Τρίτη 5 Δεκεμβρίου 2023

ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΧΟΛΗ ΤΥΦΛΩΝ ΕΦΙΠΠΟΤΟΞΟΤΩΝ ΤΩΝ "ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ"

 ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ

 ΓΙΑ ΤΗΝ 

ΣΧΟΛΗ ΤΥΦΛΩΝ ΕΦΙΠΠΟΤΟΞΟΤΩΝ 

ΤΩΝ 

"ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ"


     


Στο δεύτερο βιβλίο του "Χαγκακούρε" (Η Τέχνη του Σαμουράι) του Γιαμαμότο Τσουνετόμο, αναλύονται οι τρεις εσωτερικές αρετές, η σοφία (chi), η ανθρωπιά (jin) και το θάρρος (yu) τις οποίες ενστερνιζόμαστε και προσπαθούμε να καλλιεργούμε στη Σχολή των "Ελλήνων Κενταύρων". Εν προκειμένω, σοφία δεν είναι τίποτε άλλο από το να συζητάς τα πράγματα με τους άλλους, ανθρωπιά είναι να ενεργείς προς το καλό των συνανθρώπων και θάρρος είναι να είσαι προσηλωμένος στον σκοπό σου μέχρι να επιτελέσεις το χρέος σου. Και αυτό το τρίπτυχο, όπως ολόκληρη η οικογένεια των "Ελλήνων Κενταύρων" το ενστερνίζεται και ο Αρχηγός των "Ελλήνων Κενταύρων Καλαμάτας" Εκπαιδευτής Αθανάσιος Ψωρομύτης ο οποίος από ετών διευθύνει την μοναδική, παγκοσμίως, Σχολή Τυφλών Εφιπποτοξοτών η οποία προσφέρει δωρεάν σε τυφλούς συνανθρώπους μας την δυνατότητα της απολαύσεως της Ιππασίας και της Τοξοβολίας ιδίοις αναλώμασι του περιορισμένου χρόνου του ως οικογενειάρχη και λειτουργου-πυροσβέστη, επενδύοντας σε ένα τόσο υψηλό αλλά και υπεύθυνο έργο την σοφία, την αναθρωπιά και το θάρρος του!

     Και το έργο αυτό, όσο, βεβαίως, επιτρέπει το περιεχόμενο ενός ντοκιμαντέρ, θέλησε να παρουσιάσει η "Ένωση Τυφλών Νοτίας Πελοποννήσου" και το "Κέντρο Δημιουργικού Ντοκιμαντέρ Καλαμάτας" υπό την διεύθυνση της Καλλιτεχνικής Διευθύντριάς του κ. Τζίνας Πετροπούλου.

     Επίκεντρο της παρουσιάσεως οι δύο μαθητές της Σχολής, οι αγαπημένοι μας Γεωργία και Ιωάννης οι οποίοι εκπαιδεύονται απαιτητικότατα ώστε να μην υπολείπονται σε τίποτε από τους λοιπούς, βλέποντες, Συνασκουμένους τους και, πράγματι, αποδεικνύουν ότι διαθέτουν ικανότητες ισάξιες με τους βλέποντες ακόμη και στερούμενοι της οράσεως, τεκμηριώνοντας ότι το χαρίεν που λέγεται Άνθρωπος διαθέτει την δύναμη να ξεπερνά πολλά φυσικά μειονεκτήματα συνεχίζοντας απρόσκοπτα το προνόμιο της ζωής! 

     Και τόπος των γυρισμάτων οι φιλόξενοι "Σταύλοι Μανιάτη" ("Maniatis Stables") όπου δραστηριοποιείται η Σχολή Τυφλών Εφιπποτοξοτών των "Ελλήνων Κενταύρων Καλαμάτας" απολαμβάνοντας της ευγενούς αρωγής του νεαρού οικοδεσπότη Παναγιώτη Μανιάτη προς τον οποίο, όλοι οι "Έλληνες Κένταυροι" παραμένουμε ευγνώμονες! 

     Αν και αυτή την φορά απών λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων, ο Συνασκούμενος Χρύσανθος Δρίτσας, προετοίμασε, όπως πάντοτε, το σύστημα του προστατευόμενου μετρονόμου ο οποίος επισημαίνει, δια του ήχου του, την θέση του στόχου επί του οποίου τόξευσαν οι πρωταγωνιστές των σημερινών γυρισμάτων τα βέλη τους, λόγος για τον οποίο πάντοτε τον ευχαριστούμε όπως ευχαριστούμε και τον, επίσης, Συνασκούμενο Μελέτη Μοίρα ο οποίος μερίμνησε για την τήρηση του φωτογραφικού υλικού μας.

