Τετάρτη 6 Σεπτεμβρίου 2023

ΠΑΡΙΣΙ - ΜΟΥΣΕΙΟ ΚΥΝΗΓΙΟΥ ΚΑΙ ΦΥΣΕΩΣ

 ΠΑΡΙΣΙ

ΜΟΥΣΕΙΟ ΚΥΝΗΓΙΟΥ ΚΑΙ ΦΥΣΕΩΣ


     Θεωρώντας το κυνήγι ενσωματωμένο στη φύση και στις φυσικές δραστηριότητες του Ανθρώπου, αυτό το Μουσείο βάζει τα πράγματα στη θέση τους, ήδη, με την επιγραφή του!

     Ανεξαρτήτως εάν υπό τις συνήθεις αστικές συνθήκες ζωής η αφαίρεση της ζωής ενός ζώου από τον Άνθρωπο, πέραν των βασικών διατροφικών αναγκών του, θεωρείται (και πολύ σωστά!) απαράδεκτη, εν τούτοις, σε όλη την έκταση του πλανήτη μας, το κυνήγι από καταβολής ...κόσμου, δεν παύει να αποτελεί μία φύσει νομιμοποιημένη διαδικασία επιβιώσεως των υπολοίπων πλασμάτων της. Και, αυτό ακριβώς παρουσιάζει στις αίθουσές του αυτό το Μουσείο, μια φύσει νομιμοποιημένη διαδικασία της οποίας η τέλεση τίθεται πάντοτε υπό την αίρεση της ανάγκης, πέραν από κάθε ανοησία "φιλο-κυνηγών" ή "αντι-κυνηγών" τους οποίους, η ίδια η φύση περιφρονεί παγερά!

     Με αξιοπρόσεκτη μουσειολογική προσέγγιση, συχνά υποβλητική, αυτό το Μουσείο με την πολύ ιδιαίτερη αρχιτεκτονική και εσωτερική διαρρύθμιση, αναπτύσσει στον επισκέπτη του την σχέση θηράματος και θηρευτή σε πολλά επίπεδα της θήρας αλλά και της ίδιας της φύσεως ως του σκηνικού της δράσεως. Εκεί όπου οι ηλίθιοι καιροσκόποι που προσπαθούν να ιδεολογικοποιήσουν την αντιφυσικότητά τους και να πλασάρουν "αντι-κυνηγεσία" δεν τολμούν να απαντήσουν πως τρέφονται και επιβιώνουν τα αιλουροειδή, ή και οι ίδιοι, όταν κάνουν μπάρμπεκιου..., χωρίς αυτό να νομιμοποιεί ηθικώς την εξολόθρευση ζωντανών οργανισμών χάρη διασκεδάσεως ελευθέρων ωρών ή, στη χειρότερη περίπτωση, ικανοποιήσεως ανθρώπινων διατεταραγμένων απωθημένων!

     Με τολμηρά, αιφνιδιαστικά, ταξιδερμικά εκθέματα, το Μουσείο αυτό θέτει σοβαρούς προβληματισμούς για την ευθύνη του Ανθρώπου στην εξαφάνιση ή και σμίκρυνση πολλών κοινωνιών πανίδος των οποίων η υστέρηση επιφέρει σοβαρές οικολογικές επιπτώσεις.

     Και, πράγματι, αν και μικρό το δέμας, αυτό το Μουσείο ξεδιπλώνει αφειδώς δείγματα ταξιδερμικού πλούτου, υπό μορφή τροπαίων, στα πιο απίθανα σημεία εκθέσεως, υποχρεώνοντας τον επισκέπτη του να μετατρέπει το κεφάλι του σε ...περισκόπιο για να δει τα πάντα.

     Όπως είναι αναμενόμενο σε ένα τέτοιο Μουσείο, τα όπλα και δη τα πυροβόλα, κατέχουν ένα μεγάλο μέρος της όλης εκτιθέμενης συλλογής και όλα είναι αξιολογότατα!

