Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2023

EUGEN HERRIGEL: "ΖΕΝ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΤΟΞΟΒΟΛΙΑΣ" 7ο ΜΕΡΟΣ ΠΡΟΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ

 EUGEN HERRIGEL: "ΖΕΝ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΤΟΞΟΒΟΛΙΑΣ" 7ο ΜΕΡΟΣ


ΠΡΟΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ 



 Προς όσους προτίθενται να παρευρεθούν στην ημερίδα της παραστατικής αναλύσεως του 7ου Μέρους του βιβλίου «Ζεν στην Τέχνη της Τοξοβολίας» του Eugen Herrigel, την Κυριακή 29η Ιανουαρίου 2023, στην έδρα της Ομάδος στις 16.00 μ.μ.:

     Επειδή κατά την συγκεκριμένη ημερίδα ο χρόνος που θα είναι αφιερωμένος στο παραστατικό ασκησιολόγιο επί της Γραμμής Βολής θα είναι πολύ περιορισμένος ώστε να μην επιτρέπει και την, παράλληλη, προφορική εισήγηση, όπως συνηθίζουμε μέχρι τώρα, παραθέτουμε εδώ την εισαγωγικήν αναφορά στο περιεχόμενο της ημερίδος ώστε να το μελετήσετε κατ’ ιδίαν, πριν βρεθείτε στην Γραμμή Βολής.

Μ Ε Ρ Ο Σ  7ο 

ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΗΣ 

     Πραγματικά συγκλονιστικό αυτό το μέρος του βιβλίου του Eugen Herrigel, όχι μόνον για την Τοξοβολία και το ζενικό στοιχείο της, αλλά για την ίδια την Παιδεία του κόσμου η οποία εδράζεται στον Διδάσκαλο και στην διδασκαλία! Ειδικώς, αυτό το μέρος, αποτελεί αυτοτελές δίδαγμα το οποίο θα έπρεπε να διδαχθεί, κυρίως, στην Δύση όπου τα παιδευτικά ήθη, συν τω χρόνω, υπελίσσονται ολοένα και περισσότερο, ενώ ο εργαλειοποιημένος «Διδάσκαλος» χάνει συνεχώς τον δρόμο και τον ρόλο του με την «Παιδεία» έρμαιο μιας απρόσωπης ιντερνετικής «οθόνης», με αποτέλεσμα οι ψυχές να παραμένουν σκοτισμένες, σε έναν ζόφο πνευματικού θανάτου-προοιμίου του, εν τέλει, καθόλου βιολογικού.

     Eδώ, «άξονας» του ξεδιπλώματος των αληθειών του Eugen Herrigel είναι ο Ιάπωνας μαθητής με την ιδιαιτερότητα του ψυχισμού του κατά την οποία «απουσιάζει η προδιάθεση της λατρείας του εγώ», όπως σημειώνει ο μεγάλος Γερμανός Φιλόσοφος. Αυτό ακριβώς αντιδιαστέλλει και τον «δυτικό» μαθητή μέχρι σημείου να μιλήσει κανείς για αδυναμία εφαρμογής του περιεχομένου αυτού του μέρους του υπό ανάλυση βιβλίου στην «δυτική παιδευτική»! Όμως, ακριβώς γι αυτόν τον λόγο, ο Eugen Herrigel πρόλαβε, μόλις στο προηγούμενο (6ο) μέρος να αποσαφηνίσει την αναγκαιότητα του απεγκλωβισμού μας από το «εγώ» ώστε να είμεθα σε θέση να κατανοήσουμε τα διαλαμβανόμενα στο παρόν μέρος. Και, «εγγεγραμμένες» μέσα σε αυτό το πλαίσιο της απεμπλοκής από το «εγώ» του ανατολίτη μαθητή βρίσκονται ακόμη τρεις ιδιότητες: (α) η καλή του ανατροφή, (β) η ειλικρινής αγάπη για το αντικείμενο το οποίο  επιλέγει να διδαχθεί και (γ) πλήρης απαλλαγή του από κάθε διάθεση κριτικής του Διδασκάλου του, δηλαδή, η εκ των προτέρων πλήρης εμπιστοσύνη του προς αυτόν!

