Σάββατο 20 Ιανουαρίου 2024

46ο ΔΙΕΘΝΕΣ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΤΣΙΡΚΟ ΤΟΥ ΜΟΝΤΕ-ΚΑΡΛΟ

 46ο ΔΙΕΘΝΕΣ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΤΣΙΡΚΟ 

ΜΟΝΤΕ ΚΑΡΛΟ




     Eνώ στην κοινωνία των ηλιθίων γραικύλων και υπό το πρόσχημα της ..."ζωοφιλίας" επιχειρείται η αποκοπή των ανθρώπων από την φύση και το ζωικό περιβάλλον της με την απαγόρευση του Τσίρκο και την συμμετοχή ζώων σε δημόσιες επιδείξεις, στην πολιτισμένη Ευρωπαϊκή κοινωνία παραχωρούνται Ανάκτορα για την στέγαση ιππικών παραστάσεων (Παρίσι, Βερσαλλίες, Σχολή Ιππικού Θεάτρου "Zingaro", Βιέννη, Spanische Hofreitschule κλπ) ενώ οι παραστάσεις Τσίρκο τίθενται υπό την αιγίδα Ηγεμόνων, όπως στην περίπτωση του Πριγκιπάτου του Μονακό.

     Αυτή την χρονιά, λοιπόν, από τις 19 έως τις 28 Ιανουαρίου, για δέκα ολόκληρες ημέρες, στο Μονακό, διεξάγεται κατά τον λαμπρότερο τρόπο και υπό την αιγίδα της Πριγκίπισσας Stephanie, το 46ο Διεθνές Φεστιβάλ Τσίρκο, έναν θεσμό που ίδρυσε ο Μονάρχης Rainier III (1923-2023) στη μνήμη του οποίου αφιερώνεται κάθε χρόνο αυτή η λαμπρή διοργάνωση στην οποία παίρνουν μέρος τα καλύτερα συγκροτήματα Τσίρκο από όλο τον Κόσμο!

     Στη "καρδιά" του Πριγκιπάτου του Μονακό, στο Μόντε Κάρλο, άνθρωποι και ζώα επιδεικνύουν την αγαστή συνύπαρξή τους και την υψηλή συνεργασία τους σε ένα συναρπαστικό υπερθέαμα που αναδεικνύει τον ίδιο τον Πολιτισμό!

     Τα εισιτήρια αυτού του Φεστιβάλ έχουν προ πολλού εξαντληθεί και στο Πριγκιπάτο, εκτός από τα πολυπληθή συγκροτήματα τα οποία θα επιδείξουν επί σκηνής τις ικανότητές τους, έχουν καταφθάσει και χιλιάδες επισκεπτών από όλο τον κόσμο που θα γεμίσουν τις κερκίδες των παραστάσεων που αποτελούν κοσμοϊστορικό γεγονός ακροβατικών και άλλων καλλιτεχνικών επιδόσεων.  

     Έτσι στο μικρό κρατίδιο του Μονακό, με τον θεσμό του Τσίρκου που υποστηρίζει επί 46 χρόνια σε διεθνές επίπεδο, τεκμηριώνεται ότι το ζώο μπορεί να απολαμβάνει μιας ιδιαίτερης ευζωίας και εκπαιδεύσεως όπως ακριβώς εκπαιδεύεται και ο άνθρωπος, αποτελώντας απολύτως προστατευόμενο "κεφάλαιο" του ανθρώπου αφού επάνω του στηρίζεται μια τόσο βασική πολιτιστική δραστηριότητα! 

     Και μέσα σε αυτό το πλαίσιο δεν νοείται κανένας "βασανισμός" και καμία "κατάχρηση" του ζώου από τον άνθρωπο διότι κανείς δεν νοείται να βασανίσει ή να καταχρασθεί ένα πλάσμα που αποτελεί το "κεφάλαιό" του και μπορεί να  εκπαιδευθεί συστηματικά όπως και ο ίδιος,  να εργασθεί κανονικά όπως και ο ίδιος και να εξακολουθεί, λόγω της χρησιμότητός του και της διασυνδέσεώς του με τον άνθρωπο να υπογραμμίζει τον λόγο της υπάρξεώς του μέσα στον χρόνο. 

