Δευτέρα 18 Δεκεμβρίου 2017

ΜΕ ΤΗΝ ΓΟΝΙΜΗ ΠΑΝΟΥΡΓΙΑ ΕΝΟΣ ΔΟΓΗ


     Tην απόλυτη αντισυμβατικότητα του, πραγματικά, προοδευτικού πολιτιστικού πνεύματος των Επτανήσων εκφράζουν οι δύο επικεφαλής του Παρατήματος των "Ελλήνων Κενταύρων Κερκύρας", Χριστόφορος Κασφίκης και Ειρήνη Ψαίλα. Στην τελευταία, ομαδική εβδομαδιαία, Προπόνηση Παραδοσιακής Τοξοβολίας που διοργάνωσαν στον χώρο τους, αυτό φάνηκε ευκρινέστατα, σε ένα πρόγραμμα το οποίο κατέρριψε όλους τους συμβατικούς κανόνες τοξεύσεως που, επί αιώνες, θεμελίωσε η, παγκοσμίως, "παραδεδεγμένη" τεχνική της Τοξοβολίας.


     Στη προκείμενη Προπόνηση οι σχεδιαστές του ασκησιολογίου έδειξαν σαφή περιφρόνηση προς τα "καθιερωμένα" και ανέβασαν τους Συνασκουμένους "επί δοκού", ως άλλους ...σχοινοβάτες του Jean Genet, αποδεικνύοντας ότι το να κολυμπάς σαν την πέστροφα αντίθετα [και, γιατί, όχι... εναντίον...] στο "ρεύμα" οδηγεί στη χάραξη νέων πνευματικών οριζόντων και πολιτισμικών πορειών...



     Και αυτό κρινόμενο εκ του αποτελέσματος ευστοχίας που μας μεταφέρεται από το οπτικοακουστικό υλικό της συγκεκριμένης Προπονήσεως, καταμετρημένο στο 73,3%, κάτι το απίστευτο.


     Η "δοκός" λοιπόν, το εφεύρημα των επικεφαλής του Παραρτήματος, υπέβαλε τους Συνασκουμένους σε μία νέα ισορροπιστική κατάσταση η οποία συνέτεινε στην ένταση της αυτοσυγκεντρώσεώς τους και στην εστίαση στο "μάτι του ταύρου".


     Η στήριξη επί δύο βατήρων που οδηγεί στη τελείωση της στάσεως ως καθορισμένο "θεμέλιο εδράσεως" είναι το αποκορύφωμα της ενσυναισθήσεως της τελείας ισορροπίας και αυτό το προέβλεψαν στη σχεδίασή τους οι επικεφαλής του Παραρτήματος των "Ελλήνων Κενταύρων Κερκύρας".



     Τέλος, η διασύνδεση σε ομαδικότητα αλλά όχι αγελαιοποίηση, όπως αναμένεται σε κάθε πολεμική ομάδα, με ευφυέστατο τρόπο-συνέχεια της Ενετικής ευφυίας, πιστώνεται στο Παράρτημα των "Ελλήνων Κενταύρων Κερκύρας" το οποίο αναβιώνει την απολύτως αριστοκρατική γόνιμη ...πανουργία των Δόγηδων και των υποφωτισμένων διαδρόμων του Palazzo Ducale που μπορεί να σε οδηγήσουν στην κατάκτηση του κόσμου ή και στα ..."Piombi".


     Η Αθήνα, για άλλη μια φορά, υποκλίνεται στην Κέρκυρα και στα Επτάνησα για την άξια έπαρση της σημαίας της Γαληνοτάτης Ενετικής Πολιτείας με έναν Πολιτισμό που θα ήταν ευτυχής να συναισθάνονταν και η υπόλοιπη χώρα η οποία βιώνει το υπαρξιακό και αναξιοκρατικότατο "kitsch" της. 


     ΕΥΓΕ Συνασκούμενοι Κορφιάτες. 

Κυριακή 17 Δεκεμβρίου 2017

ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΔΟΚΙΜΩΝ ΒΙΝΤΕΟΣΚΟΠΗΣΕΩΣ


     Μέσα στον  μόνιμο "πυρετό" δραστηριοτήτων της, η Ομάδα των "Ελλήνων Κενταύρων" προλαβαίνει να συνεχίζει την προετοιμασία της για ένα θεαματικό αποτέλεσμα της επικείμενης βιντεοσκοπήσεως του έργου της,  που θα κάνει σε λίγες μέρες η "Medusa Visuals" με τον φίλο κ. Ιωάννη Καπρούλια.