     Διαπιστώνοντας ότι οι ιαπωνικές τέχνες (και δη, οι πολεμικές) παρά τις όποιες νεωτεριστικές «μεταρρυθμίσεις» παραμένουν σταθερές μέσα στον χρόνο ως προς τις Αξίες και τα οφέλη τους, σταθμίζοντας το «προφίλ» του μέσου ανατολίτη μαθητή, αντιλαμβανόμεθα ότι η υστέρηση των ιδίων τεχνών στην Δύση χρεώνεται στην εγωκεντρικότητα, στην υποδεή ανατροφή, στην ανειλικρίνεια επιλογών και στην προδιάθεση επικριτικότητος του Διδασκάλου που διακρίνουν τον δυτικό, κακοαναθρεμμένο, ομόλογό του!

     Πράγματι, συχνά, ίσως κατά κανόνα, βλέπουμε τους μαθητές στη Δύση να ναρκισσεύονται ως «ομφαλός της γης» ενθαρρυνόμενοι σε αυτό από το οικογενειακό περιβάλλον τους, να αναγορεύουν την αγένεια σε τρόπο κοινωνικής συμπεριφοράς, να ασχολούνται με αντικείμενα των οποίων η επιλογή αποτελεί συρμώδη παρόρμηση και να είναι έτοιμοι να χρεώσουν την αποτυχία τους η οποία προέρχεται από την ίδια την ανικανότητά τους ή την ραστώνη τους στον …Διδάσκαλο, από τον οποίον απαιτούν να τους «εμφυτεύσει» στον εγκέφαλο την γνώση δια …λοβοτομής, προκειμένου οι ίδιοι να συνεχίσουν απερίσπαστοι την απόλαυση μιας χαμοζωής αφού, μια τέτοια «νοημοσύνη» δεν τους βοηθά, ασφαλώς, να διακρίνουν και το αληθές «ευ ζειν»!

     Δυστυχώς, τα παραπάνω μειονεκτήματα του δυτικού μαθητή εντοπίσαμε συχνά και σε περιπτώσεις μαθητών της Σχολής των «Ελλήνων Κενταύρων» με άτομα τα οποία διέθεταν, φύσει, ικανότητες αλλά, δυστυχώς, η αδυναμία τους να υπερβούν το «εγώ» τους, τους στέρησε εν τέλει εκείνου που επέλεξαν, ή και τους είχε …επιλέξει! Μαθητές μας που, με την επιφύλαξη και την σεμνότητα του αρχαρίου, έφθασαν σε κολοφώνα εφιπποτοξοτικών επιδόσεων, εξετράπησαν προχωρώντας και νομίζοντας ότι κατέκτησαν «κορυφές» μη καταφέρνοντας να ελέγξουν ένα υπερφίαλο «εγώ» που τους δυνάστευε, οδηγώντας τους μακράν του αντικειμένου που επέλεξαν να διακονήσουν, χάνοντάς το για πάντα από τον «ορίζοντά» τους!

     Έτσι, υπό ομαλές συνθήκες, στην περίπτωση ενός αυτοελεγχόμενου «εγώ», καλής ανατροφής, ειλικρινούς αγάπης προς το αντικείμενο της επιλογής του και πλήρους εμπιστοσύνης προς τον Διδάσκαλο, ο μαθητής, αρχικώς θα «μιμηθεί» τον Διδάσκαλο και βαθμιαίως θα αναδειχθεί σε αναδημιουργό της τέχνης που διδάσκεται την οποία και θα ανελίξει χωρίς καμία ιδιαίτερη επίκληση «λογικής», με ενστικτώδη πνευματικήν αλληλουχία ως κάτι που αναβλύζει από «μέσα» του! Και μπορεί ο μαθητής κάποτε να «χάσει από τα μάτια του» τον Διδάκσαλό του, αλλά δεν θα τον ξεχάσει…

