Τρίτη 16 Απριλίου 2024

ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ!

 ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ!



     Καθοριστική σύναψη της μέχρι τώρα προόδου της αρχάριας Εύας μας, η παρούσα εκπαιδευτική ημερίδα την οδήγησε σε ένα τέλειο "κάθισμα" ιππεύσεως και στην πλήρη βελτιστοποίηση του καλπασμού μετά από πολύ λιγότερα των είκοσι μαθημάτων! Αυτή την φορά η Εύα υποχρεώθηκε να καλπάσει με τα χέρια σταυρωμένα στο στήθος και τα κατάφερε κατά τον καλύτερο τρόπο επιτρέποντας στον Ίππο της να αναπτύξει τον ταχύτερο καλπασμό του και, χωρίς οχλήσεις ηνιών, να απογειωθεί κυριολεκτικώς σαν "αέρας" επάνω από το έδαφος!


     Άψογη Αμαζόνα, πλέον η Εύα, επέτυχε να "σταθεροποιηθεί" επί του Ίππου κατά τον ασφαλέστερο τρόπο και να επιτρέψει στο αγαπημένο μας τετράποδο να αποδώσει, άνετο και "πανάλαφρο", έξι εισαγωγικούς, "άοπλους" όσο και ωραιότατους, ισοτονικούς, καλπασμούς, πριν η Εύα αναλάβει το Τόξο της!


     Κι όπως στην Σχολή των "Ελλήνων Κενταύρων" ο Εκπαιδευτής δεν διαθέτει "χρονόμετρο" και δεν επιτρέπεται στον μαθητή να αφιππεύσει αν δεν ολοκληρώσει το προβλεπόμενο ασκησιολόγιο της κάθε εκπαιδευτικής ημερίδος, η Εύα μας ανέλαβε το Τόξο της μόνον όταν κατέκτησε την τελειότητα "καθίσματος" στις άοπλες καλπαστικές εξόδους της.


     Διότι, εμείς δεν θα θέλαμε ποτέ να καταντήσουμε στο αποτέλεσμα της παραπάνω "εικόνας"! 


     Αναλαμβάνοντας το Τόξο της και κατά την διάρκεια των έξι, ακόμη, καλπστικών εξόδων της με ισάριθμες τοξεύσεις, η Εύα, πλέον, "μετέφερε" την τελειότητα του "καθίσματός" της ενώ ο Ίππος της διατηρούσε τον ταχύτατο όσο και "ανάλαφρο" ισοτονικό καλπασμό του, διευκολύνοντάς την στην στοχαστική διαδικασία κατά τον ωραιότερο τρόπο όπως έδειξαν και τα αποτελέσματα.


     Η τεχνική της Εύας, πράγματι, υποδειγματική, μας έκανε να εκπλαγούμε για τα αποτελέσματα των τοξεύσεών της!


     Ο στόχος, πολύ μικρότερος του προβλεπομένου στις εξετάσεις, έδειξε ότι αν η Εύα, σήμερα, έδινε εξετάσεις διαπιστεύσεως θα ήταν εκείνη που θα αποσπούσε την μεγαλύτερη βαθμολογία από όσους μέχρι σήμερα εξετάσθηκαν στην Σχολή μας! Όμως, εν αντιθέσει προς τα ...αστεία "καθιερωμένα" των συγχρόνων "Σχολών πολεμικών τεχνών", στην δική μας Σχολή το ζητούμενο είναι η απόκτηση βιωματικής μαχητικότητος και όχι, απλώς, η ...ομαδική αναμνηστική φωτογραφία "κυτίων κενών περιεχομένου" που επιδεικνύουν στον φακό "διπλώματα" και "περγαμηνές" για "κορνιζάρισμα εσωτερικής καταναλώσεως"! Έτσι, η Εύα έχει ακόμη "δρόμο" για τις εξετάσεις της...


     Η αυστηρή τήρηση των κανόνων ευημερίας του Ίππου συνωδά τη διαλειμματική εξασκήσει (ΔΙΑΛ.ΕΞΑ.) του Ίππου, με την επιτυχάστατην ολοκλήρωση των δώδεκα προηγηθέντων αόπλων και ενόπλων καλπασμών, επέβαλε την έξοδο του Ίππου σε φυσικό έδαφος εκτός Ιππευτηρίου για την χαλάρωση και την αναψυχή του.


