Παρασκευή 8 Νοεμβρίου 2024

ΜΕ ΤΟΝ ΓΛΥΠΤΗ ΕΞΗΚΙΑ ΤΡΙΒΟΥΛΙΔΗ

 ΜΕ ΤΟΝ ΓΛΥΠΤΗ ΕΞΗΚΙΑ ΤΡΙΒΟΥΛΙΔΗ



     Οι Έλληνες, όταν συσπειρωνόμαστε για να τιμήσουμε την εθνική μας καταγωγή, πράγματι, δικαιώνουμε Προγόνους διατηρώντας άσβεστη τη δάδα των Αξιών! Κι αυτή τη φορά, επιδιώκοντας την δικαίωση της μνήμης του μεγάλου Έλληνος Μιχαήλ Μαρούλλου Ταρχανιώτη, ήδη, μια ομάδα αυθεντικών Ελλήνων δείχνει να καλπάζει προς τον αντικειμενικό σκοπό της.

     8η Νοεμβρίου, σήμερα και βρεθήκαμε στο εντυπωσιακό εργαστήριο ενός λαμπρού καλλιτέχνη για να βάλουμε, μαζύ του, ένα ακόμη λιθαράκι στην επικείμενη ταινία με θέμα την επική βιογραφία του μεγάλου πολεμιστή και στοχαστή Μιχαήλ Μαρούλλου Ταρχανιώτη, καλύπτοντας ακόμη ένα σημαντικό κενό του παζλ που συνθέτει την όλη προσπάθεια: Το εμβληματικό "σήμα κατατεθέν" της ταινίας, αυτό που με μιαν εικόνα θα την αποδώσει ολόκληρο το έργο στις συνειδήσεις όσων τιμούμε τη μνήμη του! Κι αυτό το εμβληματικό "σήμα κατατεθέν" δεν θα μπορούσε να το αποδώσει, σήμερα, άλλος από τον Εξηκία Τριβουλίδη, καλλιτέχνη διεθνούς εμβελείας και αναγνωρίσεως, ο οποίος ήδη έχει αναπτύξει μια συναρπαστικότατη εργογραφία με επίκεντρό της την Ελλάδα και τον Ελληνισμό! 

     Με τον φίλτατο γλύπτη μιλήσαμε πολύ, τούτη τη μέρα και αφεθήκαμε στη γλαφυρότητα του πνευματώδους, όσο και ελληνικότατου, λόγου του. Του εξηγήσαμε τον σκοπό της επισκέψεώς μας και τον αφήσαμε να εμπνευσθεί πριν πιάσει στα χέρια του το ηλεκτρονικό του "σημειωματάριο" για να αποτυπώσει τις πρώτες του "ιδέες". Άλλωστε, ο χώρος του εργαστηρίου του, μαζύ με την ελληνικότατη φιλοξενία, προσφέρει και ιδανικές συνθήκες  αυτοσυγκεκντρώσεως ώστε οι "ιδέες" να υλοποιούνται τάχιστα. 

     Με την Ιωνία λίκνο της υπάρξεώς του και το ξίφος του πνεύματος αλλά και της μάχης ως τεκμήριο του βίου του, ο Μιχαήλ Μάρουλλος Ταρχανιώτης περνά στην αιωνιότητα ορθός ως ιωνικός κίων με ξιφοειδή κατάληξη επί γης εμπεπηγμένη και φωτίζει το πέρασμά του με άσβεστη φλόγα επί του περγαμηνοφόρου κιονοκράνου. Πίσω του, δυο αναπεπταμένες πτέρυγες τον άγουν στην αποθέωση, αλλά και περιβάλλουν τους Έλληνες οι οποίοι, πέριξ του ηρωικού προσώπου, θα ξεχυθούν σε έναν χορό-σπονδή προς τον Άρη, "πατέρα πάντων" και εξαγνιστή! Αυτό θα είναι το σκηνικό της τελευταίας πράξεως της ταινίας κι αυτό θα είναι το εμβληματικό σκηνογραφικό "επίκεντρό" του το οποίο σήμερα πρωτοσχεδίασε ο Εξηκίας Τριβουλίδης.

