Με αυτοσεβασμό και προσήλωση στην προαγωγή του ιππικού πολιτισμού, ως "Έλληνες Κένταυροι" αποδίδουμε την δέουσα σημασία στην ασφάλεια και στην ωφέλεια των δράσεών μας έναντι όλων των συμμετεχόντων. Έτσι, προσπαθούμε πάντοτε να σχεδιάζουμε τα μαθήματά μας κατά το πλέον ασφαλές και ωφέλιμο "πνεύμα" ώστε το αποτέλεσμα να διατηρείται ευεργετικό για τον σχολικό Ίππο, τους εκπαιδευομένους, αλλά και τον ίδιο τον Εκπαιδευτή αφού ο πρώτος και εσαεί αρχάριος μαθητής παραμένει ο Εκπαιδευτής!
O ΙΠΠΟΣ & Η ΦΥΣΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΙΔΟΣ: Μία από τις πλέον δύσκολες, σύνθετες αλλά και ωφέλιμες εκπαιδευτικές ημερίδες στην εικοσαετή λειτουργία της Σχολής μας απεδείχθη η παρούσα η οποία δεν υπήρξε, απλώς, εξαιρετική και απολαυστική για τον Ίππο, τον Εκπαιδευτή και τους εκπαιδευομένους μας, αλλά και ασφαλέστατη και, οπωσδήποτε, διδακτικότατη για ολόκληρη την Ιππική, αποδεικνύοντας ότι ένας Ίππος που επί χρόνια ιππεύεται με στομίδα και με τα βοηθήματα της ακαδημαϊκής Ιππικής, μπορεί α μ έ σ ω ς να ιππευθεί με ασφάλεια και ακρίβεια αφαιρουμένων της στομίδος και του χαλινού και γυμνιππευτικώς, ακόμη και από έναν εντελώς αρχάριο, πρωτοείσακτον, Ιππέα! Και ο συγκεκριμένος Ίππος (φορβάδα) τον οποίο σήμερα αναλάβαμε για πρώτη φορά και μάλιστα ως "σχολικό" Ίππο προοριζόμενο να εκπαιδεύσει δύο εντελώς αρχαρίους (Εύη και Γεώργιο) εκ των οποίων ο δεύτερος είναι και παιδί, διακρίνεται για την αιματώδη ιδιοσυγκρασία του! Συνεπώς, κατ΄ οικονομίαν χρόνου, τόσο η εκπαίδευση του Ίππου ως πρωτοεισάκτου στην Φυσικήν Ιππική, όσον και η εκπαίδευση των λοιπών εκπαιδευομένων θα έπρεπε να διεξαχθούν ταυτοχρόνως και παραλλήλως!
Ο ΒΑΣΙΛΗΣ:Προχωρημένος Ιππέας με άριστη σχέση με τον Ίππο αλλά και εν γένει την φύση, πειθαρχημένος χαρακτήρας με μόνο μειονέκτημά του το "βαρύ κάθισμα" που οφείλεται στην αναγκαστικώς καθιστική, ως φοιτητή, καθημερινότητά του, κάτι που για τις ανάγκες του ρόλου του στην υπό προετοιμασία ταινία θα πρέπει να διορθωθεί με την "γομολάστιχα" του "καθίσματος επί του κόκκυγος". Περισπασμοί ζωής, αυτή την περίοδο, δυσκολεύουν τον Βασίλη μας να επικεντρώνεται συνεχώς στην προτεραιότητα των διαρκώς αναφυομένων περιβαλλοντικών κεντρισμάτων κάτι που επιτείνεται από την ευγενώς ονειροπόλο ιδιοσυγκρασία του, παρά ταύτα τον χαρήκαμε διότι επέμενε να εκτελεί αμέσως και με ακρίβεια κάθε οδηγία φθάνοντας σε ελάχιστο χρόνο στο πολυπόθητο αποτέλεσμα του "ελαφρού" αλλά και ασφαλούς "καθίσματος" όπως σχεδίασε για την περίπτωσή του ο Εκπαιδευτής.
Η ΕΥΗ: Πρωτοείσακτη, σήμερα, στην Ιππασία με κύρια προσόντα την πειθαρχία του χαρακτήρος της και την πολύ καλή αντίληψη και ερμηνεία των περιβαλλοντικών ερεθισμάτων, κατάφερε να συνεργασθεί αμέσως με τον Ίππο ο οποίος έδειξε και να την εμπιστεύεται εξ αρχής παρά το ότι το ευφυέστατο τετράποδο έδειξε να αντιλαμβάνεται αμέσως την αρχαριότητα της αναβάτιδός του. Αυτή η λεπτομέρεια αυξάνει πάντοτε τους κινδύνους αρνητικών αντιδράσεων του Ίππου αλλά, προνοητικότατα, ο Εκπαιδευτής είχε προτάξει τον Κύκλο Προσεγγίσεως για όλους, του εαυτού του συμπεριλαμβανομένου, ώστε να αποτραπεί παρόμοιο ενδεχόμενο.
Ο ΓΕΩΡΓΙΟΣ: Δεκατριών, μόλις ετών αλλά ιδιαιτέρως αυτοπειθαρχημένος (και ευγενέστατος!) ο νεαρός, πρωτοείσακτος κι αυτός, ανταποκρίθηκε αμέσως σε κάθε εντολή του Εκπαιδευτή με ακρίβεια εκτελέσεως ολίγον σπάνια για ένα παιδί της ηλικίας του. Αξίζει να σημειωθεί ότι "δοκιμάσθηκε" σε ακραίες ισορροπιστικές καταστάσεις για έναν εντελώς αρχάριο μαθητή Ιππασίας ανταποκρινόμενος σε όλες με τον καλύτερο τρόπο και χωρίς καμιάν ένδειξη δυσφορίας η οποία, άλλωστε, θα ήταν και φυσική. Ιδιαίτερη εντύπωση μας έκανε η οξύνοιά του η οποία τον βοήθησε στην εκτέλεση "χειρουργικών" διευθυντικών χειρισμών!
Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ: Βιωματικός μαθητής, ο οποίος τελεί εν επιγνώσει ότι αυτά που γνωρίζει είναι ασήμαντα κι αμελητέα προ αυτών που αγνοεί και πρέπει να μάθει σε όσα χρόνια του απομένουν στην ηλικία των 73 χρόνων του. Και, "ευτυχώς" ή "δυστυχώς" η Ιππική είναι η επιστήμη των επιστημών η οποία δεν παρέχει προσδοκία κατακτήσεως του πλήρους περιεχομένου της ακόμη και από τον πλέον νοήμονα Άνθρωπο έστω και εάν της αφιερώσει ολόκληρη την ζωή του και, μόνη, εν προκειμένω, προσδοκία μας είναι να φανούμε αντάξιοι των Δασκάλων μας προς τους οποίους οφείλουμε το "ευ ζειν" μας.
Και, όπως προαναφέραμε, αναλαμβάνοντας έναν, μέχρι τώρα, εντελώς άγνωστο για μας Ίππο, προηγείται η εφαρμογή του "Κύκλου Προσεγγίσεως" από όλους και πρώτου του Εκπαιδευτή ο οποίος ήλεγξε και την θερμοκρασία των οπλών, είναι εκ των ουκ άνευ!
Δεύτερος, κατά σειρά, "σπόνδυλος" της σημερινής ημερίδος ήταν, όπως προβλέπεται, η Ιπποκομία στην οποία έλαβαν όλοι μέρος, περιποιούμενοι, προ εργασίας, τον Ίππο και καθαρίζοντας προσεκτικά τα πέλματα. Κρίσιμη αυτή η φάση για κάθε μάθημα Ιππασίας και ζωτικότατης σημασίας αφού κατ΄ αυτήν ο Ίππος αισθάνεται κοντύτερά του τον μέλλοντα χειριστή του και αναπτύσσει μαζύ του ακόμη καλύτερη σχέση, ενώ ο χειριστής του μειώνει την ταξιδερμική "απόσταση" που τον χωρίζει από το ζώο με πολλά οφέλη που, κάτι τέτοιο συνεπάγεται.
Τρίτος "σπόνδυλος" η ρυταγώγηση ώστε ο Ίππος να συνδεθεί με τον Άνθρωπο σε σχέση συνεργασίας από του εδάφους. Μια διαδικασία με κανόνες αυστηρούς οι οποίοι παραπέμπουν σε μία σχέση χωρίς καταναγκασμούς για τον Ίππο ο οποίος ενώ θα εκτελέσει τις εντολές του Ανθρώπου-χειριστή του θα παραμείνει με την αίσθηση ότι είναι ελεύθερος επιβολών και με την πρωτοβουλία της εργασίας που θα ακολουθήσει σαν να ήταν δική του.