     Πολλά δε από τα εκτιθέμενα κυνηγετικά πυροβόλα όπλα είναι παλαιότατα ευρωπαϊκά μεγάλης ιστορικής σημασίας.

     Εντυπωσιακά και τα εκτιθέμενα έργα τέχνης που σχετίζονται με το κυνήγι και σε περιμένουν σε κάθε γωνιά με την μορφή ενός πίνακος, ενός γλυπτού ή και ...

     Ή και με την μορφή μιας ταπισερί που καιροφυλακτεί να σε καταπλήξει σε κάποια γωνιά, παρέα με ένα πλάσμα που κάποτε θα μπορούσε να είναι και ο πρωταγωνιστής της κεντρικής παραστάσεώς της. Το συγκεκριμένο Μουσείο αποτελεί υπόδειγμα μουσειακής Αισθητικής.

     Βεβαίως, από ένα τέτοιο Μουσείο δεν θα μπορούσαν να λείψουν εκθέματα σχετικά με την Τοξοβολία και μελετήσαμε κι εδώ κάποια τέτοια δείγματα, αρκετά ενδιαφέροντα, ασχέτως εάν και ποιοτικώς και αριθμητικώς ήσαν πολύ κατώτερα της δικής μας μουσειολογικής συλλογής των "Ελλήνων Κενταύρων".

     Το ίδιο θα μπορούσαμε να προσθέσουμε και για τα λοιπά αγχέμαχα κυνηγετικά όπλα τα οποία εκτίθενται σε διάφορα σημεία αυτού του Μουσείου.

     Αντιθέτως, πολύ συναρπαστικά τα εκθέματα του χώρου των αρπακτικών.

     Εδώ θα προσέξουμε την σχεδίαση σπανίων καλυπτρών προηγουμένων αιώνων.

     Κάποια, ακόμη, χαρακτηριστικά δείγματα παρελκομένων Ιερακοθηρίας εκτίθενται σε διάφορες προθήκες ως "χάρμα οφθαλμών" μιας τέχνης που παραμένει ζωντανή μέσα στο χρόνο.

     Γενικώς, η Ιερακοθηρία στο Μουσειο αυτό προβάλλεται με ωραίες βιτρίνες και ο ρέκτης της Τέχνης εμπλουτίζει τις γνώσεις του με αρκετή πληροφόρηση.

     Εντυπωσιακό έκθεμα κι ένα χειρόκτιο Ιερακοθηρίας του γνωστού παραδοσιακού Γαλλικού Οίκου “Hermès” ο οποίος επιδίδεται και σε πολύ ιδιαίτερες κατασκευές ιππικών ειδών αλλά και ειδών Ιερακοθηρίας. Θαυμάσαμε την ποιότητα των δερμάτων του, των ραφών και την όλην Αισθητική του!

     Και στον συγκεκριμένο τομέα, πλην των κυρίως εκθεμάτων Ιερακοθηρίας, χαρήκαμε και σχετικά έργα Τέχνης, εποχής. Άλλωστε, εδώ μπορεί ο επισκέπτης να θαυμάσει έργα των Rembrandt, Monet, Oudry, Rubens και άλλων πολλών.

     Αρκετές διοραματικές παρουσιάσεις θεμάτων σχετικών με το κυνήγι ενημερώνουν τον επισκέπτη και του επιτρέπουν να διαδράσει αντλώντας πληροφόρηση.

     Σ΄ αυτό το πολύ ενδιαφέρον αρχιτεκτόνημα, το "Hôtel de Guénégaud", του οποίου ο αρχιτέκτων Francois Mansart δημιούργησε στα μέσα του 17ου αι. για τον κρατικό Γραμματέα και Σφραγιδοφύλακα Guénégaud-des-Brosses, απολαμβάνουμε μιαν ιδιαίτερην αίσθηση εσωτερικών χώρων όπως προέκυψαν από την γενικήν ανακαίνιση του κτηρίου μετά την οποία, το 1967, δημιουργήθηκε το παρόν Μουσείο το οποίο εγκαινίασε ο Georges André Malraux.