     Παραλλήλως, ο Διδάσκαλος «μαντεύει αυτό που η φύση προαισθάνεται στα σκοτεινά όνειρά της» κι αυτό, ακριβώς, είναι η ανέλιξη του κόσμου, είναι η ηλεκτρεκκένωση  που είναι απαραίτητη για την πρόκληση της προόδου του κόσμου, για την νοηματοδότηση της ίδιας της ζωής! Ο Διδάσκαλος δεν εξαρτάται ποσώς από τον μαθητή του! Δεν εξαρτάται από τίποτε, παρά μόνον από την αγαθή πρόθεσή του να μεταδώσει δίκην «καλωδίου» το δημιουργικό «ρεύμα» που τον διαπερνά στους επερχομένους! Κι αυτό το επιτυγχάνει αποφεύγοντας τις μακροσκελείς οδηγίες, τις κουραστικές φληναφηματικές επεξηγήσεις, με φειδώ λόγου και «επιβλέπουσας παρουσίας», με λακωνική συμπεριφορά, μη ξοδεύοντας ούτε ένα παραπανίσιο βλέμμα, ούτε μια παραπάνω λέξη, προς τον μαθητή του. Και δεν βιάζει τα πράγματα ώστε να μην παρασύρει και τον μαθητή του να βιαστεί κι αυτός, κάτι που θα οδηγήσει την διδασκαλία σε αποτυχία. Ο Διδάσκαλος δεν προτρέχει επιδιώκοντας να αφυπνίσει προώρως τον μαθητή ώστε να επιδαψιλεύσει ικανοποίηση στην διδασκαλική του δεινότητα, αλλά επιτρέπει στον μαθητή να ωριμάσει μέσα του η διδασκαλία και να δείξει ο ίδιος, όταν το νιώσει, τον βαθμό επιτυχίας της, το βάθος του «αποτυπώματός» της.  Αποφεύγει επισταμένως να υποκύψει στις συχνά έωλες ερωτήσεις κι αιτιάσεις του μαθητή ο οποίος θα αναζητά δάνειο χρόνου για να διεκπεραιώσει τις εκπαιδευτικές απαιτήσεις που ανακύπτουν και, πέραν των αυτονοήτων λακωνικών υποδείξεών του, ο Διδάσκαλος δεν συμμετέχει στο «γαϊτανάκι» των παρελκυστικών τεχνασμάτων που, συχνά, επινοεί ο μαθητής. Και περιορίζεται, με στοχαστικήν αταραξία, να επαναλαμβάνει ακάμπτως την διδασκαλία του, επιμένοντας, όπου χρειάζεται, να απελευθερώσει τον μαθητή από το «εγώ» του και προκαλώντας τον μαθητή να τον μιμηθεί. Γενικώς, ο Διδάσκαλος παραμένει …μόνος, σε μία μοναξιά που τον προστατεύει από κάθε «ξόδεμα» ψυχής που συνιστά απώλεια για την πρόοδο και την ανέλιξη του κόσμου στην οποία είναι ταγμένος! Αποτελεί μια ζώσα ταύτιση ανθρώπου και δεξιοτέχνη και ζωντανό παράδειγμα εσωτεριστικού έργου το οποίο πείθει απλώς και μόνον με την ύπαρξή του! Γι αυτό κι ο Διδάσκαλος δεν νοιάζεται για το που θα φθάσει ο μαθητής, απλώς, μεριμνά ώστε να του φωτίσει τον δρόμο και να τον σπρώξει μακρύτερά του ώστε να πάει πιο πέρα από τον ίδιο, αφήνοντάς τον να βρει από μόνος του τον προορισμό του. Τέλος, ο Διδάσκαλος θα εναποθέσει στον ίδιο τον μαθητή το δικαίωμα να τον «αφήσει» από την «θέασή» του, ακόμη και να τον αρνηθεί, γνωρίζοντας ότι ο μαθητής ενδομύχως θα τον ευγνωμονεί ακόμη και εάν τον …απαρνείται! Το πραγματικό μεγαλείο, όμως, του Διδασκάλου είναι η απάθεια προς αυτή την συνειδητή ή και ασυνείδητη ευγνωμοσύνη του μαθητή του, καθώς και η αποστασιοποίησή του αφ’  οιανδήποτε, έξωθεν, «νύξη».



Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2023

EUGEN HERRIGEL "ΖΕΝ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΤΟΞΟΒΟΛΙΑΣ" 7ο ΜΕΡΟΣ

EUGEN HERRIGEL 

"ΖΕΝ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΤΟΞΟΒΟΛΙΑΣ" 

7ο ΜΕΡΟΣ



     Δεν χρειάζεται, απλώς, βαθειά μελέτη καθώς και αρκετή εξάσκηση για να κατανοήσεις και να "μεταφέρεις" σε τρίτους, αναλύοντας, το μνημειακό σύγγραμμα "Ζεν στην Τέχνη της Τοξοβολίας" του Γερμανού Φιλοσόφου Eugen Herrigel... Είναι απαραίτητος και ο διαλογιστικός στοχασμός για να συνειδητοποιήσεις τις μεγάλες αλήθειες του που δεν έχουν εφαρμογή μόνο στην Τοξοβολία αλλά και σε ολόκληρη τη ζωή!

