Πέμπτη 22 Οκτωβρίου 2020

ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΣΕΛΓΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ

ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΣΕΛΓΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ



     Χωρίς καμία "έπαρση" ...προφητανάκτων, αλλά με την σεμνότητα της εμπιστοσύνης προς τις ικανότητές μας να εκτιμούμε προσεκτικά και τεκμηριωμένα την "περιρρέουσα" κατάσταση, κατά το παρελθόν, είχαμε την πρόνοια να απορρίψουμε δύο φορές, ισάριθμες προτάσεις εντάξεώς στο εγχώριο α(θ)λητικό "κατεστημένο" που μας έγιναν κατόπιν επίσημης προσκλήσεως στα γραφεία της "Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού", αποφασίζοντας, τελικώς, να ενταχθούμε απευθείας στην δύναμη της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Έφιππης Τοξοβολίας (W.H.A.F.) και στην οποία παραμένουμε.

     Όταν οι παράγοντες της "Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού" μας κάλεσαν στα γραφεία τους, ευγενικά μας είπαν ότι θα ήθελαν να ενταχθούμε στο δυναμικό τους κι εμείς, ομοίως ευγενικά, έχοντας ήδη (με δικές μας "δυνάμεις" και δικά μας έξοδα) δύο πρώτα παγκόσμια βραβεία και αρκετές διακρίσεις σε διεθνείς αγώνες, τους ρωτήσαμε σε τι θα μπορούσαν εκείνοι να μας φανούν χρήσιμοι. Τους ρωτήσαμε εάν διαθέτουν τεχνογνωσία Έφιππης Τοξοβολίας και εάν κάποια από τις δύο εμπλεκόμενες Ομοσπονδίες τους (Ιππασίας και Τοξοβολίας) είχε σχετικήν εμπειρία ώστε να μας υποστηρίξει, ή, εάν τέλος πάντων ήσαν πρόθυμοι να μας υποστηρίξουν ώστε τα Μέλη μας να μετέχουν διεθνών αγώνων χωρίς να είναι υποχρεωμένα να επιβαρύνονται με τα σχετικά έξοδα. Και οι παράγοντες μας απήντησαν ...αρνητικά, παραδεχόμενοι ότι ούτε τεχνογνωσία Έφιππης Τοξοβολίας διέθεταν οι Ομοσπονδίες τους, ούτε σχετικές υποδομές διέθεταν, ούτε και θα μπορούσαν να υποστηρίξουν έστω τα έξοδα συμμετοχής των Μελών μας σε διεθνείς αγώνες! Οπότε κι εμείς τους ...ευχαριστήσαμε και απήλθαμε ώστε να συνεχίσουμε το δημιουργικότατο και παραγωγικότατο έργο μας, μόνοι, όπως έχουμε μάθει!

     Και ενώ προοδεύουμε ως Ομάδα Έφιππης Τοξοβολίας απολαμβάνοντας διεθνούς εκτιμήσεως και προβολής, διαβάζοντας την τραγική υπέλιξη των α(θ)λητικών μας "πραγμάτων", αισθανόμαστε για άλλη μια φορά δικαιωμένοι για τις αποφάσεις μας και υπερήφανοι για την μοναχική επιτέλεση ενός καθήκοντος που συνοψίζεται ως συνεισφορά προς τον Ανθρώπινο Πολιτισμό. 

     Ευχαριστούμε που δεν ...πήραμε! Και "δεν θα πάρουμε", από τα "σάπια" που σερβίρει ένα, επίσης, σάπιο κράτος το οποίο ακόμη και στον τομέα του Πολιτισμού βρωμά και ζέχνει!

ΩΣΕΙ, ΤΡΕΙΣ ΧΟΡΗΓΙΚΟΙ ΘΩΚΟΙ!

ΩΣΕΙ, ΤΡΕΙΣ ΧΟΡΗΓΙΚΟΙ ΘΩΚΟΙ!


    Ανεκτίμητη η προσφορά όλων των Μελών των "Ελλήνων Κενταύρων" στην προαγωγή της Έφιππης Τοξοβολίας και των συνιστωσών της, της Ιππικής και της Τοξοβολίας. Όλοι οι Συνασκούμενοί μας, όπου και εάν αυτοί ασκούνται ως "Έλληνες Κένταυροι", καθημερινώς συνεισφέρουν στην διάνοιξη νέων "οριζόντων" που δεν λαμπρύνουν, μόνον, την Έφιππη Τοξοβολία αλλά βελτιώνουν και τον ίδιο τον Άνθρωπο. 