     Η κινηματογράφηση εφίππων δραστηριοτήτων και, πολύ περισσότερο, με την επιπρόσθεση και του τοξευτικού στοιχείου δημιουργεί πολλές δυσκολίες λήψεως σε έναν εικονολήπτη αλλά το συνεργείο έδρασε αποφασιστικότατα και το αποτέλεσμα θα φανεί στο μοντάζ.

     Το σταυλικό περιβάλλον με τους περιορισμούς του, από την εκτενή εμπειρία κινηματογραφήσεων που έχουμε ως "Έλληνες Κένταυροι" παρουσιάζει πολλά και απρόσμενα εμπόδια σε όσους εικονολήπτες επιχειρούν στο ιδιότυπο πλαίσιό του, αλλά οι συγκεκριμένες κυρίες έδειξαν ότι διαχειρίζονται την κάμερά τους με την ίδια "φονικότητα", φαντασία και τόλμη, όπως κι εμείς τα ...τοξάκια μας!

     Από πλευράς των εκπαιδευομένων μας η ίδια ομαλή "ροή" δράσεως σε όλες τις φάσεις των εφίππων τοξεύσεών τους.

     Άλλωστε, παρόμοιες ευκαιρίες θεωρούνται από την Σχολής της Καλαμάτας ιδανικές για την ανάπτυξη των δεξιοτήτων των μαθητών της, αναπτύσσοντας την αυτοπεποίθησή τους λόγω της παρουσίας της κάμερας και τούτη τη φορά αυτό επιβεβαιώθηκε. 

     Βεβαίως, προ της κυρίως εφιπποτοξοτικής δράσεως, προηγήθηκε και για τους δύο εμφανιζομένους όλη η προθερμαντική διαδικασία όπως ακριβώς προβλέπεται από το εκπαιδευτικό μας ασκησιολόγιο προς αποφυγή μυοσκελετικών "απροβλέπτων". 

     Όμως, ανάμεσα στο πλούσιο φωτογραφικό υλικό που μας προσέφερε ο φακός του Μελέτη μας σταθήκαμε σε μία φωτογραφία η οποία αφορά στα intra muris των "Ελλήνων Κενταύρων" και η οποία μας επιβεβαιώνει τις ιδιαίτερες ικανότητες του Αρχηγού των "Ελλήνων Κενταύρων Καλαμάτας" τεκμηριώνοντας την ενστικτώδη δεξιότητα επικοινωνίας του με τον Ίππο. Όπως βλέπουμε στο παραπάνω στιγμιότυπο, ο Εκπαιδευτής Αθανάσιος Ψωρομύτης διαχειριζόμενος επιτυχέστατα την "γλώσσα του σώματος" όχι μόνον προσελκύει το ενδιαφέρον του Ίππου αλλά και τον διατηρεί σε πλήρη ηρεμία (αφτιά και κάτω χείλος) και, βεβαίως, όλα τούτα χωρίς καν ο ίδιος ο Εκπαιδευτής να το συναισθάνεται. Πολύ υπερήφανοι για τον Αθανάσιο, πάντοτε είμαστε βέβαιοι για τις υψηλές ικανότητες επικοινωνίας με τον Ίππο που διαθέτει και η συγκεκριμένη φωτογραφία το επιβεβαιώνει. 

     Περιμένοντας με ενδιαφέρον το αποτέλεσμα του μοντάζ των γυρισμάτων είμαστε ιδιαιτέρως ευγνώμονες προς το "Κέντρο Δημιουργικού Ντοκιμαντέρ Καλαμάτας" και την κ. Τζίνα Πετροπούλου, όπως και προς την "Ένωση Τυφλών Νοτίας Πελοποννήσου" για την πρωτοβουλία της παρουσιάσεως της Σχολής μας και την ωραία συνεργασία μας, θα υπογραμμίσουμε ότι η προβολή των προσπαθειών των τυφλών συνανθρώπων μας και, μάλιστα, στο επίπεδο της απαιτητικότατης Έφιππης Τοξοβολίας, είναι ανεκτίμητη ως προς την ενθάρρυνση και άλλων μη βλεπόντων να αποτολμήσουν πολύ περισσότερα,

     Τέλος, δε, να τονίσουμε ότι το ιδανικό σταυλικό περιβάλλον των "Σταύλων Μανιάτη" ("Maniatis Stables") με τις πλήρεις εγκαταστάσεις του και το εξαιρετικό ζωικό δυναμικό του παραμένει πάντοτε ιδανικός τόπος για δράσεις ιππικού Πολιτισμού, όπως εκ της εμπειρίας της Σχολής μας μπορούμε να προσυπογράψουμε!   


