Πέμπτη 12 Οκτωβρίου 2023

...AFTER "SALES" SERVICE

 ...AFTER "SALES" SERVICE



     Είναι δεδομένο ότι στην Ελλάδα, ο,τιδήποτε έχει σχέση με την Έφιππη Τοξοβολία (και την Παραδοσιακή) εξεπήγασε από την Σχολή των "Ελλήνων Κενταύρων" η οποία, το 2005, πρώτη εισήγαγε στην χώρα την Έφιππη Τοξοβολία, αλλά και ανέπτυξε μεθοδικά την Παραδοσιακή Τοξοβολία, τέχνες ευρέως άγνωστες για το ελληνικό κοινό μέχρι εκείνη την εποχή. Έτσι, είναι φυσικό να παρακολουθούμε με "πατρικό" ενδιαφέρον τους μαθητές μας οι οποίοι σε κάποια στιγμή, όπως είναι φυσικό, απεφάσισαν να "ανοίξουν τα φτερά τους" και να συνεχίσουν τους ατομικούς "δρόμους" τους. Και, πάντοτε μέσα στο πλαίσιο αυτού του "πατρικού" ενδιαφέροντος, παρακολουθούμε την εξέλιξή τους, χαιρόμαστε με τις επιτυχίες τους και παρεμβαίνουμε διακριτικώς όπου νομίζουμε ότι οι παρατηρήσεις μας συνεισφέρουν στην πρόοδό τους. Έτσι, θα θέλαμε να παρέμβουμε με αγαθή πρόθεση σε πρόσωπο που διαπιστεύθηκε εφιπποτοξοτικώς στην Σχολή μας και που διευθύνει πια την ιδιωτική Σχολή που δημιούργησε στην Αττική, επισημαίνοντας τα εξής:

1. H διατήρηση της αρχής του ανενστόμιστου Ίππου είναι βασική όχι μόνον για ουμανιστικούς λόγους αλλά και για λόγους διατηρήσεως βελτίστου καλπασμού ο οποίος διευκολύνει τον Εφιπποτοξότη στο έργο του. Και η αρχή θα πρέπει να τηρείται απαρεγκλίτως!

2. Η αρχή του ανεπίσακτου Ίππου ειδικώς για τους αρ΄χαριους μαθητές είναι εκ των ουκ άνευ και όπου παραβιάζεται ο Ιππέας ουδέποτε θα ανελιχθεί όπως πρέπει. Ποτέ ο αρχάριος δεν πρέπει να ιππεύει με σέλλα και αυτό δεν αποτελεί βασικήν εκπαιδευτικήν αρχή της Φυσικής Ιππικής αλλά και της ακαδημαϊκής (βλ. Saumur).

3. Σε προσφάτως αναρτηθέντα βίντεο βλέπουμε αρχαρίους μαθητές καλπάζοντες σε Έφιππη Τοξοβολία αναπηδώντας ή παλινδρομώντας, αλλά αυτό είναι πολύ αρνητικό στοιχείο και, βεβαίως ερμηνεύεται από την εσφαλμένη εκπαίδευση αρχαρίου με σέλλα.

4. Είναι πολύ καλή η δημοσιοποίηση οπτικοακουστικού υλικού διότι έτσι κρινόμεθα και μπορεί να διορθώσουμε και λάθη από καλοπροαίρετες υποδείξεις, όμως, θα πρέπει να αποφεύγεται η δημοσιοποίηση οπτικοακουστικού υλικού που δεν πληροί βασικές παραμέτρους εκπαιδευτικής ορθότητος.

     Καλήν επιτυχία!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.