     Και σε αυτό συνεισέφεραν σήμερα, σ΄ αυτή την έκτακτη μεσοβδομαδιάτικη Προπόνησή τους και οι τρεις Συνασκούμενές μας, Νικολέτα, Αγγελική και Καλλιόπη οι οποίες δεν ασκήθηκαν, απλώς, βελτιώνοντας εαυτούς αλλά συνέβαλαν σημαντικά και στην πειραματική έρευνα της Στάσεως του Τόξου στην οποία επιδίδεται, πλέον, σε ομαδικό επίπεδο η Σχολή της Ομάδος μας. 

     Την Νικολέτα, την Αγγελική  και την Καλλιόπη, λοιπόν, θα μπορούσαμε να τις εκλάβουμε με την αλληγορία εκείνων των τριών χορηγικών θώκων που στέκουν στιβαροί κι αμετακίνητοι στη νυχτερινή Αθήνα, ξεριζωμένοι από το παρακείμενο αρχαίο θέατρο του Διονύσου, με όσα δωρήματα προς τον Πολιτισμό υπαινίσσεται η πεφωτισμένη παρουσία τους. Διότι, όντως, η σημερινή ευγενική "χορηγία" προς την έρευνα της Σχολής μας, της Νικολέτας, της Αγγελικής και της Καλλιόπης ήταν σημαντικότατη! 

     Με τον Εκπαιδευτή να είναι "φευγάτος" στις πτυχές της έρευνας ώστε να μην ξεχάσει τίποτε, ξεχνώντας τελικώς τα κλειδιά του χώρου (...) με επακολουθήσαντα φαιδρά στιγμιότυπα, αυτή η Προπόνηση χωρίσθηκε στα "δύο" με τον ίδιο να έχει αναλάβει το σκέλος της Στάσεως του Τόξου και με την εξαιρετική και μεθοδικότατη Νικολέτα να έχει αναλάβει την διδασκαλία προς τις δύο αρχάριες Συνασκούμενές της Αγγελική και Καλλιόπη.

     Νια Προπόνηση με ιδιαίτερη δισυπόστατη δομή η οποία ξεκίνησε με την κατάδειξη της σημασίας την αποενοχοποιήσεως των περιβαλλοντικών ερεθισμάτων δια της χρήσεως καλύμματος οφθαλμών.

     Και ήταν σημαντική η αυθόρμητη παρατήρηση της Νικολέτας ότι με κλειστά μάτια λειτούργησε πολύ πιο αποτελεσματικά διαισθανόμενη την κυριαρχία του ενστίκτου σε μια τέτοια κατάσταση "παραμερισμού" της φυσικής οράσεως! 


     Η διδασκαλία της Στάσεως του Τόξου έγινε διεξοδικότατα και με κάθε λεπτομέρεια καταδείξεως των φάσεών της αλλά ταχύτατα λόγω της υψηλότατης αντιλήψεως των παρισταμένων Συνασκουμένων οι οποίες "απερρόφησαν" σαν σφουγγάρι τις οδηγίες, εφαρμόζοντάς τις, εν συνεχεία, με ..."αντιγραφή και επικόλληση"!

     Πράγματι, είναι απόλαυση να συνεργάζεται ο Εκπαιδευτής με εκπαιδευομένους τέτοιων ικανοτήτων, ειδικώς σε τόσο σύνθετες "πτυχές" μιας πολεμικής τέχνης οι οποίες απαιτούν, ταυτοχρόνως, πνευματικές ικανότητες αλλά και σωματικές δεξιότητες...

     Και τα τρία κορίτσια μας, αντάξια του γενικού υψηλού επιπέδου όλων των "Ελλήνων Κενταύρων" κατάφεραν σε συντομότατο χρόνο να συνεισφέρουν στην εξαγωγή σημαντικών συμπερασμάτων από αυτό τον ομαδικό πειραματισμό της Στάσεως του Τόξου, επιτρέποντας, πλέον, στην Νικολέτα να συνεχίσει το δικό της εκπαιδευτικό πρόγραμμα με στόχο την προαγωγή στην τοξοβολία των δύο Συνασκουμένων της. 