Πλήρες Φωτογραφικό Λεύκωμα ΕΔΩ

ΕΥΘΕΙΑ ΩΣΕΙ ΟΪΣΤΟΣ

 ΕΥΘΕΙΑ ΩΣΕΙ ΟΪΣΤΟΣ



     Πόσο τυχεροί, όσοι κρατήσαμε στο χέρι μας Τόξο και πόσο πιο τυχεροί όσοι το κρατήσαμε έφιπποι... Πόσο πολύ ανοίξαμε τα "μάτια" της ψυχής μας ευθυγραμμίζοντάς τα με τον οίστό που κατευθύνεται προς τον στόχο! και τίποτε το ...θεαματικό, τίποτε το σπουδαίο όσο η επικύρωση του μεγαλείου της απλότητος όπως μια απλή ...ευθεία η οποία συνδέει δύο σημεία σε κάθε εικαστική δημιουργία... 

     ...Διότι τίποτε σπουδαιότερο από την απλότητα και, αυτή την φορά, η απλότητα ήταν το πλαίσιο μιας προπονητικής διαδικασίας η οποία απέβλεψε στην βελτίωση της τοξευτικής τεχνικής δια της αποφυγής του πανικού του στόχου, για την εξαιρετικήν Εύα.

     Πολλά και σημαντικά τα συμπεράσματα από αυτή την ημερίδα και πολύ περισσότερα τα οφέλη για την Εύα.

     Κι όταν σε κάποια στιγμή, προς το τέλος, η Εύα ρωτήθηκε πόσα βέλη πιστεύει ότι τόξευσε μέχρι στιγμής, εκείνη απήντησε ...54. Κι όμως, είχε τοξεύσει 185(!), ενώ τόξευσε ακόμη 16 μέχρι την ολοκλήρωση της ημερίδος. Και στον τελικό "απολογισμό" επί 16 τοξεύσεων μόνον οι 3 ήσαν χαμένες και επί αποστάσεως διπλάσιας από εκείνη που θα τόξευε ως απολύτως αρχάρια σε κάποια Σχολή ανατολικής Τοξοβολίας, κάτι διόλου ευκαταφρόνητο!

Κυριακή 3 Δεκεμβρίου 2023

ΤΟ ΤΟΞΟ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΤΡΙΑΙΝΑ

 ΤΟ ΤΟΞΟ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΤΡΙΑΙΝΑ



     Όταν το αρχαίο Ελληνικό Τόξο γίνεται τόσο οικείο με τον Θεό των θαλασσών συμπληρώνοντας την τρίαινά του, ο Ποσειδώνας τιμάται από τον Συνασκούμενο Περικλή Τελειορίδη με ένα βίντεο σαν αυτό! Δείτε το, αξίζει!  

ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΧΟΛΗ ΤΥΦΛΩΝ ΕΦΙΠΠΟΤΟΞΟΤΩΝ ΤΩΝ "ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ"

 ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ 

ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΧΟΛΗ ΤΥΦΛΩΝ ΕΦΙΠΠΟΤΟΞΟΤΩΝ 

ΤΩΝ 

"ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ" 



     Και να μια φωτεινή "ρωγμή" που μπορεί να εμπνεύσει ένα ποιοτικό "μονοπάτι" ανθρωπιστικής κατευθύνσεως μέσα στον περιρρέοντα απάνθρωπο ζόφο μιας κοινωνίας υπό διάλυση: Δύο διαφορετικοί φορείς πολιτιστικού έργουμε ανιδιοτελή προσφορά προς τον συνάνθρωπο "γεφυρώνονται" για να δημιουργήσουν ένα τεκμήριο παροτρύνσεως κοινωνικής αλληλεγγύης εν μέσω ενός, σαρωτικού, μαζικού ατομισμού που οδηγεί σε ένα καταστροφικό ομαδικό αδιέξοδο!