     Υπό την καθοδήγηση του Αρχηγού της Ομάδος μας Εφιπποτοξότη Κωνσταντίνου Δαμιανάκη και με τις σεναριακές σημειώσεις του ανά χείρας, οι πρόβες συνεχίστηκαν εντός και εκτός Ιππευτηρίου για δεύτερη, συνεχή, ημέρα.


     Δοκιμάσθηκε η απόδοση των Ίππων στους ρόλους για τους οποίους ορίζονται από το σενάριο του Αρχηγού και η σχέση τους εν ώρα εργασίας με τους Ιππείς και τα μέσα που προβλέπονται.


     Επίσης, μελετήθηκε και η οπτικοποίηση των χαρακτήρων που πρόκειται να δώσουν όσοι θα συμμετάσχουν. 


     Τέλος, "διαβάστηκαν" προσεκτικά τα φωτογραφικά δείγματα των "in situ" σκηνών ώστε να επαληθευτεί η ορθή επιλογή του φυσικού "σκηνικού".


     Όλα αυτά διότι η "Medusa Visuals" είναι απαιτητική και προσδοκά εξαιρετικό αποτέλεσμα.
ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΤΩΝ
"ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ"


     Mπορεί ο επικεφαλής του Παραρτήματος των "Ελλήνων Κενταύρων Καλαμάτας" , λόγω οικογενειακών, υπηρεσιακών αλλά και ...εφιπποτοξοτικών υποχρεώσεων, να μη βρίσκει χρόνο ούτε για να ...κουρευτεί και να μας στέλνει φωτογραφίες όπως δεν τον έχουμε συνηθίσει, αλλά φαίνεται ότι οι κόποι του δικαιώνονται, προωθώντας την εκπαίδευση των Μελών του κατά τον καλύτερο τρόπο στο εφιπποτοξοτικό αντικείμενο.


     Ο Αθανάσιος Ψωρομύτης ανεκάλυψε στη πόλη του έναν Σταύλο με δύο υπέροχα τετράποδα πλάσματα τα οποία, με τις γνώσεις του και την συνέπεια του χαρακτήρος του έδειξε να τα κατακτά. ήδη ξεκίνησε τους απαραίτητους χειρισμούς ώστε να εξελίξει το πρώτο από αυτά ως κατάλληλο για ίππευση και απ΄ όσο απεδείχθη, ο Ίππος έδειξε ευπειθέστατος στους χειρισμούς του Αθανασίου που, με βοηθό του την ικανότατη Ιωάννα, ξεκίνησαν αμέσως την εργασία εδάφους με παρόντα Μέλη του Παραρτήματος.


     Σημαντική αυτή η πρώτη επαφή του πανέμορφου Ίππου με τα Μέλη του Παραρτήματος των "Ελλήνων Κενταύρων Καλαμάτας', σημαντική και για τις δύο πλευρές. Οι μεν Συνασκούμενοι ανέπτυξαν τη σχέση τους με τον Ίππο ο δε, συγκεκριμένος, Ίππος, μετά τους χειρισμούς του Αθανασίου, έδειξε έναν ακόμη βαθύτερο σεβασμό για τον Άνθρωπο.


     Ήδη σε πολύ ικανά "χέρια" Ιππαγωγού, ο εν λόγω Ίππος, δείχνει να διψάει για καθημερινά "ενδιαφέροντα" και τα "παιγνίδια" του Αθανασίου και της Ιωάννας δείχνουν να του εξάπτουν το ενδιαφέρον, ωφελώντας, παραλλήλως και τους Συνασκουμένους μας στην Καλαμάτα.


     Ακολουθώντας το "τυπικό" της εκπαιδεύσεως της Ομάδος μας, ο Αθανάσιος, μεταφέρει με ασφάλεια και ακρίβεια τα όσα ο ίδιος διδάχθηκε ως ένας από τους παλαιότερους μαθητές μας στα Μέλη του Παραρτήματός του και χαιρόμαστε να παρακολουθούμε τα αποτελέσματα της μεταφοράς αυτών των σπουδαίων διδαχών που υπηρετούν φυσικούς κανόνες και νόμους στη σχέση Ανθρώπου και Ίππου.