      Και η επίσκεψη εδώ αξίζει εις πείσμα των ψυχανώμαλων αριστερόστροφων οι οποίοι υπό, ανθρωπιστικό πάντοτε, πρόσχημα προσπαθούν να αποκόψουν τον σύγχρονο Άνθρωπο από τους οργανικούς δεσμούς του με την φύση ώστε να τον υποχειριάσουν ευκολότερα, συμπεριλαμβάνοντας στις υστερικές κραυγές τους και το κυνήγι, αδιακρίτως!

Πλήρες Φωτογραφικό Λεύκωμα ΕΔΩ

Τρίτη 5 Σεπτεμβρίου 2023

ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΥΝΑΣΚΗΣΕΩΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ WAGENINGEN ΚΑΙ "ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ"

 ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΥΝΑΣΚΗΣΕΩΣ

ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ WAGENINGEN

ΚΑΙ

"ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ"



     Ο Ίππος και το Τοξο συναδελφώνουν λαούς και πολιτισμούς και αυτό το ενστερνιζόμαστε στους "Έλληνες Κενταύρους", μέσα στο πλαίσιο, δε, αυτής της πεποιθήσεώς μας, οι "Έλληνες Κένταυροι Καλαμάτας" υποδεχθηκαν και συνασκήθηκαν στην Παραδοσιακή Τοξοβολία με φοιτητές του Ολλανδικού Πανεπιστημίου Wageningen τους οποίους, μάλιστα, μύησαν και στην Έφιππη Τοξοβολία, στο Ιππευτήριο των φιλόξενων Σταύλων Μανιάτη.

     Την πρωτοβουλία της συνασκήσεως είχε η φοιτήτρια του Ολλανδικού Πανεπιστημίου κ. Αντουανέττα Κουτρουμάνη η οποία είχε και την αποστολή της επικοινωνίας και συντονισμού των δύο πλευρών μα αποτέλεσμα να επιτευχθεί μία γόνιμη ανταλλαγή τοξευτικών εμπειριών αλλά και μία ιππική μυητική διαδικασία.  

     Oι νέοι φίλοι μας είναι μέλη της Φοιτητικής Λέσχης Τοξοβολίας του Πανεπιστημίου Waningen ( Waningen Archery Club) η οποία προάγει την Ολυμπιακή Τοξοβολία, όμως, ακριβώς αυτή η ιδιαιτερότητα έκανε ακόμη πιο ενδιαφέρουσα την συνάσκηση δύο εντελώς διαφορετικών "κοινοτήτων" Τοξοβολίας με εντελώς διαφορετικές παραμέτρους ασκήσεως και στο τέλος αυτής της ημερίδος το όφελος ήταν σημαντικό με παρόντα στη Γραμμή Βολής, εντελώς διαφορετικά Τόξα. 

      Στην φιλόξενη κατοικία του αγαπημένου μας Μελέτη όπου και η έδρα της τοξευτικής δραστηριότητος των "Ελλήνων Κενταύρων Καλαμάτας" οργανώθηκε η τοξευτική συνάσκηση.

     Προηγουμένως, οι ευγενέστατοι επισκέπτες μας με την βοήθεια του Οικοδεσπότη, του Αρχηγού της τοπικής Σχολής Εφιπποτοξότη  είχαν διαμορφώσει ένα θερμό κλίμα συνεργασίας κι όλα κύλησαν όπως πρέπει σ΄ ένα "στρογγυλό τραπέζι" ομότιμης συναδελφώσεως.

     Προηγήθηκε η συνάσκηση στην Τοξοβολία, με τους φιλοξενουμένους μας να ξεπερνούν εύκολα την στατικότητα της δικής τους Τοξοβολίας και να ανταποκρίνονται άνετα στην κινητικότητα της ενστικτώδους Τοξοβολίας. 