     Ομοίως, οι ίδιοι λόγοι αφορούν και στην Αμαζόνα μας, οπότε, το "ζεύγος" Ίππος και Αμαζόνα βρέθηκαν στην πανέμορφη φυσική έκταση που περιβάλλει το Ιππευτήριό μας.


     Κι εδώ, επί φυσικού πεδίου, τα όσα κατεκτήθησαν εντός Ιππευτηρίου παρέμειναν ως είχαν, με τον Ίππο και την Αμαζόνα μας ανάλαφρους και αποθερμαινόμενους υπό, επίσης, ιδανικές συνθήκες "αποθεραπείας"!


     Μια ακόμη εκπαιδευτική ημερίδα η οποία άγει προς την τελειότητα ολοκληρώθηκε και ο ατελέστατος ανθρώπινος νους μπορεί να παρεκκλίνει σε ατόπημα, αποδίδοντας εύσημα στον Εκπαιδευτή! Λάθος! Διότι, πίσω από τις τακτικές του Εκπαιδευτή κρύβονται οι πραγματικοί Δάσκαλοι οι οποίοι, πέραν του φυσικού Δασκάλου, είναι η  π α ρ α τ ή ρ η σ η  του περιβάλλοντος κόσμου και η  μ ε λ έ τ η των παραμέτρων της φυσιολογίας του.


     Αναφορικώς με την παρατήρηση του κόσμου είναι δεδομένο ότι το εξασκημένο "μάτι" μας έχει συλλάβει την τραγικότητά του της οποίας τις "συντεταγμένες" έχουμε, εκ της ιδρύσεως της Σχολής μας, καταστήσει παραδείγματα προς αποφυγήν της μαζοκρατικής ασκήμιας του με επίγνωση του "δέον γενέσθαι"!  Και γι αυτό επιλέξαμε εξ αρχής την Πλατωνική προσέγγιση των επί μέρους "ζητημάτων" που αποτρέπουν "εξωλισθήσεις"! Γι αυτό, επιλέξαμε τον δικό μας φυσιοκεντρικό προσανατολισμό και την αφομοίωσή μας από την Φύση!   


     Επιπλέον, όπως και αδιαλείπτως, δεν θεωρήσαμε ότι τα ..."ξέρουμε όλα" και πολύ πριν, σήμερα, βρεθούμε στο Ιππευτήριο καταφύγαμε στην Βιβλιοθήκη των "Ελλήνων Κενταύρων" για να συμβουλευθούμε έναν ογκώδη περγαμηνό τόμο του 1648 ο οποίος μας "φώτισε" ζωτικές απορίες επί της φυσιολογίας του Ανθρώπου.   


     Σ΄ αυτές τις σελίδες εντοπίσαμε τον συντελεστή της επιτυχίας της σημερινής μας εκπαιδευτικής ημερίδος ξεπερνώντας αντικειμενικές δυσκολίες υπερβάσεως της ανθρώπινης φυσιολογίας! Kι όσην αλήθεια περιέχει η καταγεγραμμένη ανθρώπινη σοφία του παρελθόντος καμία μελλοντική δεν μπορεί να την υποκαταστήσει, εκτός, του να την συμπληρώσει!


     Τέλος, στην Σχολή των "Ελλήνων Κενταύρων" ο φυσικός Δάσκαλός μας είναι πολύ μακριά, στην Ουγγαρία, ωστόσο η παιδαγωγική, κυρίως, διδασκαλία του καθοδηγεί τα "βήματά" μας! Και σ΄ αυτή την διδασκαλία πιστώνεται η πρόοδός μας και όχι στον Εκπαιδευτή ο οποίος, απλώς, εφαρμόζει τα παρά του Δασκάλου "δεδιδαγμένα". Έτσι, ακριβώς σε αυτά τα "δεδιδαγμένα" επιμένουμε, σε μιαν "εστία" ψυχωφελών εφαρμογών όπως η Σχολή των "Ελλήνων Κενταύρων" με αποτελέσματα όπως τα προαναφερθέντα τα οποία όλοι χαιρόμαστε και χωρίς ούτε  μ ί α  πτώση!


