Τρίτη 27 Αυγούστου 2024

ΣΤΟΜΙΔΕΣ ΥΠΗΡΞΑΝ, ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΑΥΤΕΣ!

 ΣΤΟΜΙΔΕΣ ΥΠΗΡΞΑΝ, ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΑΥΤΕΣ!



      Π λ α σ τ ι κ έ ς ασπίδες, τ σ ί γ κ ι ν ε ς περικεφαλαίες, ν ά ι λ ο ν ριχτάρια, μ ε τ α μ ο ν τ έ ρ ν ε ς στομίδες και π ό ζ ε ς, πολλές π ό ζ ε ς στον φακό που απορούσε γι αυτό που "έβλεπε", ήταν το αποτέλεσμα μιας επαναλαμβανόμενης δημόσιας φιέστας στον ιερό χώρο των Πλαταιών όπου "ροκανίστηκαν" πακτωλοί δημόσιων και ιδιωτικών χορηγιών με πρόσχημα την ...αναβίωση της αρχαίας μάχης από μία αμφιλεγόμενη, εισαγόμενη, "παρέα" Εγγλέζων που ήρθε να μας δείξει τα ...πατρογονικά μας, δίνοντάς μας την εντύπωση ότι κάποιο μαγαζί εμπορίας φτηνών τουριστικών ειδών στο Μοναστηράκι κάνει πασαρέλα το εμπόρευμά του! 

     Όμως, δεν πτοούμεθα, διότι στο παρελθόν υπέστημεν πολλά ..."εγκεφαλικά" παρατηρώντας και κάποιους "ημεδαπούς" αναπαριστώντας το Μακεδονικό Ιππικό με επισάξεις ...western φέρουσες τεξανούς ...αναβολείς και με αμφιέσεις αμερικανικής παραλλαγής! Στις στομίδες των ασχέτων Ιππικής Εγγλέζων θα σταθούμε; Βίτσια είναι αυτά και όπως οι ίδιοι δηλώνουν είναι και ..."gay friendly"!  

     Με την σκανδαλώδη συνενοχή των τοπικών "δημοτικών και αρχαιολογικών φορέων", η γνωστή "μετακλητή" συντροφία των Άγγλων διασκεδαστών εμφανίστηκε και πάλι στις Πλαταιές όπου εισέπραξε ..."χρυσίον" και χειροκρότημα από αδαείς ενώ έκανε καλοκαιρινές διακοπές  δημοσία δαπάνη σκορπίζοντας το γέλιο υπό την επίφαση της "αναβιώσεως της μάχης των Πλαταιών", χωρίς καμία ιστορικότητα, χωρίς καμία αναπαραστατικήν ακρίβεια, χωρίς καμία γραπτή κατάθεση ενός "δια ταύτα", μετά το πανηγυράκι, που θα δικαιολογούσε κάτι εκ των όσων διημείφθησαν!

     Ας μη γινόμαστε όμως αυστηροί... Στα γειτονικά Σκόπια λαβαίνουν χώρα ανάλογες "εκδηλώσεις", έστω και λίγο ...καλύτερες! Πλίνθοι, λίθοι, κέραμοι... και, τώρα, ποιος ιθαγενής να νοιαστεί γι αυτά;...

Κυριακή 25 Αυγούστου 2024

"ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ" ΤΑΙΝΙΕΣ, ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ, ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ

 "ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ"

ΤΑΙΝΙΕΣ, ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ, ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ


     


     H ειδοποιός διαφορά μεταξύ ενός ενόπλου Πολεμιστή κι ενός οπλισμένου εγκληματία είναι η Παιδεία του πρώτου η οποία επισημαίνεται δια της Αισθητικής του εν αντιθέσει με την κακαισθησία του ακαλλιέργητου εγκληματία ο οποίος πάντοτε, ως εγκληματίας, παραμένει ακαλλιέργητος! Η Αισθητική μιας υπάρξεως και μόνον, λοιπόν, παραμένει το εξέχον σημείον αναφοράς του βαθμού καλλιεργείας της διότι αυτή αποτελεί και το μέτρον της Παιδείας αυτής της υπάρξεως. 