     Ξεκινήσαμε με μία ειδική άσκηση Τοξοβολίας και ακολούθησε, από την Νικολέτα, η διδασκαλία της κυρίως Τοξοβολίας... Λογική ...πρωθύστερη, ίσως αρνητικώς ...ετεροχρονισμένη; Εδώ, ακριβώς, φάνηκε η αποτελεσματικότητα της διδασκαλίας του τοξευτικού αντικειμένου κατά "ξεχωριστά καρέ" της, λογικώς εξελισσόμενης αλληλουχίας φάσεων της Τοξοβολίας όταν αυτή η αποτμηματική διδασκαλία αντιμετωπίζεται σωστά.   

      Όταν ο διδάσκων (διδάσκουσα Νικολέτα) κατέχει το αντικείμενο, διαθέτει εκπαιδευτικό "όραμα" και διδασκαλική μεθοδικότητα, τότε το αποτέλεσμα θα είναι το καλύτερο δυνατόν! 

     Κι αυτό χαρήκαμε και σε αυτή την Προπόνηση, ένα θετικότατο αποτέλεσμα ομαδικής βελτιώσεως, με τον χρόνο να κυλά χωρίς να το καταλαβαίνουμε και να σουρουπώνει χωρίς να το ...νιώθουμε!

     Με την Νικολέτα, την Αγγελική και την Καλλιόπη να "ανεβαίνουν" ...σκαλοπάτια Τοξοβολίας χωρίς, καν, να το συνειδητοποιούν.

     Υπέροχο "φινάλε" της ημερίδος, όταν η Νικολέτα μάζεψε όλα τα βέλη και ξεκίνησε τις δικές της ατομικές της τοξεύσεις από μέση απόσταση καρφώνοντας όλα τα βέλη στον στόχο!

     Παρά την αρχαριότητά της, η Νικολέτα (λιγότερο από τρεις μήνες στην Ομάδα μας) έχει αναδειχθεί σε μία αξιοπρόσεκτη Τοξότρια κάνοντάς μας να πιστεύουμε ότι η ελληνο-περουβιανή της καταγωγή μεταφέρει δυνατά "γονίδια" τόσο των Απολλωνίων προγόνων της όσο και των προγόνων της Ίνκας!

     Πιο ωραίο φθινοπωρινό απόγευμα σε μια φιλόξενη και γαλήνια αυλή μιας "πυρπολημένης" (από την ανοησία των κατοίκων της) Αθήνας δεν θα μπορούσε να υπάρξει!    


ΔΥΟ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΕΙΣ ΜΑΣ

Η Ελληνική Ομάδα Έφιππης Τοξοβολίας "Έλληνες Κένταυροι", έχει την καταγωγή της στον Οργανισμό "KASSAI" με Δάσκαλο τον ίδιο τον παγκόσμιο Πρωταθλητή Kassai Lajos,  λειτουργεί από το 2005 με μηδενικό δείκτη ατυχημάτων, είναι Μέλος της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Έφιππης Τοξοβολίας (W.H.A.F.) και έχει τιμηθεί με δύο πρώτα παγκόσμια βραβεία και πολλές διακρίσεις.

Η Σχολή των "Ελλήνων Κενταύρων" δεν εισπράττει χρήματα και, βεβαίως και η Τοξοβολία προσφέρεται ΔΩΡΕΑΝ στους μαθητές μας, ενώ τους παρέχονται και Τόξα (κατασκευής "KASSAI").

Η Ομάδα των "Ελλήνων Κενταύρων" παρέχει στα Μέλη της μια πολυσχιδή και ολοκληρωμένη εκπαίδευση η οποία αποβλέπει στη δόμηση χρηστών και δυνατών χαρακτήρων!

Οι τακτικές Προπονήσεις διεξάγονται στους Αμπελοκήπους (κέντρο) και την πρόσβαση στον προπονητικό χώρο εξυπηρετεί η μπλε γραμμή του μετρό, στάση "Αμπελόκηποι".

Aνεξαρτήτως του περιορισμένου του χώρου, μπορούμε όλοι να προπονούμεθα κατόπιν συνεννοήσεως στο 6977764737 ορίζοντας, όπως καθένας ευκαιρεί, ημερομηνία και ώρα, τουλάχιστον 24 ώρες πριν. Αυτό επιτρέπει τον καλύτερο συνδυασμό Συνασκουμένων με την καλύτερη σχεδίαση προπονητικού προγράμματος.