Τέταρτος, κατά σειρά, "σπόνδυλος" η συραγώγηση του Ίππου προς διάγνωση του χαρακτήρος του, της κινησιολογίας του και της εν γένει ψυχολογίας του με την παράλληλη άσκησή του και στους τρεις βηματισμούς. Από αυτό το σημείο ο Ίππος έδειξε ότι είναι "μαθημένος" σε ...γρήγορους ρυθμούς, κάτι όχι και τόσο ...ιδανικό για μαθήματα αρχαρίων και δη πρωτοεισάκτων, όμως η αγάπη, η υπομονή και η απαραίτητη τεχνογνωσία μπορούν να βοηθήσουν τον Ίππο να αντιληφθεί τάχιστα τι νοείται ως επιθυμητό για την περίπτωση και να προσαρμοσθεί! Όπως και ...προσαρμόσθηκε!
Με ελάχιστο κόπον επιδείξεως της συραγωγήσεως από τον Εκπαιδευτή, οι τρεις εκπαιδευόμενοι κατάφεραν αμέσως να συραγωγήσουν "διδακτικά" και να χαλαρώσουν τον Ίππο ο οποίος εξετέλεσε και τους τρεις βηματισμούς λες και υπάκουε σε ...μετρονόμο, με τον Βασίλη, την Εύη και τον Γεώργιο να τον ελέγχουν άριστα!
Η δομή της κυρίως ημερίδος ήταν η ...αυτονόητη, με προηγούμενο τον εμπειρότερο εκπαιδευόμενο οποίος θα εκτελούσε το ασκησιολόγιό του διατηρώντας ήρεμο τον Ίππο σε βάδην και τροχασμό χωρίς να τον ωθήσει σε καλπασμό ...δι ευνοήτους λόγους διότι οι επόμενοι δύο εκπαιδευόμενοι θα έπρεπε να βρουν έναν ήρεμο και, ως εκ τούτου, ασφαλή Ίππο. Ακολούθως οι δύο επόμενοι εκπαιδευόμενοι θα εμυούντο στην Ιππασία με ασφάλεια, όπως και έγινε. Κι απ΄ την στιγμή της εφιππεύσεως δι εφάλσεως, όπως προβλέπεται στη Σχολή μας και την οποία εξετέλεσε με άνεση ο Βασίλης, ξεκίνησε το πρόγραμμα της εκπαιδεύσεώς του με στόχο την βελτίωση της ισορροπίας και του καθίσματός του.
Μία διαρκής συσχέτιση, "καθίσματος", ταχύτητος και ισορροπίας ως πλαίσιο των ασκήσεων στις οποίες, εν συνεχεία, υπεβλήθη ο Βασίλης, σιγά-σιγά τον έφεραν σε μία καλή εννόηση (πλήρη συνείδηση) του "επικέντρου του κόκκυγος" επί του οποίου, αργότερα, θα έπρεπε να επανέλθει. Με τα πόδια να απομακρύνονται από τα πλευρά του Ίππου και να μην εμπλέκονται στην στήριξη του αναβάτη αλλά αυτός να επαφίεται ολοένα και περισσότερο στην έδραση επί του κόκκυγος, ο Βασίλης έφθασε στο επιθυμητό ζενίθ του μαθήματος στους χαλαρούς βηματισμούς, με την ολοκλήρωση του ασκησιολογίου του μετά τα δύο μυητικά μαθήματα αρχαρίων που θα ακολουθούσαν.
Ήδη, μια ιδανική εικόνα "στάσεως κορμού" και "καθίσματος" αποτυπώνει ο Βασίλης στην κάμερα και όλα τα υπόλοιπα θα ακολουθήσουν! Κυρίως, μια υπέροχη εικόνα ανενστόμιστου και αχαλίνωτου Ίππου χειριζόμενου ακριβέστατα, απλώς, με χαλαρές ηνίες ενώ μέχρι τώρα ο Ίππος αυτός διευθύνετο με στομίδα και κανονική χαλίνωση, επιβεβαιώνει έναν Kassai, έναν Nevzorov, έναν Hempfling, έναν Parelli, έναν Roberts, έναν Levinson, όπως και την ίδια την Σχολή των "Ελλήνων Κενταύρων"!
Με την πολύτιμη βοήθεια του Βασίλη, ξεκίνησε και το εισαγωγικό μάθημα της Εύης, με έμφαση στην συνειδητή αντίληψη της κινήσεως του Ίππου και της ισορροπιστικής στάσεως επί της ράχεώς του και η Εύη, παρά τις εμφανείς αρχικές "επιφυλάξεις" της, σύντομα έδειξε ότι τις παρέκαμψε και άρχισε να απολαμβάνει την πρώτην εμπειρία ιππεύσεως.
Σήμερα, η Εύη μας, έμαθε να ξεκινά, να ακινητοποιεί και να στρίβει και προς τις δύο κατευθύνσεις τον Ίππο της. Κυρίως, έμαθε να τον απολαμβάνει και να χτυπά ανέμελα και ...παλαμάκια πίσω απ΄ την πλάτη της, χωρίς να έχει ανάγκην στηρίξεως επί των ηνιών! Και όλα, η ικανότατη Εύη, τα έκανε ...αδίστακτα και με ακρίβεια. Και για κάθε επιλήσμονα, δεν θα παραλείψουμε μια σοφή διαπίστωση η οποία επιμένει στο ότι "Δια γυναικός πηγάζει τα κρείττω!".
Με πρωτοστάτη τον ακούραστο Βασίλη, ο νεαρός Γεώργιος βρέθηκε σαν σίφουνας στη ράχη του Ίππου και ξεκίνησε ένα ασκησιολόγιο μυήσεως στην Ιππασία δίνοντάς μας την εντύπωση ότι έκανε parkour στη γειτονιά του. Η ζωηρή ιδιοσυγκρασία του δεκατριάχρονου μας παρέσυρε όλους (ε, δεν θέλαμε και πολύ!...) και όπως εκτελούσε και πολύ καλά ότι του υπεδεικνύετο, μας χάρισε ωραία στιγμιότυπα ενός ιδανικού εισαγωγικού μαθήματος επάνω σε έναν εξίσου ιδανικό Ίππο, όπως η φορβάδα μας είχε, εν τω μεταξύ, ανελιχθεί.
Ταχύτατα ο Γεώργιος ανεκάλυψε το ασφαλές "κάθισμα" και αφέθηκε στην απόλαυση μιας ευσταθούς ισορροπίας νιώθοντας την κίνηση του Ίππου χωρίς καμιάν ανάγκη στηρίξεως. Και, βεβαίως, σήμερα έμαθε να θέτει σε κίνηση τον Ίππο του, να τον ακινητοποιεί και να τον στρέφει προς τα δεξιά και αριστερά εκτελώντας τις οδηγίες του Βασίλη. Είναι αξιοπρόσεκτο το πόσο, τα νέα παιδιά που παραμένουν, ακόμη, ανέγγιχτα από την νοσηρή κοινωνία που τα περιβάλλει, αντιδρούν τόσο φυσικά και αρμονικά κοντά σε ένα ζώο συνεργαζόμενα αγαστά με ένα πλάσμα πολλαπλασίως δυνατότερο από αυτά.
Και το ...parkour του Γεωργίου εξακολούθησε χαριτωμένο και ζωηρό καθ΄ όλη την εκτέλεση του έφιππου ασκησιολογίου του μέχρι την ωραιότατην αφίππευσή του όταν του δόθηκε η εντολή της εγκαταλείψεως του Ίππου η οποία είναι και η "πύλη εισόδου" στην εκμάθηση της ασφαλούς, ενστικτώδους, εγκαταλείψεως του Ίππου στην περίπτωση ανάγκης και προς αποφυγή οδυνηρών τραυματισμών ανεξέλεγκτης πτώσεως. Είναι το ειδικό κεφάλαιο που διδάσκουμε στην Σχολή μας και μας διασφαλίζει από ανεπιθύμητες "εξελίξεις" ατυχημάτων σε πτώσεις που είναι αναμενόμενες σε μία δραστηριότητα όπως η Ιππασία. Και με την ενστικτώδη εκμάθηση της ασφαλούς πτώσεως μπορούμε να ξεπερνάμε την ανάγκη του προστατευτικού κράνους διατηρώντας τον μηδενικό δείκτη ατυχημάτων της Σχολής μας επί εικοσαετία!