     Διότι, εν προκειμένω, τα ζώα αποτελούν τον "θησαυρό", την επένδυση, του επιχειρηματία του Τσίρκο κι έτσι διατηρούν το υψηλό προνόμιο της καλύτερης μεταχειρίσεως (διαβίωση, ιατροφαρμακευτική φροντίδα, διατροφή κλπ) ενώ, η εκπαίδευσή τους δεν εμπεριέχει κανένα στοιχείο βίας ή βασανισμού αφού, προ πολλού, η εκπαίδευση των ζώων διεξάγεται με την αξιοποίηση της συνδυαστικής μνήμης του ζώου και μόνον χωρίς καμία άσκηση καταναγκασμού, τέλος δε, το ζώο όπως και ο άνθρωπος εξασφαλίζει την επιβίωσή του εργαζόμενο, βεβαίως, με κανόνες δικαιωμάτων και υποχρεώσεων που μία πολιτισμένη και όχι τριτοκοσμική κοινωνία μπορεί να θεσπίσει, να εφαρμόσει και να ελέγξει! Και όσο ένας υπάλληλος εργάζεται υπέρ του εργοδότη του, έτσι κι ένα ζώο μπορεί να εργάζεται υπέρ των ανθρώπων, πάντοτε υπό προστασία όπως κι ο άνθρωπος, ώστε να θεωρείται προνομιούχος εργαζόμενος, όπως κι ο άνθρωπος, βελτιώνοντας το βιοτικό επίπεδό του, άλλως θα αφανιστεί, α κ ρ ι β ώ ς  ό π ω ς  και ο μη εργαζόμενος άνθρωπος!

     


Αντιθέτως, στις τριτοκοσμικές κοινωνίες των ηλιθίων τα ζώα περιθωριοποιούνται και καταδικάζονται στην απώλεια λόγου υπάρξεως υπό το πρόσχημα της "ζωοφιλίας", ο άνθρωπος ξεκόβει από τις φυσικές ρίζες του καθιστάμενος ευκολότερα ελεγχόμενος από τους αυτόκλητους "προστάτες"-νταβατζήδες της πανίδος, λες και ο άνθρωπος-ηθοποιός μπορεί να  εκπαιδεύεται και να εργάζεται ως ηθοποιός ενώ το ζώο δεν μπορεί τηρουμένων των ανάλογων όρων εκπαιδεύσεως και εργασίας! Tα "υπόλοιπα" είναι των πονηρών διαστροφικών που επιδιώκουν τον έλεγχο των συγχρόνων μαζών υπό διάφορους μανδύες "αριστερής προοδευτικότητας" που καλύπτουν τις εξουσιαστικότερες μεθοδεύσεις με την υποβάθμιση του ανθρώπινου πολιτισμού και την αντικατάστασή του με τα όσα ο George Orwell διεμήνυσε στο "1984" κάτι που επαληθεύεται το 2024! 

     Και, κάπως έτσι, το Μονακό θα συνεχίσει να ευημερεί ενώ οι αντιφασιστικές "μπαζουτολάνδες" τύπου γραικίας θα συνεχίσουν να πλασάρουν σκυλάδικα, καταγώγια, έγκλημα και αγραμματοσύνη, με ανορθόγραφα πρωτοσέλιδα και με ξύλινα γράμματα αν κάποιοι αμφι-λεγάμενοι μπορούν να φορέσουν ...νυφικό ή όχι! Κάθε λαός με τη ...μοίρα του και τη δημοκρατική κακομοιριά του!     