Σάββατο 13 Απριλίου 2024

"Ο ΘΡΙΑΜΒΟΣ ΤΗΣ ΔΥΝΑΜΕΩΣ" Β' ΕΙΚΟΝΟΛΗΨΙΑ ΕΜΠΝΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ARNO BREKER


     "Ο ΘΡΙΑΜΒΟΣ ΤΗΣ ΔΥΝΑΜΕΩΣ"

Β' ΕΙΚΟΝΟΛΗΨΙΑ

ΕΜΠΝΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ARNO BREKER



     


Μια σειρά στιγμιοτύπων από την σημερινή εκπαιδευτικήν ημερίδα και δεύτερη, κατά σειρά, εικονοληψία, για την ταινία με θέμα το "προφίλ" της Σχολής των "Ελλήνων Κενταύρων" που κινηματογραφεί ο Σκηνοθέτης κ. Παναγιώτης Γλυνός, θα ενέπνεαν τον ηρωικό ρεαλισμό του Arno Breker  σε δυναμικές γλυπτικές συνθέσεις με θέμα το μεγαλείο της έφιππης μάχης! Kαι, ομολογουμένως, ο κ. Παναγιώτης Γλυνός, με την Παιδεία του και την Αισθητική του, μας εντυπωσιάζει καθώς τον παρατηρούμε να επικεντρώνεται σε συγκεκριμένα πλάνα επιλέγοντάς τα με "μάτι" που προαισθάνεται το επικείμενο "εικαστικό αποτέλεσμα" πριν αυτό υλοποιηθεί.


      Έτσι, αν ο ηρωικός ρεαλισμός του Arno Breker ζητούσε ένα ιδανικό μοντέλο για να απαθανατίσει τον δραματικότερο καλπασμό μάχης, σίγουρα, θα είχε την ισχυρότερη έμπνευση από μια εικόνα της σημερινής μας εκπαιδευτικής ημερίδος όπως η παραπάνω που δεν ήταν και η μόνη!


     Η συχνή του εξάσκηση με ό,τι κόστος σε χρόνο και χρήμα αυτό συνεπάγεται, φέρνει τον Μάνο πολύ κοντά στην σωστή έφιππη χρήση δύο διαφορετικών όπλων: Του δόρατος και του Τόξου! 


     Σε αυτό το αποτέλεσμα τον οδηγεί η αυτοπειθαρχία του και η ουσιαστική του θέληση να τα καταφέρει και σήμερα χαρήκαμε και την ευστοχία του όπως την εμφάνισαν τα βέλη του επί του στόχου και την κατέγραψε και ο φακός του Σκηνοθέτη κ. Παναγιώτη Γλυνού.

    Η, σχεδόν, εικοσάχρονη συνεχής διδασκαλία εφίππων πολεμικών τεχνών μιας Σχολής όπως αυτής των «Ελλήνων Κενταύρων» της χορηγεί το δικαίωμα να αισθάνεται ότι επιτυγχάνει των προσπαθειών της με εικόνες από το έργο της όπως αυτή, με τον Ίππο σε αιώρηση πλήρους καλπασμού, τον έφιππο Τοξότη να απελευθερώνει την χορδή του με πλήρην αίσθηση της «σωστής στιγμής αφέσεως» και το βέλος επί του στόχου! 

     Κι όταν όλα αυτά συνδυάζονται με μηδενικό δείκτη ατυχημάτων και ανενστόμιστο Ίππο επί μη καθοριζόμενης καλπαστικής διαδρομής (σκάμμα ή κορδέλες) τότε, δεν κομπάζουμε υπέρ εαυτών  αλλά υποκλινόμεθα ενώπιον του Δασκάλου μας Kassai Lajos προς τον οποίο παραμένουμε ευγνώμονες!

     "Εικόνες" Ιππευτηρίου όπως η παραπάνω, μοναδικές για την ελλαδικήν "επικράτεια" (οι θεοί να την ...κάνουν μετά την εκπουτάνευσή της από τους κΕνοβουλευτικούς μητραλοίες!) μας υπενθυμίζουν το διαρκές χρέος μας για την ανέλιξη μιας ανδρώας Παιδείας, απαραίτητης για την επιβίωση της φυλής μας σε καιρούς παρακμιακής καταπτώσεως. 

     Και, παραμένουμε υπερήφανοι που τα καταφέρνουμε με την βοήθεια της υποστηρίξεως της διδασκαλίας ενός μοναδικού Δασκάλου και ίδιες δυνάμεις υλοποιήσεως αυτής της διδασκαλίας! 

     Σήμερα η Εύα μας "κατελήφθη" συχνά να ...αιθεροβατεί και παρά το άριστο "κάθισμά" της και τις δεδομένες δεξιότητές της, συχνά βρέθηκε "μακράν" του Ίππου της! 