     Κύκλος Προσεγγίσεως, ρυταγώγηση, αμφίπλευρες διελεύσεις υποκάτω, απο-ενοχοποίηση μάστιγος,  σειραγώγηση, τόσα σημαντικά κατάφερε ο  Αθανάσιος σε μία ημερίδα και ευτυχείς οι μαθητές που παρηκολούθησαν αυτό το βασικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα για το οποίο, κάποιοι "ειδήμονες" απαιτούν τα μύρια όσα...


     Η φοραδούλα αυτή η οποία είναι, συν τοις άλλοις και πανέμορφη,δείχνει μία αλματώδη εξέλιξη στα χέρια του Αθανασίου και της Ιωάννας αλλά  και πλάι σε όλους τους Συνασκουμένους του Παραρτήματος των "Ελλήνων Κενταύρων Καλαμάτας".


     Κι έτσι όπως δείχνει ενδιαφέρον για ό,τι συμβαίνει γύρω της, αυτή η φοραδούλα προοιωνίζει εξαιρετική εξέλιξη.


     Παρ' όλα τούτα, οι Συνασκούμενοί μας στην Καλαμάτα δεν παρέλειψαν και την καθιερωμένη Προπόνησή τους στην Παραδοσιακή Τοξοβολία στη φιλόξενη και κατάφυτη αυλή της "ΚΡΗΝΗΣ". Μπορεί η Ελλάδα να κατρακυλά στο γκρεμό των ανομημάτων των ανελληνίστων καταπατητών της, μπορεί ο κ. Μπουλούκ να δηλώνει ότι το 2020 δεν θα υπάρχει καν "Ελλάδα", μπορεί οι αστρολογικές προβλέψεις να ορίζουν τραγικές, γι αυτήν, εξελίξεις τον προσεχή Ιούλιο, όμως, οι "Έλληνες Κένταυροι" προχωρούμε ακάθεκτοι  π α ν τ ο ύ  όπου ταχθήκαμε και βρισκόμαστε.



6 ΠΕΙΣΜΑΤΩΜΕΝΑ BΕΛΗ


     Αν και η προαναγγελθείσα καταιγίδα ήταν εγκαίρως γνωστή, οι πεισματάρηδες "Έλληνες Κένταυροι" την αγνόησαν και ...βολεύτηκαν κάτω από την βαριά και απειλητική νέφωση, αφιερώνοντας αρκετές ώρες απαιτητικής ιππικής εργασίας, Ιππευτηριου αλλά και υπαίθριας. Εκπαίδευσαν εαυτούς και ...Ίππους, χειρίστηκαν όπλα και ανέπτυξαν τεχνικές από νωρίς το πρωί μέχρι αργά το μεσημέρι αναμένοντας από στιγμή σε στιγμή τους καταρράκτες του στερεώματος στα κεφάλια τους... Παρά ταύτα, το στερέωμα τους ...σεβάστηκε και τους άφησε κατάκοπους, μετά από ένα εργώδες πεντάωρο, να περιμένουν να ...συνεχίσουν την "ηδεία" καταπόνησή τους με την τακτική εβδομαδιαία Προπόνηση της Παραδοσιακής Τοξοβολίας, σε ένα ξέφωτο της ανατολικής πλαγιάς του Υμηττού. 


     Ωστόσο τα σύννεφα βάραιναν κι ο ήλιος σχεδόν εξαφανίστηκε από τον ορίζοντα, ο άνεμος μετέτρεπε τα μαλλιά της Όλγας σε επική "ελαιογραφία" αλλά οι "Έλληνες Κένταυροι"  δεν έλεγαν να καταφύγουν στα αυτοκίνητά τους και στη θαλπωρή του σπιτιού τους. Στο βουνό με τα Τόξα ανά χείρας η πεντάωρη κόπωση επάνω στους Ίππους μετουσιώνεται σε ευλογία ψυχών και σωμάτων, κάτι που αισθάνονται λίγοι προνομιούχοι...       