     Κάπως έτσι ξεκινήσαμε και καταλήξαμε σε μιαν αφετηρία πάνω στην οποία θα "χτιστεί" το τελικό αποτέλεσμα το οποίο αφέθηκε στην έμπνευση του δημιουργού Εξηκία Τριβουλίδη η οποία, είμαστε βέβαιοι ότι θα αποδώσει τα κάλλιστα!   

Τετάρτη 6 Νοεμβρίου 2024

ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΙΚΗ "ΠΙΝΕΛΙΑ"

 ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΙΚΗ "ΠΙΝΕΛΙΑ"



     Kατά ένα σημαντικό κομμάτι αυξήθηκε το θεατρικό μας βεστιάριο, ειδικώς για την κάλυψη των αναγκών της ταινίας που προετοιμάζουμε και ευγενής δωρητής ο πάντοτε αλληλέγγυος ευεργέτης των "Ελλήνων Κενταύρων" Βασίλειος Κροκίδης-Πολυδεύκης. Άλλωστε, ο Μιχαήλ Μάρουλλος Ταρχανιώτης αντιμετώπισε και εξω-ευρωπαϊκούς αντιπάλους και η πρόνοια του Πολυδεύκη μας βλέπει ...μακριά! Και πάλι του είμεθα ευγνώμονες!

Δευτέρα 4 Νοεμβρίου 2024

ΤΟ ΚΙΜΟΝΟ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ...ΚΙΝΕΖΟ

 ΤΟ ΚΙΜΟΝΟ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ...ΚΙΝΕΖΟ



     Παρακολουθούμε με περίσκεψη άτομα με ιδιαίτερες ικανότητες να χάνουν τη ζωή τους παγιδευμένοι σε μια διελκυστίνδα ναρκισσιστικής αυτοπροβολής στην οποία άγουν τα «social media»! 

     Bλέπουμε με θλίψη άτομα που θα μπορούσαν, με τις αδιαμφισβήτητες ικανότητές τους, να στηρίξουν εαυτούς και ολόκληρη την κοινωνία να φθίνουν σε αναρτήσεις ενός νοσηρού «εγώ», άλλοτε ως αναπαραγωγείς ενός ...«τίποτε», άλλοτε ως «κάτι» στο ...«πουθενά» προς θήρευση ενός «like» και σκεπτόμαστε πόσο πιο χρήσιμο θα ήταν για τους ίδιους όσο και για τους υπολοίπους εάν αυτά τα άτομα παρουσίαζαν έ ρ γ ο που θα μπορούσαν να αναδείξουν!

     Και ιδιαιτέρως λυπούμεθα όταν κάποια εξ αυτών των ατόμων είχαν την ευκαιρία να διαβούν το κατώφλι της Σχολής των «Ελλήνων Κενταύρων» και να μυηθούν στο νόημα της σοβαρής εργασίας χωρίς ναρκισσιστικές εκτροπές, αλλά με έμφαση στο πραγματικό όφελος ψυχής και πνεύματος τόσο για τον δημιουργό έργου όσο και για τους γύρω του... Εν ολίγοις, οικτρό να βλέπεις άτομα τα οποία έχουν αφήσει πίσω τους έναν χείμαρρο θετικών τεκμηρίων, τώρα, να αρκούνται σε «ποζεριές life-style» οι οποίες, απλώς, τους γελοιοποιούν υπογραμμίζοντας την κενότητά τους εκεί που άλλοτε υπήρχε όχι μόνον πληρότητα, αλλά και υπερχείλιση αξιών και ικανοτήτων!

     Βεβαίως και όλα τα παραπάνω απευθύνονται σε συγκεκριμένα άτομα τα οποία παρακολουθούμε σε διαρκή ...ανελεύθερη πτώση, αφού η διαπιστούμενη «πτώση» τους, η συνεχής υπέλιξή τους, αποτελεί συνέπεια αυτο-εγκαταλείψεώς τους και αυτο-παραδόσεώς τους σε ολέθριους παράγοντες!

