Τετάρτη 23 Ιουλίου 2025

IH' ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ

 IH' ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ



     Όπως συνηθίζαμε κάθε χρόνο, τέλη Ιουνίου κηρύσσαμε την λήξη της τρέχουσας Προπονητικής Περιόδου και την λήξη των μαθημάτων προετοιμάζοντας την Σχολή μας για την επόμενη Προπονητική Περίοδο. Και, όταν μιλάμε για "Προπονητική Περίοδο" εννοούμε όχι την αρχή της λειτουργίας της Σχολής των "Ελλήνων Κενταύρων" αλλά την έναρξη μαθημάτων μετά την ίδρυση του εταιρικού προσώπου της. Παρά ταύτα και παρά την κήρυξη "λήξεως", κάθε χρόνο συνεχίζαμε τα μαθήματα και κατά τις δίμηνες, υποτιθέμενες διακοπές αφού δεν μπορούμε να αφήσουμε απροπόνητους τους μαθητές μας εφ΄ όσον δεχόμαστε την επιθυμία της εφιπποτοξοτικής προόδου τους ως εντολή συναισθήματος. Φέτος, εορτάζοντας τα είκοσι χρόνια συνεχούς λειτουργίας των "Ελλήνων Κενταύρων" και επικεντρωμένοι στην συγγραφή του σχετικού επετειακού βιβλίου δίκην απολογισμού εικοσαετούς έργου, δεν είχαμε χρόνο για την διεξαγωγή μαθημάτων και λοιπών δραστηριοτήτων κάτι που εντάθηκε και με την ανάληψη της υποχρεώσεώς μας να προετοιμάσουμε την πρώτη ταινία μεγάλου μήκους προς Τιμή του Μιχαήλ Μαρούλλου Ταρχανιώτη, όπως και συνεχίζουμε. Όλα τούτα σημαίνουν ότι φέτος περνάμε απευθείας από την ΙΖ' στην ΙΗ' Προπονητική Περίοδο (η οποία κανονικώς αρχίζει την 1η Σεπτεμβρίου 2025) με τους ίδιους αδιάκοπους ρυθμούς εργασίας του επιτελείου της Ομάδος και με λίγα προγραμματισμένα μαθήματα στις αρχές Αυγούστου 2025 ώστε να ολοκληρωθεί το επετειακό βιβλίο μας και οι προετοιμασίες της ταινίας.

     "ARBEIT MACHT FREI!" όπως σοφά έλεγαν κάποιοι!

Δευτέρα 21 Ιουλίου 2025

KAI OXI MONON ΤΕΧΝΙΚΗ...

 KAI OXI MONON ΤΕΧΝΙΚΗ...



"Η πολεμική τέχνη δεν είναι απλώς μια τεχνική, αλλά ο "δρόμος" για να παρατηρούμε τον κόσμο"

     Με αυτή την σοφή φράση η Σχολή του Οργανισμού "KASSAI" και ο Δάσκαλος Kassai Lajos, αποσαφηνίζουν το πραγματικό βάθος μιας πολεμικής τέχνης το οποίο εμπεριέχει και όλες τις παραμέτρους της ζωής! Και σε αυτό το βάθος, εμείς οι μαθητές του, καταδυθήκαμε εξ αρχής της ιδρύσεως της Σχολής των "Ελλήνων Κενταύρων" και το "εμβαδομετρούμε"  συνεχώς, κατά τα 20 χρόνια της λειτουργίας μας, έτοιμοι να συνεχίσουμε αυτή την "εμβαδομέτρηση" και για το υπόλοιπο της ζωής μας τηρώντας την εντολή του Δασκάλου: "ΕΦΙΠΠΗ ΤΟΞΟΒΟΛΙΑ ΜΕΧΡΙ ΘΑΝΑΤΟΥ!"

