Πέμπτη 13 Ιουλίου 2017

Η ΠΟΙΚΙΛIΑ ΥΛΙΚΟΥ 
ΒΕΛΤΙΩΝΕΙ ΤΙΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ



     Στην Τοξοβολία επιδιώκουμε εξ αρχής την χρήση τυποποιημένου υλικού (Τόξο/Βέλη) προκειμένου να εδραιώσουμε ένα σταθερό «κατώφλι» δεξιότητος κι ευστοχίας.

44gr, 28gr και 31gr.


     Αυτό το, εύλογο, προαπαιτούμενο εισάγει με ασφάλεια προόδου τον αρχάριο στην Τοξοβολία και προάγει την τοξευτική δεξιότητά του εσαεί, όσο εφαρμόζεται.



     Εκείνο, όμως, το οποίο κυριολεκτικώς τον «εκτοξεύει» είναι η, κατά περιόδους, παρεμβολή χρήσεως ποικιλίας υλικού (Τόξων/Βελών) παραλλήλως με την χρήση τυποποιημένου υλικού.



     Ο βλητικός πειραματισμός σε στόχους με διαφορετικές επιφάνειες και κατασκευαστικό υλικό, η χρήση διαφορετικών Τόξων και διαφορετικών Βελών, είναι ό,τι ωφελιμότερο για την πρόοδο κάθε Τοξότη.



     Οι «ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ» όπως δεν παραλείπουμε την «Τοξοβολία εξ Επαφής» δεν παραλείπουμε και την, ανά διαστήματα, εναλλαγή του υλικού που χρησιμοποιούμε παρατηρώντας την κάθε βολή κι εξάγοντας συνεχώς συμπεράσματα.




     Εξάσκηση στην Τοξοβολία σημαίνει την διαρκή αναζήτηση «μονοπατιών» που οδηγούν στην τελείωση και η κατά περιόδους παρεμβολή μιας ποικιλίας χρησιμοποιουμένων υλικών είναι μια άριστη προσέγγιση!   


Δευτέρα 10 Ιουλίου 2017

ΔΙΚΑΙΩΝΟΝΤΑΣ ΕΜΠΡΑΚΤΩΣ 
ΤΟΝ ΗΧΟ ΤΩΝ ΔΙΘΥΡΑΜΒΩΝ


     Παρά τις καλοκαιρινές θερμοκρασίες η δραστηριότητα στο Ιππευτήριο των "ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ" συνεχίζεται με τα μαθήματα Ιππασίας των Εκπαιδευτών μας προς τους μαθητές της Σχολής μας. Ο Κωνσταντίνος και ο Μάριος προσφέρουν τον καλύτερο εαυτό τους και τα "αποτελέσματα" της προσφοράς τους τα είδαμε λαμπρά και επάνω στις μαθήτριες του τελευταίου μαθήματός τους.


     Η επιδίωξη των Εκπαιδευτών μας αλλά και όλων των επιτελών της Ομάδος μας είναι η διεθνής φήμη μας να έχει ουσιαστικό και αληθινό "αντίκρυσμα" πίσω από τις "κουίντες" της ευρύτατης δημοσιότητος που απολαμβάνουμε ως "ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ" και για τον λόγο αυτό, ανεξαρτήτως των εντύπων και ηλεκτρονικών "ευσήμων" αναγνωρίσεως που συνεχώς λαμβάνουμε, επιμένουμε σε παραγωγικότητα εργασίας ουσίας.


     Μπορεί, για δεύτερη φορά μέσα σε λιγότερο από ένα χρόνο το εγκυρότερο διεθνές ειδικό περιοδικό να δημοσιεύει αφιέρωμα στην Ομάδα μας, όμως, το επιτελείο της πασχίζει μέσα στη καυτή άμμο του Ιππευτηρίου να δικαιώσει τον θαυμασμό του διεθνούς Κοινού, με ουσιαστικό έργο που απαιτεί προσπάθεια με άφθονο ...ιδρώτα!