     Είναι προσωπική μας υπόθεση ο αυτοσεβασμός και η αυτοεκτίμηση και αυτά δεν αποτιμώνται από τα «like» των άλλων για εμάς αλλά από τα «like» με τα οποία οι ίδιοι βαθμολογούμε εαυτούς στην περίπτωση και μόνον που κατά τρόπον απολύτως τεκμαρτό τα αξίζουμε! Και αυτή η ανάρτηση είναι μία έκκληση προς τον αυτοσεβασμό και την αυτοεκτίμηση όσων ικανών αυτο-διασύρονται στα «social media» δίκην φασουλήδων νομίζοντας ότι αρκεί ένα κιμονό για να τους κάνει ...Κινέζους. Διότι, εμείς πιστεύουμε πάντοτε στην αξία τους, δυστυχώς όμως, οι ίδιοι δείχνουν να την απεμπολούν! 


Κυριακή 3 Νοεμβρίου 2024

ΤΟ "ΕΠΙΠΕΔΟ" ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΙΚΗΣ ΙΠΠΑΣΙΑΣ

 ΤΟ "ΕΠΙΠΕΔΟ" ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΙΚΗΣ ΙΠΠΑΣΙΑΣ



     Οικτρότατο το "επίπεδο" της ελλαδικής "Ιππασίας" όπως συχνά έχουμε επισημάνει και όσο παλιώνει και βρωμάει το κουφάρι της υπελικτικής δημοκρατίας, τόσο βρωμάει κι η "Ιππασία" της! Με τα λαμόγια να εμπορεύονται κάθε είδους σάρκα κι όχι μόνον της μάννας που τους γέννησε και για μια βραδιά στα μπουζούκια μπορούν να την βγάλουν και στο πεζοδρόμιο! Την ίδιαν ασέβεια επιδεικνύουν σήμερα οι γραικύλοι και προς τα ζώα, όταν ο Αδόλφος Χίτλερ, στην Ναζιστική Γερμανία του 1933, καθιέρωσε τον, παγκοσμίως, πρώτο επίσημο νόμο για την προστασία των ζώων και της φύσεως!


     Δεν χρειάζεται να πούμε και πολλά για το πρόβλημα της κακομεταχειρίσεως των ζώων στη σημερινή γραικία των ανελλήνιστων γραικύλων οι οποίοι συρμωδώς αναμασούν αντιφασιστικές "τσιχλόφουσκες" ενώ, πίσω από τον "μπερντέ", διαπράττουν τα αίσχιστα, συμπεριλαμβανομένης και της εμπορευματοποιήσεως των ζώων! Μία απλή "περιήγηση" στις σχετικές διαδικτυακές "ομάδες" ...αναβλύζει θλιβερή πληροφόρηση, αλλά και ντροπή για μια κοινωνία που βρίσκεται σε ναδίρ Αξιών, κατάπτυστη από τους πάντες ακόμη δε και από τα μέλη της!


Παρασκευή 1 Νοεμβρίου 2024

ΜΑΘΗΜΑ ΣΚΗΝΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΕΩΣ ΙΠΠΟΥ ΚΑΙ ΕΙΚΟΝΟΛΗΨΙΑΣ

ΜΑΘΗΜΑ 
ΣΚΗΝΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΕΩΣ ΙΠΠΟΥ 
ΚΑΙ ΕΙΚΟΝΟΛΗΨΙΑΣ



     Πολλά τα κεφάλαια εκπαιδεύσεως του Ίππου για την εκτέλεση ενός σκηνικού ρόλου και, μάλιστα, "on camera", αφού προετοιμαζόμαστε ολοταχώς για την κινηματογραφική "εκδοχή" της επικής βιογραφίας "Μιχαήλ Μάρουλλος Ταρχανιώτης" στο πλαίσιο της διδασκαλίας της Σχολής Ιππικού Θεάτρου των "Ελλήνων Κενταύρων". Και σήμερα, ο πρωταγωνιστής Ίππος διδάχθηκε να κινείται αλλά και να ακινητεί επί σκηνής ανεξέλεγκτος από ανθρώπινο χέρι, ενώ εισήχθη και στην υποκριτική διαδικασία αφού το μοναδικό σημερινό "πλάνο" περιείχε και πολύ συναίσθημα. 


     Όμως, όπως πάντοτε, εν αρχή ην η φροντίδα του Ίππου ώστε να αναλάβει εργασία ηθοποιού υπό τις καλύτερες συνθήκες υγιεινής και εμφανίσεως. Λέγεται ότι ο κινηματογραφικός φακός είναι ένα ...ψέμα, αλλά αυτό το ...ψέμα, δεν σημαίνει ότι δεν αποκαλύπτει και τα ...πάντα!