     
Η Σχολή των "Ελλήνων Κενταύρων", διανύοντας μία βραχεία περίοδο συγγραφής του απολογισμού έργου 20ετίας η οποία θα εκδοθεί σύντομα σε έναν επετειακό τόμο και προετοιμάζοντας μία ιστορική ταινία μεγάλου μήκους, αναγκαστικώς, απέχουμε των δράσεων Ιππευτηρίου οι οποίες αποτελούν και τον κορμό των δραστηριοτήτων μας. Όμως, με την νέα εκπαιδευτική περίοδο (ΙΗ') η οποία αρχίζει, όπως πάντοτε, από 1ης Σεπτεμβρίου (2025) είναι δεδομένη η επανεκκίνηση των δράσεών μας στο Ιππευτήριο αλλά και η συνέχιση της διαδρομής μας επί του "δρόμου" της κοσμοθεάσεως μέσω της πολεμικής τέχνης μας, όπως ορίζει ο Δάσκαλός μας Kassai Lajos! 

Τρίτη 15 Ιουλίου 2025

ΓΑΛΛΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ...ΠΑΝΩΛΕΘΡΙΑ

 ΓΑΛΛΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ...ΠΑΝΩΛΕΘΡΙΑ



     Η ολέθρια γαλλική ανταρσία του 1789, υπήρξε η απαρχή όχι μόνον της παρακμής της Γαλλίας αλλά και ολόκληρης της Ευρώπης, ανοίγοντας μια "κερκόπορτα" εισπηδήσεως του εγκλήματος ως μέσου εξουσίας και της νομιμοποιήσεως της εξαπατήσεως των λαών ως μεθοδεύσεως διαιωνίσεως της εξουσιαστικότητος των εγκληματιών, όπως παρατηρείται σε όλες τις σύγχρονες δημοκρατίες, μηδέ της γαλλικής εξαιρουμένης! Έκτοτε και με την συνέργεια του αλήστου μνήμης, μητραλοία Charles de Gaulle, η Γαλλία βρίσκεται σε τροχιά συνεχούς εθνικής παρακμής, με αλλοιωμένο τον πληθυσμό της ο οποίος, πλέον, προσιδιάζει περισσότερο στην Αλγερία παρά σε ευρωπαϊκή χώρα, με τα Γράμματα και τις Τέχνες της εκφυλισμένα, με ένα υπερτροφικό αστυνομικό κράτος που προστατεύει τους εκάστοτε ανόμους εξουσιαστές της, με γελοίο στρατό στον οποίο μόνον η Γαλλική Λεγεώνα των Ξένων διεκδικεί κοτίνους αξιοπρεπείας, κοιτίδα ενός καταναλωτικού εσμού χωρίς καμία ιδιαίτερη πνευματικότητα κάτι που προσπαθεί να συγκαλύψει με, περιστασιακές θολοκουλτουριάρικες περσόνες οι οποίες καθιστούν την όλη γαλλική τραγικότητα ακόμη τραγικότερη και αυτό το είδαμε αδρά στους τελευταίους "Ολυμπιακούς" Αγώνες του Παρισιού (2024). 

     Και φέτος, μόλις χθες, είδαμε τα ακόμη χειρότερα κατά την διάρκεια της μεγάλης στρατιωτικής παρελάσεως στο Παρίσι, επ΄ ευκαιρία της γαλλικής εθνικής εορτής της "14ης Ιουλίου", όταν οι Ίπποι της γαλλικής Προεδρικής(!) Φρουράς γκρεμίζονταν κατά γης με τους αναβάτες τους στα Ηλύσια Πεδία ενώπιον του Μακρόν προξενώντας τον πανικό και τις αποδοκιμασίες του κοινού που γιουχάιζε στρατό και Πρόεδρο! Με μπουλουκηδόν εμφάνιση, με πτώσεις Ίππων και αναβατών στο οδόστρωμα, με κραυγές τρόμου, η γαλλική  Προεδρική(!) Φρουρά κατέδειξε την ανισορροπία ολόκληρης της Γαλλικής δημοκρατίας η οποία υφίσταται την πανωλεθρία των αθλίων πεπραγμένων της!

