"...ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΝΤΩΣ ΙΠΠΕΥΟΥΜΕ!"
Γνωστά τα "συμβαίνοντα" στις ομάδες υπαναπτύκτων κοινωνιών... Πλην ελαχίστων εξαιρέσεων συνειδητώς προσερχομένων, οι πλείστοι προσέρχονται για να ανακαλύψουν το έτερον "ήμισύ" τους, φίλους προς διασκέδαση ελευθέρων ωρών, "πηγαδάκια" για εκτονωτικές αγκιτάτσιες ή και για την εξεύρεση δίποδου υλικού προς ικανοποίηση ...ποιος ξέρει "τι"...ίσως και παρέα για το επόμενο μπάρμπεκιου! Του κανόνος αυτού δυστυχώς δεν διέφυγε και η Ομάδα των "Ελλήνων Κενταύρων" από την οποία "πέρασαν" επί προσχήματι, δήθεν, ..."Έφιππης Τοξοβολίας" ...χαρακτήρες και χαρακτήρες, θυμίζοντάς μας έναν παλιό Εκπαιδευτή Ιππασίας ο οποίος, σαρκάζοντας τους πελάτες των Ιππικών Ομίλων έλεγε: "Πρωτίστως κουτσομπολεύουμε και τσακωνόμαστε στο club house και ...δευτερευόντως ιππεύουμε!". Όμως, αρκετά και μέχρι εδώ! Και στη Σχολή των "Ελλήνων Κενταύρων" κρατούμε αυτό το "...δευτερευόντως ιππεύουμε!" διότι πρωτίστως διαμορφώνουμε χαρακτήρες, άνευ της οποίας διαμορφώσεως θα παραμένουμε "στον αέρα" με διερχόμενους σουλατσαδόρους οι οποίοι θεωρούν επίτευγμα το να σταθούν στη ράχη ενός καλπάζοντος Ίππου, τοξεύοντας!
Ήδη ετοιμάζεται πυρετωδώς η ύλη που θα διδαχθεί υποχρεωτικώς σε όποιον επιθυμεί να παρακολουθήσει μαθήματα Έφιππης Τοξοβολίας στην Σχολή των Αθηνών, μια εργασία επίπονη η οποία, όμως, κρίνεται απολύτως απαραίτητη για την αναβάθμιση της παιδείας του ήθους των Στελεχών και των μαθητών της. Όπως λέει και ο Ιδρυτής των "Ελλήνων Κενταύρων": ΔΕΙ ΔΕ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΤΟΥ ΗΘΟΥΣ! Βεβαίως, κάτι ανάλογο δεν θα ήταν απαραίτητο, π.χ., για μία αντίστοιχη Σχολή της Ουγγαρίας όπου η υψηλότατη εθνική Παιδεία των πολιτών της διαμορφώνει σωστές προϋποθέσεις για την ομαλήν άσκηση σε μία τόσο σημαντική πολεμική τέχνη, όπως η Έφιππη Τοξοβολία. Δυστυχώς, όμως, σε μία χώρα η οποία βιώνει από την Μάχη της Πύδνας μια συνεχήν υπέλιξη δεν ισχύουν ίδιες αναλογίες και σε μας εναπόκειται το χρέος "συγκλίσεως" της αποκαρδιωτικώς ανοιγμένης "ψαλλίδας"!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.