     Κι αμέσως ευθύς, στο σκηνικό πεδίο, αφήσαμε τον Ίππο να ...αυτοξεναγηθεί και να ξαναθυμηθεί την ύπαρξη της κάμερας και του τριπόδου προς αποφυγή επικίνδυνων αιφνιδιασμών... Βεβαίως και ο Ίππος έχει πολύ καλή μνήμη κι έδειξε ότι και αυτά τα θυμάται άριστα αλλά αυτό δεν μας κάνει να παραλείπουμε ποτέ χρήσιμες επαναλήψεις που αφορούν στην ασφάλεια του γυρίσματος!


     Προετοιμάζοντας την έναρξη των γυρισμάτων της ταινίας, τούτη την φορά, επεδείξαμε την απαιτούμενη βαδιστική διαδρομή στον Ίππο εξηγώντας του την ιδανική διεύθυνση και ταχύτητα, του επιστήσαμε την προσοχή σε ακινησία αμέσως μόλις ο αναβάτης του θα τον εγκατέλειπε στη μέση του πουθενά ενώ ο ίδιος θα εξαφανίζονταν και διαμορφώσαμε κατάλληλες συνθήκες ώστε μόλις ο αναβάτης τον εγκατέλειπε κι άρχιζε να τρέχει προς τα πίσω για να χαθεί στον ορίζοντα, ο Ίππος θα έπρεπε να δείξει στη κάμερα την έκπληξη και την θλίψη του! Κι όλα έγιναν όπως ήθελε το σενάριο διότι ο Ίππος και το κάθε ζώο μπορεί να εκπαιδευθεί ώστε να είναι ισάξιος του Ανθρώπου-ηθοποιού και στην Σχολή των "Ελλήνων Κενταύρων" όλα τούτα είναι εφικτά και γνωστά.


     Στη σημερινή διδασκαλία προηγήθηκε η εκμάθηση της κινήσεως και ακολούθησε η υποκριτική διδασκαλία. Έτσι ξεκινήσαμε με ένα "τ ρ ι κ" ευαισθητοποιήσεως της σ υ ν δ υ α σ τ ι κ ή ς  μ ν ή μ η ς  του Ίππου και, επάνω σ΄ αυτό, εθίσαμε τον Ίππο στην κίνηση επί συγκεκριμένης διευθύνσεως με σταθερή βαδιστική ταχύτητα χωρίς αυξομειώσεις και, κυρίως, χωρίς δισταγμούς υπερβάσεως δυσκολιών εδάφους όπως πέτρες, θάμνους με ενοχλητική βλάστηση ή, ακόμη και ...κερασφόρους κροταλίες sidewinder αφού σ΄ αυτή την ...έρημο Amargosa της Νεβάδα (...façon de parler) θα μπορούσαν να υπάρχουν ακόμη και τέτοια ερπετά!


     Η διάδραση μεταξύ Εκπαιδευτή και εκπαιδευόμενου Ίππου είναι συγκλονιστική για όποιον μπορεί να υπεισέλθει στο πλαίσιο της σχέσεως και, ειδικώς ο Εκπαιδευτής συχνά θα δακρύσει από συγκίνηση με την εκπληκτική ανταπόκριση του ευφυέστατου Ίππου στις επιταγές του σεναρίου. Πράγματι, ο Ίππος είναι ένας ιδανικός επαγγελματίας υποκριτής!


     Και με αφυπνισμένη την συνδυαστική μνήμη του, συνεχίσαμε να θέτουμε τον Ίππο επί της σχεδιασθείσας βαδιστικής διαδρομής φροντίζοντας για την διατήρηση της θετικής διαθέσεώς του χωρίς καμιάν ένταση εν αντιθέσει με τους ηλιθίους που ισχυρίζονται ότι η εκπαίδευση ζώων είναι βασανιστική διότι εμπεριέχει ...βία, αδύναμοι να εννοήσουν ότι το ζώο, εν προκειμένω, αποτελεί το πλέον πολύτιμο "κεφάλαιο" του εγχειρήματος και, ως εκ τούτου, είναι απολύτως σεβαστό! Στην περίπτωση αυτή, το ζώο και εν προκειμένω ο Ίππος, χωρίς καμία άσκηση βίας, ούτε καν πιέσεως, μπορεί να ακολουθήσει τον Άνθρωπο-Εκπαιδευτή του με την καλύτερη διάθεση εργασίας, ανταποκρινόμενος σε ρόλους που απαιτεί μια εργασία σκηνικού θεάματος! Και αυτά αποδεικνύονται και από το σημερινό μάθημα του οποίου το οπτικο-ακουστικό υλικό και η εικονοληψία τεκμηριώνουν του λόγου το αληθές, με τον Ίππο να ακολουθεί βήμα προς βήμα τον Εκπαιδευτή του χωρίς καν ο τελευταίος να ασκεί κανέναν έλεγχο επί του ζώου πλην της επικοινωνίας με την βοήθεια της "γλώσσας του σώματος" η οποία είναι και το κλειδί!