     Χαρακτήρες ξεχωριστοί, ευγενέστατοι αλλά και ικανότατοι σε όλα, οι νεαροί φοιτητές θεμελίωσαν μια "χημεία" η οποία, λίγο αργότερα, στο Ιππευτήριο θα συνέβαλε σε ένα επιτυχέστατο μυητικό πρόγραμμα που διήρκεσε μέχρι το βράδυ. 

     Με την βοήθεια της κ. Αντουανέττας Κουτρουμάνη η όλη μυητική διαδικασία κύλησε αρμονικότατα και όλοι οι επισκέπτες μας απέδειξαν ότι ο ισορροπημένος Άνθρωπος μπορεί αμέσως να συνεργασθεί με τον Ίππο και να χαρεί αυτό το υπέροχο πλάσμα που μας ακολουθεί επί αιώνες υλοποιώντας τα οράματά μας για την ανάπτυξη του Πολιτισμού μας.

     Ο Αρχηγός των "Ελλήνων Κενταύρων Καλαμάτας" και Εκπαιδευτής, με την δέουσα προσοχή και επιμέλεια ασκησιολογίου, φρόντισε να μυήσει στην Ιππασία έναν-έναν τους επισκέπτες μας.

     Όπως προβλέπει το πρωτόκολλο ασφαλείας της διδασκαλίας των "Ελλήνων Κενταύρων", η μυητική διαδικασία ξεκίνησε για τον καθένα με τον Κύκλο Προσεγγίσεως.


     Και μέσω της ρυταγωγήσεως κατέληξε σε έφιππες διατατικές ασκήσεις Γυμνιππευτικής ώστε με καλό "κάθισμα" πλέον, να μπορεί να χαρεί ο πρωτοείσακτος τον Ίππο, αλλά και ο Ίππος τον Άνθρωπο. 


     Άλλωστε, τόσο οι Ίπποι όσο και ο Σταύλος του Παναγιώτη Μανιάτη είναι ένα ιδανικό ιππικό περιβάλλον για να χαρεί κανείς με ασφάλεια την Ιππασία και πάντοτε θα είμαστε ευγνώμονες στον ιδιοκτήτη και στους Ίππους τους για την πάντοτε φιλόξενη αποδοχή των δράσεων της Σχολής μας!


     Κι αργά το βράδυ, το πρόγραμμα ολοκληρώθηκε στο γνώριμο κλίμα χαράς που διαμορφώνουν οι Ίπποι και τα Τόξα όπου κι αν αυτά μας "συντροφεύουν".


     Οι ευχαριστίες μας γι αυτή την ωραία ημερίδα συνασκήσεως ακολουθούν την κ. Αντουανέττα Κουτρουμάνη η οποία, από την μακρινή Ολλανδία επέλεξε την Ομάδα μας και διοργάνωσε την επαφή της ημερίδος, καθώς και τους φίλτατους Ολλανδούς συμφοιτητές της, προσμένοντας να τους ξανασυναντήσουμε και να ξανα-συνασκηθούμε  από κοινού.


Πλήρες Φωτογραφικό Λεύκωμα ΕΔΩ

Δευτέρα 4 Σεπτεμβρίου 2023

ΠΑΡΙΣΙ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΗΣ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ (BnF Richelieu)

 ΠΑΡΙΣΙ

ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ 

ΤΗΣ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ (BnF Richelieu)



     Στην είσοδο του Μουσείου της Γαλλικής Εθνικής Βιβλιοθήκης (BnF Richelieu) μας έφερε η επιθυμία μελέτης ενός και μόνον συγκεκριμένου εκθέματος συνδεδεμένου με την Έφιππη Τοξοβολία: του περσικού αργυρού πιάτου του 7ου αι. "Το βασιλικό κυνήγι". Η επιτόπια μελέτη του συγκεκριμένου εκθέματος απέδωσε πολλά και σημαντικά για την Περσική Έφιππη Τοξοβολία και όχι μόνον, πολλά και σημαντικά τα οποία θα καταχωρίσουμε σε ξεχωριστή ανάρτηση λόγω της εκτάσεώς τους.