     Βεβαίως, αν και αρχάρια η Εύα μας και σήμερα μας προσέφερε κάποια πολύ ωραία στιγμιότυπα όσο κι αν μας θύμισε ότι στην Ιππασία δεν είναι "όλες οι ημέρες ίδιες", όμως το δίδαγμα που η ίδια έλαβε και μας μετέδωσε (διότι στην Σχολή μας διδάσκουν και οι μαθητές...) είναι ότι χωρίς αυτοσυγκέντρωση τίποτε δεν επιτυγχάνεται όχι μόνον στην Ιππασία αλλά και στη ζωή.


     Επίτηδες ριγμένοι καταγής οι ορθοστάτες των εμποδίων για να αποφευχθεί το βίαιο ρίξιμό τους και η θραύση τους από τον ισχυρό άνεμο, σε ένα Ιππευτήριο στο οποίο συχνά πνέουν πολλά ...μποφόρ και η άμμος του Ιππευτηρίου δημιουργούν μιαν εφιαλτική κατάσταση για κάθε εγχείρημα εικονοληψίας το οποίο επιβαρύνεται και από τους καλπασμούς των οποίων οι στρόβιλοι σκόνης απειλούν τον εικονοληπτικόν εξοπλισμό αλλά και τον εικονολήπτη.

     Κι όμως, ο Σκηνοθέτης μας κ. Παναγιώτης Γλυνός αμίλητος, αεικίνητος και διακριτικός, εργάζεται αγόγγυστα υπό αυτές τις συνθήκες μαζύ μας, "αποθησαυρίζοντας" υλικό για το μοντάζ του!

     Τον ευχαριστούμε κι ελπίζουμε η ταλαιπωρία του να έχει την ανταμοιβή της εκπληρώσεως των προσδοκιών του στην ταινία που προετοιμάζει.   


Πλήρες Φωτογραφικό Λεύκωμα ΕΔΩ

Συνεχίζεται

Παρασκευή 12 Απριλίου 2024

ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΤΩΝ "ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ"

 ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ 

ΤΩΝ 

"ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ"



     Aκόμη δυνατότεροι και ...ομορφότεροι οι "Stables Maniatis" με ένα ακόμη τετράποδο ...απόκτημα του οποίου η θωριά και μόνον το κάνει από μακριά ...ερωτεύσιμο!

     Eπιτυχέστατη επιλογή του νεαρού αλογατάρη και ιδιοκτήτη του Σταύλου, Πάνου Μανιάτη, το πανέμορφο νεο-σταυλιζόμενο Pinto με τον εξαιρετικό χαρακτήρα, αμέσως μετά την έλευσή του στο φιλόξενο περιβάλλον των "Stables Maniatis" έδειξε ότι προορίζεται για τα "δύσκολα" και, φυσικά, βρέθηκε στα χέρια του Αρχηγού των "Ελλήνων Κενταύρων Καλαμάτας" Αθανασίου Ψωρομύτη δια τα ...περαιτέρω!  

     Εκπέμποντας την γαλήνη και την αρμονία της φύσεως, το νέο τετράποδο εμπνέει σεβασμό και υπόσχεται να εκπαιδεύσει πολλούς μαθητές στην Έφιππη Τοξοβολία και όχι μόνον... 

     Ήδη, τα έμπειρα χέρια του Αρχηγού της τοπικής Σχολής των "Ελλήνων Κενταύρων Καλαμάτας" η οποία φιλοξενείται στους Σταύλους του Πάνου Μανιάτη, ανέλαβαν τον "νεοσσό" για την πρώτη "κατήχηση" στην εργασία στίβου κι απ΄ ό,τι φάνηκε ο νεόλεκτος Ίππος ανταποκρίθηκε υποδειγματικώς.

     Όλα προοιωνίζονται ιδανικά για το "εργασιακό μέλλον" του πανέμορφου Pinto και ο Αθανάσιος Ψωρομύτης ξέρει πολύ καλά να "φτιάχνει" αλογάκια ... "παντός καιρού"!


     Όμως ο ...ερωτεύσιμος δεν είναι ο μόνος που υφίσταται την παιδαγωγική του αγαπημένου μας Αθανασίου, αφού ο Σταύλος του Πάνου Μανιάτη "στεγάζει" πολλά και ενδιαφέροντα αλογάκια με τα οποία ο Εκπαιδευτής μας ανταλλάσσει ...συναισθήματα!


     Εδώ, ο Αρχηγός των "Ελλήνων Κενταύρων Καλαμάτας" επικαλείται όλη του την ευρηματικότητα ώστε να παίζει με διάφορους τετράποδους χαρακτήρες ηρεμώντας τους με "κόλπα" που ο ίδιος γνωρίζει ώστε να εξελίσσονται σε ιδανικούς σχολικούς Ίππους.