     Έτσι, ο Κωνσταντίνος, ο Μάριος, η Χρυσούλα, η Ειρήνη και η Ιωάννα, όπως και όλοι οι "ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ", στο τελευταίο μάθημά τους δεν αρκέστηκαν να φορέσουν ...κουρτίνες και να φωτογραφηθούν ως "μεταλαμπαδευτές", δήθεν, αρχαιοελληνικού Πολιτισμού για την τουριστική διασκέδαση κάποιων ξένων αλλά, ως αυθεντικοί θεματοφύλακες αυτού του Πολιτισμού προσέθεσαν αρκετά "λίτρα" ιδρώτος σε μια πραγματική προσφορά Πολιτισμού.


     Και όσο τα εύσημα που δεχόμεθα αυξάνονται τόσο αυξάνεται και η προσπάθεια όλων μας ώστε να φθάνουμε σε σημείο να απολαμβάνουμε την τελειότητα του "καθίσματος" της μαθήτριας του Κωνσταντίνου μας, Χρυσούλας, την οποία απολαμβάνουμε στην παρακάτω φωτογραφία η οποία -για όσους αντιλαμβάνονται το τι σημαίνει ανακουφιστικό τροχάδην άνευ αναβολέων- αποτελεί "έργο Τέχνης", αποδιδόμενο στον υπέροχο Ίππο, στον υπέροχο Εκπαιδευτή αλλά και στην υπέροχη μαθήτριά του!


     Και η ειλικρινής ευαρέσκεια του Επιτελείου των "ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ" για τα όσα επιτελούνται στη Σχολή μας εκφράζεται με το υπερήφανο "κάθισμα" της Ειρήνης μας που εγγυάται την συνέχιση της απολαυστικής ακροάσεως του ήχου των διθυράμβων ο οποίος, πάραυτα, δεν μας είναι ...αρκετός! Διότι...


     Δεν μας αρκεί ο ήχος των διθυράμβων, θέλουμε και να τον δικαιώνουμε με τις πράξεις μας!


Παρασκευή 7 Ιουλίου 2017

ΔΙΕΘΝΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ 
ΣΧΟΛΗΣ ΤΥΦΛΩΝ ΤΟΞΟΤΩΝ
ΤΩΝ
"ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ"


    Ο ουμανιστικός προσανατολισμός των "ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ" δικαιώνεται και μέσα από τις σελίδες του τρέχοντος τεύχους του διεθνούς κυκλοφορίας Γερμανικού περιοδικού "TRADITIONELL BOGENSCHIESSEN" το οποίο σε ένα τρισέλιδο αφιέρωμά του προβάλλει  την, παγκοσμίως, μοναδική Σχολή Τυφλών Τοξοτών η οποία λειτουργεί στο πλαίσιο του Παραρτήματός μας των "ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ" υπό την διεύθυνση και διδασκαλία του επικεφαλής Συνασκουμένου μας Αθανασίου Ψωρομύτη.


Ο Αθανάσιος Ψωρομύτης
Επικεφαλής του Παραρτήματος 
των
"ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ"

     Ένδειξη ατομικής ευαισθησίας του επικεφαλής του Παραρτήματός μας η ανάληψη του βαρύτατου έργου της εκπαιδεύσεως τυφλών στην Παραδοσιακή Τοξοβολία αλλά και τεκμήριο τόλμης "διασχίσεως" ενός απρόσιτου "μονοπατιού" στον τομέα της ενδυναμώσεως ατόμων με ειδικές ανάγκες που, μέχρι τώρα, δεν φαίνεται να έχει "βαδίσει" άλλος, το εγχείρημα αυτό που πρωτοξεκίνησε στη περιφερειακή Καλαμάτα γίνεται, πια, γνωστό παγκοσμίως από τις σελίδες της εγκυρότατης επιθεωρήσεως "TRADITIONELL BOGENSCHIESSEN".