Τώρα, πια, ήρθε και η ώρα της ολοκληρώσεως του ασκησιολογίου και του Βασίλη με τον τελικό καλπασμό με έδραση επί του κόκκυγος, αφού, ο Ίππος, έχοντας εκπληρώσει τις υποχρεώσεις του απέναντι στους δύο αρχαρίους, θα μπορούσε πλέον να καλπάσει!
Και κάλπασε, με τον Βασίλη επί του κόκκυγος σε άψογο "κάθισμα" και σταμάτησε με ασφάλεια όταν ο Βασίλης απεφάσισε να κλείσει τον καλπασμό! Ω! Ναι, είναι αλήθεια! Δεν μπορεί να ανήκεις στον κύκλο της Φλωρεντινής
αριστοκρατίας, να είσαι φίλος του Μιχαήλ Μαρούλλου Ταρχανιώτη να αναλαμβάνεις
για πρώτη φορά έναν εντελώς άγνωστο Ίππο, να του αφαιρείς την στομίδα
υποχρεώνοντάς τον να εργασθεί για πρώτη φορά αχαλίνωτος και να μην καλπάσεις
απολύτως ελεγχόμενα και με ιδανικό κάθισμα, όπως σήμερα τα κατάφερε ο Βασίλης
Ζομπανάκης, εκπαιδευόμενος για τον ρόλο του στην ταινία μεγάλου μήκους που
ετοιμάζουμε! Τόσο απλά και για όποιον γνωρίζει από Ιππασία κι έμεινε με
χαίνουσες ...σιαγώνες θα τον βοηθήσουμε να τις κλείσει!
Στην Σχολή των "Ελλήνων Κενταύρων" ...μετράμε και σταθμίζουμε τα πάντα και με αριθμητικά εξαγόμενα, σεβόμενοι τα στατιστικά δεδομένα της Ιππικής. Και σήμερα, μετρήσαμε τον 102ο σχολικό Ίππο μας το ίδιο ιδανικό όσο και οι προηγούμενοι 101! Θα λέγαμε ότι η επιμονή μας στο ότι όλοι οι Ίπποι είναι κ α λ ο ί επιβεβαιώνεται κατά ...102%. Όχι, δεν είναι η δική μας "δουλειά" που τους κάνει καλούς, από φυσικού τους είναι καλοί ΟΛΟΙ! οι Ίπποι κι εμείς, απλώς, αυτό μπορούμε να το ανακαλύπτουμε. Κι αυτή την φορά στο ίδιο συμπέρασμα καταλήξαμε!
Τέλος, οι στομίδες, οι εγκεντρίδες, τα μαστίγια και όλα τα παρόμοια μέσα βασανιστικού υποχειριασμού του Ίππου, στην Σχολή των «Ελλήνων Κενταύρων» έχουν θέση μόνον όχι στον Ίππο, αλλά στο Μουσείο μας, ως παραδείγματα προς αποφυγή και αποδοκιμασία!
Και όπως μας δίδαξε και ο Δάσκαλός μας Kassai Lajos, πρέπει να ακολουθούμε αυτό που ακολουθούσαν οι Πρόγονοί μας χωρίς να διστάζουμε να διορθώσουμε και τα δικά τους λάθη λόγος για τον οποίον τολμούμε να διορθώσουμε ακόμη και τον αρχαίο Ξενοφώντα ως προς το λάθος της χρήσεως στομίδος, εγκεντρίδων και μαστιγίου, αποδεικνύοντας ότι χωρίς αυτά ο Ίππος συνεργάζεται με τον Άνθρωπο κατά πολύ ασφαλέστερα, αρμονικότερα και αποτελεσματικότερα!
*Ευχαριστούμε τον Πατέρα (Εκπαιδευτικό-Γυμναστή) του νεαρού Γεωργίου ο οποίος μας προσέφερε την φωτογραφία και απόλαυσε τον εξαιρετικό γιο του να ανταποκρίνεται με ακρίβεια στο ιππικό ασκησιολόγιο αυτής της δυσκολότατης ημερίδος.
Οχεία (η) = η πράξη επιβάσεως επιβήτορος Ίππου επί φορβάδος προς αναπαραγωγή.
Όχειος Ίππος (ο) = ο επιβήτωρ Ίππος.
Οι αντιφασιστικές δημοκρατίες είναι τα στίγματα που θα κηλιδώνουν εσαεί τον Ανθρώπινο Πολιτισμό, ευθυνόμενες για την απομείωσή του σε όλους τους κοινωνικούς τομείς, συμπεριλαμβανομένης και της Ιππικής η οποία υπήρξε και ο, επί αιώνες, ζωτικός στυλοβάτης του! Και στο συμπέρασμα αυτό άγει και το εξαγόμενο από το πολύτιμο ιππικό αρχείο (Αρχείο Κόμητος Δε Ρώμα) το οποίο προσφάτως εδώρισε στην Βιβλιοθήκη των «Ελλήνων Κενταύρων» ευπατρίδης Συνέλληνας και από το οποίο προέρχεται το περιεχόμενο της παρούσης εκδόσεως η οποία τεκμηριώνει τον σεβασμό με τον οποίον η Ελληνική Πολιτεία, η δική μας, προσήγγιζε την Ιππική πολύ προ της καθιερώσεως της αντιφασιστικής δημοκρατίας η οποία διέπραξε τα αναίσχυντα μέχρι που ο εκπρόσωπός της και «υπουργός» Παύλος Γερουλάνος κατήργησε και το μοναδικό Κέντρο Ιππικής Εκπαιδεύσεως (ΚΕ.ΙΠΠ.).
Στις σελίδες που ακολουθούν θαυμάζουμε την τάξη την οποία καθιέρωσε στην ζωτική παράμετρο της αναπαραγωγής Ίππων η «Φίλιππος Κοινωνία», ένας φορέας υπό τον Κόμητα Αλεξανδρο Σ. Κ. Ρώμα ο οποίος, στις αρχές του 20ού αι. και υπό την αιγίδα του Πρίγκιπος Ανδρέου, ανέλαβε επισήμως την διαχείριση και ανέλιξη της Ελληνικής Ιππικής.
Η «Ελληνική Εφιπποτοξοτική Εταιρεία» δια της Σχολής της, των «Ελλήνων Κενταύρων», θα ψηφιοποιήσει το δωρηθέν Αρχείο Δε Ρώμα και θα το παραδώσει ευχείριστο προς στήριξη της εγχώριας Ιππικής, στην διάθεση όσων πασχίζουμε να την στηρίξουμε! Και, σήμερα, πρώτο εκ των περιεχομένων του Αρχείου Δε Ρώμα, παραδίδουμε υπό μορφή pdf τον "Προσωρινόν Κανονισμόν των Οχειοστασίων της εν Ελλάδι Φιλίππου Κοινωνίας" τον οποίον μπορείτε να τον βρείτε ΕΔΩ.
"ΕΚΑΣ ΟΙ ΒΕΒΗΛΟΙ!" ανεφώνησε ο Ναός όχι στους αλλόδοξους αλλά στον κ. Βαγγέλη Μπεξή και στην παρέα του, απαγορεύοντάς τους την είσοδο στο εσωτερικό του και αποτρέποντας την ανίδρυση Βωμού, με την κόκκινη κρατική κορδέλα και το ένταλμα του σφραγίσματος, κρεμασμένα στην είσοδο από τους εχθρούς της Ελληνικής Θρησκείας!
Ακριβώς όπως είχαμε προειδοποιήσει, αποσυρόμενοι εγκαίρως από την φιέστα διασυρμού της Ελληνικής Θρησκείας στην οποία είχαμε προσκληθεί ως "Έλληνες Κένταυροι" από τον κ. Βαγγέλη Μπεξή.
Δυστυχώς, για άλλη μια φορά, απεδείχθη ότι ο γραικυλισμός με την απουσία π α ι δ ε ί α ς, α ι σ θ η τ ι κ ή ς αλλά και διαθέσεως βελτιώσεως ελαττωμάτων κυριαρχεί σε μία κοινωνία ανελλήνιστη και επικυρώνουσα πανηγυρικώς τον Ιάκωβο Φίλιππο Φαλμεράιερ για όσα, στο παρελθόν, κατά των γραικύλων διετύπωσε!