     Τελικώς, το Παρίσι ήταν όμορφο μόνον με την είσοδο του Αδόλφου Χίτλερ και της ηρωικής Wehrmacht! 

     Kαι τα Ηλύσια Πεδία ήσαν όμορφα μόνον με την παρουσία του ηρωικού Γερμανικού  Ιππικού του οποίου οι φωτογραφίες θαυμάζονται, ιδιαιτέρως, σήμερα! 

     Πόσο κρίμα για τους Γάλλους να μην αξιοποιήσουν την παρουσία των Γερμανών στο έδαφός τους, μαθαίνοντας, έστω(!) Ιππασία! 

Δευτέρα 14 Ιουλίου 2025

ΔΩΡΗΜΑ ΠΟΙΗΤΙΚΗΣ ΑΠΟΛΑΥΣΕΩΣ

ΔΩΡΗΜΑ ΠΟΙΗΤΙΚΗΣ ΑΠΟΛΑΥΣΕΩΣ



    Στη δύστοκην εποχή της παρακμής και του παραμερισμού των Αξιών, η κάστα των σκεπτομένων αναδεικνύεται ως ο μόνος εγγυητής της επιβιώσεως του "πανταχόθεν" πληττομένου Ανθρώπου και σ΄ αυτή την θεόσταλτη κάστα πρωταγωνιστούν οι Ποιητές, αυτοί που εξορκίζουν με την πένα τους την υπέλιξη και παιανίζουν, ως άλλοι Θαλήτες, την έξοδο από τον μονόδρομο του αφανισμού. Και μια εξαιρετική ομάδα τέτοιων "εγγυητών πνευματικότητος" είχαμε την χαρά να γνωρίσουμε προσφάτως, απολαμβάνοντας τον αξιοπρόσεκτο καρπό της συνεργασίας τους ως ευγενή συνεισφορά Πολιτισμού.

    Έτσι, στο γνώριμο βιβλιοπωλείο "Free Thinking Zone", εκεί όπου είχαμε απολαύσει την παρουσίαση της "Διδασκαλίας της Αφυπνίσεως" του Julius Evola που διοργάνωσε ο μεταφραστής του Κωνσταντίνος Μαλεβίτης, την φορά αυτή "μεταλάβαμε" των συναρπαστικών ποιητικών "μυστηρίων" τα οποία ανθολόγησε ο εξαιρετικός μας φίλος κ. Στάθης Λιώτης, Μουσικοπαιδαγωγός, συγγραφέας και θεατράνθρωπος και τα παρουσίασε ο γνωστός ιστορικός Τέχνης, συγγραφέας και δημοσιογράφος κ. Λεόντιος Πετμεζάς ο οποίος τιμάται με το βάρος μιας ιστορικής οικογενειακής καταγωγής. Με το κύρος των εμβληματικών προσωπικοτήτων τους για τα Γράμματα, οι προαναφερθέντες, πλαισιωμένοι από δέκα ακόμη ποιητικούς δημιουργούς, τους κ.κ. Μάνια Βλαχογιάννη, Έλενα Καλούδη, Μιχάλη Καταραχιά, Γεώργιο Κόκκινο, Αμαλία Κουμπούρα, Μαρία Λιώτη Τσιλίκα, Μαριάνθη Παπαδή, Γεράσιμο Τζιβρά, Ελευθέριο Χρυσανθόπουλο και Αλίκη - Τσαμπίκα Ψωμά, καθώς και τον επιστημονικό σύμβουλο κ. Θεόδωρο Βερβερέλη, κατάφεραν να μας προσφέρουν ένα καλαίσθητο έργο με τίτλο "ΑΝΘΟΛΟΓΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΟΙΗΣΗΣ" για την τυπογραφική Αισθητική του οποίου αξίζουν ξεχωριστοί έπαινοι στον κ. Ευάγγελο Βερβερέλη, εκδότη των εκδόσεων "ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ".

