ΗΜΕΡΙΔΑ ΑΡΧΑΡΙΩΝ
Τρεις εξαιρετικοί αρχάριοι, δύο εξαιρετικοί Ίπποι σε έναν
ιδανικό χώρο, είναι αρκετά για να κάνουν ευτυχείς δύο αφοσιωμένους Εκπαιδευτές
οι οποίοι απολαμβάνουν την πρόοδο των μαθητών της Σχολής των "Ελλήνων
Κενταύρων". Αυτό που βιώνουμε στα 12 χρόνια της λειτουργίας της Ομάδος
μας, δεν ήταν δυνατόν να μη το βιώσουμε και σήμερα.
Ο Σταύρος, στο δεύτερό του, μόλις, μάθημα ανέλαβε δεύτερον Ίππο και, φυσικά, μυήθηκε στα μυστικά της συραγωγήσεως ώστε να αποκτήσει καλύτερη γνώση του νέου του τετράποδου Δασκάλου ο οποίος δεν έχει καμία σχέση με τον προηγούμενό του ως πλέον ζωηρός, πλέον κινητικός και με περισσότερες "πρωτοβουλίες".
Παρά ταύτα ο Σταύρος και βρήκε το "κάθισμά" του παρά το πρώτο "ξάφνιασμα" και οι διευθυντικοί χειρισμοί του ήσαν πολύ ικανοποιητικοί με έμφαση στην εκκίνηση, στην ακινήτηση και στις στροφές.
Ο Σταύρος ολοκλήρωσε το μάθημά του με εργασία εδάφους και, δη, συραγώγηση και στους τρεις βηματισμούς "εγγράφοντας" καλά την κινητική συμπεριφορά ενός Ίππου με τον οποίο θα χαρεί πολλά μελλοντικά μαθήματα.
Σήμερα η Φιλένια και η Αγγελική δύο πρωτοείσακτες μαθήτριες
στην σχολή μας ξεκίνησαν το μάθημα τους όπως όλοι οι προηγούμενοι, διότι η
επιτυχία αυτή διόλου τυχαία δεν είναι και ότι εφαρμόζουμε στην σχολή μας το
κάνουμε έπειτα από μελέτη και δοκιμή.
Έτσι για μια άλλη ακόμη φορά αυτός ο βαρβάτος
Ίππος δέχθηκε αμέσως τις δύο κοπέλες έπειτα από τον κύκλο προσεγγίσεως που
είναι και το αντικείμενο κατανόησης του πρώτου μας μαθήματος.
Εξίσου σημαντικό δε είναι και η ρυταγώγηση, όπου σε αυτή την
περίπτωση δεν τραβάμε τον Ίππο αλλά αντιθέτως επιλέγει να ακολουθήσει τον
Αρχηγό του.
Παρόλο που φαντάζει μια απλή άσκηση χρήζει ιδιαιτέρως
σημασίας προκειμένου ο μαθητής να κατανοήσει του βηματισμούς του αλόγου και
μαζί από το έδαφος να γίνουν ένα.
Με το επιτεύχθηκε κι αυτό από τα δύο κορίτσια ήρθε η
αγαπημένη στιγμή του Κωνσταντίνου η εφίππευση.
Εξαιρετικές οι αντιδράσεις Ίππου τέτοιες ώστε που ενώ η
Αγγελική δεν αποχωριζόταν τον εκπαιδευτή της στην αρχή στον τέλος να δηλώνει
πως δεν θέλει να κατέβει.
Τι να κάνει και ο Κωνσταντίνος που το ίδιο του έλεγε και η
Φιλένια όταν ξάπλωσε και αυτή με την σειρά της στην ράχη του Sepp.
ΤΙ να κάνει και ο Κωνσταντίνος απελπισμένος σκαρφίστηκε μία
άσκηση έτσι ώστε οικειοθελώς να ανεβοκατεβαίνουν και η μία να παραχωρεί την
σειρά στην άλλη.
Και πόσο δίκιο είχε στο τέλος η Φιλένια όταν εξέφρασε πόσο
σημαντικό είναι ο Εκπαιδευτής να μπορείς να δείξει στον μαθητή την άσκηση,
Μεταξύ μας άλλο που δεν ήθελε και ο Κωνσταντίνος να ανέβει
και αυτός στην ράχη του Ίππου…
Το αποτέλεσμα είναι πως και οι δύο κοπέλες εκτέλεσαν τόσο
άψογα την συγκεκριμένη άσκηση που ενώ οι φωτογραφίες τραβήχτηκαν σε διαφορετικό
σημείο δεν μπορείς να τις ξεχωρίσεις.