     Προετοιμάζοντας την παρουσίαση του 7ου Μέρους του, όπως έχει προγραμματισθεί να υλοποιηθεί σε λίγες ημέρες, ξαφνικά ο συγγραφέας μας μυεί στο καίριο πεδίο της "ανατομίας" του Δασκάλου, της Διδασκαλίας και του μαθητή, δηλαδή, του πυρήνος της "Παιδείας", όπως αυτά προσεγγίζονται στην Άπω Ανατολή (Ιαπωνία) κάνοντάς μας να νιώθουμε ελάχιστοι ως "δυτικοί"... Και απ' αυτές τις λίγες και λακωνικές παραγράφους αντλούμε την δύναμη ν΄ αναμορφωθούμε, ανακαλύπτοντας ένα σύμπαν τόσο μακρινό σε μας, όσο κι άξιο να το εξερευνήσουμε και νε το εγκολπωθούμε!

"EQUESTRIAN CHAOS" ΕΝΑ ΔΕΙΓΜΑ ΥΨΗΛΟΥ ΙΠΠΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ

 "EQUESTRIAN CHAOS"

ΕΝΑ ΔΕΙΓΜΑ ΥΨΗΛΟΥ ΙΠΠΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ



     Μία ιδιαίτερη Τιμή για τους "Έλληνες Κενταύρους" ήταν το μήνυμα που λάβαμε από την κ. Krystin Celisse, εκπρόσωπο του "Equestrian Chaos", μιας Σχολής αλλά και Οργανισμού θεατρικών επιδείξεων εφίππων πολεμικών τεχνών, υψηλού επιπέδου, με έδρα τις Η.Π.Α.

     Το "Equestrian Chaos" με τον ελληνικότατο προσδιορισμό που αποκαλύπτει την χαώδη απεραντοσύνη της Ιππικής, συνδυάζει την Φυσική Ιππική με την Djigitovka, την Έφιππη Τοξοβολία και την θεατρική σκηνικότητα, ίδιες ιππικές παράμετροι με αυτές που σέβεται και τηρεί και η Σχολή των "Ελλήνων Κενταύρων".

     Τόσο το αρχικό μήνυμα όσο και η εν συνεχεία επικοινωνία μας προμηνύουν πολλά καλά για την Ιππική. 

     Kαι σύντομα θα ακολουθήσει μια πλήρης παρουσίαση του "Equestrian Chaos" του οποίου την δραστηριότητα αξίζει να απολαύσουμε λεπτομερέστερα.

     Η Αμερική, με την υψηλήν ιππική της Παράδοση, στην περίπτωση του "Equestrian Chaos" αναδεικνύεται σε μιαν ήπειρο η οποία όχι μόνον διεκδικεί το μερίδιό της στον παγκόσμιο ιππικό Πολιτισμό, αλλά και ξέρει να τον μεταλαμπαδεύει στον νεώτερο Κόσμο με τον συναρπαστικό τρόπο ενός λαμπρού σκηνικού υπερθεάματος!

ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΤΩΝ "ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ ΚΕΡΚΥΡΑΣ"

 ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ 

ΤΩΝ 

"ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ ΚΕΡΚΥΡΑΣ"



     Αυτή την φορά, τίποτε πιο αυθεντικό, ατμοσφαιρικό και καλογραμμένο από την Αναφορά μετά το πέρας Προπονήσεως, όπως συνηθίζεται στην Ομάδα των "Ελλήνων Κενταύρων", από τον επικεφαλής της Κερκυραϊκής Σχολής μας Συνασκούμενο Χριστόφορο Κασφίκη, μετά την τελευταία εξόρμηση-Προπόνηση στο νησί των Φαιάκων! Απολαύστε την ...αυτολεξεί!

Αγαπητοί Συνασκούμενοι καλησπέρα σας.

Άλλη μια βροχερή μέρα στο νησί.

Μια και λοιπόν οι Συνασκούμενοι αρκέστηκαν στην θαλπωρή του σπιτιού και ειδοποίησαν ότι δεν θα έλθουν, η απόφαση πάρθηκε άμεσα.