     Το περιεχόμενο αυτής της εκδόσεως δεν αρκείται στην ποιητική διεκπεραίωση ενός εντύπου εγχειρήματος αλλά περικλείει μιαν αθέατη μεν, αλλ΄ επαισθητότατη προσφορά στον αναγνώστη της: Μια "βατηρία" που του δίνει ελπίδες ότι γύρω του εξακολουθούν, εν μέσω θυέλλης, να μάχονται άνω θρώσκοντες οι οποίοι υπαγορεύουν την γραφή με κεφαλαίο "Α' του Ανθρώπου. Άνθρωποι οι οποίοι ακυρώνουν την απαισιοδοξία και την κατήφεια της καθημερινής βορβορώδους "ειδησεογραφίας" εμφυσώντας την αισιοδοξία της πνευματικής ποιότητος η οποία εξακολουθεί να υπάρχει. Και, ιδιαίτερην εντύπωση μας έκανε η κατάθεση ..."εντύπων" υποθηκών της παρούσας, γηραιάς, κυρίας Μαρίας Λιώτη Τσιλίκα, προς τον επίσης παρόντα εγγονό της, υπό την μορφήν του ποιήματός της το οποίο παραθέτουμε αναλογιζόμενοι το πόσο ευτυχής και προνομιούχος μπορεί και πρέπει να είναι ένας νέος Συνέλληνας, δεχόμενος αυτές τις υποθήκες που αποτελούν και την ποιητικήν έμπνευση της ευγενούς γιαγιάς του:


     Kαι για να είμαστε ειλικρινείς, αυτές τις ποιητικές υποθήκες μπαίνουμε στον πειρασμό να ...κλέψουμε κι εμείς θεωρώντας ότι αποτελούν νεώτερα "Δελφικά Παραγγέλματα" προς ίδιον όφελος βίου, ανεξαρτήτως εάν ο δικός μας βίος βαίνει προς την δύση του, εν αντιθέσει με εκείνον του νεαρού αποδέκτη τους,  του οποίου ο βίος αρχίζει μόλις και στον οποίον ευχόμεθα ολβιότητα αντάξια των αφειδών προσπαθειών του λαμπρού οικογενειακού του περιβάλλοντος.

     Προς τον ευγενώς προσκαλέσαντα στη παρουσίαση αυτής της Ανθολογίας, κ. Στάθη Λιώτη, οι ευγνώμονες ευχαριστίες μας υπογραμμίζουν την σημασία του δωρήματος αυτής της ποιητικής απολαύσεως! 

Παρασκευή 11 Ιουλίου 2025

ΠΡΟΣ ΠΛΗΡΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ

 ΠΡΟΣ ΠΛΗΡΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ



     Με πανέτοιμο, πλέον, τον φάκελο της πρώτης ταινίας μεγάλου μήκους, ιδιότητα η οποία προσδίδει πλεονεκτήματα και, βεβαίως, συγκυρίας ευνοούσης, ο Σκηνοθέτης μας καταθέτει αμέσως τα απαραίτητα, προκειμένου η όλη προσπάθειά μας να «επαγγελματικοποιηθεί» η παραγωγή και να υλοποιηθεί το εγχείρημα, όπως του αξίζει, ώστε να τιμηθεί ο «ΜΙΧΑΗΛ ΜΑΡΟΥΛΛΟΣ ΤΑΡΧΑΝΙΩΤΗΣ»!

     Ευγνώμονες ευχαριστίες στον πολύτιμο Μέντορα και υποστηρικτή που μας χαράζει το δρόμο συντάσσοντας το πληρέστερο pitch-deck που θα μπορούσαμε να καταθέσουμε.