     Και ήρθε η ώρα της εγγραφής του πλάνου, με αναβάτη, ποιον άλλον, από τον Τάκη Βογόπουλο και εικονολήπτη τον Νεκτάριο.


     Aν και εντελώς αρχάριος της Ιππασίας, ο Τάκης, με σύντομη επιτόπια διδασκαλία και με την βοήθεια της υψηλής αντιλήψεως που διαθέτει "στάθηκε" σωστά επί της ράχεως του Ίππου! Έφιππος, κατάφερε να εκτελέσει στροφή του Ίππου αρκετά αρμονική και, γενικώς, να τον διευθύνει αποτελεσματικά πριν επιχειρήσει το κυρίως πλάνο της εγκαταλείψεως του Ίππου και απομακρύνσεως από αυτόν.


     Δυστυχώς, πολλοί νομίζουν ότι παρακολουθώντας ένα κινηματογραφικό έργο έμαθαν ...Ιππασία ή ότι η Ιππασία είναι κάτι απλό που μπορεί καθένας άσχετος να εκτελέσει μόλις βρεθεί επάνω στη ράχη ενός Ίππου. Και όταν βρεθούν αντιλαμβάνονται αμέσως την πραγματικότητα. Όμως, σε αυτές τις περιπτώσεις ο Εκπαιδευτής θα κριθεί και θα βαθμολογηθεί με θετικό πρόσημο εάν τάχιστα και ευκρινώς εξηγήσει στον άσχετο έφιππο τι θα πρέπει να κάνει και ο έφιππος εκτελέσει με ακρίβεια, άλλως το ατύχημα είναι το μόνο βέβαιο. Και σήμερα, όπως και πάντα κανένα ατύχημα δεν σημειώθηκε διότι όλα ήσαν και έγιναν όπως θα έπρεπε. Και ο Τάκης εξετέλεσε με ακρίβεια τις οδηγίες που του δόθηκαν, συνεργαζόμενος άριστα με τον Ίππο "on camera" και, μάλιστα, "a prima vista" χωρίς καμία προηγούμενη προετοιμασία της σκηνής. 


     Ο αποχαιρετισμός και η εγκατάλειψη του Ίππου "βγήκε μονορούφι" με τους τρεις συντελεστές, Τάκη, Ίππο και Νεκτάριο σε τέλειο συντονισμό.


     Ο Τάκης, στο όριο της βαδιστικής διαδρομής αφίππευσε και αγκάλιασε τον Ίππο που θα εγκατέλειπε κι ο Ίππος έδειξε ότι βίωνε την αλήθεια του αποχαιρετισμού κατά τον συγκινητικότερο τρόπο!


     Κι ενώ ο χρόνος του εναγκαλισμού κατέγραφε τις δικές του συναισθηματικές εντάσεις, ξαφνικά, ο Τάκης εγκαταλείπει στη μέση του πουθενά τον Ίππο αρχίζοντας να απομακρύνεται με ένοχη σπουδή...


     Και ο Ίππος, ανταποκρινόμενος στην απαίτηση του σεναρίου παρέμενε ακίνητος όσο ο Τάκης έτρεχε μακριά του δείχνοντας ότι δεν πίστευε πως ο αναβάτης του, πράγματι, τον εγκατέλειπε... Ο Ίππος, απολύτως ελεύθερος και ανεξέλεγκτος, πειθαρχημένος ως τέλειος ηθοποιός, δεν υπέκυψε στη γοητεία του χόρτου και δεν έσκυψε να βοσκήσει ούτε για μια στιγμή αλλά παρέμεινε ακίνητος δίνοντας την, ιδανικώς, προσδόκιμη εικόνα του πλάνου του σεναρίου. 


