφιππη Τοξοβολία με πολύ ενθαρρυντικές τις πρώτες ενδείξεις.


     Προνόμιο για όλους μας η ίππευση και εξάσκηση σε έναν σωστά οργανωμένο Σταύλο, όπου βρίσκονται στη διάθεσή μας πολλοί και αξιολογότατοι Ίπποι.


     Και βεβαίως, η χαρά της Ιππικής συνεχίζεται πάντοτε μετά την αφίππευση εντός του Σταύλου απ΄ όπου και αρχίζει με την καθαριότητα της ιπποσαγής μετά την παύση της εργασίας Ιππευτηρίου.


     Κι ακόμη περισσότερο, σε όλη την έκταση της σταυλικής εγκαταστάσεως με την καθαριότητα όλων των χώρων και την διασφάλιση των προϋποτιθέμενων άριστων συνθηκών υγιεινής για τους Ίππους ως βασική υποχρέωση όλων μας προς αυτούς.


     Ωραίες ημέρες ενός καλοκαιριού που μόλις έφτασε και που προμηνύεται καρποφόρο και όχι μόνον για τα Στελέχη της Ομάδος μέσα στο νέο μας προπονητικό χώρο αλλά και για όλους τους μαθητές μας οι οποίοι, πλέον μπορούν να ιππεύουν ασφαλέστατους Ίππους και να προοδεύουν, απολαμβάνοντας την Ιππική αλλά και την Έφιππη Τοξοβολία.


Πέμπτη 26 Απριλίου 2018

ΑΞΙΟΛΟΓΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΙΠΠΟ ΣΧΟΛΗΣ


     Δεν θα μπορούσαμε να είμαστε πιο υπερήφανοι παρακολουθώντας την πρόοδο της Ομάδος μας με τα Μέλη μας να ασκούνται τιμώντας τον Εθνικό μας Ήρωα Γ. Γρίβα - Διγενή ο οποίος με τους γενναίους άνδρες της Ε.Ο.Κ.Α. κατάφεραν να εκδιώξουν από το κυπριακό έδαφος τους το μίασμα των Άγγλων κατακτητών.


     Κι αυτή η πρόοδος των "Ελλήνων Κενταύρων Καλαμάτας" γίνεται κάθε φορά κι εντονότερη, μελετώντας την σοφή σχεδιαστική προνοητικότητα των Προπονήσεών τους από τον επικεφαλής του Παραρτήματος Αθανάσιο Ψωρομύτη ο οποίος πασχίζει για την τελεία εκπαίδευση του Ίππου της Σχολής τους, μη φειδόμενο κόπων αλλά και ...ρίσκων.


     Την φορά αυτή παρατηρούμε μιαν ευφυέστατη προσέγγιση "σφυγμομετρήσεως" της εμπιστοσύνης προς τον συγκεκριμένο Ίππο από τα Μέλη του Παραρτήματος με έναν, ομολογουμένως, πρωτοποριακό όσο και ρισκαδόρικο τρόπο ο οποίος, όμως, εντυπώνεται αδρά σε όλους, αναπτύσσοντας την εμπιστοσύνη τους προς τον Ίππο.


     Ο επικεφαλής του Παραρτήματος δεν δίστασε να ακολουθήσει την δυναμικότερη "οδό" της εκθέσεως σε άμεσο κίνδυνο ώστε να καταδείξει την πλήρη υπαγωγή του Ίππου στον χειριστή του και τον υποχειριασμό του από τον Άνθρωπο.


     Ξεκινώντας από τον ίδιο, ο Αθανάσιος Ψωρομύτης απέδειξε ότι ο Ίππος τον οποίο ο ίδιος εκπαιδεύει, υπακούει και σέβεται τον χειριστή του Άνθρωπο, έχοντας ήδη μάθει επαρκέστατα να βαδίζει σε διάφορες επιφάνειες και υπεράνω αυτών, όπως έχουμε παρατηρήσει στο οπτικοακουστικό υλικό των προηγουμένων προπονητικών ημερίδων του Παραρτήματος των "Ελλήνων Κενταύρων Καλαμάτας". 


     Και κάπως έτσι, ο Ίππος γίνεται κατάλληλος για μαθήματα τα οποία ήδη έχουν αρχίσει όπως μας επαληθεύει το οπτικοακουστικό υλικό της Σχολής των "Ελλήνων Κενταύρων Καλαμάτας" που φτάνει σε μας τακτικά, μετά από κάθε εκπαιδευτικήν ημερίδα.