Περάσαμε με λίπος φώκιας τα τόξα μας, κερώσαμε τις χορδές, επιλέξαμε carbon βέλη, φορτώσαμε τον αυτοσχέδιο στόχο και το πανί και κινήσαμε για  «κεῖ που συνδυὸ δὲν περπατοῦν, συντρεῖς δὲν κουβεντιάζουν, παρὰ πενῆντα κ’ ἑκατό, καὶ πάλε φόβο νἔχουν κ’ εμεις µονάχοι πηγαμε πεζοί κι’ ἁρματωμένοι»...

Ένα πανέμορφο μέρος περίπου στα 600 μέτρα από την επιφάνεια της θάλασσας με πλήρη ησυχία απομονωμένο από κάθε λογής άθλιους ήχους της πόλης.

Αφού στήσαμε τα πράγματα με ταχύτητα και πειθαρχία κομάντος ξεκινήσαμε την προπόνηση μας.


ΖΕΝ

Μετά το ζέσταμα πραγματοποιήσαμε διάφορες ασκήσεις αναπνοής, οξυγονώνοντας επαρκώς κάθε κύτταρο του σώματος μας, και εκτελέσαμε mokuso προετοιμάζοντας έτσι το σώμα μας για σκληρή προπόνηση.

Το ψιλόβροχο και τα στοιχεία της φύσης σύμμαχός μας .

Γνωρίζοντας ότι η μακρά απόσταση 35+  μέτρα σε συνδυασμό με την υγρασία και την ψιχάλα και το αεράκι θα επηρέαζαν τις βολές μας χρησιμοποιήσαμε για πρώτη φορά καταδείκτες ανέμου σε διάφορα σημεία (κατεύθυνση των φύλλων των  δέντρων) για να επιτευχθεί σωστή βολή, μια και η ταχύτητα των τόξων μας δεν είναι μεγάλη ώστε να εξαλείψει σε μακρές αποστάσεις, τυχόν, ριπές ανέμου .


Commandos

Ε! Σε ένα τέτοιο περιβάλλον σιγά να μην το εκμεταλλευτούμε. Κινητικές ασκήσεις ελεύθερου σεναρίου ενός εκάστου. Πυρ και κίνηση με επιτιθέμενο τον Γιώργη, αμυνόμενο την αφεντιά μου. Με βολές αμφιδέξιες, άλματα από αναβαθμίδες, και γενικά όσα άντεχαν τα ταλαίπωρα γόνατα μας.


Δυναμώνοντας η βροχή.

Δοκιμάσαμε βολές με σχετικά καλή επιτυχία με μπόρα. Εδώ δεν υπάρχει φωτογραφικό υλικό μια και προστατέψαμε τα κινητά μας. Το βουνό μίλησε. Έπρεπε να φύγουμε. Μαζέψαμε γρήγορα. Ευχαριστήσαμε τον όποιο Θεό για την στροφή που έδωσε στον εγκέφαλο μας ώστε να εκτελέσουμε αυτήν την πανέμορφη προπόνηση και αποχωρήσαμε κατευχαριστημένοι.

Αυτά από το βροχερό μας νησί.

Με εκτίμηση,

Κασφίκης Χριστόφορος


Κυριακή 22 Ιανουαρίου 2023

EUGEN HERRIGEL "ΖΕΝ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΤΟΞΟΒΟΛΙΑΣ" 7ο ΜΕΡΟΣ

 EUGEN HERRIGEL 

"ΖΕΝ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΤΟΞΟΒΟΛΙΑΣ" 

7ο ΜΕΡΟΣ



     Την Κυριακή, 29η Ιανουαρίου 2023, στις 16:00 μ.μ. και στην έδρα της Ομάδος, καλούνται τα Μέλη των «Ελλήνων Κενταύρων» στην έβδομην ημερίδα διδασκαλίας της αναλύσεως του έργου "Ζεν στην Τέχνη της Τοξοβολίας" του Eugen Herrigel, το οποίο εντάσσεται στον κύκλο των, υποχρεωτικής παρακολουθήσεως, μαθημάτων για όλους τους μαθητές μας, όπως έχει αναγγελθεί από 22ας Ιουνίου 2022 .

     Την ανάλυση του έργου θα υλοποιήσει ο Ιδρυτής των "Ελλήνων Κενταύρων" Εφιπποτοξότης Αριστοτέλης Ηρ. Καλέντζης.

