Τετάρτη 25 Νοεμβρίου 2015

ΜΑΘΗΜΑ ΣΠΑΘΑΣΚΙΑΣ ΕΔΑΦΟΥΣ


     Καμία έφιππη πολεμική τέχνη δεν μπορεί να θεωρηθεί ως ολοκληρωμένη για έναν Ιππέα ο οποίος στερείται της ικανότητος του εφίππως σπαθίζειν!


     Ο έφιππος χειρισμός της Σπάθης δεν σημαίνει, απλώς, την ικανότητα του Ιππέως για μάχη, αλλά την ικανότητα εξαιρετικής ισορροπίας κατά το ιππεύειν, λόγω του ότι κάθε κίνηση της Σπάθης διαμορφώνει για τον Ιππέα νέα κατάσταση ισορροπίας, υποχρεώνοντάς τον σε συνεχείς διορθώσεις προκειμένου να διατηρήσει την ισορροπία του.


     Η "ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΦΙΠΠΟΤΟΞΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ" στην διαρκή προσπάθειά της να παραγάγει ικανούς Ιππείς, συνεχίζει ένα ειδικό πρόγραμμα Σπαθασκίας για όλα τα Μέλη των «ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ» προκειμένου να ασκηθούν σ’  αυτή την υψηλή Τέχνη η οποία, εκτός της ιππικής ευσταθείας και σπαθιστικής δεξιότητος, προσφέρει και το σοβαρό όφελος της υψηλής αυτοσυγκεντρώσεως και αναπτύξεως των ανακλαστικών σε όποιον την κατέχει.


     Αυτό το Σάββατο 28η Νοεμβρίου 2015, στη Κοιλάδα μας, ο Πρωτεσίλαος θα βοηθήσει τους Συνασκουμένους μας να εξασκήσουν το καρπό τους σε σπαθιστικές καταφορές με ένα πρόγραμμα που θα αρχίσει στις 13:30 ακριβώς και για την παρακολούθηση του οποίου θα χρειασθεί οι συμμετέχοντες να φέρουν μία ξύλινη ράβδο μήκους μεταξύ 0.80 μ και 1.20 μ, αποκλειομένων μεταλλικών αγχεμάχων, πραγματικών ή ομοιωμάτων για λόγους προστασίας από ατυχήματα.



     Το πρόγραμμα, το οποίο αποτελεί συνέχεια του εισαγωγικού μαθήματος το οποίο έγινε κατά την ορεινή προπονητική διημερίδα στη Πεντέλη (7-8 Νοεμβρίου 2015)  θα διαρκέσει περίπου μιάμιση ώρα και, κατόπιν, οι Συνασκούμενοι θα μπορούν να συμμετάσχουν στην τακτική ομαδική Προπόνηση Παραδοσιακής Τοξοβολίας. Ωστόσο, όσοι επιθυμούν και κατόπιν έγκαιρης επικοινωνίας με τον Αρχηγό της Ομάδος Αρπάλυκο (6972496303) θα μπορούν από το πρωί να ιππεύουν και να προπονούνται στην Έφιππη Τοξοβολία.


Τρίτη 24 Νοεμβρίου 2015

"ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ" - "ΙΕΡΑΞ" κλπ


    «Ναι πιθανότατα ο φίλτατος Αριστοτέλης, στην ομάδα του οποίου είχα την ευτυχία να μαθητεύσω από πολύ νωρίς για 4 συναπτά έτη, και να εισάγω νέα μέλη της συγκεκριμένης ομάδας στην παραδοσιακή τοξοβολία δείχνοντας τους τα βασικά, αναφέρεται με καλά λόγια θα έλεγα και χωρίς ίχνος νεοελληνικού σνομπισμού στα γραφόμενα μου, με τα οποία ο ίδιος φαίνεται να συμφωνεί, να επικροτεί και να επιβεβαιώνει, κάτι που με χαροποιεί ιδιαιτέρως, καθώς διαφαίνεται η συνέχεια της άριστης σχέσης μεταξύ δασκάλου και μαθητή που υπήρξε κάποτε.

     Τα γεράκια θεωρούμε ανέκαθεν τους Έλληνες Κενταύρους συμμάχους μας, συμπολεμιστές και συνοδοιπόρους μας στην παραγωγή και προαγωγή τοξευτικού πολιτισμού και στον αγώνα κατά του σάπιου κοινωνικού, πολιτικού και οικονομικού κατεστημένου, ενώ προσωπικά ο ίδιος έχω αιώνια ευγνωμοσύνη και σεβασμό στον άνθρωπο που με μύησε στο μονοπάτι της παραδοσιακής τοξοβολίας.

     Δεν υποβιβάζουμε ούτε αδυνατούμε να κατανοήσουμε την αξία και τις ιδιαιτερότητες του έφιππου μάχεσθαι, έχοντας μάλιστα πάρει και μια μικρή "γεύση", αλλά το δικό μας μονοπάτι είναι διαφορετικό. Το μονοπάτι των "γερακιών" είναι αυτό του πεζού τοξότη, του "ψιλού", που περιδιαβαίνει τα δάση, τα βουνά και τις χαράδρες και όχι τις αχανείς στέπες, αυτού που επιβαίνει στις τριήρεις και όχι στους ίππους, αυτού που κανένας "στρατηγός" δεν υπολογίζει την αξία του, αλλά στο τέλος καταλήγει να χάνει τον στρατό και το ιππικό του από αυτούς τους άτακτους και ασυμβίβαστους τοξότες χωρίς τις φανταχτερές αρματωσιές. Η αξία του τοξότη έγκειται στην τοξευτική του τέχνη και μόνο, αντιθέτως η αξία του ιπποτοξότη έγκειται πρωτίστως στις ιππικές του ικανότητες και στην ιππική δεξιοτεχνία.

     Συνεπώς δεν πρόκειται για το "αν κατάφερα να συνεχίσω" ή όχι, αλλά για το τι επέλεξα να ακολουθήσω, καθώς ο "Ιέραξ" είχε ήδη δημιουργηθεί και ανοίξει τα φτερά του αρκετά πριν την διαγραφή μου από τους Έλληνες Κενταύρους.

     Εν κατακλείδι, κακώς έφτασες στο συμπέρασμα ότι υπάρχει οποιαδήποτε έχθρα ή κόντρα μεταξύ των δύο ομάδων, τουλάχιστον από τη μεριά μας, και παρολίγον να παρασυρθώ από τα γραφόμενα σου και να δημιουργηθεί παρεξήγηση χωρίς να συντρέχει κανένας απολύτως λόγος!

     Εμείς θα θέλαμε να ευχηθούμε από τη σελίδα μας στους Έλληνες Κενταύρους καλή συνέχεια στο έργο τους και πάντα επιτυχίες σε όλες τους τις ασχολίες.»