Κυριακή 6 Ιουλίου 2025

ΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΕΩΣ ΙΠΠΟΥ

 ΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΕΩΣ ΙΠΠΟΥ



     Η κακοποίηση του Ίππου από τον Άνθρωπο δεν περιορίζεται, δυστυχώς στην χρήση βιαίων μέσων υποχειριάσεώς του, ούτε στην εγκατάλειψή του σε δίψα και πείνα, ούτε στην έκθεσή του σε αντίξοα καιρικά φαινόμενα, ούτε στην έκθεσή του στις συνέπειες απουσίας ιατροφαρμακευτικής φροντίδος... Στην σταυλική καθημερινότητα υπάρχουν και πολλές άλλες περιπτώσεις κατά την συνεργασία μας με τον Ίππο που, ακόμη κι αθέλητα, κακοποιούμε τον Ίππο. Μία από αυτές τις κακοποιητικές περιπτώσεις αποτελεί και η κακή ρυταγώγηση, δηλαδή, ο κακός έλεγχος και η κακή διεύθυνση του Ίππου από χειριστή που τον οδηγεί εκ του εδάφους, όπως φαίνεται στην φωτογραφία του τίτλου όπου το διεσταλμένο στόμα του Ίππου αποκαλύπτει τον  π ό ν ο  που του προξενεί η στομίδα η οποία λειτουργεί ως βασανιστικός μοχλός σε συνδυασμό με το "σκληρό χέρι" (βίαιη έλξη) του, εκ του εδάφους, οδηγού του.

     Η, απαράδεκτη, φωτογραφία του τίτλου η οποία αποκαλύπτει μία κακοποίηση τόσο συνηθισμένη, προέρχεται από Αμερικανική Σχολή Έφιππης Τοξοβολίας, δημοσιευμένη από τους ίδιους τους "δράστες" οι οποίοι φαίνεται να αγνοούν στοιχειώδεις αρχές της ευημερίας του Ίππου διότι, σαν να μην έφτανε ότι χρησιμοποιούν την κακοποιητική στομίδα, την χρησιμοποιούν και λάθος κι αντί να μην δημοσιοποιήσουν μια τέτοια φωτογραφία που τους εκθέτει, εν τούτοις, την ...δημοσιοποιούν απονέμονες, μάλιστα, εις εαυτούς και ...συγχαρητήρια(!), όπως προκύπτει από τον αυτο-σχολιασμό της φωτογραφίας στο ιστολόγιο των "δραστών"!

     Δυστυχώς, όπως και στις ..."καλύτερες οικογένειες" συμβαίνει και στις πλέον προηγμένες χώρες (όπως οι Η.Π.Α.) να μην έχει αντιληφθεί ο Άνθρωπος τις υποχρεώσεις απέναντι στα ζώα και στα, εν γένει, λοιπά φυσικά πλάσματα, του Ίππου συμπεριλαμβανομένου και να μην αποδίδει την δέουσα σημασία σε βασικές "πτυχές" της Ιππικής όπως είναι η εργασία εδάφους και αυτή καθαυτή η ρυταγώγηση από την οποία ξεκινά, μετά τον "Κύκλο Προσεγγίσεως" το "χτίσιμο" της σχέσεώς μας με τον Ίππο, πολύ πριν εφιππεύσουμε.


     Η ρυταγώγηση αποτελεί βασικότατη διδασκαλία για τους μαθητές της Σχολής των "Ελλήνων Κενταύρων"  και εντάσσεται στο περιεχόμενο του πρώτου μαθήματος κατά το οποίο δίδεται έμφαση στην κατανόηση της "Στρογγυλής Κινήσεως" δηλαδή στην αρμονική κίνηση και έκφραση του Ανθρώπου γύρω από τον Ίππο και στην αποφυγή οιασδήποτε βιαιότητος κατά τον χειρισμό του, ανεξαρτήτως εάν ο Ίππος είναι ενστομισμένος (φορά στομίδα) ή όχι! 