Πλην των νεοπροσερχομένων, όλοι υποχρεούνται να αποδέχονται το Καταστατικό της "Ελληνικής Εφιπποτοξοτικής Εταιρείας", τον Κανονισμό Λειτουργίας της Ομάδος, να φέρουν την προβλεπόμενη αμφίεση των "Ελλήνων Κενταύρων" και να τηρούν τις οδηγίες των Εκπαιδευτών. 

Τρίτη 20 Οκτωβρίου 2020

ΠΡΩΤΗ ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ

ΠΡΩΤΗ ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ 


     Η ανιδιοτελής προσφορά γνώσεων και δεξιοτήτων στη διδασκαλία των πολεμικών τεχνών δεν αποτελεί αλτρουισμό αλλά καθήκον και, από σήμερα, στη Σχολή των «Ελλήνων Κενταύρων» ξεκινήσαμε την εφαρμογή μιας ωφέλιμης εμπειρίας που «θερίσαμε» μετά από τριετή πειραματική έρευνα, συνδυάζοντας μιαν υψηλή τέχνη της οποίας η βάση είναι η διδασκαλία του ιδίου του Μποντιντάρμα, με την Τοξοβολία.

     Με ένα αρχικό "σκεπτικό" το οποίο θα εκτεθεί αναλυτικώς σε ειδικό πόνημα και θα αναρτηθεί προς δημόσια κρίση, ο "ζενικός", κοινός "συνδετικός κρίκος" όλων των πολεμικών τεχνών, φάνηκε να κυριαρχεί σταθερά σε κάθε έκφανση των πολεμικών τεχνών, συμπεριλαμβανομένων  και των δύο αλληλενδέτων "μονοπατιών" της Έφιππης Τοξοβολίας.

     Έτσι, πολύ προσεκτικά και με γνώμονα την ωφέλεια του ασκουμένου, μελετήσαμε επί χρόνια και διαχωρίσαμε "σημεία" ωφελιμότητος από τις στάσεις του Κουνγκ Φου, "μεταγράφοντάς" τα, κατ΄ αρχήν, στο προπονητικό μας πρόγραμμα της Τοξοβολίας. 

     Άλλωστε, προ πολλών χρόνων "μεταφέραμε" μέρη των ασκήσεων αυτής της θαυμάσιας τέχνης του Κουνγκ Φου στο προθερμαντικό μας πρόγραμμα αποβλέποντας, πάντοτε, στην ωφέλεια των Συνασκουμένων μας.

     Από σήμερα, λοιπόν, στη τελευταία μας Προπόνηση Τοξοβολίας. όλα τα γόνιμα συμπεράσματα της τριετούς εξατομικευμένης πειραματικής έρευνας, αρχίζουν να εισάγονται στο κυρίως προπονητικό μας πρόγραμμα και να μελετώνται σε επίπεδο ομαδικής εφαρμογής, στη Γραμμή Βολής.

     Η σύνθεση της σημερινής Γραμμής Βολής υπήρξε ιδιαιτέρως ευνοϊκή όχι τόσο λόγω της "θηλυκής" ομοιογενείας της αλλά λόγω του ότι απετελείτο από προχωρημένες, αρχάριες αλλά και (δύο) πρωτοείσακτες Συνασκούμενες με αναλογικήν ισορροπία.

     Η Νικολέτα εισήγαγε αποτελεσματικότατα τις δύο πρωτοείσακτες οι οποίες ενετάγησαν γρήγορα στην Γραμμή Βολής με αξιοπρόσεκτα αποτελέσματα και η όλη εξέλιξη της Προπονήσεως υπήρξε, γενικώς, αποδοτική δείχνοντας ότι όπου διατείνεται το σώμα, διατείνεται και το ...πνεύμα, κάτι που αφορά στην πρώτη, αυτή, εφαρμογή της μεταγεγραμμένης στάσεως του Κουνγκ Φου που, σήμερα, δοκιμάσαμε.

     Ευτυχώς, οι περιορισμένες διαστάσεις του προπονητικού μας χώρου αποτελούν πλεονέκτημα διότι με την αναγκαστικήν, ολιγομελή, Γραμμή Βολής μπορούμε να παρατηρούμε "in vitro" τους Συνασκουμένους και να επιχειρούμε "χειρουργικές" μικροδιορθώσεις στον καθένα χωρίς να "χανόμαστε" σε πολυμελείς Γραμμές Βολής όπου η προσοχή του Εκπαιδευτή διασπάται και "χάνεται". 

     Με προσήλωση στο εφιπποτοξοτικό "αντικείμενο" και με συστηματική εργασία, η Σχολή των "Ελλήνων Κενταύρων" χαράζει νέους "ορίζοντες" επ΄ ωφελεία των μαθητών της και σε λίγο χρόνο θα μπορούμε να απολαμβάνουμε και μέρος της διδασκαλίας της υψηλής τέχνης του Μποντιντάρμα ως υποστύλωμα και της δικής μας προόδου.


ΔΥΟ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΕΙΣ ΜΑΣ

Η Ελληνική Ομάδα Έφιππης Τοξοβολίας "Έλληνες Κένταυροι", έχει την καταγωγή της στον Οργανισμό "KASSAI" με Δάσκαλο τον ίδιο τον παγκόσμιο Πρωταθλητή Kassai Lajos,  λειτουργεί από το 2005 με μηδενικό δείκτη ατυχημάτων, είναι Μέλος της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Έφιππης Τοξοβολίας (W.H.A.F.) και έχει τιμηθεί με δύο πρώτα παγκόσμια βραβεία και πολλές διακρίσεις.

Η Σχολή των "Ελλήνων Κενταύρων" δεν εισπράττει χρήματα και, βεβαίως και η Τοξοβολία προσφέρεται ΔΩΡΕΑΝ στους μαθητές μας, ενώ τους παρέχονται και Τόξα (κατασκευής "KASSAI").

Η Ομάδα των "Ελλήνων Κενταύρων" παρέχει στα Μέλη της μια πολυσχιδή και ολοκληρωμένη εκπαίδευση η οποία αποβλέπει στη δόμηση χρηστών και δυνατών χαρακτήρων!

Οι τακτικές Προπονήσεις διεξάγονται στους Αμπελοκήπους (κέντρο) και την πρόσβαση στον προπονητικό χώρο εξυπηρετεί η μπλε γραμμή του μετρό, στάση "Αμπελόκηποι".

Aνεξαρτήτως του περιορισμένου του χώρου, μπορούμε όλοι να προπονούμεθα κατόπιν συνεννοήσεως στο 6977764737 ορίζοντας, όπως καθένας ευκαιρεί, ημερομηνία και ώρα, τουλάχιστον 24 ώρες πριν. Αυτό επιτρέπει τον καλύτερο συνδυασμό Συνασκουμένων με την καλύτερη σχεδίαση προπονητικού προγράμματος.

Πλην των νεοπροσερχομένων, όλοι υποχρεούνται να αποδέχονται το Καταστατικό της "Ελληνικής Εφιπποτοξοτικής Εταιρείας", τον Κανονισμό Λειτουργίας της Ομάδος, να φέρουν την προβλεπόμενη αμφίεση των "Ελλήνων Κενταύρων" και να τηρούν τις οδηγίες των Εκπαιδευτών. 

Δευτέρα 19 Οκτωβρίου 2020

ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΤΩΝ "ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ ΚΕΡΚΥΡΑΣ"

 ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ 

ΤΩΝ 

"ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ ΚΕΡΚΥΡΑΣ"


     Στην αλληγορία του γόνιμου σπόρου μας παρέπεμψε με την τελευταία Αναφορά του ο επικεφαλής των "Ελλήνων Κενταύρων Κερκύρας" Συνασκούμενος Χριστόφορος Κασφίκης.

     Και όταν συμπράττουν δύο σοφοί, εν προκειμένω ο Ακάδημος με τον Χριστόφορο, το αποτέλεσμα δεν μπορεί παρά να είναι και γόνιμο και διδακτικό.

     Ο άγων ψυχή (ψυχαγωγικός) αλλά και παιδαγωγικός χαρακτήρας των "Ελλήνων Κενταύρων" δικαιώνεται στη νήσο των Φαιάκων και με κάθε δράση του εκεί Παραρτήματός μας, όπως και στην τελευταία του Προπόνηση κατά την διάρκεια της οποίας οι παρόντες εκλήθησαν να συμπληρώσουν ένα ερωτηματολόγιο τοξευτικών γνώσεων που συνέταξε ο Ακάδημος.

     Και, για τον Χριστόφορο, αλλά και για όλους μας, τέθηκε και πάλι το ζενικό καοάν "παλαμάκια με ένα χέρι"...

     Είναι σημαντικό να κάνουμε αυτό που πρέπει κι ας γίνεται το ο,τιδήποτε! 

     Η Σχολή μας εγκύπτει στο καθήκον της ανιδιοτελούς συνεισφοράς στον Πολιτισμό με μοναστική προσήλωση και στρατιωτική συνέπεια χωρίς προνεύσεις και διατοιχισμούς τρικυμιώδους ασταθείας, σε μιαν ευθεία και οριζόντια πορεία στοχευμένου προορισμού.

ΜΕ ΣΦΡΙΓΟΣ ΚΑΙ ...ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ

ΜΕ ΣΦΡΙΓΟΣ ΚΑΙ ...ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ


     Αλήθεια, σε τι επίπεδα "συναισθηματικών φορτίσεων" μπορεί να "κινούνται" τα αγαπημένα μας αλογάκια; Σε τι εντάσεις ...ερωτισμού μπορεί ο κάθε Ίππος να ζει και να εργάζεται και τι συντελεί σε αυτές τις διαμορφώσεις; "Tι" τις προκαλεί και πως αντιμετωπίζονται, τουλάχιστον, εν ώρα εργασίας; Μερικές απαντήσεις εφ΄ όλων τούτων των ερωτημάτων μας προσέφερε, σήμερα, ο Στίλπων, σε ένα αρμονικότατο και εκτενές μάθημα που χαρήκαμε στο Ιππευτήριο της Ομάδος.

     Έμπειρη Αμαζόνα της Ιππικής Αντοχής η Ρία, απεφάσισε να χαρεί από σήμερα την Έφιππη Τοξοβολία μαζύ μας κι έτσι, είχε την πρώτη επαφή της με τον, όπως προβλέπεται, ανενστόμιστο και ανεπίσακτον Ίππο σε ένα πρώτο, εισαγωγικό, πρόγραμμα Φυσικής Ιπικής.

     Η έκπληξη της ημέρας ήταν ο Στίλπων ο οποίος, από τον Κύκλο Προσεγγίσεως, όχι μόνον "δέχθηκε" την Ρία με όλες τις γνωστές ενδείξεις αποδοχής, αλλά και με υπέρμετρη αφοσίωση στους χειρισμούς της και στην ίδια.

     Σημειωτέον ότι ο Στίλπων ο οποίος ανταποκρίνεται υποδειγματικώς στην ρυταγώγηση, σήμερα, αιφνιδίως ...ξέχασε να ρυταγωγείται επιδεικνύοντας την συμπεριφορά του νεαρού που τα χάνει προ της ...νεαράς των "ενδιαφερόντων" του. 

     Σε ένα γενικό πνεύμα ευωχίας, λοιπόν, διεξήχθη το σημερινό, πολύ ιδιαίτερο μάθημα Φυσικής Ιππικής και βασικής Γυμνιππευτικής στο οποίο η Ρία, παρά τις, αναμενόμενες, αρχικές επιφυλάξεις της, ανταπεξήλθε άριστα! Αντιθέτως, εκείνος που τα "έχασε" προ της Ρίας ήταν ο Στίλπων και η συμπεριφορά του ήταν χαρακτηριστική σε όλη την διάρκεια της ημερίδος.

     Επικαλούμενη το χιούμορ της και υποβοηθούμενη από την άριστη φυσική αλλά και ψυχική κατάστασή της, η Ρία ξεπέρασε γρήγορα το άγχος της απουσίας στομίδος και αντελήφθη εγκαίρως πόσο άχρηστο είναι αυτό το ανθρωποκατασκεύαστο βασανιστικό εργαλείο, εκτελώντας τέλειες ακινητοποιήσεις του ανενστόμιστου Ίππου της.

     Παρά το πρωτόγνωρο του "καθίσματος" υπό ανεπίσακτες συνθήκες, η Ρία "ακολούθησε" με την "ευέλικτη λεκάνη" της σε όλες τις φάσεις του μαθήματος την ράχη του Ίππου της εκτελώντας τις προβλεπόμενες ασκήσεις με ακρίβεια.

     Πολλοί νομίζουν ότι ένας έμπειρος Ιππέας (Αμαζόνα) της κλασικής Ιππασίας μπορεί αμέσως και χωρίς κανένα πρόβλημα να προσαρμοσθεί στις συνθήκες της Γυμνιππευτικής, όμως, αυτό δεν είναι πάντοτε αλήθεια. 

     Η Ρία, πάντως, αυτό το κατάφερε και πολύ σύντομα και, παρά το ότι η ίδια δεν το είχε συνειδητοποιήσει, την βοήθησε ο Εκπαιδευτής της να το καταλάβει.

     Όπως τηρείται απαρεγκλίτως, η Ρία "πέρασε" βαλβίδες με όλους τους προβλεπόμενους τρόπους και όχι μόνον...

      Γενικώς, όλο το μάθημα το οποίο, μάλιστα, διήρκεσε και πολύ περισσότερο από την αρχική του σχεδίαση, ήταν ένας ωραιότατος "διάλογος" Ίππου και Αμαζόνος ο οποίος συνεχίσθηκε και μετά την αφίππευση, στην καταληκτικήν Ιπποκομία προ σταυλισμού, όταν ο Ίππος δεν παρέλειψε να αποδώσει στην Αμαζόνα του τους μυκτηρισμούς που συνηθίζουν οι επιβήτορες προς τις φοράδες!

     Και καταφέραμε να καταγράψουμε αυτούς τους μυκτηρισμούς στον φωτογραφικό φακό ως τεκμήριο της διαφορετικότητος κάθε μαθήματος και της αενάου διδασκαλίας της Ιππικής η οποία, κάθε φορά αιφνιδιάζει με τον πλούτο των διδασκομένων εμπειριών της. 


ΔΥΟ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΕΙΣ ΜΑΣ

Η Ελληνική Ομάδα Έφιππης Τοξοβολίας "Έλληνες Κένταυροι", έχει την καταγωγή της στον Οργανισμό "KASSAI" με Δάσκαλο τον ίδιο τον παγκόσμιο Πρωταθλητή Kassai Lajos,  λειτουργεί από το 2005 με μηδενικό δείκτη ατυχημάτων, είναι Μέλος της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Έφιππης Τοξοβολίας (W.H.A.F.) και έχει τιμηθεί με δύο πρώτα παγκόσμια βραβεία και πολλές διακρίσεις.

Η Σχολή των "Ελλήνων Κενταύρων" δεν εισπράττει χρήματα και, βεβαίως και η Τοξοβολία προσφέρεται ΔΩΡΕΑΝ στους μαθητές μας, ενώ τους παρέχονται και Τόξα (κατασκευής "KASSAI").

Η Ομάδα των "Ελλήνων Κενταύρων" παρέχει στα Μέλη της μια πολυσχιδή και ολοκληρωμένη εκπαίδευση η οποία αποβλέπει στη δόμηση χρηστών και δυνατών χαρακτήρων!

Οι τακτικές Προπονήσεις διεξάγονται στους Αμπελοκήπους (κέντρο) και την πρόσβαση στον προπονητικό χώρο εξυπηρετεί η μπλε γραμμή του μετρό, στάση "Αμπελόκηποι".

Aνεξαρτήτως του περιορισμένου του χώρου, μπορούμε όλοι να προπονούμεθα κατόπιν συνεννοήσεως στο 6977764737 ορίζοντας, όπως καθένας ευκαιρεί, ημερομηνία και ώρα, τουλάχιστον 24 ώρες πριν. Αυτό επιτρέπει τον καλύτερο συνδυασμό Συνασκουμένων με την καλύτερη σχεδίαση προπονητικού προγράμματος.

Πλην των νεοπροσερχομένων, όλοι υποχρεούνται να αποδέχονται το Καταστατικό της "Ελληνικής Εφιπποτοξοτικής Εταιρείας", τον Κανονισμό Λειτουργίας της Ομάδος, να φέρουν την προβλεπόμενη αμφίεση των "Ελλήνων Κενταύρων" και να τηρούν τις οδηγίες των Εκπαιδευτών.