     Και το αποκορύφωμα της επιτυχούς διδασκαλίας του πλάνου στον Ίππο ήρθε στο τέλος, όταν αυτός "κατάλαβε" ότι ο αναβάτης του τον εγκατέλειπε και γεμάτος απορία και θλίψη στράφηκε προς τον απομακρυνόμενο, ακριβώς όπως ένας έμπειρος σκηνικός ηθοποιός! Ναι, αυτό ήταν το ζητούμενο! 


     Στην Σχολή Έφιππης Τοξοβολίας και εφίππων πολεμικών τεχνών δεν προσεγγίζουμε τα αντικείμενά μας με ..λογιστική ολιγάρκεια γεμίζοντας κατάστιχα με ανταγωνιστικές "βαθμολογίες". Πολύ λίγο μας ενδιαφέρει να αναδειχθούμε σε "καλύτερους" από τους "άλλους" και δίνουμε προτεραιότητα να αναδείξουμε τον σημερινό εαυτό μας καλύτερο από τον ...χθεσινό! Έτσι, προχωρώντας στην επικοινωνία με τον Ίππο, και ανελίσσοντας τις εκπαιδευτικές μας τακτικές, όχι απλώς γινόμαστε καλύτεροι Εφιπποτοξότες, αλλά και πολλά ...περισσότερα! Δυστυχώς, ή μάλλον ευτυχέστατα αυτό δεν είναι σε θέση να το καταλάβουν οι πολλοί... Διότι όταν μπεις στην πίστα μιας έφιππης πολεμικής τέχνης με έναν Ίππο που αντιλαμβάνεται το "τι" θέλεις, η επιτυχία της προσπαθείας σου είναι δεδομένη!    


Πλήρες Φωτογραφικό Λεύκωμα ΕΔΩ

Πέμπτη 31 Οκτωβρίου 2024

ΜΙΑ ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΛΙΑΝ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΗ

ΜΙΑ ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΛΙΑΝ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΗ




     Καταφέρνοντας, όπως πάντα, να αφιερώνουμε τον χρόνο σε παραγωγικές κατευθύνσεις, τούτη την φορά η διανυόμενη ΙΖ' Περίοδος των "Ελλήνων Κενταύρων" επιδιώκεται να είναι περισσότερο ..."παραστατική" παρά Προπονητική όπως ίσχυε μέχρι φέτος. Έτσι και αύριο στο Ιππευτήριό μας θα συνεχισθεί η προετοιμασία της κινηματογραφικής εκδοχής της επικής βιογραφίας "Μιχαήλ Μάρουλλος Ταρχανιώτης" η οποία θα ξεκινήσει σύντομα κι αυτή την φορά ο πρωταγωνιστής της ταινίας Τάκης Βογόπουλος θα προσεγγίσει καλύτερα τον Ίππο μετά την προηγούμενη πρώτη του εμπειρία και όλοι μαζύ, Ίππος, πρωταγωνιστής κι εικονολήπτες θα βρουν τους "συνδέσμους" τους ώστε να ξεκινήσει η κινηματογράφηση. Καλοδεχούμενοι και όσοι αύριο θελήσουν να παρακολουθήσουν από κοντά την διαδικασία η οποία περιλαμβάνει πολλά εκπαιδευτικά στοιχεία Ιππασίας, Ιππογνωσίας κλπ. Πληροφορίες στο φορητό 6977764737.


Τρίτη 29 Οκτωβρίου 2024

ΗΜΕΡΕΣ ...VISEUR!

ΗΜΕΡΕΣ ...VISEUR!



      Ακάθεκτος ο φίλτατος Σκηνοθέτης κ. Π. Γλυνός συνεχίζει τις λήψεις για την ολοκλήρωση ενός ντοκιμαντέρ με θέμα την δράση των "Ελλήνων Κενταύρων" και σήμερα οι λήψεις συνεχίστηκαν στην έδρα της Ομάδος μας με την βοήθεια του εξαιρετικού συνεργάτη του κ. Χρηστάκη.

     Τους είμεθα ευγνώμονες!