     Πέραν αυτών όμως των πολλών και σημαντικών περί του αργυρού Περσικού πιάτου, η επίσκεψή μας στο Μουσείο της Γαλλικής Εθνικής Βιβλιοθήκης απέδωσε και πολύ πικρά συμπεράσματα για την απροκάλυπτην αρχαιοκαπηλία στην οποία επιδίδεται η κοινωνία των "νικητών" του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου η οποία παραπλανά την Ανθρωπότητα κατηγορώντας τους "κακούς" Ναζί για κλοπή πολιτιστικών αγαθών!

     Η ελεεινή παρωδία της Νυρεμβέργης αποθράσυνε τους διοργανωτές της, εγκληματίες "συμμάχους", μέχρι σημείου, σήμερα να επαίρονται για την εγκληματικότητα τους την οποία σερβίρουν και ως ...ανδραγαθία! Μεταξύ αυτών και οι ξεδιάντροποι Γάλλοι οι οποίοι γεμίζουν τα Μουσεία τους με τον ΚΑΤΑΛΗΣΤΕΥΜΕΝΟ ελληνικό εθνικό πλούτο χωρίς να διστάζουν να ομολογούν την ληστεία που διέπραξαν βαπτίζοντας την "αγορά"...

     Και δεν θα αναφερθούμε στα πασίγνωστα, κλαπέντα, έργα, με τα οποία οι Γάλλοι γεμίζουν τα διάφορα Μουσεία τους και για τα οποία η Γαλλία θα έπρεπε προ πολλού να είχε απολογηθεί...

     Στο Μουσείο της Γαλλικής Εθνικής Βιβλιοθήκης (BnF Richelieu) η πινακίδα μιας και μόνον προσθήκης θα μπορούσε να σύρει την Γαλλία στα διεθνή δικαστήρια αλλά ο κοινός σιωνιστικος κρίκος που διασυνδέει τις σύγχρονες κυβερνητικές συμμορίες της Ευρώπης (της ελλαδικής, συμπεριλαμβανομένης ...) αφήνει τους Γάλλους στο ποινικό απυρόβλητο αφού το "πάσο" του αντιφασισμου παρέχει ασυδοσία εγκληματικότητας.

     2.130 αρχαία ελληνικά νομίσματα περιέχει η συλλογή Auriol, ...32.000 αρχαία ελληνικά νομίσματα περιέχει η συλλογή Pellerin που εκτίθενται στο Μουσείο της Γαλλικης Εθνικής Βιβλιοθήκης, μαζυ με ανεκτιμητους αρχαίους ελληνικούς θησαυρούς, αλλά περί αυτών των ΚΑΤΑΛΗΣΤΕΥΜΕΝΩΝ θησαυρών τα υπουργοφανη λαμόγια του ΥΠ.ΠΟ. άχνα δεν βγάζουν... Είναι τα ίδια λαμόγια τα οποία αναμασούν το παραμύθι ότι οι "Ναζί" μας έκλεψαν, ενώ μας καταλήστευσαν επί αιώνες οι συμμαχοι-αντιφασιστες!

     Με την πινακίδα αυτή η Γαλλία παραδέχεται την αρπαγή από το ελληνικό έδαφος ανεκτίμητων αρχαίων ελληνικών θησαυρών αλλα το ελλαδικό ΥΠ.ΠΟ. παριστάνει τον ...αόμματο και η Μελίνα και η Μενδωνη μας μιλάνε για το ...ολοκαύτωμα των ...εβραίων.

     Το 1936 δεν ήταν δυνατόν να ΑΓΟΡΑΣΤΟΥΝ τόσο σημαντικά αρχαιολογικά αντικείμενα και οι Jean και Marie Delepierre δεν ήσαν παρά κοινοί αρχαιοκάπηλοι, διότι υπήρχε νόμος προστασίας τους! Γάλλοι είστε κλέφτες και, ως εκ τούτου ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ όπως και κάθε απατεώνας που κρύβεται πίσω από τον «αντιφασισμό»!