Και δεν είναι διόλου τυχαίο ότι ο στρατός του λαού του Beethoven, του Goethe, του Schiller, του Mozart, ο στρατός του III Reich με τους κορυφαίους Πολεμιστές της εποχής του, κατά γενικήν παραδοχή, υπήρξε ο κομψότερος στρατός του νεώτερου κόσμου με τις αισθητικότατες στολές του Hugo Boss , εν αντιθέσει με όλους τους αντιπάλους του στρατούς οι οποίοι, ελλείψει Παιδείας δεν ήσαν παρά ορδές οπλισμένων απαιδεύτων και κακαίσθητων εγκληματιών, με τους Αμερικανούς να γενοκτονούν εναντίον γυναικοπαίδων στη Χιροσίμα και στο Ναγκασάκι, των Βρεταννών να δολοφονούν Ινδούς και Κυπρίους στην Ελληνική μεγαλόνησο, τους Ρώσους να εγκληματούν στο Κατύν και παντού όπου βρέθηκαν, τους Γάλλους να ξεπαστρεύουν τους αόπλους Αλγερινούς κλπ κλπ. Αξίζει δε να σημειωθεί ότι η Αισθητική του Γερμανικού στρατού του ΙΙΙ Reich ήταν τόσο υψηλή ώστε, όταν η Γερμανική Πολεμική Αεροπορία εκινήθη το 1941 προς απελευθέρωση του κρητικού εδάφους από τους βαρβάρους Μαορί, Νεοζηλανδούς και Βρεταννούς που είχαν καταλάβει το νησί, η νεαρότατη πιλότος του πρώτου Γερμανικού μεταγωγικού "Ju 52" που μετέφερε αλεξιπτωτιστές έδωσε εντολή από μικροφώνου στους άνδρες οι οποίοι σε λίγο θα πηδούσαν με αλεξίπτωτα για να πολεμήσουν, να ...γυαλίσουν τις μπότες τους διότι δεν εθεωρείτο ευπρεπής η είσοδος σε μάχη με σκονισμένα υποδήματα! Kαι όλα αυτά παρά την, περί του αντιθέτου, διαστροφική προπαγάνδα των ηττημένων ..."νικητών"! 



Έτσι, σήμερα, ο,τιδήποτε έχει σχέση με τον Γερμανικό στρατό του ΙΙΙ Reich, θεωρείται πραγματικό αποθησαύρισμα με αποτέλεσμα, εκείνες οι υπέροχες στολές τους να έχουν, πέραν της ιστορικής και τεράστια οικονομικήν αξία, όπως έχει και την υψηλότερην ιστορική και οικονομικήν αξία και το παράσημο πολεμικής Ανδρείας, ο Σταυρός των Ιπποτών μετά φύλλων δρυός και ξιφών (για να μην αναφέρουμε καν εκείνο των μετ΄ αδαμάντων!) ο οποίος θεωρείται το κορυφαίο παράσημο εξ όλων των παρασήμων των στρατών του νεωτέρου κόσμου! 

     

Μέσα στο πλαίσιο του ιδρυτικού οράματος των "Ελλήνων Κενταύρων" εντάχθηκε η προτεραιότητα της αναπτύξεως Παιδείας με συνεπαγόμενο αποτέλεσμα, βεβαίως, την ανάπτυξη και ανάλογης Αισθητικής! Και προς αυτή την "κατεύθυνση" στην Σχολή των "Ελλήνων Κενταύρων" ενθαρρύνεται η συμμετοχή των Μελών μας σε τομείς Τέχνης, όπως και τα θεάματα και οι ταινίες, ως "γυμνάσματα" αναπτύξεως Παιδείας και Αισθητικής, με τον Ιδρυτή της Σχολής ήδη, από το 1983 να έχει επιδείξει ιδιαίτερην αφιέρωση αναζητήσεως αισθητικών "ατραπών", με το μανιφέστο Τέχνης του "ΣΕ ΣΕΝΑ" που εξέδωσε εκείνο τον χρόνο. Άλλωστε, εάν ο Πολεμιστής δεν πολεμά υπέρ Πολιτισμού ο πόλεμός του δεν είναι παρά έγκλημα κατά της Ανθρωπότητος και για να πολεμάς υπέρ Πολιτισμού τα κύρια όπλα σου δεν μπορεί παρά να είναι η Παιδεία και η Αισθητική προς τα οποία σε άγει και η Τέχνη, όπως και η "έβδομη" λεγόμενη... Και οι "Έλληνες Κένταυροι" στην "οθόνη" στα ενδεικτικά βίντεο που ακολουθούν, δεν ήσαν μόνον "γυμνάσματα Αισθητικής", αλλά και συνεισφορές ειδικής γνώσεως επί θεμάτων της Σχολής μας. Ας τα παρακολουθήσουμε:

ΤΑΙΝΙΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΤΩΝ "ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ"



















Μια ταινία μικρού μήκους  των "Ελλήνων Κενταύρων"



ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ



Ιστορικό ντοκιμαντέρ της Ελένης Βλάσση,
υπό την αιγίδα του Υπουργείου Πολιτισμού και του Πανεπιστημίου Κρήτης.





"ΜΑΡΑΘΩΝ 2500 ΧΡΟΝΙΑ"
Ιστορικό ντοκιμαντέρ του Ευάγγελου Μυγδάλη,
με την χρηματοδότηση των Ομογενών της Αυστραλίας.



Ιστορικό ντοκιμαντέρ του "History Channel"



Επικό μουσικό έργο του διεθνούς συνθέτη Δημήτρη Κατή.



