Παρασκευή 4 Μαρτίου 2016

ΕΠΙΣΚΕΨΗ  ΣΤΙΟ  ΜΟΥΣΕΙΟ  ΜΠΕΝΑΚΗ


     Μια αναβάπτιση στη φυλετική και εθνική Αισθητική είναι κάθε επίσκεψη στους κλασικούς μουσειακούς χώρους που εξακολουθούν και ανθίστανται σε μία κοινωνία συλλογικής παρακμής, όπως και στο Μουσείο Μπενάκη.


     Η Ελληνική Ομάδα Έφιππης Τοξοβολίας "Έλληνες Κένταυροι", προσδίδοντας μεγάλη σημασία στην αισθητική παιδαγωγική των Μελών της, απόλαυσε το βράδυ της 3ης Μαρτίου 2016 επισκεπτόμενη τις αίθουσες του Μουσείου Μπενάκη.


     Η επίσκεψη της Ομάδος μας δεν ήταν μόνον αφιερωμένη στην απόλαυση μιας διαχρονικής ελληνικής Αισθητικής των σπουδαίων εκθεμάτων αυτού του Μουσείου αλλά και στη πρόσληψη ενδυματολογικών εμπνεύσεων προς υποβοήθηση της σχεδιάσεως των εμφανίσεων των Μελών της Αππστολής μας στους Διεθνείς Αγώνες της Ουγγαρίας "Gyula 2016".


     Προβάλλοντας το έπος των Ελλήνων Στρατιωτών της Αναγεννήσεως, οι "Έλληνες Κένταυροι", από τις συλλογές του Μουσείου Μπενάκη κατά την τελευταία μας επίσκεψη, αντλήσαμε αρκετά στοιχεία που θα προσδώσουν ιστορικήν ακρίβεια στις φορεσιές μας που θα προετοιμάσουμε για τους προαναφερθέντες Διεθνείς Αγώνες και όχι μόνον... 


     Παρατηρώντας τα αντικείμενα, τις φορεσιές, τα σκεύη και τους πίνακες αυτού του εντυπωσιακού Μουσείου οδηγηθήκαμε και σε συμπεράσματα κρίσεως που αφορούν στην εποχή μας ανατροφοδοτώντας τη βούλησή μας για έναν σταθερό θετικό προσανατολισμό. 


     Και ήταν ο Θοδωρής που επεσήμανε την απουσία στη σημερινή εποχή κάθε διαθέσεως προς αισθητική δημιουργία συγκρίνοντας την σημερινή "εικόνα" των Τεχνών (?) προς την αντίστοιχη παρελθουσών ιστορικών εποχών... λίγο πριν ολοκληρώσουμε την επίσκεψή μας και αφήσουμε πίσω μας το Μουσείο Μπενάκη.


     Βγαίνοντας από το Μουσείο Μπενάκη και επιστρέφοντας στη σύγχρονη δημοκρατική πραγματικότητα καταλάβαμε την τεράστια απόσταση μεταξύ της παραδοσιακής πεφωτισμένης Δημογεροντίας και του μοντέρνου κοινοβουλευτικού εφιάλτη! 


     Επιβεβαιώσαμε το τι ακριβώς εννοούν εκείνοι που διαμαρτύρονται εναντίον των πάσης φύσεως "στολών", προτιμώντας τα σκουπίδια που τους "φορούν" οι δουλέμποροι τους οποίους επιλέγουν!


     Απογοητευτήκαμε για μια ακόμη φορά από τη μαζοκρατική μοναξιά ακόμη και στη καρδιά ενός "πολυσύχναστου" ...city, εν σχέσει με την αλληλέγγυα Ελλάδα του παρελθόντος, όπως την είδαμε σε πολλές από τις προθήκες του Μουσείου Μπενάκη.


     Είδαμε πως η σύγχρονη ελλαδική δημοκρατία εννοεί μια ...politically correct "αισθητική" αναθεματίζοντας ακόμη και τη πατρώα Παράδοση ως ...ντεμοντέ!


     Όχι, γύρω μας πια, έξω από το Μουσείο Μπενάκη, οι προθήκες δεν χάιδευαν το μάτι με Τέχνη αλλά το πλήγωναν με την πλήρη εκμηδένιση του Ανθρώπου-ψηφοφόρο σε ένα γονυπετές εξάμβλωμα...


     Στο σύγχρονο δημοκρατικό (από-)"κοσμο", ο άνθρωπος που υποβαθμίζεται με πεζό αρχικό, καταδικάζεται σε πεζοδρομιακό παρα-απόρριμμα ουδεμία σχέση έχον με εκείνο τον πολίτη της εποχής της πεφωτισμένης Δημογεροντίας...


     Και όλη η αισθητική αρμονία των συλλογών του Μουσείου Μπενάκη, έξω από αυτό, σήμερα, μετα-διαστρέφεται σε τρομολαγνική ασκήμια με την οποία 'ντρεσάρεται' να συμβιώσει ο σύγχρονος σκλάβος του οποίου η βούληση και η ύπαρξη ελέγχεται από ένα δημοκρατικότατο καθεστώς!


     Γενικώς, η σύγχρονη "αισθητική", ουδεμία σχέση έχουσα με την Αισθητική των παραδοσιακών εποχών αφήνει τη δική της "σφραγίδα" στην Αθήνα (?) και στην Ελλάδα (?) της αλλοτριώσεως από ταξιδερμικώς ...αταξινόμητους επήλυδες! 


     Και μέσα σε αυτό το δημοκρατικότατο μοντερνισμό, έξω από το Μουσείο Μπενάκη είναι αναμενόμενος και κάθε ξεπεσμός που, πια, αποτελεί τεκμήριο "προοδευτισμού"!


     Πράγματι, ο κλασικισμός θεωρείται, πια, ..."ξεπερασμένος", η πατρώα Αισθητική ..."ντεμοντέ" και οι δημοκρατικές ..."αισθητικές" νόρμες ...εξορκισμοί του ...κακού Φασισμού! Και απομένει στους ψυχιάτρους τους μέλλοντος να διαγνώσουν το τι πήγε στραβά και οι προθήκες του Μουσείου Μπενάκη να ξανα-ανακαλυφθούν ως Σχολείο αισθητικής των όσων καταφέρουν να επιζήσουν της ψυχωσικής περιόδου που βιώνουμε!


     Γεγονός είναι ότι η δημοκρατικότατη εκτροπή που παρακολουθούμε από ...απόσταση ασφαλείας έχει σύντομη την ημερομηνία λήξεώς της κι εμείς καταφέρνουμε να περισώζουμε την Αισθητική μας όχι μόνον με τη, κυρίως, εφιπποτοξοτική δραστηριότητά μας, αλλά και με διαλείμματα αναζωογονητικά όπως και η τελευταία επίσκεψή μας στο Μουσείο Μπενάκη αλλά και άλλες παρόμοιες που προγραμματίζουμε. Μπορεί γύρω μας μια κοινωνία να κλυδωνίζεται θανάσιμα αλλά μπορούμε και τους κλυδωνισμούς της να αποφύγουμε και την υγιέστατη ιδιοσυστασία μας να διατηρήσουμε παράγοντας Πολιτισμό! Διότι, εμείς είμαστε Έλληνες! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.