     Τελικώς, η "κόντρα" των πεισματάρηδων Κενταύρων με την καταιγίδα έληξε υπέρ των πρώτων που κατάφεραν να τοξεύσουν μόλις έξι πεισματωμένα βέλη αλλά ...τα κατάφεραν. Διότι, τότε, άρχισε το βρόχινο πανηγύρι και οι καταρράκτες του ουρανού άρχισαν να κρύβουν τον ...στόχο. 6 μόνον βέλη, αλλά θα μπορούσαμε να πούμε "τα καλύτερα" αφού βαθμολογούν με άριστα την αφοσίωση των "Ελλήνων Κενταύρων" στην αυτοβελτίωσή τους. Διότι, "Η ΤΙΜΗ ΤΟΥΣ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ ΠΙΣΤΗ" στο σκοπό τους.


"ΕΙΝΑΙ Η ΙΠΠΑΣΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ;"


     H ασάφεια είναι ένα από τα επικοινωνιακά ελαττώματα και παρατηρείται πολύ συχνά, ενώ, δυστυχώς, περνά απαρατήρητη πολλαπλασιάζοντας αβάσιμες διαφωνίες και αντιθέσεις. Μία συχνή ασάφεια στον δικό μας χώρο αποτελεί η επαναλαμβανόμενη ερώτηση αν η Ιππασία προορίζεται για όλους, με αυτό το "όλους" αφημένο ασαφές και χωρίς να προσδιoρίζεται εάν εννοεί, π.χ., "όλους τους χαρακτήρες", "όλους τους σωματότυπους", ή, ό,τι άλλο.


     Το ερώτημα αυτό απετέλεσε και επίκεντρο μελετών και πορισμάτων και της δικής μας Σχολής κατά την διάρκεια της δωδεκάχρονης λειτουργίας της, λαμβανομένης υπ΄ όψη της συστηματικής και καθημερινής δραστηριότητός της με μηδενικό δείκτη ατυχημάτων. Σε όλα αυτά τα χρόνια και εφαρμόζοντας πολύ προσεκτικά την ιππική μας διδασκαλία, δεν παύαμε να διατηρούμε το "ένα μάτι" μας σε τούτο το βασικό ερώτημα και σήμερα μπορούμε να καταγράψουμε την δική μας απάντηση, λαμβάνοντας υπ΄ όψη και την εμπειρία του τελευταίου μαθήματός μας κατά το οποίο ένας νέος μαθητής μας, ο Ιωάννης, εισήχθη στην Ιππασία υπό την διδασκαλία του Αρχηγού της Ομάδος μας.


     Και ξεκινώντας από το τέλος, θα απαντήσουμε ότι, πράγματι, η Ιππασία ΔΕΝ προορίζεται για "όλους" τους, αφύσικους, ανεύθυνους, δειλούς, ελλειμματικούς, νοσηρούς, "τσαλακωμένους" από τη φτιάξη τους, χαρακτήρες. Αυτοί οι χαρακτήρες, κατά κανόνα, επιδιώκουν να πλησιάσουν την Ιππασία προκειμένου να "εξορκίσουν" την αδυναμία τους και τέτοιους χαρακτήρες συναντάμε συχνά σε όλα τα Ιππευτήρια του κόσμου, όμως, αυτοί οι χαρακτήρες απλώς επισημαίνουν τα ελαττώματά τους επάνω στη ράχη του Ίππου και, αργά ή γρήγορα, παραιτούνται της Ιππασίας επιλέγοντας κάτι άλλο αντ'  αυτής.


     Αντιθέτως, η Ιππασία προορίζεται για "όλους" τους σωματότυπους και όλες τις ηλικίες εφ΄ όσον αυτές οι παράμετροι εγκολπώνονται έναν υγιή, φυσιοκεντρικό χαρακτήρα κι αυτό μπορούμε να το δηλώσουμε κατηγορηματικά με την τεράστια εκπαιδευτικήν εμπειρία μας,, όπως επαληθεύτηκε και στο τελευταίο μάθημά μας.