Η ΑΛΛΗΛΟΥΧΙΑ ΤΩΝ ΚΡΙΚΩΝ

Η ΑΛΛΗΛΟΥΧΙΑ ΤΩΝ ΚΡΙΚΩΝ

 


     Η κατάκτηση ενός αποτελέσματος συνιστά μιαν εξελικτικήν αλληλουχία η οποία «χαρτογραφείται» από μία σειρά ενδιαμέσων μικρών «σταθμών», όπως οι κρίκοι μιας αλυσίδας οι οποίοι, ενώ δεν αποτελούν αυτοτελείς προορισμούς, όμως, συνδεόμενοι μεταξύ τους και παραμένοντας αλληλένδετοι, ορίζουν το τελικό αποτέλεσμα που είναι η ίδια η αλυσίδα.

     Το ίδιο ισχύει και στην υπηρέτηση μιας πολεμικής τέχνης όπου, η όποια κατάκτηση γνώσεως και δεξιότητος περνά από ενδιάμεσα στάδια μερικής ανελίξεως τα οποία, τελικώς συντιθέμενα, δικαιώνουν την ευγενή πρόθεση και, ενδεχομένως και τον τελικό σκοπό.

     Εν προκειμένω, η δική μας «αλυσίδα» είναι δισκελής (όπως σε κάθε πολεμική τέχνη) αποτελούμενη από την παράλληλη φιλοσοφική (πρωτίστως) και πρακτική (δευτερευόντως) ανέλιξη του εκπαιδευομένου με την βοήθεια ενός  α σ κ η σ ι ο λ ο γ ί ο υ  του οποίου τα ενδιάμεσα στάδια (επιμέρους ασκήσεις) ορίζουν  τους «κρίκους» της «αλυσίδας». Και το τελικό αποτέλεσμα κρίνεται από την ποιότητα αυτών των ενδιαμέσων «κρίκων» οι οποίοι, εν κατακλείδι, θα κληθούν να αντέξουν το «βάρος» που καθορίζει την όλη «αλυσίδα».

     Έτσι, είναι αυτονόητη η ευθύνη του σχεδιαστή των «κρίκων» (του Εκπαιδευτή) για την ορθή εκτίμηση των προδιαγραφών «αντοχής» τους οι οποίες ξεκινούν από την αδήριτην αφετηρία της «αντοχής υλικών», δηλαδή, της ορθής αποτιμήσεως των φυσικών δυνατοτήτων των εκπαιδευομένων του και με γνώμονα το πεπερασμένο του δικού του χρόνου και των δικών του αντοχών. 

     Αναλυτικότερα, εάν ο Εκπαιδευτής διαθέτει μία ώρα ημερησίως για να την προσφέρει σε κάποιον εκπαιδευόμενο θα πρέπει να επιλέξει προσεκτικά σε ποιον θα την προσφέρει ώστε η ώρα αυτή να μην πάει χαμένη ούτε για το εκπαιδευτικό αντικείμενο (πολεμική τέχνη), ούτε για τον ίδιο τον Εκπαιδευτή, ούτε για τον όποιον εκπαιδευόμενο διότι αυτή η απώλεια μιας ώρας κοστίζει στο παγκόσμιο «γίγνεσθαι» και όχι απλώς σε «κάποιον» ή σε «κάτι». Και αυτό παραπέμπει στην υποχρέωση του Εκπαιδευτή να διαμορφώνει συνεχώς ένα, διαρκώς, ποιοτικότερο Κοινό εκπαιδευομένων ώστε να βελτιώνεται διαρκώς το θεμέλιο των προσπαθειών του που δεν είναι άλλο από την ποιότητα της υπαρξιακής υποστάσεως των εκπαιδευομένων του. 

     Και αυτό επιχειρούμε συνεχώς στην Σχολή των «Ελλήνων Κενταύρων», με διάφορους ...πλαγίους τρόπους, επιδιδόμενοι σε μία συνεχή προσπάθεια η οποία δικαιώνεται οσημέραι, κυρίως, λόγω της συνειδητής αποστασιοποιήσεώς μας από κάθε υλικό όφελος που θα μπορούσε να ευτελίσει το αντικείμενό μας εξισώνοντάς το με «εμπόρευμα», υπακούοντας στο βασικό κέλευσμα της διδασκαλίας μιας πολεμικής τέχνης που υπαγορεύει την αποχή από κάθε κερδοσκοπικήν εκμετάλλευση.