     Η μοναδική, παγκοσμίως, Σχολή Τυφλών Ιππέων και Τοξοτών που λειτουργεί στην Καλαμάτα στο πλαίσιο των "Ελλήνων Κενταύρων Καλαμάτας" υπό την διεύθυνση του Εκπαιδευτή Αθανασίου Ψωρομύτη και το Κέντρο Δημιουργικού Ντοκιμαντέρ Καλαμάτας, όπως προκύπτει από ενημέρωση της Καλλιτεχνικής Διευθύντριας κ.Τζίνας Πετροπούλου, θα συνεργαστούν για την παρουσίαση της εκπαιδεύσεως τυφλών συνανθρώπων στην Έφιππη Τοξοβολία σε ένα ντοκιμαντέρ της περιφερειακής "Ενώσεως Τυφλών Νοτίας Πελοποννήσου".

     Τα γυρίσματα αρχίζουν αύριο, Δευτέρα 4η Δεκεμβρίου στους "Σταύλους Μανιάτη", με την συμμετοχή εκπαιδευομένων της Σχολής Τυφλών Ιππέων και Τοξοτών των "Ελλήνων Κενταύρων Καλαμάτας" προσδοκώνταςνα επιβεβαιώσουμε ότι με την συνεργασία όλων μας κανείς συνάνθρωπος ανεξαρτήτως ατομικών προβλημάτων δεν θα στερείται των προνομίων της ζωής ούτε και των πιο "ειδικών", όπως η Ιππασία, η Τοξοβολία και η Έφιππη Τοξοβολία!  

Παρασκευή 1 Δεκεμβρίου 2023

ΓΙΩΡΓΟΥ ΜΟΥΣΤΑΪΡΑ: ΝΑΠΟΛΕΩΝ ΚΑΙ ΜΑΝΙΑΤΕΣ

     ΓΙΩΡΓΟΥ ΜΟΥΣΤΑΪΡΑ: 

ΝΑΠΟΛΕΩΝ ΚΑΙ ΜΑΝΙΑΤΕΣ



     Με το σιωνοκρατούμενο διαδίκτυο να έχει καταντήσει "λημέρι" κοινωνικής αποβλακώσεως, ανακαλύπτουμε με ιδιαίτερη χαρά ένα "διαμάντι" το οποίο υπογράφει ο ιστοριοδίφης δημοσιογράφος Γιώργος Μουσταίρας και με αντικείμενο τον ελληνικής καταγωγής Κορσικανό Ναπολέοντα Βοναπάρτη.

     Με γλαφυρή γλώσσα και τεκμηριωμένη η αναφορά του Γιώργου Μουσταίρα στον μεγάλο Κορσικανό με τίτλο "ΠΟΙΑ ΣΧΕΣΗ ΕΧΕΙ Ο ΝΑΠΟΛΕΩΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΑΝΙΑΤΕΣ", αξίζει να μελετηθεί όχι μόνον από τους Μανιάτες αλλά και από κάθε Έλληνα αφού ο Ναπολέων Καλόμερος (Buona Parte = Kαλό Μέρος) επηρέασε καθοριστικώς την παγκόσμια Ιστορία.

     Η προσωπικότητα του άλλοτε "κορσικανού τέρατος" που, προσεγγίζοντας το Παρίσι, έγινε η "Αυτού Μεγαλειότητα ο Αυτοκράτωρ" κατέχει μια σημαντική θέση στην Βιβλιοθήκη των "Ελλήνων Κενταύρων" με πολλές σπάνιες εκδόσεις προηγουμένων αιώνων και όχι μόνον...

     Ο Μέγας Ναπολέων, πάντοτε θα εκπροσωπεί τον  α δ ί σ τ α κ τ ο ν έφιππο Ηγεμόνα ο οποίος διδάσκει ότι από την ράχη του Ίππου του διαχειρίζεται την ζωή και τον θάνατο με το σπαθί του μη φοβούμενος "τιμήματα" και "συνέπειες" προ της δικαιώσεως των οραμάτων του, όποια κι αν είναι αυτά!


ΟΠΛΟΜΑΧΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟΜΑΧΗΤΙΚΗ

 ΟΠΛΟΜΑΧΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟΜΑΧΗΤΙΚΗ




Η σιχαμερή δημοκρατία του αλλοτριωμένου προτεκτοράτου που βυθίζεται ολοένα και περισσότερο στο βούρκο που ορίζει την άλλοτε κραταιά Ελλάδα, συνεχίζει να ενταφιάζεται στο μνήμα του κοινωνικού της ολέθρου, με την νεανική εγκληματικότητα στο αποκορύφωμά της, τους "μαθητές" της να ανασύρονται αναίσθητοι στις τουαλέτες των σχολείων τους μετά από υπερκατανάλωση ναρκωτικών ενώ κάποιοι από αυτούς χάνουν τις ζωές τους, με ανηλίκους να προωθούν στο διαδίκτυο πορνογραφικό υλικό εκβιάζοντας ...συμμαθητές τους, με αρχιδικαστές να συλλαμβάνονται σοδομιζόμενοι από ανηλίκους λαθροεισβολείς στους οποίους, ως αντάλλαγμα των "επιβάσεων" προωθούν κοκαίνη, με την πρόεδρο της δημοκρατίας να πασχίζει την καθιέρωση του ...γκόμενου στην εξέδρα των επισήμων στις παρελάσεις, με τον αρχηγό της αντιπολιτεύσεως να πλασάρει τον δικό του γκόμενο ως κομματική persona, με την ανηψιά του πρωθυπουργού να αγοράζει ξένα διϋλιστήρια με τα λεφτά ενός λαού που λιμοκτονεί, με μία κοινωνία αναισχύντως εκδιδόμενη δίκην ακόρεστης πόρνης στα πεζοδρόμια προς την οποία την κατευθύνει ο δόλιος σιωνισμός που την ελέγχει αδιαλείπτως, ήδη, από την εποχή του Γεωργίου Β' και Ιωάννη Μεταξά! Ευτυχώς εν μέσω των αμέτρητων ηλιθίων δημοκρατών οι οποίοι ευτελίζουν το ζειν συνθλίβοντάς το στον δυσώδη σφιγκτήρα τους, οι ανέκαθεν ο λ ί γ ι σ τ ο ι  Έλληνες που πασχίζουμε για την διάσωση του Πολιτισμού και της υστεροφημίας της φυλής μας, εξακολουθούμε ένα συστηματικό έργο που συνάδει με την ανθρώπινη αριστοκρατικότητα η οποία συνιστά τον άξονα ανελίξεως του ανθρώπινου είδους, παρά πάσα περιρρέουσα αθλιότητα και παρακμή. Και, με τα πρωτοσέλιδα να καταγράφουν την αθλιότητα της αντιφασιστικής δημοκρατίας μιας θνήσκουσας κοινωνίας υποδούλων πολιτών, οι "΄΄Ελληνες Κένταυροι" καταφέρνουμε να αποσυνδεόμαστε από την σαπίλα και την ασκήμια επιδιδόμενοι σε ένα ψυχωφελές έργο αλλά και αισθητικό, μακράν του εσμού των ηλιθίων.


     Στο πλαίσιο των πολλαπλών διαδράσεων των αναρτήσεών μας με τις χιλιάδες των καθημερινών αναγνώσεών τους, ο κ. Μανώλης Κοντόπουλος, μας έστειλε ηλεκτρονικό μήνυμα και αναφερόμενος στην προηγούμενη ανάρτησή μας "ΙΔΙΩΜΑΤΙΣΜΟΙ ΓΑΛΛΟΦΩΝΗΣ ΟΠΛΟΜΑΧΙΑΣ" μας ρωτά εάν γνωρίζουμε το βιβλίο του Αδόλφου Ταβερνιέ "Η ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΜΟΝΟΜΑΧΕΙΝ" και ποια η γνώμη μας για την ελληνική του μετάφραση. Προς τον αγαπητό μας κ. Μανώλη Κοντόπουλο, προφανώς, φίλοπλο των αγχεμάχων, ευχαρίστως απαντούμε:


     Ασφαλώς και γνωρίζουμε το συγκεκριμένο έργο του Γάλλου Οπλοδιδασκάλου του 19ου αιώνος και στην Βιβλιοθήκη των "Ελλήνων Κενταύρων" φυλάσσονται τρεις διαφορετικές εκδόσεις του συγκεκριμένου βιβλίου, η ελληνική (βλ. παραπάνω) και δύο διαφορετικές γαλλικές.


     Μάλιστα, στην ογκωδέστερη και πολυτελέστερη έκδοση που κατέχουμε (με βιβλιοδεσίες εποχής και οι δύο) υπάρχει και ιδιόγραφη αφιέρωση του Μετρ Αδόλφου Ταβερνιέ προς φίλο του.