     Με σημείο αναφοράς την ηλικία, στην Μογγολία, επί παραδείγματι, από την προνηπιακή ηλικία τα βρέφη  όχι μόνον ιππεύουν αλλά και λαμβάνουν μέρος στον ετήσιο εθνικό αγώνα ανοικτής στέππας, καλπάζοντας επί διαδρομής 50 χιλιομέτρων, χωρίς σέλλα και χωρίς προστατευτικά μέσα  (κάσκα κλπ). 


     Αντιθέτως, στην Ελλάδα, με την εικόνα του μέσου "συντοπίτη" κατά νου, εμφανίζεται η υπερπροστατευτική μαμά με το δεκαπεντάχρονο "επιβήτορα" ...υπό μάλης, για να μας ρωτήσει εάν ο βλαστός της μπορεί να ιππεύσει λόγω ...ηλικίας και όταν τον βλέπει έφιππο "δαγκώνει" το κάγκελο του Ιππευτηρίου από την αγωνία της μη τύχει και ο νέος της ...παντρειάς ...αφιππεύσει ακουσίως... Γι αυτό τον λόγο κι εμείς, όταν αντιμετωπίζουμε παρόμοια φαινόμενα, όχι σπάνια, όταν οι μαμάδες μας ρωτάνε αν μπορούν να ιππεύσουν οι βλαστοί τους απαντάμε εάν "η ...μαμά μπορεί να αντέξει να δει το βλαστό της έφιππο;"... διότι ο βλαστός, σίγουρα, μπορεί να ιππεύσει.


     Με σημείο αναφοράς τον σωματότυπο, επίσης, θα μπορούσαμε να απαντήσουμε ανεπιφυλάκτως, ΝΑΙ, όλοι μπορούν να ασχοληθούν με την Ιππασία.


     Εάν μας απασχολεί, όπως πρέπει, η ευημερία του Ίππου, ας αναλογισθούμε το βάρος δύο πανοπλιών (Ιππέως και Ίππου) που αθροίζονταν στις αντοχές του τετραπόδου σε προηγούμενες, ηρωικές, εποχές... Ας αναλογισθούμε αυτό το βάρος υπό τις βαρύτατες πολεμικές συνθήκες εκείνων των εποχών και ας ξανασκεφτούμε τι σημαίνει για τις αντοχές του Ίππου ένας σημερινός "υπέρβαρος" αναβάτης για την εποχή μας...


     Εάν, πάλι, μας απασχολεί η σωματοδομή του υποψηφίου Ιππέως ας θυμηθούμε ότι η Ιππασία αποτελεί, εν δυνάμει, σωμασκία, γυμναστική και μάλιστα από τις δραστικότερες. Οποιοσδήποτε επιχειρεί, απλώς, να εφιππεύσει, από την ίδια στιγμή, δεν αρχίζει απλώς η θετική αναμόρφωση του ψυχισμού του, αλλά  αρχίζει και η πληρέστερη και δυναμικότερη γυμναστική για πάμπολλες μυικές ομάδες του οι οποίες με κανέναν άλλο τρόπο δεν γυμνάζονται όπως στην Ιππασία.


     Έτσι, στο τελευταίο μάθημά μας χαρήκαμε τον Ιωάννη που απεφάσισε να συνδεθεί με τον Ίππο μέσω της Φυσικής Ιππικής η οποία, κατ'  αποκλειστικότητα, δυστυχώς, διακονείται από την Σχολή μας. 


     Για μια ακόμη φορά επιβεβαιώσαμε ότι η πραγματική ομορφιά στη ζωή είναι να τολμάς να χαίρεσαι τη Φύση και τα καλούδια που σου προσφέρει απλόχερα, αναπτύσσοντας έναν χαρακτήρα υγιή και φυσιοκεντρικό έστω και μέσα σε έναν "περιρρέοντα" κόσμο (με πεζό "κ") ο οποίος δείχνει ολοένα και πιο αφιστάμενος της φυσιοκεντρικής ισορροπίας.


     Και ευχαριστούμε τον Ιωάννη που μοιράστηκε μαζύ μας αυτή την "μυητική" εμπειρία του στην Ιππασία χαρίζοντάς μας μία εικόνα αυτοπειθαρχημένου χαρακτήρος με εμφανέστατες ηγετικές ικανότητες, στοιχεία που τον ανέδειξαν να ολοκληρώσει με ιδιαίτερη επιτυχία, αυτό, το πρώτο, μάθημά του.  Όπως ευχαριστούμε και την Χρυσούλα που συνέβαλε στην επιτυχή διεκπεραίωση αυτού του μαθήματος, ως βοηθός του Εκπαιδευτή Κωνσταντίνου.


     Εναπόκειται, δε, στον κάθε Εκπαιδευτή και στο κάθε εκπαιδευτικό σύστημα να είναι σε θέση να αναδείξει κάθε μαθητή του στο διδακτικό αντικείμενο και η Σχολή των "Ελλήνων Κενταύρων", κατά τεκμήριο, αυτό το κατορθώνει με επιτυχία στα δώδεκα χρόνια της λειτουργίας της και λόγω της επαρκείας του συστήματος εκπαιδεύσεως που ακολουθεί και λόγω της υψηλής ποιότητος των εκπαιδευτών της των οποίων οι ικανότητες -όπως οι ίδιοι γνωρίζουν- επαληθεύονται καθημερινώς. 


     Κι ας μην ξανακουστεί ποτέ το ερώτημα του τίτλου διότι η Ιππασία είναι για όλες τις ηλικίες αλλά υπό την προϋπόθεση συγκεκριμένων χαρακτήρων οι οποίοι, επαγωγικώς, προκύπτουν από το παραπάνω κείμενο...


Σάββατο 16 Δεκεμβρίου 2017

ΤΟ "VOGUE" ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ...ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ


     Παρατηρώντας τη σημερινή μας φωτογραφική "συγκομιδή", θα μπορούσε κάποιος να συμπεράνει ότι οι "Έλληνες Κένταυροι" επιχειρούμε κάποια φωτογράφιση για το "Vogue" του ευφάνταστου esthete Condé Nast. Kάθε άλλο, μιας και η Ομάδα μας έχει πολύ υψηλότερες και ποιοτικότερες προσδοκίες!


     Στην τελευταία μας ημερίδα επιχειρήσαμε να διακριβώσουμε την ασφαλή συμπεριφορά και τις ελεγχόμενες αντιδράσεις του Ίππου μας Βίτου, με την αναβάτιδα και την προβλεπόμενη αμφίεση που απαιτούνται για τις ανάγκες ενός γυρίσματος που προγραμμάτισε ο αγαπητός φίλος της Ομάδος μας κ. Ιωάννης Καπρούλιας για την "Medusa Visuals" με θέμα την δραστηριότητα των "Ελλήνων Κενταύρων" και του οποίου το σενάριο ήδη έγραψε ο Αρχηγός της Ομάδος μας, Εφιπποτοξότης Κωνσταντίνος Δαμιανάκης αποκαλύπτοντας κι άλλα ταλέντα εκτός εκείνων με τα οποία μας εντυπωσιάζει.. Το σενάριο είναι γραμμένο σε δύο "επίπεδα", το ευρωπαϊκό και το ασιατικό ενώ ο ...σεναριογράφος και Αρχηγός των "Ελλήνων Κενταύρων" καταδεικνύει ότι τα Μέλη μας διαθέτουν πολλές ικανότητες πέραν των εφιπποτοξοτικών τους...



     Και, βεβαίως, μέσα από τα στάδια αυτής της ειδικής διακριβώσεως, καταφέραμε να προχωρήσουμε ένα βήμα παραπέρα και την ίδια την εκπαίδευση του Ίππου ο οποίος, αποδεχόμενος το νέο "καθεστώς" ιππεύσεως, με πελώρια υφάσματα να τον επικαλύπτουν και να θροίζουν σε κάθε του κίνηση, με ό,τι αυτό σημαίνει για την ηρεμία ενός τόσο ευαίσθητου πλάσματος.


     Έτσι, με αναβάτιδα την Χρυσούλα Ηλιάδη η οποία φορούσε ένα εξαιρετικό φόρεμα εποχής το οποίο κατασκεύασε η ίδια, δοκιμάσαμε την ανοχή και την ηρεμία του Ίππου μας υπό τις συνθήκες του γυρίσματος, εντός Ιππευτηρίου αλλά και στο φυσικό περιβάλλον όπου θα ιππευθεί από την άριστη μαθήτριά μας.