Έτσι, τούτη την αποφράδα, για την ιερότητα αλλά και την αισθητική της Ελληνικής Θρησκείας, ημέρα, μια μάζωξη αμφιλεγόμενων "θρησκευτών" συνάχτηκε ΕΞΩ από τον ημιτελή(!) "Ναό του Διός και Πανός" για την ψευδεπίγραφη φιέστα των "Θυρανοιξίων" η οποία επιχειρήθηκε με σφραγισμένη την ...θύρα(!), με το ένταλμα της σφραγίσεως να ανεμίζει μακάβρια απαγορεύοντας την είσοδο και υπό την έντονη παρουσία της Αστυνομίας σαν να επρόκειτο περί σκηνής ...εγκλήματος!
H αφετηρία της ερμηνείας του προβλήματος δεν είναι άλλη από την μελέτη της χ α ρ α κ τ η ρ ο δ ο μ ή ς της προσωπικότητος του κ. Βαγγέλη Μπεξή ο οποίος, αίφνης και χωρίς πειστικα τεκμήρια, εμφανίζεται "παρά τω πλευρώ" ενός ισχυρού χρηματοδότη, του εξ αλλοδαπής κ. Εμμανουήλ Χελιώτη, ως "οργανωτής" του κτηρίου του Ναού και του περιβάλλοντος χώρου, μιας χαρακτηροδομής εντελώς αντίθετης με εκείνη του χρηματοδότη του, όπως θα δούμε εν συνεχεία! Και πώς θα μπορούσαμε να ανιχνεύσουμε καλύτερα το "πλαίσιο" της χαρακτηροδομής του κ. Βαγγέλη Μπεξή από τα ίδια τα γραφόμενά του και την "εικόνα" του στο διαδίκτυο που αποκαλύπτουν μία προσωπικότητα η οποία επικαλείται το "δόλωμα" της ..."συνενώσεως των Ελλήνων" επιδιώκοντας να καπελώσει όσους αφελείς καταφέρει να βάλει κάτω από την εξουσία του "με πειθώ και φορτικότητα" η οποία τείνει ακόμη και προς τον "εκβιασμό" συνειδήσεων!
Ο κ. Βαγγέλης Μπεξής βιώνει "σύνδρομο" Ρωμαίου Καίσαρος, φορά αυτοκρατορική πορφύρα και με την έπαρση μιας ηγεμονικής παρουσίας η οποία χρήζει προληπτικής επιστημονικής παρατηρήσεως, αποκαλύπτει τον εξουσιαστή επί "συνενωτικώ προσχήματι" ο οποίος θέλει υπό τον έλεγχό του το "κίνημα των Ελλήνων" όπως ονομάζει το νέο του κομματικό εγχείρημα, μετά τις αποτυχημένες προσπάθειες "κεφαλαιοποιήσεως" ενός κομματικού παρελθόντος που τον βαραίνει. Και, τώρα, ο δημαγωγός, επιχειρεί την ανάδειξή του ως εξουσιαστή με είσοδο από την "πλαϊνή θύρα" της αρχαίας θρησκείας! Και ως εξουσιαστής επικαλείται πλαγία "ρητορική" η οποία, όμως, άγει στην παγίδα του "μονοπωλίου", της "αποκλειστικότητος", του "στρουγγαρίσματος"! "Όχι, αμνοί, θέλω και τα δύο πόδια σας στη δική μου ποδοκάκη για να σας εξουσιάζω εγώ!" και το γράφει, ανορθόγραφα βεβαίως, με ...δικά του λόγια, ως εξής:
"Οι ανοχές μας τελειώνουν εδώ!" δηλώνει οργισμένος και γεμάτος συγκρουσιακή εκδικητικότητα ο κ. Βαγγέλης Μπεξής προς όσους δεν είναι διατεθειμένοι να δεχθούν την ποδοκάκη του αφού, προηγουμένως, τους έχει στιγματίσει ως ..."πεμπτοφαλαγγίτες" εκτοξεύοντας τα αποθέματα μισαλλοδοξίας που τον βασανίζουν εναντίον όσων θεωρεί ως αρνητές της εξουσιαστικής "παραφοράς" του!
Και, με την συγκεκριμένη χαρακτηροδομή, ο κ. Βαγγέλης Μπεξής δεν κρύβει ότι επιδιώκει την Σ Υ Γ Κ Ρ Ο Υ Σ Η, απορρίπτοντας κάθε ανοχή αλλοδόξου, όπως όλοι οι επικίνδυνοι αιρεσιάρχες οι οποίοι οδηγούν τους πιστούς τους στις επικίνδυνες παρυφές των πρωτοσέλιδων σύροντάς τους ακόμη και στην καταστροφή των ζωών τους, εξαναγκάζοντάς τους να διαρρήξουν φιλίες και σχέσεις που μπορεί να φθάνουν ακόμη και στο εσωτερικό οικογενειακών δομών!
Ενώ μιλά για "Ελληνικό" ...κίνημα και καλεί τους αφελείς να "τσιμπήσουν" υπέρ ...Ελληνισμού κι ελληνικότητος, ο κ. Βαγγέλης Μπεξής δεν διστάζει να "προσμίξει" στην χορεία του πελατολογίου του ακόμη κι Εβραίους ώστε να επιδείξει "αποδοχή" κι "αναγνώριση"! Και ο αχταρμάς θα ήταν καλοδεχούμενος εάν, προηγουμένως, ο κ. Βαγγέλης Μπεξής δεν ήταν τόσο αυστηρός απαιτώντας διάρρηξη ακόμη και ενδο-οικογενειακών προς χάρη της "ομοψυχίας" και "ομοιογενείας" του Ε Λ Λ Η Ν Ι Κ Ο Υ κινήματος!
Πρώτη μεγάλη απορία για όποιον διεισδύσει στο "εγχείρημα" του Ναού είναι η περίεργη "διαφορετικότητα" του ιδιοκτήτη του χώρου και χρηματοδότη του έργου (κ. Εμμανουήλ Χελιώτη εξ Αγγλίας) και του εκτελεστικού διοργανωτή (κ. Βαγγέλη Μπεξή εξ Ελλάδος) με την επιμελή α π ο φ υ γ ή νομικής υποστηρίξεως, κάτι που φαίνεται αδιανόητο για ένα έργο τόσο σημαντικό από πλευράς σημασίας όσο και οικονομικού μεγέθους!