     Δυστυχώς, όμως, δεν είμαστε σε θέση να βαθμολογήσουμε την ελληνική μετάφραση του συγκεκριμένου έργου στην Ελληνική διότι αυτό προϋποθέτει επισταμένη συγκριτική μελέτη κάτι που εκ των πραγμάτων δεν μπορούμε να επιχειρήσουμε ώστε να μορφώσουμε υπεύθυνη γνώμη.


     Γενικώς, όμως, θα επισημάνουμε την διαφορετικότητα των αντικειμένων "Οπλομαχία" και "Μονομαχητική" με την πρώτη αναφερόμενη στην άσκηση της χρήσεως αγχεμάχων και την δεύτερη (κατ΄ Αδόλφο Τεβερνιέ, τουλάχιστον...)  αναφερόμενη στην ένοπλην επίλυση προσωπικών διαφορών επί πεδίου και δια της χρήσεως είτε αγχεμάχων, είτε και πυροβόλων όπλων με την δεύτερη να θεωρείται "παράνομη", βεβαίως, από την συντεχνία των δικαστών που σοδομίζονται από λαθροεισβολείς και προωθούν ναρκωτικά, σε ανηλίκους, όπως προανεφέραμε.  

ΕΝΑ ΑΝΕΝΤΑΧΤΟ ...ΕΓΧΟΡΔΟ

 ΕΝΑ ΑΝΕΝΤΑΧΤΟ ...ΕΓΧΟΡΔΟ



     Κι αν, ακόμη και σε προχωρημένη ηλικία, δεν καταφέρατε να απαντήσετε στο ερώτημα "ΤΙ" είναι ζωή, μη διστάσετε να πείτε "Ζωή είναι ρυθμός"! Ζωή είναι το "tempo" της αναπνοής, της κινήσεως, της παραγωγής έργου του οποίου η ποιότητα κρίνεται από τον ...ρυθμό! Και, σ' ετούτη την εκπαιδευτικήν ημερίδα το επιβεβαιώσαμε και πάλι!

     Και ο ήχος έγινε ηχώ προόδου αφού το Τόξο μόνον εξ αιτίας της περιορισμένης φαντασίας των μουσικών δεν έχει ακόμη ακόμη ενταχθεί στα έγχορδα της ορχήστρας ενώ το τύμπανο, σ΄ αυτή την ημερίδα έπαιξε τον ρόλο ενός μετρονόμου ο οποίος δεν μέτρησε μόνο αλλά και παρεπλάνησε για να βοηθήσει την αυτοσυγκέντρωση της Εύας.

     Η διαδικασία της μεταφοράς από την κοντινή απόσταση στη μέση πέρασε από μια διδαδρομή αποφυγής πανικού στόχου και πολλών "τεχνασμάτων" διατηρήσεως μιας καλής τεχνικής που έχει ήδη επιτευχθεί και έχει εδραιωθεί, κυρίως, από την προθυμία της Εύας να διατηρεί πυκνότητα εκπαιδευτικών ημερίδων, κάτι εξαιρετικό.

     Κυρίως, η διαδικασία αυτή πέρασε μέσα από το "φίλτρο" της κινήσεως που αποσπά το νου από παγιδεύσεις σε καθηλωτικούς μικρο-υπολογισμούς.

     Βεβαίως δε, είναι αδύνατον σε τέτοιες περιπτώσεις να μην παρασυρθείς και συ σε μια μοιρασιά της χαράς του κλίματος που δημιουργείται σε έναν χώρο όπου η προσπάθεια γεμίζει με φως ένα αστικό τοπίο το οποίο, εκτός Τοξευτηρίου, λούζεται από τον ζόφο της παρακμής και του βαλτώματος.

     Πολλά βήματα στη Γραμμή Βολής και άλμα στην αυτοπεποίθηση της τοξεύσεως, σήμερα, για την Εύα και ο μεγάλος αριθμός βελών που τοξεύει σε κάθε ημερίδα σύν την πυκνότητα των ημερίδων συν την αντίληψή της, αυτή η Συνασκούμενη καταφέρνει τα δικά της άλματα ακόμη και σε ...βάδην. Κι όταν...

     ...Όταν καταφέρνεις να προσλαμβάνεις πλήρως αυτό που σου "μεταφέρεται", αλλά και να το αξιοποιείς προεκτείνοντάς το πολλαπλασίως, τότε πραγματικά ανελίσσεις την γνώση και την δεξιότητα και η Εύα αυτό το καταφέρνει στην εντέλεια.