     Αν και όλα τα παραπάνω δεν είναι, απλώς, κατανοητά αλλά αυτονόητα, κάποιοι προορίζονται να τα έχουν αντιληφθεί ωφελούμενοι ενώ κάποιοι άλλοι όχι. Το κέρδος, εν τέλει, πιστώνεται στο εφιπποτοξοτικό αντικείμενο, στην πολεμική τέχνη, στο προς ο απευθύνεται, εάν και εφ΄ όσον ο διαχειριστής του (Εκπαιδευτής) είναι ικανός να διακρίνει. Και, εκ του αποτελέσματος, εδώ φαίνεται ότι, μετά από δέκα εννέα συναπτά έτη συνεχούς εργασίας, διακρίνει!


Παρασκευή 19 Ιανουαρίου 2024

Η ΕΥΑ ΔΕΝ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΜΗΛΑ...

Η ΕΥΑ ΔΕΝ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΜΗΛΑ...



     Είπαμε, όσοι νομίζουν ότι η Εύα προσφέρει μήλα είναι βαθιά νυχτωμένοι διότι η Εύα καταδιώκει με το Τόξο της εκείνον που θα σταθεί εμπόδιο στα βήματά της προς την κατάκτηση του στόχου της. Κι αυτή η Προπόνηση το απέδειξε!


     Κι όταν τα στενά περιθώρια ελεύθερου χρόνου της Εύας την εξαναγκάζουν να ορίσει νυχτερινή ώρα για Προπόνηση, τότε είναι μια καλή ευκαιρία να την αφιερώσουμε σε εξάσκηση ταχείας εγκαθιδρύσεως βέλους και ταχείας τοξεύσεως υπό συνθήκες κινήσεως.


     Μια σειρά ασκήσεων, λοιπόν, για την Εύα μας απόψε, μια σειρά ασκήσεων κινητικών που προσομοιάζουν στον βαθμό δυσκολίας εφίππου καταστάσεως, αλλά και πολλών άλλων.


     Αυτή η βραδυνή ημερίδα ήταν σχεδόν εξ ολοκλήρου κινητική, όμως, με την τακτική των δύο βημάτων εμπρός κι ενός πίσω ώστε να διευκολύνεται η βέλτιστη συνειδητότητα των διαφορών των καταστάσεων, κάποιες "στιγμές" ήσαν στιγμές γαλήνης και ανασυντάξεως.


     Κατά τα λοιπά, η Εύα επιδόθηκε σε εγκαθιδρύσεις βελών εν κινήσει, αρχικώς σε βάδην και αναπτύσσοντας, κατόπιν, υψηλότερες  κινητικές ταχύτητες.


     Διότι, όντως, απόψε η Εύα ...έτρεξε πολύ!


     Και όταν δεν χρησιμοποίησε γρήγορα τα πόδια και τους έδωσε περιθώριο να ξεκουραστούν, χρησιμοποίησε γρήγορα τα χέρια διαιρώντας το σώμα στα δύο, από την μέση και κάτω αργό και από την μέση και πάνω γρήγορο αρκετά αποτελεσματικά...


     Tέλος, δεν παραλείψαμε να επιδοθούμε και σε ανασύρσεις βελών από εδάφους προετοιμαζόμενοι για τις αντίστοιχες έφιππες. Κι εδώ τρέχοντας και με αποστάσεις διαρκώς σμικρυνόμενες, πάντοτε με τον ρυθμό να τηρείται σταθερός. Και στην τελική αποτίμηση της αποψινής Προπονήσεως, η Εύα κατάφερε ένα 70% κάτι διόλου "λίγο"...



