ΑΝΑΣΥΣΤΑΣΗ ΕΞ ...ΟΣΤΡΑΚΩΝ
Μόνον ως ...ιεροσυλία θα μπορούσε να θεωρηθεί κάθε απόπειρα διδασκαλίας της υποκριτικής από μη διαθέτοντα σχετικό "τίτλο" ειδικότητος, διότι το αντικείμενο συνιστά ...άβυσσο γνώσεων τις οποίες ο διδάσκων θα πρέπει να κατέχει αφού, η υποκριτική δεν είναι παρά μία σύνθεση γνωστικών παραμέτρων προ της οποίας ιστάμενος ο κάθε φέρελπις "δάσκαλος" το μόνο που μπορεί να πάθει είναι να τρομάξει!
Παρά ταύτα, εκεί όπου ισχύει το "ανάγκα και θεοί πείθονται" δεν μπορεί παρά να αναλαμβάνεται η ευθύνη όχι "ελαφρά τη καρδία" αλλά ..."γεγονυῖα τη προσδοκία" αφού η, πρόσκαιρη, αναγκαστική αδυναμία του σκηνοθέτη μας να διδάξει τους μαθητές μας υποχρεώνει τον εναπομένοντα Εκπαιδευτή Ιππικού Θεάτρου να αναλάβει και τον ρόλο του σκηνικού Εκπαιδευτή προκειμένου να τηρηθεί η συνέπεια έναντι υπεσχημένων υποχρεώσεων!
Τύχη αγαθή, ο εναπομένων Εκπαιδευτής ακολουθείται από μία πολυετή επαγγελματικήν εμπειρία κριτικού λυρικού θεάτρου η οποία τίποτε δεν θα εσήμαινε εάν δεν ετύγχανε ο προσωπικός του ζήλος να τον είχε κάνει να παρακολουθήσει αμέτρητες σκηνικές διδασκαλίες που τις διετήρησε κατά νου δίκην ...οστράκων υπερβάντων τον χρόνο.
Όστρακα, από τόσες πολλές και διάφορες διδασκαλίες σε τόσα πολλά τεμένη Τέχνης, πιθανά και ...απίθανα, μέχρι και στην ...αποθήκη των σκηνικών του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών όπου ο συνθέτης Γιώργος Κουρουπός και ο σκηνοθέτης Διονύσης Φωτόπουλος δίδαξαν τον "Πυλάδη" του Γιώργου Χειμωνά, όπου συμμετέσχε και το μετέπειτα, αγαπημένο, Μέλος της Ομάδος μας Μαρία, ως χορεύτρια...
Εκεί, στα υπόγεια του Μεγάρου μουσικής Αθηνών που, ξάφνου, σε ...σέρνει η φωνή του Χρήστου Λαμπράκη που σου λέει από τηλεφώνου "Μη λείψεις, σου έχουμε αφήσει δελτίο στο ταμείο' και βλέπεις εκείνες τις επικές σκηνικές τροχήλατες καρέκλες σανατορίου πάνω από τις οποίες υπερίπτανται οι κάργιες που σκάνε ματωμένες στους τοίχους ενώ σε παγώνουν οι φωνές του Βασίλη Λιάγκου, της Ειρήνης Καραγιάννη και του Jakes Aymonino... Η σκιά του Γιώργου Χειμωνά δε λέει να σβήσει από το ευαγές "Αιγινήτειο", το άντρο του μεγάλου ψυχοτέχνη, μέχρι το, εν πολλοίς αχαρακτήριστο, Μέγαρο Μουσικής για το οποίο ...απεφήνατο ο σκηνοθέτης της Κ.G.B. Γιούρι Λιουμπίμοφ...
Κι όλα τούτα τα όστρακα μνήμης δεκαετιών ανακαλούνται ώστε να ανασυντεθούν και να επενδυθούν, με πρόθεση θρασεία αλλά και ...ευσεβή, σε έναν δεκαεννιάχρονο στυλοβάτη μιας σκηνικής προσδοκίας που αναδεικνύεται, στ΄ αλήθεια, ένα καλυμνιώτικο ...σφουγγάρι που απορροφά υποδείξεις και τις μετατρέπει σε έκφραση.
Όστρακα αλλά και "πηγές" που κατεβαίνουν από ράφια για να συνεισφέρουν σε πληροφόρηση απαραίτητη για ένα άρτιο αποτέλεσμα.
"Πηγές" ποικίλες που απλώνονται σαν σεντόνι σε τόπους και εποχές αποσαφηνίζοντας πτυχές που συνθέτουν το πλισέ του παρελθόντος...
Όστρακα, αποτμήματα και σπαράγματα Ιστορίας που αναδύονται από μια μικρή λειψανοθήκη της μνήμης κι αποκαθιστούν διακριτικά ένα κενό που φαίνεται κάθε άλλο παρά τέτοιο...
Κι ύστερα, δεν απομένει παρά ν΄ αδειάσεις απλόχερα το ποτήρι του νου σου, χοή στ΄ αποτέλεσμα!
Τι είπατε, "τι σχέση έχουν όλα τούτα με την Έφιππη Τοξοβολία";
Aν η Έφιππη Τοξοβολία δεν δομείται επάνω στο πλαίσιο της ψυχολογίας του Πολεμιστή τότε έχει τη γεύση του vegan ...φρικασέ που μαγειρεύεται όχι με αρνάκι αλλά με λαχανάκια ...Βρυξελλών! Θέμα γευστικής αντιλήψεως...Κι εμείς επιμένουμε στο ...αρνάκι πετυχαίνοντας την αυθεντικότερη γεύση...!
Κι αυτή η ρηξικέλευθη προσέγγιση δείχνει να "λειτουργεί" τόσο σκηνικά όσο κι εφιπποτοξοτικά, κυρίως ...εφιπποτοξοτικά!