Όπως διευκρίνισε από μικροφώνου ο δικηγόρος κ. Αναστάσιος Κοσμάς κατά την τελετή ενώπιον του κοινού (1:39) ανέλαβε καθήκοντα κατ΄ εντολή του ιδιοκτήτη κ. Εμμανουήλ Χελιώτη (και όχι του κ. Βαγγέλη Μπεξή) μ ε τ ά το σφράγισμα του Ναού από την Αστυνομία! Ποιος, άραγε, μπορεί να πιστέψει ότι ένα τόσο μεγαλεπήβολο έργο που άπτεται ολόκληρης θρησκείας θα μπορούσε να σταθεί με μία οικοδομική άδεια... α π ο θ ή κ η ς και χωρίς καθόλου ν ο μ ι κ ή υποστήριξη;
Kαι η απορία μας διογκώνεται από την διαπιστούμενη αντίθεση προσεγγίσεων του ίδιου του θρησκευτικού ζητήματος όταν ο ιδιοκτήτης κ. Εμμανουήλ Χελιώτης δηλώνει σεβασμό προς τον Χριστιανισμό θεωρώντας τους Χριστιανούς "αδέλφια" του και προτάσσοντας την περίπτωση του παππού του ο οποίος "βάδιζε με τον Χριστό και την Παναγία". Στο σχετικό βίντεο ακούμε (1:06) τον ίδιο τον κ. Εμμανουήλ Χελιώτη να δηλώνει αυτόν τον σεβασμό του και να μιλά για τον παππού του και την χριστιανική θρησκευτική του πεποίθηση, ενώ, αντιθέτως, ο κ. Βαγγέλης Μπεξής δεν κρύβει την απροκάλυπτη εχθρότητά του προς οιονδήποτε Χριστιανό και, μάλιστα, με απροσχημάτιστη, δημόσια, αποδοκιμασία και με χαρακτηριστική την διατύπωση που, εν συνεχεία, ακολουθεί εκδιώκοντας από την διαδικτυακή ομάδα της "Αμφικτυονίας" κυρία η οποία, μάλιστα, δήλωσε σεβασμό και προς την αρχαία θρησκεία:
Υπ' αυτή, λοιπόν, την αντιθετική διαφορετικότητα αντιλήψεων τι συμπεράσματα μπορούμε να εξαγάγουμε για την "κολεγιά" των κ.κ. Χελιώτη και Μπεξή, για την αφετηρία της "συμπράξεώς" τους και τα κίνητρά τους, κυρίως δε, για το μέλλον αυτής της μέχρι τούδε συνεργασίας; Και, βεβαίως, π ο ι ο ς άφησε τον κ. Εμμανουήλ Χελιώτη άνευ νομικού συμβούλου, έχοντας ακούσει και πλείστα όσα για προηγούμενες συνεργασίες του κ. Βαγγέλη Μπεξή με προηγούμενους συνεργάτες του (κ. Διαμαντάρα, κομματικούς κλπ);
Αναμειγνυόμενοι με την "Αμφικτυονία" στην οποία μας προσεκάλεσε και μας ευχαρίστησε, ευγενώς, ως "Έλληνες Κενταύρους" ο κ. Βαγγέλης Μπεξής, εμείς, αμέσως αντελήφθημεν τεράστια όσο κι επικίνδυνα ν ο μ ι κ ά και, εν γένει, ο ρ γ α ν ω τ ι κ ά κ ε ν ά τα οποία υπεδείξαμε αναλυτικώς στον κ. Βαγγέλη Μπεξή προς προστασία, τόσο της δικής μας συμμετοχής στο όλο έργο, όσο και προς προστασία του ιδίου του έργου του, όμως, περιέργως πως ο κ. Βαγγέλης Μπεξής όχι μόνον δεν έλαβε υπ΄ όψη τις τεκμηριωμένες παρατηρήσεις μας αλλά μας επέδειξε και εχθρότητα, λόγος για τον οποίον, πάραυτα, αποχωρήσαμε (17η Φεβρουαρίου 2025) από την "Αμφικτυονία" την οποίαν, εν τω μεταξύ, απεδέχθη να την αποκαλούν... "μ ά ζ ω ξ η" (!), κάτι για το οποίο εμείς είχαμε ριζικήν αντίθεση!
Θα πρέπει δε να σημειωθεί ότι και από άλλους φορείς προς τους οποίους είχε εναντιωθεί ο κ. Βαγγέλης Μπεξής, ακούστηκαν καλόπιστες, έμμεσες, συστάσεις νομίμων χειρισμών ώστε να ορθοποδήσει το εγχείρημα του Ναού, όπως αυτές εκ στόματος κ. Κώστα Κεχαγιά, επικεφαλής του Υ.Σ.Ε.Ε. και αντιπάλου του κ. Βαγγέλη Μπεξή όμως τα "ώτα" του τελευταίου παρέμεναν ερμητικώς κλειστά...!
Ένας αξιοσέβαστος Συνέλληνας ο οποίος αποτελεί την ζώσα "Ιστορία" της Σπάρτης και τιμάται από τους πολυάριθμους που τον γνωρίζουν προσωπικώς, ο σοφός πρεσβύτης Κωνσταντίνος Γαλάνης προσθέτει την δική του δημόσια μαρτυρία επί του ζητήματος:
Με την, παραπάνω, βαρύνουσα παρέμβασή του ο κ. Κωνσταντίνος Γαλάνης αποφαίνεται επί πολλών και διαφόρων, κυρίως δε επί του ζητήματος της ε ν ό τ η τ ο ς και όχι μόνον, ενώ η αναφορά του περί του προσώπου του κ. Βαγγέλη Μπεξή είναι ενδεικτική!
Η άφρων, έως και απατηλή, διαχείριση των δήθεν "Θυρανοιξίων" με την θύρα ...επτασφράγιστη πυροδότησε, πράγματι, πάμπολλες κι ενδιαφέρουσες αντιδράσεις πολλών γνωστών κι "επωνύμων" του αρχαιοθρήσκου χώρου με αποτέλεσμα να διαβάζουμε σε ατελείωτους "διαλόγους" του Facebook ανείπωτες αλήθειες σχολιαστών οι οποίοι δείχνουν να γνωρίζουν πολλές λεπτομέρειες τις οποίες εμείς ναι μεν δεν μπορούμε να αξιολογήσουμε αλλά, πάντως, τις λαμβάνουμε σοβαρότατα υπ΄ όψη. Ένας από αυτούς τους σχολιαστές καταθέτει εν συνεχεία την δική του μαρτυρία η οποία δείχνει μια γενικότερη αγωνία για τον αρχαιόθρησκο χώρο συσσωρευμένη επί χρόνια:
Και κάποιοι "διεισδυτικότεροι", κατά την άποψή μας, πλησίασαν ακόμη περισσότερο την ερμηνεία των γεγονότων αλλά και την "σκιαγράφηση" του ιδίου του κ. Βαγγέλη Μπεξή με πληθώρα δημόσιων κι ενυπόγραφων σχολιασμών, όπως ο παρακάτω:
Τέλος, πολλοί παρατηρητές των εξελίξεων του Ναού πήραν δημόσια θέση με ψύχραιμες και καλοπροαίρετες παρεμβάσεις, υποδεικνύοντας, εμπεριστατωμένα, τα α υ τ ο ν ό η τ α στον κ. Βαγγέλη Μπεξή ο οποίος, όμως, με αδιάγνωστην εμμονικότητα έδειξε να επιδιώκει την σύγκρουση με τον νόμο!
Και, δυστυχώς, μετ' ου πολύ οι κίνδυνοι τους οποίους ό λ ο ι είχαμε υποδείξει στον κ. Βαγγέλη Μπεξή απεδείχθησαν αληθείς με συνέπεια, στις 24 Φεβρουαρίου 2025, το σ φ ρ ά γ ι σ μ α του Ναού από την Αστυνομία κατ΄ εντολή του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού. Οι λόγοι του σφραγίσματος είναι προφανέστατοι και εξ αρχής διαφαινόμενοι αλλά ο κ. Βαγγέλης Μπεξής, αν και τους εγνώριζε πολύ καλώς, π ε ρ ι έ ρ γ ω ς πως τους ...περιεφρόνησε ανοήτως, αγνοώντας και τις συμβουλές όσων θέλησαν να τον βοηθήσουν, προκαλώντας, όπως ήταν φυσικό, την έκθεση του εγχειρήματος του Ναού αλλά και το σύνολο των προσπαθειών του κ. Εμμανουήλ Χελιώτη στην π α ρ α ν ο μ ί α!
Και μέσα σε όλο αυτό το ...κατανυκτικό θρίλερ της παρανομίας και των αστυνομικών σφραγισμάτων, ήρθε και η στιγμή της μεταγωγής, ναι, καλώς διαβάσατε διότι αστυνομική παρέμβαση χωρίς ...κρατουμένους υστερεί! Οπότε η διοργάνωση του κ. Βαγγέλη Μπεξή, με ..."αρχαιολογικά" Ελληνικά, εξήγγειλε την ...ΜΕΤΑΓΩΓΗ προς τον Ναό δια τα ...περαιτέρω! Και, εάν μπερδευτήκατε να σας βοηθήσουμε, υπό τον όρον "μεταγωγή' ο κ. Βαγγέλης Μπεξής υπεννόησε την μαζική μετακίνηση επισκεπτών δια πούλμαν, όσων θα ήθελαν να παρευρεθούν σε ό,τι θα ...προέκυπτε!
Επί ημέρες το Facebook μετετράπη σε ...σπινθηρογράφο αλιείας "ενδιαφέροντος μεταβάσεως" στον τόπον (του ...εγκλήματος;) αλλά το δίχτυ δεν έδειχνε να γεμίζει.
Κάτι το 20ευρο κάτι η όλη αποθαρρυντική "ατμόσφαιρα" περιόρισε αισθητά κάθε πόθον ..."μεταγωγής", με αποτέλεσμα να μη γεμίζει το πούλμαν και να αυξάνεται η δυσφορία για το αντίτιμο .
Προ αυτής της ...αποκαρδιωτικής καταστάσεως επεστρατεύθησαν οι προτροπές των ελληνομαθεστάτων "υπηκόων" της Διοπανείου Ηγεμονίας προς ενθάρρυνση της καταβολής του 20εύρου αντιτίμου.