     Και είναι παροιμιώδης η εφευρετική εφυία του Αθανασίου όταν θέλει να αξιοποιήσει τον συνδυαστικό νου του Ίππου, βοηθώντας τον να σκεφτεί λογικά και άφοβα... Μέχρι και το Τόξο εξορκίζει με σανό για να το κάνει ..."εύπεπτο" στο αθώο αλογάκι!

     Οι υπόλοιποι, παρακολουθούμε και ζηλεύουμε!... 

Πέμπτη 11 Απριλίου 2024

"ΣΑΝ ΔΕΙΣ ΣΤΟΝ ΟΡΙΖΟΝΤΑ ΣΚΟΝΗ..."

"ΣΑΝ ΔΕΙΣ ΣΤΟΝ ΟΡΙΖΟΝΤΑ ΣΚΟΝΗ..."



«Σαν δεις στον ορίζοντα σκόνη,

οπλές αν κροτούν βουερές,...»

https://horsebackarcherygr.blogspot.com/2018/09/o-cd-o-k-cd.html


     Έτσι αρχίζει ο Ύμνος των «Ελλήνων Κενταύρων» τον οποίο μελοποίησε ο έξοχος Κύπριος Συνθέτης Κωνσταντίνος Στυλιανού και οι καλπασμοί του Μάνου μας δικαιώνουν πλήρως των στίχων το αληθές: Κάθε που καλπάζει και τοξεύει ο Μάνος μας η σκόνη φτάνει μέχρι τη πλατεία ...Συντάγματος «ταίζοντας» τους 301 μητραλοίες του κΕνοβουλίου! Και αυτό το απολαύσαμε και κατά την σημερινή εκπαιδευτικήν ημερίδα με τους ολοένα και πιο ...σαρωτικούς καλπασμούς του Μάνου ο οποίος, με το μαχητικό ταμπεραμέντο του, παρασύρει τον Ίππο του σε τρελλά...γκάζια! 

     Και αυτή την περίοδο, πλέον, ο Μάνος έχει υποβληθεί σε ένα ασκησιολόγιο «καλπαστικής βελτιώσεως», θα λέγαμε, με ένα απροσδόκητο αποτέλεσμα το οποίο ο ίδιος δεν κατάλαβε: Έφθασε σε σημείο εξόδου σε καλπασμό από το πρώτο βήμα, κάτι πολύ χρήσιμο και απαιτητικό ειδικώς κατά την συμμετοχή σε αγώνες. Και ο φωτογραφικός φακός αποτύπωσε την σκηνή η οποία αποτελεί απαρχή ακόμη περισσότερων βελτιώσεων. Η διδασκαλία της Έφιππης Τοξοβολίας φθάνει πολύ μακριά και περιλαμβάνει πολλές «πτυχές» ιδιαιτέρως ...συναρπαστικές!

     Η εκπαίδευση στο ο,τιδήποτε δεν είναι παρά η βαθμιαία δόμηση γνώσεων και δεξιοτήτων η οποία προϋποθέτει την σύναψη πολλών παραμέτρων με μεθοδικότητα και σε βάθος χρόνου και, όπως κάθε δόμηση, απαιτεί την προσεκτική τοποθέτηση "λίθου επί λίθο" ώστε να αποφευχθούν ανεπιθύμητες "κατακρημνίσεις" του οικοδομήματος...  

     Και στη συγκεκριμένη περίπτωση, έχοντας να κάνουμε με ένα "σκληρά" γυμνασμένο σώμα σε αντίθεση με την χαλαρότητα και ευκαμψία που προϋποθέτει η Ιππασία, η σωστή εκπαίδευση του Ιππέως προϋποθέτει διαρκείς αναπροσαρμογές τακτικών ώστε και να αποφύγουμε "απώλειες" της ήδη δυναμικής γυμνάσεως και να επιτύχουμε την ευκαμψία που χαρακτηρίζει τον έφιππο Τοξότη και ο Μάνος μας προκαλεί σε ανιχνεύσεις νέων "μονοπατιών"... 

     Τελικώς, η αυτοπειθαρχία του συγκεκριμένου εκπαιδευομένου και η φυσιοκεντρικότητά του αποτελούν εγγυήσεις για την επιτυχία του τελικού αποτελέσματος!