     Μπορεί, σήμερα, η Πατρίδα μας να είναι υπόδουλη των κακών επιλογών των συγχρόνων κατοίκων της και να υφίσταται μία διεθνή ταπείνωση, όμως, στο έδαφός της κάποιες μεμονωμένες πρωτοβουλίες κοινωνικής ευποιίας, όπως αυτή των "ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ" αποκαθιστούν, έστω και εν μέρει, τα κοινά ..."ημαρτημένα" επαναφέροντας, εν τινι μέτρω, την κηλιδωμένη, πάλαι, πολιτισμική αίγλη του Ιερού Βράχου της. 



     Την φορά αυτή ο ίδιος ο Αθανάσιος Ψωρομύτης συνέγραψε την εισήγησή του στο πολύ λεπτό θέμα της συγκεκριμένης εξειδικευμένης εκπαιδεύσεως ατόμων με ειδικές ανάγκες η οποία αποτελεί και το περιεχόμενο του τρισέλιδου αφιερώματος.



     Βασιζόμενος στην προσωπική του εμπειρία ως Εκπαιδευτή τυφλών Τοξοτών, ο Αθανάσιος Ψωρομύτης, κατέγραψε στην ενδιαφέρουσα παρουσίαση τα πορίσματα από την συστηματική διδασκαλία του με σκοπό να διευκολύνει κάθε συν-ενδιαφερόμενο να προχωρήσει το ευγενές αντικείμενο της τοξευτικής εκπαιδεύσεως τυφλών με απώτερο σκοπό την ανάπτυξη του ενστίκτου των τυφλών το οποίο αποτελεί σοβαρό αντιστάθμισμα των προβλημάτων οράσεως.



     
     Πριν ένα χρόνο (15/5/2016) παρουσιάσθηκε δημοσίως και για πρώτη φορά στην Ελλάδα, η Σχολή Τυφλών Τοξοτών του Παραρτήματος των "ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ" από τον Ιδρυτή της, μοναδικής, Ελληνικής Ομάδος Έφιππης Τοξοβολίας, στο αμφιθέατρο του Πολεμικού Μουσείου Αθηνών επ΄ ευκαιρία της επίσημης προβολής του ιστορικού ντοκιμαντέρ "ΕΝΑΣ ΘΕΟΣ ΓΕΝΝΙΕΤΑΙ" που γυρίσθηκε υπό την αιγίδα του Υπουργείου Πολιτισμού και του Πανεπιστημίου Κρήτης και στο οποίο έλαβε μέρος η Ομάδα των "ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ".




Πέμπτη 6 Ιουλίου 2017

ΧΩΡΙΣ ...ΜΟΧΙΤΟ ΣΤΟ ΧΕΡΙ!


     Δεν πρόλαβαν να ...αποσυρθούν οι 43C του εποχιακού καύσωνος και τα μαθήματα της Σχολής μας "επέστρεψαν", με τους κανονικούς ρυθμούς τους, στο Ιππευτήριο.


      Υπό την διδασκαλία του Μάριου, οι μαθητές του Ειρήνη και Γεώργιος διεκπεραίωσαν τα ατομικά μαθήματά τους ξαναβρίσκοντας τη σχέση τους με τον τετράποδο "Δάσκαλο" σε ένα καρποφόρο ασκησιολόγιο κατάλληλο για ...δροσερό περιβάλλον.


     Για έναν Εκπαιδευτή αυτή η "επαναφορά" μετά από αναγκαστική παραμονή σε απραξία λόγω υψηλών θερμοκρασιών δεν είναι κάτι το εύκολο, αλλά ο Μάριος έδειξε ότι μπορεί να το ξεπεράσει. 