Και οι ...ελληνομαθέστατοι κήρυκες έβαλαν φωτά στα πληκτρολόγια, καθιστώντας μας συνενόχους τους ως ...λαθραναγνώστες... ή και αλιείς μαργαριταριών! Ως γνωστόν, όσο περισσότερον "ελληνοκεντρικός" είναι ο γραικύλος τόσο εχθρικότερος προς τα Ελληνικά πρέπει να είναι, οπότε...
Φήμες θέλουν τον Ωρίωνα κλέπτοντα οπώρας και με την γίδα στη πλάτη (κάτι περί μιζών ακούσαμε...) και ο Ωρίων διεγράφη μετά βαίων και κλάδων διότι δεν μπορείς εσύ να τσιμπάς από το καλαμπόκι του κόκορα... Ορίστε μας!
Κάποιοι δε νουνεχέστεροι, ίσως και ερπετόφιλοι, ποιος ξέρει, εδήλωσαν και αλλαγή προορισμού! Αμ πώς... Τέλος πάντων, κάποιους φόρτωσε το πούλμαν και η μεταγωγή (μετά ή άνευ χειροπεδών, δεν μάθαμε) εγένετο.
Κι ενώ το επίσημο, πλέον, σφράγισμα του Ναού όπως επίσης και το ημιτελές του (άνευ σκεπής!) δεν επιτρέπουν, ούτε νομικώς, ούτε θρησκευτικώς, "Θυρανοίξια", ο κ. Βαγγέλης Μπεξής προχωρεί σε μία βεβιασμένη και κακοστημένη "τελετή" δήθεν "Θυρανοιξίων", με χαρακτήρα θεατρικής παραστάσεως ...νηπιαγωγείου υπό την έντονη παρουσία αστυνομικών δυνάμεων και με το πούλμαν να ξεφορτώνει και τους αφικνουμένους να διέρχονται εν μέσω "κομβόι" περιπολικών τα οποία ήσαν σε ετοιμότητα προς αποτροπή παραβιάσεως των σφραγίδων!
Στην προχειροστημένη φιέστα, με τον Ναό ...γιαπί(!), με την κορδέλα του σφραγίσματος να απαγορεύει την είσοδο στο εσωτερικό του και ενώπιον πολύ μικρού αριθμού προσελθόντων επισκεπτών, πρωταγωνίστησαν δύο ομάδες με κοινόν "παρονομαστή" την αμφιλεγόμενη υπόσταση της ονομασίας και προελεύσεώς τους και όχι μόνον...: Aφ' ενός η "ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ" υπό τον κ. Ιωάννη Μπούσιο και, αφ΄ ετέρου, το "ΥΠΑΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ ΡΟΔΟΥ" υπό τον κ. Ευάγγελο Μπουγαδάκη. Και οι δύο ομάδες οφείλουν εξηγήσεις και η κάθε μία για συγκεκριμένους λόγους.
Η αυτοαποκαλούμενη ομάδα "ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ" του κ. Ιωάννη Μπουσίου φέρεται ως αντιποιούσα τον τίτλο συγκεκριμένου θρησκευτικού φορέως υπό την ιδίαν ακριβώς ονομασία, το ίδιο ακριβώς έμβλημα και με τον επικεφαλής της κ. Ιωάννη Μπούσιο φερόμενο να τα έχει καταχρασθεί από τον ομώνυμο γνωστό θρησκευτικό φορέα από τον οποίον ο ίδιος προέρχεται και μάλιστα, τελών, υπό εκκρεμότητα εξωδίκων!
Είναι δε χαρακτηριστικό ότι ο επίσημος φορέας υπό τον τίτλο "ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ" εδήλωσε ότι αρνείται να παραστεί στα δήθεν "Θυρανοίξια" του κ. Βαγγέλη Μπεξή, εν αντιθέσει με τον κ. Ιωάννη Μπούσιο που παρέστη!
Μάλιστα ο κ. Ιωάννης Μπούσιος δεν παρέλειψε να κλείσει το μάτι και σε "αλλότριες" τακτικές καλώντας σε προσκύνημα της ...κάρας του ...Δία, ναι σωστά διαβάζετε, διότι ίσως ο εν λόγω ιεροπράκτης (ίσως και Θεουργός!) επεδίωξε να προσεγγίσει φιλικώς την αντίπερα όχθη την οποία μέχρι σήμερα χαρεκτήριζε ως "πτωματολάγνο" και "λειψανεμπορική"! Ποιός ξέρει, όντως, αυτές είναι χειρονομίες καλής θελήσεως τις οποίες, δυστυχώς, δεν εννοούν οι Μπουρτζάλες!
Και συμπεραίνουμε ότι η κάρα του ...Διός ευλόγησε την περίσταση θαυματουργώντας, όπως, π.χ., στην περίπτωση ενός αγίου Παϊσίου ή μιας οσίας Κουτλουμουσίας, κάνοντας περιχαρή και επιχαίροντα τον κ. Ιωάννη Μπούσιο ο οποίος προσέφυγε (πού αλλού;...) στο Facebook ανακράζων την αυταρέσκειάν του ως ευνοούμενος των Θεών, της κάρας συμπεριλαμβανομένης!
Η άλλη ομάδα που παρέστη στην "σχολική παράσταση" του κ. Βαγγέλη Μπεξή, με την ονομασία "ΥΠΑΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ ΡΟΔΟΥ" η οποία αντιστοιχεί σέ άλλο θρησκευτικό φορέα, το "ΥΠΑΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ" από το οποίο ο κ. Ευάγγελος Μπουγαδάκης απεχώρησε (ή διεγράφη, δεν το γνωρίζουμε) δεχόμενος τον σαρκασμό αλλά και ευθείες επικριτικές βολές για την χρήση του τίτλου της ομάδος του.
Eπιπλέον, τον κ. Βαγγέλη Μπουγαδάκη, την παρέα του αλλά και τον ίδιο τον κ. Βεγγέλη Μπεξή, "αδειάζει" το "Ύπατο Συμβούλιο Ελλήνων Εθνικών" αναφορικώς με την ..."πρωτιά" και τον "καθοριστικό χαρακτήρα" του Διοπανείου Ναού ο οποίος σηματοδοτεί έναρξη "εποχής", με την παραπάνω δημόσια ανακοίνωσή του (24/3/2025) η οποία τεκμηριώνει ότι αρκετά χρόνια πριν, οκτώ συγκεκριμένα, το κράτος είχε αναγνωρίσει την Ελληνική Εθνική Θρησκεία ενώ είχε ιδρυθεί δια νομίμων ενεργειών και ο πρώτος Ναός της. Ο κ. Βαγγέλης Μπεξής και ο κ. Βαγγέλης Μπουγαδάκης θα έπρεπε να αποφεύγουν τις κούφιες μεγαλοστομίες σεβόμενοι εαυτόν και αλλήλους διότι η κοινωνία μας είναι πολύ μικρή και οι μεγαλοστομίες των "διαλαλητών" προς άγραν αφελών ακολούθων ηχούν ...εκκωφαντικώς εις ώτα επαϊόντων!
Μέσα σε αυτό το πλαίσιο έλαβε χώρα η μάζωξη που οραματίσθηκε ο κ. Βαγγέλης Μπεξής, με δύο ένοπλες ..."ζαρντινιέρες" ("αρχαίους οπλίτες") να φρουρούν (πού ακούστηκε...) τον σφραγισμένο Ναό ώστε, μπροστά τους να εκτυλίσσονται αμήχανες χορογραφίες εν μέσω εγκαταλελειμμένων οικοδομικών υλικών! Γίνεται, δε, αντιληπτόν ότι δεν θα μπορούσαν να ειπωθούν και πολλά περί της όλης "σκηνογραφίας" που εξετυλίχθη προ του σφραγισμένου Ναού λόγω της υποκειμενικότητος του σεναρίου της και του αδιευκρινίστου του χαρακτήρος της.
Παρούσα στο happening και η ..."ΟΜΑΔΑ Ε", η γνωστή που διακινείται με διαστημόπλοια και άλλα ...πτερωτά, δια του καναλάρχη της ο οποίος παρέστη προκειμένου να καλύψει ό,τι ...ακάλυπτο και τερπνόν! Άλλωστε, χωρίς την "ΟΜΑΔΑ Ε" τίποτε δεν ευδοκιμεί "Εδώ που πάτησε ο Δίας!" όπως έλεγε on camera ο αείμνηστος Πάλμος!