Πέμπτη 18 Ιανουαρίου 2024

ΕΞ ΑΦΟΡΜΗΣ ΕΝΟΣ ΜΗΝΥΜΑΤΟΣ ΠΕΡΙ ΥΠΕΡΠΗΔΗΣΕΩΣ ΕΜΠΟΔΙΩΝ

 ΕΞ ΑΦΟΡΜΗΣ ΕΝΟΣ ΜΗΝΥΜΑΤΟΣ 

ΠΕΡΙ ΥΠΕΡΠΗΔΗΣΕΩΣ ΕΜΠΟΔΙΩΝ



     


Η τακτική της δημοσιοποιήσεως των δραστηριοτήτων μας και της αναλυτικής παρουσιάσεώς τους στο, παρόν, Ιστολόγιο των "Ελλήνων Κενταύρων" κατά τα δέκα εννέα χρόνια της συνεχούς λειτουργίας της Σχολής μας αποδεικνύεται χρησιμότατη διότι όχι μόνον ενημερώνει όσους θέλουν να ενημερωθούν για μας αλλά και μας ενημερώνει για όποιον τελεί εν αδυναμία εννοήσεως των αυτονοήτων που μας αφορούν ή τελεί εν συγχύσει περί αυτών, όπως ο κ. Μ. Καφάσης ο οποίος μας έστειλε το παραπάνω μήνυμα με ύφος ...οργίλο! Βεβαίως, δεν έχουμε υποχρέωση διαλόγου με αγενείς οι οποίοι, αντί να ανατρέξουν στις πληροφορίες που παρέχουμε έστω και αν δεν το οφείλουμε, απαιτούν εξηγήσεις που δεν τους τις χρωστάμε. Παρά ταύτα, θα απαντήσουμε. Λοιπόν,

     Αγαπητέ κ. Μ. Καφάση, αρχικώς κάναμε μια βαθύτατην έρευνα περί του ατόμου σας για να πληροφορηθούμε περί "ποίου ο λόγος" και, συγκεκριμένα, για να δούμε ποια είναι η σχέση σας με την Ιππασία και την Υπερπήδηση Εμποδίων. Ανατρέξαμε σε σχετικούς φορείς, διαδικτυακές αναρτήσεις, ρωτήσαμε σχετικά πρόσωπα, συμβουλευθήκαμε λίστες συμμετεχόντων σε αγώνες κλπ κλπ, αλλά  π ο υ θ ε ν ά  δεν σας εντοπίσαμε! Αν κάτι μας διέφυγε, στην διάθεσή σας να αποκαταστήσουμε ό,τι μας διέφυγε. Κατόπιν αυτού και από τον τρόπο της γραφής σας ο οποίος δεν δείχνει άτομο που είναι ικανό να ασχοληθεί με την εκμάθηση ενός αντικειμένου και μάλιστα τόσο σοβαρού, συμπεραίνουμε ότι είστε άσχετος με την Υπερπήδηση των Εμποδίων. 

     Ανεξαρτήτως αυτού, εμείς θα επιμείνουμε να σας κατατοπίσουμε και, αρχικώς θα σας ενημερώσουμε ότι μπορείτε να σχηματίσετε "εικόνα" για το εκπαιδευτικό επίπεδο των "Ελλήνων Κενταύρων" μελετώντας το σχετικό, δημοσιευμένο, εγχειρίδιό μας εδώ. Περισσότερα, δε, περί της εκπαιδεύσεώς μας μπορείτε να αναζητήσετε εδώ, όπου θα βρείτε και το σύνολο των επί μέρους εκπαιδευτικών μας εγχειριδίων, επιπλέον δε να σας ενημερώσουμε ότι οι "Έλληνες Κένταυροι" έχουμε τιμηθεί και με δύο πρώτα παγκόσμια βραβεία σε διεθνείς αγώνες στη Ν. Κορέα και στην Κίνα.  