     Όσοι ενδιαφέρονται να παρακολουθήσουν αυτή την έβδομη, δ ω ρ ε ά ν, ημερίδα θα πρέπει να έχουν μαζύ τους τρία ατομικά βέλη και, εάν διαθέτουν, Τόξο, διαφορετικά, Τόξο χορηγεί και η Σχολή μας, διότι δεν θα πρόκειται περί απλής διαλέξεως, αλλά θα συνοδεύεται με πρακτικήν εφαρμογή προκειμένου να κατανοηθεί πλήρως το περιεχόμενο της θεωρητικής εισηγήσεως.

     Η διδασκαλία του σχετικού υποχρεωτικού μαθήματος δεν εξαντλείται κατ΄ αυτή την ημερίδα και όσοι ενδιαφέρονται να ιππεύσουν στην Σχολή των Αθηνών θα πρέπει να παρακολουθήσουν όχι μόνον αυτήν αλλά και τις υπόλοιπες (δωρεάν, όπως πάντοτε) με τις οποίες θα ολοκληρωθεί η διδασκαλία και θα υπάρξουν εγκαίρως ανακοινώσεις για την διεξαγωγή τους.

     Απαραίτητες προϋποθέσεις είναι η έγκαιρη αναγγελία προσελεύσεώς σας στο τ. 6977764737, τρία ατομικά βέλη και η ενδυμασία Ομάδος ή εντελώς μαύρη αμφίεση χωρίς διακοσμήσεις και επιγραφές.


Η σελίδα της εκδηλώσεως ΕΔΩ

Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2023

ΤΑΓΑΡΟ-ΓΑΪΔΟΥΡΟΣΑΜΑΡΑ

 ΤΑΓΑΡΟ-ΓΑΪΔΟΥΡΟΣΑΜΑΡΑ



     Μπορεί η Βασιλεία να αποτελεί την πλέον εγγυημένη θεσμική μορφή κληροδοτήσεως συφιλίδος και διαιωνίσεως των απανταχού εστεμμένων συφιλιδικών δια μέσου των αιώνων, αλλά η τελευταία εξόδιος σύναξη της βρεταννο-εξαρτημένης οικογενείας των Γκλύκσμπουργκ υπήρξε για τους ιθαγενείς μουζίκους ένα μάθημα Αισθητικής βίου και δημόσιας διαγωγής, πράγματα βεβαίως εξωκοσμικά για τους τρικοσμικούς γραικύλους αλλά, πάντως, πολύτιμα και αξιοπρόσεκτα! Και για να μη παρεξηγηθούμε, δεν ανήκουμε σε εκείνους που απατώνται νομίζοντας ότι η προεδρευομένη ή προεδρική δημοκρατία δεν μεταδίδει εξίσου την διαχρονική σύφιλη με ακόμη ταχύτερους ρυθμούς... Αυτή κι αν... 

     Μπορεί οι προσκαίρως παρεπιδημούντες εκ των εξωτικών τόπων μονίμου παραμονής τους πρίγκιπες άνευ πριγκιπάτου κοπτόμενοι, πάντως, υπέρ της γραφικότητος της "Ελλάδος" να μας άφησαν άπνοες με τα επικήδεια τσιτάτα τους, ενώ το βασιλικόν κονικλοτροφείον (συν γυναιξί και τέκνοις) περιήρχετο τα τετράγωνα πέριξ της "Μεγάλης Βρεταννίας" (που αλλού;...) εν τούτοις, η όλη εικόνα με τις μαύρες πενθηφορούσες κάλτσες να αναδεικνύουν καλλίγραμμες γάμπες ήταν μία διαμετρική αντίθεση προς τις ανοικονόμητες μπαταλο-ποδάρες των εγχωρίων ψαροκασελών οι οποίες ξεκάλτσωτες και ξετσίπωτες περιφέρονται τῇδε κἀκεῖσε, επικαλούμενες την ...κυτταρίτιδα ως εθνικόν πλεονέκτημα ομού μετά της Δ.Ε.Π.Υ η οποία αποτελεί και την εθνική νόσον απαξαπάντων των γραικύλων.