     Εδώ ο μαθητής θα διδαχθεί την ευγένεια της διευθύνσεως του Ίππου από το έδαφος, ώστε το ζώο να μη νιώσει ότι βιάζεται από τον Άνθρωπο είτε με σκληρούς, είτε με απαιτητικούς χειρισμούς του ρυτήρος (σχοινιού ελέγχου και διευθύνσεως) και, εν ολίγοις, αν και ο Ίππος θα παραμένει ελεγχόμενος και διευθυνόμενος από τον Άνθρωπο μέσω του ρυτήρος το ζώο θα αισθάνεται ότι την πρωτοβουλία της κινήσεως και της διευθύνσεως την διατηρεί το ...ίδιο! 

     Ανεξαρτήτως εάν ο εκ του εδάφους διευθύνων τον Ίππο, Άνθρωπος, έχει αναλάβει ένα ή περισσότερα ζώα, οι χειρισμοί του θα πρέπει να  παραμένουν σταθερώς οι ενδεδειγμένοι (ευγενείς, χωρίς ίχνος βίας) με τους ρυταγωγούμενους Ίππους πάντοτε χαλαρούς.

      Το ίδιο χαλαρός πρέπει να παραμένει ο ρυταγωγούμενος Ίππος ανεξαρτήτως της ταχύτητος κινήσεώς του, είτε τροχάζοντας, είτε καλπάζοντας, με τον εκ του εδάφους διευθύνοντα να διατηρεί όπως πρέπει την λαβή του ρυτήρος. Ακόμη και υπό την ένταση της ταχύτητος, το χέρι του ρυταγωγούντος Ανθρώπου δεν θα πρέπει ούτε για μια στιγμή να παρασυρθεί και να σφίξει ή να τραβήξει τον Ίππο αλλά θα πρέπει να έχει δώσει την αίσθηση της ελευθερίας και χαλαρότητος στο ευαίσθητο ζώο του ώστε να τον ακολουθεί αβιάστως.

      Με την ίδια υπομονή και ευγένεια διδάσκουμε στον Ίππο να μας ακολουθεί επί στροφών διευθύνσεως και ο ευφυέστατος Ίππος θα τα καταφέρει τέλεια εφ΄ όσον εμείς κατέχουμε τον τρόπο που δεν χρειάζεται παρά μόνον κόπο από πλευράς Εκπαιδευτή.

     Και όταν ο Εκπαιδευτής επιτυγχάνει στο έργο του, ο Ίππος θα ακολουθήσει τον Άνθρωπο ακόμη και χωρίς τα χέρια του τελευταίου, χωρίς καν χρεία ρυτήρος και ρυταγωγήσεως!

     Όλα τα παραπάνω δε, ακόμη και εάν ο εκ του εδάφους χειριστής είναι ένα παιδί έξι μόλις ετών, όπως και οι μικροί μαθητές μας μαθαίνουν από το πρώτο τους, κιόλας, μάθημα. Όμως, το να αναφέρεσαι στα δρώμενα, ακόμη και τα ιππικά, των εβραιοκρατούμενων Η.Π.Α. είναι σαν ακούς τον Johann Sebastian Bach να αναλύει σε φύλαρχο της Μποτσουάνα "Το καλώς συγκερασμένο κλειδοκύμβαλο" και, για τον λόγο αυτό, ας νιώσουμε υπερήφανοι ως Ευρωπαίοι και για τον Ιππικό Πολιτισμό μας ο οποίος θέτει σε προτεραιότητα σεβασμού, όπως και η Σχολή των "Ελλήνων Κενταύρων", την ευημερία του Ίππου.

Πέμπτη 3 Ιουλίου 2025

ΟΤΑΝ Η ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΦΙΜΩΝΕΙ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ ΤΗΣ!

