Σάββατο 16 Απριλίου 2022

Ο ΕΧΘΡΟΣ

Ο ΕΧΘΡΟΣ


     Έχουμε συχνά αναφερθεί στο ότι η Έφιππη Τοξοβολία δεν είναι άθλημα αλλά πολεμική τέχνη με καθορισμένη την μεγάλη διαφορά μεταξύ πολεμικής τέχνης η οποία, πέραν των δεξιοτήτων, χαρακτηρίζεται από ίδια φιλοσοφία κάτι που δεν διαθέτει το άθλημα το οποίο περιορίζεται μόνον σε δεξιότητες. Μέσα σ΄ αυτό, δε, το φιλοσοφικό πλαίσιο της Έφιππης Τοξοβολίας, έχουμε ορίσει και τον κυρίως εχθρό κατά του οποίου στρέφονται τα βέλη μας και που δεν είναι άλλος από τον ατελή εαυτό μας. Κι ενώ, κατά προτεραιότητα, δια της πολεμικής τέχνης μας επιχειρούμε την βελτίωση της ατελείας του εαυτού μας, δεν παραγνωρίζουμε ότι υπάρχει και εξωτερικός εχθρός προς αντιμετώπιση. Ποιος, όμως, είναι αυτός ο εξωτερικός εχθρός;

Alice La Trobe-Bateman (Alice A. Bailey)
     H Bρεταννή εσωτερίστρια Alice Α. Bailey (γενν. ως Alice La Trobe-Bateman,1880 - 1949) στο σύγγραμμά της "Επιστολαί επί του αποκρυφιστικού διαλογισμού" (1922) καθορίζει αδρά, όσο και συναρπαστικά, τον εχθρό, μέσα σε οκτώ παραγράφους της Πέμπτης Επιστολής (Η αδελφότητα του σκότους). Ας τις μελετήσουμε:









     Και είναι χαρακτηριστική η διαφοροποίηση μεταξύ της δυνάμεως του εχθρού (αδελφότης του σκότους) η οποία αναπτύσσεται στο πεδίο των συγκινήσεων όταν η δύναμις των Αδελφών του Φωτός αναπτύσσεται στο νοητικό πεδίο. Αυτό, ακριβώς, συμβαίνει και με τις πολεμικές τέχνες, συμπεριλαμβανομένης και της Έφιππης Τοξοβολίας, οι οποίες ενισχύουν δυνάμεις που αναπτύσσονται στο νοητικό πεδίο όσων ασκούνται σε αυτές.


     Δυστυχώς, την ανθρωπιστική διδασκαλία της Alice A. Bailey αποπειράθηκε να παραχαράξει μια "συντροφία" εβραίων ρατσιστών οι οποίοι, ίσως, ανακαλύπτοντας εαυτούς στην χορεία της αδελφότητος του σκότους της αναφοράς της, επεχείρησαν να την απομειώσουν δι ...ευνοήτους λόγους, όμως, η διδασκαλία και η προσωπικότητα της Θεοσοφίστριας Alice A. Bailey παραμένουν λαμπρά σημεία της πνευματικής Ανθρωπότητος.  


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.