     Έτσι, απολαμβάνουμε συνεχώς την πρόοδο των εκεί μαθητών, όχι μόνον στην Ιππική αλλά και στην Παραδοσιακή και Ενστικτώδη Τοξοβολία.


     Και πάντα με την, υπεράνω όλων, συντροφικότητα που αποτελεί και τον κοινό παρονομαστή μιας μεγάλης Ομάδος-Οικογενείας, όπως αυτής των "Ελλήνων Κενταύρων".


ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΟΙ


     Είναι αδικαιολόγητο να μας καταλαμβάνει πανικός επειδή δεν καταφέρνουμε να κάνουμε τέλεια αυτό που μόλις αρχίσαμε να μαθαίνουμε, όμως, είναι ...ανθρώπινο. Και κάτι τέτοιο παρατηρείται συχνά στα μαθήματα Ιππασίας όπου, οι μεν μαθητές σκέφτονται να αφιππεύσουν και να εγκαταλείψουν την προσπάθεια, ενώ οι, σωστοί, Εκπαιδευτές κατανοούν πλήρως παρόμοιες αντιδράσεις μαθητών και συνεχίζουν ατάραχοι το μάθημά τους, νομοτελειακώς, καταφέρνοντας να το ολοκληρώσουν με επιτυχία.

     Πολλές παράμετροι είναι ικανές να διαταράξουν την αυτοσυγκέντρωση του μαθητή η οποία οδηγεί σε αποτυχία ορθής εκτελέσεως της εντολής του Εκπαιδευτή. Ένα χαλαρό έποχο σέλλας το οποίο δεν παρέχει την απαιτούμενη ευστάθεια ώστε ο μαθητής να εκτελέσει έναν σωστό ανακουφιστικό τροχασμό... Κάποια βλέμματα θεατών που προξενούν ψυχολογική "εμπλοκή" στον μαθητή ο οποίος αισθάνεται ψιθύρους αρνητικών σχολίων ασχέτως αν οι ψίθυροι αυτοί ανήκουν στη σφαίρα της ...φαντασίας του... Η καχυποψία μιας πιθανής αδεξιότητος χειρισμού της μάστιγος του Εκπαιδευτή που πιθανώς προκάλεσε μιαν απρόσμενη αντίδραση του Ίππου, ενώ η αιτία ήταν ένα διερχόμενο ζώο εκτός Ιππευτηρίου που έκανε τον ίππο να ανησυχήσει...

     Μπορεί όλα τα παραπάνω, δικαιολογημένα ίσως, να ταράζουν τον μαθητή,αλλά ο Εκπαιδευτής θα πρέπει να παραμένει ανεπηρέαστος στη διεξαγωγή του, πάντοτε, προσχεδιασμένου μαθήματός του αδιαφορώντας για τις όποιες αντιδράσεις του μαθητή του ακόμη και εάν ο τελευταίος προτίθεται να εγκαταλείψει την εκπαίδευσή του.

     Η επιτυχία της αναδείξεως ενός ικανού Ιππέως εκ μέρους ενός Εκπαιδευτή, δυστυχώς, περνά μέσα από την απολυτότητα της διεξαγωγής του μαθήματος διότι η Ιππική δεν είναι "απασχόληση ελευθέρων ωρών" αλλά μία πολυεπιστήμη η οποία απαιτεί την πλήρη και συνειδητή αφιέρωση Εκπαιδευτή και εκπαιδευομένου. Αυτή η πολυεπιστήμη η οποία δεν παράγει "καβαλάρηδες" αλλά Ηγέτες δεν παρέχει κανένα περιθώριο "νανουρίσματος" ή "κανακέματος" αλλά είναι υπόθεση εφαρμογής και εκτελέσεως εντολών ενός ευγενούς γνώστη του ιππικού αντικειμένου από έναν πειθαρχημένο ζηλωτή της ιππικής σπουδής. Και, ως εκ τούτου, ο Εκπαιδευτής θα πρέπει να είναι γνώστης, ευγενής αλλά και απόλυτος, μη καμπτόμενος από τις αμέτρητες και κατά κανόνα ανυπόστατες αιτιάσεις των μαθητών οι οποίοι εξ αγνοίας και φόβου αναζητούν εκτός εαυτού τους το αίτιο της αδυναμία να εκτελέσουν ...τέλεια, εκείνο το οποίο ...μόλις διδάσκονται.