Kαι ανάλογης σοβαρότητος και το "ελλάνειον" πλήθος το οποίο, τούτη τη μέρα, πανηγύρισε ..."ελλάνεια" για την ..."ελλανειότατην" απαγορευτική κορδέλα η οποία εξευτέλισε τον Ναό! Όλα ήταν κατά πως θα τα ήθελε ο τοπικός ...μητροπολίτης ο οποίος είδε τους πόθους του να υλοποιούνται πέραν πάσης προσδοκίας από την διοργάνωση του κ. Βαγγέλη Μπεξή! ..."Αληθεινά"(sic) σας το λέμε όπως ακριβώς και ο κ. Αndreas Karras ο οποίος ...ελληνικότατα και ..."ορθογραφημένα" υπογράφει!
Ευτυχώς, άψογο το παρακείμενο, βυζαντινοπρεπές, barbecue, τρισυπόστατον μετά ...τρούλου, ως λατρευτικού ολοκληρώματος του ...Ναού, ήταν έτοιμο να υποδεχθεί κοντοσούβλια και γουρουνοπούλες εις δόξαν Διός και Πανός! Φημολογείται ότι παρετέθη και ταούκ κιοκσού με σουτζούκ λουκούμ και σουλτάν σερμπέτ, αλλά δεν καταφέραμε να το διασταυρώσουμε.
Όλα αυτά, βεβαίως, ενέπνευσαν πολλούς συμπαθέστατους Συνέλληνες να αυτο-φωτογραφηθούν απαθανατιζόμενοι προ του Ναού και να χαρούν την λιακάδα της Αρκαδίας. Kαι όλοι αυτοί οι φίλτατοι Συνέλληνες ήσαν εκείνοι που, αμέσως μετά την πτώση της αυλαίας της ισχνής "εμποροπανηγύρεως" υπό αρχαιόθρησκον πρόσχημα, έδειξαν να αγνοούν την ατίμωση του Ναού ο οποίος αντί να ανοίξει την θύρα του (=Θυρανοίξια) για να εισέλθουν στο εσωτερικό του και να επιτελέσουν το (όποιο...) λατρευτικό τους καθήκον, τους απέκλεισε έξω από τον ιερό χώρο του με το έγγραφο της κρατικής σφραγίσεως να αιωρείται στην επτασφράγιστη θύρα του!
Ωστόσο, τα ερωτηματικά παραμένουν και είναι πέντε, τα εξής:
1. Γιατί δεν ιδρύθηκε θρησκευτικός φορέας με νομικό πρόσωπο για την υποστήριξη της θρησκευτικής κοινότητος που εκπροσωπεί ο Ναός; Και, γιατί παρεκάμφθη η συγκρότηση νομικής υποστηρίξεως σε ένα τέτοιο εγχείρημα; Ποιος και γιατί ενοχλήθηκε από την παρουσία δικηγόρου;...
2. Γιατί δεν εκδόθηκε άδεια Ευκτηρίου Οίκου η οποία θα νομιμοποιούσε την λατρευτική χ ρ ή σ η του Ναού, κάτι που θα μπορούσε να επιτευχθεί χωρίς κανένα πρόβλημα όπως, άλλωστε, ήδη έχουν επιτύχει και προ πολλών χρόνων άλλοι ομόθρησκοι φορείς;
3. Γιατί η διοργάνωση προχώρησε σε "Θυρανοίξια" με τον ναό ημιτελή και δη ασκεπή, κυρίως δε, σφραγισμένο από τις αρχές ελλείψει αδείας Ευκτηρίου Οίκου; Τι είδους "Θυρανοίξια" είναι αυτά με την θύρα όχι απλώς κλειστή αλλά και σφραγισμένη;
4. Γιατί έγιναν δεκτές ψευδώνυμες "παρέες" οι οποίες βαρύνονται με κατηγορίες κλοπής τίτλων άλλων νομικών προσώπων και ...όχι μόνον! Γιατί σε αυτά τα γκροπούσκολα επετράπη η παρουσία με σύμβολα ξένων φορέων και ομάδων που δεν τους ανήκαν;
5. Γιατί δεν συντονίσθηκαν εγκαίρως οι προσκληθέντες να συμμετάσχουν και γιατί δεν διεξήχθη ποτέ κοινή συνάντηση προετοιμασίας; Είναι ποτέ δυνατόν σε μία σοβαρή εκδήλωση να συμπράττουν διάφοροι φορείς και πρόσωπα χωρίς κανένα προηγούμενο συντονισμό;
Δυστυχώς, με κάκοσμες βιολογικές "εκνεφώσεις" δεν βάφονται "αυγά" και, δη, "αυγά ιερά", ουδέ καν ο περδόμενος πιστώνεται με τον τίτλο του Ποιμενάρχη! Ασφαλώς δε, δια των "εκνεφώσεων" δεν εννοούμε τα χρηματικά κεφάλαια διότι αυτά εφάνησαν κάθε άλλο παρά ολίγα. Δι αυτών των "εκνεφώσεων", αρχήθεν, εννοούμε τις υστερήσεις ΠΑΙΔΕΙΑΣ του αναλαβόντος την διεκπεραίωση του έργου και, για να είμεθα ειλικρινείς, παρά την δεδομένη καλοπιστία μας, παρατηρώντας τις αναρτήσεις του κ. Βαγγέλη Μπεξή μας ταλανίζουν πολλά ερωτηματικά ακόμη και για την ιδιότητά του ως "Αρχαιολόγου" την οποία θέτουν υπό αμφισβήτηση τα "Ελληνικά" του, απάδοντα εις ...πανεπιστημιακόν απόφοιτον!
Και, όταν βλέπουμε τον ιδρυτήν "Αμφικτυονίας" να μην ξέρει, ούτε καν, πως γράφεται η ...λέξη(!) θα νιώθαμε κατά πολύ καλύτερα εάν μας έδειχνε το πανεπιστημιακό πτυχίο του!
Δυστυχέστατα και αναφορικώς με τα "Ελληνικά" του κ. Βαγγέλη Μπεξή το πρόβλημα δεν εξαντλείται εδώ, αλλά...
Τελευταία, αλλά όχι αμελητέα, η δημόσια συνεύρεση ζευγών των οποίων η συνύπαρξη θα ήταν πλέον ενδεδειγμένη στην διακριτικότητα της ιδιωτικής ...κρεβατοκάμαρας αντί της ...προνάου "πασαρέλας" που προκαλεί πλείστες όσες απορίες περί της ενσυναισθήσεως των προσελθόντων (και προσελθουσών) εάν είχαν ή όχι κατά νου το "πού" και "γιατί" παρέστησαν!
Kαι μετά την ανάρτηση του παραπάνω φωτογραφικού τεκμηρίου, ο "δράστης" μας ...ζήτησε τον λόγο ισχυριζόμενος ότι ο φωτογραφικός φακός τον αδίκησε και το "ενσταντανέ" δεν είχε τίποτε το "πονηρόν" αλλά επρόκειτο, απλώς, περί προσανατολισμού ...δεήσεως των παλαμών του! Όμως, ο εν λόγω παρέβλεψε το σπουδαιότερο: Ο δεόμενος στρέφει τις παλάμες του προς εκείνον εκ του οποίου προσδοκά την παρηγορία, δηλαδή, προς τον θεό ο οποίος, κατά κανόνα, κατοικεί στους ουρανούς και όχι, π.χ., στα ...νώτα προπορευομένων κυριών, εκτός και εάν εξ αυτών προσδοκά την ..."παρηγορίαν" ο δεόμενος! Και, βεβαίως, τον καθησυχάσαμε διευκρινίζοντάς του ότι οι πάντες "χουφτώνουμε" καλλίπυγα θηλυκά νώτα, αλλά μόνον ιδιωτικώς και ποτέ εκμεταλλευόμενοι θρησκευτικές ή άλλες συναθροίσεις διότι, εν τοιαύτη περιπτώσει δεν διεκδικούμε τον χαρακτηρισμό του εκλεκτικιστή αλλά εκείνου του ...εφαψία!
Kαι, επειδή το "ενσταντανέ" δεν εξαντλεί εδώ την "πληροφόρησή" του, το δεξί πόδι του "δράστη" με την, απροκαλύπτως εμφανέστατη, ακροποδητί τάση του παρέχει ώθηση στην λεκάνη να προσεγγίσει (και προσεγγίζει) τον ..."στόχο" πλέον ..."δραστικά". Ουδέν κρυπτόν από τον καραδοκούντα φακόν και, βεβαίως, εμού απουσιάζοντος, ο φωτογράφος έδρασε ευστοχότατα!