      Αλλά, τι να πούμε γι΄ αυτό το μάθημα Αισθητικής βίου και δημόσιας διαγωγής που μας προσέφεραν οι γαλαζοκούραδοι Γκλύκσμπουργκ τους οποίους, πάντως, ευγνωμονούμε γι'  αυτό, όταν το ντόπιο χάλι είναι τέτοιας αθλιότητος, ανάλογης με τα πρωτοσέλιδα των καθημερινών τους tabloids;... Κι αν στην χωριατοπρωτεύουσα της φαιδράς πορτοκαλέας το έρεβος της Αισθητικής είναι τόσο απύθμενο, τι να πούμε και για την επαρχία; Διότι, για εμάς, τα χείριστα έρχονται από την ...επαρχία όπου κάποιος "τέως" (υπάρχουν και "τέως" μη εστεμμένοι...) ανεκάλυψε το γαϊδουροσάμαρο ως την πλέον ενδεδειγμένη ("ιππο-")-σαγή για τον λεπτεπίλεπτον Ίππον του για τον οποίον, κάποτε, δώσαμε ανεπιτυχέστατη μάχη για να του αναγνωρισθεί το αυτονόητον, η ευημερία του άνευ στομίδος, προσκρούοντας στον δαψιλό ξερολισμό του "αφεντικού" του! Και να που τώρα τα πράγματα αγρίεψαν στην μυροβόλο επαρχία και ο "αφεντικός" εκτραχύνθηκε, πέραν της στομίδος και στην καθιέρωση ...γαϊδουροσάμαρου για τον ατυχέστατον Ίππο του, γαϊδουροσάμαρου και, μάλιστα, μεγέθους κατά πολύ μεγαλύτερου της ράχεως του δυστυχούς ζώου με ό,τι τραγικό για την υγεία του, αυτό, σημαίνει!

     Κάποτε είχαμε χαρακτηρίσει μιαν ακροδεξιά κομματική πινακοθήκη ηλιθίων ως "χράμια, τσόκαρα, ταγάρια και ...ντορβάδες εμπριμέ". Μετά τις τελευταίες υπελίξεις των περί "ιππο"-σαγής αντιλήψεων κάποιων ωριμότατων αγροτο-teenagers δεν μπορούμε παρά να αναφερθούμε και σε "γαϊδουροσάμαρα ...εμπριμέ"! Αυτός ο "λαός" (θου Κύριε...) φαίνεται ότι έχει βαλθεί σύσσωμος να επιβεβαιώσει τον Jakob Philipp Fallmerayer ακόμη και για όσα, ευγενώς, απέφυγε να γράψει!

     Τελικώς, αυτό το "τέως" μπορεί να κάνει δυστυχείς κάποιους απεμπολήσαντες ...θρόνους, εμάς όμως μας κάνει ιδιαιτέρως ευτυχείς διότι όντως αναδεικνύει τους θεούς αρωγούς ημών απαλλάσσοντάς μας από "βαρίδια" ονείδους δυσβάστακτου... Και δεν ξέρουμε εάν ισχύει το "Ο θεός σώζοι των Βασιλέα" αλλά σίγουρα οι Θεοί σώζουν τους "Έλληνες Κενταύρους", προστατεύοντάς μας από την καταισχύνη που θα μας επεφύλασσαν κάποιοι "τέως"!  Amen!

ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΤΩΝ "ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ"

ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ 

ΤΩΝ 

"ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ"



    Με συνέπεια, η Σχολή των "Ελλήνων Κενταύρων Καλαμάτας" επανέλαβε την διδασκαλία του προηγηθέντος  Εκπαιδευτικού Διημέρου σε μία επιπλέον ημερίδα ειδικώς αφιερωμένη στον σχολικό Ίππο και στον Ιππαγωγό του, Συνασκούμενο Κωνσταντίνο. 

     Σε φυσικό, όπως ενδείκνυται, περιβάλλον ακολουθήθηκε μια σειρά διασυνδετικών διαδικασιών του Ίππου με τον Άνθρωπο, ώστε ο Ίππος να μην συνδυάζει τον αναβάτη του με την οιανδήποτε ταλαιπωρία ή και κακοποίηση.

      Αυτή η ειδική διδασκαλία προς κάθε Ίππο είναι απαραίτητη για την εξομάλυνση της ιππικής εργασιακής αρμονίας και πάντοτε, ένας ευσυνείδητος Ιππέας θα πρέπει να την εφαρμόζει ειδικώς σε περιπτώσεις υψηλών προσδοκιών με Ίππους υπό εκπαιδευτικήν ανάπτυξη.

     Βεβαίως, κατά την αυτήν ημερίδα εκπαιδεύθηκε από τον Αρχηγό της Σχολής Εκπαιδευτή Αθανάσιο Ψωρομύτη και ο Συνασκούμενος Κωνσταντίνος στην Μαχητικήν Υπερπήδηση Εμποδίου.