     Ποιο, όμως, είναι το απαραίτητο  "μέτρο" αυτής της δεοντολογικής απολυτότητος του Εκπαιδευτή μας το περιγράφει ο Κάσσαι Λάιος στο βιβλίο του "Horseback Archery" [s.88] όπου ορίζει ότι η πειθαρχία είναι σαν το κέλυφος ενός αυγού που θα πρέπει να είναι τόσο σκληρό ώστε να προστατεύει το νεοσσό μέχρι να ενδυναμώσει και να το σπάσει πετώντας από μόνος του όπως προορίζεται, ενώ δεν θα πρέπει να είναι τόσο σκληρό ώστε να τον εγκλωβίσει μη επιτρέποντάς του να το σπάσει και να πετάξει. Η απολυτότητα, λοιπόν, του Εκπαιδευτή Ιππασίας θα πρέπει να ακολουθεί τον κανόνα του "κελύφους" του παραδείγματος του Δασκάλου μας με στόχο, ο μαθητής να καταφέρει και να "πετάξει" και να ξεπεράσει τον Εκπαιδευτή του.

     Παρά ταύτα, αυτός ο απόλυτος κυρίαρχος του Ιππευτηρίου ο οποίος λέγεται "Εκπαιδευτής", στην πραγματικότητα είναι ο απόλυτος υπηρέτης του Ίππου πάντοτε, λαμβάνων υπ΄ όψη  την ευημερία του, αλλά και των μαθητών του, πάντοτε έτοιμος να τους υπηρετήσει προκειμένου να προοδεύσουν.

     Και ο Εκπαιδευτής προσχεδιάζει κάθε μάθημα πάντοτε κατ΄ οικονομίαν των δυνατοτήτων του Ίππου του αλλά και των αναγκών προόδου όπως και των δυνατοτήτων των μαθητών του, έτοιμος να σπεύσει προς εξομάλυνση κάθε ανακύπτουσας εκπαιδευτικής ανάγκης με πρώτο γνώμονα την ασφάλεια των μαθημάτων.

     Γι αυτό και είναι δεδομένο ότι ο υπεύθυνος Εκπαιδευτής δίνει κατευθύνσεις ενώ οι φιλοπρόοδοι μαθητές, ασυζητητί, τις εκτελούν. Και, εάν δεν συμβαίνει αυτό μπορεί να έχουμε σχολή ...καλογραιών αλλά όχι Σχολή Ιππασίας. Εν εναντία περιπτώσει, ασφαλώς μιλάμε και για την Σχολή των "Ελλήνων Κενταύρων".  



Τρίτη 24 Απριλίου 2018

ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ
ΓΙΑ ΤΟΥΣ
"ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΥΣ ΚΕΡΚΥΡΑΣ"


     Το γαλήνιο προπονητικό περιβάλλον των "Ελλήνων Κενταύρων Κερκύρας" έδειξε ότι μπορεί να σφύζει από τοξευτική πρόοδο ακόμη κι όταν ο επικεφαλής του Χριστόφορος Κασφίκης, σπανίως, εξαναγκάζεται σε απουσία λόγω κωλύματος.


     Και παρά την απουσία του επικεφαλής, ο 17χρονος αντικαταστάτης του τον ανεπλήρωσε επάξια και, τυπικότατος, φρόντισε να στείλει και μία καλογραμμένη Αναφορά μαζύ με το οπτικοακουστικό υλικό ώστε να επαληθεύσει ότι τα πάντα στους, όπου, "Έλληνες Κενταύρους" λειτουργούν στον ...αυτόματο πιλότο.


     Με αρκετή συμμετοχή και ευρύ ασκησιολόγιο και αυτή η Προπόνηση των "Ελλήνων Κενταύρων Κερκύρας" υπήρξε γονιμότατη .


     Πάντοτε με αξιοπρόσεκτες επιδόσεις, οι "Έλληνες Κένταυροι Κερκύρας" προοδεύουν και, παρακολουθώντας την πρόοδό τους, τολμούμε να κάνουμε μια πρόταση:


     Θεωρούμε ότι ο επικεφαλής τους θα πρέπει να οργανώνει ήδη την πρώτη συμμετοχή του Παραρτήματός του σε διεθνείς αγώνες Παραδοσιακής Τοξοβολίας προς δοκιμασία και "μέτρηση" των, δεδομένα ικανοποιητικών, ικανοτήτων των Μελών του.


     Στην υλοποίηση αυτής της προτάσεως, ο ικανότατος Χριστόφορος Κασφίκης θα έχει την συμπαράσταση όλων μας εκ των προτέρων βέβαιοι για την επιτυχία.