     Κι ενώ τα εγκλήματα των αντιφασιστών προβάλλονται σε κατάφωτες βιτρίνες Μουσείων έναντι ακριβού εισιτηρίου εισόδου, απ΄ έξω, τα χιτλερικά "εγκλήματα" προπαγανδίζονται σε αφίσες όταν δεν γίνονται χολιγουντιανά σενάρια με σαπούνια με, αντιστοίχως, ακριβό κινηματογραφικό εισιτήριο!

     Από την άθλια Μελίνα Μερκούρη που υπεχρεωσε τους Έλληνες να πληρώνουμε εισιτήριο για να δούμε τα έργα των Προγόνων μας στα Μουσεία μας μέχρι την διαστροφικη Μενδωνη, τα μεταπολιτευτικά ΥΠ. ΠΟ. ενέχονται για την εγκατάλειψη των αρχαίων μας θησαυρών στα χέρια των ληστών τους οι οποίοι τα εμπορεύονται παντοιοτρόπως με πρώτο και κύριο τρόπο την έκθεσή τους στα Μουσεία τους εκ των οποίων εισπράττουν πακτωλό έσοδο από τα εισιτήρια. Το τρισαθλιο κράτος των γραικυλων θα επρεπε αυτή την εμπορία του ληστευμενου μας εθνικού πλούτου να την είχε -τουλαχιστον- αποκλείσει, απαγορεύοντας στα ξένα Μουσεία που εκθέτουν εθνικούς μας θησαυρούς να εισπράττουν εισιτήρια από τους επισκέπτες τους. Και σήμερα, με οργή, αυτό αναλογιζομουν επισκεπτόμενος το Μουσείο της Γαλλικής Εθνικής Βιβλιοθήκης πληρώνοντας εισιτήριο για να δω τα κλεμμένα από τους Γάλλους έργα των Προγόνων μου...

     Και το εξοργιστικο δεν είναι ότι απλώς οι Γερμανοί δεν έκλεψαν, αλλά ότι τους κατακλεψαν αυτοί που τους ...κατηγορούν. Θρασυτατοι οι Γάλλοι εκθέτουν στο Μουσείο της Γαλλικής Εθνικής Βιβλιοθήκης τους, όχι μόνον παρτιτούρες του W.A.Mozart αλλά και του J.S.Bach (Παραλλαγές Goldberg). Οποία, δε έκπληξη για τον γράφοντα να σταθεί σήμερα προ αυτού του μνημείου, αλλά και πόση οργή για τους άθλιους συκοφάντες των Γερμανών...

     Έτσι, ιερό ρίγος μας κατέλαβε σήμερα στο Μουσείο της Γαλλικής Εθνικής Βιβλιοθήκης προ της παρτιτούρας της "όπερας των οπερών", όπως την απεκάλεσε ο Richard Wagner, "Don Giovanni" του W.A.Mozart. 

     Εκθέματα εντυπωσιακά, αιφνιδιαστικά και, ευτυχώς, συν τοις άλλοις, ...περιφρονημένα από τους καλοκαιρινούς τουρίστες του Παρισιού που κατακλύζουν τα παρτέρια του Πύργου του Άιφελ βγάζοντας σελφι...

  Ταξίδι ατελείωτο, η Εφιππη Τοξοβολία κι εμείς ξέρουμε μόνο την αφετηρία του, το ανεκτίμητο σχολείο του Οργανισμού "Kassai" από το οποίο μάθαμε να ..."ταξιδεύουμε", ενώ ο προορισμός αυτού του ταξιδιού παραμένει ...άγνωστος κι αυτή η άγνοια τον κάνει ακόμη πιο ...συναρπαστικό! Το μόνο σιγουρο είναι ότι αυτό το ταξίδι σε πάει ακόμη πιο μακριά και από τα εκθέματα Μουσείων και αφηγήσεων… Και το εκπληκτικό ταξίδι της Έφιππης Τοξοβολίας συνεχίζεται υπό τους καλύτερους οιωνούς για τους "Έλληνες Κενταύρους" με όλα τα, της ψυχής, ανελικτικά οφέλη!