     Ειδικώς, στον τομέα της Υπερπηδήσεως Εμποδίων προσεγγίζουμε το αντικείμενο με ιδιαίτερη προσοχή και σοβαρότητα επιχειρώντας αρχικώς την παροχή θεωρητικής γνώσεως στους εκπαιδευομένους μας. Για τον λόγο αυτό, μέχρι στιγμής, έχουμε διοργανώσει τρία (3) ειδικά Σεμινάρια Υπερπηδήσεως Εμποδίων (1ο, 2ο και 3ο) ενώ η Υπερπήδηση Εμποδίων είναι εντεταγμένη στο πλαίσιο των καθημερινών μαθημάτων μας αφού το είδος της Ιππικής που ακολουθούμε προϋποθέτει υπερπηδητικήν ικανότητα για τον Ίππο και τον Ιππέα αφού ένα εμπόδιο μη παρακαμπτόμενο και υποχρεωτικώς υπερπηδούμενο (ρυάκι κλπ) είναι πάντοτε αναμενόμενο επί φυσικού εδάφους επί του οποίου διεξάγεται και η κυρίως ιππική δραστηριότητα μιας έφιππης πολεμικής τέχνης όπως η δική μας.  


     Τέλος, το πρακτικό αποτέλεσμα της δικής μας διδασκαλίας  Υπερπηδήσεως Εμποδίων θα το δείτε στο δημοσιευμένο φωτογραφικό υλικό που περιέχει ένα ειδικό λεύκωμα (εδώ), μιας διδασκαλίας της οποίας η επιτυχία επιτείνεται από το ότι στα 19 χρόνια συνεχούς λειτουργίας της Σχολής μας δεν αντιμετωπίσαμε ούτε  έ ν α  ατύχημα!


     Πιστεύοντας ότι υπερκαλύψαμε το θέμα μας, εάν κάτι δεν καταλάβατε σας ενημερώνουμε ότι μπορείτε να επανέλθετε μόνον και αφού μας ενημερώσετε για την σχέση σας με το αντικείμενο της Υπερπηδήσεως Εμποδίων! 


Τετάρτη 17 Ιανουαρίου 2024

"ΔΙΑΛΟΓΙΣΤΙΚΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΕΣ"

 "ΔΙΑΛΟΓΙΣΤΙΚΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΕΣ"



     Περισσότερο με ...διαλογιστικές συνεδρίες παρά με "μαθήματα" ή "Προπονήσεις" θα μπορούσαν να χαρακτηρισθούν οι δραστηριότητες Ιππευτηρίου μας οι οποίες, πλέον, κυλούν μέσα σε μία ροή αρμονικής γαλήνης που εξασφαλίζει βέλτιστο αποτέλεσμα διδασκαλίας.

     Έτσι και τα σημερινά μας μαθήματα, αυτές οι δύο υπέροχες ..."διαλογιστικές συνεδρίες", με την Ταξιαρχία και την Εύα μας οδήγησαν σε μια...νιρβάνα, δύσκολο να περιγραφεί.

     Η σημερινή ημερίδα ήταν ένας συνδυασμός διαδράσεως των δύο εκπαιδευομένων οι οποίες συνεδύασαν τις εμπειρίες τους ώστε η μία να υποστηρίξει την άλλη και η αρχάρια Εύα εισήγαγε την έμπειρη, μεν, Αμαζόνα αλλά πρωτοείσακτη δε στην Φυσική Ιππική, Ταξιαρχία στο πρώτο της μάθημα της Σχολής μας, ενώ κατόπιν η Ταξιαρχία βοήθησε την Εύα να σταθεροποιήσει τον τροχασμό της πριν ο Εκπαιδευτής την μυήσει στο πρώτο μάθημα ανακουφιστικού τροχασμού επί ανεπισάκτου Ίππου (άνευ σαγής και, βεβαίως, αναβολέων), κάτι πολύ επίπονο και δύσκολο.

     Αρχικώς, μετά την εκτέλεση του Κύκλου Προσεγγίσεως, η Ταξιαρχία συνέχισε με διατάσεις και ένα ασκησιολόγιο "μεταβάσεως" από την ακαδημαϊκή Ιππασία με την οποία ασχολείται επί χρόνια, στην Φυσική Ιππασία την οποία πρωτοξεκινά.  

     Ανταποκρινόμενη στις προκαταρκτικές απαιτήσεις της Φυσικής Ιππασίας η Ταξιαρχία προετοιμάσθηκε για την "μετάβασή" της "βαδίζοντας" στα "προβλεπόμενα", με όλα εκείνα τα "δοκιμασμένα" που σταθεροποιούν τον αναβάτη σε έναν ανεπίσακτον Ίππο, περιορίζοντας κινδύνους διαταραχών ισορροπίας. 