Δευτέρα 23 Απριλίου 2018

Η ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ ΒΛΗΤΙΚΗ 
ΤΗΣ 
ΤΟΞΟΒΟΛΙΑΣ


     Σε διεθνές επίπεδο, οι Τοξότες, δίνουν έμφαση στην ευστοχία και στην ταχυβολία, παραβλέποντας, δυστυχώς, την συστηματική τους εξάσκηση και στην βαθύτερη κατανόηση της πειραματικής βλητικής της Τοξοβολίας, η οποία είναι απαραίτητη για την ολοκλήρωσή τους, ως χειριστών του Τόξου.


     Εν αντιθέσει με ό,τι συμβαίνει σε ευρεία κλίμακα, στην Ομάδα των "Ελλήνων Κενταύρων" αφιερώνουμε πολλές ώρες αλλά και ολόκληρες, κατ΄ ιδίαν, προπονητικές ημερίδες στην εμβάθυνση της πειραματικής βλητικής της Τοξοβολίας ώστε να μελετήσουμε ιδιότητες Τόξων, βελών, επιφανειών στόχων και άλλων παραμέτρων [διατρητικότητος, διεισδυτικότητος, καιρικών συνθηκών κλπ] ώστε, σταθμιζόμενες συνδυαστικώς να συντελέσουν στην πολυπόθητην ευστοχία.


     Το μειονέκτημα της μελέτης της πειραματικής βλητικής της Τοξοβολίας είναι ότι δεν καθίσταται εφικτή για ομαδική διδασκαλία σε μία κοινή Γραμμή Βολής και για ευνόητους λόγους. Σε μία τέτοια, μαζική, κατάσταση δεν είναι εφικτό να επιτευχθεί ούτε η απόλυτη αυτοσυγκέντρωση ενός εκάστου των συμμετεχόντων σε μια τόσο λεπτή διαδικασία, κάτι πρωτίστως απαραίτητο, ούτε να διασφαλισθεί η ευελιξία γρήγορης εναλλαγής σεναρίων και επιτεύξεως ατομικών εφαρμογών που προϋποθέτουν απόλυτο συντονισμό και άμεση ανταπόκριση.


     Όμως, η δική μας Σχολή συνιστά σε όλα τα Μέλη μας να επιδίδονται ακατάπαυστα στην σπουδή της πειραματικής βλητικής με συστηματικότητα και να δοκιμάζουν τοξεύσεις με διαφορετικά Τόξα, βέλη, καιρικές συνθήκες και επί διαφόρων επιφανειών στόχου ώστε εκ των προτέρων να μπορούν να έχουν ακριβή εικόνα της αποτελεσματικότητος μιας τοξεύσεώς τους πολύ πριν το πυθμένιο του βέλους τους εγκαταλείψει την χορδή.


     Προσφάτως σε μία μυητική εισαγωγή νέων Μελών, συμπεριλάβαμε, επί τούτου, στη φαρέτρα μας και ένα βέλος με μία αλλοίωση της άκρης της αιχμής του. Αυτή η αλλοίωση έκανε την διαφορά κι ενώ όλα τα άλλα, όμοια, βέλη καρφώνονταν στον ψάθινο στόχο, το συγκεκριμένο, ενώ έφτανε και χτυπούσε επάνω του, έπεφτε χωρίς να καρφωθεί. Κι αυτό ήταν μια ευκαιρία επεξηγήσεως στους μυουμένους μας της μεγάλης σημασίας της καταστάσεως της αιχμής, όπως επί μακρόν την είχαμε μελετήσει κατά την διάρκεια παρατηρήσεων πειραματικής βλητικής που είχαμε διεξαγάγει.


     Συνοψίζοντας, ας μην αρκούμεθα στα ...τετριμμένα μιας αγχώδους αναζητήσεως της ευστοχίας και μιας επιτεύξεως ταχυβολίας χωρίς, προηγουμένως, να μελετούμε -κατ΄ ιδίαν και μόνον...-  την πειραματική βλητική της Τοξοβολίας αλλά και να ασκούμεθα στην βασική "Τοξοβολία εξ Επαφής",  ως θεμέλιο των προσπαθειών μας για την εξέλιξή μας ως ικανών Τοξοτών.