[Το απόσπασμα μας απέστειλε προς ενημέρωση και σχολιασμό μέλος του "ΙΕΡΑΚΟΣ" ]


     Mε αφορμή έναν διάλογο Τοξοτών ο οποίος έγινε μεν σε κλειστή ομάδα αλλά, πάντως, ανοικτά, θα θέλαμε να σταθούμε στη παιδαγωγική του υπόσταση, μιας και η Ομάδα των «ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ» προτάσσει την παιδαγωγική της ψυχής των Μελών της έναντι οιουδήποτε άλλου. Ο συγκεκριμένος διάλογος διεξήχθη μεταξύ ενός διαγραφέντος Μέλους μας, του αγαπητού Ιωάννη κι ενός άλλου Τοξότη ο οποίος, υπό το κράτος της συρμώδους «δυσανεξίας» συγχρόνων κοινωνικών σχέσεων, θεώρησε ότι μεταξύ των «ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ» και του «ΙΕΡΑΚΟΣ», της Ομάδος Παραδοσιακής Τοξοβολίας  την οποία δημιούργησε ο Ιωάννης, εμφιλοχωρεί αντιπαλότητα.

    Αρχικώς θα πρέπει να σημειωθεί ότι οι «ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ», από την ίδρυσή της, δε σχεδιάσθηκε ως μία Ομάδα «προσωποπαγής» (…‘του Αριστοτέλη’ ) αλλά του συνόλου των Mελών της, με αρχιτεκτονημένη ηγεσία και διοίκηση της οποίας το ίδιο δεν είναι το «χρίσμα» αλλά η διάκριση Αξίας. Η εισαγωγή (2005) στην Ελλάδα της Έφιππης αλλά και της Παραδοσιακής Τοξοβολίας από τον γράφοντα αλλά και η μετέπειτα (2008) σύνταξη υπό πρόσωπο Δικαίου (αστική μη κερδοσκοπική εταιρεία) όρισαν μία αφετηρία τόσο της Έφιππης Τοξοβολίας όσο και της Παραδοσιακής Τοξοβολίας στη Πατρίδα μας όχι μόνον ως γνωστικά αντικείμενα αλλά, κυρίως, ως πολιτικά (κατά Αριστοτέλη τον Σταγειρίτη) και παιδαγωγικά προς ευρύτερο κοινωνικό όφελος. Το 5ο Άρθρο του κατατεθειμένου Καταστατικού (δημοσία, ανηρτημένου στα Ελληνικά και Αγγλικά) της «ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΦΙΠΠΟΤΟΞΟΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ» στην οποία υπάγονται οι «ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ», απεριφράστως τοποθετεί το όλον οικοδόμημα της Ομάδος μας στην υψηλή σφαίρα της Πλατωνικής αριστοκρατικότητος με εμφανέστατη την αποστροφή μας προς ο,τιδήποτε μαζοκρατικό -   δημοκρατικό - αναξιοκρατικό και εθνοκοινωνικώς ευτελές το οποίο δεν είναι αποδεκτό στο πλαίσιο της Πλατωνικής «Πολιτείας». Και εμείς δε φοβούμεθα τα ψυχανώμαλα γρυλίσματα των εχθρών της Ανθρωπότητος και του Πολιτισμού της οι οποίοι σπεύδουν να χαρακτηρίσουν με ‘κλισαρισμένες’ ετικέτες όποιον και ό,τι δεν εννοούν… Όλους αυτούς, μαζύ με την ηλιθιότητά τους, τους έχουμε a priori στείλει στους αποθέτες (μιας και δε πιστεύουμε στην ύπαρξη …διαβόλου)! Ούτω πως, οι «ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ» με τη συγκρότηση «σχολείου» Πλατωνικής κοσμοθεάσεως, ξεκίνησαν πρώτοι στην Ελλάδα την καλλιέργεια της Έφιππης Τοξοβολίας και της Παραδοσιακής Τοξοβολίας με γνώμονα την ψυχοπαιδαγωγία όσων Συνελλήνων-συναντιληπτόρων της αξίας της Πλατωνικής διδασκαλίας με μέσα τον Ίππο και το Τόξο και Διδασκάλους των Πλάτωνα, τον Ξενοφώντα και τον Kassai Lajos, τον Ούγγρο παγκόσμιο πρωτομαχητή της Έφιππης και Παραδοσιακής Τοξοβολίας, στον Οργανισμό του οποίου ο γράφων είχε την ευτυχία και την Τιμή να μαθητεύσει και να διεξέλθει τρία Σχολεία Αρχηγών με ό,τι αυτό συνεπάγεται.

      Εξ όλων των προμνημονευθέντων γίνεται σαφής ο συγκροτημένος, απόλυτος αλλά και ευσταθέστατος χαρακτήρας της Ελληνικής Ομάδος Έφιππης και Παραδοσιακής Τοξοβολίας των «ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ» στην οποία δεν έχει θέση ο αυτοσχεδιαστικός υποκειμενισμός αλλά ο «Κανών» ο οποίος απορρέει από το Καταστατικό, τον γραπτό και ανηρτημένο Κανονισμό Λειτουργίας της Ομάδος και τις διευκρινιστικές γραπτές και ανηρτημένες Οδηγίες προς Συνασκουμένους τα οποία τηρούνται από της ιδρύσεως των «ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ» απαρεγκλίτως υφ’ όλων των Μελών τους.

     Πέραν της φιλοσοφικής, οργανωτικής και διοικητικής δομής της η Ομάδα των «ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ» αποτελεί ένα ιδεατό αρχιτεκτόνημα στοάς με πύλη εισόδου διαμπερώς διατεταγμένη με την πύλη εξόδου ώστε ο εισερχόμενος (εγγραφόμενος) να αποκτά άμεση ενσυναίσθηση της …εξόδου (διαγραφής), ενώ πλευρικώς της στοάς διατίθεται ορθάνοιχτη αλλά, φύσει και …σκοπιμότητι, ‘υποφωτισμένη’ και η δίοδος προς το ουσιαστικό «ενδιαίτημα» της αυτοβελτιώσεως, το φυσικό και απέραντο αίθριο, το οποίο αποτελεί και τον κυρίως χώρο. Δυστυχώς, κάποιοι εκ των εισερχομένων στη στοά τυφλώνονται από το απέναντι φως της πύλης εξόδου και κατευθύνονται προς αυτό, ενώ, άλλοι, εισερχόμενοι με πραγματική ερευνητική διάθεση, ανακαλύπτουν τη σκιερή δίοδο προς το αίθριο. Και επικαλούμαι την στοιχειώδη ευφυία του αναγνώστη ώστε να μην εκλάβει την αλληγορία της «στοάς» ως παραπέμπουσα σε ομόηχα «τεκτονήματα» με τα οποία διατηρούμε αποστάσεις φιλοσοφικής αντιπαλότητος.

   Επ΄ αυτης της υπαρξιακής ‘συχνότητος’ κινούμενοι οι «ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ» υπεδέχθησαν όλους, ανεξαιρέτως, τους μετέπειτα ιδρυτές παρομοίων Ομάδων Παραδοσιακής Τοξοβολίας οι οποίοι, αρχικώς, μαθήτευσαν κοντά μας και κάποτε απεφάσισαν να πορευθούν στον αναφαίρετο δικό τους δρόμο, ή διεγράφησαν κατόπιν διεξοδικής και επίπονης διαδικασίας του πενταμελούς Διοικητικού Συμβουλίου της «ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΦΙΠΠΟΤΟΞΟΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ» (και ποτέ κάποιου ατόμου ή «αρχηγού») πάντοτε κατόπιν αιτιολογημένης αποφάσεως (και ποτέ διότι «ούτω δοκεί μοι») πάντοτε καταχωρισμένης στο Βιβλίο Πρακτικών του Δ.Σ. της Εταιρείας.

     Ο αγαπητός Ιωάννης (εξ όσων προκύπτουν από τα αυστηρώς τηρούμενα Αρχεία των Μελών μας) διάβηκε το κατώφλι εισόδου της Ομάδος μας στις 21 Σεπτεμβρίου 2008 και το κατώφλι εξόδου, δια διαγραφής, στις 22 Ιουλίου 2012. Υπήρξε το 21ο Μέλος των «ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ» μόλις κατά τον δεύτερο μήνα της,  συντεταγμένης πλέον, λειτουργίας της και η παρουσία του ήταν ιδιαιτέρως χαρμόσυνη για όλους μας διότι η καλλιεργημένη προσωπικότητά του και οι αντιληπτικές ικανότητές του παρείχαν λαμπρά εχέγγυα προόδου εξαιρέσει ενός μειονεκτήματός του εκπεφρασμένου σε μία και μόνον δισύλλαβη προσωπική αντωνυμία η οποία αντίκειται σε κάθε ομαδική-συλλογική-κοινωνική-εθνοκοινωνική προσπάθεια: στο «εγώ»!

     Ευφυέστατος, φιλομαθέστατος, καλλιεργημένος, αλλά και εν πολλοίς συναντιλήπτωρ ο φίλτατος Ιωάννης, εν τούτοις, παρητήθη κάθε προσπαθείας να ελέγξει το υπερτροφικότατο «εγώ» του, ερχόμενος σε συνεχείς, ανούσιες και ανταγωνιστικές συγκρούσεις με τους Συνασκουμένους του, λόγος για τον οποίο τελικώς διαγράφη από τους «ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΥΣ» ως μη συμβατός με το ομαδικό πνεύμα μας.

     Για την διαγραφή του, η λύπη όλων μας υπήρξε και είναι δεδομένη διότι ως Συνασκούμενος υπήρξε αγαπητός και ικανότατος αλλά ως Μέλος της Ομάδος εντελώς ασύμβατος!  

     Στο παραπάνω απόσπασμα του διαλόγου, ο αγαπητός μας Ιωάννης, πέραν των ευγενών του λόγων προς την Ομάδα των «ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ» και τον ελάχιστο γράφοντα (ο οποίος δεν είναι «δάσκαλος» κανενός αλλά ισόβιος αρχάριος μαθητής των δικών του Δασκάλων Πλάτωνος, Ξενοφώντος και Kassai Lajos) αντιμετωπίζει ευστόχως τον συνομιλητή του, παραπέμποντάς τον για κάθε απορία προς εκείνους για τους οποίους ενδιαφέρεται και δηλώνει την συμπόρευσή του και με τη δική μας Ομάδα αλλά και με ομοειδείς Ομάδες της Παραδοσιακής Τοξοβολίας, όπως θα πρέπει κάθε νουνεχής σκαπανέας Πολιτισμού να φρονεί. Υπό ομοίων αισθημάτων εμφορούνται και οι «ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ» οι οποίοι χαίρονται όταν προκύπτουν νέες Ομάδες Έφιππης και Παραδοσιακής Τοξοβολίας και, μάλιστα, με ιδρυτές πρώην Μέλη μας και, είθε, σήμερα, με τον …βαθύ τριψήφιο αριθμό των Μελών των «ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ», την μεγαλύτερη και αριθμητικώς Ομάδα στην Ελλάδα (οι ξένοι φίλοι μας μιλούν και για παγκόσμιο ρεκόρ!) θα ήταν ευχής έργον τα Μέλη μας να ξεκινούσαν να δημιουργούν «δίκτυο» Ομάδων Έφιππης και Παραδοσιακής Τοξοβολίας στην Ελλάδα διευρύνοντας τον, ισορροπιστικό ψυχής, εφιπποτοξοτικό Πολιτισμό στους, παραπαίοντες και κατακρημνιζόμενους στην άβυσσο, κατοίκους αυτής της τάλαινας και απολίτιστης χώρας των μυρίων γραικύλων και τσιφτετελλήνων οι οποίοι τέρπονται και αρκούνται σε «καθρεφτάκια» αγυρτών «ιεραποστόλων» νομίζοντας ότι ούτω πως …προοδεύουν! Σαφώς και οι «ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ» τίθενται αλληλέγγυοι του «ΙΕΡΑΚΟΣ» αλλά και κάθε ομοειδούς Ομάδος, πολλώ δε μάλλον, Ομάδων που ίδρυσαν πρώην Συνασκουμενοί μας (ασχέτως λόγων εξόδου τους από την Ομάδα μας), επ΄ αγαθώ της εθνοκοινωνικής Παιδείας ενός λαού που τόσο τη χρειάζεται. 

     Συμπερασματικώς, οι «ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ», τα Μέλη της Ομάδος και ο γράφων, επιδιώκουμε την αυτοβελτίωσή μας και την συνεισφορά στον Πολιτισμό της Πατρίδος μας, μακράν ανταγωνιστικών τριβών με ομοτέχνους ή μη, διεπόμενοι υπό πνεύματος σεβασμού των άλλων, ούτω πως σεβόμενοι εαυτούς. Άλλωστε, η πολυτέλεια των πατροπαράδοτων …εμφυλιοπολεμικών προστριβών που χαρακτηρίζουν την ελλαδική κοινωνία βρίσκεται πολύ μακράν της καθημερινότητός μας η οποία επιτάσσει την συνεχή, αφιερωματική, προσήλωσή μας επί του εφιπποτοξοτικού αντικειμένου. Σε κάθε περίπτωση η αγαθή σκέψη μας ακολουθεί και τα ενεργά και τα πρώην Μέλη μας, καθώς και κάθε Συνέλληνα που συνεισφέρει στον Πολιτισμό. Ειδικώς δε για τον «ΙΕΡΑΚΑ» και για τον φίλτατο Ιωάννη προς τον οποίο ανταποδίδουμε την ίδιαν αγαθότητα καρδιάς που και εκείνον χαρακτηρίζει, θα θέλαμε να διατυπώσουμε τα συγχαρητήριά μας για τις ευγενείς προθέσεις προωθήσεως μιας ποιοτικής Παραδοσιακής Τοξοβολίας στη σημερινή, μειονεκτούσα, Ελλάδα όπως προκύπτει και από το νεότευκτο διαδικτυακό ιστότοπό τους, προς επίσκεψη του οποίου προτρέπουμε τους αναγνώστες μας: http://ieraxarchery.wixsite.com/greece

     Σε κάθε περίπτωση θα επιμείνουμε ότι, πρόβλημα ζωτικού χώρου υπάρχει μόνον στην αγωνία των επαρχιωτών καταπατητών γης και όχι στις πολιτισμένες κοινωνίες όπου η πεποίθηση  της επαρκείας των ...επιγείων και αυταρκείας εαυτών και αλλήλων επιτρέπουν την αγαθή και δημιουργική σκέψη! Έτσι, μη απειλούμενοι και μη κινδυνεύοντες, μπορούμε να πορευόμεθα χωρίς φθοροποιούς διαιρετισμούς, καθείς όπως εκλαμβάνει το καθήκον του, συνεισφέροντες κατά δύναμη!

Αριστοτέλης Ηρ. Καλέντζης


Δευτέρα 23 Νοεμβρίου 2015

ΤΟΞΟΒΟΛΙΑ  ΣΤΟ  ΦΑΡΑΓΓΙ
ΜΕΓΑ ΡΕΜΑ - ΦΘΙΩΤΙΔΟΣ
[31η ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2016]

Μια μοναδική "εξόρμηση" 
για τους "ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΥΣ" 
και κάθε ενδιαφερόμενο.


Horseback Archers take Canyoning training

     Students of “Greek Centaurs” Horseback Archery School majoring in fight attendance in a Canyon (“Mega Rema”, Fthiotis, central Greece) receive hard etiquette training on Jan. 31st 2016.  Climbing, rappelling and shooting arrows, “Greek Centaurs” are approaching instinctive Archery not as a common ‘sport’ than as a martial art as it is really. And this is the ‘spirit’ of the “Greek Centaurs”! Watching the photos, we can say: It's not easy to be a “Greek Centaur” who has to master the skills of a real fighter!


    Η Ελληνική Ομάδα Έφιππης και Παραδοσιακής Τοξοβολίας "ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ", πρωτοπόρος όπως πάντοτε, θα επιχειρήσει για πρώτη φορά παγκοσμίως μία εκπαιδευτική ημερίδα που θα περιλαμβάνει ταυτόχρονη διάσχιση φαραγγιού και εξάσκηση στη Παραδοσιακή Τοξοβολία μέσα σε ένα εντελώς φυσικό περιβάλλον.

     Σκοπός της ειδικής αυτής εκπαιδευτικής ημερίδος η οποία θα διεξαχθεί την Κυριακή 31η Ιανουαρίου 2016, σύμφωνα με το αναλυτικό Πρόγραμμα που παρατίθεται στο τέλος, είναι η επαλήθευση της μαχητικής ικανότητος των "ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ" σε ένα πολύ απαιτητικό φυσικό τερέν, καθώς η μοναδική αυτή Ομάδα δεν υπηρετεί ένα απλό άθλημα αλλά μία αρχέγονη και κορυφαία Πολεμική Τέχνη.



     Την σχεδίαση της διασχίσεως του φαραγγιού ανέλαβε ο πλέον σοβαρός, ειδικευμένος, Οργανισμός στην Ελλάδα τον οποίο οργάνωσε και διευθύνει ο Γεώργιος Ανδρέου, ο Άνθρωπος ο οποίος ανέδειξε το Canyoning στη χώρα μας και τυγχάνει διεθνούς αναγνωρίσεως για το επίπεδο των ικανοτήτων του και της παγκόσμιας προσφοράς του στη Διάσχιση Φαραγγιών.



     Ήδη, ο Γεώργιος Ανδρέου και η "HELLAS CANYON" μας απέστειλαν το σχετικό Πρόγραμμα της ημερίδος το οποίο ενέκρινε το Διοικητικό Συμβούλιο της "ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΦΙΠΠΟΤΟΞΟΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ" η οποία καλεί, εκτός από τους "ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΥΣ" και κάθε άλλο ενδιαφερόμενο πέραν των Μελών της Ομάδος να λάβει μέρος δηλώνοντας εγκαίρως συμμετοχή, είτε ως Παραδοσιακός Τοξότης είτε ως ενδιαφερόμενος να απολαύσει υπό τις ασφαλέστερες προϋποθέσεις μιας άριστης διοργανώσεως, το συναρπαστικό περιβάλλον ενός μαγευτικού φαραγγιού.
  

     Η "ΗELLAS CANYON" δεν σχεδίασε, απλώς, την εν λόγω εκπαιδευτική μας ημερίδα, αλλά θα την υποστηρίξει παρέχοντας εκπαίδευση αλλά και πλήρη υλικοτεχνική υποδομή για την ασφαλή και άνετη διεκπεραίωσή της. έτσι, όλοι οι συμμετέχοντες προ της επαφής με το φαράγγι θα εκπαιδευθούν σε όλες τις παραμέτρους κινήσεως μέσα σε αυτό, θα εφοδιασθούν με ειδικές στολές νεοπρενίου, αναλόγως των σωματικών δεδομένων ενός εκάστου (από την αποθήκη της "HELLAS CANYON"), θα τους παρασχεθεί όλος ο τεχνικός εξοπλισμός που θα απαιτηθεί στη συγκεκριμένη εξόρμηση, ενώ ο ίδιος ο Γεώργιος Ανδρέου και οι Συνεργάτες του θα είναι δίπλα μας ώστε η διάσχιση να είναι μέχρι τέλους της διαδρομής ασφαλής για όλους. Όλα αυτά περιλαμβάνονται στη τιμή συμμετοχής η οποία είναι 30 ευρώ κατ'  άτομο, μία προσφορά της "HELLAS CANYON" αποκλειστικώς για τους "ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΥΣ" και όσους φίλους θελήσουν να επωφεληθούν συμμετέχοντες μαζύ μας στην αξέχαστη αυτή εμπειρία. Για όσους φίλους, εκτός Ομάδος, θελήσουν και να τοξεύσουν θα τους χορηγηθούν, χωρίς καμία επιβάρυνση, κοινόχρηστα Παραδοσιακά Τόξα με μόνη τους υποχρέωση να προμηθευτούν εγκαίρως τρία ατομικά βέλη. Έτσι, κάθε ενδιαφερόμενος και εκτός των "ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ" θα είναι καλοδεχούμενος, δηλώνοντας εγκαίρως συμμετοχή μέχρι τις 15 Ιανουαρίου 2016 (για κάθε πληροφορία στο τηλέφωνο 6977764737) χωρίς κανέναν αριθμητικό περιορισμό συμμετεχόντων.   


Eνημέρωση προερχόμενη από το επίσημο Ιστολόγιο της 

Φαράγγι

    Τα φαράγγια, είναι μια γεωλογική ιδιαιτερότητα. Τα περισσότερα από αυτά δημιουργήθηκαν τα τελευταία 10.000.000 χρόνια και είναι αποτέλεσμα γεωλογικών μεταβολών που οφείλονται στη σεισμική και ηφαιστειακή δραστηριότητα. Κατά την διάρκεια της Τεταρτογενούς περιόδου (τα τελευταία 1.500.000 χρόνια), τα εναλλασσόμενα παγετώδη και μεσοπαγετώδη περιβάλλοντα και οι γεωδυναμικές διεργασίες, προκάλεσαν γρήγορες ανοδικές κινήσεις της γης, όπου σε συνδυασμό με τα τεκτονοκαρστικά φαινόμενα, δημιούργησαν ευνοϊκές συνθήκες για έντονη διάβρωση. Αποτέλεσμα όλων αυτών ήταν τα βαθιά φαράγγια. Το υγρό στοιχείο είναι επίσης ένας σημαντικός παράγοντας δημιουργίας των φαραγγιών. Οι τεράστιες ποσότητες νερού που απελευθερώθηκαν κατά το λιώσιμο των παγετώνων, ακολουθώντας τις διάφορες διαδρομές των ρηγμάτων, λάξευσαν βαθιά τα ασβεστολιθικά κυρίως πετρώματα, δίνοντας το ανάγλυφο των φαραγγιών.

    Τα φαράγγια είναι μικρά ορεινά ποτάμια με διαρκή ή εποχιακή ροή, έχοντας μία λεκάνη τροφοδοσίας. Οι κλίση τους συνήθως είναι μεγαλύτερη του 5% και βρίσκονται στη φάση μιας διαρκούς διάβρωσης. Από μια λεκάνη τροφοδοσίας και όταν το νερό κατά την πορεία του περνάει πάνω από σκληρά πετρώματα χωρίς να συναντήσει κάποιο βαθύ ρήγμα, τότε το φαράγγι που δημιουργείται δεν είναι αρκετά βαθύ. Πολλά από αυτά τα φαράγγια μπορεί να μην διακρίνονται από μακριά, αλλά είναι εξίσου όμορφα και εντυπωσιακά!


Τι είναι η Διάσχιση Φαραγιιού (Canyoning)

     Η Διάσχιση Φαραγγιού είναι ένα καινούριο σπορ των τελευταίων δεκαετιών που ακολουθεί την πορεία των υδάτων, προσπερνώντας κάθε εμπόδιο με τεχνικά μέσα. Δηλαδή η κατάβαση ενός φαραγγιού περπατώντας μέσα από το νερό, κάνοντας βουτιές σε βαθιά νερά, φυσικές τσουλήθρες που έχουν σχηματιστεί πάνω στους βράχους από την διάβρωση των νερών και κατάβαση με σχοινιά, όταν έχει καταρράκτες. Η ορολογία «Canyoning» στα Ελληνικά, λέγεται διάσχιση φαραγγιών. Η Διάσχιση Φαραγγιού περιέχει ορειβασία, αναρρίχηση, σπηλαιολογία, κολύμβηση. Είναι ένα σπορ που συνδυάζει πολλά από τα αθλήματα του βουνού!



Η Γαλλική Ιστορία της Διασχίσεως Φαραγγιών (Canyoning)

     Το Canyoning, επισήμως, ξεκίνησε από την Γαλλία και η ιστορία του έχει ως εξής: Το 1888, ο Edouard Alfred Martel (πατέρας της Σπηλαιολογίας και ιδρυτής της πρώτης Εταιρείας Σπηλαιολόγων της Γαλλίας) πραγματοποιεί τη διάσχιση (πέρασμα) της σπηλιάς του Bramabiau που μοιάζει πολύ με φαράγγι. Στη συνέχεια και μέχρι το 1960 οι αποστολές για εξερευνήσεις φαραγγιών διαδέχονται η μια την άλλη, μέχρι που το 1963 ιδρύεται η Γαλλική Ομοσπονδία Σπηλαιολογίας και οι Σπηλαιολόγοι συνεχίζουν να εξερευνούν φαράγγια με το ίδιο αχόρταγο πάθος. Στη δεκαετία του ’70 αρχίζουν να εκδίδονται τα πρώτα βιβλία οδηγοί φαραγγιών και το 1986 το Canyoning εντάσσεται στην Σπηλαιολογική Ομοσπονδία της Γαλλίας, ενώ το 1988 αρχίζει μια στενή συνεργασία ανάμεσα στη Ομοσπονδία Canoe Kayak και την Ορειβατική Ομοσπονδία.

     Τον Μάη του 1991 ξεκινάει η πρώτη επίσημα οργανωμένη σχολή κατάβασης φαραγγιών.

     Το 1994 επίσης υπήρξε έτος πλούσιο σε δραστηριότητες. Το Μάρτιο πραγματοποιήθηκαν οι πρώτες ημέρες τεχνικής φαραγγιών που εφαρμόστηκαν από τον Jean Guitard στην Torderes.



Η Ελληνική Ιστορία της Διασχίσεως των Φαραγγιών (Canyoning)

     Στη χώρα μας, η ιστορία του Canyoning ξεκινά στις αρχές του 20ού αιώνος και, συγκεκριμένα, στα τέλη της δεκαετίας του ’20 (χωρίς αυτό να αποκλείει παλαιότερες προσπάθειες για τις οποίες δεν υπάρχει σχετική ενημέρωση) μέσα από μία καταγεγραμμένη κατάβαση που πραγματοποίησε ομάδα δραστήριων σπηλαιολόγων, με επικεφαλής την αείμνηστη Άννα Πετροχείλου. Η κατάβαση πραγματοποιήθηκε στον ορεινό όγκο της Πάρνηθας και στο γνωστό φαράγγι της Γκούρας.

     Γάλλοι εξερευνητές αρχίζουν να επισκέπτονται την Κρήτη και να πραγματοποιούν τις πρώτες καταβάσεις φαραγγιών. Υπάρχουν καταγεγραμμένα στοιχεία από το 1978. Στην Ήπειρο και συγκεκριμένα στο όρος Τύμφη, το Canyoning ξεκινάει από το 1979 πάλι από Γάλλους σπηλαιολόγους. Καταγεγραμμένες εργασίες σε Γαλλικά βιβλία ξεκινάνε από το 1966, το 1979, το 1987 και το 1990, με φαράγγια της Ηπείρου, καθώς και αντίστοιχα άρθρα σε περιοδικά.

     Στα τέλη της δεκαετίας του 80, στην Ελλάδα εξερευνώνται κάποια φαράγγια κι από Έλληνες ορειβάτες, τα οποία στις αρχές της δεκαετίας 90 αρχίζουν να γίνονται γνωστά από τις διάφορες εταιρείες εναλλακτικού τουρισμού, που οργανώνουν σιγά-σιγά και καταβάσεις φαραγγιών. Είναι τα φαράγγια: Γκούρας, Ντούνου , Ασωπού, Βόθωνα, Βίνιανης, Μέγα Ρέμα Μουζακίου, Καλυψούς, Φόνισσας, Νέδας. Στα τέλη της δεκαετίας του ‘90 οι εξερευνήσεις φαραγγιών αρχίζουν να  οργανώνονται πιο πολύ. Ομάδες ορειβατών από την Θεσσαλονίκη, κατεβαίνουν το φαράγγι του Ορλιά στον Όλυμπο και του Φονιά στην Σαμοθράκη. Το 1999 γίνεται η πρώτη οργανωμένη σχολή οδηγών Canyoning στην Ελλάδα από τους Γάλλους εκπαιδευτές  Gilbert  Djurakdjian και  Olivier Gola. Την σχολή την παρακολούθησαν 7 άτομα και αποφοίτησαν οι 5, εκ των οποίων οι 2 δεν ασχολήθηκαν έπειτα με το σπορ, οι άλλοι 2 συνέχισαν να ασχολούνται αλλά περιστασιακά, ενώ ο ένας από αυτούς, ο Γιώργος Ανδρέου, συνέχισε δυναμικά και συντέλεσε στην ανάπτυξη του Ελληνικού Canyoning. Από το 1999 ο Γιώργος Ανδρέου αρχίζει να οργανώνει ομάδες, με στόχο την εξερεύνηση άγνωστων φαραγγιών. Το 2002 προσκαλείται από τον Ιταλικό Oργανισμό Canyoning να παρακολουθήσει την σχολή εκπαιδευτών και ένα χρόνο αργότερα το 2003, ιδρύει τον  Ε.Σ.Ε.Φ. και άτυπα δημιουργεί και την Ελληνική σχολή Canyoning. Την ίδια χρονιά ο Γιώργος Ανδρέου οργανώνει σχολές Canyoning για Σπηλαιολόγους και μέλη της Σ.Ο.Ε. και έτσι το Canyoning αρχίζει να οργανώνεται και να εξαπλώνεται μέσα από τους σπηλαιολογικούς συλλόγους. Το 2004 ο Ε.Σ.Ε.Φ. αρχίζει να οργανώνει σχολές σε όλη την Ελλάδα και να δημιουργεί πυρήνες ανάπτυξης όπως στην Κρήτη. Το 2006 οργανώνεται η πρώτη Γαλλική σχολή  Initiateur και σχολή διάσωσης σε φαράγγια με εκπαιδευτές τους  F. Jourdan, J. F. Fiorina και P. Auvaro. Το 2008 γίνεται και η πρώτη σχολή Moniteur με σκοπό την ακόμη καλύτερη οργάνωση και ανάπτυξη του Ελληνικού Canyoning. Εκπαιδευτές ήταν οι L. Poublan και Y. Ozoux. Το 2007 εκδίδονται τα τρία (3) πρώτα Ελληνικά βιβλία-οδηγοί φαραγγιών.  Μέχρι το 2010 και συγκεκριμένα στην δεκαετία 2000, εξερευνήθηκαν στην Ελλάδα πάνω από 170 φαράγγια και έγιναν επίσημα κι ανεπίσημα πάνω από 60 σχολές και σεμινάρια για καταβάσεις φαραγγιών από διάφορους φορείς.   


O Γιώργος Ανδρέου

     Ο Γιώργος Ανδρέου γεννήθηκε το 1968 και ασχολήθηκε με διάφορα αθλήματα στο βουνό. Από το 1986 κάνει Ορειβασία, mountain bike, αναρρίχηση, ορειβατικό σκί, enduro, trail, Σπηλαιολογία και από το 1996 αρχίζει να κάνει και Canyoning. Κατοικεί στην πόλη του Βόλου στην κεντρική Ελλάδα, πολύ κοντά σε αρκετά βουνά με φαράγγια.

     Περπάτησε στα περισσότερα βουνά της Ελλάδας αποκτώντας έτσι μεγάλη εμπειρία στο χώρο της ορειβασίας. Είναι οδηγός στο canyoning από το 1999 κι εκπαιδευτής από το 2003. Κάθε χρόνο οργανώνει καταβάσεις φαραγγιών καθώς και εκπαιδευτικά προγράμματα.

     Από το 1999 και κάθε χρόνο οργανώνει εξερευνήσεις άγνωστων φαραγγιών σε όλη την Ελλάδα. Οι εξερευνήσεις των περισσοτέρων Ελληνικών φαραγγιών έχουν οργανωθεί, αλλά και συνεχίζουν να οργανώνονται από τον Γ. Ανδρέου. Τα περισσότερα και ποιο δημοφιλή φαράγγια όπως ο Γοργοπόταμος (2000) ο Καμαριώτης (2000) η Ροσκά (2006) , πολλά φαράγγια στην Κρήτη (2002), τα φαράγγια της Σαμοθράκης (2002), το Μέγα ρέμα (2008), φαράγγια στην Ήπειρο (2007-2012) και άλλα, έχουν εξερευνηθεί από αυτόν. Μέχρι σήμερα έχει εξερευνήσει στην Ελλάδα 142 φαράγγια και συνεχίζει να οργανώνει κάθε χρόνο καινούριες αποστολές.

     Το 2007 εκδίδει το πρώτο βιβλίο-οδηγό με τα 50 φαράγγια της κεντρικής Ελλάδας και το 2008 σε συνεργασία με τον ΕΣΕΦ το βιβλίο-οδηγό της Σαμοθράκης. Αρθρογραφεί κατά καιρούς σε διάφορα περιοδικά, όπως στο ορειβατικό περιοδικό ΚΟΡΦΕΣ από το 2000, προσφέροντας συνεχώς πληροφορίες για την πορεία του αθλήματος και τις συνεχώς καινούριες διαδρομές.

     Το 2003 ιδρύει τον Ε.Σ.Ε.Φ., έναν Οργανισμό ανάπτυξης των Ελληνικών φαραγγιών και την Ελληνική σχολή καταβάσεων φαραγγιών. Την ίδια χρονιά έρχεται σε επαφή με τους Σπηλαιολόγους και αρχίζει να  οργανώνει το Canyoning στην Σ.Ο.Ε. (Σπηλαιολογική Ομοσπονδία Ελλάδος). 

     Σήμερα (2013) κατέχει την θέση του εκπαιδευτή στη Σ.Ο.Ε., EFC και οδηγού CAF. Είναι πρόεδρος στον Ε.Σ.Ε.Φ., συνεχίζει να διοργανώνει διάφορα προγράμματα καταβάσεων, σχολών και εξερευνήσεων άγνωστων φαραγγιών. Το έργο του το στηρίζει με μια πολύ ισχυρή ομάδα συνεργατών, πρωτοστατώντας όλοι μαζί, στην εξέλιξη του Canyoning στην Ελλάδα.

     Διακρίνεται για την εξαιρετική αφοσίωση στο έργο του, την τυπικότητα, τον επαγγελματισμό του, την υπομονή, την ιδιαίτερη δύναμη και αντοχή του, την οργανωτικότητα, για την αυξημένη αντίληψη και την ομαδικότητα, καθώς και για την μεταδοτικότητά του. Εκτιμά πάντα το έργο και την προσφορά των συνεργατών του, σέβεται τις απόψεις τους και συμβάλει στην εξέλιξη αυτών.



ANAΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Ημερομηνία:  Κυριακή, 31η Ιανουαρίου 2016
Τόπος:  Όρος Κνημίδα, το οποίο βρίσκεται πάνω από τα
              Καμένα Βούρλα Φθιώτιδος, Φαράγγι «Μέγα Ρέμα».
Απόσταση από Αθήνα: 157 χλμ, 1 ώρα+30 λεπτά
Αναχώρηση από Αθήνα: 07:10 π.μ
Ώρα συνάντησης: 09:00 π.μ
Τόπος συνάντησης: 2η έξοδος Ε.Ο προς Άγιο Κωνσταντίνο.
Λήξη δραστηριότητας: 16:00 μ.μ
Προβολή διαδρομής μέσω Google map

Οδηγίες για την συνάντησή μας:
Διασχίζουμε την Ε.Ο Αθηνών-Λαμίας και βγαίνουμε στην 2η έξοδο προς Άγιο Κωνσταντίνο. Συνεχίζουμε την οδήγηση στον παράδρομο για 100 μέτρα μέχρι να συναντήσουμε τον επόμενο κόμβο.

Η Διάσχιση του Φαραγγιού:
Γενικώς, το Φαράγγι «Μέγα Ρέμα» είναι ένα από τα ομορφότερα φαράγγια στην Ελλάδα και μάλιστα πολύ κοντά στην Αθήνα. Χαρακτηριστικό του φαραγγιού είναι, οι συνεχόμενοι καταρράκτες και τα πολύ στενά του τοιχώματα.

Για να λάβει κάποιος μέρος δεν χρειάζεται να έχει  προηγούμενη εμπειρία, αρκεί μια στοιχειώδη φυσική κατάσταση και αγάπη για τη φύση και τον αθλητισμό. Δεν απαιτείται η γνώση κολύμβησης.

Για να φθάσουμε στο φαράγγι, θα κάνουμε πεζοπορία 20 λεπτών σε δασικό μονοπάτι.

Η διάρκεια της καταβάσεως του φαραγγιού μαζί με την πεζοπορία, την εκπαίδευση και την Τοξοβολία θα είναι περίπου 4 ώρες. Κατά την κατάβαση του τελευταίου καταρράκτη, οι Τοξότες θα στοχεύσουν σε στόχους που θα παρέχει η διοργάνωση. Τελειώνοντας την δραστηριότητα, οι συμμετέχοντες με τους διοργανωτές θα γευματίσουν υπαίθρια και θα παρακαθίσουν σε «Κύκλο».

Οι συμμετέχοντες θα πρέπει απαραιτήτως να φέρουν μαζί τους τα εξής: Μαγιό, σορτσάκι, ή κολάν για την πεζοπορία, ένα κοντομάνικο μπλουζάκι, ένα δεύτερο ζευγάρι αθλητικά υποδήματα για το περπάτημα στο νερό, ένα μπουκάλι με εμφιαλωμένο νερό + snacks και μια πετσέτα. Όλα αυτά θα βραχούν (εκτός της πετσέτας) και θα πρέπει να τα βάλουν σε μια νάιλον σακούλα.

Τιμή: 30€. (Η κανονική τιμή του συγκεκριμένου προγράμματος είναι 50€) και περιλαμβάνει: την παροχή όλου του ειδικού εξοπλισμού, τα έξοδα των συνοδών, την διοργάνωση της δραστηριότητας, το υπαίθριο φαγητό.

Ενημερώστε μας οπωσδήποτε για τα παρακάτω στοιχεία:  Όνομα, ύψος, βάρος και το νούμερο παπουτσιού σας (είναι απαραίτητα για να σας φέρουμε εξοπλισμό στα μέτρα σας),

Για μεγαλύτερη ευκολία, συμπληρώστε την ηλεκτρονική φόρμα συμμετοχής Όριο συμμετοχών 25 άτομα με αυστηρή τήρηση σειράς προτεραιότητος.


Υπεύθυνος οδηγός, εκπαιδευτής: Γιώργος Ανδρέου Από το 1999, ασφάλεια, συνέπεια, εμπειρία. Τηλέφωνο επικοινωνίας 6972662269.


     Το διεθνούς κυκλοφορίας κορυφαίο περιοδικό "TRADITIONELL BOGENSCHIESSEN" προβάλλει στο 77ο τεύχος του, τους "ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΥΣ" και τη σχέση μας με την Τοξοβολία στα φαράγγια! Προχωρούμε ακόμη ένα βήμα μπροστά, με ένα "αφιέρωμα"-ημερίδα, σ'  αυτή τη μοναδική εμπειρία για κάθε Τοξότη μαχητή και κάθε φυσιολάτρη! Είστε όλοι καλοδεχούμενοι!



     Όλα τα Μέλη των "Ελλήνων Κενταύρων" που θα μετάσχουν της εξορμήσεως θα φέρουν υποχρεωτικώς την αμφίεση της Ομάδος μας με τα προβλεπόμενα διακριτικά. Παρακαλούμε για όσους δεν έχουν να φροντίσουν απαραιτήτως να προμηθευθούν από τον Αρχηγό.


Σάββατο 21 Νοεμβρίου 2015

ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ, ΔΥΝΑΜΗ, ΤΑΧΥΤΗΤΑ


     Η σημερινή προπονητική ημερίδα που άρχισε στις δέκα το πρωί και τελείωσε στις έξι το απόγευμα με πολλά μαθήματα Ιππικής και την εβδομαδιαία ομαδική Προπόνηση παραδοσιακής Τοξοβολίας "σφραγίσθηκε" από τις επιδόσεις ενός νέου μαθητή μας, του Μηνά, ο οποίος σήμερα πήρε το "βάπτισμα" της Ιππασίας, απέδειξε ότι η Σχολή μας προσελκύει μόνον εξαιρετικούς χαρακτήρες με υψηλές ικανότητες.



     Τον Μηνά καθοδήγησαν στο πρώτο του μάθημα οι δύο, επίσης, αρχάριοι μαθητές μας, ο Μάριος και ο Κωνσταντίνος ώστε ο νεοείσακτος να πραγματοποιήσει τον "Κύκλο Προσεγγίσεως".


     Ο Μηνάς με την υψηλή του αντιληπτικότητα προχώρησε γρήγορα στη δυναμική ρυταγώγηση και ο Κωνσταντίνος με το Μάριο δεν έχασαν την ευκαιρία, παρά τη κόπωση του μαθήματός τους που είχε προηγηθεί, να ξανατρέξουν δίπλα στο νεοφερμένο απολαμβάνοντας τον καλπασμό του ρυταγωγούμενου Ίππου. Η χαρά της κάθε στιγμής με τον Ίππο είναι το "σήμα κατατεθέν" των μαθητών μας.


     Λαμπρά τα παραδείγματα δυναμικής ρυταγωγήσεως του Μάριου και του Κωνσταντίνου βοήθησαν τον Μηνά ώστε να κατανοήσει τις απαιτήσεις του σημερινού του, "παρθενικού", μαθήματος στις οποίες αντεπεξήλθε πλήρως.


     Έτσι και η εικόνα του Μηνά που ρυταγωγούσε σε καλπασμό την "Άρια" υπήρξε εκείνη που έπρεπε ακόμη και πάνω από τα εμπόδια.


     Κατόπιν, για το Μηνά, ήρθε η σειρά να εφιππεύσει για πρώτη φορά κατόπιν των υποδείξεων του Μάριου και του Κωνσταντίνου.
                             
     Παρά το ότι, όμως, οι δύο προηγούμενοι μαθητές μας έστω και με ελάχιστα μαθήματα, έχουν αναπτύξει υψηλές ικανότητες ακόμη και στην εφίππευση δι'  εφάλσεως, ο Μηνάς δεν υστέρησε καθόλου και, εύκολα, βρέθηκε στη ράχη της "Άριας". 


     Με τη σωστή διδασκαλία ο Μηνάς και κάθισε άριστα στον Ίππο και επέδειξε και άριστες "χείρες"!


     Η Ρούλη μας, έδειξε και αυτή ότι μπορεί πια να καθίσει πολύ καλά στη ράχη του Ίππου της και να τον χειρισθεί με ασφάλεια και ευχαρίστηση. 


     Ενώ, ο Παντελής μας έδειξε μία καλή ευκαμψία καρπού ώστε να προχωρήσει σε ακριβείς σπαθισμούς σύμφωνα με το περιεχόμενο της εκπαιδεύσεως Ιππηλασίου.


     Και, βεβαίως, δε παρέλειψε και να προπονηθεί στην έφιππη Τοξοβολία προετοιμαζόμενος για τις εξετάσεις του.


     Στο Παράρτημα των "ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ ΧΑΛΚΙΔΟΣ", όπως κάθε εβδομάδα πλέον, διεξήχθη η Προπόνηση στη Παραδοσιακή Τοξοβολία των εκεί Μελών μας.


     Και η Χαλκίδα μας δίνει τη χαρά των προσπαθειών των εκεί Συνασκουμένων να προοδεύουν στο κοινό εσωτερικό "μονοπάτι" της Παραδοσιακής Τοξοβολίας 


     Είναι πια κοινοτυπία να επαναλαμβάνουμε το πόσο ασφαλή, ομαλά, αποτελεσματικά και απολαυστικά για όλους μας είναι τα μαθήματα στη Σχολή μας! Εξαιρετική "χημεία" Ανθρώπων και Ίππων, κέφι και ανάταση ψυχής, μέσα σε μια κοινωνία που καταβαραθρώνεται μέσα σε μιαν ανάξια μιζέρια και τέλμα ασκήμιας! 


     Σ' αυτή την Ομάδα η "σκέπη" του Πλατωνικού πνεύματος αναδεικνύει την συνεργασία σε Αξία προόδου και αναδεικνύει σε μία λαμπρή "νησίδα" ολβίων όντων μιαν ευφυέστατη αριστοκρατική μειονότητα η οποία ευτυχεί εν μέσω ενός "ωκεανού" δυστυχούντων πληθοκρατών.


     Ανεξαρτήτως ...ταξιδερμικής διαφορετικότητος, στην Ομάδα των "ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ", άνθρωποι και Ίπποι συνεργάζονται αγαστά με μέτρο αλληλοσεβασμού και αξιοκρατικής συναισθήσεως μακράν μαζοκρατικών παρακμιακών αντιλήψεων σε ένα κοινό σκοπό: την προαγωγή του ανθρώπινου Πολιτισμού. 


     Και, αυτή η συνεχής προαγωγή του Πολιτισμού του νουνεχούς όντος είναι και το έναυσμα της διαρκούς υπαρξιακής μας γαλήνης και, υπέρ παν, υπαρξιακής πληρότητος.


     Στους "ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΥΣ" μπορούμε να πούμε ανενδοιάστως ότι βρήκαμε το μονοπάτι της καθημερινής ευτυχίας με την οξυγόνωση της ασκήσεως και την απόλαυση σπάνιων χαρακτήρων!


     Λίγα παιδιά λίαν υψηλής ...ποιότητος και λίγοι Ίπποι εξίσου ποιοτικοί είναι αρκετά για να σε κάνουν να ευτυχείς μέσα σε μία χωματερή ανθρωποειδών που το μόνο που τους απασχολεί είναι να προτάσσουν το "πλουτίνδην" αντί του "αριστίνδην" το οποίο προτάσσουμε εμείς!


     Στην εβδομαδιαία ομαδική Προπόνηση Παραδοσιακής Τοξοβολίας αντιμετωπίσαμε και πάλι τη γνωστή δυσκολία του ...ζωτικού χώρου, αυτού που οι Γερμανοί ορίζουν ως "Lebensraum" λόγω της καλοδεχούμενης υπερπροσελεύσεως Συνασκουμένων. 


     Πολλά τα "Τόξα" και στη σημερινή Γραμμή Βολής, έχοντας τη χαρά να υποδεχθούμε ξανά Μέλη που απουσίασαν για απρόβλεπτους λόγους, επαγγελματικής απασχολήσεως αλλά και άλλες αιτίες.


     Και πάλι ο Υμηττός έδειξε να μη μας ...χωράει αλλά πάντα βρίσκουμε τρόπο να εξασφαλίζουμνε στους Συνασκουμένους μας "Lebensraum" ώστε να καταφέρνουν να χαίρονται τις Προπονήσεις μας.


     Με την απότομη αλλαγή του καιρού βρεθήκαμε από τη μαι στιγμή στην άλλη να ...ξεπαγιάζουμε, αλλά ούτε κι αυτός ο λόγος κατάφερε να μας κάνει να χάσουμε το αμείωτο κέφι που μεταφέραμε μαζύ μας από το Ιππευτήριο.


     Βολές εξαιρετικές, γρήγορες, αποφασιστικές που δείχνουν ότι θα πρέπει πια να ανεβάσουμε τον πήχη για τη συμμετοχή της Ομάδος μας σε διεθνείς Αγώνες με απαιτήσεις υψηλών διακρίσεων.


     Στη τοξευτική πρόοδο των "ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ" συντελεί η "γεωμετρημένη" σχεδίαση των Προπονήσεών μας και η ευταξία καθώς και η σιωπή που επικρατεί καθ'  όλη τη διάρκεια της εκτελέσεως των ασκήσεών μας.


     Μας μαγνήτισε η μικρή Κωνσταντίνα μας με τις "εγκεφαλικές" τοξεύσεις της και την 100% (!) επιτυχία των βολών της σε μέσες αποστάσεις δίνοντάς μας τη βεβαιότητα ότι ήδη είναι έτοιμη να συμμετάσχει σε μεγάλους αγώνες.


     Ο Άλμπερτ τόξευσε για πρώτη φορά, σήμερα, μαζύ μας και στη Παραδοσιακή Τοξοβολία τον "μύησε" ο Μάριος.


     Στο τέλος της διδασκαλίας, ο Άλμπερτ είχε και αυτός 100% (!) επιτυχία στις τοξεύσεις του με όλα τα βέλη του επί του στόχου.


     Πριν αποχαιρετιστούμε, σε όλους τους παρισταμένους ανακοινώθηκε ένα ακόμη πρωτοποριακό βήμα των "ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ" το οποίο σε λίγες μέρες θα ανακοινωθεί και από το παρόν Ιστολόγιο. Η Ομάδα αυτή, παραμένοντας επικεφαλής της Ελληνικής Έφιππης και Παραδοσιακής Τοξοβολίας είναι αποφασισμένη να ...γράψει Ιστορία!...