Ταινία μεγάλου μήκους του σκηνοθέτη Τάκη Βογόπουλου





ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ








ΣΤΗΝ ΚΟΙΛΑΔΑ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ "KASSAI" (2008)











ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΤΥΦΛΩΝ ΤΟΞΟΤΩΝ ΚΑΙ ΙΠΠΕΩΝ

ΤΩΝ "ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ"

ΣΤΟ ΠΟΛΕΜΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ



ΟΙ "ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ" ΣΤΗΝ ΚΙΝΕΖΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ (2012)



ΟΙ "ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ" ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ (2012)



ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΕΦΙΠΠΗΣ ΤΟΞΟΒΟΛΙΑΣ ΩΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΤΩΝ ΟΥΓΓΡΩΝ

ΤΩΝ "ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ"ΣΤΟΝ ΙΠΠΙΚΟ ΟΜΙΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΥ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ

ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΩΝ  ΞΕΝΩΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΏΝ ΑΚΟΛΟΥΘΩΝ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ

ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΩΝ ΕΝΟΠΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΤΗΣ ΟΥΓΓΑΡΙΑΣ

ΠΡΟΣΚΕΚΛΗΜΕΝΟΙ ΤΗΣ ΟΥΓΓΡΙΚΗΣ ΠΡΕΣΒΕΙΑΣ ΑΘΗΝΩΝ

















Στην εκπομπή του Γιώργου Ζαντιώτη "Τέχνες Άμυνας" (Ι, ΙΙ)









ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ "ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ" ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΤΗΣ «ΙΕΡΑΣ ΦΙΛΕΝΘΕΩΝ ΙΣΤΙΗΣ»



ΟΙ "ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ" ΣΤΟ "ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ TV"



Η ΣΧΟΛΗ ΤΥΦΛΩΝ ΕΦΙΠΠΟΤΟΞΟΤΩΝ ΤΩΝ "ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ" ΣΤΗΝ "eleftheria online.gr"



ΤΟ "IONIAN TV" ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΗΝ ΣΧΟΛΗ ΤΥΦΛΩΝ ΕΦΙΠΠΟΤΟΞΟΤΩΝ 

ΤΩΝ "ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ"



ΤΟ "BEST TV" ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΗΝ ΣΧΟΛΗ ΤΥΦΛΩΝ ΕΦΙΠΠΟΤΟΞΟΤΩΝ 

ΤΩΝ "ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ"



OI "ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ" ΣΤΗΝ "ΕΚΦΡΑΣΗ 97" Με τον Δημοσιογράφο κ. Παναγιώτη Ζουζούνη



ΟΙ "ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ" "ΖΩΝΤΑΝΑ" ΣΤΟΝ "ΑΝΤΕΝΝΑ"



ΔΙΕΘΝΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΤΥΦΛΩΝ ΤΟΞΟΤΩΝ

ΤΩΝ

"ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ"




ΟΙ "ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ" ΣΤΗΝ "ΠΥΛΗ ΦΙΛΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ - ΚΙΝΑΣ"



TO KOΡΥΦΑΙΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΤΟΞΟΒΟΛΙΑΣ

"TRADITIONELL BOGENSCHIESSEN"

ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΟΥΣ "ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΥΣ"



ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ "ΚΕΝΤΡΟ ΙΠΠΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΠΕΛΛΑΣ"



ΤΟ "ΑΧΙS RADIO" ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΟΝ ΙΔΡΥΤΗ ΤΩΝ «ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ»



ΟΙ "ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ" ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

RADIO 1D


Η «ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΦΙΠΠΟΤΟΞΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» ΚΑΙ ΟΙ «ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ»

ΣΤΗΝ “IEFIMERIDA”



ΙΠΠΙΚΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΠΛΑΤΕΟΣ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ (2022)


Οι «Έλληνες Κένταυροι» παρουσίασαν για πρώτη φορά στην Ελλάδα την Έφιππη και την Παραδοσιακή Τοξοβολία το 2005 και το μηνιαίο περιοδικό «ΑΛΟΓΟ, ΣΠΟΡ ΚΑΙ ΘΕΑΜΑ» το επιβεβαιώνει με σχετικό δημοσίευμά του εκείνης της χρονιάς. Ποτέ πριν στην Ελλάδα δεν γίνεται λόγος ούτε για Έφιππη Τοξοβολία, ούτε για Παραδοσιακή Τοξοβολία αν και αυτές οι αρχέγονες τέχνες ήσαν, προ αιώνων, καθιερωμένες σε όλες τις ηπείρους και σε διάφορες χώρες τους! Έκτοτε, η Έφιππη και η Παραδοσιακή Τοξοβολία συνεχίζεται ολοένα αναπτυσσόμενη στην Ελλάδα από τους «Έλληνες Κενταύρους» και τους μαθητές μας οι οποίοι, είτε μέσα στην Ομάδα είτε ανεξαρτητοποιούμενοι από αυτήν και από τα δικά τους μετερίζια, υπηρετούν αυτό που έμαθαν από εμάς, κάτι για το οποίο είμαστε υπερήφανοι! Α! δυστυχώς, μερικοί «χάθηκαν» στο «δρόμο», αλλά είναι ευνόητο ότι κάποια δεν είναι για όλους!...















































Και σε πολλά ακόμη σημεία του ηλεκτρονικού και μη, τύπου.