Κυριακή 22 Απριλίου 2018

ΠΑΙΔΑΓΩΓΩΝΤΑΣ  ΕΛΛΗΝΟΠΡΕΠΩΣ


     Πρέπει να σε λένε Πρωτεσίλαο για να μπορείς να αφομοιώνεις τέλεια, από την πρώτη στιγμή, ένα νεοεισερχόμενο στη τάξη των μαθητών σου και να τον εμπνέεις έτσι ώστε να εκτελεί τις ασκήσεις χωρίς να φαίνεται ότι μόλις μπήκε στην χορεία των προχωρημένων.


     Αυτό το φαινόμενο δεν παρατηρήθηκε μόνον σ΄ αυτό το μάθημα του Πρωτεσίλαου, ...κατά κόσμον Σπυρίδωνος Νικόλη, αλλά αποτελεί τον κανόνα από τότε που πρωτοξεκίνησε να εκπαιδεύει τους 'Έλληνες Κενταύρους" στην Σπαθασκία.


     Και στο τελευταίο μάθημα, πάντοτε σε φυσικό και επικλινές έδαφος που δεν ασκεί μόνον σε ρεαλιστικές συνθήκες αλλά και γυμνάζει το σώμα, η Σπαθασκία της Σχολής μας απέδωσε τα προσδοκώμενα.


     Ακόμη περισσότερη σπαθιστική αποτελεσματικότητα με πολύ καλύτερο συντονισμό και αρμονία ζεύξεων και καταφορών, το εξαγόμενο από την μελέτη του οπτικοακουστικού υλικού που τηρείται επιμελώς σε κάθε μάθημα.


     Εμφανής ο δυναμισμός των μαθητών του Πρωτεσίλαου με την προβολή του στην αληθοφάνεια των κινήσεών τους που δεν παραπέμπουν στο "in vitro" περιβάλλον μιας Αίθουσας Όπλων αλλά στο φυσικό πεδίο μιας μάχης.


     Και για άλλη μια φορά χαρήκαμε και τα δύο φύλα και όλες τις ηλικίες σε ένα κοινό υψηλό αποτέλεσμα.


     Ιδιαίτερη χαρά η παρουσία της τετράχρονης Νεφέλης με ένα σπαθί μεγαλύτερο από το μπόι της να παρακολουθεί την Μητέρα της εκτελώντας τις ασκήσεις που προορίζονταν για τους "μεγάλους".


     Και αυτή ακριβώς η "εικόνα" της μικρής Νεφέλης είναι η απόδειξη ότι ένα παιδί μπορεί να παιδαγωγείται κατά τα Ελληνικά πρότυπα, διαμορφώνοντας έναν υγιή και ευγενικό χαρακτήρα μακριά από "παρένθετες" απατεωνιές και διαστροφικά τερτίπια.


     Σε δύστοκους χρόνους, οι μαχητικές τέχνες θωρακίζουν χαρακτήρες και μπορεί αυτό να αντιτίθεται στα συμφέροντα όσων θέλουν να υποδουλώσουν άτομα και κοινωνίες, όμως, καθήκον των "Ελλήνων Κενταύρων" είναι να αντισταθούν σε παρόμοιες επιβουλές όχι, απλώς, κατά της ελλαδικής κοινωνίας αλλά και κατά του ίδιου του Ανθρώπινου Πολιτισμού.


     Είναι φυσικό οι απανταχού πρεζέμποροι να μην αρέσκονται στις μαχητικές τέχνες οι οποίες τους "χαλάνε" την πελατεία και είναι φυσικότερο υπό το πρόσχημα του πασιφισμού κάποιοι να "στηλιτεύουν" αυτές τις τέχνες για να μπορούν να περάσουν κάτω από τα πόδια των αφελών τα νοθευμένα προϊόντα του κολομβιανού καρτέλ που προωθούν, όμως, γι αυτό υπάρχουν "κοινότητες" όπως οι "Έλληνες Κένταυροι", για να τους χαλάμε τα σχέδια, θωρακίζοντας την υγεία και τους χαρακτήρες συνανθρώπων μας.


     Γι αυτό και ο Πρωτεσίλαος, όπως και η Ομάδα των "Ελλήνων Κενταύρων", επιμένουμε στην διάπλαση μαχητικών χαρακτήρων ώστε τα Μέλη μας να παραμένουν νικητές μέσα στο χρόνο και να μη ..."πηδάνε από το μπαλκόνι" στο οποίο "μπαλκόνι" οδηγούν επί σφαγήν, τα υποχείριά τους οι σύγχρονοι κΕνοβουλευτικοί δημαγωγοί.