     Χωρίς καμία βιασύνη και με όλο τον χρόνο δικό της, η Ταξιαρχία "συνδέθηκε" με τον Ίππο της και, όταν τεκμηριώθηκε η εκατέρωθεν εμπιστοσύνη, προχωρήσαμε στην βελτίωση μικρών, αναμενόμενων, "ατελειών" καθίσματος, που σύντομα παραμερίσθηκαν.


     Τότε, παρενεβλήθη η Εύα και με την σφυρίχτρα της δυσκόλεψε την Ταξιαρχία ώστε να διευθύνει τον Ίππο της με, πάντοτε, κλειστά μάτια εκτελώντας αλλαγές διευθύνσεων και κλειστές στροφές, ακούγοντας τον ήχο της σφυρίχτρας κι ερμηνεύοντας προέλευση και διεύθυνση.


     Μετά και από αυτή την εξάσκηση, ήρθε η μεγάλη, για την Σχολή μας στιγμή, που η Ταξιαρχία, χωρίς καμία προηγούμενη εμπειρία Τοξοβολίας και, βεβαίως, χωρίς καμία προηγούμενη διδασκαλία Τοξοβολίας θα τόξευε για πρώτη φορά ...έφιππη και εν κινήσει.

     Για να μάθεις Τοξοβολία πηγαίνεις σε μια Σχολή όπου ο Εκπαιδευτής σε "στήνει" προσεκτικά ώστε να έχεις την καλύτερη δυνατή ακινησία και ισορροπία, σου διδάσκει την γεωμετρημένη στάση κρατήματος Τόξου και βέλους, σε μαθαίνει να τοποθετείς σωστά τα χέρια στη χορδή και στο Τόξο, σου υποδεικνύει το άνοιγμα της χορδής, σου μαθαίνει την άφεσαη και ...φτου κι απ΄ την αρχή! Σήμερα η πρωτοείσακτη Ταξιαρχία μας, επάνω στη ράχη του ανεπίσακτου Ίππου της, άκουσε τον Εκπαιδευτή της να της λέει «Αν δεν τοξεύσεις ο εχθρός θα σε τοξεύσει!» ενώ της έδινε να κρατήσει για πρώτη φορά Τόξο και βέλος βάζοντας και τον Ίππο σε κίνηση και η Ταξιαρχία έδειξε στον εχθρό ότι τα καταφέρνει πολύ καλά αν και χωρίς προηγούμενη εμπειρία, υπό πρωτόγνωρες συνθήκες "πιέσεως". Ναι, η Ταξιαρχία τόξευσε και από σήμερα θα μάθει και να ...τοξεύει. Κανείς δεν ξεκινά έτσι την Τοξοβολία αλλά υπάρχουν και οι εξαιρέσεις των "Ελλήνων Κενταύρων"!

     Κάπως έτσι και μετά από κάποιες μικροδιορθώσεις που είχαν να κάνουν, κυρίως, με την άφεση της χορδής, η Ταξιαρχία τα κατάφερε!

     Το πρώτο βέλος της Ταξιαρχίας εγκατέλειπε πίσω του παλλόμενη την χορδή του Τόξου της και ...όπερ έδει δείξαι...! Η Ταξιαρχία έγινε καλοδεχούμενη στην Έφιππη Τοξοβολία.

     Καλωσορίσαμε κι εμείς την υπερήφανη Ταξιαρχία στην εφιπποτοξοτικήν "Οικογένεια"  ευχόμενοι αδιάκοπη πρόοδο!

     Ακολούθησε η ..."διαλογιστική συνεδρία" της Εύας η οποία μας εντυπωσίασε με το άψογο γυμνιππευτικό κάθισμά της. Αυτό το κοριτσάκι, με το πείσμα  του και την αυτοσυγκέντρωσή του "καλπάζει" από μάθημα σε μάθημα, παρά τις προσωπικές της υποχρεώσεις!