 ΟΤΑΝ Η ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΦΙΜΩΝΕΙ 

ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ ΤΗΣ!



ΣΕΒΑΣΜΟΥ ΤΩΝ ΚΑΝΟΝΩΝ ΕΥΠΡΕΠΕΙΑΣ, ΕΝΕΚΕΝ, 

ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΚΥΡΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΗΛΙΚΟΙ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΟΥΝ!


     Η Σχολή των "Ελλήνων Κενταύρων" τηρεί τους κανόνες  ε υ π ρ ε π ε ί α ς  αλλά και της  α κ ρ ι β ο λ ο γ ί α ς, οπότε εν προκειμένω, αναφερόμενοι στο θλιβερό περιθώριο του παρα-κρατικού όσο και παραγοντίστικου "α(θ)λητισμού" μιας διεφθαρμένης δημοκρατίας, μονοδρομούμεθα να αναφερθούμε σε "Ομοσπονδίες", δηλαδή, σε "οίκους ενοχής" με κα(Ω)λομπουκωμένους "νταβατζήδες" - "παράγοντες" και κακοποιημένες όσο και, διαρκώς, κακοποιούμενες "πουτάνες" που ενώ γουστάρουν την "ατίμωση" χαριεντίζονται με παθητικά καμώματα και φιγούρες on stage. Λοιπόν, απολαύστε το βίντεο που ακολουθεί:


     Και τώρα που "εισπράξατε" τα δυσώδη λύματα του δήθεν "αθλητισμού" και των σαθρών "αθλητικών δομών" μιας δημοκρατίας η οποία σήπεται στην ...δημοκρατικότητά της δεχόμενη τα πτύελα όχι μόνον της Ευρώπης αλλά και πολλών άλλων διεθνών επικριτών, ας θυμηθούμε την σοφότατη και κάθετα αρνητική στάση των "Ελλήνων Κενταύρων" να στρουγγαριστούμε στο "α(θ)λητικό" τριμπούρδελο της γραικίας προτιμώντας να ενταχθούμε στην Διεθνή Ομοσπονδία Έφιππης Τοξοβολίας παρά τις επανειλημμένες προσκλήσεις μας από τον Σ.Ε.Γ.Α.Σ. για να ενταχθούμε στις "Ομοσπονδίες" του, προσκλήσεις περί των οποίων ήδη έχουμε αναφερθεί σε προηγούμενες αναρτήσεις μας. Βλέποντας δε την φωτογραφία των αθλητών επί του βάθρου να ...αυτοφιμώνονται αναρωτιόμαστε αν θα λειτουργούσαν "μπουρδέλα" με εκμεταλλευτές "νταβατζήδες" χωρίς να υπάρχουν  ..."πουτάνες" που αποζητούν "εργασιακό χώρο"; 


     Kαι για να μη νομίζει κανείς ότι το χάλι το χρεώνεται μόνον μία Ομοσπονδία, ας δούμε και την παρακάτω σημερινή είδηση:


     Όσο για Αθλητισμό; Ούτε καν λόγος να γίνεται σε μία δημοκρατική χώρα στην οποία ακόμη και μία στρατιωτική μονάδα (112 Π.Μ.) εμφανίζεται ως ...βοσκοτόπι για να εξαπατήσει το κράτος την Ε.Ε. προκειμένου οι "ιθύνοντες" ...ο.π.ε.κ.ε.π.έ.δες να εισπράξουν ...επιδόματα! 
      Άλλωστε, χωρίς πολλά λόγια, αλλά απλώς με μια ματιά στην καθημερινή ειδησεογραφία καταλαβαίνουμε αμέσως τι σημαίνει "Α(θ)λητισμός" σε μια δημοκρατία όπου η εκπουτάνευση μιας κοινωνίας είναι κανόνας και αποτυπώνεται με "εικόνες" όπως η παρακάτω: