Πέμπτη 12 Οκτωβρίου 2023

...AFTER "SALES" SERVICE

 ...AFTER "SALES" SERVICE



     Είναι δεδομένο ότι στην Ελλάδα, ο,τιδήποτε έχει σχέση με την Έφιππη Τοξοβολία (και την Παραδοσιακή) εξεπήγασε από την Σχολή των "Ελλήνων Κενταύρων" η οποία, το 2005, πρώτη εισήγαγε στην χώρα την Έφιππη Τοξοβολία, αλλά και ανέπτυξε μεθοδικά την Παραδοσιακή Τοξοβολία, τέχνες ευρέως άγνωστες για το ελληνικό κοινό μέχρι εκείνη την εποχή. Έτσι, είναι φυσικό να παρακολουθούμε με "πατρικό" ενδιαφέρον τους μαθητές μας οι οποίοι σε κάποια στιγμή, όπως είναι φυσικό, απεφάσισαν να "ανοίξουν τα φτερά τους" και να συνεχίσουν τους ατομικούς "δρόμους" τους. Και, πάντοτε μέσα στο πλαίσιο αυτού του "πατρικού" ενδιαφέροντος, παρακολουθούμε την εξέλιξή τους, χαιρόμαστε με τις επιτυχίες τους και παρεμβαίνουμε διακριτικώς όπου νομίζουμε ότι οι παρατηρήσεις μας συνεισφέρουν στην πρόοδό τους. Έτσι, θα θέλαμε να παρέμβουμε με αγαθή πρόθεση σε πρόσωπο που διαπιστεύθηκε εφιπποτοξοτικώς στην Σχολή μας και που διευθύνει πια την ιδιωτική Σχολή που δημιούργησε στην Αττική, επισημαίνοντας τα εξής:

1. H διατήρηση της αρχής του ανενστόμιστου Ίππου είναι βασική όχι μόνον για ουμανιστικούς λόγους αλλά και για λόγους διατηρήσεως βελτίστου καλπασμού ο οποίος διευκολύνει τον Εφιπποτοξότη στο έργο του. Και η αρχή θα πρέπει να τηρείται απαρεγκλίτως!

2. Η αρχή του ανεπίσακτου Ίππου ειδικώς για τους αρ΄χαριους μαθητές είναι εκ των ουκ άνευ και όπου παραβιάζεται ο Ιππέας ουδέποτε θα ανελιχθεί όπως πρέπει. Ποτέ ο αρχάριος δεν πρέπει να ιππεύει με σέλλα και αυτό δεν αποτελεί βασικήν εκπαιδευτικήν αρχή της Φυσικής Ιππικής αλλά και της ακαδημαϊκής (βλ. Saumur).

3. Σε προσφάτως αναρτηθέντα βίντεο βλέπουμε αρχαρίους μαθητές καλπάζοντες σε Έφιππη Τοξοβολία αναπηδώντας ή παλινδρομώντας, αλλά αυτό είναι πολύ αρνητικό στοιχείο και, βεβαίως ερμηνεύεται από την εσφαλμένη εκπαίδευση αρχαρίου με σέλλα.

4. Είναι πολύ καλή η δημοσιοποίηση οπτικοακουστικού υλικού διότι έτσι κρινόμεθα και μπορεί να διορθώσουμε και λάθη από καλοπροαίρετες υποδείξεις, όμως, θα πρέπει να αποφεύγεται η δημοσιοποίηση οπτικοακουστικού υλικού που δεν πληροί βασικές παραμέτρους εκπαιδευτικής ορθότητος.

     Καλήν επιτυχία!

Τετάρτη 11 Οκτωβρίου 2023

ΕΚΛΕΙΨΕΩΣ ΤΟ ...ΑΝΑΓΝΩΣΜΑ!

 ΕΚΛΕΙΨΕΩΣ ΤΟ ...ΑΝΑΓΝΩΣΜΑ!



     Aπό την έναρξη της ΙΣΤ' Προπονητικής Περιόδου (1/9/2023) και εντεύθεν, παρατηρείται μία ραγδαία αύξηση της επισκεψιμότητος του παρόντος Ιστολογίου, αλλά και της αναγνωσιμότητος των αναρτήσεών του. Και με χαρά υποδεχόμασταν μέχρι σήμερα στην μέχρι τώρα ηλεκτρονική διεύθυνσή μας (hellenichorsebackarchery@gmail.com) τα μηνύματα των Φίλων και αναγνωστών μας! Δυστυχώς, όμως, από σήμερα, αντιμετωπίζουμε πρόβλημα μπλοκαρίσματος της ηλεκτρονικής διευθύνσεώς μας, χωρίς να γνωρίζουμε αν και πότε θα μπορούσαμε να την ανακτήσουμε. Το μπλοκάρισμα επήλθε αυτομάτως όταν προσπαθήσαμε να την συνδέσουμε σε "τάμπλετ" το οποίο ενεργοποιήσαμε και ως, ηλεκτρονικώς, "αναλφάβητοι", προφανώς, διαπράξαμε κάποιο λάθος! Άλλωστε, η σοφή και πάντοτε επιβεβαιούμενη αστρολόγος μας, προ ημερών μας προειδοποίησε ότι η αναμενόμενη έκλειψη θα προκαλέσει, παγκοσμίως, πολύ σοβαρά προβλήματα (και να ο πόλεμος στη Παλαιστίνη!) όπως και σε προσωπικό επίπεδο (και να εμείς χωρίς επικοινωνία!). Ευτυχώς, λειτουργούν κανονικώς και ...μέχρι στιγμής, οι υπόλοιποι "δίαυλοί" μας με τους αντίστοιχους διαδικτυακούς λογαριασμούς, ενημερώνουμε δε όσους θέλουν να μας στείλουν e-mail ότι μπορούμε να το δεχθούμε στο horsebackarchers@yahoo.gr.

     Aναφορικώς με τα τελευταία μηνύματα που ελήφθησαν σήμερα θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι, λόγω του προαναφερθέντος προβλήματος, δεν είναι δυνατόν να τα ανασύρουμε και να απαντήσουμε σε ένα προς ένα όπως συνηθίζουμε στα 18 χρόνια της λειτουργίας της Σχολής μας, λυπούμεθα δε για την ακαταστασία αυτή η οποία, ατυχώς, δεν μπορεί να επιλυθεί με δική μας παρέμβαση. Ωστόσο και εν συνεχεία θα απαντήσουμε σε όσα μηνύματα θυμόμαστε από την επιπολής ανάγνωση κατά την λήψη τους, όσων προλάβαμε: 

Στον κύριο από την Κάρπαθο: Σας στέλνουμε το βιβλίο που μας ζητήσατε.

Στον κύριο από Δραπετσώνα: Παρακαλούμε ξανα-στείλτε μας την διεύθυνσή σας στο παραπάνω e-mail μας.

Στον κύριο από Λάβαρα Έβρου: Παρακαλούμε ξανα-στείλτε μας την διεύθυνσή σας στο παραπάνω e-mail μας.  

Στον/στην αποστολέα από Θρυλόριο Ροδόπης: Συμφωνούμε απολύτως και σε ό,τι θελήσετε θα είμαστε δίπλα σας. Ακόμη και στο μεταφραστικό κομμάτι. Να είστε καλά!

Στον/στην αποστολέα της ερωτήσεως "πως μπορεί κανείς να εκπαιδευθεί στους 'Έλληνες Κενταύρους'" η απάντηση βρίσκεται εδώ.

Στον κύριο που ρωτά για τις δραστηριότητές μας η απάντηση βρίσκεται εδώ

Στην κυρία Λ. Βενέζη περιληπτικώς θα πούμε ότι η εισαγωγή της τελευταίας αναρτήσεώς μας συνδέεται με την πρόνοιά μας να επιλέγουμε ως τόπους διεξαγωγής των δράσεών μας  ε ν ε ρ γ ε ι α κ ά  μέρη τα οποία, με την ενεργειακότητά τους ενισχύουν την προσπάθειά μας. Επιμένοντας στην τεκμαρτή εσωτερικότητα της ενεργειακότητος και καθ'  υπέρβαση της ψευδοεπιστημονικότητος των "γραμμών Ley" κλπ, προτιμούμε να ασκούμεθα σε μέρη που μας ενισχύουν με τις δυνάμεις που απελευθερώνουν και αυτός είναι κανόνας για τον σχεδιασμό της εκπαιδεύσεώς μας.

Στον κύριο Δημήτριο Μακρή από Κερκίνη, ο οποίος ευτυχώς βρήκε το τηλέφωνό μας, μιλήσαμε τηλεφωνικώς σήμερα οπότε είπαμε ό,τι είχαμε να πούμε και αναμένουμε τα υπόλοιπα (φάκελλο).

     Σήμερα, λάβαμε και κάποια άλλα μηνύματα τα οποία, δυστυχώς, δεν καταφέραμε να συγκρατήσουμε λόγω του αναπάντεχου προβλήματος που αντιμετωπίσαμε και σπεύδουμε να απαντήσουμε σε όσα η μνήμη μας διέσωσε, άυπνη και βαθιά ...ξημερώματα ώστε να μη ξεχάσουμε ακόμη κάτι. Έτσι, παρακαλούμε όσους δεν βλέπουν μνεία του μηνύματός τους να μας ξαναστείλουν ό,τι θέλουν στο παραπάνω e-mail.   

Σάββατο 7 Οκτωβρίου 2023

Φ Ω Σ, ΟΠΤΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΚΑΙ ...ΔΕΟΣ! [ΜΕΡΟΣ ΙΑ'] Ε Σ Π Ε Ρ Ι Ν Ο Σ

Φ Ω Σ, ΟΠΤΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΚΑΙ ...ΔΕΟΣ!

[ΜΕΡΟΣ ΙΑ']

Ε Σ Π Ε Ρ Ι Ν Ο Σ



ΒΙΩΝΟΥΜΕ ΚΙ ΔΕΝ "ΑΝΑΠΑΡΙΣΤΟΥΜΕ"


«Ὁ κ. Fauvel, πρόξενος τῆς Γαλλίας στὴν Ἀθήνα, ἒκανε μία πολὺ ἐνδιαφέρουσα ἀνακάλυψη, χάρη σὲ ἓνα δέντρο. Ὑπῆρχε κοντὰ στὴν πόλη τῶν Ἀθηνῶν μία τοποθεσία ποὺ τὴν ὀνόμαζαν “Oἱ Κῆποι”. Ἐκεῖ ἦταν χτισμένος ἓνας ναὸς τῆς Ἀφροδίτης μ`ἓνα ἂγαλμα τῆς θεᾶς. Ἡ ἐπιγραφὴ ἒλεγε: “Ἡ θεία Ἀφροδίτη, ἡ ἀρχαιότερη θεὰ τῆς μοίρας”. Βρισκόταν ἐκεῖ ἓνα ἀκόμη ἂγαλμα τοῦ Ἀλκαμένους, ποὺ τὸ θεωροῦσαν οἱ Ἀθηναῖοι ὡς ἓνα ἀπὸ τὰ πρῶτα ἀριστουργήματα τῆς τέχνης. »

J.L.S. BARTHOLDY: «VOYAGE EN GRECE» Paris, 1807 


     Οι "Έλληνες Κένταυροι" δεν αναπαριστούμε, δεν υποδυόμεθα αλλά, καθημερινώς,  β ι ώ ν ο υ μ ε  την διδασκαλία των ανυπότακτων Ελλήνων Στρατιωτών της Δύσεως, των Προγόνων μας οι οποίοι πολέμησαν για μιαν ελληνική πατρίδα υπό τις πλέον αντίξοες συνθήκες, αφήνοντας πίσω τους παρακαταθήκες μάχης και δη, μάχης σε μιαν απολύτως εχθρική καθημερινότητα! Μέσα σε μιαν καθημερινότητα στην οποία η κάλυψη ακόμη και των πλέον βασικών αναγκών προϋποθέτει όχι μόνον την αδίστακτη μαχητικότητα του πολεμιστή, αλλά και την περιφρόνησή του προς ό,τι σχετίζεται με τον εχθρό του! Και τούτο σημαίνει ότι δεν έχουμε χρέος, απλώς, να πολεμήσουμε με όπλα και πυρομαχικά αρπαγμένα από τον εχθρό, αλλά και να τραφούμε με το "ψωμί" του και να πιούμε το "κρασί" του "βιζιτάροντάς" τον όπου τον βρίσκουμε, πλαταίνοντας την συγκρουσιακή σχέση μαζύ του σ΄ όλη την έκταση του βίου, σ΄ όλη την έκταση του χρόνου που έχουμε και του χώρου που διεκδικούμε και στον οποίο μαχόμαστε, όπως κι οι Πρόγονοί μας πολέμησαν!

     Σε μια περιοχή που ο Παυσανίας στο βιβλίο του "Αττικά" (19, 2-3) ονόμασε "Κήπους" και σε οθωμανικά έγγραφα αναφέρεται ως "Αγγελόκηποι", "Αγγελότοποι" ή και "Αγκυλόκηποι" (από τον αρχαίο δήμο Αγκύλης που ήταν κοντά), στους σημερινούς Αμπελοκήπους, δίνουμε τη δική μας μάχη κατά πως καλούμεθα από τις συνθήκες της περιρρέουσας παρακμής, ενθυμούμενοι ότι εδώ, στην αρχαιότητα, σε μια περιοχή κατάφυτη από πευκώνες, ελαιώνες κι αμπέλια, ήταν ο ναός της εν Κήποις Αφροδίτης τον οποίο βανδάλισαν οι επήλυδες εβραιοχριστιανοί του βαρβάρου Θεοδοσίου, όπως διεμέλισαν κατά την προσφιλή τακτική τους και το άγαλμα της Ουρανίας Αφροδίτης, έργο του Αλκαμένους, μαθητή του Φειδίου, για να χτίσουν, τον 11ο μ.χ.χ. αιώνα, επάνω στα ιερά σπαράγματα, το δικό τους ...αυθαίρετο των "Αγίων Πάντων των Ομολογητών" του οποίου η κόγχη σώζεται μέχρι σήμερα μαζύ με πλήρη ανασύστασή του για την οποία επιβαρύνθηκε ο δημόσιος προϋπολογισμός και με τον συνήθη βαρβαρισμό της διακοσμήσεώς του δια της ενθέσεως αρχαίων μελών αφού ο εβραιοχριστιανισμός διακρίνεται και για την έλλειψη δικής του καλαισθησίας! Έτσι, ως διακοσμήσεις αυτού του εβραιοχριστιανικού οικοδομήματος χρησιμοποιήθηκαν αρχαία μαρμάρινα και λίθινα αποτμήματα (spolia) τα οποία ανεκαλύφθησαν κατά τις αρχαιολογικές ανασκαφές που διεξήχθησαν στο σημείο από το 1922 έως το 1957 και τα βλέπουμε ξεδιάντροπα εντοιχισμένα στο οικοδόμημα αυτό, στο εσωτερικό του, στο εξωτερικό του καθώς και στο νεωτερικό κωδωνοστάσιό του.

     Η πρώτη ανασκαφή στο χώρο, διεξήχθη ήδη από το 1816, από την πρώην βασίλισσα της Αγγλίας Καρολίνα. Βρέθηκαν δύο μαρμάρινα περιστέρια (το ιερό πτηνό της Αφροδίτης), ένας μικρός ακρωτηριασμένος "Έρωτας" και πολλά άλλα λατρευτικά αγάλματα. Το 1964, σε εργασίες της "Εταιρείας Υδάτων" λίγα μέτρα πιο μακριά, βρέθηκαν κι άλλα ευρήματα: 17 χάλκινα χυτά αγαλματίδια και 60 πήλινα λυχνάρια που χρονολογήθηκαν μεταξύ 2ου και 4ου αιώνα μ.χ.χ. Όλα τα ευρήματα βρέθηκαν συσσωρευμένα και τακτοποιημένα με προσοχή, κάτι που υποδεικνύει ένα έκτακτο γεγονός που οδήγησε τους τότε υπεύθυνους του ιερού να προφυλάξουν τα συγκεκριμένα αντικείμενα. Πιθανότατα πρόκειται για την επιδρομή των Ερούλων (4ος αι. μ.χ.χ.).

     Σημαντικότερο, όμως, εύρημα αποτελεί ένας μονολιθικός βωμός, που σώζεται αριστερά της κεντρικής εισόδου του σημερινού οικοδομήματος, πάνω στον οποίο εναπέθεταν τα «μυστικά δώρα» προς τη θεά, κυρίως κατά την εορτή των Αρρηφορίων ή Αρρητοφορίων. 

     Α ρ ρ η φ ό ρ ι α  ονομάζετο η αρχαία εορτή των Αθηναίων προς τιμήν της θεάς Αθηνάς Πολιάδος, την οποία αποκαλούσαν μεταξύ άλλων Έρση (δροσιά). Η Έρση ήταν επίσης στην αρχαία Αθήνα μία από τις τρεις κόρες του Κέκροπος, μαζί με την Άγλαυρο και την Πάνδροσο, και λόγω του ονόματός της αποτελούσε προσωποποίηση της δροσιάς. Η γιορτή ήταν αφιερωμένη και σε αυτές, καθώς σχετίζεται, κατά το μύθο, με την προσταγή της θεάς Αθηνάς να φυλάξουν, δίχως να ανοίξουν, το κιβώτιο στο οποίο είχε κρύψει τον Ερεχθέα, εντολή που τελικά παρέβησαν. Η γιορτή λάμβανε χώρα κατά την 22η ημέρα του μηνός Σκιροφοριώνος. Στη γιορτή λάμβαναν μέρος τέσσερα κορίτσια ηλικίας 7-11 ετών από επιφανείς οικογένειες της πόλεως και ονομάζονταν Αρρηφόροι, οι φέρουσες τα μυστικά. Φορούσαν λευκό χιτώνα και χρυσά κοσμήματα και κατοικούσαν στο Αρρηφόριο οίκημα στην Ακρόπολη από το τέλος του μηνός Πυανεψιώνος μέχρι την αρχή της εορτής. Έτρωγαν ένα ιδιαίτερο είδος άρτου, τον ανάστατον, και έπαιζαν στη σφαιρίστρα των Αρρηφόρων. Κατά την τελετουργία, δυο Αρρηφόροι μετέφεραν τα μυστικά ιερά τελετουργικά αντικείμενα της θεάς, σύμβολα γονιμότητος, σε κάνιστρα και οι άλλες δύο το ιερό πέπλο της θεάς Αθηνάς, το οποίο είχαν ήδη αρχίσει να υφαίνουν από την τελευταία ημέρα του μηνός Πυανεψιώνος (εορτή των Χαλκείων). Η πομπή κατέληγε στο ιερό της "εν Κήποις Αφροδίτης". Μεταβαίνοντας στον υπόγειο χώρο, άφηναν τα ιερά αντικείμενα και έπαιρναν άλλα κάνιστρα, τα οποία μετέφεραν καλυμμένα στην Ακρόπολη, όπου τα παραλάμβανε η ιέρεια της Αθηνάς Πολιάδος, η οποία προήρχετο από το γένος των Ετεοβουτάδων. Τα μυστικά τελετουργικά αντικείμενα δεν ήσαν γνωστά ούτε στις Αρρηφόρους ούτε στην ίδια την ιέρεια. Η εορτή τελείωνε με την αποδέσμευση των κοριτσιών από τον όρκο τους και την αντικατάστασή τους από άλλα κορίτσια. Η εορτή των Αρρηφορίων πιθανότατα συνεδέετο με τη γονιμότητα λόγω της αρχαιότερης ονομασίας της Ερσηφόρια (έρση = δροσιά). Η σπορά τελείωνε το μήνα Πυανεψιώνα και μετά ακολουθούσε η βλάστηση, οπότε στα κάνιστρα ίσως υπήρχαν σπόροι και φύλλα δέντρων και η γιορτή να ετελείτο με την προσδοκία ενός δροσερού καλοκαιριού και της βροχής του φθινοπώρου.Στην εορτή αυτή, δύο ιέρειες μέ κάνιστρα στο κεφάλι τους (κανηφόρες ιέρειες), ξεκινούσαν από τον Παρθενώνα με δώρα της Παλλάδος και τα έφερναν στο «καταβάσιον», στην υπόγεια, δηλαδή, πηγή της "εν Κήποις Αφροδίτης", ενώ έπαιρναν από εκεί άλλα δώρα και επέστρεφαν στην Ακρόπολη. Με τη συμβολική αυτή πράξη συνέδεαν τις θεότητες της αγάπης και της σοφίας, «αγιότητες» τις οποίες, κατόπιν, οι εβραιοχριστιανοί αντέγραψαν και ενεσωμάτωσαν στο δικό τους αφήγημα του οποίου το περιεχόμενο αποτελεί, εξ ολοκλήρου, απομίμηση της ελληνικής λατρείας.

     Και σαν να μην έφτανε όλος αυτός ο κανιβαλισμός της αρχαίας "φυσιογνωμίας" του σημείου από τους εβραιοχριστιανούς κατιόντες του Θεοδοσίου, σαν να μην έφθανε ο εκ μέρους τους βανδαλισμός της Αισθητικής ενός αρχαίου ιερού τόπου, οι ίδιοι δεν σεβάστηκαν ούτε το δικό τους υποκατάστατο ανεγείροντας επάνω στον ένα τοίχο του μια τραγική αυθαίρετη κατασκευή σύγχρονης ...τζαμαρίας η οποία σοδομίζει ακόμη κι αυτή τη "βυζαντινοπρέπεια" του όλου κτίσματος.

     Αργότερα, η αυθαίρετη τζαμαρία ...κατεδαφίσθηκε και στη θέση της χτίστηκε ένα νέο μοντέρνο ...οικοδόμημα και η Μονή Πετράκη η οποία διαχειρίζεται το "στέκι" ανέπτυξε ...τραπεζοκαθίσματα καφενείου! 

      Άλλα μοντέρνα χτίσματα στη βόρεια πλευρά του συγκροτήματος αποκαλύπτουν μια πλήρη ...κουζίνα για να συμπληρωθεί η εικόνα του "γυαλί καφενέ" που, σιγά-σιγά, έστησε η Μονή Πετράκη, η μεγαλύτερη γαιοκτήμων δύναμη στην Ελλάδα, η οποία διαρκώς επεκτείνεται καταλαμβάνοντας ό,τι βρεθεί μπροστά της κατά την συνήθη τακτική της καταπατήτριας εβραιοχριστιανικής εκκλησίας η οποία κατά την διάρκεια αιώνων δεν άφησε τίποτε εκτός του ελέγχου της σε μία χώρα πεινασμένων που περιμένουν την εξ ύψους παρηγορία από τους εκμεταλλευτές τους! 

     Παντού, ολόγυρα από το βυζαντινοπρεπές οικοδόμημα, κείνται τα περιφρονημένα μέλη του αρχαίου Ναού της "εν Κήποις Αφροδίτης", χωρίς καμία εμφανή διάθεση αρχαιολογικής αναδείξεως, αντιθέτως δε, με εμφανέστατη πρόθεση παρασιωπήσεως της αρχαιολογικής σημασίας του χώρου.  

     Μάλιστα, στο ειδικό έντυπο που μοιράζει η Μονή Πετράκη στους επισκέπτες του συγκεκριμένου χώρου γίνεται μια απατηλή μνεία για την ύπαρξη ναού στον συγκεκριμένο χώρο κατά την αρχαιότητα αλλά επιμελώς αποφεύγεται κάθε αναφορά στον Ναό της "εν Κήποις Αφροδίτης" αφήνοντας να εννοηθεί παραπλανητικότατα ότι πρόκειται γι αυτό που υπάρχει σήμερα. Οι φαναριώτες ρασοφόροι ποτέ δεν έπαψαν να παραπλανούν την πελατεία τους... 

     Με κατάπτυστη δογματικήν αναίδεια οι εβραιοχριστιανοί επήλυδες αυτής της χώρας, στο ίδιο φυλλάδιό τους παραδέχονται ότι κατεπάτησαν αρχαίο Ιερό χαρακτηρίζοντάς το ..."ειδωλολατρικό" όταν αυτοί προσκυνούν ζώνες, κουφάρια και παντούφλες. 

     Και τα σπαράγματα του αρχαίου Ναού της "εν Κήποις Αφροδίτης" υποδέχονται τον επισκέπτη του καταπατημένου χώρου από τους νεο-βεβήλους εβραιοχριστιανούς, προσδίδοντας ιστορικό κύρος κι Αισθητική, έστω και πλάι στα ...τραπεζοκαθίσματα της εισπρακτικής "θεολογικής" αντιλήψεως των πιστών του εβραίου γιαχβέ!

     Εμείς, πάντως, οι περίοικοι του Ναού της "εν Κήποις Αφροδίτης" ανασύραμε τον Διοσκουρίδη και προμηθευθήκαμε τα απαραίτητα κεριά (αυτά που μοσχοπουλάνε οι ειδωλολάτρες εβραιοχριστιανοί γεμίζοντας τα αφορολόγητα παγκάρια τους...) για τούτη τη νυκτερινή μας εξάσκηση οράσεως κι ενστίκτου!

     Κι ενώ οι νεοβάρβαροι χαραμίζουν κεριά και καντήλια στα είδωλά τους διογκώνοντας τις στατιστικές νοσούντων και θνησκόντων, οι δικοί μας "Ιητροί", αρωγοί της ακατάβλητης ψυχοσωματικής υγείας μας, επαληθεύουν το ρηθέν του Ομήρου:«Ιητρός γάρ ανήρ πολλών αντάξιος άλλων ιούς τ΄ εκτάμνειν επί τ΄ ήπια φάρμακα πάσσειν» (‘Ιλιάς’ Α: 514-5).


     Σ'  αυτή, λοιπόν, την εκπαιδευτικήν ημερίδα, τα κεριά που θα ανάβαμε στον αρχαίο Ναό προς Τιμή της "εν Κήποις Αφροδίτης" τα ανάψαμε στη Γραμμή Βολής προς Τιμή της εξασκήσεως της οράσεώς μας και της αναπτύξεως του ενστίκτου μας!


Η ΗΜΕΡΙΔΑ

     Εμπειρία προπονητικής προετοιμασίας, η σημερινή εκπαιδευτική μας ημερίδα. Βασισμένη σε πλήθος σημειώσεων που κρατήθηκαν επί πολλές εβδομάδες, κάτι που φαίνεται "λιτό" και "απέριττο" μπορεί να κρύβει αρκετή γνώση, σκέψη και φροντίδα υλοποιήσεως. Μια σύναψη συμπερασμάτων από όλα τα προηγηθέντα μέρη της ενότητος αυτής, πολλές πληροφορίες από την Μεγάλη Παγόδα της Vincennes, κάποιες "συντεταγμένες" από την περιοδική έκθεση του Μουσείου Guimet και, ιδού, μια Γραμμή Βολής έτοιμη να γεννήσει νέα συμπεράσματα και να βελτιώσει τα ήδη υπάρχοντα!

     Είμαστε, όντως, πειραματόζωα της προόδου μας και πολύ υπερήφανοι για την ανέλιξη μας εν μέσω ...ερειπίων και ...ηλίθιων!

     Με διάμετρο στόχου δέκα εκατοστομέτρων, σε απόσταση τριών μέτρων, σήμερα, η Έλλη που κράτησε για δεύτερη φορά Τόξο, τόξευσε σαράντα βέλη και δεν κατάφερε να βάλει κανένα βέλος στο στόχο, όμως, όλες μας όλες οι βολές της ήσαν τεχνικώς αρτιότατες και όλες μα όλες "ξυστά" στον στόχο, παρά το σκοτάδι και τον φωτισμό των κεριών που μάλλον σάστιζε τον Τοξότη παρά τον βοηθούσε...

     Αφήνοντάς της αδιόρθωτα βασικά λάθη, την παρατηρήσαμε να τοξεύει με αμφισβητίσιμη οπτική σχέση με τον στόχο εξ αιτίας του φωτισμού, όμως, αυτό ακριβώς ήταν και το ζητούμενο στη σημερινή ημερίδα όπου η όραση υποσκελίστηκε από το ένστικτο και το αποτέλεσμα για μία εντελώς αρχάρια Τοξότρια ήταν αυτό που προανεφέρθη.

     Ο εξαναγκασμός στην ασυναίσθητην ...ενσυναίσθηση καταλήγει στην ..."έκτην" αίσθηση! 

     Ειδικώς, όταν δεν αποβλέπεις στην κατάκτηση βαρύτιμων κυπέλλων και χρυσών μεταλλίων, ή, στην κατάληψη του βάθρου ενός πρωταθλήματος!

     "Ένα κερί ειν' αρκετό να σπάσει το σκοτάδι!" όπως μελοποίησε κι ο Κωνσταντίνος Στυλιανού! Κι απόψε, ανάψαμε πέντε κεριά στην "εν Κήποις Αφροδίτη" και ήταν πολύ όμορφα...

Πλήρες Φωτογραφικό Λεύκωμα ΕΔΩ

Τρίτη 3 Οκτωβρίου 2023

ΙΕΡΟΣΥΛΕΣ ΣΥΣΧΕΤΙΣΕΙΣ ΓΡΑΙΚΥΛΟΙ ΑΡΧΑΙΟΒΛΑΣΦΗΜΟΙ ΚΑΙ …ΒΓΑΛΕ!

 ΙΕΡΟΣΥΛΕΣ ΣΥΣΧΕΤΙΣΕΙΣ



ΓΡΑΙΚΥΛΟΙ ΑΡΧΑΙΟΒΛΑΣΦΗΜΟΙ ΚΑΙ …ΒΓΑΛΕ!

 

     ΑΦΟΡΗΤΑ ΓΕΛΟΙΟΣ Ο ΓΡΑΙΚΥΛΟΣ, είτε με εβραιοχριστιανικό ράσο, είτε με αρχαιοελληνικό χιτώνα, ανεξαρτήτως θρησκευτικού αυτοπροσδιορισμού, με μόνο σταθερό παρονομαστή τη γυφτιά της απροσδιορίστου προελεύσεως της αμφιλεγόμενης υπάρξεώς του που μπασταρδεύει την Σπάρτη με την …Μύκονο! Και, ευτυχώς, που γρήγορα τα ράσα και οι χιτώνες πέφτουν και απομένει η γύμνια της ινδικής καταγωγής η οποία μιαίνει κάθε τι ελληνικό…

    Αυτά μας έφερε στο νου η διαγωγή «ιερέως» της, κατά φαντασίαν, «αρχαίας» «ελληνικής» «θρησκείας» ο οποίος, προκειμένου να προσκολληθεί στο …άρμα επαρχιακού υποψηφίου δημάρχου, αναρτά μέχρι και εβραιοχριστιανικές αναγνώσεις εκ του κατά …ματθαίον «ευαγγελίου», ξεχνώντας τις δημόσιες διαπρύσιες…χλαμυδοφόρες δεήσεις του υπέρ Απόλλωνος και Αθηνάς!...

     ΑΦΟΡΗΤΑ ΓΕΛΟΙΟΣ Ο ΓΡΑΙΚΥΛΟΣ, επαρχιώτης ή μη και, ευτυχώς, που η Ελληνική Έφιππη Τοξοβολία και οι «Έλληνες Κένταυροι» αναδεικνύονται σε ισχυρά …εντομοαπωθητικά για παρόμοια παράσιτα, δικαιώνοντας τον Ιδρυτή τους ο οποίος τα βδελύσσεται και, επιμελώς, αφίσταται των ελωδών λημεριών τους!

     Και πριν αλέκτορα φωνήσαι, λίγα εικοσιτετράωρα μετά την ανάρτηση του παραπάνω σε άλλο "μέσον", ξανα-ξεράσαμε με το "παντρολόγημα" αμερικανικών τζιπ και ...αρχαιο-ελληνικών εκθεμάτων ανάκατων με κινητά τηλέφωνα και άλλες κακόγουστες "αμερικανιές" ανιστόρητων ιθαγενών που δεν ντρέπονται να παραμένουν εκθέματα σαρκασμού στο διεθνές κοινό το οποίο, σεβόμενο εαυτόν, θεωρεί τις αναπαραστάσεις ως συνέχεια της επιστημονικής διδασκαλίας της Ιστορίας και ανταποκρίνεται σε αυτές με τον ανάλογο σεβασμό!

     Εν' αντιθέσει, π.χ., με τους σοβαρότατους Τούρκους αναπαραστάτες, οι ιθαγενείς ρωμηοί, μπασταρδεύοντας την Ιστορία και μιαίνοντάς την με κακογουστιά και προχειρότητα, δεν τροφοδοτούν, απλώς, "Ζούγκλες" με οικτρές εικόνες που εξευτελίζουν τον Ελληνισμό, αλλά και τους εχθρούς του με σαρκασμό περιφρονήσεως! Κι αυτό αποτελεί έγκλημα καθοσιώσεως!

Δευτέρα 2 Οκτωβρίου 2023

Φ Ω Σ, ΟΠΤΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΚΑΙ ...ΔΕΟΣ! [ΜΕΡΟΣ ΙΑ'] Ε Σ Π Ε Ρ Ι Ν Ο Σ


Φ Ω Σ, ΟΠΤΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΚΑΙ ...ΔΕΟΣ!

[ΜΕΡΟΣ ΙΑ']

Ε Σ Π Ε Ρ Ι Ν Ο Σ



     Εφαρμοσμένη πολεμική τέχνη η Έφιππη Τοξοβολία για την Σχολή των "Ελλήνων Κενταύρων" και εφαρμοσμένες στην καθημερινότητα των μαθητών της όλες οι παράμετροί της! Βεβαίως και είναι λογική η βαθμοθηρία επιδόσεων σε μια πολεμική τέχνη αλλά υπεράνω αυτής, για μας, τίθεται η ωφέλεια που η Έφιππη Τοξοβολία μπορεί να προσφέρει στην καθημερινή ζωή μας, αναπτύσσοντας το ένστικτο της αυτοσυντηρήσεώς μας και διευρύνοντας την ικανότητά μας προς ορθότερη και πληρέστερη κατανόηση του περιβάλλοντος κόσμου!

     Στο πλαίσιο αυτής της εφαρμοσμένης ωφελείας διοργανώνεται την ερχόμενη Κυριακή, 8η Οκτωβρίου 2023, στην έδρα της Ομάδος μας και στις οκτώ το βράδυ η ειδική εκδήλωση-εκπαίδευση στη νυκτερινή Τοξοβολία ώστε, την ίδια ημέρα που οι δημοκράτες ψηφοφόροι θα στραβώνονται ενώπιον της κάλπης αστοχώντας και πάλι, εμείς οι πλατωνικοί "Έλληνες Κένταυροι" να εξασκήσουμε ακόμη περισσότερο το ένστικτό μας και την όρασή μας ώστε να ευστοχούμε στη καθημερινότητά μας!

     Όλοι καλοδεχούμενοι!

Σελίδα Εκδηλώσεως στο Fecebook ΕΔΩ     

Κυριακή 1 Οκτωβρίου 2023

ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΤΩΝ "ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ ΚΕΡΚΥΡΑΣ"

ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ 

ΤΩΝ 

"ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ ΚΕΡΚΥΡΑΣ"



     Όταν το υγιές "ερευνάτε τας γραφάς" και όχι το νοσηρό "πίστευε και μη ερεύνα" διέπει μια Σχολή, τότε είναι φυσικό ο επικεφαλής της Σχολής των "Ελλήνων Κενταύρων Κερκύρας" Χριστόφορος Κασφίκης να σχεδιάζει και να εκτελεί μια προπονητικήν ημερίδα μέσα σε ένα πολύ ...μακρινό "πλαίσιο" ...απω-ανατολίτικης καταγωγής, όπως αυτό που υλοποίησαν χθες και που μας το περιγράφει ο ίδιος ο Συνασκούμενός μας: 

     «Άλλη μια προπόνηση τελείωσε στο πεδίο των Κερκυραίων Κενταύρων. Σήμερα το πρόγραμμα χωρίστηκε σε δύο φάσεις.

     Στην πρώτη δοκιμάσαμε βολές με τον ιαπωνικό παραδοσιακό τρόπο του Shihan mato. Για το οποίο θα κάνω παρακάτω εκτενέστατη αναφορά και στη δεύτερη φάση εκτελέσαμε βολές με όλους τους τύπους τόξου που διαθέτουμε .

Shihan mato

     Τα τόξα είναι κοντά ασύμμετρα (yumi) που ονομάζονται hankyu (半弓) τα βέλη είναι εξαιρετικά μακριά (1,36 m) και ο στόχος είναι 8,2 m μακριά, η στάση είναι  seiza για να τοξευσουμε, χρησιμοποιούμε γυμνά χέρια χωρίς γάντι, η άγκυρα είναι κάτω από το πηγούνι μας και η χορδή στο μέτωπό μας. Οι στόχοι είναι 13,7 cm και πλάτος 3,5 cm!

     Το Shihan mato είναι ένα παραδοσιακό είδος τοξοβολίας (kyujutsu) από τον νομό Miyazaki που ξεκίνησε πριν από περίπου 450 χρόνια. Αυτή η μορφή τοξοβολίας έχει χαρακτηριστεί ως Άυλη Πολιτιστική Περιουσία από την πόλη Obi.

     Ο Shihan Mato λέγεται ότι δημιουργήθηκε γύρω στο 1568, όταν η φυλή Ito επιτέθηκε στη φυλή Shimazu στο Κάστρο Obi στη Hyuga (τώρα νομός Miyazaki στο νότιο νησί Kyushu).

     Η πολιορκία κράτησε σχεδόν πέντε μήνες. Οι αγρότες πιστοί στη φυλή Ito οπλίστηκαν με τόξα από μπαμπού και αποσπούσαν την προσοχή των ενισχύσεων του Shimazu για αρκετό καιρό ώστε το κάστρο να καταληφθεί.

     Λέγεται ότι ο Ίτο Σαν έδειξε την εκτίμησή του στους πιστούς αγρότες επιτρέποντάς τους να εξασκηθούν στην τοξοβολία με το χάνκιου ως άτυπο άθλημα. Η καθιστή θέση βολής στη σέιζα είχε σκοπό να μειώσει την πολεμική εφαρμογή της πρακτικής για τις τάξεις των αγροτών. Το μήκος των βελών σήμαινε ότι δεν θα ήταν πρακτικό ως όπλο ή στη μάχη. Κατά την περίοδο των εμπόλεμων κρατών, οι στρατιωτικοί διοικητές λέγεται ότι ασκούσαν το shihan mato για διασκέδαση απολαμβάνοντας τοξοβολία μαζί με αλκοόλ στα συμπόσια.

     Η πρακτική του Shihan Mato συνεχίστηκε στο Κάστρο Obi και συνεχίζεται μέχρι σήμερα.

     Το όνομα Shihan Mato 四半的 (στόχος 4,5) προέρχεται από όλα όσα αποτελούνται από 4,5. Στην Παλαιά Ιαπωνική μέθοδο μέτρησης ken, shaku, sun, η απόσταση από το στόχο είναι 4,5 ken (8,2 m), το τόξο και τα βέλη hankyu είναι περίπου 4,5 shaku (1,36 m) ο στόχος 4,5 sun (13,6 cm).                    

     Ήταν μια δυνατή εμπειρία μια που δεν είχαμε δοκιμάσει βολές αυτού του τύπου . Βέβαια ούτε τόσο μακρυά βέλη είχαμε αλλά θα αγοράσουμε γιατί έχουμε την υποψία ότι το παράδοξο τους παίζει μεγάλο ρόλο στην ευστοχία.

     Όμορφα και νοικοκυρεμένα στο πεδίο μας γίνεται μια σοβαρή δουλειά η οποία θα αποδώσει και πάλι καρπούς.

Με εκτίμηση, 

Κασφίκης Χριστόφορος»


      Και είναι δεδομένο ότι η Σχολή των "Ελλήνων Κενταύρων Κερκύρας" αποδίδει συνεχώς καρπούς με την τόλμη των επιλογών του επικεφαλής της Χριστόφορου Κασφίκη του οποίου οι πνευματικές ανησυχίες καταφέρνουν να διασχίσουν τους περιορισμούς "οριζόντων".