     Οι μεταπτωτικές μεσογειακές καιρικές συνθήκες είναι φυσικό να επηρεάζουν και την Ιππασία αλλά οι αντιξοότητες, ίσως, ..."εφευρέθηκαν' για να δοκιμάζεται η αποτελεσματικότητα των ..."ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ".


     Κι έτσι, αμέσως μόλις ο υδράργυρος σημείωσε πτώση, η γλυκειά..."συμμορία" έδωσε το "παρών!" στο ιππευτήριο, ελπίζοντας σε ένα ήπιο καλοκαίρι.


     Και σε αυτό το "παρών!" απολαύσαμε, μεταξύ άλλων, τον Γεώργιο στο πρώτο του "ανακουφιστικό" άνευ αναβολέων με κάθισμα που χαροποίησε τόσο τον Εκπαιδευτή του ο οποίος, από τη χαρά του, άρχισε να υπερπηδά υψηλά ...εμπόδια!


     Διότι αυτό το καλοκαίρι, οι "ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ" όχι μόνον δεν θα έχουμε την πολυτέλεια των διακοπών, αλλά και θα εντατικοποιήσουμε τις δραστηριότητές μας εν όψει του Σχολείου "Kassai" που πλησιάζει. Απλώς αρκούμεθα να αναρωτιόμαστε για όσους επιλέγουν τη σήψη της απραγίας κάτω από την ομπρέλα με σαγιονάρα και με το ...μοχίτο στο χέρι.


Σάββατο 1 Ιουλίου 2017

Η ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΚΡΑΥΓΗ,
ΜΙΑ ΑΟΠΛΗ ΜΑΧΗΤΙΚΗ ΤΕΧΝΗ


Φαντασθήκατε ποτέ ότι από τη στιγμή που γεννηθήκατε 
μέχρι τη στιγμή που θα πεθάνετε
είστε φορείς ενός θανατηφόρου, άϋλου και αόρατου, όπλου 
που δεν εμπίπτει σε κανένα απαγορευτικό νόμο  
και του οποίου τα ίχνη χρήσεως είναι αδιερεύνητα 
ακόμη και για τα πλέον ειδικευμένα εγκληματολογικά εργαστήρια;
Φαντασθήκατε ποτέ ότι όλοι διαθέτουμε αυτό το άϋλο και αόρατο όπλο
που από μόνο του αποτελεί μιαν ολοκληρωμένη πολεμική τέχνη,
την οποία είναι απαραίτητο να γνωρίζουμε;
Πολλά σημαντικά πράγματα στη ζωή τα οποία μας αφορούν, 
περνούν απαρατήρητα
σε μια πραγματικότητα την οποία μας σχεδιάζει το σύστημα ώστε να μας ελέγχει
και πρώτο μέλημά του ο αφοπλισμός μας 
από κάθε όπλο που μπορεί να μας ενισχύσει 
στον αγώνα της αυθυπαρξίας μας.
Καθήκον μας είναι η επιμονή μας στην ανάκτηση κάθε όπλου 
που το σύστημα μας αφαιρεί
και η κραυγή είναι ένα από τα αποτελεσματικότερα από αυτά.


     Ποιος, άραγε, θα μπορούσε να φαντασθεί ότι η κραυγή του πολεμιστή δεν αποτελεί έναν απλό ήχο, ούτε καν μιαν απλή  εκτονωτική αναπνευστική διαδικασία, αλλά μιαν ολοκληρωμένη και αυθύπαρκτη, άοπλη, πολεμική τέχνη;


     Στη διδασκαλία της Έφιππης αλλά και της Παραδοσιακής Τοξοβολίας των «ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ» υποδεικνύεται η μεγάλη σημασία της κραυγής ως επιστέγασμα κάθε τοξεύσεως.


     Ξεπροβάλλοντας από το απώτατο παρελθόν του ανθρώπινου μαχητικού ενστίκτου, η πολεμική κραυγή είχε ανέκαθεν πιστωθεί με μία καίρια συμβολή στη παράλυση του αντιπάλου λόγω προκλήσεως τρόμου με την έντονη ηχητική επίπτωσή της.


     Από τις πρωτόγονες φυλές όλων των ηπείρων της γης, μέσω των Ελληνικών φαλάγγων και Ρωμαϊκών λεγεώνων μέχρι τις μέρες μας, η πολεμική κραυγή επισφράγιζε την επίθεση ακεραιώνοντας το αποτέλεσμα της χρήσεως των όπλων. Ως πραγματικοί «μύστες» της χρήσεως της κραυγής κατά την επίθεση κατεγράφησαν οι Μογγόλοι οι οποίοι επελαύνοντας έφιπποι κατά των αντιπάλων τους κατάφερναν να τους τρομοκρατούν και να τους υπνωτίζουν πριν καν τοξεύσουν εναντίον τους το πρώτο τους βέλος.


     Ακόμη και στη φεουδαλική Ιαπωνία με τις μεταφυσικές διερμηνευτικές αρχές της, η πολεμική κραυγή “Kiai” εθεωρείτο ως μία εσωτερική μαχητική τέχνη με θαυματουργικά οφέλη.


Καλλιγράφημα - άσκηση κοάν
της λέξεως "KIAI'
του Ιδρυτή της Ομάδος.

     Αναφορικώς με την κραυγή "Kiai" η λέξη συντίθεται από το 'ki' που σημαίνει ενέργεια [υπό την έννοια, ασφαλώς, της πνευματικής] , και το 'ai' που αποτελεί συναίρεση του ρήματος 'awasu' που σημαίνει 'συνενώνω'.



     Παραμένοντας στην ιαπωνική σημαντική, η λέξη 'Kiai' σημαίνει την συνένωση δύο πνευμάτων σε ένα, έτσι ώστε το ισχυρότερο να ελέγχει το ασθενέστερο, με αποτέλεσμα το 'Kiai' να ορίζει εκείνο το σημείο των μαχητικών τεχνών κατά το οποίο οι εξωτερικές παράμετροι μιας μαχητικής τέχνης [όπλα και τεχνικές] να υποτάσσονται στις παραμέτρους της εσωτερικής φύσεως του πολεμιστή [έλεγχο και δύναμη] προκειμένου ο πολεμιστής να αχθεί σε μία αποτελεσματική, νικηφόρα, κατάληξη. 


     Το πρώτο ειδοποιό περιεχόμενο της πολεμικής κραυγής είναι η αρχική ένδειξη της επισημάνσεως του αντιπάλου και το εναρκτήριο "λάκτισμα" προς αντιμετώπισή του. Κατ'  αρχήν, εμπεριέχει το στοιχείο της αναγνωρίσεως του στόχου, της αυτοοργανώσεως του επιτιθεμένου και της ενεργοποιήσεώς του για την προσβολή του στόχου.


     Το δεύτερο ειδοποιό περιεχόμενο της πολεμικής κραυγής είναι η συμβολή της στην συνέγερση των συμπολεμιστών προς κοινή αντιμετώπιση του αντιπάλου, λειτουργώντας ως το έσχατο έως ...υπέρτατο "τύμπανο" πολέμου μετά το οποίο το μόνο που απομένει είναι η τελική έκβαση της μάχης.


     Όπως μας διδάσκει η επιστήμη της Ακουστικής, ο ήχος είναι ενέργεια και η κραυγή ως ήχος αποτελεί και αυτή ενέργεια. Το ανθρώπινο σώμα, παραλλήλως, έχει μία καθαρά δονητική φύση, αποτελούμενο από πολλές αλληλένδετες και αλληλολειτουργούσες, δονούμενες, κυτταρικές οντότητες οι οποίες συγκροτούν δονούμενα συστήματα, όλα μαζύ περίκλειστα σε ένα υγρό περιβάλλον που περιβάλλεται συγκρατητικά από ένα εξωτερικό, ιδιαιτέρως ελαστικό και πορώδες περίβλημα. Και μέσα σε αυτή την δονητική σωματική πραγματικότητα, η ανθρώπινη φωνή [αλλά και κάθε φωνή] αποτελεί την αξιοποίηση της αναπνοής ώστε να εξελιχθεί σε ένα όχι απλό επικοινωνιακό αλλά και θεραπευτικό μέσο.


     Ο αναπνευστικός μηχανισμός δεν είναι παρά ένα μυικό σύστημα που περιλαμβάνει την τραχεία , τους πνεύμονες, το θωρακικό διάφραγμα, τις πλευρές, τους κοιλιακούς μύες, το πυελικό διάφραγμα [ή πυελικό έδαφος] τον σφιγκτήρα και όλα τα όργανα τα οποία υπάρχουν μεταξύ θωρακικού και πυελικού διαφράγματος. Όλος αυτός ο μηχανισμός με την παράλληλη διάδραση των εσωτερικών οργάνων διαμορφώνουν και ενισχύουν τον ήχο της φωνής ενώ απολαμβάνουν από την φωνή μια επιστρεφόμενη διαδραστική «μάλαξη» που, ενίοτε, μπορεί να έχει και θεραπευτικήν ευεργεσία.


     Ο ηγέτης του Ινδικού τάγματος των Σούφι Inayat Khan Rehmat Khan Pathan (Urdu: عنایت خان‎, 5 Ιουλίου 1882 – 5 Φεβρουαρίου 1927) είχε προσδιορίσει τρεις κύριους τύπους φωνών: Την φωνή Τζελάλ [δύναμη], την φωνή Τζεμάλ [κάλλος] και την φωνή Κεμάλ [σοφία]. Παραλλήλως, προσδιόρισε και πέντε διαφορετικές ποιότητες φωνών που αντανακλούν στον χαρακτήρα κάθε ατόμου: Γης [δελεαστική, ενθαρρυντική], Νερού [θεραπευτική, χαλαρωτική], Φωτιάς [εξεγερτική, τρομακτική], Αέρα [απομακρυντική από τα γήινα, θα λέγαμε] και Αιθέρα [οπτιμιστική, θεραπευτική, εναρμονιστική]. Έτσι, γίνεται αντιληπτό ότι η φωνή μπορεί να αποκτήσει συγκεκριμένες ιδιότητες με τους ανάλογους συνδυασμούς και μία φωνή Τζελάλ με ποιότητα Φωτιάς να εξελιχθεί σε ένα τρομακτικό αποτέλεσμα.


     Αυτό ακριβώς είναι το σημείο το οποίο θα ήθελε να επισημάνει η παρούσα διδασκαλία, ότι η αναπνοή σε συνδυασμό με τα διαμεσολαβούντα και αλληλεπιδρώντα όργανα μέσα σε ένα ενιαίο δονητικό σώμα μπορεί να παραγάγει μία φωνή με συγκεκριμένες ιδιότητες οι οποίες, εν προκειμένω, πρέπει να είναι εκφοβιστικές και απειλητικές.


     Η πολεμική κραυγή προϋποθέτει την ενέργεια της κοιλιακής αναπνοής αλλά και την εγκεφαλική συγκέντρωση ώστε να την παραγάγει διευθύνοντάς την προς μία συντεταγμένη κατεύθυνση προς την οποία, ασφαλώς, βρίσκεται ο αντίπαλος. Και αυτή η "διευθέτηση" της εκπομπής της κραυγής, στην Τοξοβολία, διευθετεί και το βέλος μετά την εκτόξευσή του ώστε να παραμείνει στη τροχιά που θα το οδηγήσει στον στόχο. Γι αυτό και στην ως πολεμική τέχνη Τοξοβολία, η κραυγή κατά την άφεση είναι ενισχυτική της ευστοχίας της τοξεύσεως.


     Έτσι, η πολεμική κραυγή δεν παράγεται από τον λάρυγγα αλλά από την κάτω κοιλία μέσα από την οποία ανακύπτει ως «κοιλιακή αναπνοή». Για παράδειγμα, τοποθετείστε, εκατέρωθεν, κάτω από τις τελευταίες ψευδοπλευρές σας τα δύο χέρια σας και κατόπιν βήξτε. Θα παρατηρήσετε ότι τα χέρια σας με το βήξιμο ωθούνται προς τα έξω των πλευρών σας διότι αυτές με κάθε βήξιμο διευρύνονται. Αυτή, ακριβώς είναι η απαρχή της δημιουργίας της πολεμικής κραυγής.



     Η καταλυτική "πειστικότητα" της πολεμικής κραυγής έγκειται στο τελικό ηχητικό "ποστάρισμά" της το οποίο θα πρέπει να αναδεικνύει την εκπομπή  της αληθινής και αδιαπραγμάτευτης οργής που εκφράζει η αυθεντική κοιλιακή αναπνοή από την οποία παράγεται. Καθ'  όλη την διαδρομή της, λοιπόν, από την κοιλία μέχρι και την έξοδό της από τον λάρυγγα, η πολεμική κραυγή θα πρέπει να διατηρεί αναλλοίωτη την ποιότητα της έγκατης οργής μέχρι την άφιξή της στην ακοή του αντιπάλου. Και αυτό είναι υπόθεση καθημερινής εξασκήσεως.


     Ο Πολεμιστής θα πρέπει να εξασκείται στη κραυγή όχι παράγοντάς την δυνατά αλλά ...σιωπηρά. Η σιωπηρή πολεμική κραυγή είναι η καλύτερη εξάσκηση για μία τέλεια πολεμική κραυγή και ο Πολεμιστής θα πρέπει να εξασκείται συνεχώς σύμφωνα με τα όσα αναφέρονται στη προηγούμενη παράγραφο, τοποθετώντας τα χέρια του κάτω από τις τελευταίες ψευδοπλευρές του και παρατηρώντας σε κάθε επανάληψη την φυσική απομάκρυνση των χειρών του από τα πλευρά του. Όσο μεγαλύτερη είναι η απομάκρυνση τόσο επιτυχέστερο θα είναι το τελικό ηχητικό αποτέλεσμα της κραυγής.


     Οι Ασιάτες έχουν προαγάγει σημαντικά όλην αυτή την τεχνική η οποία συγκεφαλαιώνεται στη ζενική διδασκαλία των πολεμικών τεχνών [Bujutsu] και, όπως προανεφέρθη, αναγνωρίζεται ως αυτοτελής πολεμική τέχνη η οποία αποτελεί το απόγαιο των αόπλων πολεμικών τεχνών διότι, ενώ δεν μπορεί να παρατηρηθεί κανένα υλικό τεκμήριο διασυνδέσεως των δύο αντιπάλων, ενώ δεν μπορεί να επισημανθεί κανένα σημείο επαφής των δύο συμπλεκομένων, εν τούτοις μια άϋλη δύναμη όπως αυτή της κραυγής μπορεί να είναι τόσο καθοριστική ως καταβλητική, ώστε να κρίνει και το τελικό αποτέλεσμα της συμπλοκής υπέρ εκείνου που θα την χρησιμοποιήσει σωστά.



______________________

Αυτό το ειδικό Σεμινάριο γι τους μαθητές της Σχολής των "ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ" διεξήχθη σήμερα, 1η Ιουλίου 2017, στην Αθήνα, παρά την υψηλή θερμοκρασία [42C].

This specific Seminar for the Students of "GREEK CENTAURS" School was held today, July 1st, 2017, in Athens despite the very high temperature [42C].


ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΛΕΥΚΩΜΑ:
FOTO ALBUM: