Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2022

ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΣΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΚΗ ΤΟΞΟΒΟΛΙΑ

 ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ 

ΣΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΚΗ ΤΟΞΟΒΟΛΙΑ



     Στο τέταρτο μέρος της παραστατικής αναλύσεως του βιβλίου του Εugen Herrigel «Ζεν στην Τέχνη της Τοξοβολίας» θα διασταυρωθούμε με μια πολύ σημαντική παράμετρο της Ιαπωνικής Τοξοβολίας: την Παιδαγωγική στην διδασκαλία της και την αξιοπρόσεκτη συσχέτισή τους κατά την «μετάδοση» της τέχνης της Τοξοβολίας από τους Ιάπωνες. Αναφερόμενος στον τρόπο της διδασκαλίας που ο ίδιος δέχθηκε, ο Eugen Herrigel επισημαίνει την τακτική του Δασκάλου του Kenzo Awa περισσότερο ως παιδαγωγού και όχι ως απλού διδάσκοντος, ελαχιστοποιώντας τις διορθωτικές παρεμβάσεις προς τον μαθητή, ωθώντας τον να συνειδητοποιεί πρώτος τα λάθη και τις αδυναμίες του και κατόπιν να παρεμβαίνει προς οριστικοποίηση της διορθώσεως.  Και, πράγματι, αυτός κρίνεται και ο παιδαγωγικότερος τρόπος διδασκαλίας ο οποίος, κατ΄ αρχήν, επιδεικνύει σεβασμό προς το πρόσωπο του διδασκομένου ο οποίος αναγνωρίζεται ως αυτάρκης κρίσεως, ενώ δεν επιπροσθέτει δυσβάστακτα «φορτία» οδηγιών στον μαθητή βιάζοντάς τον να τα συγκρατεί και να εφαρμόζει με όσες επιβαρυντικές συνέπειες στην διανοητική κόπωση και την συνεπακόλουθη δυσφορία έναντι του μαθήματος.

Εugen Herrigel

     Την Κυριακή, 27η Νοεμβρίου 2022, στις 16:00 μ.μ. και στην έδρα της Ομάδος, καλούνται τα Μέλη των «Ελλήνων Κενταύρων» στην τέταρτην ημερίδα διδασκαλίας της αναλύσεως του έργου "Ζεν στην Τέχνη της Τοξοβολίας" του Eugen Herrigel, το οποίο εντάσσεται στον κύκλο των, υποχρεωτικής παρακολουθήσεως, μαθημάτων για όλους τους μαθητές μας, όπως έχει αναγγελθεί από 22ας Ιουνίου 2022. Την ανάλυση του έργου θα υλοποιήσει ο Ιδρυτής των "Ελλήνων Κενταύρων" Εφιπποτοξότης Αριστοτέλης Ηρ. Καλέντζης.

Κυριακή 20 Νοεμβρίου 2022

ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΙΠΠΑΣΙΑ ΘΗΛΥΚΟ ..."ΚΟΝΤΟ"!

 ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΙΠΠΑΣΙΑ 

ΘΗΛΥΚΟ ..."ΚΟΝΤΟ"!



     "Πενία τέχνας κατεργάζεται", αν και η συγκεκριμένη περίπτωση ανάγεται μάλλον στο "έξις δευτέρα φύσις" για έναν θηλυκό χαρακτήρα που θα ήταν γνωστός για την εξαπάτηση των πάντων γύρω της εάν δεν τον χαρακτήριζε και η βαθύτερη σκληρότητά της προς τον Ίππο ενώ υποκρίνεται και την ...ζωόφιλη!



Με καθαρά ιατρικές διατυπώσεις (επουλωτικές, θεραπευτικές) 
στις διαφημιστικές παρουσιάσεις τους, αυτά τα περίεργα ιδιοσκευάσματα
προωθούνται στα μέσα μαζικής δικτυώσεως,
παράνομα, ως φαρμακευτικά προϊόντα.

     Το μήνυμα που λάβαμε είναι ενδεικτικό της καταστάσεως που επικρατεί στην ελλαδική "Ιππασία" όπου ο καθένας δηλώνει ό,τι του καπνίσει χωρίς οι αρμόδιοι φορείς να επεμβαίνουν και μάλιστα επί θεμάτων που άπτονται της ζωής ζωντανών πλασμάτων και όπου, τουλάχιστον ο "Πανελλήνιος Κτηνιατρικός Σύλλογος" και ο "Εθνικός Οργανισμός Φαρμάκων" θα έπρεπε να μας πείθουν ότι ...υπάρχουν!  Και το μήνυμα λέει τα εξής:

"Γιατροσόφια και ...

Εισερχόμενα 3:49 μ.μ. 

Φίλε μου εδώ και τρεις μήνες παρακολουθώ στα φόρα των αλογατάρηδων μια χειριστική άσχετη να σπρώχνει γιατροσόφια που τα φτιάχνει μόνη της και να δίνει συμβουλές ιππιατρού χωρίς να ξέρει ούτε καν να γράφει. Είναι η ...  ο θυλικός "Κόντος" όπως είναι γνωστή στο χώρο των αλόγων. Αυτή η καταφερτζού που πουλάει ματζούνια παριστάνοντας τη γητεύτρα αλόγων έφερε σε πολύ δύσκολη θέση φίλο μολύνοντας τη πληγή του αλόγου του με κάτι που του πούλησε λέγοντας του ότι θα γίνει καλά και όπως είπε ο γιατρός η κρέμα έκλεισε την αναπνοή και μολύνθηκε. Τη βλέπω να πλασάρει σαν φάρμακα αυτά που φτιάχνει και την ειδοποίησα να σταματήσει γιατί και παράνομα δουλεύει και κίνδυμος θάνατος είναι για τα άλογα αλλά αυτή με μπλοκάρει κάνει νέους λογαριασμούς και συνεχίζει από ομάδα σε ομάδα να ξεγελάει κόσμο και να βάζει σε κίνδυνο την υγεία αλόγων. Λέω να κάνω επώνυμη καταγγελία και θέλω τη γνώμη σου γιατί θα την δώσω στεγνά στο ΠΚΣ  ΕΟΦ και στον εισαγγελέα. Τι με συμβουλεύεις;

Ευχαριστώ."

     Το μήνυμα αυτό καταγράφει την διάπραξη σειράς ποινικών αδικημάτων από την κατονομαζόμενη η οποία, ευλόγως, παρομοιάζεται με τον ψευτογιατρό Κόντο ο οποίος προσφάτως καταδικάστηκε σε ισόβιες καθείρξεις κλπ ως υπαίτιος κατά συρροή θανάτων αφελών ασθενών. Και ορθότατα εγείρονται ερωτηματικά για την ανυπαρξία του Π.Κ.Σ. και του Ε.Ο.Φ., όμως θα προσθέταμε και την ευθύνη των διαχειριστών των ηλεκτρονικών σελίδων των ομάδων μέσα από τις οποίες η συγκεκριμένη κυρία προωθεί τα παράνομα όσο και επικίνδυνα, όπως σημειώνει ο επιστολογράφος μας, προϊόντα της.

     Αναφορικώς δε με την "ζωοφιλία" της εν λόγω κυρίας, από μία πρόχειρη διαδικτυακή έρευνα που κάναμε εντοπίσαμε το παρακάτω:

     «Συνήλθε σήμερα 30η Μαϊου 2011  η Επιτροπή Ιπποδρομιών και αφού έλαβε υπ΄όψη τις ενώπιόν της υποβληθείσες αιτήσεις και τα Δελτία Ελλανοδικών της 20/5 και 23/5/2011 εξέτασε τα υφιστάμενα θέματα και πήρε τις κατωτέρω αποφάσεις:

     1…

     2.      Εγκρίνει την ποινή αποκλεισμού των δύο (2) ιπποδρομιακών ημερών που επέβαλαν οι Ελλανοδίκες στην  μαθητευόμενη αναβάτιδα ..., διότι προώθησε τον ίππο ... κτυπώντας τον επανειλημμένα με το χέρι της στον τράχηλο. Παρόμοια κτυπήματα δεν συνάδουν με το αθλητικό πνεύμα και την ευζωία των ίππων. Δεδομένου δε ότι η εν λόγω μαθητευόμενη αναβάτιδα είναι υπότροπη της απηύθυνε αυστηρή σύσταση, όπως παρόμοιο γεγονός να μην επαναληφθεί στο μέλλον.

     3.      …

     4.      …

Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΙΠΠΟΔΡΟΜΙΩΝ

Ν. ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ - Κ. ΚΟΝΤΟΣ – Ι. ΠΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ»     

     Και αντιλαμβάνεται κανείς ότι εάν ως  μ α θ η τ ε υ ό μ ε ν η  πρόλαβε να τιμωρηθεί για σκληρότητα σε ΄'Ιππο, τι θα διέπραξε κατόπιν και, πράγματι, συλλέξαμε και άλλο "ανδραγάθημά" της για το οποίο επίσης τιμωρήθηκε!

     Επί της ουσίας του μηνύματος δεν θα πάρουμε θέση διότι η οποιαδήποτε συνέχεια αποτελεί επιλογή της συνειδήσεως του ερωτώντος. Εμείς, ασφαλώς και θα ενημερώναμε αμέσως τους αρμοδίους φορείς για την προστασία θυμάτων του κάθε "Κόντου"! 


Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2022

ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΤΗΣ ΧΟΡΔΗΣ ΤΟΥ ΤΟΞΟΥ

 ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΤΗΣ ΧΟΡΔΗΣ ΤΟΥ ΤΟΞΟΥ



     Μιλώντας, λοιπόν, για το άνοιγμα της χορδής του Τόξου δεν απομένει παρά και ο προσδιορισμός του  τ ρ ό π ο υ  ανοίγματος καθ΄ ην στιγμή το μυαλό όλων πηγαίνει στη μυική δύναμη που χρειάζεται ο Τοξότης για να ανοίξει το Τόξο του. Κι όμως…! Ενώ ο κανόνας των Τοξοτών στρέφεται προς την σωματική δύναμη ως κινητήριας δυνάμεως στο άνοιγμα ενός Τόξου, ο Eugen Herrigel, αντλώντας από την εμπειρία της διδασκαλίας του μας επισημαίνει ότι, τελικώς, την χορδή του Τόξου δεν την ανοίγει η σωματική δύναμη του Τοξότη, αλλά η π ν ε υ μ α τ ι κ ή  δύναμή του η οποία εκπηγάζει από έναν καλώς  ο ξ υ γ ο ν ω μ έ ν ο  εγκέφαλο. Και, καλώς οξυγονωμένος εγκέφαλος είναι εκείνος που τροφοδοτείται με επαρκές οξυγόνο δια της  α ν α π ν ο ή ς! Άρα, πίσω από κάθε σωστή τόξευση βρίσκεται το σωστό άνοιγμα της χορδής, πίσω από το οποίο σωστό άνοιγμα της χορδής βρίσκεται η   σ ω σ τ ή  α ν α π ν ο ή!

     Την Κυριακή, 27η Νοεμβρίου 2022, στις 16:00 μ.μ. και στην έδρα της Ομάδος, καλούνται τα Μέλη των «Ελλήνων Κενταύρων» στην τέταρτην ημερίδα διδασκαλίας της αναλύσεως του έργου "Ζεν στην Τέχνη της Τοξοβολίας" του Eugen Herrigel, το οποίο εντάσσεται στον κύκλο των, υποχρεωτικής παρακολουθήσεως, μαθημάτων για όλους τους μαθητές μας, όπως έχει αναγγελθεί από 22ας Ιουνίου 2022 . Την ανάλυση του έργου θα υλοποιήσει ο Ιδρυτής των "Ελλήνων Κενταύρων" Εφιπποτοξότης Αριστοτέλης Ηρ. Καλέντζης.

Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2022

EUGEN HERRIGEL "ΖΕΝ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΤΟΞΟΒΟΛΙΑΣ" 4ο ΜΕΡΟΣ

 EUGEN HERRIGEL 

"ΖΕΝ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΤΟΞΟΒΟΛΙΑΣ" 

4ο ΜΕΡΟΣ

 

 


     Την Κυριακή, 27η Νοεμβρίου 2022, στις 16:00 μ.μ. και στην έδρα της Ομάδος, καλούνται τα Μέλη των «Ελλήνων Κενταύρων» στην τέταρτην ημερίδα διδασκαλίας της αναλύσεως του έργου "Ζεν στην Τέχνη της Τοξοβολίας" του Eugen Herrigel, το οποίο εντάσσεται στον κύκλο των, υποχρεωτικής παρακολουθήσεως, μαθημάτων για όλους τους μαθητές μας, όπως έχει αναγγελθεί από 22ας Ιουνίου 2022 .

     Την ανάλυση του έργου θα υλοποιήσει ο Ιδρυτής των "Ελλήνων Κενταύρων" Εφιπποτοξότης Αριστοτέλης Ηρ. Καλέντζης.

     Όσοι ενδιαφέρονται να παρακολουθήσουν αυτή την τρίτη, δ ω ρ ε ά ν, ημερίδα θα πρέπει να έχουν μαζύ τους τρία ατομικά βέλη και, εάν διαθέτουν, Τόξο, διαφορετικά Τόξο χορηγεί και η Σχολή μας, διότι δεν θα πρόκειται περί απλής διαλέξεως, αλλά θα συνοδεύεται με πρακτικήν εφαρμογή προκειμένου να κατανοηθεί πλήρως το περιεχόμενο της θεωρητικής εισηγήσεως.

     Η διδασκαλία του σχετικού υποχρεωτικού μαθήματος δεν εξαντλείται κατ΄ αυτή την ημερίδα και όσοι ενδιαφέρονται να ιππεύσουν στην Σχολή των Αθηνών θα πρέπει να παρακολουθήσουν όχι μόνον αυτήν αλλά και τις υπόλοιπες (δωρεάν, όπως πάντοτε) με τις οποίες θα ολοκληρωθεί η διδασκαλία και θα υπάρξουν εγκαίρως ανακοινώσεις για την διεξαγωγή τους.

     Απαραίτητες προϋποθέσεις είναι η έγκαιρη αναγγελία προσελεύσεώς σας στο τ. 6977764737 και η ενδυμασία Ομάδος.


Η σελίδα της εκδηλώσεως ΕΔΩ

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΟΥ

 ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ 

ΣΕ ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΟΥ

 


     Το εκκλησιαστικό όργανο συντελεί στην ανάταση της ανθρώπινης ψυχής, κάτι το οποίο έχει ανάγκη ο ταραγμένος «σύγχρονος» άνθρωπος και η Γερμανική Εκκλησία Αθηνών, ένα, κυρίως, πολιτιστικό επίκεντρο πέραν κάθε θεοκρατικής θρησκευτικότητος, μας προσφέρει την απόλαυση αυτού του οργάνου σε μία σειρά συναυλιών. Έτσι, την προσεχή Κυριακή, 20ή Νοεμβρίου 2022 στις 19:00 μ.μ. στην Γερμανική Εκκλησία Αθηνών θα βρεθούμε για να απολαύσουμε συνθέσεις για εκκλησιαστικό όργανο Γερμανών συνθετών του Μπαρόκ σε μιαν ειδική συναυλία που προσφέρεται, όπως πάντα, δωρεάν, με οργανίστα τον Στέλιο Δανιηλίδη. Είναι μια ευκαιρία για όλους μας να χαρούμε ένα συναρπαστικό απογευματινό γεμάτο ήχους που σπανίως μπορούμε να ακούσουμε.

Γερμανική Εκκλησία Αθηνών: Σίνα 68, Τ.Κ. 106 72 Αθήναι (κέντρο).

Τρίτη 15 Νοεμβρίου 2022

Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΤΟ ΙΠΠΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ Μέρος Ζ' Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΠΕΝΔΥΣΗ

 Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΤΟ ΙΠΠΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ

Μέρος Ζ'

Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΠΕΝΔΥΣΗ



     Αρμονία και ρυθμός η ζωή και ό,τι την συνθέτει! Ένα αμάλγαμα ισορροπίας εικόνας, οσμής, αφής (απτής ή και «ορατής») αλλά και γεύσεως (φυσικής ή και νοητής) που εκφράζεται με ήχο που διεγείρει την ακοή σε μιαν εξίσωση η οποία παρακολουθεί κάθε έμβιο μέχρι τον θάνατό του. Αυτή είναι η Μουσική! Και η προηγούμενη επαγγελματική σχέση του Ιδρυτή των «Ελλήνων Κενταύρων» και της Σχολής του Ιππικού Θεάτρου τους με το Λυρικό Θέατρο τον κάνει, εν αντιθέσει με τα ευρέως ισχύοντα, να θεωρεί ότι η Μουσική επί σκηνής «συμπρωταγωνιστεί» εξίσου με την σεναριακή, την σκηνοθετική, την υποκριτική και την σκηνογραφική παράμετρο!

     Με τούτες τις σκέψεις και θεωρώντας την Μουσική απαραίτητο στοιχείο της, υπό προετοιμασία, παραστάσεως, προσπαθήσαμε με επιμονή να συνεργασθούμε με έναν μουσικό παρέχοντάς του την δυνατότητα της συνθετικής αυτονομίας προκειμένου να συνεισφέρει στην όλη προσπάθεια με πέντε συνθέσεις οι οποίες να καλύπτουν ως «επένδυση» όλο το έργο. Και, μιλώντας, για «επένδυση» εννοούμε φυσικά το εσωτερικό μέρος του σκηνικού εγχειρήματος το οποίο, όπως η φόδρα στο ένδυμα παρέχει την θάλπη στον φέροντα, έτσι και ο ήχος παρέχει την θάλπη της ολοκληρωμένης συναισθηματικής διεγέρσεως στον θεατή.

     Στην προσπάθεια ανακαλύψεως ενός συνθέτη αντιμετωπίσαμε πλείστες όσες δυσκολίες με κυριότερη εκείνη της αδυναμίας κατανοήσεως της προσωπικότητος του Μιχαήλ Μαρούλλου Ταρχανιώτη του οποίου το γιγαντιαίο «υπαρξιακό βάθρο» προϋποθέτει, κυρίως, ικανότητα ηρωικής προσεγγίσεως και μουσικής αναπλάσεως στο πεντάγραμμο.

     Αναζητώντας τον μουσικό συνεργάτη ακολουθήσαμε μια πεπατημένη η οποία δεν φαίνεται ότι διαθέτει και εναλλακτικές: (α) Προσωπική συνέντευξη με τον υποψήφιο συνεργάτη, (β) Ανάλυση του έργου στον υποψήφιο συνεργάτη, (γ) Παραχώρηση του σεναρίου στον υποψήφιο συνεργάτη προς ιδίαν μελέτη και συναγωγή εμπνεύσεως και (δ) Παραχώρηση πίστωση χρόνου στον υποψήφιο συνεργάτη προς κατάθεση, προχείρως, ηχογραφημένων «προτάσεων».

     «Καθ΄ οδόν» συναντήσαμε αξιόλογους μουσικούς τους οποίους προσεγγίσαμε ως μέλλοντες συνεργάτες και, όντως, χαρήκαμε από τις επαφές μας αυτές επικοινωνώντας με άτομα αξιοπρόσεκτων ικανοτήτων αλλά, πάντοτε, με την ίδια κατάληξη: Ο ερμαφρόδιτος, εκμοντερνισμένος, τρόπος «ζωής» (πνευματικού θανάτου, θα λέγαμε…) δεν τους επέτρεπε διαύγεια κατανοήσεως του ειδικού «υπαρξιακού βάθρου» του Μιχαήλ Μαρούλλου Ταρχανιώτη το οποίο προαναφέραμε! Έτσι, οι τελικές «προτάσεις» τους κυμαίνονταν μεταξύ «επικοφανών» αναμηρυκασμών και βαλκανο-κλαρινιτζίδικων «κλαυθμών» χωρίς κανένα δείγμα κατανοήσεως της υψιπετούς ψυχοσυστασίας, του γενναίου χαρακτήρος, της σκοτεινής εποχής και του ευρωπαϊκού τόπου, του ήρωος-πρωταγωνιστή του έργου.

     Τότε, προς αποφυγή περαιτέρω ταλαιπωριών ημών και τρίτων, λάβαμε την απόφαση να χρησιμοποιήσουμε ήδη υπάρχοντα μουσικά έργα στην παράστασή μας για τα τέσσερα κύρια μέρη που την σπονδυλώνουν, αφήνοντας σε εκκρεμότητα το πέμπτο και τελευταίο μέρος εν αναμονή της …τύχης! Και η τύχη-ευτυχία για την πρόοδο της παραστάσεως δεν άργησε να φανεί με το καλύτερο πρόσωπό της! 


Γεώργιος Κοχλιός

     Και το καλύτερο «πρόσωπο», εν προκειμένω ήταν ένας νέος μουσικός επιστήμων με τον οποίο συναντηθήκαμε απροόπτως και διαπιστώσαμε ότι, χωρίς καν να μελετήσει το σενάριο και μετά από μια λακωνική αναφορά περιλήψεως του περιεχομένου του, είχε πλήρως αντιληφθεί τον χαρακτήρα, την εποχή, τον τόπο και ό,τι αφορούσε στην μουσική περιγραφή του έργου. Αυτός είναι ο συνθέτης της μουσικής του «Μιχαήλ Μαρούλλου Ταρχανιώτη» ο Γεώργιος Κοχλιός και, μεταξύ μας, αναζητήσαμε το αντιληπτικό «πλεονέκτημα» αυτού του νέου ξεκινώντας και παραμένοντας στο «βιογραφικό» του, κάτι, βεβαίως, κοινότυπο, όπου, όμως, διαπιστώσαμε κάτι κοινό που είχε με τον ήρωα του σεναρίου: την κοινή … «περιπλάνηση», με τις μάχες ο πρώτος, με τα επαγγελματικά ταξίδια ο σημερινός κατά τα οποία ως μουσικός ορχηστρών κρουαζιεροπλοίων είχε την ευκαιρία να γνωρίσει πολλά «άστεα» και «νόον» ανθρώπων, παρά το νεαρό της ηλικίας του!

     Απόφοιτος του Πανεπιστημίου Μακεδονίας και πτυχιούχος του τμήματος Μουσικής Επιστήμης και Τέχνης, ο Γεώργιος Κοχλιός, με διπλώματα (α) Κλασικής Αρμονίας της Μουσικής και (β) Αρμονίου και Πλήκτρων, καθώς και με εμφανίσεις στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών και Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης όπου παρουσίασε την λύρα της ιδιαίτερης πατρίδας του, αλλά και ραδιοφωνικός παραγωγός όπως επίσης και αφιερωμένος μουσικός σε ορχηστρικά σύνολα κρουαζιεροπλοίων με πολλές εμφανίσεις. 

     Και όταν μας είπε ότι θα μας στείλει σύντομα τις μουσικές «προτάσεις» του, ανησυχήσαμε φοβούμενοι μην ακούσουμε καμιά παραφθορά μαδριγαλίων του Orfeo Vecchi σε …κοσμικότερη μεταγραφή! Άλλωστε, αν ο Χατζηδάκις δεν είχε κλέψει τον Μότσαρτ και ο Θεοδωράκης τον Ζαμπέτα, τούτη η χώρα θα έψαχνε ακόμη για να βρει…κορυφαίους τραγουδοποιούς! Κι όμως! Ο Γεώργιος Κοχλιός σύντομα έστειλε τις πρωτότυπες όσο και εντυπωσιακές συνθέσεις του οι οποίες έφεραν την σφραγίδα μιας ιδιότυπης συλλήψεως επικεντρωμένης μέσα στο όλο «πνεύμα» του έργου και, το κυριότερο, με την ατμοσφαιρικότητα που προσδοκούσαμε! Ευγνώμονες, λοιπόν, προς τον συνθέτη μας.

Συνεχίζεται...

ΑΠΡΟΣΜΕΝΟ ΚΑΙ ΑΝΕΚΤΙΜΗΤΟ ΜΑΘΗΜΑ

 ΑΠΡΟΣΜΕΝΟ ΚΑΙ ΑΝΕΚΤΙΜΗΤΟ ΜΑΘΗΜΑ



     Εν ολίγοις, θα μπορούσαμε να μιλήσουμε για μιαν επαλήθευση της αξίας της Φυσικής Ιππικής από κάποιον αρνητή της!

     Ιπποδρομιακός επιβήτωρ σε εξαιρετική κατάσταση από χέρια που του συμπεριφέρθηκαν άψογα με αποτέλεσμα να εκπέμπει εμπιστοσύνη προς τον Άνθρωπο και το βλέμμα του να επιβεβαιώνει την καλύτερη διάθεσή του για συνεργασία! Ένα πλάσμα ...ερωτεύσιμο, το οποίο πρωτοσυναντήσαμε μετά από ευγενή πρόσκληση του Ιππαγωγού του και το χαρήκαμε για λίγα λεπτά μέχρι που εμφανίστηκε ο ..."γνωστός παράγων", ο "ξερόλας" της ...δυτικής Ιππικής(?) ο οποίος, ανεξαρτήτως εάν δεν ιππεύει και δεν είναι και Ιππιατρός, άρχισε αμέσως να δίνει ..."διάλεξη" περί των ...αμέτρητων ορθοπεδικών ελαττωμάτων του Ίππου (πώς, άλλωστε, θα επεδείκνυε την ..."σοφία" του;)  ...πετώντας του χώμα για να τον κάνει να επιταχύνει στον συραγωγέα (λες και με τον Ίππο σε άτακτη φυγή θα καταλάβαινε ενδεχόμενα βαδιστικά ελαττώματα...) με αποτέλεσμα ο Ίππος να τρομάξει και να αφηνιάσει, ρίχνοντάς του ...μπουνιές στα πλευρά και ...χτυπώντας τον και στο γόνατο, ενώ συνιστούσε την άμεση παρέμβαση χειροπράκτη με ...βαριοπούλα και ...καλέμι (sic) για να ..."ισιώσει" την σπονδυλική στήλη του ζώου, επιτάσσοντας και την άμεση αλλαγή ...σέλλας! Το δε απαραίτητο τσαμπάσικο "κερασάκι" ήρθε και σε κάποια στιγμή όταν ο "πανεπιστήμων" ξεστόμισε και τη φράση: "Μπορεί και να χρειαστεί να αγοράσεις άλλο άλογο!". Παραλλήλως, ο συγκεκριμένος δεν παρέλειψε να καταφερθεί και κατά της ..."Ελεύθερης Ιππασίας" (ο δυστυχής, δεν γνωρίζει καν ότι δεν υφίσταται ούτε "ελεύθερη" ούτε ..."σκλαβωμένη" Ιππασία) υπονοώντας ότι υπεράνω όλων είναι η ..."ακαδημαϊκή" αυθεντία του, εξισούμενη τουλάχιστον με δύο ...Gueriniere κι άλλους δυο Grisone!  Και όλα τούτα τα ..."επικολυρικά" μπροστά σου, χωρίς καμιά προηγούμενη προειδοποίηση! Αμέσως, απ΄τη μια στιγμή στην άλλη, η εμπιστοσύνη του Ίππου προς τον Άνθρωπο κλονίσθηκε και σε κάθε κίνηση του ανθρώπινου χεριού στο οπτικό πεδίο του το αγαθό τετράποδο έδειχνε επιφύλαξη!

     Κάποιοι φίλοι ευγενών προθέσεων μας ρωτάνε "ποια" είναι η αμοιβή μας για την εμπλοκή μας με τα ιππικά πράγματα και εμείς προσπαθούμε να τους εξηγήσουμε ότι, πράγματι, η αμοιβή μας είναι πολύ υψηλή, ασχέτως εάν δεν είναι υλική ή χρηματική όπως εν προκειμένω! Διότι, δεν υπάρχει μεγαλύτερο όφελος από την βάσανο και την πανηγυρικήν επαλήθευση των μεθόδων σου από κάποιον που τις αρνείται! Και γι αυτό τον ευχαριστούμε! Κι ενώ τον ευχαριστούμε, του αποκλείουμε και κάθε επανεμφάνισή του κοντά σε Ίππο που εμείς χειριζόμαστε, ακριβώς προς όφελος της ευημερίας των πλασμάτων που αγαπάμε, συνιστώντας του πρώτα να μάθει γι αυτά και κατόπιν να δηλώνει "ειδήμων"!