     Μετά από μια απουσία προς διεκπεραίωση ατομικών υποχρεώσεων, η Ταξιαρχία, επιστρέφοντας στο Ιππευτήριο μας δίδαξε ότι κάθε εκπαιδευτικό "διάκενο" μπορεί να καταλήξει ακόμη και σε ένα βήμα προόδου επιτυγχάνοντας, σήμερα, τις πρώτες της διελεύσεις "εμποδίου", βεβαίως, με όλες τις επιφυλάξεις του απολύτως αρχαρίου, αλλά με αξιοπρεπέστατο αποτέλεσμα!

     Και, λέμε "διελεύσεις" διότι δεν επρόκειτο περί εμποδίου αλλά περί διαμορφώσεως η οποία παρέπεμπε τον αρχάριο σε αυτό που κατόπιν θα του εμφανισθεί ως πραγματική υπερπήδηση, έτσι, για να μη μπερδευόμαστε!

     Ακόμη ένας ευγενής και αυτοπειθαρχημένος χαρακτήρας στην Σχολή μας, η Ταξιαρχία, απέδειξε και σήμερα ότι "δουλεύοντας" με τον εαυτό της ξεπερνά φόβους και αναστολές ερχόμενη σε ολοένα και στενότερη επαφή με τον Ίππο, τον εννοεί βαθύτερα και συνεργάζεται μαζύ του ολοένα και αποτελεσματικότερα!

     Και η πρόοδος της Ταξιαρχίας τούτη την φορά ήταν εμφανής σε όλα τα στάδια του μαθήματός της, ακόμη και στην άσκηση της ασφαλούς εγκαταλείψεως (αφιππεύσεως) Ίππου!

     Ξαναβρίσκοντας την επαφή της με την Έφιππη Τοξοβολία, η Ταξιαρχία, σήμερα, εκτός των άλλων, τόξευσε ικανοποιητικότατα, κρατώντας ρυθμό και με αξιοπρόσεκτη ακρίβεια τεχνικής.

     Και τόξευσε πολύ περισσότερο απ΄ όσο αναμένεται από κάποιον που επιστρέφει μετά από απουσία Ιππευτηρίου, πάντοτε το ίδιο σωστά.  

    Αυτή τη φορά η Ταξιαρχία εμπνεόμενη από τις εφιππεύσεις δι εφάλσεως του Μάνου, του ζήτησε να την καθοδηγήσει ώστε να εξασκηθεί και η ίδια σε παρόμοιες εφιππεύσεις και, βεβαίως, ο Μάνος έσπευσε να την βοηθήσει.

     Γνωστός ..."σαλταδόρος" δι εφάλσεως, ο Μάνος, θυμίζει εκείνους του κατοχικούς γαβριάδες οι οποίοι σαλτάριζαν στα οχήματα των Γερμανών για να κλέψουν τη ρεζέρβα και να την κάνουν σόλες παπουτσιών με αποτέλεσμα οι Γερμανοί συχνά να τους τσακώνουν και να τους σφαλιαρίζουν κάνοντάς τους μεταπολεμικούς ..."ήρωες" που διεκδικούσαν αποζημιώσεις με ατζέντη τον Μανώλη Γλέζο! 

     Και, σήμερα, ο Μάνος απέδειξε ότι μπορεί να διδάξει την ..."τέχνη" του, όπως φάνηκε και στην περίπτωση της Ταξιαρχίας η οποία μπόρεσε, σε πρώτη φάση, αν όχι να εφιππεύσει, τουλάχιστον, να ...απογειωθεί! 

     Ευχάριστη "νότα" κατά την σημερινή ημερίδα η παρουσία της εξαιρετικής Εκπαιδεύτριας κ. Έλσας Στραβάκου η οποία εκπαιδεύει στην Ιππασία πανεπιστημιακούς φοιτητές και με την οποία είχαμε εξαιρετική συνεργασία στο Κ.Ε.ΙΠΠ. το οποίο διέλυσε κατά εγκληματικό τρόπο ο μητραλοίας "υπουργός" Παύλος Γερουλάνος! 

     Και οι εξαιρετικές "ημέρες Ιππευτηρίου" συνεχίζονται στον μοναδικό Σταύλο του πραγματικού αλογατάρη Τάσου Μυλωνάκου, όπου οι ιδανικές συνθήκες εργασίας επιτρέπουν, χρόνια τώρα, την διαρκή πρόοδο της Ομάδος των "Ελλήνων Κενταύρων", λόγος για τον οποίον του είμαστε ευγνώμονες!