     Η νέα δοκιμασία του τετράποδου Βίτου ξεκίνησε μέσα από το Ιππευτήριο και με την Χρυσούλα μας να κάνει πιρουέτες και να περιστρέφεται εμπρός του, ως θηλυκός ...δερβίσης Μεβλανά, με τον Ίππο εντελώς ελεύθερο ώστε να μπορεί να δείξει τις αντιδράσεις του, ενώ ο ιμάντας ελέγχου του να ακουμπά ...εγκαταλελειμμένος, επί τούτου, στο έδαφος.


     Άψογος σ΄ αυτό το εναρκτήριο στάδιο ο Ίππος μας, εισέπραξε τα "εύσημά" του για να συνεχίσουμε στο επόμενο στάδιο των τροχαστικών και καλπαστικών βηματισμών εντός Ιππευτηρίου όπου και πάλι, ο τετράποδος Βίτος επέδειξε συμπεριφορά ...φωτομοντέλου σε πασαρέλα. Και αναφερόμαστε στον Ίππο διότι η αναβάτιδα έχει προ πολλού υπερβεί τις ...ταπεινές προσδοκίες ενός ...επίγειου φωτομοντέλου. 



     Και σε αυτή την περίπτωση η πλουσιότατη πτυχολογία του ενδυματολογικού αριστουργήματος της Χρυσούλας δεν προκάλεσε καμία δυσάρεστη αντίδραση του Ίππου, δίνοντάς μας το "πράσινο φως" να συνεχίσουμε επί φυσικού εδάφους σε εξωτερικό περιβάλλον.



     Η αναβάτιδά μας Χρυσούλα, με το υποδειγματικό της κάθισμα έδινε την αίσθηση ότι κάθονταν επάνω σε μία Damensattel, τουλάχιστον ...Hermès, δηλαδή, την κορυφαία σέλλα με μονό αναβολέα για πλάγιο κάθισμα, ώστε να μπορούν να ιππεύουν κυρίες φορώντας ποδήρη ενδύματα. Κι όμως, η εξαίσια εικόνα της έφιππης Χρυσούλας δεν είχε καθόλου σέλλα και αναβολείς αλλά η Χρυσούλα μας ήταν καθισμένη απευθείας επάνω στη ράχη του Ίππου χωρίς να στηρίζεται, φυσικά, επί αναβολέων, ενώ η "ουρά" του καλοσχεδιασμένου της φορέματος έπεφτε συμμετρικά στην ράχη του Ίππου σαν μεγάλο εφίππιο. 


     Η Χρυσούλα με τον Ίππο της πάντοτε ήρεμο, κινήθηκαν σε αργούς και γρήγορους βηματισμούς στον φυσικό χώρο με το πετρώδες έδαφος με την ίδιαν άνεση που είχαν κινηθεί στήν άμμο του Ιππευτηρίου.



     Διέσχισαν ρέματα, ξεπέρασαν κάθε φυσικό εμπόδιο και το υπό παρατήρηση και φωτογραφική καταγραφή "ζευγάρι" δεν χάλασε ούτε για μια στιγμή την αρμονική εικόνα του.


     Στο τέλος αυτής της ειδικής δοκιμασίας ο Ίππος απεδείχθη για μία ακόμη φορά ασφαλέστατος -και, όχι απλώς για το "γύρισμα"...- και ακόμη καλύτερα εκπαιδευμένος, με άριστη εικόνα της αναβάτιδός του σε όλους τους βηματισμούς του σεναρίου, αφήνοντας ικανοποιημένο τον "σκηνοθέτη"-Αρχηγό Ομάδος να "σκάει" πονηρά χαμόγελα με το αποτέλεσμα. Σίγουρα, αν μπορούσε να τον συναντήσει, η Leni Riefenstahl θα ήταν ενθουσιασμένη μαζύ του... Και, ασφαλώς, το "Vogue" μπορεί να ...περιμένει, μιας και για μας προηγείται το "Medusa Visuals". Ωστόσο, η διαδικασία ελέγχου ασφαλείας των Ίππων και όσων θα λάβουν μέρος στο επικείμενο "γύρισμα" θα συνεχισθούν και τις επόμενες ημέρες στη Κοιλάδα των "Ελλήνων Κενταύρων" ώστε να είμαστε απολύτως έτοιμοι και ασφαλείς "on camera".