Κυρίως, οι θρησκευτικές συναθροίσεις και οι δημόσιες τελετουργίες δεν αποτελούν ευκαιρίες προεκτάσεως ανθυπο-"συζυγικών" διαπλοκών, αλλά έχουν εντελώς διαφορετικόν σκοπόν.
Πίσω ο χρηματοδότης κ. Εμμανουήλ Χελιώτης και εμπρός ο οργανωτικός υπεύθυνος κ. Βαγγέλης Μπεξής με ανάλογην έκφραση και οι δύο.
KAI TO ... Α Π Ο Κ Ο Ρ Υ Φ Ω Μ Α!
Λίγες ημέρες μετά το φιάσκο των δήθεν "θυρανοιξίων" με τον κόσμο έξω από τον Ναό και σφραγισμένη δια νόμου και κατάκλειστη την ...θύρα ο κ. Βαγγέλης Μπεξής δημοσίευσε βίντεο στο οποίο, ρουφώντας το ..."φραπέ" του και το πούρο του, δηλώνει ότι θα σφραγίσει την ήδη ...σφραγισμένη θύρα του Ναού τον οποίον, αν και ήδη κλειστός, θα ...ξανακλείσει αποκλείοντας όσους θα ήθελαν να τον επισκεφθούν και απευθυνόμενος "in rem" εναντίον απροσδιορίστων παραληπτών της ανερμήνευτης ...οργής του, δείγμα του ότι, εν τέλει, οι χειρισμοί του αποδοκιμάστηκαν!
Με ύφος αγοραίου influencer του “ΤΙΚ ΤΟΚ”, κάτι σαν εκείνο τον ψευτοκαλόγερο που ορμάει και κλωτσάει τα ΑΤΜ των τραπεζών για να εξορκίσει τον σατανά, ο κ. Βαγγέλης Μπεξής στήθηκε μπροστά στην κάμερα για να ενεργοποιήσει αλγορίθμους υπέρ του ...ιεροφαντικού(!) έργου του το οποίο συμβόλισε, όχι με κάποιο Ορφικό έμβλημα, αλλά με ένα ..."φραπέ" κι ένα ...πούρο! Δηλαδή, ...ιεροπρεπέστατα πράγματα και κυρίως ...σοβαρότατα, όπως αρμόζουν στην περίσταση ενός ...Ναού!
Έτσι, ο πολυδιαφημισμένος Ναός που θα ήταν κτήμα των αρχαιόθρησκων δηλώθηκε, πλέον, ιδιωτική περιουσία και δεν σφραγίσθηκε μόνον από το κράτος αλλά και από τον ίδιο τον κ. Βαγγέλη Μπεξή ο οποίος, για άλλη μια φορά εμφανίζεται να κλείνει αυτό που δημιουργήθηκε με ξένα χρήματα! Τελικώς, ο κ. Βαγγέλης Μπεξής αναμείχθηκε στον Ναό για να τον ανοίξει ή για να τον κλείσει, όπως και έγινε; Διότι, αν δεν έγινε αντιληπτό, ο κ. Βαγγέλης Μπεξής διατηρεί την παγκόσμια αποκλειστικότητα να έχει κλείσει και να έχει σφραγίσει τον ί δ ι ο Ναό, όχι μία, αλλά ... δ ύ ο φορές, κάτι που κανείς άλλος δεν κατάφερε ποτέ!
και...
...Η ΕΣΧΑΤΗ ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ ΕΝΟΣ
ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΟΥ ΝΑΟΥ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΩΣ ...ΦΟΝΤΟ «ΣΕΛΦΙ ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ»!
Κι ενώ ο περιλάλητος Ναός της Αρκαδίας συνεχίζει να παραμένει
σφραγισμένος από το κράτος εξ αιτίας των τραγικών επιλογών του κ. Βαγγέλη Μπεξή
ο οποίος, μάλιστα, τον κήρυξε και ...ιδιωτικό(!) του, επέπρωτο αυτό το κτίσμα
που, υποτίθεται, προορίζονταν για θρησκευτική λατρεία να εξευτελιστεί ακόμη
περισσότερο ως ...φόντο των «διαπροσωπικών σέλφι» του κ. Βαγγέλη Μπεξή όπως ο
ίδιος, περιχαρέστατος και ...υπερήφανος αναρτά στο Facebook το οποίο, Facebook, αποτελεί πλέον και το
επίκεντρο της υπάρξεώς του! Και, το τραγικότερο, κάτω από αυτές τις «σέλφι»
ακολουθούν και σχόλια όπως το εμφανιζόμενο μετατρέποντας, τελικώς, την υπόθεση ενός
ευκτηρίου οίκου σε «οίκο» αλλών δραστηριοτήτων! Δεν θα εκπλαγούμε εάν δούμε και
αναρτήσεις «σέλφι» του κ. Βαγγέλη Μπεξή με ...πυζάμες (ή και άνευ...), ομού μετά συμπαθεστάτων θηλυκών
συνοδών του επί του ...Βωμού! Άλλωστε, ήδη εξεπλάγημεν τόσο πολύ με τον εκ Λονδίνου χρηματοδότη του Ναού κ. ΕmmanuelΧελιώτη ο οποίος αδιαφορεί για την τύχη του οράματός του
μέχρι σημείου να διαπορούμε εάν τελικώς θα ζητήσει αδειοδότηση από το Υπουργείο
Παιδείας ως θα έδει, ή από το “Τμήμα Ηθών και Λεσχών” της Γ.Α.Δ.Α.; Μια απάντηση θα μας ήταν χρήσιμη! Ωστόσο, να ευχηθούμε κι εμείς στον ευδαιμονέστατο κ. Βαγγέλη Μπεξή "Με γεια η ν έ α ευνοούμενη!". Κάθε ανανέωση σε τέτοιες ηλικίες είναι ευεργετική ειδικώς και με φόντο "ιδιωτικούς" ...Διοπάνειους Ναούς!
Hκρατούσα
αντιφασιστική δημοκρατία σε κάθε περίπτωση παράγει σε όλους τους τομείς της την
εσχάτη παρακμή και, όταν ο αντιπρόεδρος του Ελεγκτικού Συνεδρίου Ευστρατίου
εμφανίζεται να σοδομίζεται από ανηλίκους Πακιστανούς λαθρομετανάστες ανταμείβοντάς
τους με ...σκληρά ναρκωτικά, τίποτε, πια, δεν μπορεί να μας εκπλήξει!
Χωρίς να μας θέλγει ο ρόλος της Κασσάνδρας, διατηρούμε πολλές επιφυλάξεις για την ...συνέχεια και απευχόμεθα εκείνο που δείχνει ορατό στον ερεβώδη ορίζοντα όπου διακρίνονται πλείστοι διαγκωνιζόμενοι ιδιοτελείς αλαζόνες με εμφανές βιοποριστικό αδιέξοδο και το μόνο που μπορούμε να πούμε είναι ότι σε ανάλογα "περιβάλλοντα" μόνον θρησκευτικότητα δεν μπορεί να ανθίσει.
Δι' όσους δε, χρήζουν ειδικού "φροντιστηρίου" κατανοήσεως των ...αυτονοήτων, θα συνοψίσουμε ότι είμεθα ευγνώμονες προς τον οραματιστή και χρηματοδότη του Ναού και του χώρου για το υπέροχο αυτό έργο, όπως είμεθα και προς τον αρχιτέκτονα και όλους τους εργασθέντες τεχνίτες για την ανέγερσή του! Πράγματι πρόκειται περί ιστορικού μνημείου το οποίο και αισθητικώς εκπροσωπεί επαξίως την Ελληνική Θρησκεία αλλά και τον ίδιο τον Πολιτισμό. Η σοβαρότατη ένστασή μας έγκειται στην οργανωτική χρεωκοπία των ευτραπέλων ψευδο-"Θυρανοιξίων" της 8ης Μαρτίου 2025 , με την θύρα σφραγισμένη και τους θρησκευτές, υποχρεωτικώς και δια νόμου, Ε Κ Τ Ο Σ Ναού εν πλήρη αντιθέσει προς τα Θυρανοίξια τα οποία, οίκοθεν νοείται, ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΤΗΝ ΘΥΡΑ ώστε να εισέλθουν οι θρησκευτές ΕΝΤΟΣ του Ναού! Και καμία ατιμωτική ταινία απαγορεύσεως της εισόδου σε έναν Ναό δεν εξορκίζεται με όσα καραγκιοζιλίκια και αν γίνονται έξω από αυτόν!