Πλήρες Φωτογραφικο Λεύκωμα ΕΔΩ

Κυριακή 3 Σεπτεμβρίου 2023

ΤΙΜΩΝΤΑΣ ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ

 ΤΙΜΩΝΤΑΣ ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ



     Με την γνωστή του συνέπεια προς την Ελληνικότητά του και την Ομάδα των "Ελλήνων Κενταύρων", ο Συνασκούμενος Βασίλειος Κροκίδης - Πολυδεύκης τίμησε τους Προγόνους μας επ΄ ευκαιρία της τελετής των "Θερμοπυλείων 2023" καταθέτοντας στέφανο εκ μέρους όλων μας! Είθε το παράδειγμα συνεπείας του Συνασκουμένου μας να αποτελεί δείκτη καθήκοντος όλων ημών!

ΕΥΓΝΩΜΟΝΕΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ

 ΕΥΓΝΩΜΟΝΕΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ



     Η Σχολή των «Ελλήνων Κενταύρων» ευχαριστεί θερμά τους ακόλουθους Ταξιδιωτικούς Οργανισμούς για την πολύτιμη συνεισφορά τους στην προσπάθειά μας να αναπτύξουμε την γνώση Πολιτισμού αλλά και τεχνογνωσίας που μας είναι απαραίτητα στοιχεία στον απαιτητικό τομέα του αντικειμένου μας. Συγκεκριμένα:


Ευχαριστούμε:


     (α) τον Ταξιδιωτικό Οργανισμό RIKA TRAVEL και το Κυπριακό Ταξιδιωτικό Γραφείο TOP KINISIS  για την ευγενή χορηγία πλήρους κεφαλαίου κινήσεως και διαμονής, καθώς και ημερησίων εξόδων στην Δανία, Νορβηγία, Σουηδία, Φινλανδία και Γαλλία και,

     (β) τον Ταξιδιωτικό Οργανισμό TEMPI HOLIDAYS για την ευγενή χορηγία πλήρους κεφαλαίου κινήσεως και διαμονής στην Ιταλία.


     Παρόμοιες πολιτιστικές χορηγίες μας είναι πολύτιμες δοθέντος ότι η Σχολή μας δεν εισπράττει χρήματα από τους μαθητές της οι οποίοι, απλώς και μόνον, αποζημιώνουν τους Σταύλους για την χρήση των Ίππων που τους χορηγούν και όχι εμάς, ενώ, εμείς δεν διαθέτουμε άλλες πηγές εσόδων.

ΚΑΕΙΤΕ ...ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΕΣΗ ΣΑΣ!

 ΚΑΕΙΤΕ ...ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΕΣΗ ΣΑΣ!


Ο επικριτής μας, ερίτιμος κ. Νικόλαος Μαντζίρης

     Οι "Έλληνες Κένταυροι" στην προσπάθεια της διαρκούς βελτιώσεώς μας, αποδίδουμε μεγάλη σημασία όχι τόσο στα πάμπολλα θετικά σχόλια για την δράση μας που έχουμε λάβει από πάρα πολλούς φίλους της Σχολής μας, όσο στα αρνητικά σχόλια τα οποία είναι ελάχιστα!