     Σήμερα το ασκησιολόγιο της Εύας, αν και δεν περιελάμβανε τίποτε το εντυπωσιακό, εν τούτοις, περιείχε μία από τις δυσκολότερες ασκήσεις της Ιππασίας που είναι η εκτέλεση ανακουφιστικού τροχασμού άνευ αναβολέων, κάτι απαιτητικότατο και επικίνδυνο για πτώση. Έτσι, πριν περάσουμε στην κυρίως άσκηση της ημέρας "δουλέψαμε" επάνω στην "ψυχική ενδυνάμωση" της Εύας με αρκετήν Έφιππη Τοξοβολία σε βάδην.

     Ακολούθως, μπήκαμε στα ...βαθύτερα με Έφιππη Τοξοβολία αλλά με κλειστά μάτια και η Εύα, όπως πάντοτε, ανταποκρίθηκε άνετα.

     Έτσι, αρχικώς έπρεπε να την εισαγάγουμε ήρεμα στην αίσθηση του ασφαλούς τροχασμού και αυτό το ανέλαβε η Ταξιαρχία με την πολυετή εμπειρία της ως Αμαζόνα, αλλά και κριτής Ιππικής Δεξιοτεχνίας της Ε.Ο.Ι. Και πράγματι η συμβολή της Ταξιαρχίας ήταν σημαντική!

     Ορατή η τροχαστική πρόοδος επί εδραίου καθίσματος και ήρθε η μεγάλη στιγμή και για την Εύα με την ανέλιξη του εδραίου τροχασμού σε ανακουφιστικό τροχασμό.

     Βεβαίως, το οπτικοακουστικό υλικό του ανακουφιστικού τροχασμού δεν δείχνει κάτι εντυπωσιακό, όμως, στο έμπειρο μάτι η προσπάθεια της Εύας δικαιώνεται και αυτή η πρώτη δικαίωση προοιωνίζει τα καλύτερα που έρχονται. Είναι μεγάλη υπόθεση σε μία Σχολή Φυσικής Ιππασίας οι εκπαιδευόμενοι να μην υστερούν σε τίποτε και, πολύ περισσότερο, να υπερέχουν και σε αυτό επιμένουμε στην Σχολή των "Ελλήνων Κενταύρων". Κι έτσι, αυτή η ημερίδα ολοκληρώθηκε με τον Ίππο, τον Εκπαιδευτή και δύο Αμαζόνες σε πλήρη γαλήνη και συμφιλίωση ακόμη και με τις πιο απαιτητικές στιγμές μιας Ιππικής φυσικής όσο και δύσκολης που αποτελεί το θεμέλιο μιας αρχέγονης πολεμικής τέχνης.


KRISHNAMURTI FOUNDATION

 KRISHNAMURTI FOUNDATION




     Γνωστή η παγία αναζήτηση γνώσεως στη Σχολή των "Ελλήνων Κενταύρων" καθώς και η συνεχής προσπάθειά μας στην εξεύρεση των πλέον εγκρίτων Δασκάλων για την διαρκή τελείωσή μας στο βάθος του χρόνου του βίου μας! Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, εξασφαλίσαμε την υποστύλωση των προσπαθειών μας, ειδικώς, στον τομέα της βελτιώσεως των διαλογιστικών μας προσεγγίσεων από το "Ίδρυμα Krishnamurti" ("Krishnamurti Foundation") το  οποίο διαχειρίζεται την διδασκαλία του Ινδού φιλοσόφου Jiddu Krishnamurti. 

     Oι ανεκτίμητες υποδείξεις του Ιδρύματος οι οποίες μας στάλθηκαν σήμερα θα μελετηθούν προσεκτικά και θα εφαρμοσθούν στα καθ' ημάς προς ηθικόν όφελός μας, καθιστώντας μας ευγνώμονες προς το στέλεχός του κα. Eva Booth η οποία ενεπλούτισε τον κύκλο της σπουδής μας με σημαντικότατο υλικό.