     Συγκεκριμένα, στα 18 χρόνια της συνεχούς λειτουργίας μας έχουμε λάβει δύο αρνητικά σχόλια και, ακόμη, ένα υπό ...αίρεση. Το πρώτο των αρνητικών σχολίων (προ πολλών χρόνων) το λάβαμε από μία κυρία η οποία μας κατηγόρησε ως ...κακοποιητές Ίππων διότι, όπως σημείωσε, ιππεύουμε Ίππους χρησιμοποιώντας ...στομίδα, μην έχοντας προσέξει ότι είμαστε οι πρώτοι και μόνοι στην Ελλάδα που έχουμε καταργήσει την στομίδα εκ της αρχής της λειτουργίας της Σχολής μας! Το δεύτερο και υπό ...αίρεση αρνητικό σχόλιο προήλθε από Γερμανίδα "ομότεχνη" και πρώην αρχηγό του Οργανισμού "Kassai" η οποία, υποτασσόμενη στον εθνικό της αντιφασιστικό ευνουχισμό, μας χαρεκτήρισε "Φασίστες" και απαίτησε από τον Οργανισμό "Kassai" την αποβολή μας, με αποτέλεσμα να αποβληθεί εκείνη η οποία, ως ανόητη, δεν αντελήφθη το πόσο τιμητικό είναι να εντάσσεις κάποιον στην χορεία του Φασισμού η οποία κοσμείται από έναν Ezra Pound και πάμπολλες άλλες ισάξιές του πνευματικές οντότητες!

     Προσφάτως και με αφορμή ανάρτησή μας σχετική με τον διαλογισμό στη Μεγάλη Παγόδα του Δάσους της Vincennes του Παρισιού, λάβαμε και την εσχάτην επίκριση από τον ερίτιμο κ. Νικόλαο Μαντζίρη οποίος ανεφώνησε: "Εδώ καιγόμαστε και εσείς ασχολείστε με αμπελοφιλοσοφίες!"

     "Αμπελοφιλοσοφία" λοιπόν, η εξάσκηση του νοός ώστε να σκέπτεται γόνιμα και θετικά, "αμπελοφιλοσοφία" η κατάκτηση της αυτοσυγκεντρώσεως η οποία προϋποτίθεται για μια νηφάλια σκέψη η οποία και μόνη άγει σε ορθά συμπεράσματα, "αμπελοφιλοσοφία" το θεμέλιο του "ευ ζειν" για τον ερίτιμο κ. Νικόλαο Μαντζίρη του οποίου η αντιφασιστική κοινωνία των ομοίων κατακαίει επί ...16η συνεχή ημέρα το παγκόσμιο φυσικό υπεραιωνόβιο μνημείο του Δάσους της Δαδιάς! Κι ενώπιον αυτής της στάσεως του εριτίμου κ. Νικολάου Μαντζίρη, του απαντήσαμε επί λέξει:

     "Καείτε με την άνεση σας, δικαίωμά σας και η αυτοπυρπόληση η οποία άλλωστε είναι και της μόδας! Δυστυχώς δεν διαθετουμε πυροσβεστήρα για τόσο προχωρημένες πυρκαϊές...!"

     Εξαιρουμένου του εγκλήματος της αποτεφρώσεως του Πολιτισμού και των μνημείων του, η πλατωνική μας κοσμοθέαση (την οποία ελεύθερα μπορεί κανείς να τιμήσει και ως ...φασιστική!) δεν μας επιτρέπει να αποστούμε εκ της Αληθείας και του Δικαίου ώστε να αναγνωρίσουμε κάθε δικαίωμα επιτεύξεως ακόμη και του απονενοημένου διαβήματος παντός ηλιθίου αυτόχειρος, μάλιστα, ανθρωπιστικώς φερόμενοι, ευχόμεθα την επιτυχία εισέτι και τούτου του διαβήματος για όποιον το αποφασίζει! Και μόνον βέβαιον είναι ότι όσον η άσκηση της σκέψεως θεωρείται "αμπελοφιλοσοφία" το ...μπουρλότο θα φωτίζει τα πεδία στα οποία κινούνται οι φορείς αυτής της απόψεως, με τους εμπιπραμένους φορείς τους ερίτιμους κυρίους και ερίτιμες κυρίες όπως ακριβώς οι καμηλοπαρδάλεις στον πίνακα του μεγάλου Φασίστα Salvador Dali "Les Girafes en feu"!